abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:05:43 #1
3767 Herald
Come get some
pi_55725145
Frappant filmwet:
quote:
Op 29 september 2000 18:13 schreef Tweek het volgende:
Das een film wet doe altijd het omgekeerde van wat je het beste kan doen.
Vorige delen

Frappante filmwetten
Frappante filmwetten deel II

probeer plz iets origineels te verzinnen, dus niet weer aankomen met de L-vormige lakens of dat de held met zijn revolver met 6 kogels moeiteloos een leger evil henchmen kan uitschakelen die niets raken met hun vol automatische machinegeweren.

Mocht je filmwet te obscuur zijn, dan vraagt Frollo om meerdere films te noemen waarin die voorkomt (de filmwet dan eh, niet Frollo).

TS begint uiteraard:

Reporters
  • de reporter, krant of film, is altijd bezig met een groot verhaal.
  • de reporter is meestal vrouw en moet zich nog altijd bewijzen en aandringen bij de hoofdredacteur om te mogen werken aan het verhaal.
  • aan het verhaal werken betekent er de hele dag mee bezig zijn, tot in de late uurtjes.
  • objectief blijven lukt nooit, want de reporter wordt altijd onderdeel van het verhaal dat ze wil schrijven
  • informatie zoeken over een gebeurtenis van jaren geleden is heel gemakkelijk. In de bibliotheek kun je oude kranten bekijken en met het grootste gemak spot je het voor jou relevante artikel.
  • als de reporter op locatie gefilmd wordt is het alleen voor een lullige aankondiging als "this is Amy Walker, live for TBS news".
  • na de aankondiging duwen ze de microfoon snel in iemand anders handen zodat ze snel weer weg kunnen.
  • *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      woensdag 2 januari 2008 @ 16:19:38 #2
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55725419
    moet het over reporters gaan of kijk je alleen maar superman films?
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_55725755
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    http://www.flickr.com/photos/unioz/
      woensdag 2 januari 2008 @ 17:01:23 #4
    16570 Thijz
    Ignorance Is Bliss
    pi_55726248
    dat, als ze in een auto rijden, het altijd of een Amerikaans barrel is, of het is een Volvo
    Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
    Held :D
    pi_55726305
    Alle goederikken hebben mooie Apples, terwijl de slechterikken een kutcomputer hebben
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      woensdag 2 januari 2008 @ 17:48:26 #6
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55727062
    Je moet altijd je stuur de hele tijd van links naar rechts blijven draaien om recht te kunnen rijden.
      donderdag 3 januari 2008 @ 09:46:32 #7
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55739973
    Als je met een beker koffie rondloopt, en iemand loopt per ongeluk jouw kant op, dan MOET je over jezelf heenknoeien in plaats van de andere kant op te knoeien.

Wanneer je door de regen loopt, dan zijn alleen je haren nat, maar je kleding niet en bij vrouwen loopt de makeup ook niet uit.

Als je sex hebt gehad dan druipt er niks uit, maar ga je lekker naast elkaar liggen en naar het plafond staren.
    PieAir
      donderdag 3 januari 2008 @ 09:51:15 #8
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_55740030
    Wat ik me afvraag hè, als je in een OP genoemd wordt, telt dat dan als naamtopic?
      donderdag 3 januari 2008 @ 09:55:28 #9
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55740102
    B.A. is een van de beste stuur-van-links-naar-rechts-bewegen-en-rechtdoor-rijden-chauffeurs.

Alle agenten die een 'stake-out' moeten doen, hebben eerst koffie en donuts gehaald, dat 1 minuut na de eerste hap / slok vervolgens over het dashboard heen gaat omdat ze snel achter de boeven aan moeten.

De wetenschapper heeft altijd een bril
    Dokters dragen geen bescherming voor hun gezicht bij medische handelingen.
      donderdag 3 januari 2008 @ 10:57:18 #10
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_55741102
    Waarom altijd de telefoon opnemen met "yes" of "hello" ???

En waarom nooit "bye" zeggen???
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_55741151
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 10:57 schreef Patch het volgende:
    Is dat niet min of meer een gebruik in Angelsaksische landen? Naast "Bouquet Residence speaking" natuurlijk.
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:02:02 #12
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_55741199
    Gevaarlijke stoffen zitten altijd in makkelijk breekbare containers
    Iedere probleem in Star Trek is op te lossen door de primaire stroom om te leiden naar de deflector
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_55741243
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 10:59 schreef Litpho het volgende:

[..]

Is dat niet min of meer een gebruik in Angelsaksische landen? Naast "Bouquet Residence speaking" natuurlijk.

pi_55741294
    Elke Aziaat kent minstens één vechtsport
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    http://www.flickr.com/photos/unioz/
    pi_55741311
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:02 schreef Ps2K het volgende:
    Gevaarlijke stoffen zitten altijd in makkelijk breekbare containers
    Iedere probleem in Star Trek is op te lossen door de primaire stroom om te leiden naar de deflector
    Of de polariteit van de energie om te draaien.

Verder zijn er de overbekende L-vormige lakens en elke hotelkamer in Parijs heeft uitzicht op de eifeltoren.
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:19:05 #16
    22457 Patch
    pi_55741520
    En ophangen / neerleggen zonder de ander het te laten weten, door 'bye' of iets in die trant te zeggen??
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:20:32 #17
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55741549
    In Star-Trek spreekt ook elke alien gewoon Engels ( door de universele vertaler ) maar bij typische rituelen en gewoontes spreken ze wél de taal van die planeten ( klingon, bajoraans etc. etc. )

Geesten kunnen altijd dwars door wanden en muren heen, maar zakken nooit door een vloer
    PieAir
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:36:13 #18
    94617 Ps2K
    pi_55741854
    Gezien de overvloed aan zombie films die in de afgelopen eeuw zijn gemaakt is het iedere keer verbazingwekkend dat ze in een nieuwe film pas halverwege erachter komen dat de hersens stuk gemaakt moeten worden.

Vrouwen worden altijd hysterisch in films en niemand slaat ze om ze te kalmeren.

Negers gaan over het algemeen het eerste dood in horror films.

Als je een rood shirt draagt, ga dan niet mee met Kirk naar de onbekende planeet
    (McCoy, Spock, Kirk and ensign Ricky beam down to the planet. Guess who's not coming back?)
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_55742078
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Ps2K het volgende:
    Als je een rood shirt draagt, ga dan niet mee met Kirk naar de onbekende planeet
    (McCoy, Spock, Kirk and ensign Ricky beam down to the planet. Guess who's not coming back?)
    Het zal je ziektekostenverzekeraar maar zijn .
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:56:34 #20
    94617 Ps2K
    pi_55742282
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Die lui willen je gewoon dood hebben!

Nog een filmwet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Stormtrooper_effect
      donderdag 3 januari 2008 @ 13:43:04 #21
    104160 Nihil
    stelt niks voor
    pi_55744567
  • Bij een verhuizing zetten de verhuizers eerst een stapel dozen en een stoel op de stoep of op het gazon en vragen bij ieder item naar welke ruimte het gebracht moet worden.
  • Indien een scene snelheid of actie moet verbeelden krijg je het in slow-motion te zien.
  • De amerikaanse film GSMmetjes hebben allemaal een uittrekbare antenne.
  • Als er een zeer groot contant bedrag bij de bank word opgenomen krijg je een gratis koffertje.
  • Indien de vluchtauto niet direct start, helpt het om herhaaldelijk op het gaspedaal te stampen.
  • Ook al is een slachtoffer al zijn armen, benen, hoofd en romp kwijt geraakt tijdens de explosie, je stelt hem gerust met de opmerking:"everything is gonna be allright".
  • Een barkeeper staat altijd glazen af te drogen.
  • Er is altijd een parkeerplaats vrij pal voor deur, ook al is het midden in New York of LA.
  • Als een auto een ravijn in rijdt, ontploft deze tijdens de vlucht zonder enige aanleiding.
  • Niet alleen beginnen alle telefoonnummers met 555, maar de snelheid waarmee een nummer word ingetikt is verbazingwekkend hoog. Probeer het maar eens met je eigen 06 nummer...
  • Een auto stelen is een fluitje van een cent... je trekt een handvol draden onder het dashboard vandaan en die duw je tegen elkaar aan en .... hopla... de motor start. Geen last van alarm, startonderbreker of stuurslot.
  • Tijdens de Engelse (?) les hebben ze het altijd over Kierkegaard (who the **** is Kierkegaard) en de les is altijd binnen 12 seconden afgelopen want dan gaat de bel. De leerlingen staan op en lopen direct weg.... huiswerk noteren ze niet. Ze hebben ook altijd maar een paar boeken in hun hand (of lopen ze de hele dag op en neer naar de lockers).

[ Bericht 0% gewijzigd door Nihil op 04-01-2008 11:05:31 ]
  •   donderdag 3 januari 2008 @ 14:19:05 #22
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55745322
    Op een spoorwegovergang valt altijd de auto uit als er een trein aankomt, vaak is de benzine op.

Het ergste vind ik eigenlijk dat de hoofdrolspeler 20 mensen doodschiet om te bewijzen dat ie 'onschuldig' is.
      donderdag 3 januari 2008 @ 14:38:15 #23
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55745762
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 09:51 schreef Frollo het volgende:
    Wat ik me afvraag hè, als je in een OP genoemd wordt, telt dat dan als naamtopic?
    nee

maar misschien wil Mike de reeks wel hernoemen naar Frollo's frapante filmwetten
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      donderdag 3 januari 2008 @ 14:46:54 #24
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55745959
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef the_RAVEN het volgende:
    Het ergste vind ik eigenlijk dat de hoofdrolspeler 20 mensen doodschiet om te bewijzen dat ie 'onschuldig' is.
    ja maar dat zijn dan alleen bad guys, het ergste is dat als de held iemand moet beschermen dat ten koste doet van tientallen omstanders.
    "de hotel eigenaar is door zijn kop geschoten, de schoonmaakster gewurgd, mijn collega is in zijn nek gestoken, een aantal winkelcentrumbezoekers zijn neergemaaid en de boerderij van mijn ouders is inclusief ouders opgeblazen, maar gelukkig heb ik een tot gisteren voor mij onbekende vrouw weten te redden uit de klauwen van de Tjetjeense maffia!"
      donderdag 3 januari 2008 @ 15:26:31 #25
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55746844
    Als je in Amerika in een restaurant hebt gegeten, dan leg je wat briefgeld op tafel en loop je weg.
    PieAir
    pi_55747159
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 15:26 schreef jpg97 het volgende:
    Als je in Amerika in een restaurant hebt gegeten, dan leg je wat briefgeld op tafel en loop je weg.
    Dat noemen ze fooi
    pi_55747406
    quote:
    Dat doe ik hier ook. Zit ik nu in mijn eigen versie van The Truman Show?
      donderdag 3 januari 2008 @ 15:50:56 #28
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_55747457
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 10:57 schreef Patch het volgende:

En waarom nooit "bye" zeggen???
    Of bij een afspraak nooit bepreken hoe laat en waar je precies afspreekt.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
    pi_55749098
    Als twee mensen in gesprek zijn richt de camera zich het meeste van de tijd op de protagonist, ook al zegt die niets. Tenzij de ander een lekker wijf is, natuurlijk.
    Graag op anoniem
      donderdag 3 januari 2008 @ 17:11:07 #30
    104160 Nihil
    stelt niks voor
    pi_55749461
  • Een motorfiets heeft een onbeperkt aantal versnellingen
  •   donderdag 3 januari 2008 @ 17:22:51 #31
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55749710
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Dat noemen ze fooi
    Dus ze betalen alleen maar fooi
    PieAir
    pi_55756419
    In een vliegtuig dat gekaapt wordt of dreigt neer te storten is altijd een hoogzwangere vrouw aan boord.
    Wie dit leest is gek
    pi_55757325
    Mensen op magische wijze terug uit het hiernamaals halen is een slecht idee, aangezien je dan meestal een evile versie terug krijgt of iemand die op een andere manier niet helemaal zoals vroeger is.
    pi_55759100
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 17:22 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dus ze betalen alleen maar fooi
    Naja ik betaal eerst en dan laat ik een fooi achter op tafel...

je kan anders ook aan Dine-and-Dash doen
    pi_55759671
    Een paar ervaren jongens (hoofdrolspelers) gaan op een missie, vergezeld met een andere acteur die je nog nooit gezien hebt. Die gaat het dus niet overleven

Niemand gaat naar de plee

Heel veel badguys hebben de zelfde doodschreeuw

Start een auto niet? Gewoon op het stuur slaan!

Bad guys moeten natuurlijk altijd (terwijl ze vaak alleen de trekker over hoeven te halen om te winnen) hun hele snode plan en hun motieven uitleggen aan de held van het verhaal. Dit wordt de bad guy dus fataal

Waarom, als er met automatische geweren wordt geschoten, zie je de kogels altijd de grond raken? Mikken ze op de voeten?
      vrijdag 4 januari 2008 @ 00:19:49 #36
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55760406
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 23:51 schreef HeyFreak het volgende:
    Niemand gaat naar de plee
    er wordt vaak zat naar de plee gegaan

maar zo zal jij het wel niet bedoelen. Jij bedoelt dat enkel om je behoefte te doen toiletbezoekje, zonder dat het iets toevoegt tot het plot. Tja zo kun je alles wel opnoemen zoals:

Niemand strikt zijn veters
    Niemand drinkt karnemelk
    Niemand gebruikt deoderant
    Niemand verzamelt postzegels
    Niemand hikt (zonder dat ie dronken is)
    Niemand staat lang in de rij bij McDonalds
    Niemand kamt zijn haren

maar het allerbelangrijkste!

Niemand wordt 24 uur getoond in een film van 2 uur

zo'n afknapper is dat weer, als dat niet gebeurt. Denk ik lekker een film te kijken waarbij de hoofdrolspeler uitslaapt, een beetje suf uit zijn raam kijkt, bedenkt wat ie op zijn brood gaat smeren, een douche neemt, zich scheert, in een lade twee schone sokken zoekt, zijn jas aandoet, controleert of zijn sleutels daar inzitten, de deur achter zich dichttrekt, de garage binnenloopt, zijn auto opendoet, zijn sleutels uit zijn jas zak pakken, etc etc.
    Maar wat doen die laffe filmmakers??? Ze laten de hoofdrolspeler meteen gladgeschoren en aangekleed op de plaats delict verschijnen! Hebben ze verdomme niet laten zien hoe hij zijn ochtendplas doet!! Ik wil niet zien hoe Indiana Jones al meteen bij een tempel is, ik wil hem eerst zijn tanden zien poetsen en zijn paspoort verlengen!
    pi_55760552
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Ps2K het volgende:
    Negers gaan over het algemeen het eerste dood in horror alle films.
    "Nigger dies first" theorie
      vrijdag 4 januari 2008 @ 00:32:52 #38
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55760771
    vrouwen worden altijd wakker met de perfecte make-up nog op, hun haren al helemaal gewassen en gestyled en stinken nooit uit hun bek
    PieAir
      vrijdag 4 januari 2008 @ 10:29:59 #39
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55765711
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 00:32 schreef jpg97 het volgende:
    vrouwen worden altijd wakker met de perfecte make-up nog op, hun haren al helemaal gewassen en gestyled en stinken nooit uit hun bek
    Dat hebben ze ook als ze nat worden door regen enzo. Over regen gesproken, het heeft altijd erg vaak net geregend waardoor de straat opeens erg mooi is.

De FBI drinkt alleen choco-late-frappachino (smerige starbucks) koffie en seriemoordenaars gaan altijd achter de FBI agent die hun onderzoekt aan.

De slechterik is niet dood na één schot, hij komt nog terug uit de (schijn)dood om het nog een keer te proberen.

Ieder jaar gebeurt er wel iets waardoor kerstmis bijna niet doorgaat.

Een storm is altijd na één nacht over, de volgende ochtend is het windstil.
      vrijdag 4 januari 2008 @ 11:27:33 #40
    94617 Ps2K
    pi_55767034
    Je wapen laat het altijd op het meest kritische moment afweten
    Ondanks alle moderne technologie eindigen de gevechten in Star Trek meestal in een vuistgevecht
    Verlaten en verweerde huizen zitten altijd vol met geesten / moordenaars
    When the shit hits the fan is ook het moment dat je mobiele telefoon niet meer werkt
      vrijdag 4 januari 2008 @ 11:38:04 #41
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55767395
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 00:24 schreef Locusta het volgende:

[..]

"Nigger dies first" theorie
    En ze praten altijd alsof ze uit de hood komen hoe hoog opgeleid ze ook zijn. En ze luisteren altijd naar hiphop! En ze basketballen!

Zie Jamie Foxx in Stealth. Hij belichaamt écht de filmneger in die film.

Leuk topic trouwens.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_55767540
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Nihil het volgende:
  • De amerikaanse film GSMmetjes hebben allemaal een uittrekbare antenne.
  • Op zich klopt dit wel, de meeste modellen daar hebben een antenne aangezien ze daar een ander soort GSM netwerk hebben met minder bereik, begint langzaam te veranderen
    quote:
  • Niet alleen beginnen alle telefoonnummers met 555, maar de snelheid waarmee een nummer word ingetikt is verbazingwekkend hoog. Probeer het maar eens met je eigen 06 nummer...
  • dat is waar, ook grappig is dat het altijd toetsgeluiden maakt ook al kiezen ze een nummer uit het telefoonboek, daarnaast is er binnen een seconde verbinding! ook vallen bij de toestellen in de film het bereik weg als de batterij leegraakt!
    quote:
    is daar wel gewoon, mensen stelen het daar niet zo snel van de tafel!

• als er op mensen geschoten wordt komen de kogels altijd in de grond (A-team effect) er wordt dus gericht op de enkels en niet op de romp
  • messen en zwaarden maken altijd een swoosh geluid ook al is het maar om aardappels te snijden
  • herladen is vaak niet nodig
  • ontploffingen zijn veel vuur en weinig scherven (handgranaat kan op 3 meter van je ontploffen en het enige wat je dan hebt is verbrande wenkbrauw)
  • kogels laten je vliegen als je geraakt wordt
  • iedere bom heeft een ontsteking met een timer en piepgeluidjes
  • drank wordt altijd naar binnen gegoten en niet gewoon gedronken
  • pi_55767794
    Specifiek vanuit het zichtpunt van een vrouwelijke hoofdpersoon; Een onbekende die zich in zeer korte tijd ontpopt als zeer nette, vriendelijke, behulpzame, prettige en welgestelde man (en een duidelijke sexuele aantrekkingskracht op haar heeft) waaraan helemaal niks mis is... zal uiteindelijk de moordenaar, psychopaat of crimineel blijken te zijn die hoogstwaarschijnlijk ingehuurd is om de nietsvermoedende vrouw iets aan te doen.

Daarentegen, als ze met de man voornamelijk ruzie krijgt, nergens het over eens zijn en elkaar overduidelijk niet uit kunnen staan en er geen enkele anatrekkingskracht bestaat, staat niks een romance meer in de weg... behalve dan dat eerst het script voor 75% tot 95% afgewerkt moet worden.
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 11:42 schreef -_Tommy_- het volgende:

• herladen is vaak niet nodig
  • Tenzij de Held natuurlijk net dekking gezcht heeft achter een muurtje

de slechterikken hebben schietwapens die substantieel minder vaak herladen moeten worden.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
      vrijdag 4 januari 2008 @ 12:06:55 #44
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55768118
    of ze gaan herladen zodra ze zien dat de goeierik net omhoog komt om te schieten
    pi_55768119
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef RM-rf het volgende:
    Tenzij de Held natuurlijk net dekking gezcht heeft achter een muurtje

de slechterikken hebben schietwapens die substantieel minder vaak herladen moeten worden.
    maar de goede man kan ook dekking zoeken achter een houten Ikea tafel die de schoten van een volautomatisch wapen kan tegenhouden, zelfde geld voor portieren van auto's en kogelwerende ramen in diezelfde auto zorgen niet niet voor een ster als ze geraakt worden, maar voor een afketsende kogel die geen schrammetje achterlaat!
    pi_55768309
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 12:06 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

maar de goede man kan ook dekking zoeken achter een houten Ikea tafel die de schoten van een volautomatisch wapen kan tegenhouden, zelfde geld voor portieren van auto's en kogelwerende ramen in diezelfde auto zorgen niet niet voor een ster als ze geraakt worden, maar voor een afketsende kogel die geen schrammetje achterlaat!
    klopt, als de goederik samen met een of meerdere protege's in een houten huis belegert wordt door een heel leger aan slechterikken die allemaal op de ramen van kamer aan het schieten zijn, zit de protege ergens achterin de kamer weggedoken terwijl nog steeds de kogels om zn oren vliegen...

de goederik heeft dan dekking gezocht achter een licht doorschijnende vitrage direkt bij het raam, die alhoewel enigszins gerafeld, wel kogelwerend is ... de goederik kan perfect de momenten uitvinden waarop er eventjes geen kogels door het raam vliegen om zelf eventjes voor het raam te springen en gericht een of meerdere soldaten uit het slechterikken-leger door hun voorhoofd te schieten..

Ook interssant is bv hoe, als er twee totaal onschuldige protegé's, één man en één vrouw (meestal de eigenaren van het huis dat aan gort geschoten wordt) , de man zich met zijn hele lijf over de vrouw heenbuigt om haar tegen inslaande kogels te beschermen...
    wat schijnbaar de meest perfecte bescherming is, want ook de man wordt dan niet meer getroffen.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_55769384
    tvp
    Never underestimate the predictability of stupidity
    pi_55811274
    Wat ik ook wel een leuke vind:
    Als je op een heuvel staat en er komt iets aanrollen (auto, bus, rotsblok of wat dan ook), ren dan heel hard in een rechte lijn naar beneden en spring op het alle laatste moment opzij of over een muurtje (tenzij je een slechterik ben).
    Even 2 meter opzij stappen of springen is er in de meeste films niet bij.
      zondag 6 januari 2008 @ 08:44:21 #49
    22457 Patch
    pi_55817761
    Als je een bad guy bent, en je neemt de tijd om een liedje te zingen, dan loopt het meestal slecht met je af...
      FOK!fotograaf zondag 6 januari 2008 @ 20:08:59 #50
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_55830832
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    ,,/
      Moderator / Miss SHO zondag 6 januari 2008 @ 20:19:06 #51
    22592 crew  Ole
    pi_55831070
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 11:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
  • iedere bom heeft een ontsteking met een timer en piepgeluidjes
  • En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste seconde
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
    pi_55832211
    Als ze met de taxi gaan, betalen ze nooit.
    pi_55832237
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 20:19 schreef Ole het volgende:

[..]

En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste seconde
    Behalve James Bond, die kiest het goede draadje als er 0.07 op de timer staat
      zondag 6 januari 2008 @ 21:26:21 #54
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55832764
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
    Behalve James Bond, die kiest het goede draadje als er 0.07 op de timer staat
    dat zegt iedereen, maar in welke film gebeurt dat dan?
    pi_55833201
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 10:29 schreef the_RAVEN het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook als ze nat worden door regen enzo. Over regen gesproken, het heeft altijd erg vaak net geregend waardoor de straat opeens erg mooi is.
    Het regent ook altijd keihard.
    pi_55834083
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 20:19 schreef Ole het volgende:

[..]

En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste seconde
    Het moet sowieso altijd op het laatste moment.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 januari 2008 @ 22:58:20 #57
    862 Arcee
    Look closer
    pi_55835371
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 00:19 schreef Herald het volgende:
    Ik wil niet zien hoe Indiana Jones al meteen bij een tempel is, ik wil hem eerst zijn tanden zien poetsen en zijn paspoort verlengen!

Tevens tvp voor wanneer ik weer een wet in een film zie waar ik nu niet op kan komen.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
    pi_55835429
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 17:48 schreef TheThirdMark het volgende:
    Je moet altijd je stuur de hele tijd van links naar rechts blijven draaien om recht te kunnen rijden.
    En tegelijkertijd is het niet nodig om op de weg te letten. Je kunt rustig minutenlang met iemand praten zonder van de weg af te rijden, of tegen iemand anders aan.
    pi_55835522
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Nihil het volgende:
  • Als een auto een ravijn in rijdt, ontploft deze tijdens de vlucht zonder enige aanleiding.
  • Auto's ontploffen sowieso altijd in films bij ongelukken, aanrijdingen of beschietingen (dit itt in het echte leven, waar het vrijwel nooit gebeurt).
      zondag 6 januari 2008 @ 23:07:00 #60
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55835623
    Als je in een film op een computer typt, worden de letters vergezeld van een piepgeluidje.

Als je helemaal alleen bent, en je leest iets ( een briefje, of iets wat op een computerscherm staat ) dan lees je dat hardop voor.

Wanneer je úren lang door een moordenaar wordt achtervolgt, en beschoten komt de politie niet, maar als je net die moordenaar hebt gedoodt dan staan daar opeens 5 politie auto's en een ambulance.
    PieAir
    pi_55835627
    De bad guys zijn altijd netjes gekleed, hebben allemaal dezelfde splinternieuwe auto's, modernste apparatuur, zonnebrillen.
    De good guys hebben slonzige kleden, barrels van auto's, moeten hun apparatuur aan elkaar knopen.

Zie je goed in Twister, alle Lethal Weapons en Die Hard films.
    pi_55836585
  • Hacken doe je door met een bezweet gezicht op je toetsenbord te ratelen terwijl er op je scherm een schitterende interface te zien is die in 3D weergeeft hoe er door blokjes en kamertjes gevlogen wordt.
  • Passwords raden lukt uiteindelijk altijd na 2 foute pogingen en even rondkijken in de kamer waar de computer staat.
  • Met koppels die te vroeg in de film vreselijk verliefd op elkaar zijn loopt het meestal slecht af (geldt ook voor ouders die vroeg in de film laten zien hoe ongelofelijk veel ze van hun kind houden)
  • Tijdens het rijden gesprekken voeren waarbij je je gesprekspartner constant aankijkt is geen probleem.
  • Films die te duidelijk naar een plottwist/mindfuck toewerken zijn bijna altijd kut
  • De dader in een detectivefilm (of serie) is bijna altijd iemand die vrij vroeg geintroduceerd wordt, een paar regels tekst heeft en verder nauwelijks te zien is.
  • Als je ergens een grote haak ziet hangen (of iets anders puntigs) dan kun je er vanuit gaan dat een van de slechterikken gespiest gaat worden.
  • Blijkbaar bepaalt de lengte van een film ook in grote mate de kwaliteit. Een film die een speelduur van rond 3 uur heeft is bijna altijd een (historisch) drama of iets anders heel erg serieus' en heeft een goeie kans om een Oscar binnen te slepen. Uiteindelijk zijn er maar heel weinig films die zo lang duren en ook heel erg goed zijn.
  • Flessen breek je vrij makkelijk door ermee op iemands hoofd te slaan.
  • Iemand die door een ruit springt of valt heeft daarna hoogstens een paar krasjes in zijn gezicht in plaatst van dat hij aan reepjes wordt gesneden.
  • Als er gif in het drankje van de held zit dan zal hij er om wat voor reden dan ook nooit een slok van nemen, als er slaapmiddel in zit dan giet hij het tot de laatste druppel naar binnen.
  • Homo's herken je meteen door hun extreem nichterige gedrag en gelikte kapsel, mensen die blowen aan hun zwerverkleren, hun slome gedrag en veelvuldig gebruiken van het woord "dude".
  • Jonge negers doen vaak stoer maar zijn snel bang, luisteren hiphop en dragen te grote kleren. Oude negers zijn meestal heel erg wijs, ookal werken ze als concierge in een school.
  • pi_55837794
    # Als mensen in een auto iemand zoeken en ze vernemen onderwerg waar hij of zij is, moeten ze altijd draaien. He is nooit een kwestie van de richting op rijden die ze al op reden.
    My dear, it's only a movie.
    Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
    pi_55837841
    Invoervelden van wachtwoorden zijn ook altijd megagroot. Net als alle gegevens die over het scherm schieten als ze bezig zijn.
    Ik heb nog nooit een normaal Windows of MAC scherm gezien volgens mij.
    pi_55837900
    En die pc's maken geluidjes die ik nog nooit in het echt heb gehoord
      maandag 7 januari 2008 @ 00:39:41 #66
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_55837917
    Altijd lachen inderdaad, van die prachtige interfaces die geen enkele logica bevatten
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_55838309
  • Achtervolgingen leiden vaak naar een markt waar een kar met fruit midden op de weg staat. Als er een lege kar staat dan wordt deze niet kapotgereden maar als springschans gebruikt.
  • Het lekschieten van een band zorgt er altijd voor dat de achtervolgde auto direct stopt.
  • Iedereen kan een vliegtuig besturen. Gelukkig maar want de piloot gaat toch altiijd dood.
  • pi_55838310
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef McNasty het volgende:
  • De dader in een detectivefilm (of serie) is bijna altijd iemand die vrij vroeg geintroduceerd wordt, een paar regels tekst heeft en verder nauwelijks te zien is.
  • Scooby-Doo is daar wel een goed voorbeeld van, want de dader is meestal de persoon die zich aan het begin van de aflevering uit de voeten maakt omdat het volgens hem te eng of the gevaarlijk is.

Verder gaat de vriendin van de slechterik er vaak met de held vandoor, maar de vriendin van de held nooit met de slechterik.
    Slechteriken doen belangrijke vrouwelijke gevangenen die aan de goede kant staan wel soms een huwelijksaanzoek, maar hier zullen ze absoluut niet op ingaan, zelf niet alleen als een list om de tijd te rekken.
    pi_55838317
    Wat me ook wel vaak opvalt is dat autos altijd met piepende banden wegrijden. Op zand op grind op gras altijd met piepende banden en met een snelheid waar de gemiddelde auto bij uitvalt.
    pi_55838485
  • Deuren met een codeslot kan je makkelijk openen door het invoerpaneeltje aan gort te schieten.
  • pi_55838507
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 17:07 schreef DutchErrorist het volgende:
    Alle goederikken hebben mooie Apples, terwijl de slechterikken een kutcomputer hebben
    Dit was onderdeel van een sponsordeal van Apple in 24, good guys have apples, bad guys XP. Let er maar eens op
    🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
    pi_55838512
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:19 schreef McNasty het volgende:
  • Deuren met een codeslot kan je makkelijk openen door het invoerpaneeltje aan gort te schieten.
  • Of door een randomiser erop te zetten
    pi_55838531
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:05 schreef Nepthys het volgende:
    Slechteriken doen belangrijke vrouwelijke gevangenen die aan de goede kant staan wel soms een huwelijksaanzoek, maar hier zullen ze absoluut niet op ingaan, zelf niet alleen als een list om de tijd te rekken.
    Dat maakt niet uit, ze heeft immers een haarspeld bij zich waarmee ze alle sloten open kan krijgen
    pi_55838546
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Of door een randomiser erop te zetten
    Of door het geluid dat de toetsen maken af te luisteren en te onthouden.
    pi_55838573
    -Rechercheurs worden platsgebelt door hun Ex-Vrouw
    -Alle rechercheurs hebben in verleden een drankprobleem gehad
    -Als de goodguy en badguy elkaar in slotscene beschieten zijn altijd allebei hun kogels op
    -Als een goodguy wordt neergeschoten, dan is het altijd een schampschot in ze schouder
    -Als een touwbrug kaput gaat, vallen ze altijd naar de kant die ze opmoeten
      maandag 7 januari 2008 @ 01:33:49 #76
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_55838645
  • Als de telefoon gaat heel verbaasd kijken 'Wat is dat nou weer'?
  • Piepende banden op gras- of zandwegen
  • CSI: altijd met een zaklampje aan de gang ook al kun je gewoon het licht aandoen

Verkapte tvp.
  • Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_55838745
    - De meeste toekomstige ruimteschepen hebben geen toiletten: de mens van de toekomst hoeft nooit meer naar de WC.
    - Hoofdtransplantaties, mensen die al uren doodzijn tot leven wekken, wonden genezen binnen 10 seconden, het kan allemaal; maar een middeltje tegen verkoudheid is onmogelijk.
    - Ookal moet de good-guy 20 mensen vermoorden om in leven te blijven; er is altijd bewijs om zijn onschuld te bewijzen en hij zal altijd lang en gelukkig leven.
      maandag 7 januari 2008 @ 10:40:19 #78
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55842074
    Deuren krijg je doorgaans heel makkelijk open met een creditcard
    PieAir
    pi_55842396
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 10:40 schreef jpg97 het volgende:
    Deuren krijg je doorgaans heel makkelijk open met een creditcard
    En verboden ruimtes met een lekker wijf
    pi_55842467
    Ik snap nooit zo goed waarom zandlopers en aanverwante er zo onrealistisch lang over doen. Zelfs in een serieuze film als El Laberinto del Fauno zie je dat.
      maandag 7 januari 2008 @ 11:26:50 #81
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55843015
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:43 schreef Intrepidity het volgende:
    - Ookal moet de good-guy 20 mensen vermoorden om in leven te blijven; er is altijd bewijs om zijn onschuld te bewijzen en hij zal altijd lang en gelukkig leven.
    Had ik al gepost in dit deel

- Alle politiecommissarisen in L.A. zijn schreeuwende, dikke, mannen met een te hoge bloeddruk.
    - Parijs is ALTIJD romantisch
    pi_55843045
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 11:02 schreef Doff het volgende:
    Ik snap nooit zo goed waarom zandlopers en aanverwante er zo onrealistisch lang over doen. Zelfs in een serieuze film als El Laberinto del Fauno zie je dat.
    de laatste minuut voor de explosie die wereld wegvaagt duurt meestal een kwartier!
    pi_55862551
    ok, telt dus niet voor films, maar voor info-mercials (Tell Sell e.d.). Hier hebben meer dan de helft van de verkopers een engels accent. Blijkbaar kopen Amerikanen eerder iets van een Brit dan van een Amerikaan?

laserstralen zie je door het beeld heen bewegen. Als je al een laserstraal zou kunnen zien dan zou het een lange streep moeten zijn, niet een kort streepje dat van het geweer naar het doelwit gaat.

zonet ook weer in Lethal Weapon 4, babies zijn nadat ze geboren zijn al behoorlijk groot.

zenders om auto's te achtervolgen zijn voorzijn van een knipperend lampje en een hoog piepje zodat je weet dat 'ie het doet
    pi_55863783
    Als je midden in een oorlog zit en je laat een foto van je vriendin zien, dan ga je in het volgende gevecht dood. Degene aan wie je de foto laat zien brengt overigens wel een kostbaar familiestuk terug of schrijft een fantastische brief aan je geliefde.
    Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
    pi_55863852
    Als ze 's avonds bij het slapen gaan het licht uit doen, dan gaat een fractie later het maanlicht aan.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 09:08:37 #86
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55866001
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 23:41 schreef HeyFreak het volgende:

zonet ook weer in Lethal Weapon 4, babies zijn nadat ze geboren zijn al behoorlijk groot.
    en doorgaans ook helemaal schoon geen bloed, geen poep, niks!
    PieAir
    pi_55866718
    tijdens een race rijden coureurs altijd half gas en hebben altijd en versnelling over...

bad guys lachen altijd luid
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:05:10 #88
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_55866988
  • Een enkele kaars kan een volledige kamer in licht doen baden als je ergens naar op zoek bent, tenzij het een lange doorgang is, dan reikt het licht niet verder dan de persoon die de kaars vasthoudt.

• Wijze en machtige tovenaars gebruiken hun geweldige gave nooit om het grote probleem op te lossen, het is pas op een moment waarop ze persoonlijk een gevecht aan moeten gaan met een schurk of monster dat ze laten zien wat ze in huis hebben.

• Hoe jonger het kind, hoe sneller die voor een cruciale afleidingsmanoeuvre zal zorgen tegen het einde van de film op een spannend moment waar de schurk de goeierik in zijn klauwen heeft. Een baby die huilt, een kleuter die ontsnapt, een meisje dat begint te huilen.

• Stel je bent de enige overlevende van een slachting, je hebt je familie voor je ogen zien worden neergesabeld door een maniak, je zit onder de schrammen, misschien een kogelwond, maar verder mankeer je niet veel, als de politie aan het einde van de film langskomt, dan zijn ze vol begrip, vol sympathie, vol medeleven... ze zullen je nooit in hechtenis nemen of arresteren omdat je de enige overlevende bent van een bloedbad... nee op de een of andere manier, misschien is het instinct, weten ze dat je onschuldig bent.

• "I don't believe in shit like that" is een bevestiging dat voodoo bestaat, net als zwarte magie, geesten, het einde der tijden, de bijbel, jezus, en alles wat bovennatuurlijk is en waar de skepticus niet in gelooft.
  • Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
    pi_55867131
    mensen hebben altijd een potje medicijnen, ze nemen altijd een mond vol pillen en kauwen die weg zonder water
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:18:02 #90
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55867228
    Draag je een bril dan kan je het vergeten als je in een high-schoolfilm speelt. Zodra je die bril afzet dan blijkt opeens dat je toch de populairste van de klas bent.

Blanken kunnen niet dansen en niet basketballen.

Negers houden alleen van wafels en kip

Alle Russen zijn onbetrouwbaar

Drugs test je of het goed is door met een mes de zak open te snijden (waardoor als je het gaat vervoeren door heel je dure zwarte koffer gaat) en een mespuntje te proeven. Vervolgens ben je niet zo high als een konijn of niet zo dood als pier omdat het spul niet in je lichaam reageert.

Iedereen die Engels spreekt met een Oxford/Cambridge accent is intelligent.

Niets Engelstalligen zijn heel vriendelijk, ze spreken voor de film bijna altijd opeens in het Engels tegen elkaar
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:18:14 #91
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_55867231
  • Relatief jonge alleenstaande vaders zijn nooit alleenstaande vaders omdat ze de fout in zijn gegaan in het verleden. Het is omdat hun vrouw is verdwenen of omdat ze dood is, of omdat ze iets heeft gedaan dat niet door de beugel kon. Ze zijn ideaal voor jonge vrouwen die single zijn. Want welk meisje droomt er niet van om aan te pappen met een alleenstaande pappa?

• Bij verwarring van identiteit, als je een vrouw bent, dan zal je je altijd aangetrokken voelen tot de vriend of broer van de persoon wiens plaats je inneemt. Ook geld als regel dat je een beter mens bent dan de persoon die je vervangt. Je bent knapper, slimmer, onschuldiger, aardiger dan de tang die je vervangt.

• Het plot van een "mistaken identity"-film volgt altijd het volgende model:
    - Introductie personages, de verschillen zijn duidelijk vanaf het eerste moment, ze zijn tegenpolen van elkaar.
    - De verwisseling op basis van een misverstand of op basis van een bevlieging.
    - De romantiek begint te bloeien.
    - De mensen komen achter de verwisseling, de romantiek loopt tegen het probleem aan. "I don't know who you are!" "It's all a lie!" "How can I trust you!?" De kanppe vent die je net aan de haak hebt geslagen, kan niet omgaan met de gruwelijke waarheid.
    - Heldin vlucht weg.
    - Iedereen beseft hoe veel beter de heldin wel niet is dan de persoon die ze vervangde.
    - De heldin komt terug door een list van de mensen die ze heeft bedrogen, of de man van haar dromen zoekt haar op. Ze veinst verontwaardiging, maar dat smelt als sneeuw voor de zon als de mensen aan blijven houden dat ze haar echt aardig vinden, en dat de man van haar dromen ECHT van haar houdt.
  • Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:43:30 #92
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55867730
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:18 schreef the_RAVEN het volgende:

Blanken kunnen niet dansen en niet basketballen.

Negers houden alleen van wafels en kip
    bovenstaande is wél realistisch hoor
    PieAir
    pi_55867831
    Geleerd van het bonus materiaal van Die Hard 4.

FBI kantoren zijn altijd futuristisch vol met technische speeltjes, overal schermen, kunnen de hele wereld in de gaten houden.
    Bij Die Hard wilden ze het eens realistisch doen en zijn bij de FBI geweest. Zagen ze dat het saaie grijze kantoren zijn.
    Toen zijn ze toch maar een eigen versie gaan maken met technische speeltjes, overal schermen, kunnen de hele wereld in de gaten houden.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 11:40:14 #94
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_55869001
    Deze zijn eigenlijk voornamelijk leuk voor de mensen die de film D-War hebben gezien, maar oh zo treffend:

• When you're a news reporter who has his own cameraman, it's always a great idea to have your own digital camcorder, not to mention it shows just how respectful you are to your cameraman.
  • Faking a heart attack by way of an overdone expression of indigestion is the absolute best way to create a diversion.
  • A ten year old boy has no problem whatsoever in comprehending the long epic Imoogi legend, which takes his wise old friend close to twenty minutes to explain.
  • f you happen to see an evil warlord walk right through a gate, you should always try it for yourself.
  • Bars in LA, or wherever the city was, don't have a problem with 19 year old girls drinking beer.
  • If you ever find yourself about to be beat up by three guys outside a bar, there's always a chance a man might sneak up behind them, knock them out, then walk away without saying a word to you.
  • If a dragon has landed in your backyard and you get frightened, and you then run in the other direction where a not-so-scary human warlord stops you, always turn around and run straight into the dragon's mouth.
  • Always take the elevator instead of the stairs when a giant dragon is causing a hospital to crumble.
  • If you aim a gun at a warlord with a shield, point your gun right at the shield, fire slow and carefully, so that all your rounds can successfully be deflected.
  • If your best friend/cameraman has just been zapped on the forehead by a warlord, who is then hit by a car, make sure you leave him unconscious lying next to the unconscious warlord. If his name his brought up minutes later, just respond, "I'm sure he's fine."
  • If you've been zapped on the forehead, the best way to heal it is a small band aid on the right side of your head.
  • Apparently news reporters aren't harmed a bit after they've been shot.
  • Its always nice to know that whenever a centuries old legend from some other country might show up in the U.S., that the FBI has an 'sophisticated paranormal unit' that keeps up on all these things and well prepared in case it appears one day. Fox Mulder would be proud .
  • That the beaches in L.A. are the most romantic in the world because just a few hours after meeting someone, you instantly fall in love with that person and kiss for no reason at all.
  • Apparently having a HUGE birthmark that looks like the tatoo of a dragon for some reason is something you never think to get rid of.
  • The ability to shape shift into different people is sooo cool, you constantly do it over and over again for no apparent reason.
  • Computers apparently have the ability to track down a girl in L.A. named 'Sarah'....oh, with a dragon tattoo to narrow the search. Whew!
  • The F.B.I are always on the move to kick ass the second they leave their office drawing the guns while still in the building.
  • Journalist are apparently immune to any contagious diseases as they are allowed into quarantine area's to question witnesses.
  • The U.S. media has gotten REALLY lazy as there is no other journalist, camera's, networks or anything to capture a picture of a 300 foot dragon terroizing L.A.--anywhere. In fact, it seems to have the ability to completely disappear altogether after it loses chase of the heroes.
  • ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      dinsdag 8 januari 2008 @ 11:55:59 #95
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55869400
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
  • Apparently having a HUGE birthmark that looks like the tatoo of a dragon for some reason is something you never think to get rid of.
  • een malle tatoeage is ook reden genoeg om iemand in quarantaine te zetten met politiebewaking
      dinsdag 8 januari 2008 @ 11:59:22 #96
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_55869504
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:55 schreef Herald het volgende:

[..]

een malle tatoeage is ook reden genoeg om iemand in quarantaine te zetten met politiebewaking

Jij hebt 'm dus ook gezien
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_55869654
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:18 schreef the_RAVEN het volgende:
    Niets Engelstalligen zijn heel vriendelijk, ze spreken voor de film bijna altijd opeens in het Engels tegen elkaar
    zijn paar goede uitzonderingen op, maar wat ik ook goede vind is de oplossing die ze hebben gebruikt in The Hunt For Red October, daar beginnen ze in het Russisch en gaan dan via een gedicht waarbij wordt ingezoomd op de mond van de spreker om geschakeld naar het Engels!
    pi_55869720
    ow ook nog iets, in de ruimte maken alle schepen geluiden als ze passeren... vergetend dat er daar een vacuüm is en dus geen geluid...
    pi_55869751
    in oorlogsfilms waarin gevlogen wordt tussen de VS en de Russen zijn de Russen altijd doodkalme piloten (bijna robots) en de Yanks zijn helemaal hysterisch... (Top Gun)
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:10:21 #100
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55869765
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
    ow ook nog iets, in de ruimte maken alle schepen geluiden als ze passeren... vergetend dat er daar een vacuüm is en dus geen geluid...
    goed dat je de moeite nam deze te posten, die was in de afgelopen 7 jaar nog niet langs geweest!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')