Merk ook de kortzichtigheid van die andere kerel: "Ja, Obama's voorouders hebben geen slavernijverleden dus hij begrijpt ons niet. Alleen mensen met een slavernijverleden (niemand dus, want iedereen die de slavernij mee heeft gemaakt is dood) begrijpen de gemiddelde African-American."quote:Op zondag 6 januari 2008 22:37 schreef Klopkoek het volgende:
Die Sharpton en Jackson maakten zich inderdaad weer erg belachelijk in die documentaire. Als het aan hen ligt komt er gewoon een omgekeerde apartheid: dat zwart alles bezit en blank niet. Daarbij maakten ze zich schuldig aan demagogie: "Dit land is niet eerlijk want er zijn onder zwarten twee keer zoveel werklozen, twee keer zoveel armoede, we leven korter, we zijn vaker ziek, zitten op slechtere scholen"...
Allemaal waar maar men ziet gewoon niet dat dat allemaal komt door armoede (wat op zich weer veroorzaakt kan zijn door het gedrag van Hillbillies waar bepaalde fokkers helaas sympathie voor voelen). Ook blanke armen leven minder lang en zijn vaker ziek, dat willen zij gewoon niet zien.
Bah, wat een smerige figuren zijn het, om te kotsen gewoon.
Alleen heeft de VS veel, veel, veel meer zwarten.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:40 schreef du_ke het volgende:
Ach de VS is net zo min als Nederland klaar voor een al te donkere leider.
12%, is dat zo heel veel meer dan hier?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Alleen heeft de VS veel, veel, veel meer zwarten.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:33 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
12%, is dat zo heel veel meer dan hier?
Het is nogal een omstreden percentage, maar wel de meest gangbare schatting momenteel volgens mij.quote:
De V.S. is meer klaar voor een zwarte president dan NL. In Nederland hebben wij niet eens zwarte burgermeesters, laat staan een president. Veel blanke Amerikaanse steden hebben een gekozen zwarte burgermeester. En er zijn een aantal overwegend blanke staten met gekozen zwarte Senators. En NL pretendeert op alle fronten de tolerantste land te zijn?!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:40 schreef du_ke het volgende:
Ach de VS is net zo min als Nederland klaar voor een al te donkere leider.
De wereld heeft idd een verkeerd beeld van de VS. Eigenlijk op alle fronten.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:13 schreef Stratos het volgende:
Deze verkiezingen zullen laten zien dat de wereld een verkeerd beeld heeft over ras relaties in de V.S. anno 2008.
Dat krijg je als je als bevolking Bush president maakt.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De wereld heeft idd een verkeerd beeld van de VS. Eigenlijk op alle fronten.
Dat zal er best wat mee te maken hebben, maar over het algemeen klopt de berichtgeving niet over de VS. En dat was al zo voordat George W. Bush president van de VS was.quote:Op maandag 7 januari 2008 03:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als bevolking Bush president maakt.
Wil jij dan beweren dat het racisme verdwenen is in de VS?quote:Op maandag 7 januari 2008 06:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat zal er best wat mee te maken hebben, maar over het algemeen klopt de berichtgeving niet over de VS. En dat was al zo voordat George W. Bush president van de VS was.
Racisme is zeker niet verdwenen in de VS en helemaal nog niet in de zuidelijke staten. Maar toch denk ik dat ze in de VS verder zijn en makkelijker bruggen kunnen slaan dan in Nederland.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wil jij dan beweren dat het racisme verdwenen is in de VS?
Overigens onderken ik dat het in Nederland onderhuids ook speelt, maar dat heeft ook met het gesloten elite-systeem in Nederland te maken.
Lijkt me niet dat hij dat wil zeggen. Racisme is zeker nog een probleem in de VS, maar de vooruitgang die is geboekt wordt nogal eens onderschat. En dat is lullig voor de vele mensen die daar keihard voor gevochten hebben.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wil jij dan beweren dat het racisme verdwenen is in de VS?
Overigens onderken ik dat het in Nederland onderhuids ook speelt, maar dat heeft ook met het gesloten elite-systeem in Nederland te maken.
Pas maar op met wat je post. ZE lezen mee. De geheime CIA-vluchten zijn jouw waarschijnlijk ook niet onbekend..........quote:Op maandag 7 januari 2008 11:40 schreef NLweltmeister het volgende:
Ik vroeg me van de week af of die rellen in Kenya ook bewust veroorzaakt zijn, omdat de vader van Obama daar vandaan komt.
Ze, de schijnheilige kriegslovers, zijn ertoe in staat.
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:49 schreef Babyloniaa het volgende:
Miss Clinton is betrokken in vele schandalen men beweert zelfs dat de familie Clinton over lijken gaat in haar carriere. ziehier een lijst van 'verdwenen' mensen in haar omgeving;Er zijn vele bronnen dit is er een van.
Toch wel onrustbarend... Staan deze mensen boven de wet met hun geld en macht? k heb hier ook weinig vertrouwen in het gerecht. U wel soms?
http://www.whatreallyhappened.com/RANCHO/POLITICS/BODIES.html
http://shop.wnd.com/store/item.asp?ITEM_ID=2252
maarja, in de VS hebben ze waarschijnlijk een verkeerd beeld van Nederland, in Nederland hebben nog steeds veel mensen een verkeerd beeld van Duitsland etc. etc.quote:Op maandag 7 januari 2008 06:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat zal er best wat mee te maken hebben, maar over het algemeen klopt de berichtgeving niet over de VS. En dat was al zo voordat George W. Bush president van de VS was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |