Copycat, heb jij het nieuwe leeghoofd al gezien, die eerdaags de villa betreedt?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertekent die cap zo of heeft Samantha zo'n slecht gebit?
Morgen ook weer waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ohhhhhh, gisteren was ze hem nog beu
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zullen we mickey met zijn alle post sturen?
lieve post dan hé, ik vind het zo'n goeie vent, verdient ie toch,
ik ga in ieder geval nú een leuk kaartje zoeken
wie doet er mee
Die nieuwe is weer de zus van Bram uit BB en ze doet de visagie bij bepaalde media-dingen. Klein wereldje weer dit, tis net inteelt! Zou me niets verbazen als Amanda haar al kent!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Copycat, heb jij het nieuwe leeghoofd al gezien, die eerdaags de villa betreedt?
Haar grootste liefde is visagie en make-up.....
Word er zo moedeloos van...
Oh! Wat een vuile gore kloothommel is het ook! GATVERDAMME!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian: Ik zou jou nu een schouderklopje kunnen geven, en zelfs dat is fout
Ik zie anders geen reden om die jongen zo te beschermen, iig tot de finale.. Want die 2 worden zo de finale ingeloodst zonder er ook maar IETS te voor hoeven doen.. Dat ik hoop dat hij niet wint staat buiten kijf.. Grote nagemaakte sukkel dat het is.. dat vind ik trouwens van iedereen die vrouwen mept.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom zou multiculti moeten winnen? Dat is voor mij helemaal niet logisch hoor.
hij heeft daar anders wel een punt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Oh! Wat een vuile gore kloothommel is het ook! GATVERDAMME!!!!!!!!!!
mooie opquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
Na een bewogen discussie aan tafel tussen Amanda, Brian en Huub over Lieke, waar duidelijk is geworden dat Huub Brian niet mag aanvallen , zitten Lieke en Quinten gezellig te babbelen over BMI en voedingssuppelementen.![]()
Cap van eerder op de avond, toen Q binnenkwam.
[ afbeelding ]
Lieke stelt zich open voor iedereen, Brian , Amanda en zwerver Mike waar ze zoveel twijfels bij had.
[ afbeelding ]
Mike heeft een gitaar en brief ontvangen van zijn zus.
[ afbeelding ]
Vervolg op:
[COS # 3126] Bericht van Mike's moeder
Hier geven we Commentaar op Streams, niet op users.
Tuurlijk wel. De jongen die teruggevochten heeft om van zijn slechte imago af te komen (zoals vrouwen slaan, agressief gedrag naar medebewoners, noem maar op). Hij gaat het n.l. helemaal maken als excuus Antilliaan! Net zoiets als Ali-B dus. Ik zie wel overeenkomsten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom zou multiculti moeten winnen? Dat is voor mij helemaal niet logisch hoor.
En die Bram zit in de Media en Entertainment wereld ...... Zakenrelatie van JdM dus ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Die nieuwe is weer de zus van Bram uit BB en ze doet de visagie bij bepaalde media-dingen. Klein wereldje weer dit, tis net inteelt! Zou me niets verbazen als Amanda haar al kent!
Zie http://www.big-andries.nl/aa_julaug06.htmlquote:Bram Recourt, ex-bewoner van Big Brother 4. Brammetje is tegenwoordig eigenaar van Enjoy Media & Entertainment
Dus weer geen bruiloft.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:29 schreef T-lex het volgende:
Lieke en Q zijn saai.
Een soort van knuffellBrian.....aiaiaiaai. Dus de insteek van DGK was een lans breken voor de Antillanen, wat een vondst.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De jongen die teruggevochten heeft om van zijn slechte imago af te komen (zoals vrouwen slaan, agressief gedrag naar medebewoners, noem maar op). Hij gaat het n.l. helemaal maken als excuus Antilliaan! Net zoiets als Ali-B dus. Ik zie wel overeenkomsten.
Absoluut! En daar heeft hij het ook zelf naar gemaakt die klootzak!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:41 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
hij heeft daar anders wel een punt.
Eerst maar eens afwachten....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Copycat, heb jij het nieuwe leeghoofd al gezien, die eerdaags de villa betreedt?
Haar grootste liefde is visagie en make-up.....
Word er zo moedeloos van...
Mooi, de nieuwe kandidaat Claire is bekend, begrijp ik?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En die Bram zit in de Media en Entertainment wereld ...... Zakenrelatie van JdM dus ?
[..]
Zie http://www.big-andries.nl/aa_julaug06.html
Ja, bsol, we zitten lekker op een lijntje:)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is te hopen dat BB Bart wat meer komt vertellen over Claire. Hij kent haar vast wel (via haar broer)
ze heeft al eens visagie van kooibezoekers gedaan....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Die nieuwe is weer de zus van Bram uit BB en ze doet de visagie bij bepaalde media-dingen. Klein wereldje weer dit, tis net inteelt! Zou me niets verbazen als Amanda haar al kent!
Hier word je intussen toch niet goed meer van. Het is ons kent ons en wie kent wie?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En die Bram zit in de Media en Entertainment wereld ...... Zakenrelatie van JdM dus ?
Is dat zo? Ik ben benieuwd, haar CV op de Televaag stelt nl geen ruk voor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mooi, de nieuwe kandidaat Claire is bekend, begrijp ik?
Bram is mijn compagnon ik werk voor Bram, we doen samen tv-programma's maken.
Claire is idd zijn zusje, en is geen , herhaal, geen bekende van Amanda.
Ben benieuwd wat ze er van gaat maken. Tis wel een leuke griet namelijk, uit een goed nest, zeg maar.
Dat is toch niks nieuws... voor BB en andere programma's worden ook mensen gevraagd, en gaat alles via via.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier word je intussen toch niet goed meer van. Het is ons kent ons en wie kent wie?
Dat het inteelt is op "Het Gooische Matras" was al duidelijk, maar dit gaat toch alle perken te buiten.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier word je intussen toch niet goed meer van. Het is ons kent ons en wie kent wie?
Dat het inteelt is op "Het Gooische Matras" was al duidelijk, maar dit gaat toch alle perken te buiten.
Bram is de broer van Claire. Volgens Wiki :quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
sloeg nergens op......... hij sliep, dus waarom het licht uitdoen en hem op die manier wakker makenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:56 schreef coldstar het volgende:
Huub ligt te slapen, hoezo mag hij wel slapen. Ze is wel zo lief om het licht even uit te doen voor hem. Huub vraagt of Lieke het leuk heeft. Lieke heeft het heel erg naar haar zin. Huub begint weer onzin uit te kramen, Lieke zegt, je weet dat ik daar weining meer mee kan doen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:53 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze heeft al eens visagie van kooibezoekers gedaan....
maarre wie was bram.... kan me geen bram herinneren uit bb
Gelukkig heeft het één niks met het ander te maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Bram en zijn zusje komen uit Tilburg en hebben heul nix met JdM te maken. Wil je niet mijn vrienden van inteelt beschuldigen...
Ik begrijp niet waarom hij wel mag slapen, als Brain of Amanda slapen wordt er gezegd dat hun voor getrokken worden dat zij wel mogen slapen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:57 schreef Desii het volgende:
[..]
sloeg nergens op......... hij sliep, dus waarom het licht uitdoen en hem op die manier wakker maken
Je kan het ook zo zien dat dit is gegroeid of ontstaan inderdaad. Niet zozeer de insteek om DGK te beginnen, maar meer iets wat groeit.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort van knuffellBrian.....aiaiaiaai. Dus de insteek van DGK was een lans breken voor de Antillanen, wat een vondst.
Wat een goed moment om over Bart te beginnenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien dat dit is gegroeid of ontstaan inderdaad. Niet zozeer de insteek om DGK te beginnen, maar meer iets wat groeit.
Je zag het bij BB1 al, Bart wint uiteindelijk, beetje de ondergeschoven sukkelige knaap die uiteindelijk wint. Knuffelbeer Ruud moest het uiteindelijk tegen Bart afleggen, is het net niet geworden. Kwam mede door die hele hype. Toen zou het te doorzichtig zijn als ze hem zouden laten winnen. Ik zie nu hetzelfde gebeuren. Alles lijkt erop dat Brian het gewoon gaat worden. Het is niet voor niets dat het publiek niet mag bepalen wie er wint, want dan zou Huub no.1 zijn. Bij BB1 kon dit stemmen wel, nu kan dit dus niet.
Of dingen nemen een onverwachte wending, en uiteindelijk gaat Amanda er met de buit vandoor
'van simpel teasergirl tot miljonaire'
*is even naar de shop, huilend*quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:00 schreef Yavido het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien dat dit is gegroeid of ontstaan inderdaad. Niet zozeer de insteek om DGK te beginnen, maar meer iets wat groeit.
Je zag het bij BB1 al, Bart wint uiteindelijk, beetje de ondergeschoven sukkelige knaap die uiteindelijk wint. Knuffelbeer Ruud moest het uiteindelijk tegen Bart afleggen, is het net niet geworden. Kwam mede door die hele hype. Toen zou het te doorzichtig zijn als ze hem zouden laten winnen. Ik zie nu hetzelfde gebeuren. Alles lijkt erop dat Brian het gewoon gaat worden. Het is niet voor niets dat het publiek niet mag bepalen wie er wint, want dan zou Huub no.1 zijn. Bij BB1 kon dit stemmen wel, nu kan dit dus niet.
Of dingen nemen een onverwachte wending, en uiteindelijk gaat Amanda er met de buit vandoor
'van simpel teasergirl tot miljonaire'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |