Wat heeft ie dan volgens jou zo goed gedaan?quote:Op zondag 6 januari 2008 01:17 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je kent me toch?
Ik heb 'm meegemaakt als gouverneur van Massachusetts en hij heeft daar indertijd een flinke schoonmaak gehouden. Misschien kan hij hetzelfde bereiken in Washington. Hij is overigens fiscaal gezien te links naar mijn smaak, maar de andere kandidaten zijn geen haar beter.
Inderdaad, wat een krampachtige relicrap weer.quote:Op zondag 6 januari 2008 05:53 schreef popolon het volgende:
Romney:
Marriage must become before children.
Because every child deserves a father and a mother.
Wake the fuck up you monkey! Weet die badmuts war er werkelijk speelt in de 'normale' wereld?
What a freak.
Hoe wordt die verdeling berekend? Er zitten soms grote verschillen tussen het aantal kiesmannen voor de republikeinen en de democraten.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Verdeling van kiesmannen:
[ afbeelding ]
Boston.comquote:NH GOP drops sponsorship of FOX debate
Email|Link By James Pindell January 5, 2008 11:26 AM
The New Hampshire Republican Party dropped their affiliation with a Republican debate sponsored by Fox News tomorrow night because they have limited the number of candidates that can participate.
“The first-in-the-nation New Hampshire primary serves a national purpose by giving all candidates an equal opportunity on a level playing field," said Republican chair Fergus Cullen. "Only in New Hampshire do lesser known, lesser funded underdogs have a fighting chance to establish themselves as national figures."
The Fox debate is excluding Texas Congressman Ron Paul even though he polls higher in New Hampshire and has raised significantly more money, and is campaigning more in New Hampshire than Fred Thompson who is invited.
"We look forward to presenting a substantive forum which will serve as the first program of its kind this election season," David Rhodes, vice president of Fox News, said in a statement.
Ja, Klopkoek is kinderachtig!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Sharpton en Jackson zijn twee clowns, die de zwarte burgerrechtenbeweging meer kwaad dan goed hebben gedaan. Hun mening telt niet. Punt.
Je bent het niet met me eens? Geef dan eens aan wat voor goeds Jackson en Sharpton gedaan hebben.quote:
Ik geloof best dat zij clowns zijn die de burgerrechtenbeweging meer kwaad dan goed hebben gedaan, dat zal allemaal wel, maar om Klopkoek kinderachtig te noemen, terwijl je zelf komt met "Hun mening telt niet. Punt." en "Van die lui die Hitler nog een taakstraf zouden hebben gegeven." Ja, dat vind ik absurd tegenstrijdig.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je bent het niet met me eens? Geef dan eens aan wat voor goeds Jackson en Sharpton gedaan hebben.
Sinds wanneer telt de menig van een clown? Daar mag best wel wat van gezegd worden, en hard ook.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik geloof best dat zij clowns zijn die de burgerrechtenbeweging meer kwaad dan goed hebben gedaan, dat zal allemaal wel, maar om Klopkoek kinderachtig te noemen, terwijl je zelf komt met "Hun mening telt niet. Punt." en "Van die lui die Hitler nog een taakstraf zouden hebben gegeven." Ja, dat vind ik absurd tegenstrijdig.
Da's vanavond dus, 21:45 uur Nederland 2.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:48 schreef Klopkoek het volgende:
[Is Amerika klaar voor een zwarte president?]
http://zembla.vara.nl/
Zullen mensen wel weer gaan zeggen dat de VARA links en dus onbetrouwbaar is...
Eerder bruin.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:41 schreef popolon het volgende:
Obama is niet zwart!
Hij heeft charisma en straalt verandering uit. Dat doet het altijd goed, dat JFK-achtige.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Vraag me toch af of ze daadwerkelijk weer voor hem gaan kiezen als hij mag uitkomen voor de democraten..
Alsof dat in Nederland minder erg zou zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef zuiderbuur het volgende:
Die reportage was gisteren al op Canvas te zien. Ongelooflijk dat er mensen zijn die Obama niet helemaal koosjer vinden omdat het "wat moslim of Arabisch" in zich heeft...
Nou inderdaad. Als men zich ergens druk maakt over dat soort dingen is het in Nederland wel. Althans, wat ik er van meekrijg op Fok dan he?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Alsof dat in Nederland minder erg zou zijn
Merk ook de kortzichtigheid van die andere kerel: "Ja, Obama's voorouders hebben geen slavernijverleden dus hij begrijpt ons niet. Alleen mensen met een slavernijverleden (niemand dus, want iedereen die de slavernij mee heeft gemaakt is dood) begrijpen de gemiddelde African-American."quote:Op zondag 6 januari 2008 22:37 schreef Klopkoek het volgende:
Die Sharpton en Jackson maakten zich inderdaad weer erg belachelijk in die documentaire. Als het aan hen ligt komt er gewoon een omgekeerde apartheid: dat zwart alles bezit en blank niet. Daarbij maakten ze zich schuldig aan demagogie: "Dit land is niet eerlijk want er zijn onder zwarten twee keer zoveel werklozen, twee keer zoveel armoede, we leven korter, we zijn vaker ziek, zitten op slechtere scholen"...
Allemaal waar maar men ziet gewoon niet dat dat allemaal komt door armoede (wat op zich weer veroorzaakt kan zijn door het gedrag van Hillbillies waar bepaalde fokkers helaas sympathie voor voelen). Ook blanke armen leven minder lang en zijn vaker ziek, dat willen zij gewoon niet zien.
Bah, wat een smerige figuren zijn het, om te kotsen gewoon.
Alleen heeft de VS veel, veel, veel meer zwarten.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:40 schreef du_ke het volgende:
Ach de VS is net zo min als Nederland klaar voor een al te donkere leider.
12%, is dat zo heel veel meer dan hier?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Alleen heeft de VS veel, veel, veel meer zwarten.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:33 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
12%, is dat zo heel veel meer dan hier?
Het is nogal een omstreden percentage, maar wel de meest gangbare schatting momenteel volgens mij.quote:
De V.S. is meer klaar voor een zwarte president dan NL. In Nederland hebben wij niet eens zwarte burgermeesters, laat staan een president. Veel blanke Amerikaanse steden hebben een gekozen zwarte burgermeester. En er zijn een aantal overwegend blanke staten met gekozen zwarte Senators. En NL pretendeert op alle fronten de tolerantste land te zijn?!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:40 schreef du_ke het volgende:
Ach de VS is net zo min als Nederland klaar voor een al te donkere leider.
De wereld heeft idd een verkeerd beeld van de VS. Eigenlijk op alle fronten.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:13 schreef Stratos het volgende:
Deze verkiezingen zullen laten zien dat de wereld een verkeerd beeld heeft over ras relaties in de V.S. anno 2008.
Dat krijg je als je als bevolking Bush president maakt.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De wereld heeft idd een verkeerd beeld van de VS. Eigenlijk op alle fronten.
Dat zal er best wat mee te maken hebben, maar over het algemeen klopt de berichtgeving niet over de VS. En dat was al zo voordat George W. Bush president van de VS was.quote:Op maandag 7 januari 2008 03:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als bevolking Bush president maakt.
Wil jij dan beweren dat het racisme verdwenen is in de VS?quote:Op maandag 7 januari 2008 06:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat zal er best wat mee te maken hebben, maar over het algemeen klopt de berichtgeving niet over de VS. En dat was al zo voordat George W. Bush president van de VS was.
Racisme is zeker niet verdwenen in de VS en helemaal nog niet in de zuidelijke staten. Maar toch denk ik dat ze in de VS verder zijn en makkelijker bruggen kunnen slaan dan in Nederland.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wil jij dan beweren dat het racisme verdwenen is in de VS?
Overigens onderken ik dat het in Nederland onderhuids ook speelt, maar dat heeft ook met het gesloten elite-systeem in Nederland te maken.
Lijkt me niet dat hij dat wil zeggen. Racisme is zeker nog een probleem in de VS, maar de vooruitgang die is geboekt wordt nogal eens onderschat. En dat is lullig voor de vele mensen die daar keihard voor gevochten hebben.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wil jij dan beweren dat het racisme verdwenen is in de VS?
Overigens onderken ik dat het in Nederland onderhuids ook speelt, maar dat heeft ook met het gesloten elite-systeem in Nederland te maken.
Pas maar op met wat je post. ZE lezen mee. De geheime CIA-vluchten zijn jouw waarschijnlijk ook niet onbekend..........quote:Op maandag 7 januari 2008 11:40 schreef NLweltmeister het volgende:
Ik vroeg me van de week af of die rellen in Kenya ook bewust veroorzaakt zijn, omdat de vader van Obama daar vandaan komt.
Ze, de schijnheilige kriegslovers, zijn ertoe in staat.
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:49 schreef Babyloniaa het volgende:
Miss Clinton is betrokken in vele schandalen men beweert zelfs dat de familie Clinton over lijken gaat in haar carriere. ziehier een lijst van 'verdwenen' mensen in haar omgeving;Er zijn vele bronnen dit is er een van.
Toch wel onrustbarend... Staan deze mensen boven de wet met hun geld en macht? k heb hier ook weinig vertrouwen in het gerecht. U wel soms?
http://www.whatreallyhappened.com/RANCHO/POLITICS/BODIES.html
http://shop.wnd.com/store/item.asp?ITEM_ID=2252
maarja, in de VS hebben ze waarschijnlijk een verkeerd beeld van Nederland, in Nederland hebben nog steeds veel mensen een verkeerd beeld van Duitsland etc. etc.quote:Op maandag 7 januari 2008 06:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat zal er best wat mee te maken hebben, maar over het algemeen klopt de berichtgeving niet over de VS. En dat was al zo voordat George W. Bush president van de VS was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |