vanaf de paarden is het maar een klein stukje lopen naar het kantoor, en daar staat de piano.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt net ik ga even naar mijn paarden, vervolgens zit hij achter de piano. Ik mag toch hopen dat zijn hersenen niet zo zwaar al zijn aangetast door de alcohol.
Heb je 'n idee voor een openingsverhaaltje?quote:
Wat een geweldige ava weer.quote:
Ik heb er moeite mee dat Kenneth dus gewoon met Brian kan praten. Volgens mij draait het concept van DGK over hoeveel je bereidt bent op te geven en daaar hoort bij het achterlaten van je naasten. Met CP en door DGK opgezette mogelijkheden is het mogelijk je naasten te ontmoeten. Het lijkt me niet de bedoeling dat wanneer de fam. Kubatz die Brian overal in Nederland volgt er dan ook maar contact moet zijn. Ik neem het de redaktie dan ook kwalijk dat zij die scheidslijn laten vervagen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je wa tik nou zo kinderachtig vind, alles loopt nu weer over dat de broer van Brain dingen verteld hebt. Natuurlijk mag het niet, maar hoe hypocriet ben je. Is er nou niemand die eerlijk durft te zeggen wat je zelf zou doen in deze situatie. Ik denk dat het bij iedere speler wel gebeurd.
Het is ook een 5 minuten cos dus het hoeft niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:52 schreef agter het volgende:
[..]
Heb je 'n idee voor een openingsverhaaltje?
Heb nog nooit een cos gemaakt en val net binnen...
Ik? *proest* Heb je mijn belabberde OP's wel eens gezienquote:Op zondag 6 januari 2008 20:52 schreef agter het volgende:
[..]
Heb je 'n idee voor een openingsverhaaltje?
Heb nog nooit een cos gemaakt en val net binnen...
tja, bij gebrek aan betere kandidaten zou ik haar dat niet misgunnen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:56 schreef Dark het volgende:
Jaap maakt zich toch zenuwachtig, misschien haalt Claire wel 35%?
Thnx Agter helemaal toppie. Ik kan ze ook niet openen hoor, ik vind het al heel goed da tje het probeerd.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:49 schreef agter het volgende:
Naar aanleiding van wat er gebeurt is vannacht, wachten we hier op het vonnis van de Febo.
Duidelijk is dat Huub een alcoholverbod heeft gekregen...en nog wat meer. Wat dat meer is, daar hopen we snel achter te komen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een geweldige ava weer.![]()
On Topic: Lieke zei tegen Claire dat ze nu het spel pas snapt. In het begin is ze nooit zichzelf geweest maar volgt nu haar gevoel.
Ligt dat aan Piet Piraat, het hokje of Lieke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |