Ter meerdere glorie van Flens. De tv uitzendingen staan bol van Huub's escapades, dit itt het uitwonen van Amanda door Brian.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huub heeft anders ook genoeg uitgewoond...
Onderwerp: reikiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
lieke![]()
ik geloof nooit dat die knul haar écht leuk vind
wat een trut
....dat laatste stelt me weer een beetje gerust dan Bart....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk dat je sceptisch bent. Het 'Hilversumse' is een vrij troebel vijvertje.
Claire was trouwens al een tijdje in de race om miljonair te worden (ik geloof dat ze voor Nena hebben gekozen toen - betere keuze ook...), en Bram is een handige manager die zijn klanten in de picture zet. Desnoods bij DGK, maar dat doen meer managers. Geen toeval dus.
Humor heeft Claire wel. Maar die herseninhoud moet je niet te veel op rekenen - ik gok op haar rechtvaardigheidsgevoel
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
Helpt me even met mijn achmea kennis quiz, luitjes. Ik kan er een doosje make up mee winnen
Wie komt er niet van de Tilburgse matras
[ ] Claire
[ ] Selene
[ ] Luc
Mooi speurwerk Sherlock.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moet Claire soms de villa in ivm met woonruimte ? Bram zoekt ook al een ander huis lees ik op Marktplaats ....
Heeft ze een spannend script gekregen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Huh? Ze zou als vriendin van Lieke er in komen. Maar goed.
Ik weet het niet. Bram staat zijn mannetje wel, en hetzelfde geldt voor Pa Recourt. Ik hoef me daar niet tegen aan te bemoeien. We hebben het er even over gehad - laat je niet pakken.
En trouwens, ik denk dat Claire zelf ook wel van zich af kan bijten.
errug héquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:23 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke heeft het weer over haar eigen ding.
Quinten vraagt naar haar hobby's.
Lieke: Ja, mn yoga
Quinten: En wat doe je dan precies
Lieke: Ja, mn zonnegroetjes, mediteren
Quinten: En die je dat elke ochtend?
Lieke: Ja *blablabla*
Quinten: En hoelang doe je dat dan?
enz enz
Je kan mij niet wijs maken dat die knul echt geinteresseerd is in haar zonnegroetjes. Die probeert wanhopig het gesprek op gang te houden.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:23 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke heeft het weer over haar eigen ding.
Quinten vraagt naar haar hobby's.
Lieke: Ja, mn yoga
Quinten: En wat doe je dan precies
Lieke: Ja, mn zonnegroetjes, mediteren
Quinten: En die je dat elke ochtend?
Lieke: Ja *blablabla*
Quinten: En hoelang doe je dat dan?
enz enz
Je kan mij niet wijs maken dat die knul echt geinteresseerd is in haar zonnegroetjes. Die probeert wanhopig het gesprek op gang te houden.
Ik mis het goede antwoordquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
Helpt me even met mijn achmea kennis quiz, luitjes. Ik kan er een doosje make up mee winnen
[ ] Claire
[ ] Selene
[ ] Luc
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moet Claire soms de villa in ivm met woonruimte ? Bram zoekt ook al een ander huis lees ik op Marktplaats ....
Ik ook...ben even naar de wcquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
Lieke begint nu over reiki
bepaalde kanalen kan ze zo open zetten
amanda komt binnen en die knul fleurt helemaal opquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:24 schreef Carlaa het volgende:
Quintin werd wakker met een apart gevoel, er kwam iets vrij in zijn hoofd. Nooit eerder een natte droom gehad?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
[ ] Claire
[ ] Selene
[ ] Luc
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook...ben even naar de wc![]()
Q heeft het over harde ananas
Is plan F ofzo...Quintin en Lieke "moeten" in bad.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:25 schreef Marieke_B het volgende:
Gaan Brian en Amanda nu alweer in bad?
Hij blijft focussen op de Amanda'squote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:13 schreef coldstar het volgende:
Quinten stelt voor om te proberen Lieke en Amanda mee te nemen naar zoetermeer. Ze vinden het best onrecht vaardig dat Brain en Huub wel een paar keer per week de kooi mogen verlaten.
Misschien dat Lieke's zonnegrotje hem wel aanspreekt.........quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:23 schreef HoneyBunny het volgende:
Je kan mij niet wijs maken dat die knul echt geinteresseerd is in haar zonnegroetjes.
Maar voor welke Amanda was die roos dan bedoeldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Hij blijft focussen op de Amanda's
Ik wil dat eerst wel eens zien. Ik denk als Huub dat merkt en echt zijn positie in het spel aan het verliezen is hij niemand meer zal sparen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar de FEBO heeft hem dan ook volledig uitgewoond en van hem geprofiteerd. Nu wordt hij afgeserveerd door Flens en consorten ten faveure van B en A. Ik kots op deze praktijken.
Inderdaad ik kom ook uit tilburg en ik ken wel JdM...........van naam danquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het één niks met het ander te maken.
klopt.... helemaalquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, TV maken heet dat toch? Hij staat er zelf ook achter, anders had ie daar niet meer gezeten. Ik heb ergens het idee dat Huub het een beetje in zijn hoofd is gestegen de laatste paar maanden. Soms hebben mensen gewoon een trap onder hun reet nodig, of complete tegenwerking om tot inzichten te komen. Zo ook met Huub, kan zijn vriendinnetje niet meer voor zich winnen (of gebruiken), is nu compleet afhankelijk van Jaap zijn dekking, en mag hopen dat ie zo niet weer op de schopstoel terecht komt.
Ergens is het een slim manneke, maar hij is me soms net te egocentrisch in zijn doen en laten. Zo van 'ik ben über Huub en ik ga DGK winnen!'. Fout, fout, fout.
Heb je het naar je zin gehad met Sergio?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Misschien dat Lieke's zonnegrotje hem wel aanspreekt.........
nou........quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef HoneyBunny het volgende:
Amanda: Ik heb nog een leuke vraag voor jullie..... Willen jullie in bad?
Quinten: bad?
Lieke: hahaha *neplach* hahaha
Quinten: ......
Ja, die jongen heeft het flink te pakken van Lieke.
Zie http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=claire_nieuwsquote:
quote:Sasha en Eric in de kooi!
2007-december
Claire heeft Sasha en Eric opgemaakt voor hun live optreden in de gouden kooi!
Nee hoor, niet verbaasd, was redelijk doorzichtig. Maar een bevestiging is altijd wel lekker natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vandaar de![]()
![]()
...
Verbaasd vanwege de verhaallijn? Is toch al zo lang bekend...
Hij heeft aan de telefoon tegen Brain gezegd dat hij niet blijft slapen. hij vind het nu al wat intiem of zoiets dergelijks.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
Is er al gestemt of Quintin mag blijven slapen? En stelt Jaap de MB ter beschikking. Of heeft Qunitin ander plannen voor de nacht?
Alleen als Amanda meegaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
De grote vraag is: Gaat Q in bad met Lieke? Place your bets please.
Ik denk het niet...hij is vast ongesteld ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg 100 CP's op neequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ik zet in voor een NEEquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik zeg 100 CP's op nee.
De jongen heeft smetvrees en Lieke heeft eczeem.
Yep !! Tijd voor weer een nieuw schoon slipje !!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb je het naar je zin gehad met Sergio?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
En het gesprek gaat weer over Huub...
Arme Quinten, die jongen heeft tijdens een etentje in de kooi alleen maar Huub, zonnegroetjes, Huub, chakra;s, Huub, en ik-voel-me-keigoedjes om zn oren geslingerd gekregen...
Maak je geen zorgen..in de kooi krijgt ze zo 't kroontje van Amanda te leenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef coldstar het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met mensen. Misselijk makend gewoon. Komt iemand de villa in, zonder dat mensen dat meisje ook maar kennen, wordt er hier al weer van alles gesugereerd. De kroon is al van dat kind haar hoofd afgehaald, zonder dat ze zich ook nog maar heeft kunnen voorstellen...
Ik krijg het haast niet mijn strot uit maar ik mis het woord oprechtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
En het gesprek gaat weer over Huub...
Arme Quinten, die jongen heeft tijdens een etentje in de kooi alleen maar Huub, zonnegroetjes, Huub, chakra;s, Huub, en ik-voel-me-keigoedjes om zn oren geslingerd gekregen...
Wat vind je trouwens van onze mooie zonnebank gebruinde mooiboy Quintein ???quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep !! Tijd voor weer een nieuw schoon slipje !!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef Yavido het volgende:
Ik mis trouwens nog iets in het programma, de politieke ambities van Brain..... Ik hoop echt op een livedebat tussen Brain en Wilders!
Brain (met zalvende stem) 'euuhhh hoe zal ik het zeggen.... euuh het is niet anders van dat je het ziet zoals je het ziet, snapje?'
Wilders: 'Maar meneer Kubatz, denkt u nou werkelijk dat uw gedrag het goede voorbeeld zal zijn voor de jeugd? Genoeg is genoeg! Zet de Antillen maar op marktplaats.nl !!!!'
Brain: 'Ik word helemaal para brother!'
Wilders: "Ik ben je broertje niet'
het valt best mee, momenteel. Het kan alleen maar erger worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef coldstar het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met mensen. Misselijk makend gewoon. Komt iemand de villa in, zonder dat mensen dat meisje ook maar kennen, wordt er hier al weer van alles gesugereerd. De kroon is al van dat kind haar hoofd afgehaald, zonder dat ze zich ook nog maar heeft kunnen voorstellen...
Als Huub de villa gaat verlaten heeft hij een longaandoening van het vele roken, een lever die helmaal kapot is van de alchohol, en een pik met een puntje van het neuken. Dit heeft Huub allemaal aan zichzelf te danken. Als je altijd denkt dat je de king of the woreld bent, kom je, jezelf op den duur tegen. Je kan het gedrag van Huub wel blijven bagataliseren en andere daar de schuld van blijven geven, dat gaat nu echt niet langer meer op.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ter meerdere glorie van Flens. De tv uitzendingen staan bol van Huub's escapades, dit itt het uitwonen van Amanda door Brian.
JAAAAquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik wil dat Amanda en Quinten samen in bad gaan!!!
ben bang dat hij er niet onderuit komt maar niet van harte...alleen met z'n zwembroek aanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ja, maar waarschijnlijk is het verhaal net zoals gisterenavond. Voordat Amanda erbij kwam was het maar een saaie boel en toen Amanda erbij kwam werd de sfeer opeens beter.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef 2live het volgende:
Normaal gesproken zou amanda toch overbodig zijn bij deze date?
Ik geef toe ik ben bevooroordeeld. Maar ja, Claire heeft als hobby's visagie en make-upquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef coldstar het volgende:
Dat hoop ik dan voor haar, het zal haar misschien net zo mooi staan als amanda.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen..in de kooi krijgt ze zo 't kroontje van Amanda te leen
Komt ze straks al dan ? Morgenavond toch pas ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef dieenebart het volgende:
Doet iemand wat caps van Claire voor het familie-album?
Ben toch even naar de shop, maar kom later terug!
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef coldstar het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar een knappe mooie jongen is het.....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van onze mooie zonnebank gebruinde mooiboy Quintein ???
Ze is er nog niet toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef dieenebart het volgende:
Doet iemand wat caps van Claire voor het familie-album?
Ben toch even naar de shop, maar kom later terug!
Ik ookquote:
huub heeft het script van dennis gekregen lijkt welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:32 schreef maril het volgende:
Ik denk trouwens als ik het allemaal zo lees dat de nieuwe script is, dat Huub de jalourse ex uithangt, en Huub heeft ermee toegestemd denk ik .
Dat denk ik dus niet. Zolang die dollard tekens in zijn ogen blijven rond draaien, zal hij alles blijven doen wat hem opgedragen wordt...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wil dat eerst wel eens zien. Ik denk als Huub dat merkt en echt zijn positie in het spel aan het verliezen is hij niemand meer zal sparen.
Dat vind ik nu echt een mooi meisje.quote:
Ik vraag me af of ze streams heeft gekeken of TV-uitzendingen. Dat is natuurlijk een wereld van verschil. Dat geknip en geplak in de uitzendingen geeft een heeeeel erg ander beeld van wat er speelt. Zo is de douchescene er niet in voorgekomen (behalve in de promo).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
het valt best mee, momenteel. Het kan alleen maar erger worden.
Eigenlijk moet je je afvragen waarom een gozer met media ervaring zijn zusje aan dit freakcircus mee laat doen.
Uiteindelijk heeft elk mens mindere kanten, en die komen hoe dan ook heel erg uitvergroot voor het publiek.
Oh, suf. Ik ging er van uit dat ze eerder was gekomen, omdat jullie het er over hadden (heb geen streams). Maar ze komt idd morgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Komt ze straks al dan ? Morgenavond toch pas ?
Offe weet jij meer ....
komop, zeg. Zusje van je baas/compagnon/goede bekende.quote:
Nah, ik val echt totaal niet op die gladde types. Geef mij de doorleefde kop van Nicolaas maarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, maar een knappe mooie jongen is het.....
('t is alleen totaal mijn type niet en hij heeft iets raars op zijn hoofd)
ja ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt een mooi meisje.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
het valt best mee, momenteel. Het kan alleen maar erger worden.
Eigenlijk moet je je afvragen waarom een gozer met media ervaring zijn zusje aan dit freakcircus mee laat doen.
Uiteindelijk heeft elk mens mindere kanten, en die komen hoe dan ook heel erg uitvergroot voor het publiek.
Dat zijn zijn oren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, maar een knappe mooie jongen is het.....
('t is alleen totaal mijn type niet en hij heeft iets raars op zijn hoofd)
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, suf. Ik ging er van uit dat ze eerder was gekomen, omdat jullie het er over hadden (heb geen streams). Maar ze komt idd morgen.
Ik weet minder...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, ik val echt totaal niet op die gladde types. Geef mij de doorleefde kop van Nicolaas maar
* Kijkt gespannen toe en wacht afquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
*kijkt in glazen bol*
*wacht op de caps*
Lief meisje ook, ik vind die andere ook leukquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik ook
een moppie en tenminste niet zo'n ordinaire del
Ik las pikringquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Q heeft een pinkring!
Ik haat pinkringen....
Ja ik ook... Nena categorie.... ze is ook een beetje bleu.... leuke meid.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt een mooi meisje.
Nou ik weet niet welke streams jij aan hebt maar bij mij issie flink met zn duim bezig op Lieke dr handquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef beequeen het volgende:
Lieke pakt de hand van Q vast en hij weet niet hoe snel hij zijn hand terug moet trekken.
Hij heeft het over de gemaakte sfeer, goh.
quote:
Ik heb ook zo'n vermoeden..eigenlijk verleent Huub Lieke een gunst door overal op in te gaan en Lieke niet met rust te laten..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:32 schreef maril het volgende:
Ik denk trouwens als ik het allemaal zo lees dat de nieuwe script is, dat Huub de jalourse ex uithangt, en Huub heeft ermee toegestemd denk ik .
Ach, een van de vele die ik heb.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
*kijkt in glazen bol*
*wacht op de caps*
Nee joh, Huub's nieuwe script is dat van ijsbeer. Lieke is niet langer meer de ijskoningin van DGK.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
huub heeft het script van dennis gekregen lijkt wel
Juist ja!quote:
FF roddelen(of topic dat dan weer wel) maar met wie had Nicolaas nou iets, met iemand bekend? ik heb dat ergens gelezen maar ik ben weer vergeten met wiequote:
Met Maribelle.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
FF rodelen(of topic dat dan weer wel) maar met wie had Nicolaas nou iets, met iemand bekend? ik heb dat ergens gelezen maar ik ben weer vergeten met wie
Maribelle (je weet wel, die met die kuiltjes in d'r wangen)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
FF rodelen(of topic dat dan weer wel) maar met wie had Nicolaas nou iets, met iemand bekend? ik heb dat ergens gelezen maar ik ben weer vergeten met wie
Maribelle verliefd op ex Gouden Kooi-bewoner Nicolaas!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:50 schreef HoneyBunny het volgende:
Quinten is echt van de opruimerig! Hij wilde de borden mee nemen en toch nog even de kaarsen uitblazen voor ze uit kantoor vertrokken.
Bart? (die ene?)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze streams heeft gekeken of TV-uitzendingen. Dat is natuurlijk een wereld van verschil. Dat geknip en geplak in de uitzendingen geeft een heeeeel erg ander beeld van wat er speelt. Zo is de douchescene er niet in voorgekomen (behalve in de promo).
(Tijd voor Bart om weer te verschijnselen, of moet ik m dan eerst een ondergeschoven sukkelige knaap noemen??)
Die versie van Nouvelle Vague is veel mooierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=8DnFynJJ5-U
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Die versie van Nouvelle Vague is veel mooier![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-K99iitbISs
Ik ben blij dat ze er nog iemand een plezier mee doen met deze nepvertoningquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef coldstar het volgende:
Quinten heeft Lieke zo lief vast. Hij heeft haar hand in haar nek liggen. Ik vind het een heel leuk en inteligent stel.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:52 schreef Kaleddis het volgende:
Mag ik trouwens iedereen een compliment geven voor de gezellige COS van vanavond. Dat is echt een hele tijd geleden dat ik er weer zo van geniet
Nou, en zo niet gescript.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef coldstar het volgende:
Quinten heeft Lieke zo lief vast. Hij heeft haar hand in haar nek liggen. Ik vind het een heel leuk en inteligent stel.
quote:
Kromme tenenwerk dit inderdaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze er nog iemand een plezier mee doen met deze nepvertoning
Zwembroek meenemen. Q gaat die nu uit de auto pakken ......quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian heeft iets tegen Quinten aan de telefoon gezegd... iemand een idee wat?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zwembroek meenemen. Q gaat die nu uit de auto pakken ......
*zucht*quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef coldstar het volgende:
Quinten heeft Lieke zo lief vast. Hij heeft zijn hand in haar nek leggen. Ik vind het een heel leuk en inteligent stel.![]()
Ja de vonken springen er echt vanaf!!! Wat een chemie tussen die 2 !!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef coldstar het volgende:
Quinten heeft Lieke zo lief vast. Hij heeft zijn hand in haar nek leggen. Ik vind het een heel leuk en inteligent stel.![]()
Net zoals een pakje sigaretten halen zeker. Die komt niet meer terugquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
nou.......gesselleg.........quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja de vonken springen er echt vanaf!!! Wat een chemie tussen die 2 !!
Deze comedie gaat dus nog door? Tot morgen allemaal en succes voor de nachtploeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mooi, gebeurt andersom veel vakerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian baalt : "Huub heeft een pestbui en meteen sturen ze de danseressen de villa in. Dat doen ze anders nooit"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nou ik weet niet welke streams jij aan hebt maar bij mij issie flink met zn duim bezig op Lieke dr hand
Heul niequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:59 schreef ruby het volgende:
Halleuw allemaal.
Buffert de boel bij jullie ook zo erg?
Owww ik dacht dat ze gingen optreden en dat Huub daarom een tukje deed. Meiden komen meestal even binnen voor een optreden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian baalt : "Huub heeft een pestbui en meteen sturen ze de danseressen de villa in. Dat doen ze anders nooit"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
Bij mij ook,net liepen ze ook hand in hand naar de villa toe
![]()
trustequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze comedie gaat dus nog door? Tot morgen allemaal en succes voor de nachtploeg.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nee joh, Huub's nieuwe script is dat van ijsbeer. Lieke is niet langer meer de ijskoningin van DGK.
Gezien de status van Huub zo'n beetje is verworden tot Remi alleen op de wereld is er een nieuw lied. Huub's lijflied:
http://www.youtube.com/watch?v=8DnFynJJ5-U
Lyric (sing along with DGK):
Ich möchte ein Eisbär sein
Im kalten Polar
Im kalten Polar
Dann müßte ich nicht mehr schrei'n
Alles wär so klar
Im kalten Polar
Alles wär so klar
Im kalten Polar
Alles wär so klar
Im kalten Polar
Alles wär so klar
Eisbären müssen nie weinen
Ze hebben elkaar leren kennen toen Brian en Lieke plots naar een dagje DOB mochten samen. Quintin draaide daar toen op het feestje. Lieke had tegen iemand gezegd dat ze het wel een leuke jongen vond en voila daar stond opeens Quintin op de stoep.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:00 schreef maril het volgende:
Hoe komt Quienten eigelijk in de gouden kooi, is hij de alleerste keer binnengekomen, op verzoek van wie? voor plaatjes te draaien als leraar van Brain?korom hoe kennen Lieke en hij elkaar?
Ja Lieke grijpt hem wanneer mogelijk. Vorige keer was het zo duidelijk dat het gewoon komisch was. Toen sleurde ze hem letterlijk weg bij een dronken Selene en Amanda die hem helemaal gek zaten te maken. Lieke zag dat Quinten Amanda's tieten wel erg boeiend vond.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
Bij mij ook,net liepen ze ook hand in hand naar de villa toe
![]()
Dat is wel heel knap hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:42 schreef beequeen het volgende:
Q checkt zijn email regelmatig, kijkt veel tv en doet verder niet veel. Hij is nog saaier dan Dennix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |