Copycat, heb jij het nieuwe leeghoofd al gezien, die eerdaags de villa betreedt?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertekent die cap zo of heeft Samantha zo'n slecht gebit?
Morgen ook weer waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ohhhhhh, gisteren was ze hem nog beu
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zullen we mickey met zijn alle post sturen?
lieve post dan hé, ik vind het zo'n goeie vent, verdient ie toch,
ik ga in ieder geval nú een leuk kaartje zoeken
wie doet er mee
Die nieuwe is weer de zus van Bram uit BB en ze doet de visagie bij bepaalde media-dingen. Klein wereldje weer dit, tis net inteelt! Zou me niets verbazen als Amanda haar al kent!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Copycat, heb jij het nieuwe leeghoofd al gezien, die eerdaags de villa betreedt?
Haar grootste liefde is visagie en make-up.....
Word er zo moedeloos van...
Oh! Wat een vuile gore kloothommel is het ook! GATVERDAMME!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian: Ik zou jou nu een schouderklopje kunnen geven, en zelfs dat is fout
Ik zie anders geen reden om die jongen zo te beschermen, iig tot de finale.. Want die 2 worden zo de finale ingeloodst zonder er ook maar IETS te voor hoeven doen.. Dat ik hoop dat hij niet wint staat buiten kijf.. Grote nagemaakte sukkel dat het is.. dat vind ik trouwens van iedereen die vrouwen mept.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom zou multiculti moeten winnen? Dat is voor mij helemaal niet logisch hoor.
hij heeft daar anders wel een punt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Oh! Wat een vuile gore kloothommel is het ook! GATVERDAMME!!!!!!!!!!
mooie opquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
Na een bewogen discussie aan tafel tussen Amanda, Brian en Huub over Lieke, waar duidelijk is geworden dat Huub Brian niet mag aanvallen , zitten Lieke en Quinten gezellig te babbelen over BMI en voedingssuppelementen.![]()
Cap van eerder op de avond, toen Q binnenkwam.
[ afbeelding ]
Lieke stelt zich open voor iedereen, Brian , Amanda en zwerver Mike waar ze zoveel twijfels bij had.
[ afbeelding ]
Mike heeft een gitaar en brief ontvangen van zijn zus.
[ afbeelding ]
Vervolg op:
[COS # 3126] Bericht van Mike's moeder
Hier geven we Commentaar op Streams, niet op users.
Tuurlijk wel. De jongen die teruggevochten heeft om van zijn slechte imago af te komen (zoals vrouwen slaan, agressief gedrag naar medebewoners, noem maar op). Hij gaat het n.l. helemaal maken als excuus Antilliaan! Net zoiets als Ali-B dus. Ik zie wel overeenkomsten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom zou multiculti moeten winnen? Dat is voor mij helemaal niet logisch hoor.
En die Bram zit in de Media en Entertainment wereld ...... Zakenrelatie van JdM dus ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Die nieuwe is weer de zus van Bram uit BB en ze doet de visagie bij bepaalde media-dingen. Klein wereldje weer dit, tis net inteelt! Zou me niets verbazen als Amanda haar al kent!
Zie http://www.big-andries.nl/aa_julaug06.htmlquote:Bram Recourt, ex-bewoner van Big Brother 4. Brammetje is tegenwoordig eigenaar van Enjoy Media & Entertainment
Dus weer geen bruiloft.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:29 schreef T-lex het volgende:
Lieke en Q zijn saai.
Een soort van knuffellBrian.....aiaiaiaai. Dus de insteek van DGK was een lans breken voor de Antillanen, wat een vondst.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De jongen die teruggevochten heeft om van zijn slechte imago af te komen (zoals vrouwen slaan, agressief gedrag naar medebewoners, noem maar op). Hij gaat het n.l. helemaal maken als excuus Antilliaan! Net zoiets als Ali-B dus. Ik zie wel overeenkomsten.
Absoluut! En daar heeft hij het ook zelf naar gemaakt die klootzak!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:41 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
hij heeft daar anders wel een punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |