quote:Op maandag 7 januari 2008 21:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
double date ?
Zouden die niet gewoon Timmerman heten?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:01 schreef Burnett het volgende:
Dochters van Gert & Hermien Timmerman?
Zou best wel eens kunnen..., maar de inmiddels befaamde bruggetjes kennende van Newbie...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Zouden die niet gewoon Timmerman heten?
quote:"Lots of stories have been amalgamated into that piece of folklore. I told her how I felt and she asked me to write it down, so I did and sent it to her by fax, which is basically a letter you put in a machine instead of an j envelope. It wasn't, `You're out of here.' A few months later I was touring in Germany, trying to workout access to Lily. Jill was angry and kept putting the phone down so I wrote her another fax, which was printed on the front page of The Sun the next day. It was misread as the first time I'd told her we were splitting up. It became a snowball I couldn't control, based on an untruth. I'm still lumbered with it. During that time I didn't even want to be me any more, or at least the person they wrote about. They categorise you, and every time you try to lift your head out of the box, they bash the lid down again."
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:15 schreef bartrid het volgende:
phil collins.
quote:In many ways,is not a clearly definable musical genre with consistent features. Various groups drew on such disparate styles as funk, jazz, blues, punk rock, avant garde, and experimental. There are, however, some elements common to most
music, such as abrasive atonal sounds, repetitive driving rhythms, and a tendency to emphasize musical texture over melody.
lyrics often focused on nihilism and confrontation.
is often better defined in terms of the artistic environment in which it thrived and the character of performances typical to its context.
ranja +1quote:
Hepie & Hepiequote:Op maandag 7 januari 2008 22:58 schreef ranja het volgende:
Beide dames' voornaam begint met dezelfde letter
Euh, is dit bedoeld als hint of gewoon als mededelingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:39 schreef ranja het volgende:
zoiets maar dan een andere letteren niet beide dezelfde naam. maar verder...
TMF, bestaat dat nogquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:10 schreef ranja het volgende:
Ze hebben al 3 albums gemaakt in 2005, 2006 en 2007 ondanks dat onlangs op TMF hun nieuwste single als 'eerste single' werd aangekondigd
was Hepie en Hepie bedoeld als gok of als tvp?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:19 schreef MadMaster het volgende:
Euh, is dit bedoeld als hint of gewoon als mededeling
Ik gok op een tvp met een losweek-gehalte...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:21 schreef ranja het volgende:
[..]
was Hepie en Hepie bedoeld als gok of als tvp?
Ook twee van die blonde rockende zusjes (schijnbaar: ken ze overigens alleen van naam en foto, niet van muziek). Maar ze zien er ongeveer ook zo uit (zoals alle rockende blonde zusjes waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:00 schreef ranja het volgende:
die ken ik niet, ook verkeerde letter
quote:
Zegt me he-le-maal niets....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef ranja het volgende:
De laatste single van de dames is "Potential Breakup Song", ik had een poos geleden (op de beurs ofzo) bij wijze van uitproberen al een single gekocht van "Chemicals React".
he wat slecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Off topic:
Dan maar even iets heel anders (je moet toch wat)...
Weet iemand de antwoorden van fragment 3 en bonus 2 van de introkwis op www.introkwis.nl?
Met name v.w.b. die bonus 2 kan ik niet uitstaan dat ik niet op het gezochte nummer kom...
Heb mijn inzending overigens al gedaan, de rest wist ik wel...
O ja, ik dacht iets van Sade, maar wist niks met muziekinstrumenten in dat kader...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fragment 3: Bomb the Bass - Winter In July
Ook geen idee...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef ranja het volgende:
Daar kan ik thuis wel naar luisteren maar hier niet.
Ik weet niet wat voor hints ik nog kan geven
De laatste single van de dames is "Potential Breakup Song", ik had een poos geleden (op de beurs ofzo) bij wijze van uitproberen al een single gekocht van "Chemicals React".
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bonus 2 is Tambourine - High under The Moon
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bonus 2 is Tambourine - High under The Moon
Opgezocht, nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef ranja het volgende:
Daar kan ik thuis wel naar luisteren maar hier niet.
Ik weet niet wat voor hints ik nog kan geven
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef ranja het volgende:
Turn Back the Clock
Niet opgezocht, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:46 schreef ranja het volgende:
In Februari ga ik voor de 2e keer deze band zien, maar ondanks dat op alle sites nog de oude line up te zien is is dit toch echt een foto van de nieuwe line-up.
Welke band?
[ afbeelding ]
ik ben wel zo treinen
Ah, jij dacht ook Spinal Tap. Nou, dan zal het wel goed zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:54 schreef Mark het volgende:
Aargh, pas nog gelezen. Was dat niet die nieuwe versterker die tot 20 gingen? Gok op Marshall en Nigel Tufnell
Yep, Marshall's reclame voor de JCM900 met de gitarist van Spinal Tap (hoe doe je een heavy metal ümlaut op de n?) genaamd Nigel Tufnell.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:54 schreef Mark het volgende:
Aargh, pas nog gelezen. Was dat niet die nieuwe versterker die tot 20 gingen? Gok op Marshall en Nigel Tufnell
Wel een vogelnaam, maar de band bestaat al decennia niet meer onder die naam.quote:
Deze vogel is wat kleiner, maar wel zwart...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:51 schreef ranja het volgende:
Condor
niet dat ik dan enig idee heb van de band, de opvolger of wat dan ook maar het is wel een grote vogel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |