ik heb gekkere dingen meegemaaktquote:Op zondag 6 januari 2008 17:55 schreef rimmen het volgende:
wat rimmen en baffen is, dat is tel liefste dat ik doe, heb er speciaal een rimstoel voor, dat is een wc bril op pootjes ik lig dan neer en de ontvangende persoon zit er op, zijn anus drukt juist op mijn mond en gaat lichtjes open, de persoon mag juist van het toilet komen en niet af geveegt hebben ik lik alles diep en schoon uit, ik ben zelfs al als toiletslaaf gebruikt geweest onder die stoel
vragen mensen nooit aan jou of die leuke sproetjes in je gezicht van jezelf zijn of....quote:Op zondag 6 januari 2008 18:08 schreef rimmen het volgende:
slik ook diaré
Zit er een verschil in kontgaatjes bij mannen en bij vrouwen dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:16 schreef rimmen het volgende:
ik doe dit bij manen en vrouwen ben bi
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:21 schreef nicomart het volgende:
als je hier idd gepost hebt ben je toch wel de man..
Was het maar waarquote:Op zondag 6 januari 2008 18:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Kansloos om hier een kloontje voor te maken.
een echte aanwinst voor FOK!quote:
Snel voor het slotje!quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef BossFight het volgende:
Hier moet je gewoon gepost hebben!
Ja bah, platte seks.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:26 schreef Nosh het volgende:
Maar rimmen, doe je het wel met liefde????? Anders is het zo plat en banaal.
Jee! voor het slotje!quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef BossFight het volgende:
Hier moet je gewoon gepost hebben!
En dan noemen we het niet rimmen, maar hebben we het over 'teder de anus beroeren'.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja bah, platte seks.. Ordinair neuken.
.
Whehehehe, kijk mij jokken dan.
Dit moet met kaarslicht en violen op de achtergrond! Vrijen met die anus!
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Er. [ afbeelding ]
Staan. [ afbeelding ]
Foto's. [ afbeelding ]
Welke van de 2 ?quote:
misschien is ie heel lenig?quote:
Ok dat wilde ik niet weten .quote:
Ik mis de bezieling een beetje. Je kan zien dat hij vol goede bedoelingen zit. Onder het mom van 'je bent 58, je begint last van je prostaat te krijgen, je bent niet meer zo vitaal als vroeger, en dan wil je toch wat' duikt deze man vol enthousiasme in het wereldje, compleet met kekke ergonomische wc-stoel en leren armbandjes. Ondanks de paar kenmerkende 'beginnerstreffers', die je vaak bij deze doelgroep aantreft, mist het echter de verfijning die je bij ware meesters van deze kunst wel aantreft. Vaak blijft het bij onbeholpen likken, alsof er een cola-callipo in mijn liefdesholletje verstopt zat. Erger was nog de blik waarmee dit gepaard ging. Een soort van blik op oneindig, alsof het van hem allemaal niet meer zo hoefde, en hij stiekem hoopte dat eerdergenoemde callipo al gesmolten was, zodat hij alleen nog maar het ijswater-met-cola-smaak hoefde op te lebberen, en er verder weinig van hem gevraagd werd. Een dergelijke apathische houding is zelfs voor iemand die zich als 'toiletslaaf' adverteert een beetje teveel van het goede.quote:
Heel ander topic ineens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |