Maak je geen zorgen..in de kooi krijgt ze zo 't kroontje van Amanda te leenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef coldstar het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met mensen. Misselijk makend gewoon. Komt iemand de villa in, zonder dat mensen dat meisje ook maar kennen, wordt er hier al weer van alles gesugereerd. De kroon is al van dat kind haar hoofd afgehaald, zonder dat ze zich ook nog maar heeft kunnen voorstellen...
Ik krijg het haast niet mijn strot uit maar ik mis het woord oprechtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef HoneyBunny het volgende:
En het gesprek gaat weer over Huub...
Arme Quinten, die jongen heeft tijdens een etentje in de kooi alleen maar Huub, zonnegroetjes, Huub, chakra;s, Huub, en ik-voel-me-keigoedjes om zn oren geslingerd gekregen...
Wat vind je trouwens van onze mooie zonnebank gebruinde mooiboy Quintein ???quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep !! Tijd voor weer een nieuw schoon slipje !!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef Yavido het volgende:
Ik mis trouwens nog iets in het programma, de politieke ambities van Brain..... Ik hoop echt op een livedebat tussen Brain en Wilders!
Brain (met zalvende stem) 'euuhhh hoe zal ik het zeggen.... euuh het is niet anders van dat je het ziet zoals je het ziet, snapje?'
Wilders: 'Maar meneer Kubatz, denkt u nou werkelijk dat uw gedrag het goede voorbeeld zal zijn voor de jeugd? Genoeg is genoeg! Zet de Antillen maar op marktplaats.nl !!!!'
Brain: 'Ik word helemaal para brother!'
Wilders: "Ik ben je broertje niet'
het valt best mee, momenteel. Het kan alleen maar erger worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef coldstar het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met mensen. Misselijk makend gewoon. Komt iemand de villa in, zonder dat mensen dat meisje ook maar kennen, wordt er hier al weer van alles gesugereerd. De kroon is al van dat kind haar hoofd afgehaald, zonder dat ze zich ook nog maar heeft kunnen voorstellen...
Als Huub de villa gaat verlaten heeft hij een longaandoening van het vele roken, een lever die helmaal kapot is van de alchohol, en een pik met een puntje van het neuken. Dit heeft Huub allemaal aan zichzelf te danken. Als je altijd denkt dat je de king of the woreld bent, kom je, jezelf op den duur tegen. Je kan het gedrag van Huub wel blijven bagataliseren en andere daar de schuld van blijven geven, dat gaat nu echt niet langer meer op.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ter meerdere glorie van Flens. De tv uitzendingen staan bol van Huub's escapades, dit itt het uitwonen van Amanda door Brian.
JAAAAquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik wil dat Amanda en Quinten samen in bad gaan!!!
ben bang dat hij er niet onderuit komt maar niet van harte...alleen met z'n zwembroek aanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
De grote vraag is: Gaat Q in bad met Lieke? Place your bets please.
Ja, maar waarschijnlijk is het verhaal net zoals gisterenavond. Voordat Amanda erbij kwam was het maar een saaie boel en toen Amanda erbij kwam werd de sfeer opeens beter.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef 2live het volgende:
Normaal gesproken zou amanda toch overbodig zijn bij deze date?
Ik geef toe ik ben bevooroordeeld. Maar ja, Claire heeft als hobby's visagie en make-upquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef coldstar het volgende:
Dat hoop ik dan voor haar, het zal haar misschien net zo mooi staan als amanda.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:33 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen..in de kooi krijgt ze zo 't kroontje van Amanda te leen
Komt ze straks al dan ? Morgenavond toch pas ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef dieenebart het volgende:
Doet iemand wat caps van Claire voor het familie-album?
Ben toch even naar de shop, maar kom later terug!
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:27 schreef coldstar het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar een knappe mooie jongen is het.....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van onze mooie zonnebank gebruinde mooiboy Quintein ???
Ze is er nog niet toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef dieenebart het volgende:
Doet iemand wat caps van Claire voor het familie-album?
Ben toch even naar de shop, maar kom later terug!
Ik ookquote:
huub heeft het script van dennis gekregen lijkt welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:32 schreef maril het volgende:
Ik denk trouwens als ik het allemaal zo lees dat de nieuwe script is, dat Huub de jalourse ex uithangt, en Huub heeft ermee toegestemd denk ik .
Dat denk ik dus niet. Zolang die dollard tekens in zijn ogen blijven rond draaien, zal hij alles blijven doen wat hem opgedragen wordt...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wil dat eerst wel eens zien. Ik denk als Huub dat merkt en echt zijn positie in het spel aan het verliezen is hij niemand meer zal sparen.
Dat vind ik nu echt een mooi meisje.quote:
Ik vraag me af of ze streams heeft gekeken of TV-uitzendingen. Dat is natuurlijk een wereld van verschil. Dat geknip en geplak in de uitzendingen geeft een heeeeel erg ander beeld van wat er speelt. Zo is de douchescene er niet in voorgekomen (behalve in de promo).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
het valt best mee, momenteel. Het kan alleen maar erger worden.
Eigenlijk moet je je afvragen waarom een gozer met media ervaring zijn zusje aan dit freakcircus mee laat doen.
Uiteindelijk heeft elk mens mindere kanten, en die komen hoe dan ook heel erg uitvergroot voor het publiek.
Oh, suf. Ik ging er van uit dat ze eerder was gekomen, omdat jullie het er over hadden (heb geen streams). Maar ze komt idd morgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Komt ze straks al dan ? Morgenavond toch pas ?
Offe weet jij meer ....
komop, zeg. Zusje van je baas/compagnon/goede bekende.quote:
Nah, ik val echt totaal niet op die gladde types. Geef mij de doorleefde kop van Nicolaas maarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, maar een knappe mooie jongen is het.....
('t is alleen totaal mijn type niet en hij heeft iets raars op zijn hoofd)
ja ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt een mooi meisje.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
het valt best mee, momenteel. Het kan alleen maar erger worden.
Eigenlijk moet je je afvragen waarom een gozer met media ervaring zijn zusje aan dit freakcircus mee laat doen.
Uiteindelijk heeft elk mens mindere kanten, en die komen hoe dan ook heel erg uitvergroot voor het publiek.
Dat zijn zijn oren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, maar een knappe mooie jongen is het.....
('t is alleen totaal mijn type niet en hij heeft iets raars op zijn hoofd)
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, suf. Ik ging er van uit dat ze eerder was gekomen, omdat jullie het er over hadden (heb geen streams). Maar ze komt idd morgen.
Ik weet minder...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, ik val echt totaal niet op die gladde types. Geef mij de doorleefde kop van Nicolaas maar
* Kijkt gespannen toe en wacht afquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
*kijkt in glazen bol*
*wacht op de caps*
Lief meisje ook, ik vind die andere ook leukquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik ook
een moppie en tenminste niet zo'n ordinaire del
Ik las pikringquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Q heeft een pinkring!
Ik haat pinkringen....
Ja ik ook... Nena categorie.... ze is ook een beetje bleu.... leuke meid.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt een mooi meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |