heb van de week weer eens Armageddon langs zien komen op Film1quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:10 schreef Herald het volgende:
[..]
goed dat je de moeite nam deze te posten, die was in de afgelopen 7 jaar nog niet langs geweest!

Als ik me niet vergis in Goldfinger met de bom in Fort Knox.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:26 schreef Herald het volgende:
[..]
dat zegt iedereen, maar in welke film gebeurt dat dan?

Bij 1 van de nieuwere Starwars films laten ze een bom in de ruimte een vacuum trekken waardoor het juist even stil wordt. Maar daarna wel een explosie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
heb van de week weer eens Armageddon langs zien komen op Film1

De climax van de film zal zich daar afspelen.
 De climax van de film zal zich daar afspelen.

ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:15 schreef Bruce117 het volgende:
Als ik me niet vergis in Goldfinger met de bom in Fort Knox.

Ook dat is helaas niet voorbehouden aan films. Of een paar van mijn collega's leiden een dubbellevenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:25 schreef Slarioux het volgende:Een telefoongesprek voeren betekent dat je de godganse tijd exact herhaalt wat de ander zei. 
 .
.

Ik zou je werkplek maar eens nakijken op verborgen camera'squote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dat is helaas niet voorbehouden aan films. Of een paar van mijn collega's leiden een dubbelleven.

Dat was Leslie Nielsen in een van zijn films.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Herald het volgende:
[..]
ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelen

in een film met Mark Wahlberg (ben even de titel kwijt) waarin hij een undercover agent speelt die bij de Chinese afdeling van het korps wordt gezet en zo corruptie moet onderzoeken gaan ze ook een achtervolging in waarbij de boeven met een automatisch geweer de halve stad neerknallen waarbij ook doden vallen en zelfs daarvoor worden ze niet bestraft of stoppen ze de achtervolging!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef Slarioux het volgende:Een achtervolging door een metropool als New York wordt als doodnormaal gezien. De betrokken agent wordt niet aansprakelijk gehouden voor de schade, ontslagen of anderszins aangepakt voor de puinzooi. 

quote:Yeah I know where that is. Between 9th and 8th avenue

Dat is toch in Naked Gun 2 1/2: The Smell Of Fear?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Herald het volgende:
[..]
ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelen

nou at is niet vreemd, als iemand iets zegt hier in Tilburg dan weet ik het ook vaak te vinden en zo te benoemen! dus dat is niet gek!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:49 schreef Liquidootje het volgende:
Iedereen weet altijd precies waar iets is. Zonder navigatie of iets dergelijks.
[..]

Tilburg != NYC o.i.d.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou at is niet vreemd, als iemand iets zegt hier in Tilburg dan weet ik het ook vaak te vinden en zo te benoemen! dus dat is niet gek!

Om tijdens de omhelzing tussen de held en het lekkere wijf toch nog op te staan, wapen te pakken en dan alsnog dood te worden geschoten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:53 schreef Slarioux het volgende:
Aan de genezing van een filmwond kan je vaak zien hoe relevant de wond is.
- Als de badguy niet overduidelijk compleet dood is (schot door het hoofd, onder een bus met veel bloed, in een hakselmachine gevallen) dan is hij niet dood maar kwam de kogel in zijn kogelvrije vest, wist hij te ontsnappen of was het maar een schrammetje.

Precies, want de held had dit al voorzien en schiet in één keer raak.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:15 schreef wormwood het volgende:
[..]
Om tijdens de omhelzing tussen de held en het lekkere wijf toch nog op te staan, wapen te pakken en dan alsnog dood te worden geschoten.

quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef the_RAVEN het volgende:
- als er een kinderwagen omver wordt gereden zit er nooit een kind in, maar verschillende blikjes.

quote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef McNasty het volgende:Iemand die door een ruit springt of valt heeft daarna hoogstens een paar krasjes in zijn gezicht in plaatst van dat hij aan reepjes wordt gesneden. 
Ook stoelen sla je met gemak aan gort op iemands rugquote:Flessen breek je vrij makkelijk door ermee op iemands hoofd te slaan. 

Over die M60: Die wordt door Elite eenheden echt door 1 persoon bemand en zelfs van de schouder afgevuurd alsof het een gewoon geweer is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef the_RAVEN het volgende:
- Taxi's zijn altijd vrij, uitzondering is een vliegveld want daar moet je altijd eerst de oude dame voor laten gaan.
- als er een kinderwagen omver wordt gereden zit er nooit een kind in, maar verschillende blikjes.
- Actiehelden kunnen een zwaar machinegeweer m-60 met een hand bedienen en zelfs dan loopt het ding niet vast.

Neemt niet weg dat het over het algemeen eigenlijk een onderrsteuningswapen is dat liggend afgevuurd wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Over die M60: Die wordt door Elite eenheden echt door 1 persoon bemand en zelfs van de schouder afgevuurd alsof het een gewoon geweer is.
Niet zoals een Zwarteneger vanaf de heup.

quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:16 schreef the_RAVEN het volgende:
- Foreign exchange students zijn of bloedje mooi en houden van Amerikaanse nerds
- Of ze zijn lelijk en impopulair

Of ze kotsen precies een mondvolquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Vergeef me als het al is gepost in vorige delen, maar in veel films nemen ze 1 slokje van hun drankje en gaan dan weg, afgerekend of niet. Ook als ze niet zijn weggeroepen of er een andere noodzaak is voor een plotseling vertrek.
Ik heb ook nog nooit in een film iemand zien overgeven, meestal hoor je wat kokgeluidjes en een stromende w.c. Kots zelf zie je al helemaal nooit.
Enige uitzondering: Team America

quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je iets te drinken besteld aan een bar, terwijl je aan het wachten bent op iemand:drink je het niet helemaal op voordat je weg gaat kan je met gemak weglopen zonder te betalen 
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Vergeef me als het al is gepost in vorige delen, maar in veel films nemen ze 1 slokje van hun drankje en gaan dan weg, afgerekend of niet. Ook als ze niet zijn weggeroepen of er een andere noodzaak is voor een plotseling vertrek.

quote:

Door gewone militairen wel. Liggend.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:25 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het over het algemeen eigenlijk een onderrsteuningswapen is dat liggend afgevuurd wordt natuurlijk.

Niet in 'The Exorcist'quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Of ze kotsen precies een mondvol

quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:08 schreef RM-rf het volgende:
owé als er in een misdaadfilm die over een moord/vermissing gaat iemand aan het tuinieren is..
niet alleen is dat dan overduidelijk de moordenaar, als hij/zij een handharkje gebruikt om onkruid te wieden is dat hoogstwaarschijnlijk het moordwapen.
 Ikheb  op de middelbare school ooit nog met mijn bandje een paar van de theaterproducties van onze school begeleid. Een van de liedjes die we toen moesten spelen was (op de melodie van "I'm walking on Sunshine") "Het was de Tuinman"
 Ikheb  op de middelbare school ooit nog met mijn bandje een paar van de theaterproducties van onze school begeleid. Een van de liedjes die we toen moesten spelen was (op de melodie van "I'm walking on Sunshine") "Het was de Tuinman"  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |