haha, Jaap een boete wegens meelopen...zou een goeie zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:13 schreef Dark het volgende:
Zou Jaap ook een boete krijgen?
Zit het filmpje te kijken en Jaap leest ook uit gebreid de brieven van Lieke?
Is dit een manier van de dames om aan Claire te laten zien dat ze niet tussen hen in moet komen?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
Ik kan er zoooo niet tegen dat Amanda Lieke aan het vlooien is.![]()
Puur formeel kun je stellen dat Japio de brief op de grond heeft 'gevonden' ....... Huub gooide de eerste brief weg toen hij naar buiten liep om de rest te lezen.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef Disana het volgende:
BSOL ook bedankt voor de link naar het brievenclipje.
Jaap zou dan eigenlijk ook een boete moeten krijgen, want ook hij leest haar brief nadat Lieke al heeft geroepen dat het persoonlijk bezit is.
ik ook voor jullie..(oprecht) maar dit heeft geen ene klote te maken met die Zooi!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Lieke is morgen weg als de operatie met haar moeder geen goede uitslag geeft....ik zit morgen ook te wachten op de uitslag van de operatie van mijn zusje....
Hoop voor Lieke en voor mij dat het geen negatieve uitslag zal zijn...
Ja, en vervolgens lagen ze plotsklaps op het nachtkastje bij Brianquote:Op zondag 6 januari 2008 22:13 schreef Dark het volgende:
Zou Jaap ook een boete krijgen?
Zit het filmpje te kijken en Jaap leest ook uit gebreid de brieven van Lieke?
Dan is het toch nog steeds persoonlijk bezit?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Puur formeel kun je stellen dat Japio de brief op de grond heeft 'gevonden' ....... Huub gooide de eerste brief weg toen hij naar buiten liep om de rest te lezen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar ben ik ook op tegen als dat buiten de bedoelde regels valt. In het begin werd dat, naar mijn idee, veel strenger gehandhaaft. Het is allemaal erg dubbel... als er bezoek komt staat er soms een mededeling op de plasma dat er geen spelinfo mag worden doorgegeven. En nu ze buiten de kooi optredens zijn mag dat ineens (ongecontoleerd) wel. Dat kan ik niet rijmen. Laat ze dan, als ze visite hebben, ook over alles praten. Dan is het op de streams en kan die info ook weer doorgespeelt worden.
Het is in mijn ogen gewoon niet eerlijk dat je familie alles doet om in contact te komen met je om info door te geven. Dan heeft het weinig meer te maken de wannabee te willen zien maar probeer je diegene op een niet nette maier te laten winnen.
voor dat Huub de brieven op de grond gooide was Jaap al een brief aan het lezen, hij kwam lezend binnen toch?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Puur formeel kun je stellen dat Japio de brief op de grond heeft 'gevonden' ....... Huub gooide de eerste brief weg toen hij naar buiten liep om de rest te lezen.
Nee, Jaap raapte dat eerste vel niet op; dat kreeg hij aangereikt door Huub die buiten stond.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik zit me ook al te ergerenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:16 schreef blomst het volgende:
Fok doet raar
Haha, nee dat begreep ik idd niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, je begrijp het niet (denk ik). De brieven in 'het kluisje met uitgaande post' worden door Palma meegenomen naar 'achter'. Daar wordt de post gescreend, in enveloppe gdaan, postzegels erop enz ...... Pas daarna gaat de brief werkelijk weg. Palma stopt de brieven niet zelf in de brievenbus.
Het kluisje van Palma is een 'opbergvak' waar Palma die post bewaart tot ze 's-middags weggaat.
Brian wist ook als enige precies waar de brieven van lieke gebleven warenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens lagen ze plotsklaps op het nachtkastje bij Brian
Je ziet Brian nog wat papier bij elkaar rapen en op tafel leggen. Dan gaat hij aan tafel zitten buiten beeld, maar je hoort papier ritselen en hij lijkt nog iets te citeren.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens lagen ze plotsklaps op het nachtkastje bij Brian
Natuurlijk is dat zo. maar of je het nou in het Nederlands doet of in het weet ik veel wat voor taal maakt voor mij niet uit. Informatie geven, is informatie geven.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Alleen doet de broer van Brian het dan wel heel laf in het Papiaments
Ik hoop trouwens dat claire de vervanger is van Lieke. Die kan ik niet meer zien of horen
Is er al een brief gekomen???quote:Op zondag 6 januari 2008 22:13 schreef riri het volgende:
heel veel dank voor jullie goede wensen...
Nepgapen, het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zag haar net zelfs nepgapen, echt dat contact is zooooo nep imo
neequote:Op zondag 6 januari 2008 22:22 schreef kybe het volgende:
[..]
Is er al een brief gekomen???
Riri Je hebt een pm
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hier kan ik me echt in vinden, zo vind ik het dus ook, wel voor iedereen. Aan de andere kant eigenljk gek, hebben wij het hier over wel en niet eerlijk, terwijl alles daar oneerlij toe gaat. Helaas moet ik je bekennen, dat mijn gezin ook heel erg close is en dat ik mijn hand niet in het vuur zal steken, dat als ik daar zou zitten, wij ook niet zouden proberen zoveel mogelijk informatie door te spelen. Oeps en ik probeer toch een heel eerlijk en net mens te zijn in deze wereldMaar gelukkig ben ik nie tiemand die ooit in zo'n bagger zooi zal gaan zitten.
We kunnen aannemen dat Huub, Jaap en Brian die brieven hebben gelezen of althans gedeeltes ervanquote:Op zondag 6 januari 2008 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet Brian nog wat papier bij elkaar rapen en op tafel leggen. Dan gaat hij aan tafel zitten buiten beeld, maar je hoort papier ritselen en hij lijkt nog iets te citeren.
Allemaal maar een boete dan? Dat kluisjesidee is inderdaad belachelijk, installeer een echte brievenbus.
Ja, dat is gewoon hartstikke stom van hem. ik hoorde hem ook die dingen zeggen gisteren tegen Claire. Claire zei, jij hebt op internet gekeken. Brain zei. nee echt niet. Maar goed kan je zien dat hij dom is.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef agter het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Brian het gewoon heel dom gespeeld heeft door die info direct bij Claire op tafel te gooien via de mooie ogen van Claire...maar wie weet wat hij nog meer te horen heeft gekregen.
Wel vind ik het dubieus dat het optreden HIERDOOR niet door zou zijn gegaan.
Volgens mij ging het al niet door en is dat al besproken.
Ze hebben Brian zijn boeking heus niet een paar uur van te voren afgebeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |