Zit 'ie in de studio daar of zoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:07 schreef Berkery het volgende:
Ranja kijkt nog even Idols.
Burnett + 1quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:45 schreef Burnett het volgende:
Steve van Zandt
Verrek, daar lijkt ie wel heel erg veel op..., de gezochte persoon loopt al wat langer mee.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef MadMaster het volgende:
Kyle Gass van Tenacious D?
quote:(born 1953 in Miami, Florida) is an American singer, songwriter, and musician.
He was one of the founding members of the short-lived protopunkers(1974-1975), where he went by the name of Crocus Behemoth, and of post-punk group
(1975 - present, intermittently). He has also released several solo albums. Though primarily a singer, he sometimes plays melodeon, trombone, guitar or other instruments.
Berkery +1quote:Op zondag 6 januari 2008 00:26 schreef Berkery het volgende:
*ingeving krijgt
David Thomas - Pere Ubu, vaak genoeg wat over die band gelezen maar nooit wat gehoord, geloof ik
berkery +2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:14 schreef Berkery het volgende:
Simone 'Beep beep' White?
H doet me denken aan Ron Jeremy, die heeft naast Jesus Christ Superstar weinig met muziek te maken en met de letter Hquote:
De H staat inderdaad als enige nog open. Deze artiest stond december 2003 in het voorprogramma van The Strokes in de HMH. (de afbeeldingen alleen in rode onderbroek zal ik U besparen)quote:Op zondag 6 januari 2008 10:14 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
H doet me denken aan Ron Jeremy, die heeft naast Jesus Christ Superstar weinig met muziek te maken en met de letter H
nooit van gehoordquote:Op zondag 6 januari 2008 10:29 schreef bartrid het volgende:
Har Mar Superstar.
quote:I want a brand new house
On an episode of Cribs
And a bathroom I can play baseball in
And a king size tub big enough
For ten plus me
(Yeah, so tell what you need)
Ik heb z'n muziek ook nog nooit gehoord maar een paar jaar geleden was het een lievelingetje van NME (toen ik dat nog las.....)quote:
dat lijkt mij ook. lubje25 +1quote:Op zondag 6 januari 2008 11:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dat lijkt me Nickelback met Rockstar
ik doel op mensen die te zien zijn in de clip. Kan me niet heugen dat ik deze bands heb gezien, een enkel lid misschien maar dan hoor ik graag namen.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:07 schreef belsen het volgende:Rolling Stones Kiss Led Zeppelin Deep Purple Guns 'n Roses
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:11 schreef Thealexfiles het volgende:
Billy van ZZ Top
Nelly Furtado
Gene Simmons van Kiss
Ted Nugent
en Kid Rock als ik me niet vergis
peaceman+1quote:Op zondag 6 januari 2008 12:20 schreef peaceman het volgende:
Van R.E.M. dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |