Nou ik weet niet welke streams jij aan hebt maar bij mij issie flink met zn duim bezig op Lieke dr handquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:38 schreef beequeen het volgende:
Lieke pakt de hand van Q vast en hij weet niet hoe snel hij zijn hand terug moet trekken.
Hij heeft het over de gemaakte sfeer, goh.
quote:
Ik heb ook zo'n vermoeden..eigenlijk verleent Huub Lieke een gunst door overal op in te gaan en Lieke niet met rust te laten..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:32 schreef maril het volgende:
Ik denk trouwens als ik het allemaal zo lees dat de nieuwe script is, dat Huub de jalourse ex uithangt, en Huub heeft ermee toegestemd denk ik .
Ach, een van de vele die ik heb.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
*kijkt in glazen bol*
*wacht op de caps*
Nee joh, Huub's nieuwe script is dat van ijsbeer. Lieke is niet langer meer de ijskoningin van DGK.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
huub heeft het script van dennis gekregen lijkt wel
Juist ja!quote:
FF roddelen(of topic dat dan weer wel) maar met wie had Nicolaas nou iets, met iemand bekend? ik heb dat ergens gelezen maar ik ben weer vergeten met wiequote:
Met Maribelle.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
FF rodelen(of topic dat dan weer wel) maar met wie had Nicolaas nou iets, met iemand bekend? ik heb dat ergens gelezen maar ik ben weer vergeten met wie
Maribelle (je weet wel, die met die kuiltjes in d'r wangen)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
FF rodelen(of topic dat dan weer wel) maar met wie had Nicolaas nou iets, met iemand bekend? ik heb dat ergens gelezen maar ik ben weer vergeten met wie
Maribelle verliefd op ex Gouden Kooi-bewoner Nicolaas!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:50 schreef HoneyBunny het volgende:
Quinten is echt van de opruimerig! Hij wilde de borden mee nemen en toch nog even de kaarsen uitblazen voor ze uit kantoor vertrokken.
Bart? (die ene?)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze streams heeft gekeken of TV-uitzendingen. Dat is natuurlijk een wereld van verschil. Dat geknip en geplak in de uitzendingen geeft een heeeeel erg ander beeld van wat er speelt. Zo is de douchescene er niet in voorgekomen (behalve in de promo).
(Tijd voor Bart om weer te verschijnselen, of moet ik m dan eerst een ondergeschoven sukkelige knaap noemen??)
Die versie van Nouvelle Vague is veel mooierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=8DnFynJJ5-U
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Die versie van Nouvelle Vague is veel mooier![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-K99iitbISs
Ik ben blij dat ze er nog iemand een plezier mee doen met deze nepvertoningquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef coldstar het volgende:
Quinten heeft Lieke zo lief vast. Hij heeft haar hand in haar nek liggen. Ik vind het een heel leuk en inteligent stel.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:52 schreef Kaleddis het volgende:
Mag ik trouwens iedereen een compliment geven voor de gezellige COS van vanavond. Dat is echt een hele tijd geleden dat ik er weer zo van geniet
Nou, en zo niet gescript.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:53 schreef coldstar het volgende:
Quinten heeft Lieke zo lief vast. Hij heeft haar hand in haar nek liggen. Ik vind het een heel leuk en inteligent stel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |