abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:05:43 #1
3767 Herald
Come get some
pi_55725145
Frappant filmwet:
quote:
Op 29 september 2000 18:13 schreef Tweek het volgende:
Das een film wet doe altijd het omgekeerde van wat je het beste kan doen.
Vorige delen

Frappante filmwetten
Frappante filmwetten deel II

probeer plz iets origineels te verzinnen, dus niet weer aankomen met de L-vormige lakens of dat de held met zijn revolver met 6 kogels moeiteloos een leger evil henchmen kan uitschakelen die niets raken met hun vol automatische machinegeweren.

Mocht je filmwet te obscuur zijn, dan vraagt Frollo om meerdere films te noemen waarin die voorkomt (de filmwet dan eh, niet Frollo).

TS begint uiteraard:

Reporters
  • de reporter, krant of film, is altijd bezig met een groot verhaal.
  • de reporter is meestal vrouw en moet zich nog altijd bewijzen en aandringen bij de hoofdredacteur om te mogen werken aan het verhaal.
  • aan het verhaal werken betekent er de hele dag mee bezig zijn, tot in de late uurtjes.
  • objectief blijven lukt nooit, want de reporter wordt altijd onderdeel van het verhaal dat ze wil schrijven
  • informatie zoeken over een gebeurtenis van jaren geleden is heel gemakkelijk. In de bibliotheek kun je oude kranten bekijken en met het grootste gemak spot je het voor jou relevante artikel.
  • als de reporter op locatie gefilmd wordt is het alleen voor een lullige aankondiging als "this is Amy Walker, live for TBS news".
  • na de aankondiging duwen ze de microfoon snel in iemand anders handen zodat ze snel weer weg kunnen.
  • *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      woensdag 2 januari 2008 @ 16:19:38 #2
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55725419
    moet het over reporters gaan of kijk je alleen maar superman films?
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_55725755
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    http://www.flickr.com/photos/unioz/
      woensdag 2 januari 2008 @ 17:01:23 #4
    16570 Thijz
    Ignorance Is Bliss
    pi_55726248
    dat, als ze in een auto rijden, het altijd of een Amerikaans barrel is, of het is een Volvo
    Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
    Held :D
    pi_55726305
    Alle goederikken hebben mooie Apples, terwijl de slechterikken een kutcomputer hebben
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      woensdag 2 januari 2008 @ 17:48:26 #6
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55727062
    Je moet altijd je stuur de hele tijd van links naar rechts blijven draaien om recht te kunnen rijden.
      donderdag 3 januari 2008 @ 09:46:32 #7
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55739973
    Als je met een beker koffie rondloopt, en iemand loopt per ongeluk jouw kant op, dan MOET je over jezelf heenknoeien in plaats van de andere kant op te knoeien.

Wanneer je door de regen loopt, dan zijn alleen je haren nat, maar je kleding niet en bij vrouwen loopt de makeup ook niet uit.

Als je sex hebt gehad dan druipt er niks uit, maar ga je lekker naast elkaar liggen en naar het plafond staren.
    PieAir
      donderdag 3 januari 2008 @ 09:51:15 #8
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_55740030
    Wat ik me afvraag hè, als je in een OP genoemd wordt, telt dat dan als naamtopic?
      donderdag 3 januari 2008 @ 09:55:28 #9
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55740102
    B.A. is een van de beste stuur-van-links-naar-rechts-bewegen-en-rechtdoor-rijden-chauffeurs.

Alle agenten die een 'stake-out' moeten doen, hebben eerst koffie en donuts gehaald, dat 1 minuut na de eerste hap / slok vervolgens over het dashboard heen gaat omdat ze snel achter de boeven aan moeten.

De wetenschapper heeft altijd een bril
    Dokters dragen geen bescherming voor hun gezicht bij medische handelingen.
      donderdag 3 januari 2008 @ 10:57:18 #10
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_55741102
    Waarom altijd de telefoon opnemen met "yes" of "hello" ???

En waarom nooit "bye" zeggen???
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_55741151
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 10:57 schreef Patch het volgende:
    Is dat niet min of meer een gebruik in Angelsaksische landen? Naast "Bouquet Residence speaking" natuurlijk.
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:02:02 #12
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_55741199
    Gevaarlijke stoffen zitten altijd in makkelijk breekbare containers
    Iedere probleem in Star Trek is op te lossen door de primaire stroom om te leiden naar de deflector
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_55741243
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 10:59 schreef Litpho het volgende:

[..]

Is dat niet min of meer een gebruik in Angelsaksische landen? Naast "Bouquet Residence speaking" natuurlijk.

pi_55741294
    Elke Aziaat kent minstens één vechtsport
    pi_55741311
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:02 schreef Ps2K het volgende:
    Gevaarlijke stoffen zitten altijd in makkelijk breekbare containers
    Iedere probleem in Star Trek is op te lossen door de primaire stroom om te leiden naar de deflector
    Of de polariteit van de energie om te draaien.

Verder zijn er de overbekende L-vormige lakens en elke hotelkamer in Parijs heeft uitzicht op de eifeltoren.
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:19:05 #16
    22457 Patch
    pi_55741520
    En ophangen / neerleggen zonder de ander het te laten weten, door 'bye' of iets in die trant te zeggen??
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:20:32 #17
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55741549
    In Star-Trek spreekt ook elke alien gewoon Engels ( door de universele vertaler ) maar bij typische rituelen en gewoontes spreken ze wél de taal van die planeten ( klingon, bajoraans etc. etc. )

Geesten kunnen altijd dwars door wanden en muren heen, maar zakken nooit door een vloer
    PieAir
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:36:13 #18
    94617 Ps2K
    pi_55741854
    Gezien de overvloed aan zombie films die in de afgelopen eeuw zijn gemaakt is het iedere keer verbazingwekkend dat ze in een nieuwe film pas halverwege erachter komen dat de hersens stuk gemaakt moeten worden.

Vrouwen worden altijd hysterisch in films en niemand slaat ze om ze te kalmeren.

Negers gaan over het algemeen het eerste dood in horror films.

Als je een rood shirt draagt, ga dan niet mee met Kirk naar de onbekende planeet
    (McCoy, Spock, Kirk and ensign Ricky beam down to the planet. Guess who's not coming back?)
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_55742078
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Ps2K het volgende:
    Als je een rood shirt draagt, ga dan niet mee met Kirk naar de onbekende planeet
    (McCoy, Spock, Kirk and ensign Ricky beam down to the planet. Guess who's not coming back?)
    Het zal je ziektekostenverzekeraar maar zijn .
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:56:34 #20
    94617 Ps2K
    pi_55742282
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Die lui willen je gewoon dood hebben!

Nog een filmwet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Stormtrooper_effect
      donderdag 3 januari 2008 @ 13:43:04 #21
    104160 Nihil
    stelt niks voor
    pi_55744567
  • Bij een verhuizing zetten de verhuizers eerst een stapel dozen en een stoel op de stoep of op het gazon en vragen bij ieder item naar welke ruimte het gebracht moet worden.
  • Indien een scene snelheid of actie moet verbeelden krijg je het in slow-motion te zien.
  • De amerikaanse film GSMmetjes hebben allemaal een uittrekbare antenne.
  • Als er een zeer groot contant bedrag bij de bank word opgenomen krijg je een gratis koffertje.
  • Indien de vluchtauto niet direct start, helpt het om herhaaldelijk op het gaspedaal te stampen.
  • Ook al is een slachtoffer al zijn armen, benen, hoofd en romp kwijt geraakt tijdens de explosie, je stelt hem gerust met de opmerking:"everything is gonna be allright".
  • Een barkeeper staat altijd glazen af te drogen.
  • Er is altijd een parkeerplaats vrij pal voor deur, ook al is het midden in New York of LA.
  • Als een auto een ravijn in rijdt, ontploft deze tijdens de vlucht zonder enige aanleiding.
  • Niet alleen beginnen alle telefoonnummers met 555, maar de snelheid waarmee een nummer word ingetikt is verbazingwekkend hoog. Probeer het maar eens met je eigen 06 nummer...
  • Een auto stelen is een fluitje van een cent... je trekt een handvol draden onder het dashboard vandaan en die duw je tegen elkaar aan en .... hopla... de motor start. Geen last van alarm, startonderbreker of stuurslot.
  • Tijdens de Engelse (?) les hebben ze het altijd over Kierkegaard (who the **** is Kierkegaard) en de les is altijd binnen 12 seconden afgelopen want dan gaat de bel. De leerlingen staan op en lopen direct weg.... huiswerk noteren ze niet. Ze hebben ook altijd maar een paar boeken in hun hand (of lopen ze de hele dag op en neer naar de lockers).

[ Bericht 0% gewijzigd door Nihil op 04-01-2008 11:05:31 ]
  •   donderdag 3 januari 2008 @ 14:19:05 #22
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55745322
    Op een spoorwegovergang valt altijd de auto uit als er een trein aankomt, vaak is de benzine op.

Het ergste vind ik eigenlijk dat de hoofdrolspeler 20 mensen doodschiet om te bewijzen dat ie 'onschuldig' is.
      donderdag 3 januari 2008 @ 14:38:15 #23
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55745762
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 09:51 schreef Frollo het volgende:
    Wat ik me afvraag hè, als je in een OP genoemd wordt, telt dat dan als naamtopic?
    nee

maar misschien wil Mike de reeks wel hernoemen naar Frollo's frapante filmwetten
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      donderdag 3 januari 2008 @ 14:46:54 #24
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55745959
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef the_RAVEN het volgende:
    Het ergste vind ik eigenlijk dat de hoofdrolspeler 20 mensen doodschiet om te bewijzen dat ie 'onschuldig' is.
    ja maar dat zijn dan alleen bad guys, het ergste is dat als de held iemand moet beschermen dat ten koste doet van tientallen omstanders.
    "de hotel eigenaar is door zijn kop geschoten, de schoonmaakster gewurgd, mijn collega is in zijn nek gestoken, een aantal winkelcentrumbezoekers zijn neergemaaid en de boerderij van mijn ouders is inclusief ouders opgeblazen, maar gelukkig heb ik een tot gisteren voor mij onbekende vrouw weten te redden uit de klauwen van de Tjetjeense maffia!"
      donderdag 3 januari 2008 @ 15:26:31 #25
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55746844
    Als je in Amerika in een restaurant hebt gegeten, dan leg je wat briefgeld op tafel en loop je weg.
    PieAir
    pi_55747159
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 15:26 schreef jpg97 het volgende:
    Als je in Amerika in een restaurant hebt gegeten, dan leg je wat briefgeld op tafel en loop je weg.
    Dat noemen ze fooi
    pi_55747406
    quote:
    Dat doe ik hier ook. Zit ik nu in mijn eigen versie van The Truman Show?
      donderdag 3 januari 2008 @ 15:50:56 #28
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_55747457
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 10:57 schreef Patch het volgende:

En waarom nooit "bye" zeggen???
    Of bij een afspraak nooit bepreken hoe laat en waar je precies afspreekt.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_55749098
    Als twee mensen in gesprek zijn richt de camera zich het meeste van de tijd op de protagonist, ook al zegt die niets. Tenzij de ander een lekker wijf is, natuurlijk.
    Graag op anoniem
      donderdag 3 januari 2008 @ 17:11:07 #30
    104160 Nihil
    stelt niks voor
    pi_55749461
  • Een motorfiets heeft een onbeperkt aantal versnellingen
  •   donderdag 3 januari 2008 @ 17:22:51 #31
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55749710
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Dat noemen ze fooi
    Dus ze betalen alleen maar fooi
    PieAir
    pi_55756419
    In een vliegtuig dat gekaapt wordt of dreigt neer te storten is altijd een hoogzwangere vrouw aan boord.
    Wie dit leest is gek
    pi_55757325
    Mensen op magische wijze terug uit het hiernamaals halen is een slecht idee, aangezien je dan meestal een evile versie terug krijgt of iemand die op een andere manier niet helemaal zoals vroeger is.
    pi_55759100
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 17:22 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dus ze betalen alleen maar fooi
    Naja ik betaal eerst en dan laat ik een fooi achter op tafel...

je kan anders ook aan Dine-and-Dash doen
    pi_55759671
    Een paar ervaren jongens (hoofdrolspelers) gaan op een missie, vergezeld met een andere acteur die je nog nooit gezien hebt. Die gaat het dus niet overleven

Niemand gaat naar de plee

Heel veel badguys hebben de zelfde doodschreeuw

Start een auto niet? Gewoon op het stuur slaan!

Bad guys moeten natuurlijk altijd (terwijl ze vaak alleen de trekker over hoeven te halen om te winnen) hun hele snode plan en hun motieven uitleggen aan de held van het verhaal. Dit wordt de bad guy dus fataal

Waarom, als er met automatische geweren wordt geschoten, zie je de kogels altijd de grond raken? Mikken ze op de voeten?
      vrijdag 4 januari 2008 @ 00:19:49 #36
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55760406
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 23:51 schreef HeyFreak het volgende:
    Niemand gaat naar de plee
    er wordt vaak zat naar de plee gegaan

maar zo zal jij het wel niet bedoelen. Jij bedoelt dat enkel om je behoefte te doen toiletbezoekje, zonder dat het iets toevoegt tot het plot. Tja zo kun je alles wel opnoemen zoals:

Niemand strikt zijn veters
    Niemand drinkt karnemelk
    Niemand gebruikt deoderant
    Niemand verzamelt postzegels
    Niemand hikt (zonder dat ie dronken is)
    Niemand staat lang in de rij bij McDonalds
    Niemand kamt zijn haren

maar het allerbelangrijkste!

Niemand wordt 24 uur getoond in een film van 2 uur

zo'n afknapper is dat weer, als dat niet gebeurt. Denk ik lekker een film te kijken waarbij de hoofdrolspeler uitslaapt, een beetje suf uit zijn raam kijkt, bedenkt wat ie op zijn brood gaat smeren, een douche neemt, zich scheert, in een lade twee schone sokken zoekt, zijn jas aandoet, controleert of zijn sleutels daar inzitten, de deur achter zich dichttrekt, de garage binnenloopt, zijn auto opendoet, zijn sleutels uit zijn jas zak pakken, etc etc.
    Maar wat doen die laffe filmmakers??? Ze laten de hoofdrolspeler meteen gladgeschoren en aangekleed op de plaats delict verschijnen! Hebben ze verdomme niet laten zien hoe hij zijn ochtendplas doet!! Ik wil niet zien hoe Indiana Jones al meteen bij een tempel is, ik wil hem eerst zijn tanden zien poetsen en zijn paspoort verlengen!
    pi_55760552
    quote:
    Negers gaan over het algemeen het eerste dood in horror alle films.
    "Nigger dies first" theorie
      vrijdag 4 januari 2008 @ 00:32:52 #38
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55760771
    vrouwen worden altijd wakker met de perfecte make-up nog op, hun haren al helemaal gewassen en gestyled en stinken nooit uit hun bek
    PieAir
      vrijdag 4 januari 2008 @ 10:29:59 #39
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55765711
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 00:32 schreef jpg97 het volgende:
    vrouwen worden altijd wakker met de perfecte make-up nog op, hun haren al helemaal gewassen en gestyled en stinken nooit uit hun bek
    Dat hebben ze ook als ze nat worden door regen enzo. Over regen gesproken, het heeft altijd erg vaak net geregend waardoor de straat opeens erg mooi is.

De FBI drinkt alleen choco-late-frappachino (smerige starbucks) koffie en seriemoordenaars gaan altijd achter de FBI agent die hun onderzoekt aan.

De slechterik is niet dood na één schot, hij komt nog terug uit de (schijn)dood om het nog een keer te proberen.

Ieder jaar gebeurt er wel iets waardoor kerstmis bijna niet doorgaat.

Een storm is altijd na één nacht over, de volgende ochtend is het windstil.
      vrijdag 4 januari 2008 @ 11:27:33 #40
    94617 Ps2K
    pi_55767034
    Je wapen laat het altijd op het meest kritische moment afweten
    Ondanks alle moderne technologie eindigen de gevechten in Star Trek meestal in een vuistgevecht
    Verlaten en verweerde huizen zitten altijd vol met geesten / moordenaars
    When the shit hits the fan is ook het moment dat je mobiele telefoon niet meer werkt
      vrijdag 4 januari 2008 @ 11:38:04 #41
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55767395
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 00:24 schreef Locusta het volgende:

[..]

"Nigger dies first" theorie
    En ze praten altijd alsof ze uit de hood komen hoe hoog opgeleid ze ook zijn. En ze luisteren altijd naar hiphop! En ze basketballen!

Zie Jamie Foxx in Stealth. Hij belichaamt écht de filmneger in die film.

Leuk topic trouwens.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_55767540
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Nihil het volgende:
  • De amerikaanse film GSMmetjes hebben allemaal een uittrekbare antenne.
  • Op zich klopt dit wel, de meeste modellen daar hebben een antenne aangezien ze daar een ander soort GSM netwerk hebben met minder bereik, begint langzaam te veranderen
    quote:
  • Niet alleen beginnen alle telefoonnummers met 555, maar de snelheid waarmee een nummer word ingetikt is verbazingwekkend hoog. Probeer het maar eens met je eigen 06 nummer...
  • dat is waar, ook grappig is dat het altijd toetsgeluiden maakt ook al kiezen ze een nummer uit het telefoonboek, daarnaast is er binnen een seconde verbinding! ook vallen bij de toestellen in de film het bereik weg als de batterij leegraakt!
    quote:
    is daar wel gewoon, mensen stelen het daar niet zo snel van de tafel!

• als er op mensen geschoten wordt komen de kogels altijd in de grond (A-team effect) er wordt dus gericht op de enkels en niet op de romp
  • messen en zwaarden maken altijd een swoosh geluid ook al is het maar om aardappels te snijden
  • herladen is vaak niet nodig
  • ontploffingen zijn veel vuur en weinig scherven (handgranaat kan op 3 meter van je ontploffen en het enige wat je dan hebt is verbrande wenkbrauw)
  • kogels laten je vliegen als je geraakt wordt
  • iedere bom heeft een ontsteking met een timer en piepgeluidjes
  • drank wordt altijd naar binnen gegoten en niet gewoon gedronken
  • pi_55767794
    Specifiek vanuit het zichtpunt van een vrouwelijke hoofdpersoon; Een onbekende die zich in zeer korte tijd ontpopt als zeer nette, vriendelijke, behulpzame, prettige en welgestelde man (en een duidelijke sexuele aantrekkingskracht op haar heeft) waaraan helemaal niks mis is... zal uiteindelijk de moordenaar, psychopaat of crimineel blijken te zijn die hoogstwaarschijnlijk ingehuurd is om de nietsvermoedende vrouw iets aan te doen.

Daarentegen, als ze met de man voornamelijk ruzie krijgt, nergens het over eens zijn en elkaar overduidelijk niet uit kunnen staan en er geen enkele anatrekkingskracht bestaat, staat niks een romance meer in de weg... behalve dan dat eerst het script voor 75% tot 95% afgewerkt moet worden.
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 11:42 schreef -_Tommy_- het volgende:

• herladen is vaak niet nodig
  • Tenzij de Held natuurlijk net dekking gezcht heeft achter een muurtje

de slechterikken hebben schietwapens die substantieel minder vaak herladen moeten worden.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
      vrijdag 4 januari 2008 @ 12:06:55 #44
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55768118
    of ze gaan herladen zodra ze zien dat de goeierik net omhoog komt om te schieten
    pi_55768119
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef RM-rf het volgende:
    Tenzij de Held natuurlijk net dekking gezcht heeft achter een muurtje

de slechterikken hebben schietwapens die substantieel minder vaak herladen moeten worden.
    maar de goede man kan ook dekking zoeken achter een houten Ikea tafel die de schoten van een volautomatisch wapen kan tegenhouden, zelfde geld voor portieren van auto's en kogelwerende ramen in diezelfde auto zorgen niet niet voor een ster als ze geraakt worden, maar voor een afketsende kogel die geen schrammetje achterlaat!
    pi_55768309
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 12:06 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

maar de goede man kan ook dekking zoeken achter een houten Ikea tafel die de schoten van een volautomatisch wapen kan tegenhouden, zelfde geld voor portieren van auto's en kogelwerende ramen in diezelfde auto zorgen niet niet voor een ster als ze geraakt worden, maar voor een afketsende kogel die geen schrammetje achterlaat!
    klopt, als de goederik samen met een of meerdere protege's in een houten huis belegert wordt door een heel leger aan slechterikken die allemaal op de ramen van kamer aan het schieten zijn, zit de protege ergens achterin de kamer weggedoken terwijl nog steeds de kogels om zn oren vliegen...

de goederik heeft dan dekking gezocht achter een licht doorschijnende vitrage direkt bij het raam, die alhoewel enigszins gerafeld, wel kogelwerend is ... de goederik kan perfect de momenten uitvinden waarop er eventjes geen kogels door het raam vliegen om zelf eventjes voor het raam te springen en gericht een of meerdere soldaten uit het slechterikken-leger door hun voorhoofd te schieten..

Ook interssant is bv hoe, als er twee totaal onschuldige protegé's, één man en één vrouw (meestal de eigenaren van het huis dat aan gort geschoten wordt) , de man zich met zijn hele lijf over de vrouw heenbuigt om haar tegen inslaande kogels te beschermen...
    wat schijnbaar de meest perfecte bescherming is, want ook de man wordt dan niet meer getroffen.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_55769384
    tvp
    Never underestimate the predictability of stupidity
    pi_55811274
    Wat ik ook wel een leuke vind:
    Als je op een heuvel staat en er komt iets aanrollen (auto, bus, rotsblok of wat dan ook), ren dan heel hard in een rechte lijn naar beneden en spring op het alle laatste moment opzij of over een muurtje (tenzij je een slechterik ben).
    Even 2 meter opzij stappen of springen is er in de meeste films niet bij.
      zondag 6 januari 2008 @ 08:44:21 #49
    22457 Patch
    pi_55817761
    Als je een bad guy bent, en je neemt de tijd om een liedje te zingen, dan loopt het meestal slecht met je af...
      FOK!fotograaf zondag 6 januari 2008 @ 20:08:59 #50
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_55830832
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    ,,/
      Moderator / Miss SHO zondag 6 januari 2008 @ 20:19:06 #51
    22592 crew  Ole
    pi_55831070
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 11:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
  • iedere bom heeft een ontsteking met een timer en piepgeluidjes
  • En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste seconde
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
    pi_55832211
    Als ze met de taxi gaan, betalen ze nooit.
    pi_55832237
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 20:19 schreef Ole het volgende:

[..]

En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste seconde
    Behalve James Bond, die kiest het goede draadje als er 0.07 op de timer staat
      zondag 6 januari 2008 @ 21:26:21 #54
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55832764
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
    Behalve James Bond, die kiest het goede draadje als er 0.07 op de timer staat
    dat zegt iedereen, maar in welke film gebeurt dat dan?
    pi_55833201
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 10:29 schreef the_RAVEN het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook als ze nat worden door regen enzo. Over regen gesproken, het heeft altijd erg vaak net geregend waardoor de straat opeens erg mooi is.
    Het regent ook altijd keihard.
    pi_55834083
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 20:19 schreef Ole het volgende:

[..]

En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste seconde
    Het moet sowieso altijd op het laatste moment.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 januari 2008 @ 22:58:20 #57
    862 Arcee
    Look closer
    pi_55835371
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 00:19 schreef Herald het volgende:
    Ik wil niet zien hoe Indiana Jones al meteen bij een tempel is, ik wil hem eerst zijn tanden zien poetsen en zijn paspoort verlengen!

Tevens tvp voor wanneer ik weer een wet in een film zie waar ik nu niet op kan komen.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
    pi_55835429
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 17:48 schreef TheThirdMark het volgende:
    Je moet altijd je stuur de hele tijd van links naar rechts blijven draaien om recht te kunnen rijden.
    En tegelijkertijd is het niet nodig om op de weg te letten. Je kunt rustig minutenlang met iemand praten zonder van de weg af te rijden, of tegen iemand anders aan.
    pi_55835522
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Nihil het volgende:
  • Als een auto een ravijn in rijdt, ontploft deze tijdens de vlucht zonder enige aanleiding.
  • Auto's ontploffen sowieso altijd in films bij ongelukken, aanrijdingen of beschietingen (dit itt in het echte leven, waar het vrijwel nooit gebeurt).
      zondag 6 januari 2008 @ 23:07:00 #60
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55835623
    Als je in een film op een computer typt, worden de letters vergezeld van een piepgeluidje.

Als je helemaal alleen bent, en je leest iets ( een briefje, of iets wat op een computerscherm staat ) dan lees je dat hardop voor.

Wanneer je úren lang door een moordenaar wordt achtervolgt, en beschoten komt de politie niet, maar als je net die moordenaar hebt gedoodt dan staan daar opeens 5 politie auto's en een ambulance.
    PieAir
    pi_55835627
    De bad guys zijn altijd netjes gekleed, hebben allemaal dezelfde splinternieuwe auto's, modernste apparatuur, zonnebrillen.
    De good guys hebben slonzige kleden, barrels van auto's, moeten hun apparatuur aan elkaar knopen.

Zie je goed in Twister, alle Lethal Weapons en Die Hard films.
    pi_55836585
  • Hacken doe je door met een bezweet gezicht op je toetsenbord te ratelen terwijl er op je scherm een schitterende interface te zien is die in 3D weergeeft hoe er door blokjes en kamertjes gevlogen wordt.
  • Passwords raden lukt uiteindelijk altijd na 2 foute pogingen en even rondkijken in de kamer waar de computer staat.
  • Met koppels die te vroeg in de film vreselijk verliefd op elkaar zijn loopt het meestal slecht af (geldt ook voor ouders die vroeg in de film laten zien hoe ongelofelijk veel ze van hun kind houden)
  • Tijdens het rijden gesprekken voeren waarbij je je gesprekspartner constant aankijkt is geen probleem.
  • Films die te duidelijk naar een plottwist/mindfuck toewerken zijn bijna altijd kut
  • De dader in een detectivefilm (of serie) is bijna altijd iemand die vrij vroeg geintroduceerd wordt, een paar regels tekst heeft en verder nauwelijks te zien is.
  • Als je ergens een grote haak ziet hangen (of iets anders puntigs) dan kun je er vanuit gaan dat een van de slechterikken gespiest gaat worden.
  • Blijkbaar bepaalt de lengte van een film ook in grote mate de kwaliteit. Een film die een speelduur van rond 3 uur heeft is bijna altijd een (historisch) drama of iets anders heel erg serieus' en heeft een goeie kans om een Oscar binnen te slepen. Uiteindelijk zijn er maar heel weinig films die zo lang duren en ook heel erg goed zijn.
  • Flessen breek je vrij makkelijk door ermee op iemands hoofd te slaan.
  • Iemand die door een ruit springt of valt heeft daarna hoogstens een paar krasjes in zijn gezicht in plaatst van dat hij aan reepjes wordt gesneden.
  • Als er gif in het drankje van de held zit dan zal hij er om wat voor reden dan ook nooit een slok van nemen, als er slaapmiddel in zit dan giet hij het tot de laatste druppel naar binnen.
  • Homo's herken je meteen door hun extreem nichterige gedrag en gelikte kapsel, mensen die blowen aan hun zwerverkleren, hun slome gedrag en veelvuldig gebruiken van het woord "dude".
  • Jonge negers doen vaak stoer maar zijn snel bang, luisteren hiphop en dragen te grote kleren. Oude negers zijn meestal heel erg wijs, ookal werken ze als concierge in een school.
  • pi_55837794
    # Als mensen in een auto iemand zoeken en ze vernemen onderwerg waar hij of zij is, moeten ze altijd draaien. He is nooit een kwestie van de richting op rijden die ze al op reden.
    My dear, it's only a movie.
    Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
    pi_55837841
    Invoervelden van wachtwoorden zijn ook altijd megagroot. Net als alle gegevens die over het scherm schieten als ze bezig zijn.
    Ik heb nog nooit een normaal Windows of MAC scherm gezien volgens mij.
    pi_55837900
    En die pc's maken geluidjes die ik nog nooit in het echt heb gehoord
      maandag 7 januari 2008 @ 00:39:41 #66
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_55837917
    Altijd lachen inderdaad, van die prachtige interfaces die geen enkele logica bevatten
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_55838309
  • Achtervolgingen leiden vaak naar een markt waar een kar met fruit midden op de weg staat. Als er een lege kar staat dan wordt deze niet kapotgereden maar als springschans gebruikt.
  • Het lekschieten van een band zorgt er altijd voor dat de achtervolgde auto direct stopt.
  • Iedereen kan een vliegtuig besturen. Gelukkig maar want de piloot gaat toch altiijd dood.
  • pi_55838310
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef McNasty het volgende:
  • De dader in een detectivefilm (of serie) is bijna altijd iemand die vrij vroeg geintroduceerd wordt, een paar regels tekst heeft en verder nauwelijks te zien is.
  • Scooby-Doo is daar wel een goed voorbeeld van, want de dader is meestal de persoon die zich aan het begin van de aflevering uit de voeten maakt omdat het volgens hem te eng of the gevaarlijk is.

Verder gaat de vriendin van de slechterik er vaak met de held vandoor, maar de vriendin van de held nooit met de slechterik.
    Slechteriken doen belangrijke vrouwelijke gevangenen die aan de goede kant staan wel soms een huwelijksaanzoek, maar hier zullen ze absoluut niet op ingaan, zelf niet alleen als een list om de tijd te rekken.
    pi_55838317
    Wat me ook wel vaak opvalt is dat autos altijd met piepende banden wegrijden. Op zand op grind op gras altijd met piepende banden en met een snelheid waar de gemiddelde auto bij uitvalt.
    pi_55838485
  • Deuren met een codeslot kan je makkelijk openen door het invoerpaneeltje aan gort te schieten.
  • pi_55838507
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 17:07 schreef DutchErrorist het volgende:
    Alle goederikken hebben mooie Apples, terwijl de slechterikken een kutcomputer hebben
    Dit was onderdeel van een sponsordeal van Apple in 24, good guys have apples, bad guys XP. Let er maar eens op
    🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
    pi_55838512
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:19 schreef McNasty het volgende:
  • Deuren met een codeslot kan je makkelijk openen door het invoerpaneeltje aan gort te schieten.
  • Of door een randomiser erop te zetten
    pi_55838531
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:05 schreef Nepthys het volgende:
    Slechteriken doen belangrijke vrouwelijke gevangenen die aan de goede kant staan wel soms een huwelijksaanzoek, maar hier zullen ze absoluut niet op ingaan, zelf niet alleen als een list om de tijd te rekken.
    Dat maakt niet uit, ze heeft immers een haarspeld bij zich waarmee ze alle sloten open kan krijgen
    pi_55838546
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Of door een randomiser erop te zetten
    Of door het geluid dat de toetsen maken af te luisteren en te onthouden.
    pi_55838573
    -Rechercheurs worden platsgebelt door hun Ex-Vrouw
    -Alle rechercheurs hebben in verleden een drankprobleem gehad
    -Als de goodguy en badguy elkaar in slotscene beschieten zijn altijd allebei hun kogels op
    -Als een goodguy wordt neergeschoten, dan is het altijd een schampschot in ze schouder
    -Als een touwbrug kaput gaat, vallen ze altijd naar de kant die ze opmoeten
      maandag 7 januari 2008 @ 01:33:49 #76
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_55838645
  • Als de telefoon gaat heel verbaasd kijken 'Wat is dat nou weer'?
  • Piepende banden op gras- of zandwegen
  • CSI: altijd met een zaklampje aan de gang ook al kun je gewoon het licht aandoen

Verkapte tvp.
  • Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_55838745
    - De meeste toekomstige ruimteschepen hebben geen toiletten: de mens van de toekomst hoeft nooit meer naar de WC.
    - Hoofdtransplantaties, mensen die al uren doodzijn tot leven wekken, wonden genezen binnen 10 seconden, het kan allemaal; maar een middeltje tegen verkoudheid is onmogelijk.
    - Ookal moet de good-guy 20 mensen vermoorden om in leven te blijven; er is altijd bewijs om zijn onschuld te bewijzen en hij zal altijd lang en gelukkig leven.
      maandag 7 januari 2008 @ 10:40:19 #78
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55842074
    Deuren krijg je doorgaans heel makkelijk open met een creditcard
    PieAir
    pi_55842396
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 10:40 schreef jpg97 het volgende:
    Deuren krijg je doorgaans heel makkelijk open met een creditcard
    En verboden ruimtes met een lekker wijf
    pi_55842467
    Ik snap nooit zo goed waarom zandlopers en aanverwante er zo onrealistisch lang over doen. Zelfs in een serieuze film als El Laberinto del Fauno zie je dat.
      maandag 7 januari 2008 @ 11:26:50 #81
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55843015
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:43 schreef Intrepidity het volgende:
    - Ookal moet de good-guy 20 mensen vermoorden om in leven te blijven; er is altijd bewijs om zijn onschuld te bewijzen en hij zal altijd lang en gelukkig leven.
    Had ik al gepost in dit deel

- Alle politiecommissarisen in L.A. zijn schreeuwende, dikke, mannen met een te hoge bloeddruk.
    - Parijs is ALTIJD romantisch
    pi_55843045
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 11:02 schreef Doff het volgende:
    Ik snap nooit zo goed waarom zandlopers en aanverwante er zo onrealistisch lang over doen. Zelfs in een serieuze film als El Laberinto del Fauno zie je dat.
    de laatste minuut voor de explosie die wereld wegvaagt duurt meestal een kwartier!
    pi_55862551
    ok, telt dus niet voor films, maar voor info-mercials (Tell Sell e.d.). Hier hebben meer dan de helft van de verkopers een engels accent. Blijkbaar kopen Amerikanen eerder iets van een Brit dan van een Amerikaan?

laserstralen zie je door het beeld heen bewegen. Als je al een laserstraal zou kunnen zien dan zou het een lange streep moeten zijn, niet een kort streepje dat van het geweer naar het doelwit gaat.

zonet ook weer in Lethal Weapon 4, babies zijn nadat ze geboren zijn al behoorlijk groot.

zenders om auto's te achtervolgen zijn voorzijn van een knipperend lampje en een hoog piepje zodat je weet dat 'ie het doet
    pi_55863783
    Als je midden in een oorlog zit en je laat een foto van je vriendin zien, dan ga je in het volgende gevecht dood. Degene aan wie je de foto laat zien brengt overigens wel een kostbaar familiestuk terug of schrijft een fantastische brief aan je geliefde.
    Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
    pi_55863852
    Als ze 's avonds bij het slapen gaan het licht uit doen, dan gaat een fractie later het maanlicht aan.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 09:08:37 #86
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55866001
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 23:41 schreef HeyFreak het volgende:

zonet ook weer in Lethal Weapon 4, babies zijn nadat ze geboren zijn al behoorlijk groot.
    en doorgaans ook helemaal schoon geen bloed, geen poep, niks!
    PieAir
    pi_55866718
    tijdens een race rijden coureurs altijd half gas en hebben altijd en versnelling over...

bad guys lachen altijd luid
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:05:10 #88
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_55866988
  • Een enkele kaars kan een volledige kamer in licht doen baden als je ergens naar op zoek bent, tenzij het een lange doorgang is, dan reikt het licht niet verder dan de persoon die de kaars vasthoudt.

• Wijze en machtige tovenaars gebruiken hun geweldige gave nooit om het grote probleem op te lossen, het is pas op een moment waarop ze persoonlijk een gevecht aan moeten gaan met een schurk of monster dat ze laten zien wat ze in huis hebben.

• Hoe jonger het kind, hoe sneller die voor een cruciale afleidingsmanoeuvre zal zorgen tegen het einde van de film op een spannend moment waar de schurk de goeierik in zijn klauwen heeft. Een baby die huilt, een kleuter die ontsnapt, een meisje dat begint te huilen.

• Stel je bent de enige overlevende van een slachting, je hebt je familie voor je ogen zien worden neergesabeld door een maniak, je zit onder de schrammen, misschien een kogelwond, maar verder mankeer je niet veel, als de politie aan het einde van de film langskomt, dan zijn ze vol begrip, vol sympathie, vol medeleven... ze zullen je nooit in hechtenis nemen of arresteren omdat je de enige overlevende bent van een bloedbad... nee op de een of andere manier, misschien is het instinct, weten ze dat je onschuldig bent.

• "I don't believe in shit like that" is een bevestiging dat voodoo bestaat, net als zwarte magie, geesten, het einde der tijden, de bijbel, jezus, en alles wat bovennatuurlijk is en waar de skepticus niet in gelooft.
  • Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
    pi_55867131
    mensen hebben altijd een potje medicijnen, ze nemen altijd een mond vol pillen en kauwen die weg zonder water
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:18:02 #90
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55867228
    Draag je een bril dan kan je het vergeten als je in een high-schoolfilm speelt. Zodra je die bril afzet dan blijkt opeens dat je toch de populairste van de klas bent.

Blanken kunnen niet dansen en niet basketballen.

Negers houden alleen van wafels en kip

Alle Russen zijn onbetrouwbaar

Drugs test je of het goed is door met een mes de zak open te snijden (waardoor als je het gaat vervoeren door heel je dure zwarte koffer gaat) en een mespuntje te proeven. Vervolgens ben je niet zo high als een konijn of niet zo dood als pier omdat het spul niet in je lichaam reageert.

Iedereen die Engels spreekt met een Oxford/Cambridge accent is intelligent.

Niets Engelstalligen zijn heel vriendelijk, ze spreken voor de film bijna altijd opeens in het Engels tegen elkaar
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:18:14 #91
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_55867231
  • Relatief jonge alleenstaande vaders zijn nooit alleenstaande vaders omdat ze de fout in zijn gegaan in het verleden. Het is omdat hun vrouw is verdwenen of omdat ze dood is, of omdat ze iets heeft gedaan dat niet door de beugel kon. Ze zijn ideaal voor jonge vrouwen die single zijn. Want welk meisje droomt er niet van om aan te pappen met een alleenstaande pappa?

• Bij verwarring van identiteit, als je een vrouw bent, dan zal je je altijd aangetrokken voelen tot de vriend of broer van de persoon wiens plaats je inneemt. Ook geld als regel dat je een beter mens bent dan de persoon die je vervangt. Je bent knapper, slimmer, onschuldiger, aardiger dan de tang die je vervangt.

• Het plot van een "mistaken identity"-film volgt altijd het volgende model:
    - Introductie personages, de verschillen zijn duidelijk vanaf het eerste moment, ze zijn tegenpolen van elkaar.
    - De verwisseling op basis van een misverstand of op basis van een bevlieging.
    - De romantiek begint te bloeien.
    - De mensen komen achter de verwisseling, de romantiek loopt tegen het probleem aan. "I don't know who you are!" "It's all a lie!" "How can I trust you!?" De kanppe vent die je net aan de haak hebt geslagen, kan niet omgaan met de gruwelijke waarheid.
    - Heldin vlucht weg.
    - Iedereen beseft hoe veel beter de heldin wel niet is dan de persoon die ze vervangde.
    - De heldin komt terug door een list van de mensen die ze heeft bedrogen, of de man van haar dromen zoekt haar op. Ze veinst verontwaardiging, maar dat smelt als sneeuw voor de zon als de mensen aan blijven houden dat ze haar echt aardig vinden, en dat de man van haar dromen ECHT van haar houdt.
  • Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:43:30 #92
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55867730
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:18 schreef the_RAVEN het volgende:

Blanken kunnen niet dansen en niet basketballen.

Negers houden alleen van wafels en kip
    bovenstaande is wél realistisch hoor
    PieAir
    pi_55867831
    Geleerd van het bonus materiaal van Die Hard 4.

FBI kantoren zijn altijd futuristisch vol met technische speeltjes, overal schermen, kunnen de hele wereld in de gaten houden.
    Bij Die Hard wilden ze het eens realistisch doen en zijn bij de FBI geweest. Zagen ze dat het saaie grijze kantoren zijn.
    Toen zijn ze toch maar een eigen versie gaan maken met technische speeltjes, overal schermen, kunnen de hele wereld in de gaten houden.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 11:40:14 #94
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_55869001
    Deze zijn eigenlijk voornamelijk leuk voor de mensen die de film D-War hebben gezien, maar oh zo treffend:

• When you're a news reporter who has his own cameraman, it's always a great idea to have your own digital camcorder, not to mention it shows just how respectful you are to your cameraman.
  • Faking a heart attack by way of an overdone expression of indigestion is the absolute best way to create a diversion.
  • A ten year old boy has no problem whatsoever in comprehending the long epic Imoogi legend, which takes his wise old friend close to twenty minutes to explain.
  • f you happen to see an evil warlord walk right through a gate, you should always try it for yourself.
  • Bars in LA, or wherever the city was, don't have a problem with 19 year old girls drinking beer.
  • If you ever find yourself about to be beat up by three guys outside a bar, there's always a chance a man might sneak up behind them, knock them out, then walk away without saying a word to you.
  • If a dragon has landed in your backyard and you get frightened, and you then run in the other direction where a not-so-scary human warlord stops you, always turn around and run straight into the dragon's mouth.
  • Always take the elevator instead of the stairs when a giant dragon is causing a hospital to crumble.
  • If you aim a gun at a warlord with a shield, point your gun right at the shield, fire slow and carefully, so that all your rounds can successfully be deflected.
  • If your best friend/cameraman has just been zapped on the forehead by a warlord, who is then hit by a car, make sure you leave him unconscious lying next to the unconscious warlord. If his name his brought up minutes later, just respond, "I'm sure he's fine."
  • If you've been zapped on the forehead, the best way to heal it is a small band aid on the right side of your head.
  • Apparently news reporters aren't harmed a bit after they've been shot.
  • Its always nice to know that whenever a centuries old legend from some other country might show up in the U.S., that the FBI has an 'sophisticated paranormal unit' that keeps up on all these things and well prepared in case it appears one day. Fox Mulder would be proud .
  • That the beaches in L.A. are the most romantic in the world because just a few hours after meeting someone, you instantly fall in love with that person and kiss for no reason at all.
  • Apparently having a HUGE birthmark that looks like the tatoo of a dragon for some reason is something you never think to get rid of.
  • The ability to shape shift into different people is sooo cool, you constantly do it over and over again for no apparent reason.
  • Computers apparently have the ability to track down a girl in L.A. named 'Sarah'....oh, with a dragon tattoo to narrow the search. Whew!
  • The F.B.I are always on the move to kick ass the second they leave their office drawing the guns while still in the building.
  • Journalist are apparently immune to any contagious diseases as they are allowed into quarantine area's to question witnesses.
  • The U.S. media has gotten REALLY lazy as there is no other journalist, camera's, networks or anything to capture a picture of a 300 foot dragon terroizing L.A.--anywhere. In fact, it seems to have the ability to completely disappear altogether after it loses chase of the heroes.
  • ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      dinsdag 8 januari 2008 @ 11:55:59 #95
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55869400
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
  • Apparently having a HUGE birthmark that looks like the tatoo of a dragon for some reason is something you never think to get rid of.
  • een malle tatoeage is ook reden genoeg om iemand in quarantaine te zetten met politiebewaking
      dinsdag 8 januari 2008 @ 11:59:22 #96
    27454 InTrePidIvity
    pi_55869504
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:55 schreef Herald het volgende:

[..]

een malle tatoeage is ook reden genoeg om iemand in quarantaine te zetten met politiebewaking

Jij hebt 'm dus ook gezien
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    pi_55869654
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:18 schreef the_RAVEN het volgende:
    Niets Engelstalligen zijn heel vriendelijk, ze spreken voor de film bijna altijd opeens in het Engels tegen elkaar
    zijn paar goede uitzonderingen op, maar wat ik ook goede vind is de oplossing die ze hebben gebruikt in The Hunt For Red October, daar beginnen ze in het Russisch en gaan dan via een gedicht waarbij wordt ingezoomd op de mond van de spreker om geschakeld naar het Engels!
    pi_55869720
    ow ook nog iets, in de ruimte maken alle schepen geluiden als ze passeren... vergetend dat er daar een vacuüm is en dus geen geluid...
    pi_55869751
    in oorlogsfilms waarin gevlogen wordt tussen de VS en de Russen zijn de Russen altijd doodkalme piloten (bijna robots) en de Yanks zijn helemaal hysterisch... (Top Gun)
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:10:21 #100
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55869765
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
    ow ook nog iets, in de ruimte maken alle schepen geluiden als ze passeren... vergetend dat er daar een vacuüm is en dus geen geluid...
    goed dat je de moeite nam deze te posten, die was in de afgelopen 7 jaar nog niet langs geweest!
    pi_55869783
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:10 schreef Herald het volgende:

[..]

goed dat je de moeite nam deze te posten, die was in de afgelopen 7 jaar nog niet langs geweest!
    heb van de week weer eens Armageddon langs zien komen op Film1
    pi_55869885
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 21:26 schreef Herald het volgende:

[..]

dat zegt iedereen, maar in welke film gebeurt dat dan?
    Als ik me niet vergis in Goldfinger met de bom in Fort Knox.
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
    pi_55870027
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:11 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

heb van de week weer eens Armageddon langs zien komen op Film1
    Bij 1 van de nieuwere Starwars films laten ze een bom in de ruimte een vacuum trekken waardoor het juist even stil wordt. Maar daarna wel een explosie.
    Dat vacuum was alleen maar bedoeld om de kracht van de explosie te benadrukken.

Maar dat zijn van die dingen die er in stoppen om het geloofwaardig te maken. Net zoals dat iemand die wordt neergeschoten met een simpel pistool 5 meter naar achter valt.
    Dat is ooit in de Western films geintroduceerd en daar komen ze niet meer vanaf. Het wordt alleen maar heftiger.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:24:59 #104
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55870130
  • De hoofdpersoon leest een krant met een grote titel over een nieuw gebouw ofzo.
  • De hoofdpersoon kijkt een documentaire of een interview op TV over een universiteit met een nieuwe techniek
  • De hoofdpersoon heeft het met iemand over [die niewe plek/gebouw/kerncentrale/whatever]

De climax van de film zal zich daar afspelen.
  •   dinsdag 8 januari 2008 @ 12:25:37 #105
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55870148
  • Een telefoongesprek voeren betekent dat je de godganse tijd exact herhaalt wat de ander zei.
  •   dinsdag 8 januari 2008 @ 12:26:57 #106
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55870190
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:15 schreef Bruce117 het volgende:
    Als ik me niet vergis in Goldfinger met de bom in Fort Knox.
    ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelen
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:27:50 #107
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55870210
  • Een achtervolging door een metropool als New York wordt als doodnormaal gezien. De betrokken agent wordt niet aansprakelijk gehouden voor de schade, ontslagen of anderszins aangepakt voor de puinzooi.
  • pi_55870236
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:25 schreef Slarioux het volgende:
  • Een telefoongesprek voeren betekent dat je de godganse tijd exact herhaalt wat de ander zei.
  • Ook dat is helaas niet voorbehouden aan films. Of een paar van mijn collega's leiden een dubbelleven .
    pi_55870255
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ook dat is helaas niet voorbehouden aan films. Of een paar van mijn collega's leiden een dubbelleven .
    Ik zou je werkplek maar eens nakijken op verborgen camera's

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2008 12:29:45 ]
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:31:17 #110
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55870307
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Herald het volgende:

[..]

ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelen
    Dat was Leslie Nielsen in een van zijn films.
    pi_55870526
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef Slarioux het volgende:
  • Een achtervolging door een metropool als New York wordt als doodnormaal gezien. De betrokken agent wordt niet aansprakelijk gehouden voor de schade, ontslagen of anderszins aangepakt voor de puinzooi.
  • in een film met Mark Wahlberg (ben even de titel kwijt) waarin hij een undercover agent speelt die bij de Chinese afdeling van het korps wordt gezet en zo corruptie moet onderzoeken gaan ze ook een achtervolging in waarbij de boeven met een automatisch geweer de halve stad neerknallen waarbij ook doden vallen en zelfs daarvoor worden ze niet bestraft of stoppen ze de achtervolging!
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:46:30 #112
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_55870680
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:

Die code kende ik nog niet!
    pi_55870737
    Iedereen weet altijd precies waar iets is. Zonder navigatie of iets dergelijks.
    quote:
    Yeah I know where that is. Between 9th and 8th avenue
    A little bit hateful
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:49:42 #114
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55870740
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Herald het volgende:

[..]

Dat is toch in Naked Gun 2 1/2: The Smell Of Fear?
    pi_55870784
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:49 schreef Liquidootje het volgende:
    Iedereen weet altijd precies waar iets is. Zonder navigatie of iets dergelijks.
    [..]
    nou at is niet vreemd, als iemand iets zegt hier in Tilburg dan weet ik het ook vaak te vinden en zo te benoemen! dus dat is niet gek!
    pi_55872639
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

nou at is niet vreemd, als iemand iets zegt hier in Tilburg dan weet ik het ook vaak te vinden en zo te benoemen! dus dat is niet gek!
    Tilburg != NYC o.i.d.
    pi_55872805
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 14:07 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Tilburg != NYC o.i.d.
    nee waar ik mee bedoel dat je je stad gewoon wel kent!
    pi_55883304
    - Met sportwedstrijden (in de VS vaak Basketball) staat men eerst kansloos achter, om vervolgens terug te komen omdat de held het op z'n heupen krijgt. Met uiteraard het winnende punt in de laatste seconde.
      woensdag 9 januari 2008 @ 08:53:42 #119
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55890772
    Aan de genezing van een filmwond kan je vaak zien hoe relevant de wond is.

- Als de badguy kreupel loopt is het vaak de goodguy die dat in een ver verleden deed.
    - Krassen, schrammen, kogelgaten genezen vaak vanzelf.
    - Als dat niet zo is, komt de wond later terug om de held van de film dwars te zitten (hij kan zijn moves niet doen, wordt gevangen en in de wond geprikt met een mes, is benadeeld door de wond, etc)
    - Een levensreddende bijbel in het borstzakje is cliche, daarom dragen de meeste goodguys een kogelvrij vest. Ook als je zojuist tegen wolken borsthaar, een zijden blouse of een naveltruitje hebt aangekeken. Kogelvrij vest.
    - Als de badguy niet overduidelijk compleet dood is (schot door het hoofd, onder een bus met veel bloed, in een hakselmachine gevallen) dan is hij niet dood maar kwam de kogel in zijn kogelvrije vest, wist hij te ontsnappen of was het maar een schrammetje.
    pi_55891022
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 08:53 schreef Slarioux het volgende:
    Aan de genezing van een filmwond kan je vaak zien hoe relevant de wond is.

- Als de badguy niet overduidelijk compleet dood is (schot door het hoofd, onder een bus met veel bloed, in een hakselmachine gevallen) dan is hij niet dood maar kwam de kogel in zijn kogelvrije vest, wist hij te ontsnappen of was het maar een schrammetje.
    Om tijdens de omhelzing tussen de held en het lekkere wijf toch nog op te staan, wapen te pakken en dan alsnog dood te worden geschoten.
      woensdag 9 januari 2008 @ 09:22:22 #121
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55891111
    In vechtfilms ( vooral die met Jean-Claude van Damme erin ) gaat het verhaal vaak om een in- en in slechte vechtersbaas die niets liever wilt dan alleen maar vechten en iedereen het liefst kreupel wilt slaan. Dit is de bad guy van de film.

Deze badguy doet altijd iemand in de naaste omgeving van de hoofdrolspeler iets aan ( broer of vriend ).

Hoofrolspeler daagt bad guy uit. Gaat op een verlaten en tropisch eiland trainen en wordt getraind door een meester in een bepaalde vechttechniek, die heeft gezworen deze techniek NOOIT OF TE NIMMER aan iemand te leren.

Wanneer eenmaal het gevecht begint, blijkt de badguy vele malen sterker. Hoofdrolspeler vangt klap na klap op, TOTDAT hij terugdenkt aan de persoon die door de badguy is vermoord ( broer of vriend ).

Op dat moment blijkt de hoofdrolspeler veel en veel sterker te zijn en maakt gehakt van de badguy.

PieAir
      woensdag 9 januari 2008 @ 09:39:20 #122
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55891363
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 09:15 schreef wormwood het volgende:

[..]

Om tijdens de omhelzing tussen de held en het lekkere wijf toch nog op te staan, wapen te pakken en dan alsnog dood te worden geschoten.
    Precies, want de held had dit al voorzien en schiet in één keer raak.

Overigens, over de lekkere wijven.

- Het is altijd de kluns in het begin van de film
    - Het is altijd de vrouw die de held ontmoet en onsuccesvol mee flirt.
    - Het is de collega waar de held een spark mee heeft maar ze zijn allebei bezet.
    - Het is de dochter van het slachtoffer die de held komt redden of helpen ofzo. Het slachtoffer is dan een oudere, rijke man.
      woensdag 9 januari 2008 @ 11:18:15 #123
    24860 Gitarist
    Ondertitel?
    pi_55893238
    Misschien al gezegd...
  • Nederlanders in een film uit de VS spreken altijd Duits-achtig
  • Duitsers in een film uit de VS spreken altijd Engels met een zeer herkenbaar Duits Fawlty towers accent.
  • Mensen zijn nooit op tijd voor hun trein, maar moeten altijd rennen om hem te halen.
  • Niemand heeft ooit gehoord van een carkit, laat staan hands-free bellen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gitarist op 09-01-2008 11:26:45 ]
  • me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
    1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
      woensdag 9 januari 2008 @ 11:35:22 #124
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55893681
    - Taxi's zijn altijd vrij, uitzondering is een vliegveld want daar moet je altijd eerst de oude dame voor laten gaan.
    - als er een kinderwagen omver wordt gereden zit er nooit een kind in, maar verschillende blikjes.
    - Actiehelden kunnen een zwaar machinegeweer m-60 met een hand bedienen en zelfs dan loopt het ding niet vast.
      woensdag 9 januari 2008 @ 12:18:19 #125
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55894763
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef the_RAVEN het volgende:
    - als er een kinderwagen omver wordt gereden zit er nooit een kind in, maar verschillende blikjes.
  • waarbij de kinderwagen met blikjes de verzameling is van de vrouwelijke zwerver, een mannelijke zwerver gebruikt een winkelwagentje
  • de zwerver is een oud traag persoon, die zonder te kijken oversteekt en daarom de aankomende wagen niet opmerkt
  • opvallend is dat een kinderwagen altijd omver wordt gereden zonder dat de bestuurder weet dat er enkel blikjes inzitten, over de stoep rijden met de kans om voetgangers te verwonden wordt zonder moeite gedaan, maar als een konijn de weg oversteekt wordt er ineens bruut uitgeweken waardoor de auto crasht.
      woensdag 9 januari 2008 @ 12:28:36 #126
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55895019
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef McNasty het volgende:
  • Iemand die door een ruit springt of valt heeft daarna hoogstens een paar krasjes in zijn gezicht in plaatst van dat hij aan reepjes wordt gesneden.
  • ruiten zijn ook zo breekbaar dat het gemakkelijk is door heen te springen
  • ook welgemikte kogels kunnen een complete ruit compleet aan diggelen slaan
  • de achterruit van een auto springt ook helemaal kapot als deze geraakt wordt door een kogel
  • in de voorruit verschijnt alleen een kogelgat
    quote:
  • Flessen breek je vrij makkelijk door ermee op iemands hoofd te slaan.
  • Ook stoelen sla je met gemak aan gort op iemands rug
      woensdag 9 januari 2008 @ 13:17:11 #127
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55896249
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef the_RAVEN het volgende:
    - Taxi's zijn altijd vrij, uitzondering is een vliegveld want daar moet je altijd eerst de oude dame voor laten gaan.
    - Actiehelden kunnen een zwaar machinegeweer m-60 met een hand bedienen en zelfs dan loopt het ding niet vast.
    Over die M60: Die wordt door Elite eenheden echt door 1 persoon bemand en zelfs van de schouder afgevuurd alsof het een gewoon geweer is.

Niet zoals een Zwarteneger vanaf de heup.
      woensdag 9 januari 2008 @ 14:16:06 #128
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55897635
    * noted

Haha wilde posten dat elke professor op Harvard in een stoffige salonachtige boekenruimte zijn kantoor heeft, lichte nasporing op google blijkt dit ook zo te zijn.

- Foreign exchange students zijn of bloedje mooi en houden van Amerikaanse nerds
    - Of ze zijn lelijk en impopulair

- Als er over Europeanen wordt gesproken in een Amerikaanse film zijn ze lelijk en dik
    - In de film neem je geen wisselgeld aan, maar mag de verkoper the change keepen.
      woensdag 9 januari 2008 @ 14:25:51 #129
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55897853
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 13:17 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Over die M60: Die wordt door Elite eenheden echt door 1 persoon bemand en zelfs van de schouder afgevuurd alsof het een gewoon geweer is.

Niet zoals een Zwarteneger vanaf de heup.
    Neemt niet weg dat het over het algemeen eigenlijk een onderrsteuningswapen is dat liggend afgevuurd wordt natuurlijk.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      woensdag 9 januari 2008 @ 14:44:01 #130
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55898281
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 14:16 schreef the_RAVEN het volgende:
    - Foreign exchange students zijn of bloedje mooi en houden van Amerikaanse nerds
    - Of ze zijn lelijk en impopulair
  • de vrouwelijke exchange student kom uit Frankrijk en is knap
  • de mannelijke exchange student is een Aziaat die moeilijk Engels spreekt
  • lelijke Duitse vrouwen heten allemaal Helga en zijn manwijven
    pi_55898340
  • Littekens en verwondingen in het gezicht zijn altijd 'mooi'. Je zal niet snel zien dat de held na een gevecht een paarse gebroken neus heeft, of een buil midden op z'n voorhoofd. De wonden zijn meestal bij de wenkbrouwen, op de kaaklijn, of op de slapen geplaatst. Een blauw oog is meestal voorbehouden aan de slechterikken

[ Bericht 2% gewijzigd door McNasty op 09-01-2008 14:58:51 ]
  •   woensdag 9 januari 2008 @ 14:49:30 #132
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55898426
    Als je iets te drinken besteld aan een bar, terwijl je aan het wachten bent op iemand:

• drink je het niet helemaal op voordat je weg gaat
  • kan je met gemak weglopen zonder te betalen
  •   woensdag 9 januari 2008 @ 14:58:52 #133
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55898622
    - Alle piraten zijn bijgelovig
    - John Wayne heeft (had) altijd gelijk
    - Alle Europese auto's zien eruit als een kever (of nog erger als een Honda Civic)
    pi_55898643
    Vooral in politieseries zijn de verdachten vaak retebijdehand. Altijd kennen ze hun rechten en reageren ze buitengewoon ad rem met een pokerface.
    Zeker bij CSI is dit heel opvallend.
    pi_55898699
    Vergeef me als het al is gepost in vorige delen, maar in veel films nemen ze 1 slokje van hun drankje en gaan dan weg, afgerekend of niet. Ook als ze niet zijn weggeroepen of er een andere noodzaak is voor een plotseling vertrek.

Ik heb ook nog nooit in een film iemand zien overgeven, meestal hoor je wat kokgeluidjes en een stromende w.c. Kots zelf zie je al helemaal nooit.

Enige uitzondering: Team America

[ Bericht 31% gewijzigd door cinnamongirl op 09-01-2008 15:13:42 ]
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:16:01 #136
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55898965
    Zie 2 post boven je.

Anime regel, maar geldt ook voor films:
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:19:05 #137
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55899050
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
    Vergeef me als het al is gepost in vorige delen, maar in veel films nemen ze 1 slokje van hun drankje en gaan dan weg, afgerekend of niet. Ook als ze niet zijn weggeroepen of er een andere noodzaak is voor een plotseling vertrek.

Ik heb ook nog nooit in een film iemand zien overgeven, meestal hoor je wat kokgeluidjes en een stromende w.c. Kots zelf zie je al helemaal nooit.

Enige uitzondering: Team America
    Of ze kotsen precies een mondvol
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:33:39 #138
    27454 InTrePidIvity
    pi_55899402
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Als je iets te drinken besteld aan een bar, terwijl je aan het wachten bent op iemand:

• drink je het niet helemaal op voordat je weg gaat
  • kan je met gemak weglopen zonder te betalen
  • quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    pi_55899702
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:33 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

[..]

Ik had nog zo gekeken of het er al stond; en dan lees ik vervolgens over een post voor mij heen!!
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:53:37 #140
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55899857
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 14:25 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het over het algemeen eigenlijk een onderrsteuningswapen is dat liggend afgevuurd wordt natuurlijk.
    Door gewone militairen wel. Liggend.
    Maar zoals ik al zei is het een favoriet wapen voor Eliten.
    En die vuren het niet liggend af, maar gewoon staand.

Het blijft inderdaad wél een ondersteuningswapen. Met een bereik van 1km en 750schoten p/m op FA is zo'n GPMG een ''retegaaf'' wapen.
      woensdag 9 januari 2008 @ 16:28:06 #141
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55900612
    Het is een leuk stukje speelgoed inderdaad. Al ben ik er in games nooit zo'n fan van. Moeilijk om precies mee te richten en je stroom kogels recht te houden

Maar goed, terug naar de frappante filmwetten!
      woensdag 9 januari 2008 @ 16:55:17 #142
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55901274
    stiekeme aanvulling: leuk hoe ze in Three Kings uitleggen wat een kogel met je doet zodra deze het lichaam binnenkomt en hoe "fantasierijk" het met één kogel eraf schieten van een hoofd is.

Ontopic:
    - Rechters zijn altijd sjago
    pi_55901391
    Er altijd een korte thuis situatie beschreven wordt, zoals parner die thuis wacht op de terugkomst van haar man, die eerst nog zal gaan sneuvelen in de oorlog.

Thuis:
    zie, zwangere vrouw die babykamer schildert etc
    Hij belt haar, maar ze neemt te laat de telefoon op, en hij hangt hem vervolgens weer neer.
    We've all been changed in what we were
    pi_55901532
    owé als er in een misdaadfilm die over een moord/vermissing gaat iemand aan het tuinieren is..
    niet alleen is dat dan overduidelijk de moordenaar, als hij/zij een handharkje gebruikt om onkruid te wieden is dat hoogstwaarschijnlijk het moordwapen.
    pi_55901899
    Bij horrorfilms maakt altijd één van de kinderen contact met geesten. In de meeste gevallen betreft het, het dochtertje van het gezin.
    pi_55902120
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Of ze kotsen precies een mondvol
    Niet in 'The Exorcist'
    pi_55903066
    In een bar kun je alles bespreken. Je kunt het als rechercheur gewoon hebben over de moordzaak waar je mee bezig bent, namen noemen van slachtoffers en eventuele daders. Niemand hoort het blijkbaar, net zoals je nooit last zult hebben van dronken gasten ofzo.
    En je hoeft natuurlijk nooit te wachten op je drankje, het is immers altijd wel druk, maar jij kunt er nog net bij en wordt meteen geholpen.
      woensdag 9 januari 2008 @ 18:43:22 #148
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55903618
    Niemand rookt in de disco/kroeg. Behalve criminele kroegen. Dan zie je geen hand voor ogen.
      woensdag 9 januari 2008 @ 18:47:20 #149
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55903731
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 17:08 schreef RM-rf het volgende:
    owé als er in een misdaadfilm die over een moord/vermissing gaat iemand aan het tuinieren is..
    niet alleen is dat dan overduidelijk de moordenaar, als hij/zij een handharkje gebruikt om onkruid te wieden is dat hoogstwaarschijnlijk het moordwapen.
    Ikheb op de middelbare school ooit nog met mijn bandje een paar van de theaterproducties van onze school begeleid. Een van de liedjes die we toen moesten spelen was (op de melodie van "I'm walking on Sunshine") "Het was de Tuinman"
      donderdag 10 januari 2008 @ 10:54:38 #150
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55918034
    Mannelijke kledingverkopers zijn altijd homo met een mierzoet 'homo-accent' omdat deze alleen verstand van kleding hebben.

Als je als vreemde een lokale bar binnenloopt gaat de muziek uit, wordt iedereen stil en draait zich om en kijkt naar jou.

Er zijn 3 type Vietnamsoldaten: de drugsgebruikende hippie, de getikte killer en de sarcastische doomdenker.
      donderdag 10 januari 2008 @ 11:11:23 #151
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55918409
    De jonge held van de film heeft altijd een mentor. Dat is een oudere man, een vaderfiguur, die door een trauma, een gebeurtenis of een badguy aan lager wal is geraakt. Hij zit de held met wantrouwen tevoorschijn komen en laakt deze. Ze raken desondanks bevriend en de held leert het geheim van het leven van deze oude rot, bij voorkeur tijdens een heart-to-heart gesprek waarin emoties worden blootgelegd en de held én de oude rot van elkaar leren.

Het gevolg is dat de held en de oude rot goed met elkaar op kunnen schieten en ruzies vergeten. Als de held de dag moet redden aan het einde van de film herinnert hij zich de wijze les van de oude rot en eindigt de film zoetsappig en goed. De oude rot gaat dood (optioneel).
    pi_55922533
    Als de good guys en de bad guys uit meerdere personen bestaan, zal er altijd een laatste veldslag volgen.
    Hierin vecht een van de meest dierbare personen van de held met de badste bad guy. Hij of zij zal dit niet overleven, waarop de held het opneemt tegen de badste bad guy.
    Als hij deze uiteindelijk heeft gedood, rent hij naar de op sterven na dood zijnde persoon toe, legt hem in zijn armen en de bijna dode zal sterven.
    pi_55922682
    In films zie je veel man -> vrouw verkrachtingen.
    Minder man -> man verkrachtingen (behalve in gevangenissen: 'you dropped your soap'.
    En helemaal geen vrouw -> man of vrouw -> vrouw verkrachtingen.
      donderdag 10 januari 2008 @ 14:11:27 #154
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55923143
    Als er aan het begin van de film door iemand iets wordt gezegd in de strekking van "Niemand/niets is wat het lijkt," "Vetrouw niemand/niks," " e.d., volgt op het einde van de film een grote twist, waarbij de goeden opeens slecht zijn en viceversa.
      donderdag 10 januari 2008 @ 14:26:46 #155
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55923549
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 13:57 schreef cinnamongirl het volgende:
    Minder man -> man verkrachtingen (behalve in gevangenissen: 'you dropped your soap'.
    ZOMG LIFE IMITATES ART!
    pi_55923685
    het is niet echt een filmwet als meer gewoon storend: bijna altijd worden als er vliegtuigen gebruikt worden verkeerde types genoemd bij de beelden (voor mensen die ze herkennen zeer storend)
    pi_55923995
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:26 schreef Herald het volgende:

[..]

ZOMG LIFE IMITATES ART!
    pi_55924188
    De leider van de badguys gaat nooit in één keer dood, maar altijd na een vermoeiend, langdradig gevecht;
    Vluchtende mensen hebben de neiging plekken zonder uitgang op te zoeken;
    Aziaten zijn óf wizzkid, óf Kungfu-masters (maar als het erom gaat wint zelf een slecht getrainde held het nog van ze);
    Mensen (maar met anme vrouwen) gaan onbekende, onheilspellende ruimtes in, ook al doet het lichtknopje het niet en hebben ze er goedbeschouwd niets te zoeken;
    Je kunt maar beter geen leermeester van de held zijn op enigerlei gebied, dan leg je voor de film ten einde is het loodje;
    Spannende gebeurtenissen, en eindgevechten tussen helden en slechterikken vinden bij voorkeur 's avonds plaats.
      donderdag 10 januari 2008 @ 14:50:39 #159
    171161 Bellatrix
    video et taceo
    pi_55924210
    quote:
    Een vrouw kan ook maar heel moeilijk een man verkrachten, aangezien een man zomaar zijn lul erin hoeft te steken, en een vrouw moet die man eerst nog geil maken, wat je niet wordt van een verkrachting. En dan moet ze hem ook nog tegenhouden wat moeilijk gaat omdat mannen over het algemeen fysiek sterker zijn dan vrouwen.

En ík heb deze post over-geanalyseerd.
    “I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
    pi_55924271
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:26 schreef Herald het volgende:

[..]

ZOMG LIFE IMITATES ART!
    Is dat een film?
      donderdag 10 januari 2008 @ 14:55:18 #161
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55924329
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
    Een vrouw kan ook maar heel moeilijk een man verkrachten, aangezien een man zomaar zijn lul erin hoeft te steken, en een vrouw moet die man eerst nog geil maken, wat je niet wordt van een verkrachting. En dan moet ze hem ook nog tegenhouden wat moeilijk gaat omdat mannen over het algemeen fysiek sterker zijn dan vrouwen.

zeker nog nooit gefistfuckt door een vrouw eh
    pi_55924358
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:50 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Nou, het is een enorm taboe maar het schijnt toch echt voor te komen dat vrouwen mannen verkrachten hoor...wel vooral binnen de relatiesfeer (ik zie het ook niet voor me dat een vrouw uit de bosjes springt en een kerel overmeestert) maar toch...
      donderdag 10 januari 2008 @ 14:58:26 #163
    171161 Bellatrix
    video et taceo
    pi_55924395
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:55 schreef Herald het volgende:

[..]

zeker nog nooit gefistfuckt door een vrouw eh
    Oeeh iemand hier spreekt uit ervaring.
    “I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
      donderdag 10 januari 2008 @ 15:29:39 #164
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55925169
    A-Team:

1 simpele kogel uit een Browning kan elke auto doen ontploffen mits afgevuurd door het Team zelf.
    Zelfs wanneer ze een band of een deur raken zal deze auto ontploffen.

Daarentegen: 10staven TNT onder een auto zorgen er hooguit voor dat de auto omvalt.

Kogels op hun eigen busje afgevuurd zorgen hooguit voor ''sterretjes'' en zelden tot nooit tot gaten.
      donderdag 10 januari 2008 @ 15:31:23 #165
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55925215
    Als vrouwen ergens voor op de vlucht zijn struikelen ze altijd wel een paar keer. Kijken om óf en wanneer degene waar ze voor vluchten achter ze aankomt alvorens het, onder zeer hysterisch geschreeuw, op een lopen te zetten.

Ook vluchten ze dikwijls in kasten of opberghokken waar al een lijk in ligt om door een spleetje naar buiten te kijken met een hand voor de mond, en dan tóch per ongeluk een geluid te maken, maar net op het moment dat de dader in de kast wilt kijken, hoort ie ergens anders een geluid wat hem uit de desbetreffende kamer lokt.
    PieAir
    pi_55925544
    Schrikmomenten worden als volgt opgebouwd:

Enge locatie, iemand kijkt langzaam om een hoek of opent langzaam een kast ofzo, de muziek begint harder te spelen, kast gaat open... niets te zien, persoon draait zich opgelucht om en kijkt recht in de ogen van een geest/monster/puppy/moordenaar en er klinkt een willekeurig keihard geluid.
    pi_55925601
  • Sherrifs van afgelegen plaatsjes (het liefst met een groot meer en blokhut in de buurt) zijn nóóóit te vertrouwen.
  •   donderdag 10 januari 2008 @ 15:54:49 #168
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55925810
    Wat de held en zijn medehelden ook doet, wát dan ook, omstanders en voorbijgangers zullen dit volkomen negeren. Slaan, roepen, ruziemaken of schreeuwen, niemand kijkt op of om.
    pi_55925883
    "lelijke" meisjes in films waar jongens een weddenschap voor afsluiten ivm versieren zijn nooit echt lelijk;
    Bij seriemoordenaars klinkt bijna altijd metal of duistere industrial ala Rammstein-achtige shit als ze in hun eigen huis/moordomgeving zijn;
    Hemeltergend lelijke vrouwen spelen nooit de hoofdrol in romantische komedies.
    pi_55926097
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 15:31 schreef jpg97 het volgende:
    Als vrouwen ergens voor op de vlucht zijn struikelen ze altijd wel een paar keer. Kijken om óf en wanneer degene waar ze voor vluchten achter ze aankomt alvorens het, onder zeer hysterisch geschreeuw, op een lopen te zetten.

Ook vluchten ze dikwijls in kasten of opberghokken waar al een lijk in ligt om door een spleetje naar buiten te kijken met een hand voor de mond, en dan tóch per ongeluk een geluid te maken, maar net op het moment dat de dader in de kast wilt kijken, hoort ie ergens anders een geluid wat hem uit de desbetreffende kamer lokt.
    of ze horen een geluid en gaan dan in lingerie erop af om te kijken wat het toch is!
    pi_55926622
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 16:04 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

of ze horen een geluid en gaan dan in lingerie erop af om te kijken wat het toch is!
    Maar dat is geen slechte zaak!
    pi_55926660
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 16:23 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Maar dat is geen slechte zaak!
    niet voor de kijker thuis, maar wel voor dame in kwestie die we daarna niet kunnen bewonderen!
    pi_55926681
    "let's split up"

Binnen 5 minuten is een groepje jongeren dan gereduceerd tot de hoofdrolspelers
      donderdag 10 januari 2008 @ 17:04:25 #174
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55927725
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 16:25 schreef DJKoster het volgende:
    "let's split up"

So true!!!!!1

Lang leve Scary Movie waarin de Negerin die domme blonde doos richting het spook duwt.

Onder het motto: This nigger aint dieing first.
      donderdag 10 januari 2008 @ 17:30:29 #175
    171161 Bellatrix
    video et taceo
    pi_55928401
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

So true!!!!!1

Lang leve Scary Movie waarin de Negerin die domme blonde doos richting het spook duwt.

Onder het motto: This nigger aint dieing first.
    Geweldige scene is dat.
      donderdag 10 januari 2008 @ 17:57:59 #176
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55929075
    Als je trouwt is het óf voor eeuwig en altijd óf je komt binnen een dag iemand tegen die "beter bij je past"
      † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 18:04:05 #177
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_55929207
    - Als het van metaal is, is het bestand tegen kogels. Zelfs als het metaal een plaatje is van 1mm dik.
    - Wie door een kogel geraakt wordt, vliegt beter dan de gemiddelde Boeing.
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
    pi_55929429
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 17:57 schreef Rock-shocker het volgende:
    Als je trouwt is het óf voor eeuwig en altijd óf je komt binnen een dag iemand tegen die "beter bij je past"
    of net voor de bruiloft!
    pi_55929492
    Als je ouders gescheiden zijn en je moeder heeft weer een nieuwe vriend/man, dan gaat ergens aan het eind van de film je echte vader of de nieuwe vriend/man van je moeder dood.
      donderdag 10 januari 2008 @ 18:35:37 #180
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55930023
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 18:14 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

of net voor de bruiloft!
    Of een van je exen die je eigenlijk heel graag terug wil komt binnen stormen net voordat je "Ja!" wil gaan zeggen!
      donderdag 10 januari 2008 @ 18:55:08 #181
    32402 s0k
    ..............................
    pi_55930637
    Chipszakken zijn in reclames nooit helemaal verkreukeld, maar altijd mooi glad.
    ..................................................................................................................................................
    pi_55933348
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 16:25 schreef DJKoster het volgende:
    "let's split up"

Wat te roepen als je na de opsplitsing in je eentje ronddwaalt op een enge locatie met vreemde geluiden*:

Guys?
    Guys?
    Hey Mike, is that you?
    Haha, I can see you!
    I know you're here...
    Alright, you've had your fun, come out now...
    It really isn't funny anymore!
    I mean it!
    You're scaring me!
    Mike?
    AAAARRRGGHHHH!!!!!!!

*Niet dat het wat uitmaakt, want je komt er toch nooit meer levend uit
    pi_55933664
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef s0k het volgende:
    mja maar dat is meer marketing want ook blikjes drinken komen altijd met logo naar voren, automerken zijn goed vertegenwoordigd al dan niet door prototypes, ook mobiele telefoons worden veel gebruikt!
      donderdag 10 januari 2008 @ 22:02:00 #184
    45 SiGNe
    Uitspraak: Sign
    pi_55935892
    Zelfs als de bezine op is kunnen auto's nog steeds ontploffen.

Als er een enge vent aan de telefoon hangt hang je de telefoon niet op maar ga je uit het raam kijken.

Als er brand in een gebouw is loop je naar boven.

Het water in de douche is altijd nét op als je je haren aan het wassen bent, daarbij smeer je ook veel zeep over je gezicht waardoor dat in je ogen komt.

Zelfs als je zwaar gewond bent zijn een paar pleisters genoeg en hoef je niet mee de ambulance in.
      donderdag 10 januari 2008 @ 22:41:37 #185
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55937250
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 20:31 schreef Nepthys het volgende:
    Wat te roepen als je na de opsplitsing in je eentje ronddwaalt op een enge locatie met vreemde geluiden*:

Guys?
    Guys?
    Hey Mike, is that you?
    Haha, I can see you!
    I know you're here...
    Alright, you've had your fun, come out now...
    It really isn't funny anymore!
    I mean it!
    You're scaring me!
    Mike?
    AAAARRRGGHHHH!!!!!!!

*Niet dat het wat uitmaakt, want je komt er toch nooit meer levend uit
    zo herkenbaar dit
    pi_55937322
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef s0k het volgende:
    En één zak is voldoende voor 100 mensen.
    pi_55937372
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 20:31 schreef Nepthys het volgende:

[..]

In weerwil van alle logica gaan de mensen in horrorfilms ook altijd nog alleen op onderzoek uit (of splitsen ze op) nadat er al enkelen vermoord zijn.
    pi_55937857
    Vrouwen dragen nooit een string. Alleen hoeren en strippers dragen er een.
      donderdag 10 januari 2008 @ 23:25:30 #189
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_55938625
    - In films of tv-series waar de meest ongeloofwaardige gebeurtenissen/monsters als vanzelfsprekend gelden worden mensen die iets vreemds gezien hebben voor gek verklaart, waarna uiteindelijk blijkt dat diegene gelijk heeft.

Bovengenoemde is eigenlijk een variant op de alombekende buitenstaander die iets waarneemt, maar niet wordt gelooft, ondanks alle feiten die bekend zijn. Maar deze zal toch wel een keer genoemd zijn lijkt me

- Als je je met duistere praktijken bezighoudt neem je dat heel letterlijk door geheel in het donker te gaan zitten.
    - Als je absoluut niet wilt dat iemand ziet wat jij op je laptop aan het doen bent, ga je met je rug naar de deur zitten.

Overigens zijn de opmerkingen over blauw licht in het donker wel een fiilmwet, maar ook belangrijk om een film te kunnen volgen. Als je niets zou kunnen zien zodra het ligt uitgaat zou een film niet echt interessant zijn.

[ Bericht 32% gewijzigd door base3ball op 11-01-2008 02:19:15 ]
    Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
    www.xi-online.nl
      vrijdag 11 januari 2008 @ 11:13:25 #190
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55945782
    Als je naar de Radio in Amerika luistert hoor je alleen maar gelul van een DJ of het weer.
    (ga in april naar VS voor 2 weken dus dan kan ik het testen )

Chinese en Japanse martial-arts-meesters kunnen Aziatische-taal-mondbewegingen maken en Chinglish spreken.

Alle voormalige commando's, elite-soldaten, spionen, sluipschutters en huurmoordenaars die voor de Amerikaanse overheid (CIA etc.) hebben gewerkt, wonen in een blokhut in uitgestrekte bossen.

Alle brandweermannen hebben een snor (is echt zo trouwens, volgens mijn zus die voor een internationaal brandweerblad werkt) en zijn gespierd (ze zijn in het echt allemaal redelijk dik).
    pi_55945832
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef the_RAVEN het volgende:
    Als je naar de Radio in Amerika luistert hoor je alleen maar gelul van een DJ of het weer.
    Dat verschilt in Nederland alleen maar doordat je niet zo vaak het weer hoort wil je zeggen? .
    pi_55946052
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef the_RAVEN het volgende:
    (ga in april naar VS voor 2 weken dus dan kan ik het testen )
    nou dit kan wel kloppen in de VS heb je veel Talk Radio (ook veel meer zenders) en daar zitten wel zenders bij waar veelal geluld word en telkens weer en verkeer herhaald wordt!
    pi_55947051
    als mensen in auto's zitten of een pak aan hebben zit daar altijd een lamp in zodat het gezicht goed te zien is!
      vrijdag 11 januari 2008 @ 13:46:47 #194
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55949850
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
    als mensen in auto's zitten of een pak aan hebben zit daar altijd een lamp in zodat het gezicht goed te zien is!
    Raam staat ook altijd open in de auto.

Crime Scenes worden ook altijd in driedelig pak met zonnebril nagekeken in plaats van witte pakken zodat je eigen DNA de boel niet verziekt. (stond dit niet al ergens )

Mensen die van Techno houden zijn altijd fluoriserende hippie-achtige drugsgebruikers.

Alle boeren gedragen zich als Red Necks
    pi_55954048
    De Held in kwestie raakt gewond in het gevecht waarbij hij de badguy verslaat. ( dit is vaak op de helft van de film)
    daarna krijgen we de scene, goodguy gaat bij zijn " scharrel" langs die hem vervolgens weer oplapt, we zien gaasjes op wond leggen, hechten van snee in gespierde arm, deppen van bloed bij de wenkbrauw. en ja hoor, ze naderen elkaar dichter en dichter bij. Optioneel de erotische scene wordt ingezet! gestart met een innige zoen. met kaarsjes en saxofoonmuziek...

vervolgens de veel te close-up shots van onbeschrijvenlijke lichaamsdelen " was dat nu wel haar tepel?"
    en vervolgens fade to black. volgende dag, wordt de scharrel verpleegster verschrikt alleen wakker.
    We've all been changed in what we were
      zaterdag 12 januari 2008 @ 21:09:05 #196
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55981907
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Deze zijn eigenlijk voornamelijk leuk voor de mensen die de film D-War hebben gezien, maar oh zo treffend:

• When you're a news reporter who has his own cameraman, it's always a great idea to have your own digital camcorder, not to mention it shows just how respectful you are to your cameraman.
  • Faking a heart attack by way of an overdone expression of indigestion is the absolute best way to create a diversion.
  • A ten year old boy has no problem whatsoever in comprehending the long epic Imoogi legend, which takes his wise old friend close to twenty minutes to explain.
  • f you happen to see an evil warlord walk right through a gate, you should always try it for yourself.
  • Bars in LA, or wherever the city was, don't have a problem with 19 year old girls drinking beer.
  • If you ever find yourself about to be beat up by three guys outside a bar, there's always a chance a man might sneak up behind them, knock them out, then walk away without saying a word to you.
  • If a dragon has landed in your backyard and you get frightened, and you then run in the other direction where a not-so-scary human warlord stops you, always turn around and run straight into the dragon's mouth.
  • Always take the elevator instead of the stairs when a giant dragon is causing a hospital to crumble.
  • If you aim a gun at a warlord with a shield, point your gun right at the shield, fire slow and carefully, so that all your rounds can successfully be deflected.
  • If your best friend/cameraman has just been zapped on the forehead by a warlord, who is then hit by a car, make sure you leave him unconscious lying next to the unconscious warlord. If his name his brought up minutes later, just respond, "I'm sure he's fine."
  • If you've been zapped on the forehead, the best way to heal it is a small band aid on the right side of your head.
  • Apparently news reporters aren't harmed a bit after they've been shot.
  • Its always nice to know that whenever a centuries old legend from some other country might show up in the U.S., that the FBI has an 'sophisticated paranormal unit' that keeps up on all these things and well prepared in case it appears one day. Fox Mulder would be proud .
  • That the beaches in L.A. are the most romantic in the world because just a few hours after meeting someone, you instantly fall in love with that person and kiss for no reason at all.
  • The ability to shape shift into different people is sooo cool, you constantly do it over and over again for no apparent reason.
  • Computers apparently have the ability to track down a girl in L.A. named 'Sarah'....oh, with a dragon tattoo to narrow the search. Whew!
  • The F.B.I are always on the move to kick ass the second they leave their office drawing the guns while still in the building.
  • Journalist are apparently immune to any contagious diseases as they are allowed into quarantine area's to question witnesses.
  • The U.S. media has gotten REALLY lazy as there is no other journalist, camera's, networks or anything to capture a picture of a 300 foot dragon terroizing L.A.--anywhere. In fact, it seems to have the ability to completely disappear altogether after it loses chase of the heroes.
  • Net de film gezien. En ik lag dubbel na het lezen van deze wetten.
    pi_55982008
  • Honden hebben altijd geweldige mensenkennis en beginnen te grommen zodra ze door slechte mensen benaderd worden.
  •   zaterdag 12 januari 2008 @ 22:19:24 #198
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55983909
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 21:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Net de film gezien. En ik lag dubbel na het lezen van deze wetten.
    Nog wat aanvullingen:

• The press is always allowed across the yellow line the FBI has put up.
  • A big badass 10,000 ft snake has to send an army to bomb and destroy an entire village hoping to find a girl it wants ALIVE
  • When you're sitting in a cubicle in front of a corridor people walk though every 3 seconds, you're gonna get on the phone and start yapping about your personal life.
  • You have to type Sarah in a search engine to realize there are "tens and thousands" of sarahs out there
  • When you freak out, best thing to do is to go and find a book with Asian writings on it and stick it on the wall.
  • When the police doesn't believe your story, you're send into a mental hospital and are put in a straight-jacket the minute you get there. (You might injure yourself by the crazy talk)
  • When you're interviewing a mentally unfit person, you apply your lipstick while listening to him because it makes you look professional
  • When your friend is in a hospital, you should pack all her cloths in a suitcase and take it to her. So in case she doesn't like the pink dress, and she’s not fond of the blue dress, and doesn't like the jeans because they make her ass look big, she can wear something else.
  • LA police all shoot at chest level, so just hold your little shield in the same place as you march toward them
  • A 10,000 ft snake suffers from ADD (Attention Deficit Disorder).
  • Journalists and 19-year-old women are both so strong that they can jump out of helicopters, fall several dozen feet and not be injured in any way whatsoever
  • 6 heavy duty apache helicopters show up from BELOW buildings. Apache helicopters in LA take off from streets
  • When you're shooting at a target from a helicopter, you're going to make a face as if you're doing a lot of work besides pressing a button
  • All US pilots are trained to cover their head with their hands as something approaches their aircraft.
  • ll US pilots are trained to cover their face with their hands and make a funny face as they're about to slam into a building. This is essential way of protecting your face.
  • After you finally get the girl you're looking for (after 500 years), you take her boyfriend with you to the ritual
  • You just tie her boyfriend to a pole outside the sacrifice area
  • You don't even know the necklace around the kids neck is capable of destroying you
  • A big-ass evil castle outside LA can go unnoticed for thousands of years
  • An evil demonlord who is powerful enough to walk through chicken wire fences is stupid enough to let a car hit him ..twice
  • Is is a common misconception that there are only knowledgeable and connected black gentlemen who can get anything you need in prison. These are also very common in the media profession.
  • A kindly stranger when hitting a demonlord with their car will be more than happy to take you and your friend wherever you need to go, no questions asked.
  • The best way to find a girl alive both today and 500 years ago is to destroy the place where she is with 100s of rocket launchers
  • When dealing with ancient 500 year old legends remember they can always be changed. Even though the legend says the Jei Joh Woo must be sacrificed in the 'Grand Cave' it is fine if you cant make it there in time just stand in front of the evil altar and then wave the ball at the good serpent.
  • When about to be committed as insane just joke around and say "theres no such thing, I must have lost my mind for a second" and they'll let you go
  • Women who die heroically get to wear cool robes in the afterlife
  • No matter how fast a dragon can go you are always faster on foot and can reach the top of high buildings even faster than the dragon can climb
  • Iff you are chased by a gaint evil snake just run to the top of any building. A helicopter will be waiting for you to rescue you and your girl.
  • As a policeman in the US, you are ready for anything. A giant snake crawling up a skyscraper is a: "Code 3"
  • When you have a nightmare you should always check yourself into the psych ward then immediately demand to be released... attacking security guards, nurses and doctors with a knife is the best way to accomplish this.
  • When you are a big evil lord and your weak emo opponent lies on the ground don't chop of his head with your big sword, instead hit him exactly at his strange ancient medalion.
  •   maandag 14 januari 2008 @ 11:08:42 #199
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_56019083
    Als de held of subheld neergeschoten / gewond raakt terwijl niemand dit verwachte, gaat iedereen huilen en is verdrietig. De held of subheld had wel het script gelezen en had stiekem een pantser aangedaan zoals een kogelwerend vest of een mithrill maliënkolder zonder het iemand te vertellen.

Brandweermannen rennen altijd met open jas zonder perslucht met een hakbijl een brandend gebouw binnen om vervolgens met een Afro-Amerikaans 3 jarig meisje door de vlammen naar buiten te rennen.
    pi_56021375
    * In een appartementencomplex woont er altijd vlakbij een oudere vrouw, die de hoofdpersoon ALTIJD bij de ingang tegenkomt, en vriendelijk groet.
    #winning
      maandag 14 januari 2008 @ 13:15:51 #201
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_56022063
    Robots zijn of worden altijd evil.
      maandag 14 januari 2008 @ 13:28:09 #202
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_56022332
    Je kunt doorgaans makkelijk een uur aan 1 arm blijven hangen aan een richel of aan een uitstekende rots of een boomtak die "toevallig" in de middle of nowhere in een rots groeit

Vervolgens kun je net zo makkelijk jezelf met 1 arm optrekken of sterker nog, een ander persson die aan je arm hangt helemaal naar boven trekken.
    PieAir
    pi_56022457
    Bij sportwedstrijden op de high school maakt de antiheld/nerd altijd het beslissende punt diep in de extra tijd. Altijd ook in slowmotion.
    pi_56022481
    Mensen die populair zijn in HighSchool raken vrijwel altijd aan de drugs/drank en worden white trash.
    A little bit hateful
      maandag 14 januari 2008 @ 13:48:30 #205
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56022868
    De held weet een hartschot te overleven, omdat de kogel afkaatste op een badge, medaille, agenda, metalen doosje of soort gelijks, die precies daar zat.
      maandag 14 januari 2008 @ 14:01:41 #206
    67089 Gillingham
    The horror...
    pi_56023148
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 13:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    De held weet een hartschot te overleven, omdat de kogel afkaatste op een badge, medaille, agenda, metalen doosje of soort gelijks, die precies daar zat.
    Klopt, vergeet alleen niet de kruisjes en bijbels die toevallig op die plek zaten.
    What's it going to be then, eh?
      maandag 14 januari 2008 @ 14:28:40 #207
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_56023786
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:20 schreef jpg97 het volgende:
    In Star-Trek spreekt ook elke alien gewoon Engels ( door de universele vertaler ) maar bij typische rituelen en gewoontes spreken ze wél de taal van die planeten ( klingon, bajoraans etc. etc. )

Geesten kunnen altijd dwars door wanden en muren heen, maar zakken nooit door een vloer
    Dat is gewoon om het interessant te houden, ze kunnen ook de helft van de aflevering vullen met scenes waarin de hoofdrolspelers de taal proberen te leren, maar dat zou niet opschieten.
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef TheThirdMark het volgende:
    A-Team:

1 simpele kogel uit een Browning kan elke auto doen ontploffen mits afgevuurd door het Team zelf.
    Zelfs wanneer ze een band of een deur raken zal deze auto ontploffen.

Daarentegen: 10staven TNT onder een auto zorgen er hooguit voor dat de auto omvalt.

Kogels op hun eigen busje afgevuurd zorgen hooguit voor ''sterretjes'' en zelden tot nooit tot gaten.
    Altijd rondrijden in hetzelfde unieke busje terwijl je een fugitive bent is ook heel slim.
    When all else fails, you always have delusion.
      maandag 14 januari 2008 @ 14:40:07 #208
    45 SiGNe
    pi_56024065
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 13:15 schreef Slarioux het volgende:
    En Asimovs robotwetten worden altijd door de robots aangepast omdat de mensheid een bedreiging voor zichzelf is.

En supercomputers hebben altijd een gezicht
    pi_56024123
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef SiGNe het volgende:

[..]

En Asimovs robotwetten worden altijd door de robots aangepast omdat de mensheid een bedreiging voor zichzelf is.
    Heb je daar ook een voorbeeld van buiten het abominabele I, Robot wat op een paar naampjes en een behoorlijk ruime uitleg van de drie weten niet direkt al te veel met Asimov te maken had? (de nulde wet is prima verder, maar Asimov hamert er duidelijk op dat die niet gebruikt kan worden om de eerste wet gedachteloos buiten werking te stellen, iets wat IR probleemloos doet en de robots zelfs wraakzuchtig laat worden .)
      maandag 14 januari 2008 @ 14:44:49 #210
    45 SiGNe
    pi_56024181
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Litpho het volgende:

[..]

Heb je daar ook een voorbeeld van buiten het abominabele I, Robot wat op een paar naampjes en een behoorlijk ruime uitleg van de drie weten niet direkt al te veel met Asimov te maken had? (de nulde wet is prima verder, maar Asimov hamert er duidelijk op dat die niet gebruikt kan worden om de eerste wet gedachteloos buiten werking te stellen, iets wat IR probleemloos doet en de robots zelfs wraakzuchtig laat worden .)
    2001: A Space Odyssey misschien?
      maandag 14 januari 2008 @ 14:46:29 #211
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_56024223
    Generaals of andere hoge militaire piefen staan nergens voor open en zijn zeer conservatief.
    pi_56024253
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef SiGNe het volgende:

[..]

2001: A Space Odyssey misschien?
    Bij mijn weten was HAL niet met die wetten uitgerust. Clarke was natuurlijk meer een tijdgenoot van Asimov dan een volger.
      maandag 14 januari 2008 @ 14:50:34 #213
    45 SiGNe
    pi_56024316
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 14:47 schreef Litpho het volgende:

[..]

Bij mijn weten was HAL niet met die wetten uitgerust. Clarke was natuurlijk meer een tijdgenoot van Asimov dan een volger.
    HAL was ook eigenlijk meer een computer dan een robot bedenk ik me nu..
    Wel een die iedereen aan boord dood wil hebben om de missie te redden, maar toch geen robot.
      maandag 14 januari 2008 @ 14:52:08 #214
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56024359
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Litpho het volgende:

[..]

Robocop?
    pi_56024576
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 13:15 schreef Slarioux het volgende:
    Niet allemaal: http://entertainment.time(...)m/article2133609.ece
    pi_56024984
    Auto's in The A-Team crashen altijd middels een barrel-roll
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
    pi_56025130
  • Auto achtervolgingen gaan bij voorkeur door smalle steegjes die vol staan met lege kartonnen dozen. De metalen vuilnisbakken zijn ook altijd leeg zodat de auto niet te erg beschadigd.

• Treuren om je familie die net is uitgemoord doe je niet. Je gaat liever zoenen met de held die de moordenaar heeft gedood.

• Als een held een bad guy gaat uitschakelen gaat hij eerst naar zijn geheime kamer vol wapens en neemt dan een dozijn wapens mee. Als er eentje leeg is gooit hij hem weg en pakt het volgende wapen.

• Een helicopter kan makkelijk in een tunnel vliegen.

• Als je auto gestolen wordt moet je er schietend achteraan rennen. Uiteraard gaat dan de auto de hoek om, rolt er een wieldop af en gooi jij vloekend je hoed/jas/pistool op de grond.

• Op een drukke straat vol met mensen kun je makkelijk een gesprek met iemand voeren aangezien al die andere mensen toch stil zijn.
  •   Redactie Frontpage maandag 14 januari 2008 @ 15:38:46 #218
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_56025240
    geen idee of hij al gepost is, maar viel me van het weekend op:

• er is altijd een creditcard voor 'noodgevallen'

• de 'noodgevallen' zijn altijd dat er kleren gekocht moeten worden
  • It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
    pi_56027136
  • Een leegstaand flatgebouw kun je altijd in

• Nadat je via de trap het dak van het flatgebouw hebt bereikt ben je niet moe

• Het dak bereik je sneller via de trap dan die vliegende robot van 12 meter die je achter na zit

• De slechterik draait de powerknop van een apparaat altijd voorbij het veilige nivo. Uiteraard zit er altijd een knop op die je zover door kunt draaien dat de machine zal oververhitten en ontploffen.
  •   dinsdag 15 januari 2008 @ 11:41:58 #220
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_56044687
    terug naar de negers: bij een groep negers zit er altijd wel eentje tussen die voelt dat ie de 'zwarte' man onderdrukt wordt. Deze draagt ook een bril eventueel een hoofddeksel.

Hoe crimineel je in tha hood ook doet, zolang je in god gelooft komt het op het einde allemaal goed.

Op een (studenten)feestje wordt standaard altijd heel het huis afgebroken, komt er altijd iemand aan met een fust bier, liggen alle slaapkamers vol met stelletje die opeens er zin in krijgen. Springt er altijd wel iemand in het zwembad waarop alle vrouwen topless gaan zwemmen. (hier kunnen vast nog wel wat aanvullingen bij).
    pi_56044989
    Op de high school heb je altijd een nerd-neger. Voorzien van bril, iets te korte broek en houthakkersoverhemd. Praat druk, met gebaren.
    pi_56045043
    Vrouwen die een willekeurige man een slap-in-the-face verkoopt belandt uiteindelijke altijd wijdsbeens in bed met diezelfde man.
    A little bit hateful
      dinsdag 15 januari 2008 @ 12:05:03 #223
    3767 Herald
    Come get some
    pi_56045128
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 11:41 schreef the_RAVEN het volgende:
    Op een (studenten)feestje wordt standaard altijd heel het huis afgebroken, komt er altijd iemand aan met een fust bier, liggen alle slaapkamers vol met stelletje die opeens er zin in krijgen. Springt er altijd wel iemand in het zwembad waarop alle vrouwen topless gaan zwemmen. (hier kunnen vast nog wel wat aanvullingen bij).
    MSN-feestje van puber loopt uit de hand
      dinsdag 15 januari 2008 @ 15:48:29 #224
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_56050130
    haha

eigen aanvulling:

Er is ook altijd iemand die een portable DJ-set met enorme speakers heeft (mmh is in mijn vriendengroep wel zo)

Btw diezelfde slap-in-the-face-vrouw heeft ook nog een zus, deze gooit alleen glazen drank leeg in het gezicht van de man waarmee ze gaat slapen.
    pi_56086277
    Bij een spoedeisende operatie waarbij de patiënt op het punt staat het loodje te leggen is er meestal een arts die tegen de zin van zijn collega's op het laatste moment een onorthodoxe methode gebruikt of een nieuw medicijn aan de patiënt toedient en deze zo het leven redt.
      woensdag 16 januari 2008 @ 22:27:39 #226
    45 SiGNe
    pi_56087592
    Zelfs als een (hoofd)persoon wordt gewaarschuwd trappen ze altijd in de val.
    pi_56090159
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 22:00 schreef Nepthys het volgende:
    Bij een spoedeisende operatie waarbij de patiënt op het punt staat het loodje te leggen is er meestal een arts die tegen de zin van zijn collega's op het laatste moment een onorthodoxe methode gebruikt of een nieuw medicijn aan de patiënt toedient en deze zo het leven redt.
    Of als de patient een bekende van de arts is dan gaat hij net zo lang door met reanimeren tot die persoon weer bijkomt. Meestal stopt de arts ook op aandringen van zijn collega's om vervolgens na het zeggen van "No, i won't let him/her die!!" weer verder te gaan. Dit heeft altijd succes.
    pi_56090196
    Als je vijand "achter je !!" roept dan kun je maar beter echt kijken in plaats van te denken dat hij je probeert af te leiden.
    pi_56097048
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef McNasty het volgende:
    Als je vijand "achter je !!" roept dan kun je maar beter echt kijken in plaats van te denken dat hij je probeert af te leiden.
    that is, als je zelf de slechterik bent.

Sowieso is het goed kritisch na te denken of je nu de goederik of de slechterik bent want daarvoor gelden hele andere natuurwetten....
    een goede methode hiervoor is door met je tegenstander op het dak van een (rijdende) trein te gaan vechten.. diegene die dan de hele tijd alle klappen krijgt en meermaals bijna van de trein afflikkert heeft een zeer goede kans de goederik te zijn, de ander valt dan aan te raden eens goed te kijken waar op dat traject precies de trein door een tunnel zal gaan.
      donderdag 17 januari 2008 @ 11:07:03 #230
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_56097229
    En altijd als iemand dood is, hartstilstand, verdronken, uit coma komt, wakker wordt na een val van een brug, etc etc, worden ze zeer plotseling wakker, hoesten ze een potje in de rondte en gaan ze daarna met de held op avontuur.
      donderdag 17 januari 2008 @ 11:18:00 #231
    3767 Herald
    Come get some
    pi_56097536
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 23:34 schreef McNasty het volgende:
    quote:
    Op maandag 5 december 2005 15:45 schreef Herald het volgende:
    Afleidingmanouvres in films:
  • Als de sidekick zegt "hey hierheen, hier ben ik" rennen de slecherikken altijd achter hem aan, zodat de held kan ontsnappen. Ze hebben nooit door dat het een truuk is.
  • Echter de waarschuwing "kijk uit achter je" slaan de slechterikken altijd in de wind want dat is 'de oudste truuk in het boek en daar trappen ze niet in' terwijl er altijd iets achter ze staat/gebeurt wat hun ondergang wordt
      † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 21:18:48 #232
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_56113313
    Als een deur op slot zit, peuter je het ding of in 30 seconden open met een paperclip of je schiet met 1 schot het slot kapot waardoor de deur uit zichzelf open zwaait.
    pi_56113408
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef 2cv het volgende:
    Als een deur op slot zit, peuter je het ding of in 30 seconden open met een paperclip of je schiet met 1 schot het slot kapot waardoor de deur uit zichzelf open zwaait.
    Deuren gaan ook altijd naar buiten open.
    pi_56113459
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 21:18 schreef 2cv het volgende:
    een deur wordt zo ingetrapt... moet je eens proberen valt vies tegen!
      vrijdag 18 januari 2008 @ 10:34:04 #235
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_56123412
    Artikel 7.11 paragraaf 8 verklaard dat bouwvakkers in films:
    - Bouwvakkersoverhemden moeten dragen
    - sexistische opmerkingen / aantijgingen moeten maken (fluiten)
    - Niet ontwikkeld maar ook niet stom mogen zijn
    - Ze potig en breed moeten zijn
    - Ze ten alle tijde een hardhat op moeten
    - Hun brood in een metalen doosje mee moeten nemen (de vrouw heeft het brood gesmeerd, de vrijgezel heeft dan ook geen lekker beleg)
    - Ze hebben altijd de nieuwste power tools
    pi_56123891
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 10:34 schreef the_RAVEN het volgende:
    - Niet ontwikkeld maar ook niet stom mogen zijn
    - Ze potig en breed moeten zijn
    - Ze ten alle tijde een hardhat op moeten
    - Hun brood in een metalen doosje mee moeten nemen (de vrouw heeft het brood gesmeerd, de vrijgezel heeft dan ook geen lekker beleg)
    - Ze hebben altijd de nieuwste power tools
    hehe zo kan je nog een wiki aanmaken met een echte wettekst
    pi_56123939
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 10:34 schreef the_RAVEN het volgende:
    En als een vrouw daarop in gaat, dan zeggen ze altijd "back off woman. What's wrong with you. I'm married etc"
    A little bit hateful
      vrijdag 18 januari 2008 @ 15:11:57 #238
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_56131102
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 10:54 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

En als een vrouw daarop in gaat, dan zeggen ze altijd "back off woman. What's wrong with you. I'm married etc"
      vrijdag 18 januari 2008 @ 18:33:03 #239
    94782 Nieuwschierig
    Pro bikini-lijn
    pi_56136053
    Amerikaanse presidenten:
    Hij is een good guy: Type Kennedy / Clinton
    Hij is een bad guy: Type Nixon / Bush
    In Science Fictionfilms: het is een zeer wijze grijzende neger.
    Wie dit leest is gek
      vrijdag 18 januari 2008 @ 19:39:37 #240
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_56137760
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 18:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
    Amerikaanse presidenten:
    Hij is een good guy: Type Kennedy / Clinton
    Hij is een bad guy: Type Nixon / Bush
    In Science Fictionfilms: het is een zeer wijze grijzende neger.
    Jonge presidenten maken stomme beginnersfouten. Oude presidenten zijn oerconservatief.
      vrijdag 18 januari 2008 @ 20:09:34 #241
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56138584
    De politieke stroming waartoe desbetreffende president behoort wordt nooit specifiek duidelijk gemaakt. Tenzij deze echt bestond/bestaat.
    pi_56138620
    veel van de presidenten zijn weduwnaar nadat hun vrouw gestorven is tijdens een slopend ziekbed!
      vrijdag 18 januari 2008 @ 23:03:46 #243
    45 SiGNe
    pi_56143359
    Als iemand in een film in drijfzand valt dan gaat ie helemaal kopje onder, soms zelfs dusdanig dat zelfs een uitgestrekte arm er volledig in verdwijnt.
    In het echte leven zak je er niet verder dan tot aan je middel in.
      zaterdag 19 januari 2008 @ 00:00:49 #244
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_56144845
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 14:50 schreef SiGNe het volgende:

[..]

HAL was ook eigenlijk meer een computer dan een robot bedenk ik me nu..
    Wel een die iedereen aan boord dood wil hebben om de missie te redden, maar toch geen robot.
    Mwa, een computer die een heel schip bestuurt/controleert... Dan zou ik dat schip wel een 'robot' willen noemen...

Kwestie van schaal...
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      zaterdag 19 januari 2008 @ 12:28:10 #245
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_56150840
    quote:
    Disclosure niet gezien?
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      zaterdag 19 januari 2008 @ 12:36:36 #246
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_56150991
  • Als iemand 's nachts wakker wordt van vreemde geluiden in zijn huis, pakt hij een honkbalknuppel (die voor dat soort gelegenheden in de slaapkamer staat), gaat dapper op het geluid af en roept: "Hello? Is anyone there?", zodat de inbreker weet dat 'ie betrapt is en zich alvast kan voorbereiden op de confrontatie met de bewoner.
  • [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2008 @ 12:58:50 #247
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_56151385
    Doe in een film het licht uit en het wordt hooguit een beetje schemerig.
    pi_56186046
    quote:
    Op zaterdag 19 januari 2008 12:58 schreef 2cv het volgende:
    Doe in een film het licht uit en het wordt hooguit een beetje schemerig.
    Idd, hoe ook altijd in een donkere grot of mijn er altijd nog ergens een lichtbron is terwijl de hoofdrolspeler alleen maar een toorts heeft.

Geen idee of hij in voorgaande delen genoemd is, maar in Amerikaanse films rijden ze wel héél vaak met het raam open.

Ohw, en in het donker zie je altijd de gezichten van diegene achter het stuur, ook al schijnen de koplampen in de camera.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_56187771
    Na het zien van de nieuwste aflevering van SG atlantis:

Als een man en een hoogzwangere vrouw in een afgesloten ruimte zitten, krijgt de desbetreffende vrouw altijd weeën.
      † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 21:41:06 #250
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_56188092
    Als iemand iets oefent op een computer om het later in het echt uit te voeren mislukt het altijd en wordt er gezegd 'the computer is wrong'. Als hetgeen wat op de computer geoefend wordt in het echt uitgevoerd wordt dan lukt het altijd.
      zondag 20 januari 2008 @ 21:47:47 #251
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_56188289
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 21:28 schreef Magic-IRC het volgende:
    Na het zien van de nieuwste aflevering van SG atlantis:

Als een man en een hoogzwangere vrouw in een afgesloten ruimte zitten, krijgt de desbetreffende vrouw altijd weeën.

Waarop ze naar buiten gaat en een gebouw probeert te beklimmen.
    When all else fails, you always have delusion.
    pi_56188443
    De schurk vertelt op het einde z'n hele plan, waardoor de held de touwen losmaakt waarmee hij op een stoel vast zit gebonden en slaat de schurk neer.
    Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
    pi_56189390
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 21:52 schreef bijdehand het volgende:
    De schurk vertelt op het einde z'n hele plan, waardoor de held de touwen losmaakt waarmee hij op een stoel vast zit gebonden en slaat de schurk neer.
    Goeie inderdaad, zo van: Je gaat toch dood dus nu kan ik het je wel vertellen.
    En dan aan het eind: Nu je het weet, moet je ook dood.
      maandag 21 januari 2008 @ 01:14:14 #254
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_56191083
    Over werken zijn er ook nog veel te noemen, nu alvast een paar:

- Mensen hebben altijd tijd en hoeven nooit te werken (al is het natuurlijk ook niet interessant als het niets met de plot te maken heeft)
    - Je baan is totaal niet belangrijk. Niet op komen dagen, vrij nemen, gewoon wanneer je wilt. Als iemand er naar refereert dat je moet werken zeg je "The hell with it".
    - Als je je werk wel heel belangrijk vindt dan is er altijd wel iemand die je probeerd over te halen om ergens mee naar toe te gaan, ondanks het belang van je werk of een belangrijke opdracht. Voor de ander maakt het niets uit dat de persoon in kwestie eigenlijk helemaal niet kan.
    - Maar iedereen gaat altijd uiteindelijk wel mee met de andere persoon/groep.

Natuurlijk is werken bedoeld om te leven en zo denk ik er ook over, maar in de film maken ze het wel erg bont
    Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
    www.xi-online.nl
      maandag 21 januari 2008 @ 09:59:39 #255
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_56193158
    * taxichauffeurs kunnen heel goed een baby in de wereld helpen
    * Als de held een telefoon bij zich heeft gaat deze altijd af als hij de slechterikken aan het bespioneren is.
    * Om een henchman af te leiden gooi je een koevoet tegen iets dat geluid maakt. De henchman vraagt zich niet af waarom de koevoet door de lucht vloog.
      maandag 21 januari 2008 @ 10:12:36 #256
    84808 Hari-Bo
    Onbegrijpelijk?
    pi_56193411
    * Auto's hoeven nooit op slot.
    Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
    Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
      maandag 21 januari 2008 @ 11:07:36 #257
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_56194689
    * huizen ook niet
    * Auto's kunnen ook met een schroevendraaier gestart worden
    * Iemand die in een trailer woont heeft altijd een pick-up truck
    pi_56195061
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 09:59 schreef the_RAVEN het volgende:
    * Om een henchman af te leiden gooi je een koevoet tegen iets dat geluid maakt. De henchman vraagt zich niet af waarom de koevoet door de lucht vloog.
    Als the badguy gaat kijken, dan ziet hij altijd een rat of kat wegrennen en denkt dan dat er niets aan de hand is.
    A little bit hateful
    pi_56197387
  • ruimtepakken zijn altijd voorzien van een lampje aan de bínnenkant van de helm.
  •   maandag 21 januari 2008 @ 13:07:15 #260
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_56197610
    Alles dat stuk gaat is niet alleen stuk omdat het niet werkt, maar het gaat ook altijd zichtbaar stuk zodat je ziet dat het stuk is:

- Het ontploft
    - Rook
    - Vonken
    - Lampjes die aan waren, gaan uit
    - Een zoemtoon die zwakker wordt of uitgaat.

Als iets dan stuk is is het of niet te repareren, of wel te repareren en het lukt de held van de film met een paperclip en een stukje ducttape. Als het niet kan wordt het ook niet geprobeerd; een reparatie die mislukt zie je zelden.
    pi_56200528
    Ga nooit in een motel/hotel langs een verlaten weg eten. Je komt er altijd je toekomstige moordenaar tegen.
    pi_56201003
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 15:19 schreef Urquhart het volgende:
    Ga nooit in een motel/hotel langs een verlaten weg eten. Je komt er altijd je toekomstige moordenaar tegen.
    Stroom valt uit en het regent
    Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
      maandag 21 januari 2008 @ 15:54:50 #263
    45 SiGNe
    pi_56201260
    Zelfs als auto's geen benzine hebben kunnen ze ontploffen, dit gebeurd het liefst midden in de lucht nadat ze een ravijn zijn ingereden.

En over de serie en film Miami Vice, hoe kon Crocket van een simpel politiesalaris een Ferrari Testarossa en een zeiljacht betalen?
    Hij reed er ook privé in, dus hij was niet undercover.

En ook al heb je nog nooit eerder gevlogen, zo moeilijk is dat niet tenslotte, je kan beter vliegen dan de tegenstander die er jarenlang voor geleerd heeft.
    pi_56201587
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 15:54 schreef SiGNe het volgende:
    En over de serie en film Miami Vice, hoe kon Crocket van een simpel politiesalaris een Ferrari Testarossa en een zeiljacht betalen?
    Hij reed er ook privé in, dus hij was niet undercover.
    hoe niet fucken met de serie Miami Vice Crocket was namelijk altijd undercover en dan heette hij Burnett! Dat kon altijd gezien worden, dus daarom had hij die auto en woonde hij op de boot!

de film moet je het niet over hebben want die is dramatisch slecht!
    pi_56201650
    Horrorfilms laten altijd ruimte open voor een vervolg. Als alles weer goed lijkt te zijn, de hoofdrolspelers blij zijn en het gevaar is verdwenen, geeft de vijand altijd nog een teken af dat hij terug komt. In de vorm van een hand uit een graf ofzo. Waarna direct de aftiteling begint.
    pi_56201781
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 11:07 schreef the_RAVEN het volgende:
    * Iemand die in een trailer woont heeft altijd een pick-up truck
    Deze klopt echt altijd
    Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
    Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
      † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 21:22:29 #267
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_56208683
    Wachtwoorden zijn altijd in no-time te raden.
      dinsdag 22 januari 2008 @ 00:16:02 #268
    44470 ErikT
    Lekker PSV!
    pi_56213343
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 21:22 schreef 2cv het volgende:
    Wachtwoorden zijn altijd in no-time te raden.
    Ja die zag ik vandaag ook weer. Je moet gewoon HEEL SNEL typen en dan heb je het wachtwoord. Zit zo'n dude dan alle combinaties achter elkaar te proberen ofzo.
    Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
    3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
      dinsdag 22 januari 2008 @ 00:18:54 #269
    44470 ErikT
    Lekker PSV!
    pi_56213404
    Een andere: karakters kennen altijd extreem weinig mensen. Het sociale leven is nihil. Meestal beperkt tot ofwel de kleine familiekring, een partner, of een kleine groep vrienden / 1 vriend.
    Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
    3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
    pi_56215671
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 00:16 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja die zag ik vandaag ook weer. Je moet gewoon HEEL SNEL typen en dan heb je het wachtwoord. Zit zo'n dude dan alle combinaties achter elkaar te proberen ofzo.
    iedereen typt sowieso met 170 aanslagen per minuut zelfs als ze dat met 1 hand doen (Assasins met Sylvester Stallone)
    pi_56219655
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 15:54 schreef SiGNe het volgende:

Nuja, dat vond ik juist erg geloofwaardig: als je bedacht dat altijd als hij enkele kilo's cocaine in beslag nam, gelijk als eerste er een gaatje inboorde en eventjes een paar proeflikjes nam..
    Een politieagent die dat doet heeft meestal ook opvallend veel te besteden voor enkel een politie-salarisje
    pi_56221986
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 06:14 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

iedereen typt sowieso met 170 aanslagen per minuut zelfs als ze dat met 1 hand doen (Assasins met Sylvester Stallone)
    Stallone kan type?
    A little bit hateful
    pi_56223784
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 06:14 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

En er wordt ook altijd zo hard getypt.
    Je moet ook nog eens in morse kunnen horen wat ze typen ofzo
      woensdag 23 januari 2008 @ 15:35:47 #274
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_56251861
    * Het pasje van de nachtwaker met een salaris van 10 Dollar per uur opent het state-of-the-art onderzoekslaboratorium van 221 miljoen Dollar.
    * Als je een moeder met een mini-van en een kind ziet van rond de 10-11 dan kan je er donder op zeggen dat zoontje naar soccerpractice gebracht moet worden.
      woensdag 23 januari 2008 @ 16:04:20 #275
    45 SiGNe
    pi_56252563
    Lelijke vrouwen hoeven alleen hun bril af te zetten en hun haar (sensueel) uit een knot te halen en ze zijn meteen superknap.
    pi_56267741
    als iemand een militaire opleiding volgt dan is hij altijd rebels, wordt bijna eruit geflikkerd, ziet dan het licht, gaat hard trainen en wordt de beste van zijn opleiding (An officer and a gentleman, Annapolis, Top Gun, Full Metal Jacket en ga zo maar door)
      donderdag 24 januari 2008 @ 08:00:48 #277
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_56268027
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 16:09 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

hoe niet fucken met de serie Miami Vice Crocket was namelijk altijd undercover en dan heette hij Burnett! Dat kon altijd gezien worden, dus daarom had hij die auto en woonde hij op de boot!

de film moet je het niet over hebben want die is dramatisch slecht!
    Verhaal was meen ik dat hij die auto van de gemeente gekregen had als beloning voor gedane diensten. Maa r welke stad geeft nou een Ferrari cadeau? .
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
    pi_56269593
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 07:07 schreef -_Tommy_- het volgende:

(An officer and a gentleman, Annapolis, Top Gun, Full Metal Jacket en ga zo maar door)
    hé, in dat rijtje kun je natuurlijk niet Goldie Hawn's Private Benjamin vergeten, welke de ultieme definitie van die filmwet is, die andere genoemden zijn eigen maar zwakke remakes van die klassieker
    pi_56269738
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 08:00 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Verhaal was meen ik dat hij die auto van de gemeente gekregen had als beloning voor gedane diensten. Maa r welke stad geeft nou een Ferrari cadeau? .
    nee de wagen was een deel van zijn cover en de gemeente wilde die juist invorderen, in aflevering seizoen 1! omdat daarna aan einde seizoen 2 zijn wagen wordt opgeblazen krijgt hij daarna een in beslag genomen witte Testarossa!
    pi_56273466
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:24 schreef McNasty het volgende:

[..]

Of door het geluid dat de toetsen maken af te luisteren en te onthouden.
    Of door de vingerafdrukken af te lezen
      vrijdag 25 januari 2008 @ 10:14:27 #281
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_56293913
    * Je kan ook stof op een keypad van een deur doen en dan zie je aan de vingerafdrukken welke nummer je moet indrukken, de volgorde maakt dan niet uit.
    * In een 7-11 staat altijd een allochtoon achter de kassa
    pi_56294143
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 10:14 schreef the_RAVEN het volgende:

* In een 7-11 staat altijd een allochtoon achter de kassa
    Enkel in de echte achterbuurten van de grote steden, in de suburbs staat er gewoon een nette blanke doch ietwat ongeorganiseerde jongere die twijfelt of zn voortijdige dropout uit de highschool wel de juiste keuze was en over hoeveel mannen zn vriendin sex gehad heeft (thirty-seven!!)

een vriendelijk uitziende neger-jongen achter de toonbank in een 7-11 (in een achterbuurt dus) met zeer hoge waarschijnlijkheid doodgeschoten worden, tenzij het de 'goede hoofdpersoon' is die uit geldnood gedwongen de overval pleegt.
      zaterdag 26 januari 2008 @ 15:01:37 #283
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_56319659
    Altijd als de hoofdpersoon overtuigd moet worden gebeurt dat door de sidekick of de mentor van de hoofdpersoon. Die lukt het nooit om de held te overtuigen om (mee) op avontuur te gaan.

Op het moment dat de held de kamer uitloopt pakt de sidekick het bewijsmateriaal / de geheime schatkaart / het medaillon uit de la dat de held zal overtuigen.

Dit werkt ook voor politieagenten die een bepaalde case moeten oppakken van iemand die daar belang bij heeft (het slachtoffer).
      zondag 27 januari 2008 @ 00:17:54 #284
    45 SiGNe
    pi_56331582
    HIstorische gebeurtenissen in Films zijn altijd door Amerikanen gebeurd, ook al zegt de echte geschiedenis dat het Britten waren.
    En in het buitenland spreken ze altijd perfect engels, zelfs als men tegen hun eigen landgenoten spreekt.
    pi_56344408
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef SiGNe het volgende:
    HIstorische gebeurtenissen in Films zijn altijd door Amerikanen gebeurd, ook al zegt de echte geschiedenis dat het Britten waren.
    En in het buitenland spreken ze altijd perfect engels, zelfs als men tegen hun eigen landgenoten spreekt.
    U571, Dat je het verhaal wat aanpast om het leuker te maken o.k. maar zeker met iets historisch kun je toch het fatsoen hebben om de karakters de juiste nationaliteit te geven
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_56344628
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 18:03 schreef vipergts het volgende:

[..]

U571, Dat je het verhaal wat aanpast om het leuker te maken o.k. maar zeker met iets historisch kun je toch het fatsoen hebben om de karakters de juiste nationaliteit te geven
    Wat aanpast? Het verhaal is zo'n beetje volledig herschreven.
    quote:
    U-571 is also depicted in the movie U-571, starring Matthew McConaughey, Bill Paxton and Jon Bon Jovi. In fact, U-571 was never captured by the Allies, nor was her Enigma Machine ever taken. The events in the film are loosely based on the British capture of U-110 and her Enigma and cipher keys.

U-110 and U-201 were attacking convoy OB318 in the North Atlantic south of Iceland when a torpedo launch failure resulted in Lemp's guard being dropped. In this crisis, the escorting corvette, HMS Aubretia, had responded to U-110's attack, located her with Asdic and dropped depth charges.

U-110 barely survived the attack but she was seriously damaged and helpless. After a second depth-charge attack, she surfaced, to the crew's relief, and Lemp announced "Last stop, everybody out", meaning "Abandon ship". As the crew turned out onto the u-boat's deck they came under fire from two attacking warships (HMS Bulldog and HMS Broadway) with casualties from gunfire and drowning. The British had believed that the German deck gun was to be used and ceased fire when they realised that the u-boat was being abandoned and the crew would surrender.

The escort commander, Captain Joe Baker-Cresswell in Bulldog, had initially made to ram but recognised the opportunity for capture, pulled out and hove to, before strafing the submarine. Broadway also closed in, intending to prevent U-110 submerging and suffering incidental damage.

Lemp assumed that the boat, with vents open, would sink and ordered a radio operator, Heinz Wilde, to leave the codebooks and Enigma machine and get out - "The U-boat is sinking", he is reported to have said. Another radio operator recovered personal effects, ignoring the secret material.

Lemp realised that the U-110 was not sinking and attempted to swim back to it to destroy the secret material. He was never seen again. He may have been shot in the water by a British sailor (as testified by a German eyewitness), but his fate is unknown. Including Lemp, 15 men were killed in the action and 32 captured.

Bulldog's crew boarded U-110 and stripped it of everything portable on the spot, including her secret documents and Enigma cipher machine. U-110 was taken in tow back toward Britain, but sank en route to Scapa Flow.

The documents captured from U-110 helped Bletchley Park codebreakers solve Reservehandverfahren, a reserve German hand cipher.

The movie U-571 was partially inspired by the capture of U-110.
    (Wikipedia, de artikels over U571 en U110)
    Meest bagger in die film was nog wel het onderwatergevecht van twee duikboten. Dat kon helemaal niet in WO2.
      zondag 27 januari 2008 @ 19:56:44 #287
    45 SiGNe
    pi_56346766
    Bij Guns of Navarone en Heroes of Telemark precies hetzelfde..
    pi_56354639
    mensen in films plakken graag zwarte tape op het logo op hun tv.
    pi_56355048
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 18:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat aanpast? Het verhaal is zo'n beetje volledig herschreven.
    [..]

(Wikipedia, de artikels over U571 en U110)
    Meest bagger in die film was nog wel het onderwatergevecht van twee duikboten. Dat kon helemaal niet in WO2.
    Dat is waar maar als ze het waargebeurde verhaal filmen komen er te weinig mensen. Maar de verkeerde nationaliteit is gewoon zo onfatsoenlijk en onnodig voor het verhaal

Er is in WO2 1 amerikaanse duikboot door een Uboot tot zinken gebracht. Ik kan het nu even niet vinden, maar het moet een van de toppers zijn. weet ook niet of het onderwater was
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_56355079
    luchtvaartmaatschappijen zijn altijd fictief! en vrij vaak is het een Boeing 747 en dan in het wit met een blauwe striping!
    pi_56355312
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 07:11 schreef vipergts het volgende:
    Er is in WO2 1 amerikaanse duikboot door een Uboot tot zinken gebracht. Ik kan het nu even niet vinden, maar het moet een van de toppers zijn. weet ook niet of het onderwater was
    Klopt, was niet onderwater.
    pi_56355315
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 02:44 schreef rcco het volgende:
    mensen in films plakken graag zwarte tape op het logo op hun tv.
    Voorbeeld
    A little bit hateful
      maandag 28 januari 2008 @ 12:38:21 #293
    45 SiGNe
    pi_56359862
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 07:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
    luchtvaartmaatschappijen zijn altijd fictief! en vrij vaak is het een Boeing 747 en dan in het wit met een blauwe striping!
    Ze vliegen trouwens ook heel erg vaak met KLM vliegtuigen in films.
    pi_56362367
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 08:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Voorbeeld
    ik zie het zo vaak. gisteravond viel het me weer op in de film American Psycho
    pi_56362935
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef SiGNe het volgende:
    Behalve de badguys die hebben een vaag (meestal russisch) accent
      maandag 28 januari 2008 @ 16:26:21 #296
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_56364384
    * Ieder Amerikaans gezin stuurt zijn kinderen op zomerkamp (this one time in bandcamp..) in de zomer

* Als rechercheur kan je maar beter niet op moordzaken zitten, 95% dat de seriemoordenaar die actief is in jouw district, je stille hints geeft wie hij is. Aan het einde van het liedje hakt ie je vrouw d'r hoofd eraf.
    pi_56364776
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 16:26 schreef the_RAVEN het volgende:
    * Ieder Amerikaans gezin stuurt zijn kinderen op zomerkamp (this one time in bandcamp..) in de zomer
    maar dit is wel voor een deel waar, gaan veel kinderen op zomerkamp hoor!
      maandag 28 januari 2008 @ 16:46:25 #298
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_56364883
    wat doen die ouders dan? zonder kids op vakantie of werken ze gewoon door?
    pi_56364990
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 16:46 schreef the_RAVEN het volgende:
    wat doen die ouders dan? zonder kids op vakantie of werken ze gewoon door?
    veel werken gewoon door, maar de vakantie is vaak maar paar weken en de scholen zijn voor veel langere tijd dicht!

neem aan dat ook jouw ouders niet de volle vakantie vrij waren!
      maandag 28 januari 2008 @ 16:55:42 #300
    110088 Antal
    Kuifje _O_
    pi_56365117
    quote:

Vrouwen worden altijd hysterisch in films en niemand slaat ze om ze te kalmeren.
    Gisteren airplane gezien.. stonden er voor in de rij om dat mens te kalmeren.. LOL
    He's a Monday morning lunatic
    Disturbed from time to time
    Lost within himself
    In his solitary shell
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')