abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55747159
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:26 schreef jpg97 het volgende:
Als je in Amerika in een restaurant hebt gegeten, dan leg je wat briefgeld op tafel en loop je weg.
Dat noemen ze fooi
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_55747406
quote:
Als je in Amerika in een restaurant hebt gegeten, dan leg je wat briefgeld op tafel en loop je weg.
Dat doe ik hier ook. Zit ik nu in mijn eigen versie van The Truman Show?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 3 januari 2008 @ 15:50:56 #28
88233 Steve
Still the best.
pi_55747457
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 10:57 schreef Patch het volgende:
Waarom altijd de telefoon opnemen met "yes" of "hello" ???

En waarom nooit "bye" zeggen???
Of bij een afspraak nooit bepreken hoe laat en waar je precies afspreekt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_55749098
Als twee mensen in gesprek zijn richt de camera zich het meeste van de tijd op de protagonist, ook al zegt die niets. Tenzij de ander een lekker wijf is, natuurlijk.
Graag op anoniem
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:11:07 #30
104160 Nihil
stelt niks voor
pi_55749461
  • Een motorfiets heeft een onbeperkt aantal versnellingen
  •   donderdag 3 januari 2008 @ 17:22:51 #31
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55749710
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Dat noemen ze fooi
    Dus ze betalen alleen maar fooi
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_55756419
    In een vliegtuig dat gekaapt wordt of dreigt neer te storten is altijd een hoogzwangere vrouw aan boord.
    Wie dit leest is gek
    pi_55757325
    Mensen op magische wijze terug uit het hiernamaals halen is een slecht idee, aangezien je dan meestal een evile versie terug krijgt of iemand die op een andere manier niet helemaal zoals vroeger is.
    pi_55759100
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 17:22 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dus ze betalen alleen maar fooi
    Naja ik betaal eerst en dan laat ik een fooi achter op tafel...

je kan anders ook aan Dine-and-Dash doen
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
    pi_55759671
    Een paar ervaren jongens (hoofdrolspelers) gaan op een missie, vergezeld met een andere acteur die je nog nooit gezien hebt. Die gaat het dus niet overleven

Niemand gaat naar de plee

Heel veel badguys hebben de zelfde doodschreeuw

Start een auto niet? Gewoon op het stuur slaan!

Bad guys moeten natuurlijk altijd (terwijl ze vaak alleen de trekker over hoeven te halen om te winnen) hun hele snode plan en hun motieven uitleggen aan de held van het verhaal. Dit wordt de bad guy dus fataal

Waarom, als er met automatische geweren wordt geschoten, zie je de kogels altijd de grond raken? Mikken ze op de voeten?
      vrijdag 4 januari 2008 @ 00:19:49 #36
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55760406
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 23:51 schreef HeyFreak het volgende:
    Niemand gaat naar de plee
    er wordt vaak zat naar de plee gegaan

maar zo zal jij het wel niet bedoelen. Jij bedoelt dat enkel om je behoefte te doen toiletbezoekje, zonder dat het iets toevoegt tot het plot. Tja zo kun je alles wel opnoemen zoals:

Niemand strikt zijn veters
    Niemand drinkt karnemelk
    Niemand gebruikt deoderant
    Niemand verzamelt postzegels
    Niemand hikt (zonder dat ie dronken is)
    Niemand staat lang in de rij bij McDonalds
    Niemand kamt zijn haren

maar het allerbelangrijkste!

Niemand wordt 24 uur getoond in een film van 2 uur

zo'n afknapper is dat weer, als dat niet gebeurt. Denk ik lekker een film te kijken waarbij de hoofdrolspeler uitslaapt, een beetje suf uit zijn raam kijkt, bedenkt wat ie op zijn brood gaat smeren, een douche neemt, zich scheert, in een lade twee schone sokken zoekt, zijn jas aandoet, controleert of zijn sleutels daar inzitten, de deur achter zich dichttrekt, de garage binnenloopt, zijn auto opendoet, zijn sleutels uit zijn jas zak pakken, etc etc.
    Maar wat doen die laffe filmmakers??? Ze laten de hoofdrolspeler meteen gladgeschoren en aangekleed op de plaats delict verschijnen! Hebben ze verdomme niet laten zien hoe hij zijn ochtendplas doet!! Ik wil niet zien hoe Indiana Jones al meteen bij een tempel is, ik wil hem eerst zijn tanden zien poetsen en zijn paspoort verlengen!
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_55760552
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Ps2K het volgende:
    Negers gaan over het algemeen het eerste dood in horror alle films.
    "Nigger dies first" theorie
      vrijdag 4 januari 2008 @ 00:32:52 #38
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55760771
    vrouwen worden altijd wakker met de perfecte make-up nog op, hun haren al helemaal gewassen en gestyled en stinken nooit uit hun bek
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      vrijdag 4 januari 2008 @ 10:29:59 #39
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55765711
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 00:32 schreef jpg97 het volgende:
    vrouwen worden altijd wakker met de perfecte make-up nog op, hun haren al helemaal gewassen en gestyled en stinken nooit uit hun bek
    Dat hebben ze ook als ze nat worden door regen enzo. Over regen gesproken, het heeft altijd erg vaak net geregend waardoor de straat opeens erg mooi is.

De FBI drinkt alleen choco-late-frappachino (smerige starbucks) koffie en seriemoordenaars gaan altijd achter de FBI agent die hun onderzoekt aan.

De slechterik is niet dood na één schot, hij komt nog terug uit de (schijn)dood om het nog een keer te proberen.

Ieder jaar gebeurt er wel iets waardoor kerstmis bijna niet doorgaat.

Een storm is altijd na één nacht over, de volgende ochtend is het windstil.
      vrijdag 4 januari 2008 @ 11:27:33 #40
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_55767034
    Je wapen laat het altijd op het meest kritische moment afweten
    Ondanks alle moderne technologie eindigen de gevechten in Star Trek meestal in een vuistgevecht
    Verlaten en verweerde huizen zitten altijd vol met geesten / moordenaars
    When the shit hits the fan is ook het moment dat je mobiele telefoon niet meer werkt
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      vrijdag 4 januari 2008 @ 11:38:04 #41
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55767395
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 00:24 schreef Locusta het volgende:

[..]

"Nigger dies first" theorie
    En ze praten altijd alsof ze uit de hood komen hoe hoog opgeleid ze ook zijn. En ze luisteren altijd naar hiphop! En ze basketballen!

Zie Jamie Foxx in Stealth. Hij belichaamt écht de filmneger in die film.

Leuk topic trouwens.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_55767540
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Nihil het volgende:
  • De amerikaanse film GSMmetjes hebben allemaal een uittrekbare antenne.
  • Op zich klopt dit wel, de meeste modellen daar hebben een antenne aangezien ze daar een ander soort GSM netwerk hebben met minder bereik, begint langzaam te veranderen
    quote:
  • Niet alleen beginnen alle telefoonnummers met 555, maar de snelheid waarmee een nummer word ingetikt is verbazingwekkend hoog. Probeer het maar eens met je eigen 06 nummer...
  • dat is waar, ook grappig is dat het altijd toetsgeluiden maakt ook al kiezen ze een nummer uit het telefoonboek, daarnaast is er binnen een seconde verbinding! ook vallen bij de toestellen in de film het bereik weg als de batterij leegraakt!
    quote:
    is daar wel gewoon, mensen stelen het daar niet zo snel van de tafel!

• als er op mensen geschoten wordt komen de kogels altijd in de grond (A-team effect) er wordt dus gericht op de enkels en niet op de romp
  • messen en zwaarden maken altijd een swoosh geluid ook al is het maar om aardappels te snijden
  • herladen is vaak niet nodig
  • ontploffingen zijn veel vuur en weinig scherven (handgranaat kan op 3 meter van je ontploffen en het enige wat je dan hebt is verbrande wenkbrauw)
  • kogels laten je vliegen als je geraakt wordt
  • iedere bom heeft een ontsteking met een timer en piepgeluidjes
  • drank wordt altijd naar binnen gegoten en niet gewoon gedronken
  • pi_55767794
    Specifiek vanuit het zichtpunt van een vrouwelijke hoofdpersoon; Een onbekende die zich in zeer korte tijd ontpopt als zeer nette, vriendelijke, behulpzame, prettige en welgestelde man (en een duidelijke sexuele aantrekkingskracht op haar heeft) waaraan helemaal niks mis is... zal uiteindelijk de moordenaar, psychopaat of crimineel blijken te zijn die hoogstwaarschijnlijk ingehuurd is om de nietsvermoedende vrouw iets aan te doen.

Daarentegen, als ze met de man voornamelijk ruzie krijgt, nergens het over eens zijn en elkaar overduidelijk niet uit kunnen staan en er geen enkele anatrekkingskracht bestaat, staat niks een romance meer in de weg... behalve dan dat eerst het script voor 75% tot 95% afgewerkt moet worden.
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 11:42 schreef -_Tommy_- het volgende:

• herladen is vaak niet nodig
  • Tenzij de Held natuurlijk net dekking gezcht heeft achter een muurtje

de slechterikken hebben schietwapens die substantieel minder vaak herladen moeten worden.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
      vrijdag 4 januari 2008 @ 12:06:55 #44
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55768118
    of ze gaan herladen zodra ze zien dat de goeierik net omhoog komt om te schieten
    pi_55768119
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 11:53 schreef RM-rf het volgende:
    Tenzij de Held natuurlijk net dekking gezcht heeft achter een muurtje

de slechterikken hebben schietwapens die substantieel minder vaak herladen moeten worden.
    maar de goede man kan ook dekking zoeken achter een houten Ikea tafel die de schoten van een volautomatisch wapen kan tegenhouden, zelfde geld voor portieren van auto's en kogelwerende ramen in diezelfde auto zorgen niet niet voor een ster als ze geraakt worden, maar voor een afketsende kogel die geen schrammetje achterlaat!
    pi_55768309
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 12:06 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

maar de goede man kan ook dekking zoeken achter een houten Ikea tafel die de schoten van een volautomatisch wapen kan tegenhouden, zelfde geld voor portieren van auto's en kogelwerende ramen in diezelfde auto zorgen niet niet voor een ster als ze geraakt worden, maar voor een afketsende kogel die geen schrammetje achterlaat!
    klopt, als de goederik samen met een of meerdere protege's in een houten huis belegert wordt door een heel leger aan slechterikken die allemaal op de ramen van kamer aan het schieten zijn, zit de protege ergens achterin de kamer weggedoken terwijl nog steeds de kogels om zn oren vliegen...

de goederik heeft dan dekking gezocht achter een licht doorschijnende vitrage direkt bij het raam, die alhoewel enigszins gerafeld, wel kogelwerend is ... de goederik kan perfect de momenten uitvinden waarop er eventjes geen kogels door het raam vliegen om zelf eventjes voor het raam te springen en gericht een of meerdere soldaten uit het slechterikken-leger door hun voorhoofd te schieten..

Ook interssant is bv hoe, als er twee totaal onschuldige protegé's, één man en één vrouw (meestal de eigenaren van het huis dat aan gort geschoten wordt) , de man zich met zijn hele lijf over de vrouw heenbuigt om haar tegen inslaande kogels te beschermen...
    wat schijnbaar de meest perfecte bescherming is, want ook de man wordt dan niet meer getroffen.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_55769384
    tvp
    Never underestimate the predictability of stupidity
    pi_55811274
    Wat ik ook wel een leuke vind:
    Als je op een heuvel staat en er komt iets aanrollen (auto, bus, rotsblok of wat dan ook), ren dan heel hard in een rechte lijn naar beneden en spring op het alle laatste moment opzij of over een muurtje (tenzij je een slechterik ben).
    Even 2 meter opzij stappen of springen is er in de meeste films niet bij.
      zondag 6 januari 2008 @ 08:44:21 #49
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_55817761
    Als je een bad guy bent, en je neemt de tijd om een liedje te zingen, dan loopt het meestal slecht met je af...
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
      FOK!fotograaf zondag 6 januari 2008 @ 20:08:59 #50
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_55830832
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het zal je ziektekostenverzekeraar maar zijn .
    [ afbeelding ]
    ,,/
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')