Zit 'ie in de studio daar of zoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:07 schreef Berkery het volgende:
Ranja kijkt nog even Idols.
Burnett + 1quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:45 schreef Burnett het volgende:
Steve van Zandt
Verrek, daar lijkt ie wel heel erg veel op..., de gezochte persoon loopt al wat langer mee.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef MadMaster het volgende:
Kyle Gass van Tenacious D?
quote:(born 1953 in Miami, Florida) is an American singer, songwriter, and musician.
He was one of the founding members of the short-lived protopunkers(1974-1975), where he went by the name of Crocus Behemoth, and of post-punk group
(1975 - present, intermittently). He has also released several solo albums. Though primarily a singer, he sometimes plays melodeon, trombone, guitar or other instruments.
Berkery +1quote:Op zondag 6 januari 2008 00:26 schreef Berkery het volgende:
*ingeving krijgt
David Thomas - Pere Ubu, vaak genoeg wat over die band gelezen maar nooit wat gehoord, geloof ik
berkery +2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:14 schreef Berkery het volgende:
Simone 'Beep beep' White?
H doet me denken aan Ron Jeremy, die heeft naast Jesus Christ Superstar weinig met muziek te maken en met de letter Hquote:
De H staat inderdaad als enige nog open. Deze artiest stond december 2003 in het voorprogramma van The Strokes in de HMH. (de afbeeldingen alleen in rode onderbroek zal ik U besparen)quote:Op zondag 6 januari 2008 10:14 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
H doet me denken aan Ron Jeremy, die heeft naast Jesus Christ Superstar weinig met muziek te maken en met de letter H
nooit van gehoordquote:Op zondag 6 januari 2008 10:29 schreef bartrid het volgende:
Har Mar Superstar.
quote:I want a brand new house
On an episode of Cribs
And a bathroom I can play baseball in
And a king size tub big enough
For ten plus me
(Yeah, so tell what you need)
Ik heb z'n muziek ook nog nooit gehoord maar een paar jaar geleden was het een lievelingetje van NME (toen ik dat nog las.....)quote:
dat lijkt mij ook. lubje25 +1quote:Op zondag 6 januari 2008 11:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dat lijkt me Nickelback met Rockstar
ik doel op mensen die te zien zijn in de clip. Kan me niet heugen dat ik deze bands heb gezien, een enkel lid misschien maar dan hoor ik graag namen.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:07 schreef belsen het volgende:Rolling Stones Kiss Led Zeppelin Deep Purple Guns 'n Roses
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:11 schreef Thealexfiles het volgende:
Billy van ZZ Top
Nelly Furtado
Gene Simmons van Kiss
Ted Nugent
en Kid Rock als ik me niet vergis
peaceman+1quote:Op zondag 6 januari 2008 12:20 schreef peaceman het volgende:
Van R.E.M. dus..
Lubje25 +1quote:Op zondag 6 januari 2008 12:29 schreef lubje25 het volgende:
bruce springsteen
die serie jaquote:Op zondag 6 januari 2008 12:35 schreef belsen het volgende:
M*A*S*H
Dat is ook de uitvoerende.quote:
Da's gewoon een cover hoor, openingsnummer van Greetings from Asbury Park, N.J.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:23 schreef peaceman het volgende:
Wie schreef Blinded by the light van Manfred Mann?
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:46 schreef belsen het volgende:
Mag ik voorbeelden van de volgende zelfmoorden:doodgeschoten - Kurt Cobain overdosis - Tim Hardin gesprongen - Herman Brood neergestoken - Elliott Smith opgeknoopt - Ian Curtis verdronken -Jeff Buckley
quote:suffered a fatal and completely unexpected heart attack on August 5, 1992 at the age of 38. He was using a pesticide in his yard and an allergic reaction to the substance triggered the attack.
Vooneeties goed genoeg, Porcaroquote:Op zondag 6 januari 2008 12:57 schreef Burnett het volgende:
Jeff pacaro?
Van The Blow Monkeysquote:Op zondag 6 januari 2008 13:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dr Robert?
quote:Around 5 p.m. on the evening of January 23, 1978, after a party at roadie Don Johnson's home in Woodland Hills, Los Angeles, California,— being a gun enthusiast — took a .38 revolver and put it to his head, pulling the trigger several times on the empty chambers. Picking up an automatic 9mm pistol,
put the gun to his temple and pulled the trigger, infamously saying, "Don't worry, it's not loaded." (After showing the empty magazine to his friend.) However, one bullet remained in the chamber , killing him instantly — a week shy of his 32nd birthday.
Terry Kathquote:Op zondag 6 januari 2008 13:21 schreef MadMaster het volgende:
Chicago zanger, weet de naam niet meer...
Die leeft nogquote:Op zondag 6 januari 2008 13:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Peter Cetera
Ik had dat hele artikeltje niet gelezen, zag alleen 'Chicago-zanger' staan'.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die leeft nog
Dat was 'de andere zanger/bassist'.Terry eigenlijk meer de gitarist/zanger
De zoon van de Robert Altman (de regiseur van MASH) geloof ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:33 schreef lubje25 het volgende:
Wie schreef de titelsong van de serie Mash? Te weten suicide is painless.
op de single staan 2 schrijvers waarvan 1 Altman isquote:Op zondag 6 januari 2008 13:36 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
De zoon van de Robert Altman (de regiseur van MASH) geloof ik.
Eerder...quote:Op zondag 6 januari 2008 14:18 schreef Burnett het volgende:
todd terry?
Veel eerder, deze man is één van de pioniers van de Chicago House Sound en heeft ook o.a. remixen voor Prince en Michael Jackson gemaakt/geproduceerd...quote:
Toch grappig nadat je dat een tijdje niet meer beluisterd hebt...quote:Op zondag 6 januari 2008 15:16 schreef Burnett het volgende:
Ah, steve silk hurly
MadMaster +1quote:Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Melanie Brown checkt de echtheid van de boezem van Victoria Beckham tijdens de Spice Girls-reünie
Ken het hele artikel niet...quote:MEL B makes sure VICTORIA BECKHAM’s front is for real as the SPICE GIRLS take the stage at London’s O2 Arena this week.
Sack_Blabbath +1 (had er eigenlijk 3 moeten vragen..., Stro Race...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mannekoor Karrespoor. Mooi Man, Lekker op de trekker
Newbie+1quote:Op zondag 6 januari 2008 22:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Polyphonic spree
That's more like it..quote:Op zondag 6 januari 2008 23:03 schreef Burnett het volgende:
Jay & The Americans?
newbiedoobiedoo +1quote:Op zondag 6 januari 2008 23:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Steve Marriott
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Met als enige doel de volgende YouTube onder Uw speciale aandacht te brengen...![]()
In het dagelijks leven Ana Torroja...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En die van MadMaster is de zangeres van Mecano, genaamd....eeehh..
..laten we haar mecanodoos noemen..
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:28 schreef schaap001 het volgende:
Is 3 is de Herald of Free Enterprise? Ferry Aid met Let It Be dan?
Toch ik zie weinig bekenden op de foto die daar wel aan meededen....
Ik kan me eigenlijk alleen die solo van Gary Moore voor de geest halen: qua zang zou ik het zo 1-2-3 niet meer weten....quote:Op maandag 7 januari 2008 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nadat ik de foto had geplaatst, had ik ook zoiets van 'Hmmm', maar deze foto staat wel op discogs.com bij deze gebeurtenis.
Da's vast goed! Lizzy met nog wat lui.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:56 schreef MadMaster het volgende:
PL = Phil Lynott = Thin Lizzy?
quote:
Niet WIE Bootsy is, maar WAT ie is.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:37 schreef Mark het volgende:
Bootsy Highway?
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:43 schreef Burnett het volgende:
bass crossing
Goed genoeg: de essentie is wat mij betreft wel duidelijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef Burnett het volgende:
funky crossroad
You can kick it,quote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
A Tribe Called Quest
Mecanoquote:Op zondag 6 januari 2008 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het dagelijks leven Ana Torroja...
[ afbeelding ]
Van deze LP-hoes heb ik indertijd dagen wakker gelegen (en dan niet vanwege die 2 louche figuren aan de zijkanten)...
Newbiedoobiedoo +1
... ook wel bekend van dit bandje...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:52 schreef schaap001 het volgende:
Het draait allemaal om de frontman links.
Ná The Cult... Holy Barbarians.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:30 schreef Burnett het volgende:
doors of the 21th century zullen het wel niet zijn..., en geen idee wat voor bands hij voor the cult had...
eerder Mel, volgens mijquote:Op maandag 7 januari 2008 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Kim Appleby?
Ik had eerst Mel staan, maar twijfelde wie nou ook weer wie was.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
double date ?
Zouden die niet gewoon Timmerman heten?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef Burnett het volgende:
Dochters van Gert & Hermien Timmerman?
Zou best wel eens kunnen..., maar de inmiddels befaamde bruggetjes kennende van Newbie...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Zouden die niet gewoon Timmerman heten?
quote:"Lots of stories have been amalgamated into that piece of folklore. I told her how I felt and she asked me to write it down, so I did and sent it to her by fax, which is basically a letter you put in a machine instead of an j envelope. It wasn't, `You're out of here.' A few months later I was touring in Germany, trying to workout access to Lily. Jill was angry and kept putting the phone down so I wrote her another fax, which was printed on the front page of The Sun the next day. It was misread as the first time I'd told her we were splitting up. It became a snowball I couldn't control, based on an untruth. I'm still lumbered with it. During that time I didn't even want to be me any more, or at least the person they wrote about. They categorise you, and every time you try to lift your head out of the box, they bash the lid down again."
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:15 schreef bartrid het volgende:
phil collins.
quote:In many ways,is not a clearly definable musical genre with consistent features. Various groups drew on such disparate styles as funk, jazz, blues, punk rock, avant garde, and experimental. There are, however, some elements common to most
music, such as abrasive atonal sounds, repetitive driving rhythms, and a tendency to emphasize musical texture over melody.
lyrics often focused on nihilism and confrontation.
is often better defined in terms of the artistic environment in which it thrived and the character of performances typical to its context.
ranja +1quote:
Hepie & Hepiequote:Op maandag 7 januari 2008 22:58 schreef ranja het volgende:
Beide dames' voornaam begint met dezelfde letter
Euh, is dit bedoeld als hint of gewoon als mededelingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:39 schreef ranja het volgende:
zoiets maar dan een andere letteren niet beide dezelfde naam. maar verder...
TMF, bestaat dat nogquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:10 schreef ranja het volgende:
Ze hebben al 3 albums gemaakt in 2005, 2006 en 2007 ondanks dat onlangs op TMF hun nieuwste single als 'eerste single' werd aangekondigd
was Hepie en Hepie bedoeld als gok of als tvp?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:19 schreef MadMaster het volgende:
Euh, is dit bedoeld als hint of gewoon als mededeling
Ik gok op een tvp met een losweek-gehalte...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef ranja het volgende:
[..]
was Hepie en Hepie bedoeld als gok of als tvp?
Ook twee van die blonde rockende zusjes (schijnbaar: ken ze overigens alleen van naam en foto, niet van muziek). Maar ze zien er ongeveer ook zo uit (zoals alle rockende blonde zusjes waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:00 schreef ranja het volgende:
die ken ik niet, ook verkeerde letter
quote:
Zegt me he-le-maal niets....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef ranja het volgende:
De laatste single van de dames is "Potential Breakup Song", ik had een poos geleden (op de beurs ofzo) bij wijze van uitproberen al een single gekocht van "Chemicals React".
he wat slecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Off topic:
Dan maar even iets heel anders (je moet toch wat)...
Weet iemand de antwoorden van fragment 3 en bonus 2 van de introkwis op www.introkwis.nl?
Met name v.w.b. die bonus 2 kan ik niet uitstaan dat ik niet op het gezochte nummer kom...
Heb mijn inzending overigens al gedaan, de rest wist ik wel...
O ja, ik dacht iets van Sade, maar wist niks met muziekinstrumenten in dat kader...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fragment 3: Bomb the Bass - Winter In July
Ook geen idee...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef ranja het volgende:
Daar kan ik thuis wel naar luisteren maar hier niet.
Ik weet niet wat voor hints ik nog kan geven
De laatste single van de dames is "Potential Breakup Song", ik had een poos geleden (op de beurs ofzo) bij wijze van uitproberen al een single gekocht van "Chemicals React".
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bonus 2 is Tambourine - High under The Moon
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bonus 2 is Tambourine - High under The Moon
Opgezocht, nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef ranja het volgende:
Daar kan ik thuis wel naar luisteren maar hier niet.
Ik weet niet wat voor hints ik nog kan geven
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef ranja het volgende:
Turn Back the Clock
Niet opgezocht, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:46 schreef ranja het volgende:
In Februari ga ik voor de 2e keer deze band zien, maar ondanks dat op alle sites nog de oude line up te zien is is dit toch echt een foto van de nieuwe line-up.
Welke band?
[ afbeelding ]
ik ben wel zo treinen
Ah, jij dacht ook Spinal Tap. Nou, dan zal het wel goed zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:54 schreef Mark het volgende:
Aargh, pas nog gelezen. Was dat niet die nieuwe versterker die tot 20 gingen? Gok op Marshall en Nigel Tufnell
Yep, Marshall's reclame voor de JCM900 met de gitarist van Spinal Tap (hoe doe je een heavy metal ümlaut op de n?) genaamd Nigel Tufnell.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:54 schreef Mark het volgende:
Aargh, pas nog gelezen. Was dat niet die nieuwe versterker die tot 20 gingen? Gok op Marshall en Nigel Tufnell
Wel een vogelnaam, maar de band bestaat al decennia niet meer onder die naam.quote:
Deze vogel is wat kleiner, maar wel zwart...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:51 schreef ranja het volgende:
Condor
niet dat ik dan enig idee heb van de band, de opvolger of wat dan ook maar het is wel een grote vogel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |