Nou zou een verademing zijn om weer een een niet acterende dame met wat herseninhoud en een goede dosis humor in dat hok te krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Bram en zijn zusje komen uit Tilburg en hebben heul nix met JdM te maken. Wil je niet mijn vrienden van inteelt beschuldigen...
wat dacht je dan.het gaat allemaal om Subsidie.........quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort van knuffellBrian.....aiaiaiaai. Dus de insteek van DGK was een lans breken voor de Antillanen, wat een vondst.
Q mag wel blijven slapen maar wil niet, iets met reputatie zeg maar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
Is er al gestemt of Quintin mag blijven slapen? En stelt Jaap de MB ter beschikking. Of heeft Qunitin ander plannen voor de nacht?
Èn van de vluchtige liefde, dus ideaal voor Huub............quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Copycat, heb jij het nieuwe leeghoofd al gezien, die eerdaags de villa betreedt?
Haar grootste liefde is visagie en make-up.....
Word er zo moedeloos van...
Brian vroeg het hem al toen hij belde. Quintin blijft liever niet slapen. Alles komt op TV en hij wil z'n carreire in de buitenwereld niet onder druk zetten. Hij hield wel open dat het ooit zou kunnen, maar dan wil hij dat vooraf uitgebreid bespreken met Lieke.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
Is er al gestemt of Quintin mag blijven slapen? En stelt Jaap de MB ter beschikking. Of heeft Qunitin ander plannen voor de nacht?
Daar geloof ik niet in. Ik denk meer dat de anderen door hebben dat er een nieuwe komt met voor hun als voordeel dat Huub losgeweekt wordt van Lieke. Huub hobbelt echt een beetje achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:57 schreef coldstar het volgende:
Iedereen in de villa is echt voor Lieke, ze vinden hewt zo leuk voor haar dat ze haar zo zien opbloeien. Quinten vind het ook erg leuk voor Lieke.
quote:
Zo lang heeft hij ook ongeveer in BB gezeten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:03 schreef schatje het volgende:
Die Bram uit BB heeft geloof ik 2 weken niet kunnen schijten van de spanning
Ik geef je groot gelijk dat je sceptisch bent. Het 'Hilversumse' is een vrij troebel vijvertje.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:03 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou zou een verademing zijn om weer een een niet acterende dame met wat herseninhoud en een goede dosis humor in dat hok te krijgen.
Maar je bent het toch wel met ons eens dat het ons-kent-ons gehalte in de kooi heel hoog is he! Die 2 uit X-Factor hebben ook opgetreden in de Kooi en die vallen toch ook onder het bureau van Bram?
Toeval dat nu zijn zus de nieuwe miljonair is?
(ik zal je vienden niet gelijk al afzeiken hoor, ik geef Claire een eerlijke kans, hoop dat ze wat leuks neerzet in dat hok)
slim als je inlaat met de Zooi zoals DOB en LL ga je naar de kloten!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Q mag wel blijven slapen maar wil niet, iets met reputatie zeg maar.
het enige wat Bart geil vond was Sabine...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:06 schreef schatje het volgende:
BB Bart heb ik geloof ik ook een keer gezien in legeroutfit.
Best wel geil.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:03 schreef schatje het volgende:
Die Bram uit BB heeft geloof ik 2 weken niet kunnen schijten van de spanning
Zo hoort dat ook, er is al genoeg gezeik anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik lach me kapot, de COS is weer leuker dan de streams.
Is Bram net zo'n goeie manager als Brian? No offence hoor maar als je zo'n huppelkutje loslaat in dat hok.......quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk dat je sceptisch bent. Het 'Hilversumse' is een vrij troebel vijvertje.
Claire was trouwens al een tijdje in de race om miljonair te worden (ik geloof dat ze voor Nena hebben gekozen toen - betere keuze ook...), en Bram is een handige manager die zijn klanten in de picture zet. Desnoods bij DGK, maar dat doen meer managers. Geen toeval dus.
Humor heeft Claire wel. Maar die herseninhoud moet je niet te veel op rekenen - ik gok op haar rechtvaardigheidsgevoel
En vergeet Mickey H. niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
het enige wat Bart geil vond was Sabine...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk dat je sceptisch bent. Het 'Hilversumse' is een vrij troebel vijvertje.
Claire was trouwens al een tijdje in de race om miljonair te worden (ik geloof dat ze voor Nena hebben gekozen toen - betere keuze ook...), en Bram is een handige manager die zijn klanten in de picture zet. Desnoods bij DGK, maar dat doen meer managers. Geen toeval dus.
Humor heeft Claire wel. Maar die herseninhoud moet je niet te veel op rekenen - ik gok op haar rechtvaardigheidsgevoel
Ah BQ is over haar DGK depressie heen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik lach me kapot, de COS is weer leuker dan de streams.
Het zou voor Huub goed zijn als Syl even langskwam. En anders Nena, dat zou voor iedereen goed zijn!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:11 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook, er is al genoeg gezeik anders.
Ik heb het idee dat Huub een beetje zoekende is, de weg kwijt is, en even niet meer weet hoe ie nu verder moet in het spel. Hij zit met zichzelf in de knoop, mede door dat gedoe met Lieke. Dit is niet de scherpe en tactvolle Huub van een jaar geleden. Toen vocht ie nog ergens voor, om ergens een plekje en aansluiting te krijgen. Nu verblind door liefde maakt ie de meest domme fouten, keer op keer.
Ook wel een beetje verwend dat knaapje, hoeren, drank en geen condooms.....
Het valt nog mee met haar herseninhoud .........quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Huh? Ze zou als vriendin van Lieke er in komen. Maar goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin voor Amanda dus.
Maar even een off-topic persoonlijke vraag, wat zou jij nou doen wanneer Brian haar ophangt aan de doucheslang, om dat maar even als voorbeeld te nemen. Of ze wordt door hem geslagen, of door Huub bespuugt, verzin wat. Zeg niet dat het gebeurt, maar je kent de historie, en in dit geval is het dus een bekende van je en komt het erg dichtbij!
lieke mag niet en Amanda mag wel van het hokje, vanavond nog als ze wil, pas 3x weggeweest vandaag en der vriendin is er nu! moet kunnenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:13 schreef coldstar het volgende:
Quinten stelt voor om te proberen Lieke en Amanda mee te nemen naar zoetermeer. Ze vinden het best onrecht vaardig dat Brain en Huub wel een paar keer per week de kooi mogen verlaten.
Klopt, maar de FEBO heeft hem dan ook volledig uitgewoond en van hem geprofiteerd. Nu wordt hij afgeserveerd door Flens en consorten ten faveure van B en A. Ik kots op deze praktijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:11 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook, er is al genoeg gezeik anders.
Ik heb het idee dat Huub een beetje zoekende is, de weg kwijt is, en even niet meer weet hoe ie nu verder moet in het spel. Hij zit met zichzelf in de knoop, mede door dat gedoe met Lieke. Dit is niet de scherpe en tactvolle Huub van een jaar geleden. Toen vocht ie nog ergens voor, om ergens een plekje en aansluiting te krijgen. Nu verblind door liefde maakt ie de meest domme fouten, keer op keer.
Ook wel een beetje verwend dat knaapje, hoeren, drank en geen condooms.....
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:12 schreef T-lex het volgende:
Leuk...
brian had met chocolade op een bord fruit "Amanie I Love U" geschreven ofzo.![]()
Ricardo ging het brengen in de chill bij Amanda en d'r bezoek. Maar deed net of hij het gedaan had. En nu komt Amanda er dus achter dat niet Ricardo maar Brian het geschreven had.
Brian tegen Ricardo: "Ja, jij weer de credits opstrijken hé, Bitch"
Clairrrrrrrrrrrrrrrrre, de nieuwe.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Huh? Ze zou als vriendin van Lieke er in komen. Maar goed.
Ik weet het niet. Bram staat zijn mannetje wel, en hetzelfde geldt voor Pa Recourt. Ik hoef me daar niet tegen aan te bemoeien. We hebben het er even over gehad - laat je niet pakken.
En trouwens, ik denk dat Claire zelf ook wel van zich af kan bijten.
De een heeft het over Bart en de ander over Bram, hebben jullie het nou alle over de zelfde persoon ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
het enige wat Bart geil vond was Sabine...
Huub heeft anders ook genoeg uitgewoond...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar de FEBO heeft hem dan ook volledig uitgewoond en van hem geprofiteerd. Nu wordt hij afgeserveerd door Flens en consorten ten faveure van B en A. Ik kots op deze praktijken.
een echt kindje van God, dus, lijkt me.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat klinkt als een 2e Amanda.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
je meent het? het is niet waar.of kan jij haar?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Clairrrrrrrrrrrrrrrrre, de nieuwe.
Mijn gevoel zegt dat het niet echt een groot licht is.
Goh wat onrechtvaardig is het tochquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:13 schreef coldstar het volgende:
Quinten stelt voor om te proberen Lieke en Amanda mee te nemen naar zoetermeer. Ze vinden het best onrecht vaardig dat Brain en Huub wel een paar keer per week de kooi mogen verlaten.
Moet Claire soms de villa in ivm met woonruimte ? Bram zoekt ook al een ander huis lees ik op Marktplaats ....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Bram staat zijn mannetje wel, en hetzelfde geldt voor Pa Recourt. Ik hoef me daar niet tegen aan te bemoeien. We hebben het er even over gehad - laat je niet pakken.
Totdat die nieuwe erin komt, dan gaat Amanda weer naar die ander.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:24 schreef coldstar het volgende:
Ik vind het toch een hele leuk jongen die Quinten....Lieke verteld nu aan Quinten waarom ze nu zo goed met Amanda over weg kan. Ze verteld dat ze er nu toch achter komt dat Amanda best heel erg leuk is en ze heeft het erg naar haar zin met Amanda.
en Brain dan zowel huis als .........tienermeisje van 19!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huub heeft anders ook genoeg uitgewoond...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oeps! Pijnlijk onderwerpquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Quinten vraagt hoe ze nu precies de Kooi in is gekomen.
Tja, TV maken heet dat toch? Hij staat er zelf ook achter, anders had ie daar niet meer gezeten. Ik heb ergens het idee dat Huub het een beetje in zijn hoofd is gestegen de laatste paar maanden. Soms hebben mensen gewoon een trap onder hun reet nodig, of complete tegenwerking om tot inzichten te komen. Zo ook met Huub, kan zijn vriendinnetje niet meer voor zich winnen (of gebruiken), is nu compleet afhankelijk van Jaap zijn dekking, en mag hopen dat ie zo niet weer op de schopstoel terecht komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar de FEBO heeft hem dan ook volledig uitgewoond en van hem geprofiteerd. Nu wordt hij afgeserveerd door Flens en consorten ten faveure van B en A. Ik kots op deze praktijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |