Nou zou een verademing zijn om weer een een niet acterende dame met wat herseninhoud en een goede dosis humor in dat hok te krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Bram en zijn zusje komen uit Tilburg en hebben heul nix met JdM te maken. Wil je niet mijn vrienden van inteelt beschuldigen...
wat dacht je dan.het gaat allemaal om Subsidie.........quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort van knuffellBrian.....aiaiaiaai. Dus de insteek van DGK was een lans breken voor de Antillanen, wat een vondst.
Q mag wel blijven slapen maar wil niet, iets met reputatie zeg maar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
Is er al gestemt of Quintin mag blijven slapen? En stelt Jaap de MB ter beschikking. Of heeft Qunitin ander plannen voor de nacht?
Èn van de vluchtige liefde, dus ideaal voor Huub............quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Copycat, heb jij het nieuwe leeghoofd al gezien, die eerdaags de villa betreedt?
Haar grootste liefde is visagie en make-up.....
Word er zo moedeloos van...
Brian vroeg het hem al toen hij belde. Quintin blijft liever niet slapen. Alles komt op TV en hij wil z'n carreire in de buitenwereld niet onder druk zetten. Hij hield wel open dat het ooit zou kunnen, maar dan wil hij dat vooraf uitgebreid bespreken met Lieke.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
Is er al gestemt of Quintin mag blijven slapen? En stelt Jaap de MB ter beschikking. Of heeft Qunitin ander plannen voor de nacht?
Daar geloof ik niet in. Ik denk meer dat de anderen door hebben dat er een nieuwe komt met voor hun als voordeel dat Huub losgeweekt wordt van Lieke. Huub hobbelt echt een beetje achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:57 schreef coldstar het volgende:
Iedereen in de villa is echt voor Lieke, ze vinden hewt zo leuk voor haar dat ze haar zo zien opbloeien. Quinten vind het ook erg leuk voor Lieke.
quote:
Zo lang heeft hij ook ongeveer in BB gezeten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:03 schreef schatje het volgende:
Die Bram uit BB heeft geloof ik 2 weken niet kunnen schijten van de spanning
Ik geef je groot gelijk dat je sceptisch bent. Het 'Hilversumse' is een vrij troebel vijvertje.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou zou een verademing zijn om weer een een niet acterende dame met wat herseninhoud en een goede dosis humor in dat hok te krijgen.
Maar je bent het toch wel met ons eens dat het ons-kent-ons gehalte in de kooi heel hoog is he! Die 2 uit X-Factor hebben ook opgetreden in de Kooi en die vallen toch ook onder het bureau van Bram?
Toeval dat nu zijn zus de nieuwe miljonair is?
(ik zal je vienden niet gelijk al afzeiken hoor, ik geef Claire een eerlijke kans, hoop dat ze wat leuks neerzet in dat hok)
slim als je inlaat met de Zooi zoals DOB en LL ga je naar de kloten!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Q mag wel blijven slapen maar wil niet, iets met reputatie zeg maar.
het enige wat Bart geil vond was Sabine...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:06 schreef schatje het volgende:
BB Bart heb ik geloof ik ook een keer gezien in legeroutfit.
Best wel geil.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:03 schreef schatje het volgende:
Die Bram uit BB heeft geloof ik 2 weken niet kunnen schijten van de spanning
Zo hoort dat ook, er is al genoeg gezeik anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik lach me kapot, de COS is weer leuker dan de streams.
Is Bram net zo'n goeie manager als Brian? No offence hoor maar als je zo'n huppelkutje loslaat in dat hok.......quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk dat je sceptisch bent. Het 'Hilversumse' is een vrij troebel vijvertje.
Claire was trouwens al een tijdje in de race om miljonair te worden (ik geloof dat ze voor Nena hebben gekozen toen - betere keuze ook...), en Bram is een handige manager die zijn klanten in de picture zet. Desnoods bij DGK, maar dat doen meer managers. Geen toeval dus.
Humor heeft Claire wel. Maar die herseninhoud moet je niet te veel op rekenen - ik gok op haar rechtvaardigheidsgevoel
En vergeet Mickey H. niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
het enige wat Bart geil vond was Sabine...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk dat je sceptisch bent. Het 'Hilversumse' is een vrij troebel vijvertje.
Claire was trouwens al een tijdje in de race om miljonair te worden (ik geloof dat ze voor Nena hebben gekozen toen - betere keuze ook...), en Bram is een handige manager die zijn klanten in de picture zet. Desnoods bij DGK, maar dat doen meer managers. Geen toeval dus.
Humor heeft Claire wel. Maar die herseninhoud moet je niet te veel op rekenen - ik gok op haar rechtvaardigheidsgevoel
Ah BQ is over haar DGK depressie heen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik lach me kapot, de COS is weer leuker dan de streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |