mij ook niet.... deed tie goedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:03 schreef blomst het volgende:
Huub heeft me niet terleurgesteld in de discussie van zonet
je bent een dappertje, om daar naar te gaan luisterenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:21 schreef Varen het volgende:
BQ bedankt.
Lieke heeft het weer over......
En straks gaan ze weer gezellig optreden, dan zijn het weer bijna vrienden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
[..]
mij ook niet.... deed tie goed
Had van mij nog wel ff Brian aan mogen pakken.... hij deed het wel even tussendoor; maar werd gelijk afgekapt..... beetje jammer
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:22 schreef Desii het volgende:
[..]
je bent een dappertje, om daar naar te gaan luisteren
Hoe ist met je puppy
Ja Brian aanpakken, maar dat is moeilijk, de dingen die hij Amanda aandoet, verdedigd Amanda zelf toch wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
[..]
mij ook niet.... deed tie goed
Had van mij nog wel ff Brian aan mogen pakken.... hij deed het wel even tussendoor; maar werd gelijk afgekapt..... beetje jammer
Alweer? Leuk voor Quintin om haar ex weer te bespreken, straks zijn exen ook nog?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke begint alweer over Huub, ze vond het zo mooi dat met tapa's eten met Amanda enzo Huub gewoon gefrustreerd was.
Maar een doucheslang om je nek, blijft een doucheslang om je nekquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja Brian aanpakken, maar dat is moeilijk, de dingen die hij Amanda aandoet, verdedigd Amanda zelf toch wel.
Bij Lieke thuis is het allemaal gezellig, heel anders dan in het huis..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jammer, het was net zo spannend, zo te lezen..
Amanda denkt: Hé, een nieuw sieraadquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar een doucheslang om je nek, blijft een doucheslang om je nek
Ik geloof er geen zak van dat Lieke dat meent, van Amanda misschien wel en van Brian al helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:24 schreef coldstar het volgende:
Ik vind het toch een hele leuk jongen die Quinten....Lieke verteld nu aan Quinten waarom ze nu zo goed met Amanda over weg kan. Ze verteld dat ze er nu toch achter komt dat Amanda best heel erg leuk is en ze heeft het erg naar haar zin met Amanda.
Ohh is dat hetquote:
klopt deed ze nu ook weer.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja Brian aanpakken, maar dat is moeilijk, de dingen die hij Amanda aandoet, verdedigd Amanda zelf toch wel.
.............ik wil winnen....het zal mij aan me reet roesten allemaal."quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Mikey probeert Huubs actie nog een beetje goed te praten tegen Brian... Dat hij nog zo verliefd is enzo...
Brian: I don't give a fuck, ik vind het alleen maar mooi dat ze elkaar de villa uit spelen.. Ik wil hier winnen, ik doe met Amanda hier eens wat en daar eens wat....
Vertekent die cap zo of heeft Samantha zo'n slecht gebit?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Cementa, de enige vriendin van Amanda die wel eens de telefoon opneemt of eens langskomt
[ afbeelding ]
Amanda is totaal niet oprecht. Iedereen roept maar dat ze zo open en eerlijk is. Ik zou mijn hand nog liever in een slangenkuil stoppen dan dat ik die meid zou vertrouwen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat Lieke dat meent, van Amanda misschien wel en van Brian al helemaal niet.
Ze heeft een lafbeugelbekkiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertekent die cap zo of heeft Samantha zo'n slecht gebit?
Wen er maar aan, het wordt langzaam maar zeker duidelijk dat Brian ook DGK gaat winnen. Multiculti, je weet toch....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
OP'je is klaar.
Wat een ongeloofelijke rat is Brian toch. Ik wist het al maar het wordt met de dag duidelijker.
leuk koppie, lief meisje, mét beugeltjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertekent die cap zo of heeft Samantha zo'n slecht gebit?
ohhhhhh, gisteren was ze hem nog beuquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
Lieke 10 minuten later:
"Huub...Huub...Huub, oprecht, kwetsbaar, Huub..Huub...Huub...
en ik vertrouw op Jaap"
Thanks.quote:
En waarom zou multiculti moeten winnen? Dat is voor mij helemaal niet logisch hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wen er maar aan, het wordt langzaam maar zeker duidelijk dat Brian ook DGK gaat winnen. Multiculti, je weet toch....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |