Dat noemen ze fooiquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:26 schreef jpg97 het volgende:
Als je in Amerika in een restaurant hebt gegeten, dan leg je wat briefgeld op tafel en loop je weg.
Dat doe ik hier ook. Zit ik nu in mijn eigen versie van The Truman Show?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:26 schreef jpg97 het volgende:
Als je in Amerika in een restaurant hebt gegeten, dan leg je wat briefgeld op tafel en loop je weg.
Of bij een afspraak nooit bepreken hoe laat en waar je precies afspreekt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:57 schreef Patch het volgende:
Waarom altijd de telefoon opnemen met "yes" of "hello" ???
En waarom nooit "bye" zeggen???
Dus ze betalen alleen maar fooiquote:
Naja ik betaal eerst en dan laat ik een fooi achter op tafel...quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:51 schreef HeyFreak het volgende:
Niemand gaat naar de plee
"Nigger dies first" theoriequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Ps2K het volgende:
Negers gaan over het algemeen het eerste dood in horror alle films.
Dat hebben ze ook als ze nat worden door regen enzo. Over regen gesproken, het heeft altijd erg vaak net geregend waardoor de straat opeens erg mooi is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:32 schreef jpg97 het volgende:
vrouwen worden altijd wakker met de perfecte make-up nog op, hun haren al helemaal gewassen en gestyled en stinken nooit uit hun bek
En ze praten altijd alsof ze uit de hood komen hoe hoog opgeleid ze ook zijn. En ze luisteren altijd naar hiphop! En ze basketballen!quote:
Op zich klopt dit wel, de meeste modellen daar hebben een antenne aangezien ze daar een ander soort GSM netwerk hebben met minder bereik, begint langzaam te veranderenquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Nihil het volgende:De amerikaanse film GSMmetjes hebben allemaal een uittrekbare antenne.
dat is waar, ook grappig is dat het altijd toetsgeluiden maakt ook al kiezen ze een nummer uit het telefoonboek, daarnaast is er binnen een seconde verbinding! ook vallen bij de toestellen in de film het bereik weg als de batterij leegraakt!quote:Niet alleen beginnen alle telefoonnummers met 555, maar de snelheid waarmee een nummer word ingetikt is verbazingwekkend hoog. Probeer het maar eens met je eigen 06 nummer...
is daar wel gewoon, mensen stelen het daar niet zo snel van de tafel!quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:26 schreef jpg97 het volgende:
Tenzij de Held natuurlijk net dekking gezcht heeft achter een muurtjequote:
maar de goede man kan ook dekking zoeken achter een houten Ikea tafel die de schoten van een volautomatisch wapen kan tegenhouden, zelfde geld voor portieren van auto's en kogelwerende ramen in diezelfde auto zorgen niet niet voor een ster als ze geraakt worden, maar voor een afketsende kogel die geen schrammetje achterlaat!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef RM-rf het volgende:
Tenzij de Held natuurlijk net dekking gezcht heeft achter een muurtje
de slechterikken hebben schietwapens die substantieel minder vaak herladen moeten worden.
klopt, als de goederik samen met een of meerdere protege's in een houten huis belegert wordt door een heel leger aan slechterikken die allemaal op de ramen van kamer aan het schieten zijn, zit de protege ergens achterin de kamer weggedoken terwijl nog steeds de kogels om zn oren vliegen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar de goede man kan ook dekking zoeken achter een houten Ikea tafel die de schoten van een volautomatisch wapen kan tegenhouden, zelfde geld voor portieren van auto's en kogelwerende ramen in diezelfde auto zorgen niet niet voor een ster als ze geraakt worden, maar voor een afketsende kogel die geen schrammetje achterlaat!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zal je ziektekostenverzekeraar maar zijn.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |