Wat een rare neplachquote:Op zondag 6 januari 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
De gerustellende glimlach van Lieke.
Ja en beter te bespringen....quote:Op zondag 6 januari 2008 21:11 schreef Kaleddis het volgende:
Mike: waren vrouwen maar meer zoals honden, dan waren ze gemakkelijker af te richten
ma flodderquote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je hier toch onderschriften bij mag verzinnen.
Mazzel? Dat ze de hele avond moest luisteren naar Lieke's gezever? Aclimatiseren? Asjeblieft zeg.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:51 schreef Dark het volgende:
Lieke tegen Claire - Ik denk dat je heel veel mazzel hebt gehad dat Jaap en Huub gisteren weg waren, kon je even lekker acclimatiseren......
Volg je gevoel, heb ik ook altijd gedaan. Intuitie, je weet wel, als vrouw.......
Claire weet niet goed wie ze kan vertrouwen.
Wat dapper dat je ernaar kan luisterenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef Dark het volgende:
Lieke is af en toe de controle kwijt en dat vindt ze jammer, ze heeft er een les uit geleerd.
De regel dat Brian en Amanda niet gepest mogen worden als ze van slag zijn is minstens net zo belachelijkquote:Op zondag 6 januari 2008 21:16 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd waarvoor ze nu weer boetes geven. Het boetes systeem waar ik me kapot aan erger.
het verscheuren van een kaartje staat gelijk aan fysiek geweld. Te walgelijk voor woorden.
Ook boetes ivm met privebezit. Het moet niet gekker worden. Als de bewoners privebezit willen gaan ze maar lekker naar huis. Iedereen begrijpt denk ik ook wel waarom die regel is ingesteld. Om Amanda te beschermen.
Deze regel haalt veel van het spel weg. Het is al moeilijk om aan informatie te komen dus als iemand iets laat slingeren of er onvoorzichtig mee omgaat is dat diegene z'n eigen schuld.
Het is toch juist mooi als je iemand over de zeik kunt krijgen omdat iets 'weg' is (stukmaken vind ik iets anders). Of dat je iemand met de neus op de feiten kunt drukken omdat je info hebt?
Voor mij is de regel afblijven van persoonlijke spullen werkelijk de belachelijkste regel die ze hebben uitgevonden.... zum kotzen...![]()
Volg je eigen advies aan mij: Het is een spel maar wel een verrot spel.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:16 schreef akveor het volgende:
Voor mij is de regel afblijven van persoonlijke spullen werkelijk de belachelijkste regel die ze hebben uitgevonden.... zum kotzen...![]()
Ben er ook klaar mee........quote:Op zondag 6 januari 2008 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dapper dat je ernaar kan luisteren![]()
Ik heb er de kracht niet voor
Gesprek met Claire?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef riri het volgende:
Gesprek tuussen Claire verloopt heel gemakkelijk...Lieke zegt dat het zo maar mogelijk is dat Brian en Amanda een groot spel met haar spelen en haar willen afzonderen van Jaap en ook Huub...en dat ze aan het eind van de maand haar gezamenlijk eruit kicken....kan maar zo zegt ze dat ik daar in trap...wie zal het zeggen...
Jawel hoor ik kijk echt regelmatig. Ja geen 24 uur en ook geen 16 uur per dag, daar heb ik geen tijd voor en zin in. Maar heeft dat iets te maken met hoe je over iets denkt. moet je daar speciaal vaak voor kijkenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
oh jij kijk niet altijd lees ik nu........
Die persoonlijk bezit regels zijn gekomen toen kasten vol kleren en schoenen in de vijver of over de schutting verdwenen. Dat liep te veel uit de hand ........ Daarom begrijp ik die regel wel.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:16 schreef akveor het volgende:
.......
Ook boetes ivm met privebezit. Het moet niet gekker worden. ........
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef riri het volgende:
Gesprek tuussen Claire verloopt heel gemakkelijk...Lieke zegt dat het zo maar mogelijk is dat Brian en Amanda een groot spel met haar spelen en haar willen afzonderen van Jaap en ook Huub...en dat ze aan het eind van de maand haar gezamenlijk eruit kicken....kan maar zo zegt ze dat ik daar in trap...wie zal het zeggen...
Als ze straf hebben, moeten ze altijd een paar dagen tv kijken.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:26 schreef agter het volgende:
hoe lang mogen ze tv kijken, iemand?
gisteren hebben ze ook al idols gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |