Vorige delenquote:Op 29 september 2000 18:13 schreef Tweek het volgende:
Das een film wet doe altijd het omgekeerde van wat je het beste kan doen.
Is dat niet min of meer een gebruik in Angelsaksische landen? Naast "Bouquet Residence speaking" natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:57 schreef Patch het volgende:
Waarom altijd de telefoon opnemen met "yes" of "hello" ???
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet min of meer een gebruik in Angelsaksische landen? Naast "Bouquet Residence speaking" natuurlijk.
Of de polariteit van de energie om te draaien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:02 schreef Ps2K het volgende:
Gevaarlijke stoffen zitten altijd in makkelijk breekbare containers
Iedere probleem in Star Trek is op te lossen door de primaire stroom om te leiden naar de deflector
Het zal je ziektekostenverzekeraar maar zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Ps2K het volgende:
Als je een rood shirt draagt, ga dan niet mee met Kirk naar de onbekende planeet
(McCoy, Spock, Kirk and ensign Ricky beam down to the planet. Guess who's not coming back?)
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zal je ziektekostenverzekeraar maar zijn.
[ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 3 januari 2008 09:51 schreef Frollo het volgende:
Wat ik me afvraag hè, als je in een OP genoemd wordt, telt dat dan als naamtopic?
ja maar dat zijn dan alleen bad guys, het ergste is dat als de held iemand moet beschermen dat ten koste doet van tientallen omstanders.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef the_RAVEN het volgende:
Het ergste vind ik eigenlijk dat de hoofdrolspeler 20 mensen doodschiet om te bewijzen dat ie 'onschuldig' is.
Dat noemen ze fooiquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:26 schreef jpg97 het volgende:
Als je in Amerika in een restaurant hebt gegeten, dan leg je wat briefgeld op tafel en loop je weg.
Dat doe ik hier ook. Zit ik nu in mijn eigen versie van The Truman Show?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:26 schreef jpg97 het volgende:
Als je in Amerika in een restaurant hebt gegeten, dan leg je wat briefgeld op tafel en loop je weg.
Of bij een afspraak nooit bepreken hoe laat en waar je precies afspreekt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:57 schreef Patch het volgende:
Waarom altijd de telefoon opnemen met "yes" of "hello" ???
En waarom nooit "bye" zeggen???
Dus ze betalen alleen maar fooiquote:
Naja ik betaal eerst en dan laat ik een fooi achter op tafel...quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:51 schreef HeyFreak het volgende:
Niemand gaat naar de plee
"Nigger dies first" theoriequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Ps2K het volgende:
Negers gaan over het algemeen het eerste dood in horror alle films.
Dat hebben ze ook als ze nat worden door regen enzo. Over regen gesproken, het heeft altijd erg vaak net geregend waardoor de straat opeens erg mooi is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:32 schreef jpg97 het volgende:
vrouwen worden altijd wakker met de perfecte make-up nog op, hun haren al helemaal gewassen en gestyled en stinken nooit uit hun bek
En ze praten altijd alsof ze uit de hood komen hoe hoog opgeleid ze ook zijn. En ze luisteren altijd naar hiphop! En ze basketballen!quote:
Op zich klopt dit wel, de meeste modellen daar hebben een antenne aangezien ze daar een ander soort GSM netwerk hebben met minder bereik, begint langzaam te veranderenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Nihil het volgende:De amerikaanse film GSMmetjes hebben allemaal een uittrekbare antenne.
dat is waar, ook grappig is dat het altijd toetsgeluiden maakt ook al kiezen ze een nummer uit het telefoonboek, daarnaast is er binnen een seconde verbinding! ook vallen bij de toestellen in de film het bereik weg als de batterij leegraakt!quote:Niet alleen beginnen alle telefoonnummers met 555, maar de snelheid waarmee een nummer word ingetikt is verbazingwekkend hoog. Probeer het maar eens met je eigen 06 nummer...
is daar wel gewoon, mensen stelen het daar niet zo snel van de tafel!quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:26 schreef jpg97 het volgende:
Tenzij de Held natuurlijk net dekking gezcht heeft achter een muurtjequote:
maar de goede man kan ook dekking zoeken achter een houten Ikea tafel die de schoten van een volautomatisch wapen kan tegenhouden, zelfde geld voor portieren van auto's en kogelwerende ramen in diezelfde auto zorgen niet niet voor een ster als ze geraakt worden, maar voor een afketsende kogel die geen schrammetje achterlaat!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef RM-rf het volgende:
Tenzij de Held natuurlijk net dekking gezcht heeft achter een muurtje
de slechterikken hebben schietwapens die substantieel minder vaak herladen moeten worden.
klopt, als de goederik samen met een of meerdere protege's in een houten huis belegert wordt door een heel leger aan slechterikken die allemaal op de ramen van kamer aan het schieten zijn, zit de protege ergens achterin de kamer weggedoken terwijl nog steeds de kogels om zn oren vliegen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar de goede man kan ook dekking zoeken achter een houten Ikea tafel die de schoten van een volautomatisch wapen kan tegenhouden, zelfde geld voor portieren van auto's en kogelwerende ramen in diezelfde auto zorgen niet niet voor een ster als ze geraakt worden, maar voor een afketsende kogel die geen schrammetje achterlaat!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zal je ziektekostenverzekeraar maar zijn.
[ afbeelding ]
En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste secondequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:42 schreef -_Tommy_- het volgende:iedere bom heeft een ontsteking met een timer en piepgeluidjes
Behalve James Bond, die kiest het goede draadje als er 0.07 op de timer staatquote:Op zondag 6 januari 2008 20:19 schreef Ole het volgende:
[..]
En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste seconde
dat zegt iedereen, maar in welke film gebeurt dat dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Behalve James Bond, die kiest het goede draadje als er 0.07 op de timer staat
Het regent ook altijd keihard.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:29 schreef the_RAVEN het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook als ze nat worden door regen enzo. Over regen gesproken, het heeft altijd erg vaak net geregend waardoor de straat opeens erg mooi is.
Het moet sowieso altijd op het laatste moment.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:19 schreef Ole het volgende:
[..]
En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste seconde
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:19 schreef Herald het volgende:
Ik wil niet zien hoe Indiana Jones al meteen bij een tempel is, ik wil hem eerst zijn tanden zien poetsen en zijn paspoort verlengen!
En tegelijkertijd is het niet nodig om op de weg te letten. Je kunt rustig minutenlang met iemand praten zonder van de weg af te rijden, of tegen iemand anders aan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:48 schreef TheThirdMark het volgende:
Je moet altijd je stuur de hele tijd van links naar rechts blijven draaien om recht te kunnen rijden.
Auto's ontploffen sowieso altijd in films bij ongelukken, aanrijdingen of beschietingen (dit itt in het echte leven, waar het vrijwel nooit gebeurt).quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Nihil het volgende:Als een auto een ravijn in rijdt, ontploft deze tijdens de vlucht zonder enige aanleiding.
Scooby-Doo is daar wel een goed voorbeeld van, want de dader is meestal de persoon die zich aan het begin van de aflevering uit de voeten maakt omdat het volgens hem te eng of the gevaarlijk is.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef McNasty het volgende:De dader in een detectivefilm (of serie) is bijna altijd iemand die vrij vroeg geintroduceerd wordt, een paar regels tekst heeft en verder nauwelijks te zien is.
Dit was onderdeel van een sponsordeal van Apple in 24, good guys have apples, bad guys XP. Let er maar eens opquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Alle goederikken hebben mooie Apples, terwijl de slechterikken een kutcomputer hebben
Of door een randomiser erop te zettenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:19 schreef McNasty het volgende:Deuren met een codeslot kan je makkelijk openen door het invoerpaneeltje aan gort te schieten.
Dat maakt niet uit, ze heeft immers een haarspeld bij zich waarmee ze alle sloten open kan krijgenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:05 schreef Nepthys het volgende:
Slechteriken doen belangrijke vrouwelijke gevangenen die aan de goede kant staan wel soms een huwelijksaanzoek, maar hier zullen ze absoluut niet op ingaan, zelf niet alleen als een list om de tijd te rekken.
Of door het geluid dat de toetsen maken af te luisteren en te onthouden.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of door een randomiser erop te zetten
En verboden ruimtes met een lekker wijfquote:Op maandag 7 januari 2008 10:40 schreef jpg97 het volgende:
Deuren krijg je doorgaans heel makkelijk open met een creditcard
Had ik al gepost in dit deelquote:Op maandag 7 januari 2008 01:43 schreef Intrepidity het volgende:
- Ookal moet de good-guy 20 mensen vermoorden om in leven te blijven; er is altijd bewijs om zijn onschuld te bewijzen en hij zal altijd lang en gelukkig leven.
de laatste minuut voor de explosie die wereld wegvaagt duurt meestal een kwartier!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:02 schreef Doff het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom zandlopers en aanverwante er zo onrealistisch lang over doen. Zelfs in een serieuze film als El Laberinto del Fauno zie je dat.
en doorgaans ook helemaal schoonquote:Op maandag 7 januari 2008 23:41 schreef HeyFreak het volgende:
zonet ook weer in Lethal Weapon 4, babies zijn nadat ze geboren zijn al behoorlijk groot.
bovenstaande is wél realistisch hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:18 schreef the_RAVEN het volgende:
Blanken kunnen niet dansen en niet basketballen.
Negers houden alleen van wafels en kip
een malle tatoeage is ook reden genoeg om iemand in quarantaine te zetten met politiebewakingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:Apparently having a HUGE birthmark that looks like the tatoo of a dragon for some reason is something you never think to get rid of.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:55 schreef Herald het volgende:
[..]
een malle tatoeage is ook reden genoeg om iemand in quarantaine te zetten met politiebewaking
zijn paar goede uitzonderingen op, maar wat ik ook goede vind is de oplossing die ze hebben gebruikt in The Hunt For Red October, daar beginnen ze in het Russisch en gaan dan via een gedicht waarbij wordt ingezoomd op de mond van de spreker om geschakeld naar het Engels!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:18 schreef the_RAVEN het volgende:
Niets Engelstalligen zijn heel vriendelijk, ze spreken voor de film bijna altijd opeens in het Engels tegen elkaar
goed dat je de moeite nam deze te posten, die was in de afgelopen 7 jaar nog niet langs geweest!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
ow ook nog iets, in de ruimte maken alle schepen geluiden als ze passeren... vergetend dat er daar een vacuüm is en dus geen geluid...
heb van de week weer eens Armageddon langs zien komen op Film1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:10 schreef Herald het volgende:
[..]
goed dat je de moeite nam deze te posten, die was in de afgelopen 7 jaar nog niet langs geweest!
Als ik me niet vergis in Goldfinger met de bom in Fort Knox.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:26 schreef Herald het volgende:
[..]
dat zegt iedereen, maar in welke film gebeurt dat dan?
Bij 1 van de nieuwere Starwars films laten ze een bom in de ruimte een vacuum trekken waardoor het juist even stil wordt. Maar daarna wel een explosie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
heb van de week weer eens Armageddon langs zien komen op Film1
ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:15 schreef Bruce117 het volgende:
Als ik me niet vergis in Goldfinger met de bom in Fort Knox.
Ook dat is helaas niet voorbehouden aan films. Of een paar van mijn collega's leiden een dubbellevenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:25 schreef Slarioux het volgende:Een telefoongesprek voeren betekent dat je de godganse tijd exact herhaalt wat de ander zei.
Ik zou je werkplek maar eens nakijken op verborgen camera'squote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dat is helaas niet voorbehouden aan films. Of een paar van mijn collega's leiden een dubbelleven.
Dat was Leslie Nielsen in een van zijn films.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Herald het volgende:
[..]
ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelen![]()
in een film met Mark Wahlberg (ben even de titel kwijt) waarin hij een undercover agent speelt die bij de Chinese afdeling van het korps wordt gezet en zo corruptie moet onderzoeken gaan ze ook een achtervolging in waarbij de boeven met een automatisch geweer de halve stad neerknallen waarbij ook doden vallen en zelfs daarvoor worden ze niet bestraft of stoppen ze de achtervolging!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef Slarioux het volgende:Een achtervolging door een metropool als New York wordt als doodnormaal gezien. De betrokken agent wordt niet aansprakelijk gehouden voor de schade, ontslagen of anderszins aangepakt voor de puinzooi.
quote:Yeah I know where that is. Between 9th and 8th avenue
Dat is toch in Naked Gun 2 1/2: The Smell Of Fear?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Herald het volgende:
[..]
ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelen
nou at is niet vreemd, als iemand iets zegt hier in Tilburg dan weet ik het ook vaak te vinden en zo te benoemen! dus dat is niet gek!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:49 schreef Liquidootje het volgende:
Iedereen weet altijd precies waar iets is. Zonder navigatie of iets dergelijks.
[..]
Tilburg != NYC o.i.d.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou at is niet vreemd, als iemand iets zegt hier in Tilburg dan weet ik het ook vaak te vinden en zo te benoemen! dus dat is niet gek!
Om tijdens de omhelzing tussen de held en het lekkere wijf toch nog op te staan, wapen te pakken en dan alsnog dood te worden geschoten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:53 schreef Slarioux het volgende:
Aan de genezing van een filmwond kan je vaak zien hoe relevant de wond is.
- Als de badguy niet overduidelijk compleet dood is (schot door het hoofd, onder een bus met veel bloed, in een hakselmachine gevallen) dan is hij niet dood maar kwam de kogel in zijn kogelvrije vest, wist hij te ontsnappen of was het maar een schrammetje.
Precies, want de held had dit al voorzien en schiet in één keer raak.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:15 schreef wormwood het volgende:
[..]
Om tijdens de omhelzing tussen de held en het lekkere wijf toch nog op te staan, wapen te pakken en dan alsnog dood te worden geschoten.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef the_RAVEN het volgende:
- als er een kinderwagen omver wordt gereden zit er nooit een kind in, maar verschillende blikjes.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef McNasty het volgende:Iemand die door een ruit springt of valt heeft daarna hoogstens een paar krasjes in zijn gezicht in plaatst van dat hij aan reepjes wordt gesneden.
Ook stoelen sla je met gemak aan gort op iemands rugquote:Flessen breek je vrij makkelijk door ermee op iemands hoofd te slaan.
Over die M60: Die wordt door Elite eenheden echt door 1 persoon bemand en zelfs van de schouder afgevuurd alsof het een gewoon geweer is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef the_RAVEN het volgende:
- Taxi's zijn altijd vrij, uitzondering is een vliegveld want daar moet je altijd eerst de oude dame voor laten gaan.
- als er een kinderwagen omver wordt gereden zit er nooit een kind in, maar verschillende blikjes.
- Actiehelden kunnen een zwaar machinegeweer m-60 met een hand bedienen en zelfs dan loopt het ding niet vast.
Neemt niet weg dat het over het algemeen eigenlijk een onderrsteuningswapen is dat liggend afgevuurd wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Over die M60: Die wordt door Elite eenheden echt door 1 persoon bemand en zelfs van de schouder afgevuurd alsof het een gewoon geweer is.
Niet zoals een Zwarteneger vanaf de heup.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:16 schreef the_RAVEN het volgende:
- Foreign exchange students zijn of bloedje mooi en houden van Amerikaanse nerds![]()
- Of ze zijn lelijk en impopulair![]()
Of ze kotsen precies een mondvolquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Vergeef me als het al is gepost in vorige delen, maar in veel films nemen ze 1 slokje van hun drankje en gaan dan weg, afgerekend of niet. Ook als ze niet zijn weggeroepen of er een andere noodzaak is voor een plotseling vertrek.
Ik heb ook nog nooit in een film iemand zien overgeven, meestal hoor je wat kokgeluidjes en een stromende w.c. Kots zelf zie je al helemaal nooit.
Enige uitzondering: Team America
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je iets te drinken besteld aan een bar, terwijl je aan het wachten bent op iemand:drink je het niet helemaal op voordat je weg gaat kan je met gemak weglopen zonder te betalen
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Vergeef me als het al is gepost in vorige delen, maar in veel films nemen ze 1 slokje van hun drankje en gaan dan weg, afgerekend of niet. Ook als ze niet zijn weggeroepen of er een andere noodzaak is voor een plotseling vertrek.
quote:
Door gewone militairen wel. Liggend.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:25 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het over het algemeen eigenlijk een onderrsteuningswapen is dat liggend afgevuurd wordt natuurlijk.
Niet in 'The Exorcist'quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Of ze kotsen precies een mondvol
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:08 schreef RM-rf het volgende:
owé als er in een misdaadfilm die over een moord/vermissing gaat iemand aan het tuinieren is..
niet alleen is dat dan overduidelijk de moordenaar, als hij/zij een handharkje gebruikt om onkruid te wieden is dat hoogstwaarschijnlijk het moordwapen.
ZOMG LIFE IMITATES ART!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:57 schreef cinnamongirl het volgende:
In films zie je veel man -> vrouw verkrachtingen.
Minder man -> man verkrachtingen (behalve in gevangenissen: 'you dropped your soap'.
En helemaal geen vrouw -> man of vrouw -> vrouw verkrachtingen.
quote:
Een vrouw kan ook maar heel moeilijk een man verkrachten, aangezien een man zomaar zijn lul erin hoeft te steken, en een vrouw moet die man eerst nog geil maken, wat je niet wordt van een verkrachting. En dan moet ze hem ook nog tegenhouden wat moeilijk gaat omdat mannen over het algemeen fysiek sterker zijn dan vrouwen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Minder man -> man verkrachtingen (behalve in gevangenissen: 'you dropped your soap'.
zeker nog nooit gefistfuckt door een vrouw ehquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
Een vrouw kan ook maar heel moeilijk een man verkrachten, aangezien een man zomaar zijn lul erin hoeft te steken, en een vrouw moet die man eerst nog geil maken, wat je niet wordt van een verkrachting. En dan moet ze hem ook nog tegenhouden wat moeilijk gaat omdat mannen over het algemeen fysiek sterker zijn dan vrouwen.
En ík heb deze post over-geanalyseerd.
Nou, het is een enorm taboe maar het schijnt toch echt voor te komen dat vrouwen mannen verkrachten hoor...wel vooral binnen de relatiesfeer (ik zie het ook niet voor me dat een vrouw uit de bosjes springt en een kerel overmeestert) maar toch...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een vrouw kan ook maar heel moeilijk een man verkrachten, aangezien een man zomaar zijn lul erin hoeft te steken, en een vrouw moet die man eerst nog geil maken, wat je niet wordt van een verkrachting. En dan moet ze hem ook nog tegenhouden wat moeilijk gaat omdat mannen over het algemeen fysiek sterker zijn dan vrouwen.
En ík heb deze post over-geanalyseerd.
Oeeh iemand hier spreekt uit ervaring.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:55 schreef Herald het volgende:
[..]
zeker nog nooit gefistfuckt door een vrouw eh
of ze horen een geluid en gaan dan in lingerie erop af om te kijken wat het toch is!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:31 schreef jpg97 het volgende:
Als vrouwen ergens voor op de vlucht zijn struikelen ze altijd wel een paar keer. Kijken om óf en wanneer degene waar ze voor vluchten achter ze aankomt alvorens het, onder zeer hysterisch geschreeuw, op een lopen te zetten.
Ook vluchten ze dikwijls in kasten of opberghokken waar al een lijk in ligt om door een spleetje naar buiten te kijken met een hand voor de mond, en dan tóch per ongeluk een geluid te maken, maar net op het moment dat de dader in de kast wilt kijken, hoort ie ergens anders een geluid wat hem uit de desbetreffende kamer lokt.
Maar dat is geen slechte zaak!quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
of ze horen een geluid en gaan dan in lingerie erop af om te kijken wat het toch is!
niet voor de kijker thuis, maar wel voor dame in kwestie die we daarna niet kunnen bewonderen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar dat is geen slechte zaak!
So true!!!!!1quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:25 schreef DJKoster het volgende:
"let's split up"
Binnen 5 minuten is een groepje jongeren dan gereduceerd tot de hoofdrolspelers
Geweldige scene is dat.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
So true!!!!!1
Lang leve Scary Movie waarin de Negerin die domme blonde doos richting het spook duwt.
Onder het motto: This nigger aint dieing first.
of net voor de bruiloft!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Als je trouwt is het óf voor eeuwig en altijd óf je komt binnen een dag iemand tegen die "beter bij je past"
Of een van je exen die je eigenlijk heel graag terug wil komt binnen stormen net voordat je "Ja!" wil gaan zeggen!quote:
Wat te roepen als je na de opsplitsing in je eentje ronddwaalt op een enge locatie met vreemde geluiden*:quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:25 schreef DJKoster het volgende:
"let's split up"
Binnen 5 minuten is een groepje jongeren dan gereduceerd tot de hoofdrolspelers
mja maar dat is meer marketing want ook blikjes drinken komen altijd met logo naar voren, automerken zijn goed vertegenwoordigd al dan niet door prototypes, ook mobiele telefoons worden veel gebruikt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef s0k het volgende:
Chipszakken zijn in reclames nooit helemaal verkreukeld, maar altijd mooi glad.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:31 schreef Nepthys het volgende:
Wat te roepen als je na de opsplitsing in je eentje ronddwaalt op een enge locatie met vreemde geluiden*:
Guys?
Guys?
Hey Mike, is that you?
Haha, I can see you!
I know you're here...
Alright, you've had your fun, come out now...
It really isn't funny anymore!
I mean it!
You're scaring me!
Mike?
AAAARRRGGHHHH!!!!!!!
*Niet dat het wat uitmaakt, want je komt er toch nooit meer levend uit
En één zak is voldoende voor 100 mensen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef s0k het volgende:
Chipszakken zijn in reclames nooit helemaal verkreukeld, maar altijd mooi glad.
In weerwil van alle logica gaan de mensen in horrorfilms ook altijd nog alleen op onderzoek uit (of splitsen ze op) nadat er al enkelen vermoord zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:31 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Wat te roepen als je na de opsplitsing in je eentje ronddwaalt op een enge locatie met vreemde geluiden*:
Dat verschilt in Nederland alleen maar doordat je niet zo vaak het weer hoort wil je zeggen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef the_RAVEN het volgende:
Als je naar de Radio in Amerika luistert hoor je alleen maar gelul van een DJ of het weer.
nou dit kan wel kloppen in de VS heb je veel Talk Radio (ook veel meer zenders) en daar zitten wel zenders bij waar veelal geluld word en telkens weer en verkeer herhaald wordt!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef the_RAVEN het volgende:
Als je naar de Radio in Amerika luistert hoor je alleen maar gelul van een DJ of het weer.
(ga in april naar VS voor 2 weken dus dan kan ik het testen)
Raam staat ook altijd open in de auto.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
als mensen in auto's zitten of een pak aan hebben zit daar altijd een lamp in zodat het gezicht goed te zien is!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deze zijn eigenlijk voornamelijk leuk voor de mensen die de film D-War hebben gezien, maar oh zo treffend:When you're a news reporter who has his own cameraman, it's always a great idea to have your own digital camcorder, not to mention it shows just how respectful you are to your cameraman. Faking a heart attack by way of an overdone expression of indigestion is the absolute best way to create a diversion. A ten year old boy has no problem whatsoever in comprehending the long epic Imoogi legend, which takes his wise old friend close to twenty minutes to explain. f you happen to see an evil warlord walk right through a gate, you should always try it for yourself. Bars in LA, or wherever the city was, don't have a problem with 19 year old girls drinking beer. If you ever find yourself about to be beat up by three guys outside a bar, there's always a chance a man might sneak up behind them, knock them out, then walk away without saying a word to you. If a dragon has landed in your backyard and you get frightened, and you then run in the other direction where a not-so-scary human warlord stops you, always turn around and run straight into the dragon's mouth. Always take the elevator instead of the stairs when a giant dragon is causing a hospital to crumble. If you aim a gun at a warlord with a shield, point your gun right at the shield, fire slow and carefully, so that all your rounds can successfully be deflected. If your best friend/cameraman has just been zapped on the forehead by a warlord, who is then hit by a car, make sure you leave him unconscious lying next to the unconscious warlord. If his name his brought up minutes later, just respond, "I'm sure he's fine." If you've been zapped on the forehead, the best way to heal it is a small band aid on the right side of your head. Apparently news reporters aren't harmed a bit after they've been shot. Its always nice to know that whenever a centuries old legend from some other country might show up in the U.S., that the FBI has an 'sophisticated paranormal unit' that keeps up on all these things and well prepared in case it appears one day. Fox Mulder would be proud . That the beaches in L.A. are the most romantic in the world because just a few hours after meeting someone, you instantly fall in love with that person and kiss for no reason at all. Apparently having a HUGE birthmark that looks like the tatoo of a dragon for some reason is something you never think to get rid of. The ability to shape shift into different people is sooo cool, you constantly do it over and over again for no apparent reason. Computers apparently have the ability to track down a girl in L.A. named 'Sarah'....oh, with a dragon tattoo to narrow the search. Whew! The F.B.I are always on the move to kick ass the second they leave their office drawing the guns while still in the building. Journalist are apparently immune to any contagious diseases as they are allowed into quarantine area's to question witnesses. The U.S. media has gotten REALLY lazy as there is no other journalist, camera's, networks or anything to capture a picture of a 300 foot dragon terroizing L.A.--anywhere. In fact, it seems to have the ability to completely disappear altogether after it loses chase of the heroes.
Nog wat aanvullingen:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Net de film gezien. En ik lag dubbel na het lezen van deze wetten.
Klopt, vergeet alleen niet de kruisjes en bijbels die toevallig op die plek zaten.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De held weet een hartschot te overleven, omdat de kogel afkaatste op een badge, medaille, agenda, metalen doosje of soort gelijks, die precies daar zat.
Dat is gewoon om het interessant te houden, ze kunnen ook de helft van de aflevering vullen met scenes waarin de hoofdrolspelers de taal proberen te leren, maar dat zou niet opschieten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:20 schreef jpg97 het volgende:
In Star-Trek spreekt ook elke alien gewoon Engels ( door de universele vertaler ) maar bij typische rituelen en gewoontes spreken ze wél de taal van die planeten ( klingon, bajoraans etc. etc. )
Geesten kunnen altijd dwars door wanden en muren heen, maar zakken nooit door een vloer![]()
![]()
Altijd rondrijden in hetzelfde unieke busje terwijl je een fugitive bent is ook heel slim.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef TheThirdMark het volgende:
A-Team:
1 simpele kogel uit een Browning kan elke auto doen ontploffen mits afgevuurd door het Team zelf.
Zelfs wanneer ze een band of een deur raken zal deze auto ontploffen.
Daarentegen: 10staven TNT onder een auto zorgen er hooguit voor dat de auto omvalt.
Kogels op hun eigen busje afgevuurd zorgen hooguit voor ''sterretjes'' en zelden tot nooit tot gaten.
En Asimovs robotwetten worden altijd door de robots aangepast omdat de mensheid een bedreiging voor zichzelf is.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:15 schreef Slarioux het volgende:
Robots zijn of worden altijd evil.
Heb je daar ook een voorbeeld van buiten het abominabele I, Robot wat op een paar naampjes en een behoorlijk ruime uitleg van de drie weten niet direkt al te veel met Asimov te maken had? (de nulde wet is prima verder, maar Asimov hamert er duidelijk op dat die niet gebruikt kan worden om de eerste wet gedachteloos buiten werking te stellen, iets wat IR probleemloos doet en de robots zelfs wraakzuchtig laat wordenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Asimovs robotwetten worden altijd door de robots aangepast omdat de mensheid een bedreiging voor zichzelf is.
2001: A Space Odyssey misschien?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je daar ook een voorbeeld van buiten het abominabele I, Robot wat op een paar naampjes en een behoorlijk ruime uitleg van de drie weten niet direkt al te veel met Asimov te maken had? (de nulde wet is prima verder, maar Asimov hamert er duidelijk op dat die niet gebruikt kan worden om de eerste wet gedachteloos buiten werking te stellen, iets wat IR probleemloos doet en de robots zelfs wraakzuchtig laat worden.)
Bij mijn weten was HAL niet met die wetten uitgerust. Clarke was natuurlijk meer een tijdgenoot van Asimov dan een volger.quote:
HAL was ook eigenlijk meer een computer dan een robot bedenk ik me nu..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij mijn weten was HAL niet met die wetten uitgerust. Clarke was natuurlijk meer een tijdgenoot van Asimov dan een volger.
Robocop?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je daar ook een voorbeeld van buiten het abominabele I, Robot wat op een paar naampjes en een behoorlijk ruime uitleg van de drie weten niet direkt al te veel met Asimov te maken had? (de nulde wet is prima verder, maar Asimov hamert er duidelijk op dat die niet gebruikt kan worden om de eerste wet gedachteloos buiten werking te stellen, iets wat IR probleemloos doet en de robots zelfs wraakzuchtig laat worden.)
Niet allemaal: http://entertainment.time(...)m/article2133609.ecequote:Op maandag 14 januari 2008 13:15 schreef Slarioux het volgende:
Robots zijn of worden altijd evil.
MSN-feestje van puber loopt uit de handquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:41 schreef the_RAVEN het volgende:
Op een (studenten)feestje wordt standaard altijd heel het huis afgebroken, komt er altijd iemand aan met een fust bier, liggen alle slaapkamers vol met stelletje die opeens er zin in krijgen. Springt er altijd wel iemand in het zwembad waarop alle vrouwen topless gaan zwemmen. (hier kunnen vast nog wel wat aanvullingen bij).
Of als de patient een bekende van de arts is dan gaat hij net zo lang door met reanimeren tot die persoon weer bijkomt. Meestal stopt de arts ook op aandringen van zijn collega's om vervolgens na het zeggen van "No, i won't let him/her die!!" weer verder te gaan. Dit heeft altijd succes.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:00 schreef Nepthys het volgende:
Bij een spoedeisende operatie waarbij de patiënt op het punt staat het loodje te leggen is er meestal een arts die tegen de zin van zijn collega's op het laatste moment een onorthodoxe methode gebruikt of een nieuw medicijn aan de patiënt toedient en deze zo het leven redt.
that is, als je zelf de slechterik bent.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef McNasty het volgende:
Als je vijand "achter je !!" roept dan kun je maar beter echt kijken in plaats van te denken dat hij je probeert af te leiden.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef McNasty het volgende:
Als je vijand "achter je !!" roept dan kun je maar beter echt kijken in plaats van te denken dat hij je probeert af te leiden.
quote:Op maandag 5 december 2005 15:45 schreef Herald het volgende:
Afleidingmanouvres in films:Als de sidekick zegt "hey hierheen, hier ben ik" rennen de slecherikken altijd achter hem aan, zodat de held kan ontsnappen. Ze hebben nooit door dat het een truuk is. Echter de waarschuwing "kijk uit achter je" slaan de slechterikken altijd in de wind want dat is 'de oudste truuk in het boek en daar trappen ze niet in' terwijl er altijd iets achter ze staat/gebeurt wat hun ondergang wordt
Deuren gaan ook altijd naar buiten open.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef 2cv het volgende:
Als een deur op slot zit, peuter je het ding of in 30 seconden open met een paperclip of je schiet met 1 schot het slot kapot waardoor de deur uit zichzelf open zwaait.
een deur wordt zo ingetrapt... moet je eens proberen valt vies tegen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef 2cv het volgende:
Als een deur op slot zit, peuter je het ding of in 30 seconden open met een paperclip of je schiet met 1 schot het slot kapot waardoor de deur uit zichzelf open zwaait.
hehe zo kan je nog een wiki aanmaken met een echte wettekstquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:34 schreef the_RAVEN het volgende:
Artikel 7.11 paragraaf 8 verklaard dat bouwvakkers in films:
- Bouwvakkersoverhemden moeten dragen
- sexistische opmerkingen / aantijgingen moeten maken (fluiten)
- Niet ontwikkeld maar ook niet stom mogen zijn
- Ze potig en breed moeten zijn
- Ze ten alle tijde een hardhat op moeten
- Hun brood in een metalen doosje mee moeten nemen (de vrouw heeft het brood gesmeerd, de vrijgezel heeft dan ook geen lekker beleg)
- Ze hebben altijd de nieuwste power tools
En als een vrouw daarop in gaat, dan zeggen ze altijd "back off woman. What's wrong with you. I'm married etc"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:34 schreef the_RAVEN het volgende:
Artikel 7.11 paragraaf 8 verklaard dat bouwvakkers in films:
- Bouwvakkersoverhemden moeten dragen
- sexistische opmerkingen / aantijgingen moeten maken (fluiten)
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En als een vrouw daarop in gaat, dan zeggen ze altijd "back off woman. What's wrong with you. I'm married etc"
Jonge presidenten maken stomme beginnersfouten. Oude presidenten zijn oerconservatief.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Amerikaanse presidenten:
Hij is een good guy: Type Kennedy / Clinton
Hij is een bad guy: Type Nixon / Bush
In Science Fictionfilms: het is een zeer wijze grijzende neger.
Mwa, een computer die een heel schip bestuurt/controleert... Dan zou ik dat schip wel een 'robot' willen noemen...quote:Op maandag 14 januari 2008 14:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
HAL was ook eigenlijk meer een computer dan een robot bedenk ik me nu..
Wel een die iedereen aan boord dood wil hebben om de missie te redden, maar toch geen robot.
Disclosure niet gezien?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Idd, hoe ook altijd in een donkere grot of mijn er altijd nog ergens een lichtbron is terwijl de hoofdrolspeler alleen maar een toorts heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:58 schreef 2cv het volgende:
Doe in een film het licht uit en het wordt hooguit een beetje schemerig.
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:28 schreef Magic-IRC het volgende:
Na het zien van de nieuwste aflevering van SG atlantis:
Als een man en een hoogzwangere vrouw in een afgesloten ruimte zitten, krijgt de desbetreffende vrouw altijd weeën.
Goeie inderdaad, zo van: Je gaat toch dood dus nu kan ik het je wel vertellen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:52 schreef bijdehand het volgende:
De schurk vertelt op het einde z'n hele plan, waardoor de held de touwen losmaakt waarmee hij op een stoel vast zit gebonden en slaat de schurk neer.
Als the badguy gaat kijken, dan ziet hij altijd een rat of kat wegrennen en denkt dan dat er niets aan de hand is.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:59 schreef the_RAVEN het volgende:
* Om een henchman af te leiden gooi je een koevoet tegen iets dat geluid maakt. De henchman vraagt zich niet af waarom de koevoet door de lucht vloog.
Stroom valt uit en het regentquote:Op maandag 21 januari 2008 15:19 schreef Urquhart het volgende:
Ga nooit in een motel/hotel langs een verlaten weg eten. Je komt er altijd je toekomstige moordenaar tegen.
hoe niet fucken met de serie Miami Vice Crocket was namelijk altijd undercover en dan heette hij Burnett! Dat kon altijd gezien worden, dus daarom had hij die auto en woonde hij op de boot!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:54 schreef SiGNe het volgende:
En over de serie en film Miami Vice, hoe kon Crocket van een simpel politiesalaris een Ferrari Testarossa en een zeiljacht betalen?
Hij reed er ook privé in, dus hij was niet undercover.
Deze klopt echt altijdquote:Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef the_RAVEN het volgende:
* Iemand die in een trailer woont heeft altijd een pick-up truck
Ja die zag ik vandaag ook weer. Je moet gewoon HEEL SNEL typen en dan heb je het wachtwoord. Zit zo'n dude dan alle combinaties achter elkaar te proberen ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:22 schreef 2cv het volgende:
Wachtwoorden zijn altijd in no-time te raden.
iedereen typt sowieso met 170 aanslagen per minuut zelfs als ze dat met 1 hand doen (Assasins met Sylvester Stallone)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja die zag ik vandaag ook weer. Je moet gewoon HEEL SNEL typen en dan heb je het wachtwoord. Zit zo'n dude dan alle combinaties achter elkaar te proberen ofzo.
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:54 schreef SiGNe het volgende:
En over de serie en film Miami Vice, hoe kon Crocket van een simpel politiesalaris een Ferrari Testarossa en een zeiljacht betalen?
Stallone kan type?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 06:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
iedereen typt sowieso met 170 aanslagen per minuut zelfs als ze dat met 1 hand doen (Assasins met Sylvester Stallone)
En er wordt ook altijd zo hard getypt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 06:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
iedereen typt sowieso met 170 aanslagen per minuut zelfs als ze dat met 1 hand doen (Assasins met Sylvester Stallone)
Verhaal was meen ik dat hij die auto van de gemeente gekregen had als beloning voor gedane diensten. Maa r welke stad geeft nou een Ferrari cadeau?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hoe niet fucken met de serie Miami Vice Crocket was namelijk altijd undercover en dan heette hij Burnett! Dat kon altijd gezien worden, dus daarom had hij die auto en woonde hij op de boot!
de film moet je het niet over hebben want die is dramatisch slecht!
hé, in dat rijtje kun je natuurlijk niet Goldie Hawn's Private Benjamin vergeten, welke de ultieme definitie van die filmwet is, die andere genoemden zijn eigen maar zwakke remakes van die klassiekerquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
(An officer and a gentleman, Annapolis, Top Gun, Full Metal Jacket en ga zo maar door)
nee de wagen was een deel van zijn cover en de gemeente wilde die juist invorderen, in aflevering seizoen 1! omdat daarna aan einde seizoen 2 zijn wagen wordt opgeblazen krijgt hij daarna een in beslag genomen witte Testarossa!quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Verhaal was meen ik dat hij die auto van de gemeente gekregen had als beloning voor gedane diensten. Maa r welke stad geeft nou een Ferrari cadeau?.
Of door de vingerafdrukken af te lezenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:24 schreef McNasty het volgende:
[..]
Of door het geluid dat de toetsen maken af te luisteren en te onthouden.
Enkel in de echte achterbuurten van de grote steden, in de suburbs staat er gewoon een nette blanke doch ietwat ongeorganiseerde jongere die twijfelt of zn voortijdige dropout uit de highschool wel de juiste keuze was en over hoeveel mannen zn vriendin sex gehad heeft (thirty-seven!!)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:14 schreef the_RAVEN het volgende:
* In een 7-11 staat altijd een allochtoon achter de kassa
U571, Dat je het verhaal wat aanpast om het leuker te maken o.k. maar zeker met iets historisch kun je toch het fatsoen hebben om de karakters de juiste nationaliteit te gevenquote:Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef SiGNe het volgende:
HIstorische gebeurtenissen in Films zijn altijd door Amerikanen gebeurd, ook al zegt de echte geschiedenis dat het Britten waren.
En in het buitenland spreken ze altijd perfect engels, zelfs als men tegen hun eigen landgenoten spreekt.
Wat aanpast? Het verhaal is zo'n beetje volledig herschreven.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:03 schreef vipergts het volgende:
[..]
U571, Dat je het verhaal wat aanpast om het leuker te maken o.k. maar zeker met iets historisch kun je toch het fatsoen hebben om de karakters de juiste nationaliteit te geven
(Wikipedia, de artikels over U571 en U110)quote:U-571 is also depicted in the movie U-571, starring Matthew McConaughey, Bill Paxton and Jon Bon Jovi. In fact, U-571 was never captured by the Allies, nor was her Enigma Machine ever taken. The events in the film are loosely based on the British capture of U-110 and her Enigma and cipher keys.
U-110 and U-201 were attacking convoy OB318 in the North Atlantic south of Iceland when a torpedo launch failure resulted in Lemp's guard being dropped. In this crisis, the escorting corvette, HMS Aubretia, had responded to U-110's attack, located her with Asdic and dropped depth charges.
U-110 barely survived the attack but she was seriously damaged and helpless. After a second depth-charge attack, she surfaced, to the crew's relief, and Lemp announced "Last stop, everybody out", meaning "Abandon ship". As the crew turned out onto the u-boat's deck they came under fire from two attacking warships (HMS Bulldog and HMS Broadway) with casualties from gunfire and drowning. The British had believed that the German deck gun was to be used and ceased fire when they realised that the u-boat was being abandoned and the crew would surrender.
The escort commander, Captain Joe Baker-Cresswell in Bulldog, had initially made to ram but recognised the opportunity for capture, pulled out and hove to, before strafing the submarine. Broadway also closed in, intending to prevent U-110 submerging and suffering incidental damage.
Lemp assumed that the boat, with vents open, would sink and ordered a radio operator, Heinz Wilde, to leave the codebooks and Enigma machine and get out - "The U-boat is sinking", he is reported to have said. Another radio operator recovered personal effects, ignoring the secret material.
Lemp realised that the U-110 was not sinking and attempted to swim back to it to destroy the secret material. He was never seen again. He may have been shot in the water by a British sailor (as testified by a German eyewitness), but his fate is unknown. Including Lemp, 15 men were killed in the action and 32 captured.
Bulldog's crew boarded U-110 and stripped it of everything portable on the spot, including her secret documents and Enigma cipher machine. U-110 was taken in tow back toward Britain, but sank en route to Scapa Flow.
The documents captured from U-110 helped Bletchley Park codebreakers solve Reservehandverfahren, a reserve German hand cipher.
The movie U-571 was partially inspired by the capture of U-110.
Dat is waar maar als ze het waargebeurde verhaal filmen komen er te weinig mensen. Maar de verkeerde nationaliteit is gewoon zo onfatsoenlijk en onnodig voor het verhaalquote:Op zondag 27 januari 2008 18:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat aanpast? Het verhaal is zo'n beetje volledig herschreven.
[..]
(Wikipedia, de artikels over U571 en U110)
Meest bagger in die film was nog wel het onderwatergevecht van twee duikboten. Dat kon helemaal niet in WO2.
Klopt, was niet onderwater.quote:Op maandag 28 januari 2008 07:11 schreef vipergts het volgende:
Er is in WO2 1 amerikaanse duikboot door een Uboot tot zinken gebracht. Ik kan het nu even niet vinden, maar het moet een van de toppers zijn. weet ook niet of het onderwater was
Voorbeeldquote:Op maandag 28 januari 2008 02:44 schreef rcco het volgende:
mensen in films plakken graag zwarte tape op het logo op hun tv.
Ze vliegen trouwens ook heel erg vaak met KLM vliegtuigen in films.quote:Op maandag 28 januari 2008 07:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
luchtvaartmaatschappijen zijn altijd fictief! en vrij vaak is het een Boeing 747 en dan in het wit met een blauwe striping!
Behalve de badguys die hebben een vaag (meestal russisch) accentquote:Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef SiGNe het volgende:
HIstorische gebeurtenissen in Films zijn altijd door Amerikanen gebeurd, ook al zegt de echte geschiedenis dat het Britten waren.
En in het buitenland spreken ze altijd perfect engels, zelfs als men tegen hun eigen landgenoten spreekt.
maar dit is wel voor een deel waar, gaan veel kinderen op zomerkamp hoor!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:26 schreef the_RAVEN het volgende:
* Ieder Amerikaans gezin stuurt zijn kinderen op zomerkamp (this one time in bandcamp..) in de zomer
veel werken gewoon door, maar de vakantie is vaak maar paar weken en de scholen zijn voor veel langere tijd dicht!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:46 schreef the_RAVEN het volgende:
wat doen die ouders dan? zonder kids op vakantie of werken ze gewoon door?
Gisteren airplane gezien..quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Ps2K het volgende:
Vrouwen worden altijd hysterisch in films en niemand slaat ze om ze te kalmeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |