quote:Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gesprek met Claire?
Ohh je bedoelt de monoloog van Lieke?
Het is iets op Discovery dacht ik, Miljonairs en nog wat, Brian wilde dat graag kijken.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand hoelang die film nog duurt? Anders ga ik weer voor Jan Lul op de boetes zitten wachten.
maar niet zolang geleden (vanmiddag) zei ze nog dat zij en amanda een vriendschap aan het opbouwen zijn..quote:Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef neehe het volgende:
Lieke heeft wel door dat ze misschien door A&B gebruikt wordt, en dat het nep is hoe ze zich tegenover haar gedragen.
Zoals ik al eerder opmerkte Lieke is niet stom.
Nu weer over naar de negative berichtgeving.
Het is een gewoon gesprek, snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
, Lieke oreert en Claire zit met open mond te luisteren naar de onzin die uit de mond van Lieke komt.
Als ze moet luisteren, dan steekt ze haar vingers in haar oren, en gaat LALALALALALALA schreeuwenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:28 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Nou, dat was met recht een monoloog.......en dan van zichzelf zeggen - Ik ben meer van het luisteren
Ik ben het helmaal niet met je eens. Misschien komen ze vanacht je LCD of Plasma tv wel uit huis halen, zeg je dan ook belachelijke regel van persoonlijke spullen moet je afblijven...quote:Op zondag 6 januari 2008 21:16 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd waarvoor ze nu weer boetes geven. Het boetes systeem waar ik me kapot aan erger.
het verscheuren van een kaartje staat gelijk aan fysiek geweld. Te walgelijk voor woorden.
Ook boetes ivm met privebezit. Het moet niet gekker worden. Als de bewoners privebezit willen gaan ze maar lekker naar huis. Iedereen begrijpt denk ik ook wel waarom die regel is ingesteld. Om Amanda te beschermen.
Deze regel haalt veel van het spel weg. Het is al moeilijk om aan informatie te komen dus als iemand iets laat slingeren of er onvoorzichtig mee omgaat is dat diegene z'n eigen schuld.
Het is toch juist mooi als je iemand over de zeik kunt krijgen omdat iets 'weg' is (stukmaken vind ik iets anders). Of dat je iemand met de neus op de feiten kunt drukken omdat je info hebt?
Voor mij is de regel afblijven van persoonlijke spullen werkelijk de belachelijkste regel die ze hebben uitgevonden.... zum kotzen...![]()
Ik zeg toch ook niets over de familieband (daar ben ik zelfs wel een beetje jaloers op). Het gaat over de momenten... het kan niet zo zijn dat wanneer een wannabee de villa verlaat hij zomaar contact kan hebben met z'n naasten omdat dat juist de essentie van het spel is. Dat is zelfs erg oneerlijk voor de achterblijvers. Degene die het vaakst buiten komt kan toch niet zomaar contact hebben met naasten. Vind je dan ook gaat dat wanneer Brian naar de dokter moet hij z'n familie ook mag zien. Of dat de fam. Kubatz ook rond mag lopen op het golfterrein?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vertel mij nou is wat er mis is van de familie van Brain om hun zoon, broer overal te volgen. Ik vind daar nou echt helemaal niets mis mee. Hier kan je aan zien dat de familieband bij de familie van Brain heel er sterk is. Ik zou daar alleen maar trots op zijn. Wat betreft het door spelen van informatie, ja dat mag niet, maar heeft volgens mij niet te maken met de familie van brain die hem overal achtna gaan. De familie van Huub doet dat ook. Op de 8 uur dag van Huub, heeft de familie van Huub ook inormatie doorgespeeld en er voor gezorgd dat informatie bij hun terecht kwam via via. Ik vind daar niets mis mee.
Net wat ze zegt, aan het opbouwen, het kan zo weer inelkaar donderen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:29 schreef miesy het volgende:
[..]
maar niet zolang geleden (vanmiddag) zei ze nog dat zij en amanda een vriendschap aan het opbouwen zijn..![]()
hoe kun je dat zeggen als je daar niet zeker van bent?
Waarom? Jij ergert je aan de posten op dit forum, maar je blijft toch ook posten?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat jullie wel erg zuur reageren op alle bewoners. De COSSEN bestaan uit niets anders dan gebash van zowel Huub, Lieke, Amanda, Jaap als Brian. Kijk dan gewoon niet.
Hoeft ook niet, zolang jij geniet van Lieke is het toch ok?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef neehe het volgende:
[..]
Het is een gewoon gesprek, snap niet wat je bedoelt.
Dat je een thuissituatie vergelijkt met het verblijf in DGK vind ik kant nog wal raken.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben het helmaal niet met je eens. Misschien komen ze vanacht je LCD of Plasma tv wel uit huis halen, zeg je dan ook belachelijke regel van persoonlijke spullen moet je afblijven...Je hebt in dat hok al zo weinig prive, waarom dan nog goed vinden aan elkaars spullen te komen. Gewoon af blijven met je tengels.
Ja, gek he...dat zijn ook de mensen die daar wonenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat jullie wel erg zuur reageren op alle bewoners. De COSSEN bestaan uit niets anders dan gebash van zowel Huub, Lieke, Amanda, Jaap als Brian. Kijk dan gewoon niet.
Dat de familie close is: primaquote:Op zondag 6 januari 2008 21:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vertel mij nou is wat er mis is van de familie van Brain om hun zoon, broer overal te volgen. Ik vind daar nou echt helemaal niets mis mee. Hier kan je aan zien dat de familieband bij de familie van Brain heel er sterk is. Ik zou daar alleen maar trots op zijn. Wat betreft het door spelen van informatie, ja dat mag niet, maar heeft volgens mij niet te maken met de familie van brain die hem overal achtna gaan. De familie van Huub doet dat ook. Op de 8 uur dag van Huub, heeft de familie van Huub ook inormatie doorgespeeld en er voor gezorgd dat informatie bij hun terecht kwam via via. Ik vind daar niets mis mee.
ff het as trio aan het doornemenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:35 schreef agter het volgende:
waar is Aman?
In bedje natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2008 21:35 schreef agter het volgende:
waar is Aman?
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat jullie wel erg zuur reageren op alle bewoners. De COSSEN bestaan uit niets anders dan gebash gebeige van zowel Huub, Lieke, Amanda, Jaap als Brian. Kijk dan gewoon niet.
Persoonlijk erger ik mij graag aan de bewonersquote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef JaapLiekefan het volgende:
Dat snap ik ook wel. Maar dan hadden ze de kasten tot verboden gebied moeten verklaren. Nu is deze regel veel te algemeen.... Dennis ziet een kaartje liggen en verscheurt die... een 100,000 boete. Ik denk dan jammer Huub, had je het maar niet moeten laten slingeren. What's next.. dat je overal privespullen neerlegt in de hoop dat iemand die vernield?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die persoonlijk bezit regels zijn gekomen toen kasten vol kleren en schoenen in de vijver of over de schutting verdwenen. Dat liep te veel uit de hand ........ Daarom begrijp ik die regel wel.
Ik hoorde Brain zeggen: Amannnnnn je moet loesoe! To the back, to the backquote:Op zondag 6 januari 2008 21:35 schreef agter het volgende:
waar is Aman?
Lieke had de brieven in handen en Huub rukte ze weg ....... Is dat laten slingeren ?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat je een thuissituatie vergelijkt met het verblijf in DGK vind ik kant nog wal raken.
Ik zeg ook dat stukmaken iets anders is. Ook geef ik aan dat de wannabees zelf op hun spullen moeten passen. Daarbij kan ik me voorstellen dat bijv alleen de kast en bed privebezit is. Alles wat ze daarbuiten laten slingeren is gewoon pech.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten, we proberen je op de hoogte te houden. Lieke is aan het woord dus volg ik mijn gevoel....mute dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |