Dat vind ik nu echt een mooi meisje.quote:
Ik vraag me af of ze streams heeft gekeken of TV-uitzendingen. Dat is natuurlijk een wereld van verschil. Dat geknip en geplak in de uitzendingen geeft een heeeeel erg ander beeld van wat er speelt. Zo is de douchescene er niet in voorgekomen (behalve in de promo).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
het valt best mee, momenteel. Het kan alleen maar erger worden.
Eigenlijk moet je je afvragen waarom een gozer met media ervaring zijn zusje aan dit freakcircus mee laat doen.
Uiteindelijk heeft elk mens mindere kanten, en die komen hoe dan ook heel erg uitvergroot voor het publiek.
Oh, suf. Ik ging er van uit dat ze eerder was gekomen, omdat jullie het er over hadden (heb geen streams). Maar ze komt idd morgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Komt ze straks al dan ? Morgenavond toch pas ?
Offe weet jij meer ....
komop, zeg. Zusje van je baas/compagnon/goede bekende.quote:
Nah, ik val echt totaal niet op die gladde types. Geef mij de doorleefde kop van Nicolaas maarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, maar een knappe mooie jongen is het.....
('t is alleen totaal mijn type niet en hij heeft iets raars op zijn hoofd)
ja ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt een mooi meisje.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
[..]
het valt best mee, momenteel. Het kan alleen maar erger worden.
Eigenlijk moet je je afvragen waarom een gozer met media ervaring zijn zusje aan dit freakcircus mee laat doen.
Uiteindelijk heeft elk mens mindere kanten, en die komen hoe dan ook heel erg uitvergroot voor het publiek.
Dat zijn zijn oren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, maar een knappe mooie jongen is het.....
('t is alleen totaal mijn type niet en hij heeft iets raars op zijn hoofd)
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, suf. Ik ging er van uit dat ze eerder was gekomen, omdat jullie het er over hadden (heb geen streams). Maar ze komt idd morgen.
Ik weet minder...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nah, ik val echt totaal niet op die gladde types. Geef mij de doorleefde kop van Nicolaas maar
* Kijkt gespannen toe en wacht afquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
*kijkt in glazen bol*
*wacht op de caps*
Lief meisje ook, ik vind die andere ook leukquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik ook
een moppie en tenminste niet zo'n ordinaire del
Ik las pikringquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Q heeft een pinkring!
Ik haat pinkringen....
Ja ik ook... Nena categorie.... ze is ook een beetje bleu.... leuke meid.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt een mooi meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |