abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zondag 6 januari 2008 @ 20:19:06 #51
22592 crew  Ole
pi_55831070
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 11:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
  • iedere bom heeft een ontsteking met een timer en piepgeluidjes
  • En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste seconde
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
    pi_55832211
    Als ze met de taxi gaan, betalen ze nooit.
    pi_55832237
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 20:19 schreef Ole het volgende:

[..]

En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste seconde
    Behalve James Bond, die kiest het goede draadje als er 0.07 op de timer staat
      zondag 6 januari 2008 @ 21:26:21 #54
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55832764
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
    Behalve James Bond, die kiest het goede draadje als er 0.07 op de timer staat
    dat zegt iedereen, maar in welke film gebeurt dat dan?
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_55833201
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 10:29 schreef the_RAVEN het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook als ze nat worden door regen enzo. Over regen gesproken, het heeft altijd erg vaak net geregend waardoor de straat opeens erg mooi is.
    Het regent ook altijd keihard.
    pi_55834083
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 20:19 schreef Ole het volgende:

[..]

En ze kiezen altijd het goede gekleurde draadje, op de laatste seconde
    Het moet sowieso altijd op het laatste moment.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 januari 2008 @ 22:58:20 #57
    862 Arcee
    Look closer
    pi_55835371
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 00:19 schreef Herald het volgende:
    Ik wil niet zien hoe Indiana Jones al meteen bij een tempel is, ik wil hem eerst zijn tanden zien poetsen en zijn paspoort verlengen!

Tevens tvp voor wanneer ik weer een wet in een film zie waar ik nu niet op kan komen.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
    pi_55835429
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 17:48 schreef TheThirdMark het volgende:
    Je moet altijd je stuur de hele tijd van links naar rechts blijven draaien om recht te kunnen rijden.
    En tegelijkertijd is het niet nodig om op de weg te letten. Je kunt rustig minutenlang met iemand praten zonder van de weg af te rijden, of tegen iemand anders aan.
    pi_55835522
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Nihil het volgende:
  • Als een auto een ravijn in rijdt, ontploft deze tijdens de vlucht zonder enige aanleiding.
  • Auto's ontploffen sowieso altijd in films bij ongelukken, aanrijdingen of beschietingen (dit itt in het echte leven, waar het vrijwel nooit gebeurt).
      zondag 6 januari 2008 @ 23:07:00 #60
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55835623
    Als je in een film op een computer typt, worden de letters vergezeld van een piepgeluidje.

Als je helemaal alleen bent, en je leest iets ( een briefje, of iets wat op een computerscherm staat ) dan lees je dat hardop voor.

Wanneer je úren lang door een moordenaar wordt achtervolgt, en beschoten komt de politie niet, maar als je net die moordenaar hebt gedoodt dan staan daar opeens 5 politie auto's en een ambulance.
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_55835627
    De bad guys zijn altijd netjes gekleed, hebben allemaal dezelfde splinternieuwe auto's, modernste apparatuur, zonnebrillen.
    De good guys hebben slonzige kleden, barrels van auto's, moeten hun apparatuur aan elkaar knopen.

Zie je goed in Twister, alle Lethal Weapons en Die Hard films.
    pi_55836585
  • Hacken doe je door met een bezweet gezicht op je toetsenbord te ratelen terwijl er op je scherm een schitterende interface te zien is die in 3D weergeeft hoe er door blokjes en kamertjes gevlogen wordt.
  • Passwords raden lukt uiteindelijk altijd na 2 foute pogingen en even rondkijken in de kamer waar de computer staat.
  • Met koppels die te vroeg in de film vreselijk verliefd op elkaar zijn loopt het meestal slecht af (geldt ook voor ouders die vroeg in de film laten zien hoe ongelofelijk veel ze van hun kind houden)
  • Tijdens het rijden gesprekken voeren waarbij je je gesprekspartner constant aankijkt is geen probleem.
  • Films die te duidelijk naar een plottwist/mindfuck toewerken zijn bijna altijd kut
  • De dader in een detectivefilm (of serie) is bijna altijd iemand die vrij vroeg geintroduceerd wordt, een paar regels tekst heeft en verder nauwelijks te zien is.
  • Als je ergens een grote haak ziet hangen (of iets anders puntigs) dan kun je er vanuit gaan dat een van de slechterikken gespiest gaat worden.
  • Blijkbaar bepaalt de lengte van een film ook in grote mate de kwaliteit. Een film die een speelduur van rond 3 uur heeft is bijna altijd een (historisch) drama of iets anders heel erg serieus' en heeft een goeie kans om een Oscar binnen te slepen. Uiteindelijk zijn er maar heel weinig films die zo lang duren en ook heel erg goed zijn.
  • Flessen breek je vrij makkelijk door ermee op iemands hoofd te slaan.
  • Iemand die door een ruit springt of valt heeft daarna hoogstens een paar krasjes in zijn gezicht in plaatst van dat hij aan reepjes wordt gesneden.
  • Als er gif in het drankje van de held zit dan zal hij er om wat voor reden dan ook nooit een slok van nemen, als er slaapmiddel in zit dan giet hij het tot de laatste druppel naar binnen.
  • Homo's herken je meteen door hun extreem nichterige gedrag en gelikte kapsel, mensen die blowen aan hun zwerverkleren, hun slome gedrag en veelvuldig gebruiken van het woord "dude".
  • Jonge negers doen vaak stoer maar zijn snel bang, luisteren hiphop en dragen te grote kleren. Oude negers zijn meestal heel erg wijs, ookal werken ze als concierge in een school.
  • pi_55837794
    # Als mensen in een auto iemand zoeken en ze vernemen onderwerg waar hij of zij is, moeten ze altijd draaien. He is nooit een kwestie van de richting op rijden die ze al op reden.
    My dear, it's only a movie.
    Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
    pi_55837841
    Invoervelden van wachtwoorden zijn ook altijd megagroot. Net als alle gegevens die over het scherm schieten als ze bezig zijn.
    Ik heb nog nooit een normaal Windows of MAC scherm gezien volgens mij.
    pi_55837900
    En die pc's maken geluidjes die ik nog nooit in het echt heb gehoord
      maandag 7 januari 2008 @ 00:39:41 #66
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_55837917
    Altijd lachen inderdaad, van die prachtige interfaces die geen enkele logica bevatten
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_55838309
  • Achtervolgingen leiden vaak naar een markt waar een kar met fruit midden op de weg staat. Als er een lege kar staat dan wordt deze niet kapotgereden maar als springschans gebruikt.
  • Het lekschieten van een band zorgt er altijd voor dat de achtervolgde auto direct stopt.
  • Iedereen kan een vliegtuig besturen. Gelukkig maar want de piloot gaat toch altiijd dood.
  • pi_55838310
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef McNasty het volgende:
  • De dader in een detectivefilm (of serie) is bijna altijd iemand die vrij vroeg geintroduceerd wordt, een paar regels tekst heeft en verder nauwelijks te zien is.
  • Scooby-Doo is daar wel een goed voorbeeld van, want de dader is meestal de persoon die zich aan het begin van de aflevering uit de voeten maakt omdat het volgens hem te eng of the gevaarlijk is.

Verder gaat de vriendin van de slechterik er vaak met de held vandoor, maar de vriendin van de held nooit met de slechterik.
    Slechteriken doen belangrijke vrouwelijke gevangenen die aan de goede kant staan wel soms een huwelijksaanzoek, maar hier zullen ze absoluut niet op ingaan, zelf niet alleen als een list om de tijd te rekken.
    pi_55838317
    Wat me ook wel vaak opvalt is dat autos altijd met piepende banden wegrijden. Op zand op grind op gras altijd met piepende banden en met een snelheid waar de gemiddelde auto bij uitvalt.
    pi_55838485
  • Deuren met een codeslot kan je makkelijk openen door het invoerpaneeltje aan gort te schieten.
  • pi_55838507
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 17:07 schreef DutchErrorist het volgende:
    Alle goederikken hebben mooie Apples, terwijl de slechterikken een kutcomputer hebben
    Dit was onderdeel van een sponsordeal van Apple in 24, good guys have apples, bad guys XP. Let er maar eens op
    🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
    pi_55838512
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:19 schreef McNasty het volgende:
  • Deuren met een codeslot kan je makkelijk openen door het invoerpaneeltje aan gort te schieten.
  • Of door een randomiser erop te zetten
    pi_55838531
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:05 schreef Nepthys het volgende:
    Slechteriken doen belangrijke vrouwelijke gevangenen die aan de goede kant staan wel soms een huwelijksaanzoek, maar hier zullen ze absoluut niet op ingaan, zelf niet alleen als een list om de tijd te rekken.
    Dat maakt niet uit, ze heeft immers een haarspeld bij zich waarmee ze alle sloten open kan krijgen
    pi_55838546
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Of door een randomiser erop te zetten
    Of door het geluid dat de toetsen maken af te luisteren en te onthouden.
    pi_55838573
    -Rechercheurs worden platsgebelt door hun Ex-Vrouw
    -Alle rechercheurs hebben in verleden een drankprobleem gehad
    -Als de goodguy en badguy elkaar in slotscene beschieten zijn altijd allebei hun kogels op
    -Als een goodguy wordt neergeschoten, dan is het altijd een schampschot in ze schouder
    -Als een touwbrug kaput gaat, vallen ze altijd naar de kant die ze opmoeten
      maandag 7 januari 2008 @ 01:33:49 #76
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_55838645
  • Als de telefoon gaat heel verbaasd kijken 'Wat is dat nou weer'?
  • Piepende banden op gras- of zandwegen
  • CSI: altijd met een zaklampje aan de gang ook al kun je gewoon het licht aandoen

Verkapte tvp.
  • Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_55838745
    - De meeste toekomstige ruimteschepen hebben geen toiletten: de mens van de toekomst hoeft nooit meer naar de WC.
    - Hoofdtransplantaties, mensen die al uren doodzijn tot leven wekken, wonden genezen binnen 10 seconden, het kan allemaal; maar een middeltje tegen verkoudheid is onmogelijk.
    - Ookal moet de good-guy 20 mensen vermoorden om in leven te blijven; er is altijd bewijs om zijn onschuld te bewijzen en hij zal altijd lang en gelukkig leven.
      maandag 7 januari 2008 @ 10:40:19 #78
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55842074
    Deuren krijg je doorgaans heel makkelijk open met een creditcard
    PieAir
    pi_55842396
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 10:40 schreef jpg97 het volgende:
    Deuren krijg je doorgaans heel makkelijk open met een creditcard
    En verboden ruimtes met een lekker wijf
    pi_55842467
    Ik snap nooit zo goed waarom zandlopers en aanverwante er zo onrealistisch lang over doen. Zelfs in een serieuze film als El Laberinto del Fauno zie je dat.
      maandag 7 januari 2008 @ 11:26:50 #81
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55843015
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 01:43 schreef Intrepidity het volgende:
    - Ookal moet de good-guy 20 mensen vermoorden om in leven te blijven; er is altijd bewijs om zijn onschuld te bewijzen en hij zal altijd lang en gelukkig leven.
    Had ik al gepost in dit deel

- Alle politiecommissarisen in L.A. zijn schreeuwende, dikke, mannen met een te hoge bloeddruk.
    - Parijs is ALTIJD romantisch
    pi_55843045
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 11:02 schreef Doff het volgende:
    Ik snap nooit zo goed waarom zandlopers en aanverwante er zo onrealistisch lang over doen. Zelfs in een serieuze film als El Laberinto del Fauno zie je dat.
    de laatste minuut voor de explosie die wereld wegvaagt duurt meestal een kwartier!
    pi_55862551
    ok, telt dus niet voor films, maar voor info-mercials (Tell Sell e.d.). Hier hebben meer dan de helft van de verkopers een engels accent. Blijkbaar kopen Amerikanen eerder iets van een Brit dan van een Amerikaan?

laserstralen zie je door het beeld heen bewegen. Als je al een laserstraal zou kunnen zien dan zou het een lange streep moeten zijn, niet een kort streepje dat van het geweer naar het doelwit gaat.

zonet ook weer in Lethal Weapon 4, babies zijn nadat ze geboren zijn al behoorlijk groot.

zenders om auto's te achtervolgen zijn voorzijn van een knipperend lampje en een hoog piepje zodat je weet dat 'ie het doet
    pi_55863783
    Als je midden in een oorlog zit en je laat een foto van je vriendin zien, dan ga je in het volgende gevecht dood. Degene aan wie je de foto laat zien brengt overigens wel een kostbaar familiestuk terug of schrijft een fantastische brief aan je geliefde.
    Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
    pi_55863852
    Als ze 's avonds bij het slapen gaan het licht uit doen, dan gaat een fractie later het maanlicht aan.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 09:08:37 #86
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55866001
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 23:41 schreef HeyFreak het volgende:

zonet ook weer in Lethal Weapon 4, babies zijn nadat ze geboren zijn al behoorlijk groot.
    en doorgaans ook helemaal schoon geen bloed, geen poep, niks!
    PieAir
    pi_55866718
    tijdens een race rijden coureurs altijd half gas en hebben altijd en versnelling over...

bad guys lachen altijd luid
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:05:10 #88
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_55866988
  • Een enkele kaars kan een volledige kamer in licht doen baden als je ergens naar op zoek bent, tenzij het een lange doorgang is, dan reikt het licht niet verder dan de persoon die de kaars vasthoudt.

• Wijze en machtige tovenaars gebruiken hun geweldige gave nooit om het grote probleem op te lossen, het is pas op een moment waarop ze persoonlijk een gevecht aan moeten gaan met een schurk of monster dat ze laten zien wat ze in huis hebben.

• Hoe jonger het kind, hoe sneller die voor een cruciale afleidingsmanoeuvre zal zorgen tegen het einde van de film op een spannend moment waar de schurk de goeierik in zijn klauwen heeft. Een baby die huilt, een kleuter die ontsnapt, een meisje dat begint te huilen.

• Stel je bent de enige overlevende van een slachting, je hebt je familie voor je ogen zien worden neergesabeld door een maniak, je zit onder de schrammen, misschien een kogelwond, maar verder mankeer je niet veel, als de politie aan het einde van de film langskomt, dan zijn ze vol begrip, vol sympathie, vol medeleven... ze zullen je nooit in hechtenis nemen of arresteren omdat je de enige overlevende bent van een bloedbad... nee op de een of andere manier, misschien is het instinct, weten ze dat je onschuldig bent.

• "I don't believe in shit like that" is een bevestiging dat voodoo bestaat, net als zwarte magie, geesten, het einde der tijden, de bijbel, jezus, en alles wat bovennatuurlijk is en waar de skepticus niet in gelooft.
  • Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
    pi_55867131
    mensen hebben altijd een potje medicijnen, ze nemen altijd een mond vol pillen en kauwen die weg zonder water
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:18:02 #90
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55867228
    Draag je een bril dan kan je het vergeten als je in een high-schoolfilm speelt. Zodra je die bril afzet dan blijkt opeens dat je toch de populairste van de klas bent.

Blanken kunnen niet dansen en niet basketballen.

Negers houden alleen van wafels en kip

Alle Russen zijn onbetrouwbaar

Drugs test je of het goed is door met een mes de zak open te snijden (waardoor als je het gaat vervoeren door heel je dure zwarte koffer gaat) en een mespuntje te proeven. Vervolgens ben je niet zo high als een konijn of niet zo dood als pier omdat het spul niet in je lichaam reageert.

Iedereen die Engels spreekt met een Oxford/Cambridge accent is intelligent.

Niets Engelstalligen zijn heel vriendelijk, ze spreken voor de film bijna altijd opeens in het Engels tegen elkaar
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:18:14 #91
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_55867231
  • Relatief jonge alleenstaande vaders zijn nooit alleenstaande vaders omdat ze de fout in zijn gegaan in het verleden. Het is omdat hun vrouw is verdwenen of omdat ze dood is, of omdat ze iets heeft gedaan dat niet door de beugel kon. Ze zijn ideaal voor jonge vrouwen die single zijn. Want welk meisje droomt er niet van om aan te pappen met een alleenstaande pappa?

• Bij verwarring van identiteit, als je een vrouw bent, dan zal je je altijd aangetrokken voelen tot de vriend of broer van de persoon wiens plaats je inneemt. Ook geld als regel dat je een beter mens bent dan de persoon die je vervangt. Je bent knapper, slimmer, onschuldiger, aardiger dan de tang die je vervangt.

• Het plot van een "mistaken identity"-film volgt altijd het volgende model:
    - Introductie personages, de verschillen zijn duidelijk vanaf het eerste moment, ze zijn tegenpolen van elkaar.
    - De verwisseling op basis van een misverstand of op basis van een bevlieging.
    - De romantiek begint te bloeien.
    - De mensen komen achter de verwisseling, de romantiek loopt tegen het probleem aan. "I don't know who you are!" "It's all a lie!" "How can I trust you!?" De kanppe vent die je net aan de haak hebt geslagen, kan niet omgaan met de gruwelijke waarheid.
    - Heldin vlucht weg.
    - Iedereen beseft hoe veel beter de heldin wel niet is dan de persoon die ze vervangde.
    - De heldin komt terug door een list van de mensen die ze heeft bedrogen, of de man van haar dromen zoekt haar op. Ze veinst verontwaardiging, maar dat smelt als sneeuw voor de zon als de mensen aan blijven houden dat ze haar echt aardig vinden, en dat de man van haar dromen ECHT van haar houdt.
  • Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
      dinsdag 8 januari 2008 @ 10:43:30 #92
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55867730
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:18 schreef the_RAVEN het volgende:

Blanken kunnen niet dansen en niet basketballen.

Negers houden alleen van wafels en kip
    bovenstaande is wél realistisch hoor
    PieAir
    pi_55867831
    Geleerd van het bonus materiaal van Die Hard 4.

FBI kantoren zijn altijd futuristisch vol met technische speeltjes, overal schermen, kunnen de hele wereld in de gaten houden.
    Bij Die Hard wilden ze het eens realistisch doen en zijn bij de FBI geweest. Zagen ze dat het saaie grijze kantoren zijn.
    Toen zijn ze toch maar een eigen versie gaan maken met technische speeltjes, overal schermen, kunnen de hele wereld in de gaten houden.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 11:40:14 #94
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_55869001
    Deze zijn eigenlijk voornamelijk leuk voor de mensen die de film D-War hebben gezien, maar oh zo treffend:

• When you're a news reporter who has his own cameraman, it's always a great idea to have your own digital camcorder, not to mention it shows just how respectful you are to your cameraman.
  • Faking a heart attack by way of an overdone expression of indigestion is the absolute best way to create a diversion.
  • A ten year old boy has no problem whatsoever in comprehending the long epic Imoogi legend, which takes his wise old friend close to twenty minutes to explain.
  • f you happen to see an evil warlord walk right through a gate, you should always try it for yourself.
  • Bars in LA, or wherever the city was, don't have a problem with 19 year old girls drinking beer.
  • If you ever find yourself about to be beat up by three guys outside a bar, there's always a chance a man might sneak up behind them, knock them out, then walk away without saying a word to you.
  • If a dragon has landed in your backyard and you get frightened, and you then run in the other direction where a not-so-scary human warlord stops you, always turn around and run straight into the dragon's mouth.
  • Always take the elevator instead of the stairs when a giant dragon is causing a hospital to crumble.
  • If you aim a gun at a warlord with a shield, point your gun right at the shield, fire slow and carefully, so that all your rounds can successfully be deflected.
  • If your best friend/cameraman has just been zapped on the forehead by a warlord, who is then hit by a car, make sure you leave him unconscious lying next to the unconscious warlord. If his name his brought up minutes later, just respond, "I'm sure he's fine."
  • If you've been zapped on the forehead, the best way to heal it is a small band aid on the right side of your head.
  • Apparently news reporters aren't harmed a bit after they've been shot.
  • Its always nice to know that whenever a centuries old legend from some other country might show up in the U.S., that the FBI has an 'sophisticated paranormal unit' that keeps up on all these things and well prepared in case it appears one day. Fox Mulder would be proud .
  • That the beaches in L.A. are the most romantic in the world because just a few hours after meeting someone, you instantly fall in love with that person and kiss for no reason at all.
  • Apparently having a HUGE birthmark that looks like the tatoo of a dragon for some reason is something you never think to get rid of.
  • The ability to shape shift into different people is sooo cool, you constantly do it over and over again for no apparent reason.
  • Computers apparently have the ability to track down a girl in L.A. named 'Sarah'....oh, with a dragon tattoo to narrow the search. Whew!
  • The F.B.I are always on the move to kick ass the second they leave their office drawing the guns while still in the building.
  • Journalist are apparently immune to any contagious diseases as they are allowed into quarantine area's to question witnesses.
  • The U.S. media has gotten REALLY lazy as there is no other journalist, camera's, networks or anything to capture a picture of a 300 foot dragon terroizing L.A.--anywhere. In fact, it seems to have the ability to completely disappear altogether after it loses chase of the heroes.
  • ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      dinsdag 8 januari 2008 @ 11:55:59 #95
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55869400
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
  • Apparently having a HUGE birthmark that looks like the tatoo of a dragon for some reason is something you never think to get rid of.
  • een malle tatoeage is ook reden genoeg om iemand in quarantaine te zetten met politiebewaking
      dinsdag 8 januari 2008 @ 11:59:22 #96
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_55869504
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:55 schreef Herald het volgende:

[..]

een malle tatoeage is ook reden genoeg om iemand in quarantaine te zetten met politiebewaking

Jij hebt 'm dus ook gezien
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_55869654
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 10:18 schreef the_RAVEN het volgende:
    Niets Engelstalligen zijn heel vriendelijk, ze spreken voor de film bijna altijd opeens in het Engels tegen elkaar
    zijn paar goede uitzonderingen op, maar wat ik ook goede vind is de oplossing die ze hebben gebruikt in The Hunt For Red October, daar beginnen ze in het Russisch en gaan dan via een gedicht waarbij wordt ingezoomd op de mond van de spreker om geschakeld naar het Engels!
    pi_55869720
    ow ook nog iets, in de ruimte maken alle schepen geluiden als ze passeren... vergetend dat er daar een vacuüm is en dus geen geluid...
    pi_55869751
    in oorlogsfilms waarin gevlogen wordt tussen de VS en de Russen zijn de Russen altijd doodkalme piloten (bijna robots) en de Yanks zijn helemaal hysterisch... (Top Gun)
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:10:21 #100
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55869765
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
    ow ook nog iets, in de ruimte maken alle schepen geluiden als ze passeren... vergetend dat er daar een vacuüm is en dus geen geluid...
    goed dat je de moeite nam deze te posten, die was in de afgelopen 7 jaar nog niet langs geweest!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')