Die leeft nogquote:Op zondag 6 januari 2008 13:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Peter Cetera
Ik had dat hele artikeltje niet gelezen, zag alleen 'Chicago-zanger' staan'.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die leeft nog
Dat was 'de andere zanger/bassist'.Terry eigenlijk meer de gitarist/zanger
De zoon van de Robert Altman (de regiseur van MASH) geloof ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:33 schreef lubje25 het volgende:
Wie schreef de titelsong van de serie Mash? Te weten suicide is painless.
op de single staan 2 schrijvers waarvan 1 Altman isquote:Op zondag 6 januari 2008 13:36 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
De zoon van de Robert Altman (de regiseur van MASH) geloof ik.
Eerder...quote:Op zondag 6 januari 2008 14:18 schreef Burnett het volgende:
todd terry?
Veel eerder, deze man is één van de pioniers van de Chicago House Sound en heeft ook o.a. remixen voor Prince en Michael Jackson gemaakt/geproduceerd...quote:
Toch grappig nadat je dat een tijdje niet meer beluisterd hebt...quote:Op zondag 6 januari 2008 15:16 schreef Burnett het volgende:
Ah, steve silk hurly
MadMaster +1quote:Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Melanie Brown checkt de echtheid van de boezem van Victoria Beckham tijdens de Spice Girls-reünie
Ken het hele artikel niet...quote:MEL B makes sure VICTORIA BECKHAM’s front is for real as the SPICE GIRLS take the stage at London’s O2 Arena this week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |