Krijg nou de tering! Maar dat is Jos Brink! Hij leeft dus nogquote:
ik heb bij mezelf nog weleens dat er harde stukjes inzitten, verslik je je dan niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef rimmen het volgende:
zachte tot vloeibare poep dat ik zo kan doorslikken
laffer
dat geeft de inhoud wat meer smaakquote:Op zondag 6 januari 2008 19:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb bij mezelf nog weleens dat er harde stukjes inzitten, verslik je je dan niet?
Dat had een topic nodigquote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Krijg nou de tering! Maar dat is Jos Brink! Hij leeft dus nog
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:02 schreef laffer het volgende:
en wat ik me nog afvraag, als je op straat loopt en je ziet een verse dampende hondedrol op het troitoir liggen, kun je je dan inhouden of stort je je dan als een gek op je maaltijd?
Even een serieuze vraag: je likt ook diarree, heb je nou echt niet de neiging om over je nek te gaan?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:45 schreef rimmen het volgende:
ja er is veel verschil
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:02 schreef laffer het volgende:
en wat ik me nog afvraag, als je op straat loopt en je ziet een verse dampende hondedrol op het troitoir liggen, kun je je dan inhouden of stort je je dan als een gek op je maaltijd?
Niet alleen een wereldquote:Op zondag 6 januari 2008 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Er gaat gewoon een wereld voor je open he?
quote:
In pmboxquote:ja nattuurlijk heel graag zelfs
Is ontlasting van vegetariërs echt zoveel lekkerder?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:54 schreef rimmen het volgende:
zachte tot vloeibare poep dat ik zo kan doorslikken
laffer
En noemen ze dat dan de Crunchy versie?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:55 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb bij mezelf nog weleens dat er harde stukjes inzitten, verslik je je dan niet?
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest hier overigens kijken van Greys
Als er stukjes half verteerde beetgare groenten tussenzitten wel jahquote:Op zondag 6 januari 2008 20:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
En noemen ze dat dan de Crunchy versie?
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
De dag nadat ik snert heb gegeten overleef je dus echt niet he dude
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
De dag nadat ik snert heb gegeten overleef je dus echt niet he dude
quote:
Wow, na de neukslet en pijpslet hebben we nu de poepslet.quote:
"Crew" written all over himquote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wow, na de neukslet en pijpslet hebben we nu de poepslet.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Greys! We are where the fun is mênquote:
Ben je vegetarier? Is het een principekwestie om geen stront te eten van een herbivoor/omnivoor? Of smaakt het gewoon niet lekker?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef rimmen het volgende:
ik vraag hen zo veel mogelijk normaal te eten geen knoflook ook geen vlees
Greÿsquote:
Dan is het geen triootje meerquote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef rimmen het volgende:
ik wil er aan mee doen
Kwartetten kan ook leuk zijn...quote:
Zonder nu meteen die richting op te gaan vraag ik me ook af: waar ging het mis?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:59 schreef BossFight het volgende:
Raakte je vader je vroeger aan op vreemde plekken ofzo?
Is dat niet aantrekkelijker dan, als het smeriger is?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:21 schreef rimmen het volgende:
smaakt niet lekker en stink meer
in dit geval poepofthesubspacequote:Op zondag 6 januari 2008 18:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Goed topic.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kwartetten kan ook leuk zijn...
Mag ik van jou....
Nou ik best wat haar op mijn kont, maar om het nou manen te noemen gaat te ver.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:16 schreef rimmen het volgende:
ik doe dit bij manen en vrouwen ben bi
Heb je er wel kraaltjes in (rastaaa)???quote:Op zondag 6 januari 2008 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik best wat haar op mijn kont, maar om het nou manen te noemen gaat te ver.
Ik voorzie een komisch duo... "De appelmoeshoer en de poepslet"quote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je kunt de man ook onder het bed schuiven als een soort grote kamerpot. Wel handig dat je dan 's nachts niet telkens naar het toilet hoeft te lopenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
Kan ik mijn hond ook gewoon boven jou uitlaten?
Wel handig als het regent!
(Met dank aan Ingetje79 voor het idee!)
Vast heel flauw van me, maar ik bedank voor de ongetwijfeld enorme eerquote:
Dan trekken ze door het hele land met vrachtwagens vol Norit en appelmoes van Hak achter ze aan.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik voorzie een komisch duo... "De appelmoeshoer en de poepslet"
Ik ga vast liedjes verzinnen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan trekken ze door het hele land met vrachtwagens vol Norit en appelmoes van Hak achter ze aan.
Appelmoeshoer zit dan elke avond in het midden van de piste een shaggie én een bolus te draaien terwijl ze een liedje zingt en poepslet zijn werk doet.
Ik ook! Samen gaan? Dubbel zoveel fun voor TS!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef Qwea het volgende:
ik moet schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |