ik heb gekkere dingen meegemaaktquote:Op zondag 6 januari 2008 17:55 schreef rimmen het volgende:
wat rimmen en baffen is, dat is tel liefste dat ik doe, heb er speciaal een rimstoel voor, dat is een wc bril op pootjes ik lig dan neer en de ontvangende persoon zit er op, zijn anus drukt juist op mijn mond en gaat lichtjes open, de persoon mag juist van het toilet komen en niet af geveegt hebben ik lik alles diep en schoon uit, ik ben zelfs al als toiletslaaf gebruikt geweest onder die stoel
vragen mensen nooit aan jou of die leuke sproetjes in je gezicht van jezelf zijn of....quote:Op zondag 6 januari 2008 18:08 schreef rimmen het volgende:
slik ook diaré
Zit er een verschil in kontgaatjes bij mannen en bij vrouwen dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:16 schreef rimmen het volgende:
ik doe dit bij manen en vrouwen ben bi
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:21 schreef nicomart het volgende:
als je hier idd gepost hebt ben je toch wel de man..
Was het maar waarquote:Op zondag 6 januari 2008 18:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Kansloos om hier een kloontje voor te maken.
een echte aanwinst voor FOK!quote:
Snel voor het slotje!quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef BossFight het volgende:
Hier moet je gewoon gepost hebben!
Ja bah, platte seks.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:26 schreef Nosh het volgende:
Maar rimmen, doe je het wel met liefde????? Anders is het zo plat en banaal.
Jee! voor het slotje!quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef BossFight het volgende:
Hier moet je gewoon gepost hebben!
En dan noemen we het niet rimmen, maar hebben we het over 'teder de anus beroeren'.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja bah, platte seks.. Ordinair neuken.
.
Whehehehe, kijk mij jokken dan.
Dit moet met kaarslicht en violen op de achtergrond! Vrijen met die anus!
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Er. [ afbeelding ]
Staan. [ afbeelding ]
Foto's. [ afbeelding ]
Welke van de 2 ?quote:
misschien is ie heel lenig?quote:
Ok dat wilde ik niet weten .quote:
Ik mis de bezieling een beetje. Je kan zien dat hij vol goede bedoelingen zit. Onder het mom van 'je bent 58, je begint last van je prostaat te krijgen, je bent niet meer zo vitaal als vroeger, en dan wil je toch wat' duikt deze man vol enthousiasme in het wereldje, compleet met kekke ergonomische wc-stoel en leren armbandjes. Ondanks de paar kenmerkende 'beginnerstreffers', die je vaak bij deze doelgroep aantreft, mist het echter de verfijning die je bij ware meesters van deze kunst wel aantreft. Vaak blijft het bij onbeholpen likken, alsof er een cola-callipo in mijn liefdesholletje verstopt zat. Erger was nog de blik waarmee dit gepaard ging. Een soort van blik op oneindig, alsof het van hem allemaal niet meer zo hoefde, en hij stiekem hoopte dat eerdergenoemde callipo al gesmolten was, zodat hij alleen nog maar het ijswater-met-cola-smaak hoefde op te lebberen, en er verder weinig van hem gevraagd werd. Een dergelijke apathische houding is zelfs voor iemand die zich als 'toiletslaaf' adverteert een beetje teveel van het goede.quote:
Heel ander topic ineens.quote:
U heeft ervaring als toiletslaaf ?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik mis de bezieling een beetje. Je kan zien dat hij vol goede bedoelingen zit. Onder het mom van 'je bent 58, je begint last van je prostaat te krijgen, je bent niet meer zo vitaal als vroeger, en dan wil je toch wat' duikt deze man vol enthousiasme in het wereldje, compleet met kekke ergonomische wc-stoel en leren armbandjes. Ondanks de paar kenmerkende 'beginnerstreffers', die je vaak bij deze doelgroep aantreft, mist het echter de verfijning die je bij ware meesters van deze kunst wel aantreft. Vaak blijft het bij onbeholpen likken, alsof er een cola-callipo in mijn liefdesholletje verstopt zat. Erger was nog de blik waarmee dit gepaard ging. Een soort van blik op oneindig, alsof het van hem allemaal niet meer zo hoefde, en hij stiekem hoopte dat eerdergenoemde callipo al gesmolten was, zodat hij alleen nog maar het ijswater-met-cola-smaak hoefde op te lebberen, en er verder weinig van hem gevraagd werd. Een dergelijke apathische houding is zelfs voor iemand die zich als 'toiletslaaf' adverteert een beetje teveel van het goede.
Eindoordeel: de pretenties zijn er, jammer dat ze niet waargemaakt kunnen worden. 2/5.
moet je nu ineens ook zo nodig poepen?quote:
Ik heb zoiets van, waarom genoegen nemen met een wc, als je een oudere van dage óók een prettige paar laatste jaren kan bezorgen?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik mis de bezieling een beetje. Je kan zien dat hij vol goede bedoelingen zit. Onder het mom van 'je bent 58, je begint last van je prostaat te krijgen, je bent niet meer zo vitaal als vroeger, en dan wil je toch wat' duikt deze man vol enthousiasme in het wereldje, compleet met kekke ergonomische wc-stoel en leren armbandjes. Ondanks de paar kenmerkende 'beginnerstreffers', die je vaak bij deze doelgroep aantreft, mist het echter de verfijning die je bij ware meesters van deze kunst wel aantreft. Vaak blijft het bij onbeholpen likken, alsof er een cola-callipo in mijn liefdesholletje verstopt zat. Erger was nog de blik waarmee dit gepaard ging. Een soort van blik op oneindig, alsof het van hem allemaal niet meer zo hoefde, en hij stiekem hoopte dat eerdergenoemde callipo al gesmolten was, zodat hij alleen nog maar het ijswater-met-cola-smaak hoefde op te lebberen, en er verder weinig van hem gevraagd werd. Een dergelijke apathische houding is zelfs voor iemand die zich als 'toiletslaaf' adverteert een beetje teveel van het goede.
Eindoordeel: de pretenties zijn er, jammer dat ze niet waargemaakt kunnen worden. 2/5.
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:31 schreef Turquaz52 het volgende:
handig voor als je bolletjes hebt geslikt en em door wilt "verkopen"
heb je ook een voorkeur wat betreft de poepers moeten hebben gegeten de avond ervoor?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:39 schreef rimmen het volgende:
heb al op somige ge antwoord
wat heeft jouw voorkeur?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:45 schreef rimmen het volgende:
ja er is veel verschil
Krijg nou de tering! Maar dat is Jos Brink! Hij leeft dus nogquote:
ik heb bij mezelf nog weleens dat er harde stukjes inzitten, verslik je je dan niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef rimmen het volgende:
zachte tot vloeibare poep dat ik zo kan doorslikken
laffer
dat geeft de inhoud wat meer smaakquote:Op zondag 6 januari 2008 19:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb bij mezelf nog weleens dat er harde stukjes inzitten, verslik je je dan niet?
Dat had een topic nodigquote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Krijg nou de tering! Maar dat is Jos Brink! Hij leeft dus nog
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:02 schreef laffer het volgende:
en wat ik me nog afvraag, als je op straat loopt en je ziet een verse dampende hondedrol op het troitoir liggen, kun je je dan inhouden of stort je je dan als een gek op je maaltijd?
Even een serieuze vraag: je likt ook diarree, heb je nou echt niet de neiging om over je nek te gaan?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:45 schreef rimmen het volgende:
ja er is veel verschil
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:02 schreef laffer het volgende:
en wat ik me nog afvraag, als je op straat loopt en je ziet een verse dampende hondedrol op het troitoir liggen, kun je je dan inhouden of stort je je dan als een gek op je maaltijd?
Niet alleen een wereldquote:Op zondag 6 januari 2008 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Er gaat gewoon een wereld voor je open he?
quote:
In pmboxquote:ja nattuurlijk heel graag zelfs
Is ontlasting van vegetariërs echt zoveel lekkerder?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef rimmen het volgende:
zachte tot vloeibare poep dat ik zo kan doorslikken
laffer
En noemen ze dat dan de Crunchy versie?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb bij mezelf nog weleens dat er harde stukjes inzitten, verslik je je dan niet?
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest hier overigens kijken van Greys
Als er stukjes half verteerde beetgare groenten tussenzitten wel jahquote:Op zondag 6 januari 2008 20:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
En noemen ze dat dan de Crunchy versie?
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
De dag nadat ik snert heb gegeten overleef je dus echt niet he dude
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
De dag nadat ik snert heb gegeten overleef je dus echt niet he dude
quote:
Wow, na de neukslet en pijpslet hebben we nu de poepslet.quote:
"Crew" written all over himquote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wow, na de neukslet en pijpslet hebben we nu de poepslet.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Greys! We are where the fun is mênquote:
Ben je vegetarier? Is het een principekwestie om geen stront te eten van een herbivoor/omnivoor? Of smaakt het gewoon niet lekker?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef rimmen het volgende:
ik vraag hen zo veel mogelijk normaal te eten geen knoflook ook geen vlees
Greÿsquote:
Dan is het geen triootje meerquote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef rimmen het volgende:
ik wil er aan mee doen
Kwartetten kan ook leuk zijn...quote:
Zonder nu meteen die richting op te gaan vraag ik me ook af: waar ging het mis?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:59 schreef BossFight het volgende:
Raakte je vader je vroeger aan op vreemde plekken ofzo?
Is dat niet aantrekkelijker dan, als het smeriger is?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:21 schreef rimmen het volgende:
smaakt niet lekker en stink meer
in dit geval poepofthesubspacequote:Op zondag 6 januari 2008 18:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Goed topic.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kwartetten kan ook leuk zijn...
Mag ik van jou....
Nou ik best wat haar op mijn kont, maar om het nou manen te noemen gaat te ver.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:16 schreef rimmen het volgende:
ik doe dit bij manen en vrouwen ben bi
Heb je er wel kraaltjes in (rastaaa)???quote:Op zondag 6 januari 2008 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik best wat haar op mijn kont, maar om het nou manen te noemen gaat te ver.
Ik voorzie een komisch duo... "De appelmoeshoer en de poepslet"quote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je kunt de man ook onder het bed schuiven als een soort grote kamerpot. Wel handig dat je dan 's nachts niet telkens naar het toilet hoeft te lopenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Kan ik mijn hond ook gewoon boven jou uitlaten?
Wel handig als het regent!
(Met dank aan Ingetje79 voor het idee!)
Vast heel flauw van me, maar ik bedank voor de ongetwijfeld enorme eerquote:
Dan trekken ze door het hele land met vrachtwagens vol Norit en appelmoes van Hak achter ze aan.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik voorzie een komisch duo... "De appelmoeshoer en de poepslet"
Ik ga vast liedjes verzinnen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan trekken ze door het hele land met vrachtwagens vol Norit en appelmoes van Hak achter ze aan.
Appelmoeshoer zit dan elke avond in het midden van de piste een shaggie én een bolus te draaien terwijl ze een liedje zingt en poepslet zijn werk doet.
Ik ook! Samen gaan? Dubbel zoveel fun voor TS!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef Qwea het volgende:
ik moet schijten
"Koning, keizer, admiraal, sletje likt mijn aarskanaal."quote:Op zondag 6 januari 2008 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga vast liedjes verzinnen.
"Hoeperdepoep zat op de slet"
"Ik draai een toe toe toeter uit mijn anusgroeter"
ah, je hebt een buik en past niet onder het bed.quote:
Dat moet dan wel een zeer kalorierijke toestand zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef rimmen het volgende:
ja 176cm 95 kg
Je likt vooral vetrijke uitwerpselen?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef rimmen het volgende:
ja 176cm 95 kg
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:57 schreef rimmen het volgende:
neem kontact met me op
Silven
rimmen90@hotmail.com
Nou ja zeg.... jij wil alleen als ie slank is?quote:
Dankzij rennie deflatine blaas ik de scheiding niet meer uit sletjes haar!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Koning, keizer, admiraal, sletje likt mijn aarskanaal."
En dan meteen een nieuwe reclame voor Activia opnemen. "Kijk, ik heb écht geen problemen meer met mijn stoelgang!" *appelmoeshoer steekt duim omhoog*
"Vergeet Sperti, ik heb Poepslettie om de pijn te verzachten!"quote:Op zondag 6 januari 2008 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dankzij rennie deflatine blaas ik de scheiding niet meer uit sletjes haar!
En het volgende lied wordt ingezet
"Op een mooie pinksterdag... schijt ik in je bek"
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
En we gaan verder met het altijd kippenvel veroorzakende: "Hoog slettie, kijk omhoog slettie, want dan word je lekker nat"
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Koning, keizer, admiraal, sletje likt mijn aarskanaal."
En dan meteen een nieuwe reclame voor Activia opnemen. "Kijk, ik heb écht geen problemen meer met mijn stoelgang!" *appelmoeshoer steekt duim omhoog*
Sorry... maar jij hebt het even niet begrepen. Hij kan PMmen hoor, maar ik denk niet dat hij toegang krijgt...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:57 schreef LasTeR het volgende:
Verkeerde subforum. Graag verwijs ik je naar Het Keldertje. Contacteer hier een mod over, waar deze sick stories kwijt kan.
"2 ons groente en 2 stuks fruit... dan schijt je het een stuk makkelijker uit"quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Vergeet Sperti, ik heb Poepslettie om de pijn te verzachten!"
En we gaan verder met het altijd kippenvel veroorzakende: "Hoog slettie, kijk omhoog slettie, want dan word je lekker nat"
* Greys veegt tranen van haar wangenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dankzij rennie deflatine blaas ik de scheiding niet meer uit sletjes haar!
En het volgende lied wordt ingezet
"Op een mooie pinksterdag... schijt ik in je bek"
Waarom niet? Is dit niet ranzig genoeg voor het keldertje?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sorry... maar jij hebt het even niet begrepen. Hij kan PMmen hoor, maar ik denk niet dat hij toegang krijgt...
We doen de lichten uit, graag de aanstekers omhoog en dan even meehuilen als appelmoeshoer aan het nummer begint wat bij iedereen door merg, been én darmkanaal gaat.... "Harder dan ik hebben kan...."quote:Op zondag 6 januari 2008 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"2 ons groente en 2 stuks fruit... dan schijt je het een stuk makkelijker uit"
Voedingscentrum... eerlijk over eten
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sorry... maar jij hebt het even niet begrepen. Hij kan PMmen hoor, maar ik denk niet dat hij toegang krijgt...
Allemaal inhaken!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
We doen de lichten uit, graag de aanstekers omhoog en dan even meehuilen als appelmoeshoer aan het nummer begint wat bij iedereen door merg, been én darmkanaal gaat.... "Harder dan ik hebben kan...."
zit je lunchmailboxje al vol?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:24 schreef rimmen het volgende:
ik had echt niet verwacht dat er zoveel reactie zou komen
Ik neem jou altijd serieusquote:Op zondag 6 januari 2008 22:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]Dit topic heeft al zo'n hoog "
"-gehalte en dan ga je mij ook nog serieus nemen ook nog... Dank je!
![]()
Jajajajaja, ik wil die handjes in de luuuuuuuucht zien! Polonaaaaaaaaaaise!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Allemaal inhaken!
"Malle darm en kont, malle darm kom hier. Lekker stuk malse schijt als je naar buiten glijdt"
Lekker stuk, malse drol, lekker gier van plezier!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Allemaal inhaken!
"Malle darm en kont, malle darm kom hier. Lekker stuk malse schijt als je naar buiten glijdt"
MUUS kap eens met die kutgeintjes, straks is hij weg. Ik schrijf hier net een werkstuk over.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:29 schreef MUUS het volgende:
Jajajajaja, ik wil die handjes in de luuuuuuuucht zien! Polonaaaaaaaaaaise!
" 't dondert en 't bliksemt, het regent meters stront. Het wordt dus likken of verzuipen!"
Blueband diaree... voor een strontje zonder klontje.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jajajajaja, ik wil die handjes in de luuuuuuuucht zien! Polonaaaaaaaaaaise!
" 't dondert en 't bliksemt, het regent meters stront. Het wordt dus likken of verzuipen!"
Dat stond er eerst niet!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
MUUS kap eens met die kutgeintjes, straks is hij weg. Ik schrijf hier net een werkstuk over.
Jawel, die andere post was wel iets anders, maar dat bewaar ik voor later.quote:
Becel bak en braad, zodat uw poep er makkelijker uitgaatquote:Op zondag 6 januari 2008 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blueband diaree... voor een strontje zonder klontje.
Oeh spannend! Als een soort van Grande Finale?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jawel, die andere post was wel iets anders, maar dat bewaar ik voor later.
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
MUUS kap eens met die kutpoepgeintjes, straks is hij weg. Ik schrijf hier net een werkstuk over.
Boe boe, bla bla.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blueband diaree... voor een strontje zonder klontje.
Sterker nog... ze heeft een nieuw element aan de al bestaande toegevoegd. Nu kan dit topic naar TRUquote:
Ja, da's weer eens wat anders dan koffiedik kijken danquote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sterker nog... ze heeft een nieuw element aan de al bestaande toegevoegd. Nu kan dit topic naar TRU
Niet vergeten je tanden te poetsen he!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:54 schreef rimmen het volgende:
ik ga slapen tot morgen
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
"Ik schijt niet meer voor jou!
Voorbij zijn alle jaren
waarin ik heb geloofd
dat wij aan de diaree waren
Je hebt er keihard voor gezogen
M'n anusharen gekloven
Dus veeg de spetters uit je oooooooogen
...
Ik schijt niet meer voor jou!"
en TS is nogwel zo liefdevol om wel eenmeter stront van je te willen eten als je hem mailtquote:Op zondag 6 januari 2008 23:04 schreef SlimShady het volgende:
ik vind dit geen gezellige romantische topic.
Nee Nok, zoals ik het begrijp, moet je je behoefte op het toilet doen en dan likt hij het later schoon.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en TS is nogwel zo liefdevol om wel eenmeter stront van je te willen eten als je hem mailt
Bedoel je Gordon Joling en Jamai?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Wel heel beleefd dat iedereen hier zo keurig 'u' zegt tegen onze sterretjeslikker.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
Dit móest ik gewoon even aanklikken, dit topic.
En nu heb ik er zo'n spijt van
Dit.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
Dit móest ik gewoon even aanklikken, dit topic.
En nu heb ik er zo'n spijt van
Ik zie een potentiële hit.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
"Ik schijt niet meer voor jou!
Voorbij zijn alle jaren
waarin ik heb geloofd
dat wij aan de diaree waren
Je hebt er keihard voor gezogen
M'n anusharen gekloven
Dus veeg de spetters uit je oooooooogen
...
Ik schijt niet meer voor jou!"
-donder op met je kutplaatjequote:Op maandag 7 januari 2008 10:56 schreef iamredleader het volgende:
Bijna dichten terwijl ik het typ bedenk ik me dat daar ook een hele foute gedachte bij kan horen...
op het nippertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |