Weg, dat ga jij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
Missen, dat ga ik jullie.
Ik heb me toen ik daar was ook wel eens afgevraagd wat democratie daar te zoeken heeft. De meeste mensen hebben weinig tot geen middelen om het nieuws te volgen. Een krant is al te duur, radio's zijn zeldzaam, TVs al helemaal.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee, je verwart passie voor een bepaalde filosofie voor star, maar ik vind het wel leuk om erop te wijzen dat democratie niet het ei van columbus is zoals velen van overtuigd zijn dat het is.
En ik vind het altijd interessant om te zien of geweld op zo'n manier met het systeem, in dit geval democratie, te maken heeft of dat er een andere factor is die dat geweld bepaalt. Waarom hebben hun bloedbaden bij verkiezingen ed. en wij niet? We hebben per slot van rekening hetzelfde fantastische systeem.
Maar zouden dat doelgerichte aanslagen op niet-islamitische driemasters zijn geweest, of gewoon schurken die het snelle geld zochten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Och ja. Thomas Jefferson schijnt ooit gezegd te hebben dat de moslimstaten in Noord-Afrika bevolkt worden door terroristen die met hun piratenschepen de territoriale wateren afschuimen en de wereldvrede in gevaar brengen, dit alles onder het mom van hun vermeende superioriteit en hun laakbare houding tegenover staten die de islam niet als hun godsdienst zien.
Grappig dat je toch op de een-of-andere manier kunt zien dat ze een belgische is. Kgeeftoe, ik weet niet of ik ze d'r dubbelblind uit zou kunnen halen, maar toch...quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. En pberends hoeft voor de rest van het jaar niet meer te posten.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Welnee, je verwart passie voor een bepaalde filosofie voor star, maar ik vind het wel leuk om erop te wijzen dat democratie niet het ei van columbus is zoals velen van overtuigd zijn dat het is.
En ik vind het altijd interessant om te zien of geweld op zo'n manier met het systeem, in dit geval democratie, te maken heeft of dat er een andere factor is die dat geweld bepaalt. Waarom hebben hun bloedbaden bij verkiezingen ed. en wij niet? We hebben per slot van rekening hetzelfde fantastische systeem.
Aardige argumentatiefout: dat je verstand hebt van programmeren wil nog niet zeggen dat je verstand hebt van auteursrecht. Het zoukunnen. Net zoals een goede pianist misschien best aardig kan componeren. Maar als argument slaat het als kut op dirk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Mijn 12 jaar ervaring als programmeur in de Open Source Community zegt wat anders.
Wees niet triest, ze is gelukkig.quote:
Was in reactie op dat ik maar mijn mond moest houden omdat ik er niets van zou weten. Voor iemand die niet verder komt dan dat ik mijn mond maar moet houden heb ik best netjes en vriendelijk gereageerd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:43 schreef gronk het volgende:
(oi, dit is POL. je mag hier toch wel een beetje eisen stellen aan redeneertechnieken, niet?)
http://www.zibb.nl/web/Be(...)htm?contentid=221723quote:Verschillende moslimorganisaties zijn donderdag met een eigen pamflet in dagblad Trouw gekomen. In de reactie scharen de organisaties zich achter het Benoemen en Bouwen-pamflet van 58 prominente Nederlanders dat woensdag in Trouw verscheen.
[...]
Volgens Abdelmajid Khairoun, voorzitter van de Nederlandse Moslim Raad, willen de organisaties laten zien dat ,,we geen toeschouwer zijn, maar een club van allochtonen die in actie komt''. Het pamflet van de moslims heeft de titel '2008, zonder angst voor de ander'.
http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=12109quote:“Hij blijft maar blijft provoceren. We vrezen het ergste als dit werkelijkheid wordt. Dan is op een gegeven moment het laatste woord aan de jongens op straat. En die kunnen we dan niet meer tegenhouden. Kijk maar naar Frankrijk.”
Dit zijn net hondeneigenaren die hun beest niet willen aanlijnen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.zibb.nl/web/Be(...)htm?contentid=221723
De man is de vrede zelve:
[..]
http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=12109
Geel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van introvert?
ik bedoel eigenlijk assertief.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Och ja. Thomas Jefferson schijnt ooit gezegd te hebben dat de moslimstaten in Noord-Afrika bevolkt worden door terroristen die met hun piratenschepen de territoriale wateren afschuimen en de wereldvrede in gevaar brengen, dit alles onder het mom van hun vermeende superioriteit en hun laakbare houding tegenover staten die de islam niet als hun godsdienst zien.
Zullen we er een pamflet over maken? Dit kan zo echt niet langer doorgaan. Tegen de verpamflettering van het debat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Een tsunami van pamfletten!
Je bent een slap wijf.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
Rock FC gelezen?
Dat ook.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent een slap wijf.
Welk topic heb je het over?quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
Rock FC gelezen?
De bifi-reeks.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welk topic heb je het over?
ik had al gereageerd!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
Sukkel, waar je net een antwoord poste!
Pas op hoor, ik ben katholiek.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
De middelandse zee zat vol met piraten ja, en die hebben de Nederlanders geholpen tijdens de oorlog met Spanje.
Wat dan? Nooit gehoord van Presley O'Bannon?quote:
Nee. Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hij doet het weer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Was in reactie op dat ik maar mijn mond moest houden omdat ik er niets van zou weten. Voor iemand die niet verder komt dan dat ik mijn mond maar moet houden heb ik best netjes en vriendelijk gereageerd.
Serieus: ik zie een glansrijke managementcarriere voor je weggelegd. De manier waarop je een totaal onhoudbare theorie kunt verdedigen, door stug te blijven geloven in je eigen gelijk: chapeau. Ik had 't allang opgegeven.quote:Overigens zie ik weinig problemen met mijn redeneneertechnieken.
Pberends, dat plaatje heb jij geplaatst.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef pberends het volgende:
23.000 Iraakse burgers omgekomen in 2007
Dat plaatje.
Echt waar joh?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Pberends, dat plaatje heb jij geplaatst.
Ik zei toch.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:16 schreef problematiQue het volgende:
23.000 Iraakse burgers omgekomen in 2007
Hierbij mijn complimenten voor pberends wegens de fotokeuze.
Ja. Echt waar. Ik vind het tamelijk raar staan om naar je eigen plaatje te wijzen en dan zeggen: "ZOMGquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
pberends, je bent een zeer goede nieuwsposter. Dat moest ik ff kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |