quote:
Zegt me he-le-maal niets....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef ranja het volgende:
De laatste single van de dames is "Potential Breakup Song", ik had een poos geleden (op de beurs ofzo) bij wijze van uitproberen al een single gekocht van "Chemicals React".
he wat slecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Off topic:
Dan maar even iets heel anders (je moet toch wat)...
Weet iemand de antwoorden van fragment 3 en bonus 2 van de introkwis op www.introkwis.nl?
Met name v.w.b. die bonus 2 kan ik niet uitstaan dat ik niet op het gezochte nummer kom...
Heb mijn inzending overigens al gedaan, de rest wist ik wel...
O ja, ik dacht iets van Sade, maar wist niks met muziekinstrumenten in dat kader...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fragment 3: Bomb the Bass - Winter In July
Ook geen idee...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef ranja het volgende:
Daar kan ik thuis wel naar luisteren maar hier niet.
Ik weet niet wat voor hints ik nog kan geven
De laatste single van de dames is "Potential Breakup Song", ik had een poos geleden (op de beurs ofzo) bij wijze van uitproberen al een single gekocht van "Chemicals React".
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bonus 2 is Tambourine - High under The Moon
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bonus 2 is Tambourine - High under The Moon
Opgezocht, nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef ranja het volgende:
Daar kan ik thuis wel naar luisteren maar hier niet.
Ik weet niet wat voor hints ik nog kan geven
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef ranja het volgende:
Turn Back the Clock
Niet opgezocht, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:46 schreef ranja het volgende:
In Februari ga ik voor de 2e keer deze band zien, maar ondanks dat op alle sites nog de oude line up te zien is is dit toch echt een foto van de nieuwe line-up.
Welke band?
[ afbeelding ]
ik ben wel zo treinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |