abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55869783
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:10 schreef Herald het volgende:

[..]

goed dat je de moeite nam deze te posten, die was in de afgelopen 7 jaar nog niet langs geweest!
heb van de week weer eens Armageddon langs zien komen op Film1
pi_55869885
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:26 schreef Herald het volgende:

[..]

dat zegt iedereen, maar in welke film gebeurt dat dan?
Als ik me niet vergis in Goldfinger met de bom in Fort Knox.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_55870027
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:11 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

heb van de week weer eens Armageddon langs zien komen op Film1
Bij 1 van de nieuwere Starwars films laten ze een bom in de ruimte een vacuum trekken waardoor het juist even stil wordt. Maar daarna wel een explosie.
Dat vacuum was alleen maar bedoeld om de kracht van de explosie te benadrukken.

Maar dat zijn van die dingen die er in stoppen om het geloofwaardig te maken. Net zoals dat iemand die wordt neergeschoten met een simpel pistool 5 meter naar achter valt.
Dat is ooit in de Western films geintroduceerd en daar komen ze niet meer vanaf. Het wordt alleen maar heftiger.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 12:24:59 #104
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55870130
  • De hoofdpersoon leest een krant met een grote titel over een nieuw gebouw ofzo.
  • De hoofdpersoon kijkt een documentaire of een interview op TV over een universiteit met een nieuwe techniek
  • De hoofdpersoon heeft het met iemand over [die niewe plek/gebouw/kerncentrale/whatever]

De climax van de film zal zich daar afspelen.
  •   dinsdag 8 januari 2008 @ 12:25:37 #105
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55870148
  • Een telefoongesprek voeren betekent dat je de godganse tijd exact herhaalt wat de ander zei.
  •   dinsdag 8 januari 2008 @ 12:26:57 #106
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55870190
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:15 schreef Bruce117 het volgende:
    Als ik me niet vergis in Goldfinger met de bom in Fort Knox.
    ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelen
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:27:50 #107
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55870210
  • Een achtervolging door een metropool als New York wordt als doodnormaal gezien. De betrokken agent wordt niet aansprakelijk gehouden voor de schade, ontslagen of anderszins aangepakt voor de puinzooi.
  • pi_55870236
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:25 schreef Slarioux het volgende:
  • Een telefoongesprek voeren betekent dat je de godganse tijd exact herhaalt wat de ander zei.
  • Ook dat is helaas niet voorbehouden aan films. Of een paar van mijn collega's leiden een dubbelleven .
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
    pi_55870255
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ook dat is helaas niet voorbehouden aan films. Of een paar van mijn collega's leiden een dubbelleven .
    Ik zou je werkplek maar eens nakijken op verborgen camera's

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2008 12:29:45 ]
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:31:17 #110
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55870307
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Herald het volgende:

[..]

ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelen
    Dat was Leslie Nielsen in een van zijn films.
    pi_55870526
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef Slarioux het volgende:
  • Een achtervolging door een metropool als New York wordt als doodnormaal gezien. De betrokken agent wordt niet aansprakelijk gehouden voor de schade, ontslagen of anderszins aangepakt voor de puinzooi.
  • in een film met Mark Wahlberg (ben even de titel kwijt) waarin hij een undercover agent speelt die bij de Chinese afdeling van het korps wordt gezet en zo corruptie moet onderzoeken gaan ze ook een achtervolging in waarbij de boeven met een automatisch geweer de halve stad neerknallen waarbij ook doden vallen en zelfs daarvoor worden ze niet bestraft of stoppen ze de achtervolging!
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:46:30 #112
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_55870680
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:

Die code kende ik nog niet!
    pi_55870737
    Iedereen weet altijd precies waar iets is. Zonder navigatie of iets dergelijks.
    quote:
    Yeah I know where that is. Between 9th and 8th avenue
    A little bit hateful
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:49:42 #114
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55870740
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Herald het volgende:

[..]

Dat is toch in Naked Gun 2 1/2: The Smell Of Fear?
    pi_55870784
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:49 schreef Liquidootje het volgende:
    Iedereen weet altijd precies waar iets is. Zonder navigatie of iets dergelijks.
    [..]
    nou at is niet vreemd, als iemand iets zegt hier in Tilburg dan weet ik het ook vaak te vinden en zo te benoemen! dus dat is niet gek!
    pi_55872639
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

nou at is niet vreemd, als iemand iets zegt hier in Tilburg dan weet ik het ook vaak te vinden en zo te benoemen! dus dat is niet gek!
    Tilburg != NYC o.i.d.
    pi_55872805
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 14:07 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Tilburg != NYC o.i.d.
    nee waar ik mee bedoel dat je je stad gewoon wel kent!
    pi_55883304
    - Met sportwedstrijden (in de VS vaak Basketball) staat men eerst kansloos achter, om vervolgens terug te komen omdat de held het op z'n heupen krijgt. Met uiteraard het winnende punt in de laatste seconde.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      woensdag 9 januari 2008 @ 08:53:42 #119
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55890772
    Aan de genezing van een filmwond kan je vaak zien hoe relevant de wond is.

- Als de badguy kreupel loopt is het vaak de goodguy die dat in een ver verleden deed.
    - Krassen, schrammen, kogelgaten genezen vaak vanzelf.
    - Als dat niet zo is, komt de wond later terug om de held van de film dwars te zitten (hij kan zijn moves niet doen, wordt gevangen en in de wond geprikt met een mes, is benadeeld door de wond, etc)
    - Een levensreddende bijbel in het borstzakje is cliche, daarom dragen de meeste goodguys een kogelvrij vest. Ook als je zojuist tegen wolken borsthaar, een zijden blouse of een naveltruitje hebt aangekeken. Kogelvrij vest.
    - Als de badguy niet overduidelijk compleet dood is (schot door het hoofd, onder een bus met veel bloed, in een hakselmachine gevallen) dan is hij niet dood maar kwam de kogel in zijn kogelvrije vest, wist hij te ontsnappen of was het maar een schrammetje.
    pi_55891022
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 08:53 schreef Slarioux het volgende:
    Aan de genezing van een filmwond kan je vaak zien hoe relevant de wond is.

- Als de badguy niet overduidelijk compleet dood is (schot door het hoofd, onder een bus met veel bloed, in een hakselmachine gevallen) dan is hij niet dood maar kwam de kogel in zijn kogelvrije vest, wist hij te ontsnappen of was het maar een schrammetje.
    Om tijdens de omhelzing tussen de held en het lekkere wijf toch nog op te staan, wapen te pakken en dan alsnog dood te worden geschoten.
      woensdag 9 januari 2008 @ 09:22:22 #121
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55891111
    In vechtfilms ( vooral die met Jean-Claude van Damme erin ) gaat het verhaal vaak om een in- en in slechte vechtersbaas die niets liever wilt dan alleen maar vechten en iedereen het liefst kreupel wilt slaan. Dit is de bad guy van de film.

Deze badguy doet altijd iemand in de naaste omgeving van de hoofdrolspeler iets aan ( broer of vriend ).

Hoofrolspeler daagt bad guy uit. Gaat op een verlaten en tropisch eiland trainen en wordt getraind door een meester in een bepaalde vechttechniek, die heeft gezworen deze techniek NOOIT OF TE NIMMER aan iemand te leren.

Wanneer eenmaal het gevecht begint, blijkt de badguy vele malen sterker. Hoofdrolspeler vangt klap na klap op, TOTDAT hij terugdenkt aan de persoon die door de badguy is vermoord ( broer of vriend ).

Op dat moment blijkt de hoofdrolspeler veel en veel sterker te zijn en maakt gehakt van de badguy.

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      woensdag 9 januari 2008 @ 09:39:20 #122
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55891363
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 09:15 schreef wormwood het volgende:

[..]

Om tijdens de omhelzing tussen de held en het lekkere wijf toch nog op te staan, wapen te pakken en dan alsnog dood te worden geschoten.
    Precies, want de held had dit al voorzien en schiet in één keer raak.

Overigens, over de lekkere wijven.

- Het is altijd de kluns in het begin van de film
    - Het is altijd de vrouw die de held ontmoet en onsuccesvol mee flirt.
    - Het is de collega waar de held een spark mee heeft maar ze zijn allebei bezet.
    - Het is de dochter van het slachtoffer die de held komt redden of helpen ofzo. Het slachtoffer is dan een oudere, rijke man.
      woensdag 9 januari 2008 @ 11:18:15 #123
    24860 Gitarist
    Ondertitel?
    pi_55893238
    Misschien al gezegd...
  • Nederlanders in een film uit de VS spreken altijd Duits-achtig
  • Duitsers in een film uit de VS spreken altijd Engels met een zeer herkenbaar Duits Fawlty towers accent.
  • Mensen zijn nooit op tijd voor hun trein, maar moeten altijd rennen om hem te halen.
  • Niemand heeft ooit gehoord van een carkit, laat staan hands-free bellen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gitarist op 09-01-2008 11:26:45 ]
  • me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
    1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
      woensdag 9 januari 2008 @ 11:35:22 #124
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55893681
    - Taxi's zijn altijd vrij, uitzondering is een vliegveld want daar moet je altijd eerst de oude dame voor laten gaan.
    - als er een kinderwagen omver wordt gereden zit er nooit een kind in, maar verschillende blikjes.
    - Actiehelden kunnen een zwaar machinegeweer m-60 met een hand bedienen en zelfs dan loopt het ding niet vast.
      woensdag 9 januari 2008 @ 12:18:19 #125
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55894763
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef the_RAVEN het volgende:
    - als er een kinderwagen omver wordt gereden zit er nooit een kind in, maar verschillende blikjes.
  • waarbij de kinderwagen met blikjes de verzameling is van de vrouwelijke zwerver, een mannelijke zwerver gebruikt een winkelwagentje
  • de zwerver is een oud traag persoon, die zonder te kijken oversteekt en daarom de aankomende wagen niet opmerkt
  • opvallend is dat een kinderwagen altijd omver wordt gereden zonder dat de bestuurder weet dat er enkel blikjes inzitten, over de stoep rijden met de kans om voetgangers te verwonden wordt zonder moeite gedaan, maar als een konijn de weg oversteekt wordt er ineens bruut uitgeweken waardoor de auto crasht.
  • *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      woensdag 9 januari 2008 @ 12:28:36 #126
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55895019
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef McNasty het volgende:
  • Iemand die door een ruit springt of valt heeft daarna hoogstens een paar krasjes in zijn gezicht in plaatst van dat hij aan reepjes wordt gesneden.
  • ruiten zijn ook zo breekbaar dat het gemakkelijk is door heen te springen
  • ook welgemikte kogels kunnen een complete ruit compleet aan diggelen slaan
  • de achterruit van een auto springt ook helemaal kapot als deze geraakt wordt door een kogel
  • in de voorruit verschijnt alleen een kogelgat
    quote:
  • Flessen breek je vrij makkelijk door ermee op iemands hoofd te slaan.
  • Ook stoelen sla je met gemak aan gort op iemands rug
      woensdag 9 januari 2008 @ 13:17:11 #127
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55896249
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef the_RAVEN het volgende:
    - Taxi's zijn altijd vrij, uitzondering is een vliegveld want daar moet je altijd eerst de oude dame voor laten gaan.
    - Actiehelden kunnen een zwaar machinegeweer m-60 met een hand bedienen en zelfs dan loopt het ding niet vast.
    Over die M60: Die wordt door Elite eenheden echt door 1 persoon bemand en zelfs van de schouder afgevuurd alsof het een gewoon geweer is.

Niet zoals een Zwarteneger vanaf de heup.
      woensdag 9 januari 2008 @ 14:16:06 #128
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55897635
    * noted

Haha wilde posten dat elke professor op Harvard in een stoffige salonachtige boekenruimte zijn kantoor heeft, lichte nasporing op google blijkt dit ook zo te zijn.

- Foreign exchange students zijn of bloedje mooi en houden van Amerikaanse nerds
    - Of ze zijn lelijk en impopulair

- Als er over Europeanen wordt gesproken in een Amerikaanse film zijn ze lelijk en dik
    - In de film neem je geen wisselgeld aan, maar mag de verkoper the change keepen.
      woensdag 9 januari 2008 @ 14:25:51 #129
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55897853
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 13:17 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Over die M60: Die wordt door Elite eenheden echt door 1 persoon bemand en zelfs van de schouder afgevuurd alsof het een gewoon geweer is.

Niet zoals een Zwarteneger vanaf de heup.
    Neemt niet weg dat het over het algemeen eigenlijk een onderrsteuningswapen is dat liggend afgevuurd wordt natuurlijk.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      woensdag 9 januari 2008 @ 14:44:01 #130
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55898281
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 14:16 schreef the_RAVEN het volgende:
    - Foreign exchange students zijn of bloedje mooi en houden van Amerikaanse nerds
    - Of ze zijn lelijk en impopulair
  • de vrouwelijke exchange student kom uit Frankrijk en is knap
  • de mannelijke exchange student is een Aziaat die moeilijk Engels spreekt
  • lelijke Duitse vrouwen heten allemaal Helga en zijn manwijven
    pi_55898340
  • Littekens en verwondingen in het gezicht zijn altijd 'mooi'. Je zal niet snel zien dat de held na een gevecht een paarse gebroken neus heeft, of een buil midden op z'n voorhoofd. De wonden zijn meestal bij de wenkbrouwen, op de kaaklijn, of op de slapen geplaatst. Een blauw oog is meestal voorbehouden aan de slechterikken

[ Bericht 2% gewijzigd door McNasty op 09-01-2008 14:58:51 ]
  •   woensdag 9 januari 2008 @ 14:49:30 #132
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55898426
    Als je iets te drinken besteld aan een bar, terwijl je aan het wachten bent op iemand:

• drink je het niet helemaal op voordat je weg gaat
  • kan je met gemak weglopen zonder te betalen
  •   woensdag 9 januari 2008 @ 14:58:52 #133
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55898622
    - Alle piraten zijn bijgelovig
    - John Wayne heeft (had) altijd gelijk
    - Alle Europese auto's zien eruit als een kever (of nog erger als een Honda Civic)
    pi_55898643
    Vooral in politieseries zijn de verdachten vaak retebijdehand. Altijd kennen ze hun rechten en reageren ze buitengewoon ad rem met een pokerface.
    Zeker bij CSI is dit heel opvallend.
    pi_55898699
    Vergeef me als het al is gepost in vorige delen, maar in veel films nemen ze 1 slokje van hun drankje en gaan dan weg, afgerekend of niet. Ook als ze niet zijn weggeroepen of er een andere noodzaak is voor een plotseling vertrek.

Ik heb ook nog nooit in een film iemand zien overgeven, meestal hoor je wat kokgeluidjes en een stromende w.c. Kots zelf zie je al helemaal nooit.

Enige uitzondering: Team America

[ Bericht 31% gewijzigd door cinnamongirl op 09-01-2008 15:13:42 ]
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:16:01 #136
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55898965
    Zie 2 post boven je.

Anime regel, maar geldt ook voor films:
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:19:05 #137
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55899050
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
    Vergeef me als het al is gepost in vorige delen, maar in veel films nemen ze 1 slokje van hun drankje en gaan dan weg, afgerekend of niet. Ook als ze niet zijn weggeroepen of er een andere noodzaak is voor een plotseling vertrek.

Ik heb ook nog nooit in een film iemand zien overgeven, meestal hoor je wat kokgeluidjes en een stromende w.c. Kots zelf zie je al helemaal nooit.

Enige uitzondering: Team America
    Of ze kotsen precies een mondvol
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:33:39 #138
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_55899402
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Als je iets te drinken besteld aan een bar, terwijl je aan het wachten bent op iemand:

• drink je het niet helemaal op voordat je weg gaat
  • kan je met gemak weglopen zonder te betalen
  • quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_55899702
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:33 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

[..]

Ik had nog zo gekeken of het er al stond; en dan lees ik vervolgens over een post voor mij heen!!
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:53:37 #140
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55899857
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 14:25 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het over het algemeen eigenlijk een onderrsteuningswapen is dat liggend afgevuurd wordt natuurlijk.
    Door gewone militairen wel. Liggend.
    Maar zoals ik al zei is het een favoriet wapen voor Eliten.
    En die vuren het niet liggend af, maar gewoon staand.

Het blijft inderdaad wél een ondersteuningswapen. Met een bereik van 1km en 750schoten p/m op FA is zo'n GPMG een ''retegaaf'' wapen.
      woensdag 9 januari 2008 @ 16:28:06 #141
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55900612
    Het is een leuk stukje speelgoed inderdaad. Al ben ik er in games nooit zo'n fan van. Moeilijk om precies mee te richten en je stroom kogels recht te houden

Maar goed, terug naar de frappante filmwetten!
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      woensdag 9 januari 2008 @ 16:55:17 #142
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55901274
    stiekeme aanvulling: leuk hoe ze in Three Kings uitleggen wat een kogel met je doet zodra deze het lichaam binnenkomt en hoe "fantasierijk" het met één kogel eraf schieten van een hoofd is.

Ontopic:
    - Rechters zijn altijd sjago
    pi_55901391
    Er altijd een korte thuis situatie beschreven wordt, zoals parner die thuis wacht op de terugkomst van haar man, die eerst nog zal gaan sneuvelen in de oorlog.

Thuis:
    zie, zwangere vrouw die babykamer schildert etc
    Hij belt haar, maar ze neemt te laat de telefoon op, en hij hangt hem vervolgens weer neer.
    We've all been changed in what we were
    pi_55901532
    owé als er in een misdaadfilm die over een moord/vermissing gaat iemand aan het tuinieren is..
    niet alleen is dat dan overduidelijk de moordenaar, als hij/zij een handharkje gebruikt om onkruid te wieden is dat hoogstwaarschijnlijk het moordwapen.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_55901899
    Bij horrorfilms maakt altijd één van de kinderen contact met geesten. In de meeste gevallen betreft het, het dochtertje van het gezin.
    pi_55902120
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Of ze kotsen precies een mondvol
    Niet in 'The Exorcist'
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    http://www.flickr.com/photos/unioz/
    pi_55903066
    In een bar kun je alles bespreken. Je kunt het als rechercheur gewoon hebben over de moordzaak waar je mee bezig bent, namen noemen van slachtoffers en eventuele daders. Niemand hoort het blijkbaar, net zoals je nooit last zult hebben van dronken gasten ofzo.
    En je hoeft natuurlijk nooit te wachten op je drankje, het is immers altijd wel druk, maar jij kunt er nog net bij en wordt meteen geholpen.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      woensdag 9 januari 2008 @ 18:43:22 #148
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55903618
    Niemand rookt in de disco/kroeg. Behalve criminele kroegen. Dan zie je geen hand voor ogen.
      woensdag 9 januari 2008 @ 18:47:20 #149
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55903731
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 17:08 schreef RM-rf het volgende:
    owé als er in een misdaadfilm die over een moord/vermissing gaat iemand aan het tuinieren is..
    niet alleen is dat dan overduidelijk de moordenaar, als hij/zij een handharkje gebruikt om onkruid te wieden is dat hoogstwaarschijnlijk het moordwapen.
    Ikheb op de middelbare school ooit nog met mijn bandje een paar van de theaterproducties van onze school begeleid. Een van de liedjes die we toen moesten spelen was (op de melodie van "I'm walking on Sunshine") "Het was de Tuinman"
      donderdag 10 januari 2008 @ 10:54:38 #150
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55918034
    Mannelijke kledingverkopers zijn altijd homo met een mierzoet 'homo-accent' omdat deze alleen verstand van kleding hebben.

Als je als vreemde een lokale bar binnenloopt gaat de muziek uit, wordt iedereen stil en draait zich om en kijkt naar jou.

Er zijn 3 type Vietnamsoldaten: de drugsgebruikende hippie, de getikte killer en de sarcastische doomdenker.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')