Ter meerdere glorie van Flens. De tv uitzendingen staan bol van Huub's escapades, dit itt het uitwonen van Amanda door Brian.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huub heeft anders ook genoeg uitgewoond...
Onderwerp: reikiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
lieke![]()
ik geloof nooit dat die knul haar écht leuk vind
wat een trut
....dat laatste stelt me weer een beetje gerust dan Bart....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk dat je sceptisch bent. Het 'Hilversumse' is een vrij troebel vijvertje.
Claire was trouwens al een tijdje in de race om miljonair te worden (ik geloof dat ze voor Nena hebben gekozen toen - betere keuze ook...), en Bram is een handige manager die zijn klanten in de picture zet. Desnoods bij DGK, maar dat doen meer managers. Geen toeval dus.
Humor heeft Claire wel. Maar die herseninhoud moet je niet te veel op rekenen - ik gok op haar rechtvaardigheidsgevoel
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
Helpt me even met mijn achmea kennis quiz, luitjes. Ik kan er een doosje make up mee winnen
Wie komt er niet van de Tilburgse matras
[ ] Claire
[ ] Selene
[ ] Luc
Mooi speurwerk Sherlock.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moet Claire soms de villa in ivm met woonruimte ? Bram zoekt ook al een ander huis lees ik op Marktplaats ....
Heeft ze een spannend script gekregen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Huh? Ze zou als vriendin van Lieke er in komen. Maar goed.
Ik weet het niet. Bram staat zijn mannetje wel, en hetzelfde geldt voor Pa Recourt. Ik hoef me daar niet tegen aan te bemoeien. We hebben het er even over gehad - laat je niet pakken.
En trouwens, ik denk dat Claire zelf ook wel van zich af kan bijten.
errug héquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:23 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke heeft het weer over haar eigen ding.
Quinten vraagt naar haar hobby's.
Lieke: Ja, mn yoga
Quinten: En wat doe je dan precies
Lieke: Ja, mn zonnegroetjes, mediteren
Quinten: En die je dat elke ochtend?
Lieke: Ja *blablabla*
Quinten: En hoelang doe je dat dan?
enz enz
Je kan mij niet wijs maken dat die knul echt geinteresseerd is in haar zonnegroetjes. Die probeert wanhopig het gesprek op gang te houden.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:23 schreef HoneyBunny het volgende:
Lieke heeft het weer over haar eigen ding.
Quinten vraagt naar haar hobby's.
Lieke: Ja, mn yoga
Quinten: En wat doe je dan precies
Lieke: Ja, mn zonnegroetjes, mediteren
Quinten: En die je dat elke ochtend?
Lieke: Ja *blablabla*
Quinten: En hoelang doe je dat dan?
enz enz
Je kan mij niet wijs maken dat die knul echt geinteresseerd is in haar zonnegroetjes. Die probeert wanhopig het gesprek op gang te houden.
Ik mis het goede antwoordquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
Helpt me even met mijn achmea kennis quiz, luitjes. Ik kan er een doosje make up mee winnen
[ ] Claire
[ ] Selene
[ ] Luc
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moet Claire soms de villa in ivm met woonruimte ? Bram zoekt ook al een ander huis lees ik op Marktplaats ....
Ik ook...ben even naar de wcquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
Lieke begint nu over reiki
bepaalde kanalen kan ze zo open zetten
amanda komt binnen en die knul fleurt helemaal opquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:24 schreef Carlaa het volgende:
Quintin werd wakker met een apart gevoel, er kwam iets vrij in zijn hoofd. Nooit eerder een natte droom gehad?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
[ ] Claire
[ ] Selene
[ ] Luc
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook...ben even naar de wc![]()
Q heeft het over harde ananas
Is plan F ofzo...Quintin en Lieke "moeten" in bad.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:25 schreef Marieke_B het volgende:
Gaan Brian en Amanda nu alweer in bad?
Hij blijft focussen op de Amanda'squote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:13 schreef coldstar het volgende:
Quinten stelt voor om te proberen Lieke en Amanda mee te nemen naar zoetermeer. Ze vinden het best onrecht vaardig dat Brain en Huub wel een paar keer per week de kooi mogen verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |