"Koning, keizer, admiraal, sletje likt mijn aarskanaal."quote:Op zondag 6 januari 2008 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga vast liedjes verzinnen.
"Hoeperdepoep zat op de slet"
"Ik draai een toe toe toeter uit mijn anusgroeter"
ah, je hebt een buik en past niet onder het bed.quote:
Dat moet dan wel een zeer kalorierijke toestand zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef rimmen het volgende:
ja 176cm 95 kg
Je likt vooral vetrijke uitwerpselen?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef rimmen het volgende:
ja 176cm 95 kg
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:57 schreef rimmen het volgende:
neem kontact met me op
Silven
rimmen90@hotmail.com
Nou ja zeg.... jij wil alleen als ie slank is?quote:
Dankzij rennie deflatine blaas ik de scheiding niet meer uit sletjes haar!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Koning, keizer, admiraal, sletje likt mijn aarskanaal."
En dan meteen een nieuwe reclame voor Activia opnemen. "Kijk, ik heb écht geen problemen meer met mijn stoelgang!" *appelmoeshoer steekt duim omhoog*
"Vergeet Sperti, ik heb Poepslettie om de pijn te verzachten!"quote:Op zondag 6 januari 2008 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dankzij rennie deflatine blaas ik de scheiding niet meer uit sletjes haar!
En het volgende lied wordt ingezet
"Op een mooie pinksterdag... schijt ik in je bek"
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
En we gaan verder met het altijd kippenvel veroorzakende: "Hoog slettie, kijk omhoog slettie, want dan word je lekker nat"
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Koning, keizer, admiraal, sletje likt mijn aarskanaal."
En dan meteen een nieuwe reclame voor Activia opnemen. "Kijk, ik heb écht geen problemen meer met mijn stoelgang!" *appelmoeshoer steekt duim omhoog*
Sorry... maar jij hebt het even niet begrepen. Hij kan PMmen hoor, maar ik denk niet dat hij toegang krijgt...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:57 schreef LasTeR het volgende:
Verkeerde subforum. Graag verwijs ik je naar Het Keldertje. Contacteer hier een mod over, waar deze sick stories kwijt kan.
"2 ons groente en 2 stuks fruit... dan schijt je het een stuk makkelijker uit"quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Vergeet Sperti, ik heb Poepslettie om de pijn te verzachten!"
En we gaan verder met het altijd kippenvel veroorzakende: "Hoog slettie, kijk omhoog slettie, want dan word je lekker nat"
* Greys veegt tranen van haar wangenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dankzij rennie deflatine blaas ik de scheiding niet meer uit sletjes haar!
En het volgende lied wordt ingezet
"Op een mooie pinksterdag... schijt ik in je bek"
Waarom niet? Is dit niet ranzig genoeg voor het keldertje?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sorry... maar jij hebt het even niet begrepen. Hij kan PMmen hoor, maar ik denk niet dat hij toegang krijgt...
We doen de lichten uit, graag de aanstekers omhoog en dan even meehuilen als appelmoeshoer aan het nummer begint wat bij iedereen door merg, been én darmkanaal gaat.... "Harder dan ik hebben kan...."quote:Op zondag 6 januari 2008 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"2 ons groente en 2 stuks fruit... dan schijt je het een stuk makkelijker uit"
Voedingscentrum... eerlijk over eten
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sorry... maar jij hebt het even niet begrepen. Hij kan PMmen hoor, maar ik denk niet dat hij toegang krijgt...
Allemaal inhaken!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
We doen de lichten uit, graag de aanstekers omhoog en dan even meehuilen als appelmoeshoer aan het nummer begint wat bij iedereen door merg, been én darmkanaal gaat.... "Harder dan ik hebben kan...."
zit je lunchmailboxje al vol?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:24 schreef rimmen het volgende:
ik had echt niet verwacht dat er zoveel reactie zou komen
Ik neem jou altijd serieusquote:Op zondag 6 januari 2008 22:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]Dit topic heeft al zo'n hoog "
"-gehalte en dan ga je mij ook nog serieus nemen ook nog... Dank je!
![]()
Jajajajaja, ik wil die handjes in de luuuuuuuucht zien! Polonaaaaaaaaaaise!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Allemaal inhaken!
"Malle darm en kont, malle darm kom hier. Lekker stuk malse schijt als je naar buiten glijdt"
Lekker stuk, malse drol, lekker gier van plezier!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Allemaal inhaken!
"Malle darm en kont, malle darm kom hier. Lekker stuk malse schijt als je naar buiten glijdt"
MUUS kap eens met die kutgeintjes, straks is hij weg. Ik schrijf hier net een werkstuk over.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:29 schreef MUUS het volgende:
Jajajajaja, ik wil die handjes in de luuuuuuuucht zien! Polonaaaaaaaaaaise!
" 't dondert en 't bliksemt, het regent meters stront. Het wordt dus likken of verzuipen!"
Blueband diaree... voor een strontje zonder klontje.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jajajajaja, ik wil die handjes in de luuuuuuuucht zien! Polonaaaaaaaaaaise!
" 't dondert en 't bliksemt, het regent meters stront. Het wordt dus likken of verzuipen!"
Dat stond er eerst niet!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
MUUS kap eens met die kutgeintjes, straks is hij weg. Ik schrijf hier net een werkstuk over.
Jawel, die andere post was wel iets anders, maar dat bewaar ik voor later.quote:
Becel bak en braad, zodat uw poep er makkelijker uitgaatquote:Op zondag 6 januari 2008 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blueband diaree... voor een strontje zonder klontje.
Oeh spannend! Als een soort van Grande Finale?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jawel, die andere post was wel iets anders, maar dat bewaar ik voor later.
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
MUUS kap eens met die kutpoepgeintjes, straks is hij weg. Ik schrijf hier net een werkstuk over.
Boe boe, bla bla.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blueband diaree... voor een strontje zonder klontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |