Je bent een slap wijf.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
Rock FC gelezen?
Dat ook.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent een slap wijf.
Welk topic heb je het over?quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
Rock FC gelezen?
De bifi-reeks.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welk topic heb je het over?
ik had al gereageerd!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
Sukkel, waar je net een antwoord poste!
Pas op hoor, ik ben katholiek.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
De middelandse zee zat vol met piraten ja, en die hebben de Nederlanders geholpen tijdens de oorlog met Spanje.
Wat dan? Nooit gehoord van Presley O'Bannon?quote:
Nee. Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
Och ja. Thomas Jefferson schijnt ooit gezegd te hebben dat de moslimstaten in Noord-Afrika bevolkt worden door terroristen die met hun piratenschepen de territoriale wateren afschuimen en de wereldvrede in gevaar brengen, dit alles onder het mom van hun vermeende superioriteit en hun laakbare houding tegenover staten die de islam niet als hun godsdienst zien.
Hij doet het weer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Was in reactie op dat ik maar mijn mond moest houden omdat ik er niets van zou weten. Voor iemand die niet verder komt dan dat ik mijn mond maar moet houden heb ik best netjes en vriendelijk gereageerd.
Serieus: ik zie een glansrijke managementcarriere voor je weggelegd. De manier waarop je een totaal onhoudbare theorie kunt verdedigen, door stug te blijven geloven in je eigen gelijk: chapeau. Ik had 't allang opgegeven.quote:Overigens zie ik weinig problemen met mijn redeneneertechnieken.
Pberends, dat plaatje heb jij geplaatst.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef pberends het volgende:
23.000 Iraakse burgers omgekomen in 2007
Dat plaatje.
Echt waar joh?quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Pberends, dat plaatje heb jij geplaatst.
Ik zei toch.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:16 schreef problematiQue het volgende:
23.000 Iraakse burgers omgekomen in 2007
Hierbij mijn complimenten voor pberends wegens de fotokeuze.
Ja. Echt waar. Ik vind het tamelijk raar staan om naar je eigen plaatje te wijzen en dan zeggen: "ZOMGquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
pberends, je bent een zeer goede nieuwsposter. Dat moest ik ff kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |