Maar waarom zou je moeder het huis uit moeten? dat jij het niet kan betalen.... is toch jou verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dan moet mijn moeder het huis uit omdat ze mij moet uitkopen
Wacht maar tot je een begrafenis moet regelen en je he-le-maal kaal geplukt bent. Dan komt de belastingdienst nog kijken of er iets te halen valt. Het kromme is, dat als het bedrag bij leven aan je gegeven is, dat het dan heel anders gewaardeerd wordt. De belastingdienst heeft er nauwelijks extra administratie aan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Volgens wikipedia was dat in 1956, onder Drees dus.
Ik ben het overigens niet met je eens, maar goed
Wat ben jij makkelijk uit de kast te lokken zeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dus 1,2% dude.
En 1 miljoen euro peanuts? Wat voor verwende kwast ben je wel niet?
Ja, en dat vind ik nog steeds. Sterker nog met 80.000 zit je nog niet eens in het bovenste gedeelte van de middenklasse.quote:Owja, jij was ook degene die mensen met 80000euro jaarinkomen tot de middenklasse rekende
Kun je een grafiekje laten zien van de verdeling van inkomens? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:14 schreef Fastmatti het volgende:
Ja, en dat vind ik nog steeds. Sterker nog met 80.000 zit je nog niet eens in het bovenste gedeelte van de middenklasse.
Dat gaat een beetje lastig. In de tabellen die ik kan vinden is de hoogste groep al vanaf 50.000 euro inkomen per gezin.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Kun je een grafiekje laten zien van de verdeling van inkomens? Ben ik wel benieuwd naar.
Hoe weet je dan dat je uitspraak uberhaupt klopt?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig. In de tabellen die ik kan vinden is de hoogste groep al vanaf 50.000 euro inkomen per gezin.
Omdat als je naar de cijfers kijkt bijna de helft van de gezinnen een bruto-inkomen hoger dan 50.000 euro heeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:47 schreef gronk het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je uitspraak uberhaupt klopt?
Nog 1/3e erbij voor de laatste drie maanden. Voor de Polen gaat het nog steeds om een stijgende trend.quote:Immigratie Oost-Europeanen blijft hoog
In de eerste negen maanden van 2007 hebben zich bijna 13 duizend Bulgaren, Polen en Roemenen in Nederland gevestigd, bijna tweemaal zoveel als in dezelfde periode in 2006. De toename doet zich vooral voor bij immigranten uit Bulgarije en Roemenië, de twee landen die per 1 januari van dit jaar toetraden tot de Europese Unie.
quote:Retourmigratie nog gering
Niet alle Oost-Europese immigranten zullen zich permanent in Nederland vestigen. Van de Poolse immigranten uit 2004, bijvoorbeeld, is tot en met 2006 bijna een kwart weer teruggekeerd.
Bron: CBS
Die Amerikanen hebben in een druk luchtruim helemaal geen anti-raketschild meer nodig.quote:American Airlines to Test Anti-Missile System on Commercial Jets
DALLAS ( — Up to three American Airlines jets will be outfitted this spring with laser technology being developed to protect planes from missiles fired by terrorists.
Officials said Friday the anti-missile systems won't be tested on passenger flights. But the tests, which could involve more than 1,000 flights, will determine how well the technology holds up under the rigors of flight, they said.
The first Boeing 767-200 will be equipped in April or later, American spokesman Tim Wagner said. American operates that Boeing model mostly between New York and San Francisco and Los Angeles.
"
The technology is intended to stop a missile attack by detecting heat from the rocket, then responding in a fraction of a second by firing a laser beam that jams the missile's guidance system.
"
"We are now entering the next phase," Wagner said, which is "to see how the system holds up on an aircraft in real-time conditions — weather, continuous takeoffs and landings, etc. — and to test its maintenance reliability."
Bron: FoxNews
Slechts een kwart retour. Das vrij schokkend.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nog 1/3e erbij voor de laatste drie maanden. Voor de Polen gaat het nog steeds om een stijgende trend.
[..]
Niet geheel onlogisch. Ik zou ook hier blijven ipv in die depressieve boel in Polen...quote:Op zondag 6 januari 2008 10:21 schreef Napalm het volgende:
Goeiemoggel.![]()
[..]
Slechts een kwart retour. Das vrij schokkend.
quote:Op zondag 6 januari 2008 10:03 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen.
Voor een leuke discussie over successierecht: Eerlijker: belast erfenis met 100%
I.R. Baboonquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dat je een erfenis met méér dan 100% moet belasten. Kinderen erven genen van hun ouders, en als je ouders rijk zijn geweest is het waarschijnlijk dat jij met hun genen ook succesvol zou kunnen zijn. Ter compensatie vind ik dus dat je extra moet betalen, om zo mensen met mindere genen tegemoed te kunnen komen.
Eerlijker en 100% belasting in 1 zin. Hoe vaak moet je je hoofd tegen de muur rammen om dat als logisch te zien?quote:Op zondag 6 januari 2008 10:03 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen.
Voor een leuke discussie over successierecht: Eerlijker: belast erfenis met 100%
Minder vaak dan jij hoeft uit te leggen dat libertarisme echt wel werkt.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eerlijker en 100% belasting in 1 zin. Hoe vaak moet je je hoofd tegen de muur rammen om dat als logisch te zien?
Die heb ik em al eens laten zien, maar Fastmatti is hardleers en blijft rechtse propaganda spuwen dat je met 80000 euro tot de middenklasse behoort. Zou me niet verbazen als hij betaald krijgt van Shell om dit soort onzin neer te zetten.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Kun je een grafiekje laten zien van de verdeling van inkomens? Ben ik wel benieuwd naar.
Dus jij vind het eerlijk dat jij opeens 100% belasting moet gaan betalen over het huis van je ouders?quote:Op zondag 6 januari 2008 10:54 schreef gronk het volgende:
Minder vaak dan jij hoeft uit te leggen dat libertarisme echt wel werkt.
Dat zijn cijfers van 5 jaar geleden en het is niet vreemd dat iemand die een hoge opleiding heeft meer gaat verdienen dan iemand die alleen maar op de bank zit bier te drinken.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:21 schreef Klopkoek het volgende:
Nog zo'n mythe ontrafeld, de inkomensongelijkheid neemt wel toe (itt wat de rechtsen zeggen):
http://www.cpb.nl/nl/news/2003_28.html
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/37384065/quote:Het antwoord van links
zondag 6 januari 2008 12:10 Ned 1
maandag 7 januari 2008 10:20 Ned 2 (Herhaling)
In Buitenhof. Een gesprek tussen Paul Scheffer en Femke Halsema over welk antwoord de linkse politiek heeft op de immense populariteit van Rita Verdonk en Geert Wilders. En hoogleraar Rudy Rabbinge (Wageningen) over het besluit van o.a. Rusland om de export van landbouwgewassen aan banden te leggen. Rusland wil zo de exploderende voedselprijzen tegengaan. Wat is het gevolg van deze maatregel voor de voedselvoorziening in het Westen?
> De trots van links
Welk antwoord heeft de linkse politiek op de immense populariteit van Rita Verdonk en Geert Wilders, die keer op keer een gevoelige nationalistische snaar in Nederland weten te treffen. Is links ook trots op Nederland en zo ja, waarop dan? Of laat progressief Nederland zich de kaas van het brood eten door thema's als trots, eer en nationale identiteit niet op een eigen manier in te vullen? Een gesprek tussen Paul Scheffer en Femke Halsema over de stilte bij links.
> Alarm over mondiaal voedseltekort
Exploderende voedselprijzen, krimpende voorraden, dreigende voedseltekorten, sociale onrust. Deze week werd bekend dat landen als Rusland, China en Vietnam hun export van landbouwgewassen aan banden hebben gelegd. Op die manier hopen ze een verdere stijging van de voedselprijzen te voorkomen. Is deze maatregel nodig en welke gevolgen heeft dit besluit op de voedselvoorziening in het Westen? In Buitenhof Rudy Rabbinge, universiteitshoogleraar aan Wageningen Universiteit en Researchcentrum. Rabbinge is tevens voorzitter van Consultative Group on International Agricultural Research (CGIAR), een koepel van vijftien internationale landbouwkundige onderzoeksinstituten.
Live vanuit Studio Plantage te Amsterdam interviews en debatten.
Presentatie: Clairy Polak
Columnist: Désanne van Brederode
Eindredactie: Corinne Hegeman
Wehehequote:
Bronquote:The 2007 International Privacy Ranking
[..] The worst ranking EU country is the United Kingdom, which again fell into the "black" category along with Russia and Singapore. [..]
De kans dat ik ooit voor Shell ga werken lijkt me niet zo heel grootquote:Op zondag 6 januari 2008 11:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die heb ik em al eens laten zien, maar Fastmatti is hardleers en blijft rechtse propaganda spuwen dat je met 80000 euro tot de middenklasse behoort. Zou me niet verbazen als hij betaald krijgt van Shell om dit soort onzin neer te zetten.
Het is je geloof ik niet aan je verstand te brengen dat het enkel om absolute welvaart gaat. Dus of de laagste klasse rond kan komen niet hoe rijk ze zijn in vergelijking met de rijken. In 1997 was iedereen rijker dan in 1977 dus ik prefereer 1997.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:27 schreef Klopkoek het volgende:
En hier staat een grafiekje over de inkomensverdeling (met een vergelijking tussen 1977 en 1997):
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)F2A6/0/index1417.pdf
Dan prefereer ik toch maar dat linkse 1977 toestand.
Ze had een toetje teveel op denk ik. Dat vond der vrindje niet leuk.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, duh, wat adrenaline al niet met je kan doen.
Welke idioot gaat zoiets nou filmenquote:Op zondag 6 januari 2008 13:24 schreef pberends het volgende:
Bloederig steekfimpje uit 2006 duikt op
http://www.youtube.com/watch?v=koHCjQr0n1I
Die vriendin staat gewoon op.
"Scoort goed op Youtube"quote:Op zondag 6 januari 2008 13:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Welke idioot gaat zoiets nou filmen.
Ik vraag mij meer af waarom die gasten hem met hun schoenen lopen te aaien ipv, die gast knockout slaan.quote:
Vertel....quote:Op zondag 6 januari 2008 13:28 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De kans dat ik ooit voor Shell ga werken lijkt me niet zo heel grootMoet de bedrijfscultuur eerst veranderen.
Dat is inderdaad ook vreemd. Je pakt die vent aan zijn jas en sleurt hem weg.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vraag mij meer af waarom die gasten hem met hun schoenen lopen te aaien ipv, die gast knockout slaan.
En de seconde dat die dader eraf getrokken is, zie je die dader zichzelf beschermen van 'aahhhh, ik doe niks!quote:
Wat een niveauquote:Op zondag 6 januari 2008 13:58 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=128
Marijnissen
Dat is echt, echt ziek.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:24 schreef pberends het volgende:
Bloederig steekfimpje uit 2006 duikt op
http://www.youtube.com/watch?v=koHCjQr0n1I
Die vriendin staat gewoon op.
Hoezo, Marijnissen zet ze toch goed op hun nummer? Zou Bos nooit doen., wijzen op hun onbeschoftheid.quote:
http://www.knack.be/belga(...)n5-article32165.htmlquote:Rekenhof laakt slecht beheer van Waals wegennet
06/01/2008 07:25
Een rapport van het Rekenhof over het beheer en het onderhoud van het Waalse wegennet dreigt de reputatie van minister van Infrastructuur Michel Daerden aan te tasten, zo schrijft de krant La Dernière Heure zondag.
"Het Hof heeft vastgesteld dat de financiële middelen voor het herstel van het wegennet niet volstaan in vergelijking met de internationale normen. Het systeem voor de doorlichting van de staat van de wegen vertoont verscheidene gebreken, die de betrouwbaarheid van het systeem beperken", zo staat in het rapport. Het Rekenhof wijst tevens op het gebrek aan coördinatie tussen de directie van de wegeninfrastructuur en de lokale overheden en de gebrekkige uitvoering van programma's. Daardoor is de staat van het Waalse wegennet "sterk verslechterd", stelt het Rekenhof vast. De middelen, vrijgemaakt voor uitzonderlijke onderhoudswerken, volstaat volgens het rapport zelfs niet om de achteruitgang te stoppen. Volgens het Rekenhof moet dat budget minstens verdubbeld worden. Het Rekenhof wijst er tenslotte op dat het Waalse Gewest onvoldoende inspanningen levert om geld te recupereren bij derden die schade aanrichten aan het wegennet. Zo moest tegen eind 2006 nog 8,2 miljoen euro geincasseerd worden, maar talrijke dossiers blijken onvindbaar of werden slecht beheerd. (RBR)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |