Krijg nou de tering! Maar dat is Jos Brink! Hij leeft dus nogquote:
ik heb bij mezelf nog weleens dat er harde stukjes inzitten, verslik je je dan niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef rimmen het volgende:
zachte tot vloeibare poep dat ik zo kan doorslikken
laffer
dat geeft de inhoud wat meer smaakquote:Op zondag 6 januari 2008 19:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb bij mezelf nog weleens dat er harde stukjes inzitten, verslik je je dan niet?
Dat had een topic nodigquote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Krijg nou de tering! Maar dat is Jos Brink! Hij leeft dus nog
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:02 schreef laffer het volgende:
en wat ik me nog afvraag, als je op straat loopt en je ziet een verse dampende hondedrol op het troitoir liggen, kun je je dan inhouden of stort je je dan als een gek op je maaltijd?
Even een serieuze vraag: je likt ook diarree, heb je nou echt niet de neiging om over je nek te gaan?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:45 schreef rimmen het volgende:
ja er is veel verschil
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:02 schreef laffer het volgende:
en wat ik me nog afvraag, als je op straat loopt en je ziet een verse dampende hondedrol op het troitoir liggen, kun je je dan inhouden of stort je je dan als een gek op je maaltijd?
Niet alleen een wereldquote:Op zondag 6 januari 2008 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Er gaat gewoon een wereld voor je open he?
quote:
In pmboxquote:ja nattuurlijk heel graag zelfs
Is ontlasting van vegetariërs echt zoveel lekkerder?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef rimmen het volgende:
zachte tot vloeibare poep dat ik zo kan doorslikken
laffer
En noemen ze dat dan de Crunchy versie?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb bij mezelf nog weleens dat er harde stukjes inzitten, verslik je je dan niet?
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest hier overigens kijken van Greys
Als er stukjes half verteerde beetgare groenten tussenzitten wel jahquote:Op zondag 6 januari 2008 20:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
En noemen ze dat dan de Crunchy versie?
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
De dag nadat ik snert heb gegeten overleef je dus echt niet he dude
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
De dag nadat ik snert heb gegeten overleef je dus echt niet he dude
quote:
Wow, na de neukslet en pijpslet hebben we nu de poepslet.quote:
"Crew" written all over himquote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wow, na de neukslet en pijpslet hebben we nu de poepslet.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wow, na de neukslet en pijpslet hebben we nu de poepslet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |