abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55869783
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:10 schreef Herald het volgende:

[..]

goed dat je de moeite nam deze te posten, die was in de afgelopen 7 jaar nog niet langs geweest!
heb van de week weer eens Armageddon langs zien komen op Film1
pi_55869885
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:26 schreef Herald het volgende:

[..]

dat zegt iedereen, maar in welke film gebeurt dat dan?
Als ik me niet vergis in Goldfinger met de bom in Fort Knox.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_55870027
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:11 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

heb van de week weer eens Armageddon langs zien komen op Film1
Bij 1 van de nieuwere Starwars films laten ze een bom in de ruimte een vacuum trekken waardoor het juist even stil wordt. Maar daarna wel een explosie.
Dat vacuum was alleen maar bedoeld om de kracht van de explosie te benadrukken.

Maar dat zijn van die dingen die er in stoppen om het geloofwaardig te maken. Net zoals dat iemand die wordt neergeschoten met een simpel pistool 5 meter naar achter valt.
Dat is ooit in de Western films geintroduceerd en daar komen ze niet meer vanaf. Het wordt alleen maar heftiger.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 12:24:59 #104
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_55870130
  • De hoofdpersoon leest een krant met een grote titel over een nieuw gebouw ofzo.
  • De hoofdpersoon kijkt een documentaire of een interview op TV over een universiteit met een nieuwe techniek
  • De hoofdpersoon heeft het met iemand over [die niewe plek/gebouw/kerncentrale/whatever]

De climax van de film zal zich daar afspelen.
  •   dinsdag 8 januari 2008 @ 12:25:37 #105
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55870148
  • Een telefoongesprek voeren betekent dat je de godganse tijd exact herhaalt wat de ander zei.
  •   dinsdag 8 januari 2008 @ 12:26:57 #106
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55870190
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:15 schreef Bruce117 het volgende:
    Als ik me niet vergis in Goldfinger met de bom in Fort Knox.
    ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelen
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:27:50 #107
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55870210
  • Een achtervolging door een metropool als New York wordt als doodnormaal gezien. De betrokken agent wordt niet aansprakelijk gehouden voor de schade, ontslagen of anderszins aangepakt voor de puinzooi.
  • pi_55870236
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:25 schreef Slarioux het volgende:
  • Een telefoongesprek voeren betekent dat je de godganse tijd exact herhaalt wat de ander zei.
  • Ook dat is helaas niet voorbehouden aan films. Of een paar van mijn collega's leiden een dubbelleven .
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
    pi_55870255
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ook dat is helaas niet voorbehouden aan films. Of een paar van mijn collega's leiden een dubbelleven .
    Ik zou je werkplek maar eens nakijken op verborgen camera's

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2008 12:29:45 ]
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:31:17 #110
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55870307
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Herald het volgende:

[..]

ik lees nu dat het inderdaad in Goldfinger was, dacht altijd dat ie daar de bom onschadelijk maakte door over de stekker te struikelen
    Dat was Leslie Nielsen in een van zijn films.
    pi_55870526
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef Slarioux het volgende:
  • Een achtervolging door een metropool als New York wordt als doodnormaal gezien. De betrokken agent wordt niet aansprakelijk gehouden voor de schade, ontslagen of anderszins aangepakt voor de puinzooi.
  • in een film met Mark Wahlberg (ben even de titel kwijt) waarin hij een undercover agent speelt die bij de Chinese afdeling van het korps wordt gezet en zo corruptie moet onderzoeken gaan ze ook een achtervolging in waarbij de boeven met een automatisch geweer de halve stad neerknallen waarbij ook doden vallen en zelfs daarvoor worden ze niet bestraft of stoppen ze de achtervolging!
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:46:30 #112
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_55870680
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:24 schreef Slarioux het volgende:

Die code kende ik nog niet!
    pi_55870737
    Iedereen weet altijd precies waar iets is. Zonder navigatie of iets dergelijks.
    quote:
    Yeah I know where that is. Between 9th and 8th avenue
    A little bit hateful
      dinsdag 8 januari 2008 @ 12:49:42 #114
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55870740
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:26 schreef Herald het volgende:

[..]

Dat is toch in Naked Gun 2 1/2: The Smell Of Fear?
    pi_55870784
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:49 schreef Liquidootje het volgende:
    Iedereen weet altijd precies waar iets is. Zonder navigatie of iets dergelijks.
    [..]
    nou at is niet vreemd, als iemand iets zegt hier in Tilburg dan weet ik het ook vaak te vinden en zo te benoemen! dus dat is niet gek!
    pi_55872639
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

nou at is niet vreemd, als iemand iets zegt hier in Tilburg dan weet ik het ook vaak te vinden en zo te benoemen! dus dat is niet gek!
    Tilburg != NYC o.i.d.
    pi_55872805
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 14:07 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Tilburg != NYC o.i.d.
    nee waar ik mee bedoel dat je je stad gewoon wel kent!
    pi_55883304
    - Met sportwedstrijden (in de VS vaak Basketball) staat men eerst kansloos achter, om vervolgens terug te komen omdat de held het op z'n heupen krijgt. Met uiteraard het winnende punt in de laatste seconde.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      woensdag 9 januari 2008 @ 08:53:42 #119
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55890772
    Aan de genezing van een filmwond kan je vaak zien hoe relevant de wond is.

- Als de badguy kreupel loopt is het vaak de goodguy die dat in een ver verleden deed.
    - Krassen, schrammen, kogelgaten genezen vaak vanzelf.
    - Als dat niet zo is, komt de wond later terug om de held van de film dwars te zitten (hij kan zijn moves niet doen, wordt gevangen en in de wond geprikt met een mes, is benadeeld door de wond, etc)
    - Een levensreddende bijbel in het borstzakje is cliche, daarom dragen de meeste goodguys een kogelvrij vest. Ook als je zojuist tegen wolken borsthaar, een zijden blouse of een naveltruitje hebt aangekeken. Kogelvrij vest.
    - Als de badguy niet overduidelijk compleet dood is (schot door het hoofd, onder een bus met veel bloed, in een hakselmachine gevallen) dan is hij niet dood maar kwam de kogel in zijn kogelvrije vest, wist hij te ontsnappen of was het maar een schrammetje.
    pi_55891022
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 08:53 schreef Slarioux het volgende:
    Aan de genezing van een filmwond kan je vaak zien hoe relevant de wond is.

- Als de badguy niet overduidelijk compleet dood is (schot door het hoofd, onder een bus met veel bloed, in een hakselmachine gevallen) dan is hij niet dood maar kwam de kogel in zijn kogelvrije vest, wist hij te ontsnappen of was het maar een schrammetje.
    Om tijdens de omhelzing tussen de held en het lekkere wijf toch nog op te staan, wapen te pakken en dan alsnog dood te worden geschoten.
      woensdag 9 januari 2008 @ 09:22:22 #121
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55891111
    In vechtfilms ( vooral die met Jean-Claude van Damme erin ) gaat het verhaal vaak om een in- en in slechte vechtersbaas die niets liever wilt dan alleen maar vechten en iedereen het liefst kreupel wilt slaan. Dit is de bad guy van de film.

Deze badguy doet altijd iemand in de naaste omgeving van de hoofdrolspeler iets aan ( broer of vriend ).

Hoofrolspeler daagt bad guy uit. Gaat op een verlaten en tropisch eiland trainen en wordt getraind door een meester in een bepaalde vechttechniek, die heeft gezworen deze techniek NOOIT OF TE NIMMER aan iemand te leren.

Wanneer eenmaal het gevecht begint, blijkt de badguy vele malen sterker. Hoofdrolspeler vangt klap na klap op, TOTDAT hij terugdenkt aan de persoon die door de badguy is vermoord ( broer of vriend ).

Op dat moment blijkt de hoofdrolspeler veel en veel sterker te zijn en maakt gehakt van de badguy.

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      woensdag 9 januari 2008 @ 09:39:20 #122
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55891363
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 09:15 schreef wormwood het volgende:

[..]

Om tijdens de omhelzing tussen de held en het lekkere wijf toch nog op te staan, wapen te pakken en dan alsnog dood te worden geschoten.
    Precies, want de held had dit al voorzien en schiet in één keer raak.

Overigens, over de lekkere wijven.

- Het is altijd de kluns in het begin van de film
    - Het is altijd de vrouw die de held ontmoet en onsuccesvol mee flirt.
    - Het is de collega waar de held een spark mee heeft maar ze zijn allebei bezet.
    - Het is de dochter van het slachtoffer die de held komt redden of helpen ofzo. Het slachtoffer is dan een oudere, rijke man.
      woensdag 9 januari 2008 @ 11:18:15 #123
    24860 Gitarist
    Ondertitel?
    pi_55893238
    Misschien al gezegd...
  • Nederlanders in een film uit de VS spreken altijd Duits-achtig
  • Duitsers in een film uit de VS spreken altijd Engels met een zeer herkenbaar Duits Fawlty towers accent.
  • Mensen zijn nooit op tijd voor hun trein, maar moeten altijd rennen om hem te halen.
  • Niemand heeft ooit gehoord van een carkit, laat staan hands-free bellen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gitarist op 09-01-2008 11:26:45 ]
  • me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
    1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
      woensdag 9 januari 2008 @ 11:35:22 #124
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55893681
    - Taxi's zijn altijd vrij, uitzondering is een vliegveld want daar moet je altijd eerst de oude dame voor laten gaan.
    - als er een kinderwagen omver wordt gereden zit er nooit een kind in, maar verschillende blikjes.
    - Actiehelden kunnen een zwaar machinegeweer m-60 met een hand bedienen en zelfs dan loopt het ding niet vast.
      woensdag 9 januari 2008 @ 12:18:19 #125
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55894763
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef the_RAVEN het volgende:
    - als er een kinderwagen omver wordt gereden zit er nooit een kind in, maar verschillende blikjes.
  • waarbij de kinderwagen met blikjes de verzameling is van de vrouwelijke zwerver, een mannelijke zwerver gebruikt een winkelwagentje
  • de zwerver is een oud traag persoon, die zonder te kijken oversteekt en daarom de aankomende wagen niet opmerkt
  • opvallend is dat een kinderwagen altijd omver wordt gereden zonder dat de bestuurder weet dat er enkel blikjes inzitten, over de stoep rijden met de kans om voetgangers te verwonden wordt zonder moeite gedaan, maar als een konijn de weg oversteekt wordt er ineens bruut uitgeweken waardoor de auto crasht.
  • *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      woensdag 9 januari 2008 @ 12:28:36 #126
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55895019
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef McNasty het volgende:
  • Iemand die door een ruit springt of valt heeft daarna hoogstens een paar krasjes in zijn gezicht in plaatst van dat hij aan reepjes wordt gesneden.
  • ruiten zijn ook zo breekbaar dat het gemakkelijk is door heen te springen
  • ook welgemikte kogels kunnen een complete ruit compleet aan diggelen slaan
  • de achterruit van een auto springt ook helemaal kapot als deze geraakt wordt door een kogel
  • in de voorruit verschijnt alleen een kogelgat
    quote:
  • Flessen breek je vrij makkelijk door ermee op iemands hoofd te slaan.
  • Ook stoelen sla je met gemak aan gort op iemands rug
      woensdag 9 januari 2008 @ 13:17:11 #127
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55896249
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef the_RAVEN het volgende:
    - Taxi's zijn altijd vrij, uitzondering is een vliegveld want daar moet je altijd eerst de oude dame voor laten gaan.
    - Actiehelden kunnen een zwaar machinegeweer m-60 met een hand bedienen en zelfs dan loopt het ding niet vast.
    Over die M60: Die wordt door Elite eenheden echt door 1 persoon bemand en zelfs van de schouder afgevuurd alsof het een gewoon geweer is.

Niet zoals een Zwarteneger vanaf de heup.
      woensdag 9 januari 2008 @ 14:16:06 #128
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55897635
    * noted

Haha wilde posten dat elke professor op Harvard in een stoffige salonachtige boekenruimte zijn kantoor heeft, lichte nasporing op google blijkt dit ook zo te zijn.

- Foreign exchange students zijn of bloedje mooi en houden van Amerikaanse nerds
    - Of ze zijn lelijk en impopulair

- Als er over Europeanen wordt gesproken in een Amerikaanse film zijn ze lelijk en dik
    - In de film neem je geen wisselgeld aan, maar mag de verkoper the change keepen.
      woensdag 9 januari 2008 @ 14:25:51 #129
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55897853
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 13:17 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Over die M60: Die wordt door Elite eenheden echt door 1 persoon bemand en zelfs van de schouder afgevuurd alsof het een gewoon geweer is.

Niet zoals een Zwarteneger vanaf de heup.
    Neemt niet weg dat het over het algemeen eigenlijk een onderrsteuningswapen is dat liggend afgevuurd wordt natuurlijk.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      woensdag 9 januari 2008 @ 14:44:01 #130
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55898281
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 14:16 schreef the_RAVEN het volgende:
    - Foreign exchange students zijn of bloedje mooi en houden van Amerikaanse nerds
    - Of ze zijn lelijk en impopulair
  • de vrouwelijke exchange student kom uit Frankrijk en is knap
  • de mannelijke exchange student is een Aziaat die moeilijk Engels spreekt
  • lelijke Duitse vrouwen heten allemaal Helga en zijn manwijven
    pi_55898340
  • Littekens en verwondingen in het gezicht zijn altijd 'mooi'. Je zal niet snel zien dat de held na een gevecht een paarse gebroken neus heeft, of een buil midden op z'n voorhoofd. De wonden zijn meestal bij de wenkbrouwen, op de kaaklijn, of op de slapen geplaatst. Een blauw oog is meestal voorbehouden aan de slechterikken

[ Bericht 2% gewijzigd door McNasty op 09-01-2008 14:58:51 ]
  •   woensdag 9 januari 2008 @ 14:49:30 #132
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55898426
    Als je iets te drinken besteld aan een bar, terwijl je aan het wachten bent op iemand:

• drink je het niet helemaal op voordat je weg gaat
  • kan je met gemak weglopen zonder te betalen
  •   woensdag 9 januari 2008 @ 14:58:52 #133
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55898622
    - Alle piraten zijn bijgelovig
    - John Wayne heeft (had) altijd gelijk
    - Alle Europese auto's zien eruit als een kever (of nog erger als een Honda Civic)
    pi_55898643
    Vooral in politieseries zijn de verdachten vaak retebijdehand. Altijd kennen ze hun rechten en reageren ze buitengewoon ad rem met een pokerface.
    Zeker bij CSI is dit heel opvallend.
    pi_55898699
    Vergeef me als het al is gepost in vorige delen, maar in veel films nemen ze 1 slokje van hun drankje en gaan dan weg, afgerekend of niet. Ook als ze niet zijn weggeroepen of er een andere noodzaak is voor een plotseling vertrek.

Ik heb ook nog nooit in een film iemand zien overgeven, meestal hoor je wat kokgeluidjes en een stromende w.c. Kots zelf zie je al helemaal nooit.

Enige uitzondering: Team America

[ Bericht 31% gewijzigd door cinnamongirl op 09-01-2008 15:13:42 ]
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:16:01 #136
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55898965
    Zie 2 post boven je.

Anime regel, maar geldt ook voor films:
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:19:05 #137
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55899050
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
    Vergeef me als het al is gepost in vorige delen, maar in veel films nemen ze 1 slokje van hun drankje en gaan dan weg, afgerekend of niet. Ook als ze niet zijn weggeroepen of er een andere noodzaak is voor een plotseling vertrek.

Ik heb ook nog nooit in een film iemand zien overgeven, meestal hoor je wat kokgeluidjes en een stromende w.c. Kots zelf zie je al helemaal nooit.

Enige uitzondering: Team America
    Of ze kotsen precies een mondvol
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:33:39 #138
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_55899402
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Als je iets te drinken besteld aan een bar, terwijl je aan het wachten bent op iemand:

• drink je het niet helemaal op voordat je weg gaat
  • kan je met gemak weglopen zonder te betalen
  • quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_55899702
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:33 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

[..]

Ik had nog zo gekeken of het er al stond; en dan lees ik vervolgens over een post voor mij heen!!
      woensdag 9 januari 2008 @ 15:53:37 #140
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55899857
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 14:25 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het over het algemeen eigenlijk een onderrsteuningswapen is dat liggend afgevuurd wordt natuurlijk.
    Door gewone militairen wel. Liggend.
    Maar zoals ik al zei is het een favoriet wapen voor Eliten.
    En die vuren het niet liggend af, maar gewoon staand.

Het blijft inderdaad wél een ondersteuningswapen. Met een bereik van 1km en 750schoten p/m op FA is zo'n GPMG een ''retegaaf'' wapen.
      woensdag 9 januari 2008 @ 16:28:06 #141
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55900612
    Het is een leuk stukje speelgoed inderdaad. Al ben ik er in games nooit zo'n fan van. Moeilijk om precies mee te richten en je stroom kogels recht te houden

Maar goed, terug naar de frappante filmwetten!
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      woensdag 9 januari 2008 @ 16:55:17 #142
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55901274
    stiekeme aanvulling: leuk hoe ze in Three Kings uitleggen wat een kogel met je doet zodra deze het lichaam binnenkomt en hoe "fantasierijk" het met één kogel eraf schieten van een hoofd is.

Ontopic:
    - Rechters zijn altijd sjago
    pi_55901391
    Er altijd een korte thuis situatie beschreven wordt, zoals parner die thuis wacht op de terugkomst van haar man, die eerst nog zal gaan sneuvelen in de oorlog.

Thuis:
    zie, zwangere vrouw die babykamer schildert etc
    Hij belt haar, maar ze neemt te laat de telefoon op, en hij hangt hem vervolgens weer neer.
    We've all been changed in what we were
    pi_55901532
    owé als er in een misdaadfilm die over een moord/vermissing gaat iemand aan het tuinieren is..
    niet alleen is dat dan overduidelijk de moordenaar, als hij/zij een handharkje gebruikt om onkruid te wieden is dat hoogstwaarschijnlijk het moordwapen.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_55901899
    Bij horrorfilms maakt altijd één van de kinderen contact met geesten. In de meeste gevallen betreft het, het dochtertje van het gezin.
    pi_55902120
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Of ze kotsen precies een mondvol
    Niet in 'The Exorcist'
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    http://www.flickr.com/photos/unioz/
    pi_55903066
    In een bar kun je alles bespreken. Je kunt het als rechercheur gewoon hebben over de moordzaak waar je mee bezig bent, namen noemen van slachtoffers en eventuele daders. Niemand hoort het blijkbaar, net zoals je nooit last zult hebben van dronken gasten ofzo.
    En je hoeft natuurlijk nooit te wachten op je drankje, het is immers altijd wel druk, maar jij kunt er nog net bij en wordt meteen geholpen.
      woensdag 9 januari 2008 @ 18:43:22 #148
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55903618
    Niemand rookt in de disco/kroeg. Behalve criminele kroegen. Dan zie je geen hand voor ogen.
      woensdag 9 januari 2008 @ 18:47:20 #149
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55903731
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 17:08 schreef RM-rf het volgende:
    owé als er in een misdaadfilm die over een moord/vermissing gaat iemand aan het tuinieren is..
    niet alleen is dat dan overduidelijk de moordenaar, als hij/zij een handharkje gebruikt om onkruid te wieden is dat hoogstwaarschijnlijk het moordwapen.
    Ikheb op de middelbare school ooit nog met mijn bandje een paar van de theaterproducties van onze school begeleid. Een van de liedjes die we toen moesten spelen was (op de melodie van "I'm walking on Sunshine") "Het was de Tuinman"
      donderdag 10 januari 2008 @ 10:54:38 #150
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55918034
    Mannelijke kledingverkopers zijn altijd homo met een mierzoet 'homo-accent' omdat deze alleen verstand van kleding hebben.

Als je als vreemde een lokale bar binnenloopt gaat de muziek uit, wordt iedereen stil en draait zich om en kijkt naar jou.

Er zijn 3 type Vietnamsoldaten: de drugsgebruikende hippie, de getikte killer en de sarcastische doomdenker.
      donderdag 10 januari 2008 @ 11:11:23 #151
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55918409
    De jonge held van de film heeft altijd een mentor. Dat is een oudere man, een vaderfiguur, die door een trauma, een gebeurtenis of een badguy aan lager wal is geraakt. Hij zit de held met wantrouwen tevoorschijn komen en laakt deze. Ze raken desondanks bevriend en de held leert het geheim van het leven van deze oude rot, bij voorkeur tijdens een heart-to-heart gesprek waarin emoties worden blootgelegd en de held én de oude rot van elkaar leren.

Het gevolg is dat de held en de oude rot goed met elkaar op kunnen schieten en ruzies vergeten. Als de held de dag moet redden aan het einde van de film herinnert hij zich de wijze les van de oude rot en eindigt de film zoetsappig en goed. De oude rot gaat dood (optioneel).
    pi_55922533
    Als de good guys en de bad guys uit meerdere personen bestaan, zal er altijd een laatste veldslag volgen.
    Hierin vecht een van de meest dierbare personen van de held met de badste bad guy. Hij of zij zal dit niet overleven, waarop de held het opneemt tegen de badste bad guy.
    Als hij deze uiteindelijk heeft gedood, rent hij naar de op sterven na dood zijnde persoon toe, legt hem in zijn armen en de bijna dode zal sterven.
    pi_55922682
    In films zie je veel man -> vrouw verkrachtingen.
    Minder man -> man verkrachtingen (behalve in gevangenissen: 'you dropped your soap'.
    En helemaal geen vrouw -> man of vrouw -> vrouw verkrachtingen.
      donderdag 10 januari 2008 @ 14:11:27 #154
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55923143
    Als er aan het begin van de film door iemand iets wordt gezegd in de strekking van "Niemand/niets is wat het lijkt," "Vetrouw niemand/niks," " e.d., volgt op het einde van de film een grote twist, waarbij de goeden opeens slecht zijn en viceversa.
      donderdag 10 januari 2008 @ 14:26:46 #155
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55923549
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 13:57 schreef cinnamongirl het volgende:
    Minder man -> man verkrachtingen (behalve in gevangenissen: 'you dropped your soap'.
    ZOMG LIFE IMITATES ART!
    pi_55923685
    het is niet echt een filmwet als meer gewoon storend: bijna altijd worden als er vliegtuigen gebruikt worden verkeerde types genoemd bij de beelden (voor mensen die ze herkennen zeer storend)
    pi_55923995
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:26 schreef Herald het volgende:

[..]

ZOMG LIFE IMITATES ART!
    My dear, it's only a movie.
    Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
    pi_55924188
    De leider van de badguys gaat nooit in één keer dood, maar altijd na een vermoeiend, langdradig gevecht;
    Vluchtende mensen hebben de neiging plekken zonder uitgang op te zoeken;
    Aziaten zijn óf wizzkid, óf Kungfu-masters (maar als het erom gaat wint zelf een slecht getrainde held het nog van ze);
    Mensen (maar met anme vrouwen) gaan onbekende, onheilspellende ruimtes in, ook al doet het lichtknopje het niet en hebben ze er goedbeschouwd niets te zoeken;
    Je kunt maar beter geen leermeester van de held zijn op enigerlei gebied, dan leg je voor de film ten einde is het loodje;
    Spannende gebeurtenissen, en eindgevechten tussen helden en slechterikken vinden bij voorkeur 's avonds plaats.
      donderdag 10 januari 2008 @ 14:50:39 #159
    171161 Bellatrix
    video et taceo
    pi_55924210
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 13:57 schreef cinnamongirl het volgende:
    Een vrouw kan ook maar heel moeilijk een man verkrachten, aangezien een man zomaar zijn lul erin hoeft te steken, en een vrouw moet die man eerst nog geil maken, wat je niet wordt van een verkrachting. En dan moet ze hem ook nog tegenhouden wat moeilijk gaat omdat mannen over het algemeen fysiek sterker zijn dan vrouwen.

En ķk heb deze post over-geanalyseerd.
    “I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
    pi_55924271
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:26 schreef Herald het volgende:

[..]

ZOMG LIFE IMITATES ART!
    Is dat een film?
      donderdag 10 januari 2008 @ 14:55:18 #161
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55924329
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
    Een vrouw kan ook maar heel moeilijk een man verkrachten, aangezien een man zomaar zijn lul erin hoeft te steken, en een vrouw moet die man eerst nog geil maken, wat je niet wordt van een verkrachting. En dan moet ze hem ook nog tegenhouden wat moeilijk gaat omdat mannen over het algemeen fysiek sterker zijn dan vrouwen.

zeker nog nooit gefistfuckt door een vrouw eh
    pi_55924358
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:50 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Nou, het is een enorm taboe maar het schijnt toch echt voor te komen dat vrouwen mannen verkrachten hoor...wel vooral binnen de relatiesfeer (ik zie het ook niet voor me dat een vrouw uit de bosjes springt en een kerel overmeestert) maar toch...
      donderdag 10 januari 2008 @ 14:58:26 #163
    171161 Bellatrix
    video et taceo
    pi_55924395
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:55 schreef Herald het volgende:

[..]

zeker nog nooit gefistfuckt door een vrouw eh
    Oeeh iemand hier spreekt uit ervaring.
    “I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
      donderdag 10 januari 2008 @ 15:29:39 #164
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55925169
    A-Team:

1 simpele kogel uit een Browning kan elke auto doen ontploffen mits afgevuurd door het Team zelf.
    Zelfs wanneer ze een band of een deur raken zal deze auto ontploffen.

Daarentegen: 10staven TNT onder een auto zorgen er hooguit voor dat de auto omvalt.

Kogels op hun eigen busje afgevuurd zorgen hooguit voor ''sterretjes'' en zelden tot nooit tot gaten.
      donderdag 10 januari 2008 @ 15:31:23 #165
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55925215
    Als vrouwen ergens voor op de vlucht zijn struikelen ze altijd wel een paar keer. Kijken om óf en wanneer degene waar ze voor vluchten achter ze aankomt alvorens het, onder zeer hysterisch geschreeuw, op een lopen te zetten.

Ook vluchten ze dikwijls in kasten of opberghokken waar al een lijk in ligt om door een spleetje naar buiten te kijken met een hand voor de mond, en dan tóch per ongeluk een geluid te maken, maar net op het moment dat de dader in de kast wilt kijken, hoort ie ergens anders een geluid wat hem uit de desbetreffende kamer lokt.
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_55925544
    Schrikmomenten worden als volgt opgebouwd:

Enge locatie, iemand kijkt langzaam om een hoek of opent langzaam een kast ofzo, de muziek begint harder te spelen, kast gaat open... niets te zien, persoon draait zich opgelucht om en kijkt recht in de ogen van een geest/monster/puppy/moordenaar en er klinkt een willekeurig keihard geluid.
    pi_55925601
  • Sherrifs van afgelegen plaatsjes (het liefst met een groot meer en blokhut in de buurt) zijn nóóóit te vertrouwen.
  •   donderdag 10 januari 2008 @ 15:54:49 #168
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_55925810
    Wat de held en zijn medehelden ook doet, wįt dan ook, omstanders en voorbijgangers zullen dit volkomen negeren. Slaan, roepen, ruziemaken of schreeuwen, niemand kijkt op of om.
    pi_55925883
    "lelijke" meisjes in films waar jongens een weddenschap voor afsluiten ivm versieren zijn nooit echt lelijk;
    Bij seriemoordenaars klinkt bijna altijd metal of duistere industrial ala Rammstein-achtige shit als ze in hun eigen huis/moordomgeving zijn;
    Hemeltergend lelijke vrouwen spelen nooit de hoofdrol in romantische komedies.
    pi_55926097
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 15:31 schreef jpg97 het volgende:
    Als vrouwen ergens voor op de vlucht zijn struikelen ze altijd wel een paar keer. Kijken om óf en wanneer degene waar ze voor vluchten achter ze aankomt alvorens het, onder zeer hysterisch geschreeuw, op een lopen te zetten.

Ook vluchten ze dikwijls in kasten of opberghokken waar al een lijk in ligt om door een spleetje naar buiten te kijken met een hand voor de mond, en dan tóch per ongeluk een geluid te maken, maar net op het moment dat de dader in de kast wilt kijken, hoort ie ergens anders een geluid wat hem uit de desbetreffende kamer lokt.
    of ze horen een geluid en gaan dan in lingerie erop af om te kijken wat het toch is!
    pi_55926622
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 16:04 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

of ze horen een geluid en gaan dan in lingerie erop af om te kijken wat het toch is!
    Maar dat is geen slechte zaak!
    pi_55926660
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 16:23 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Maar dat is geen slechte zaak!
    niet voor de kijker thuis, maar wel voor dame in kwestie die we daarna niet kunnen bewonderen!
    pi_55926681
    "let's split up"

Binnen 5 minuten is een groepje jongeren dan gereduceerd tot de hoofdrolspelers
      donderdag 10 januari 2008 @ 17:04:25 #174
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55927725
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 16:25 schreef DJKoster het volgende:
    "let's split up"

So true!!!!!1

Lang leve Scary Movie waarin de Negerin die domme blonde doos richting het spook duwt.

Onder het motto: This nigger aint dieing first.
      donderdag 10 januari 2008 @ 17:30:29 #175
    171161 Bellatrix
    video et taceo
    pi_55928401
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 17:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

So true!!!!!1

Lang leve Scary Movie waarin de Negerin die domme blonde doos richting het spook duwt.

Onder het motto: This nigger aint dieing first.
    Geweldige scene is dat.
      donderdag 10 januari 2008 @ 17:57:59 #176
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55929075
    Als je trouwt is het óf voor eeuwig en altijd óf je komt binnen een dag iemand tegen die "beter bij je past"
      † In Memoriam † donderdag 10 januari 2008 @ 18:04:05 #177
    25682 2cv
    Niet subtiel
    pi_55929207
    - Als het van metaal is, is het bestand tegen kogels. Zelfs als het metaal een plaatje is van 1mm dik.
    - Wie door een kogel geraakt wordt, vliegt beter dan de gemiddelde Boeing.
    Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
    Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
    https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
    pi_55929429
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 17:57 schreef Rock-shocker het volgende:
    Als je trouwt is het óf voor eeuwig en altijd óf je komt binnen een dag iemand tegen die "beter bij je past"
    of net voor de bruiloft!
    pi_55929492
    Als je ouders gescheiden zijn en je moeder heeft weer een nieuwe vriend/man, dan gaat ergens aan het eind van de film je echte vader of de nieuwe vriend/man van je moeder dood.
      donderdag 10 januari 2008 @ 18:35:37 #180
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_55930023
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 18:14 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

of net voor de bruiloft!
    Of een van je exen die je eigenlijk heel graag terug wil komt binnen stormen net voordat je "Ja!" wil gaan zeggen!
      donderdag 10 januari 2008 @ 18:55:08 #181
    32402 s0k
    ..............................
    pi_55930637
    Chipszakken zijn in reclames nooit helemaal verkreukeld, maar altijd mooi glad.
    ..................................................................................................................................................
    pi_55933348
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 16:25 schreef DJKoster het volgende:
    "let's split up"

Wat te roepen als je na de opsplitsing in je eentje ronddwaalt op een enge locatie met vreemde geluiden*:

Guys?
    Guys?
    Hey Mike, is that you?
    Haha, I can see you!
    I know you're here...
    Alright, you've had your fun, come out now...
    It really isn't funny anymore!
    I mean it!
    You're scaring me!
    Mike?
    AAAARRRGGHHHH!!!!!!!

*Niet dat het wat uitmaakt, want je komt er toch nooit meer levend uit
    pi_55933664
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef s0k het volgende:
    mja maar dat is meer marketing want ook blikjes drinken komen altijd met logo naar voren, automerken zijn goed vertegenwoordigd al dan niet door prototypes, ook mobiele telefoons worden veel gebruikt!
      donderdag 10 januari 2008 @ 22:02:00 #184
    45 SiGNe
    Uitspraak: Sign
    pi_55935892
    Zelfs als de bezine op is kunnen auto's nog steeds ontploffen.

Als er een enge vent aan de telefoon hangt hang je de telefoon niet op maar ga je uit het raam kijken.

Als er brand in een gebouw is loop je naar boven.

Het water in de douche is altijd nét op als je je haren aan het wassen bent, daarbij smeer je ook veel zeep over je gezicht waardoor dat in je ogen komt.

Zelfs als je zwaar gewond bent zijn een paar pleisters genoeg en hoef je niet mee de ambulance in.
      donderdag 10 januari 2008 @ 22:41:37 #185
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55937250
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 20:31 schreef Nepthys het volgende:
    Wat te roepen als je na de opsplitsing in je eentje ronddwaalt op een enge locatie met vreemde geluiden*:

Guys?
    Guys?
    Hey Mike, is that you?
    Haha, I can see you!
    I know you're here...
    Alright, you've had your fun, come out now...
    It really isn't funny anymore!
    I mean it!
    You're scaring me!
    Mike?
    AAAARRRGGHHHH!!!!!!!

*Niet dat het wat uitmaakt, want je komt er toch nooit meer levend uit
    zo herkenbaar dit
    pi_55937322
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef s0k het volgende:
    En één zak is voldoende voor 100 mensen.
    pi_55937372
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 20:31 schreef Nepthys het volgende:

[..]

In weerwil van alle logica gaan de mensen in horrorfilms ook altijd nog alleen op onderzoek uit (of splitsen ze op) nadat er al enkelen vermoord zijn.
    pi_55937857
    Vrouwen dragen nooit een string. Alleen hoeren en strippers dragen er een.
      donderdag 10 januari 2008 @ 23:25:30 #189
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_55938625
    - In films of tv-series waar de meest ongeloofwaardige gebeurtenissen/monsters als vanzelfsprekend gelden worden mensen die iets vreemds gezien hebben voor gek verklaart, waarna uiteindelijk blijkt dat diegene gelijk heeft.

Bovengenoemde is eigenlijk een variant op de alombekende buitenstaander die iets waarneemt, maar niet wordt gelooft, ondanks alle feiten die bekend zijn. Maar deze zal toch wel een keer genoemd zijn lijkt me

- Als je je met duistere praktijken bezighoudt neem je dat heel letterlijk door geheel in het donker te gaan zitten.
    - Als je absoluut niet wilt dat iemand ziet wat jij op je laptop aan het doen bent, ga je met je rug naar de deur zitten.

Overigens zijn de opmerkingen over blauw licht in het donker wel een fiilmwet, maar ook belangrijk om een film te kunnen volgen. Als je niets zou kunnen zien zodra het ligt uitgaat zou een film niet echt interessant zijn.

[ Bericht 32% gewijzigd door base3ball op 11-01-2008 02:19:15 ]
    Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
    www.xi-online.nl
      vrijdag 11 januari 2008 @ 11:13:25 #190
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55945782
    Als je naar de Radio in Amerika luistert hoor je alleen maar gelul van een DJ of het weer.
    (ga in april naar VS voor 2 weken dus dan kan ik het testen )

Chinese en Japanse martial-arts-meesters kunnen Aziatische-taal-mondbewegingen maken en Chinglish spreken.

Alle voormalige commando's, elite-soldaten, spionen, sluipschutters en huurmoordenaars die voor de Amerikaanse overheid (CIA etc.) hebben gewerkt, wonen in een blokhut in uitgestrekte bossen.

Alle brandweermannen hebben een snor (is echt zo trouwens, volgens mijn zus die voor een internationaal brandweerblad werkt) en zijn gespierd (ze zijn in het echt allemaal redelijk dik).
    pi_55945832
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef the_RAVEN het volgende:
    Als je naar de Radio in Amerika luistert hoor je alleen maar gelul van een DJ of het weer.
    Dat verschilt in Nederland alleen maar doordat je niet zo vaak het weer hoort wil je zeggen? .
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
    pi_55946052
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 11:13 schreef the_RAVEN het volgende:
    (ga in april naar VS voor 2 weken dus dan kan ik het testen )
    nou dit kan wel kloppen in de VS heb je veel Talk Radio (ook veel meer zenders) en daar zitten wel zenders bij waar veelal geluld word en telkens weer en verkeer herhaald wordt!
    pi_55947051
    als mensen in auto's zitten of een pak aan hebben zit daar altijd een lamp in zodat het gezicht goed te zien is!
      vrijdag 11 januari 2008 @ 13:46:47 #194
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55949850
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
    als mensen in auto's zitten of een pak aan hebben zit daar altijd een lamp in zodat het gezicht goed te zien is!
    Raam staat ook altijd open in de auto.

Crime Scenes worden ook altijd in driedelig pak met zonnebril nagekeken in plaats van witte pakken zodat je eigen DNA de boel niet verziekt. (stond dit niet al ergens )

Mensen die van Techno houden zijn altijd fluoriserende hippie-achtige drugsgebruikers.

Alle boeren gedragen zich als Red Necks
    pi_55954048
    De Held in kwestie raakt gewond in het gevecht waarbij hij de badguy verslaat. ( dit is vaak op de helft van de film)
    daarna krijgen we de scene, goodguy gaat bij zijn " scharrel" langs die hem vervolgens weer oplapt, we zien gaasjes op wond leggen, hechten van snee in gespierde arm, deppen van bloed bij de wenkbrauw. en ja hoor, ze naderen elkaar dichter en dichter bij. Optioneel de erotische scene wordt ingezet! gestart met een innige zoen. met kaarsjes en saxofoonmuziek...

vervolgens de veel te close-up shots van onbeschrijvenlijke lichaamsdelen " was dat nu wel haar tepel?"
    en vervolgens fade to black. volgende dag, wordt de scharrel verpleegster verschrikt alleen wakker.
    We've all been changed in what we were
      zaterdag 12 januari 2008 @ 21:09:05 #196
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55981907
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Deze zijn eigenlijk voornamelijk leuk voor de mensen die de film D-War hebben gezien, maar oh zo treffend:

• When you're a news reporter who has his own cameraman, it's always a great idea to have your own digital camcorder, not to mention it shows just how respectful you are to your cameraman.
  • Faking a heart attack by way of an overdone expression of indigestion is the absolute best way to create a diversion.
  • A ten year old boy has no problem whatsoever in comprehending the long epic Imoogi legend, which takes his wise old friend close to twenty minutes to explain.
  • f you happen to see an evil warlord walk right through a gate, you should always try it for yourself.
  • Bars in LA, or wherever the city was, don't have a problem with 19 year old girls drinking beer.
  • If you ever find yourself about to be beat up by three guys outside a bar, there's always a chance a man might sneak up behind them, knock them out, then walk away without saying a word to you.
  • If a dragon has landed in your backyard and you get frightened, and you then run in the other direction where a not-so-scary human warlord stops you, always turn around and run straight into the dragon's mouth.
  • Always take the elevator instead of the stairs when a giant dragon is causing a hospital to crumble.
  • If you aim a gun at a warlord with a shield, point your gun right at the shield, fire slow and carefully, so that all your rounds can successfully be deflected.
  • If your best friend/cameraman has just been zapped on the forehead by a warlord, who is then hit by a car, make sure you leave him unconscious lying next to the unconscious warlord. If his name his brought up minutes later, just respond, "I'm sure he's fine."
  • If you've been zapped on the forehead, the best way to heal it is a small band aid on the right side of your head.
  • Apparently news reporters aren't harmed a bit after they've been shot.
  • Its always nice to know that whenever a centuries old legend from some other country might show up in the U.S., that the FBI has an 'sophisticated paranormal unit' that keeps up on all these things and well prepared in case it appears one day. Fox Mulder would be proud .
  • That the beaches in L.A. are the most romantic in the world because just a few hours after meeting someone, you instantly fall in love with that person and kiss for no reason at all.
  • Apparently having a HUGE birthmark that looks like the tatoo of a dragon for some reason is something you never think to get rid of.
  • The ability to shape shift into different people is sooo cool, you constantly do it over and over again for no apparent reason.
  • Computers apparently have the ability to track down a girl in L.A. named 'Sarah'....oh, with a dragon tattoo to narrow the search. Whew!
  • The F.B.I are always on the move to kick ass the second they leave their office drawing the guns while still in the building.
  • Journalist are apparently immune to any contagious diseases as they are allowed into quarantine area's to question witnesses.
  • The U.S. media has gotten REALLY lazy as there is no other journalist, camera's, networks or anything to capture a picture of a 300 foot dragon terroizing L.A.--anywhere. In fact, it seems to have the ability to completely disappear altogether after it loses chase of the heroes.
  • Net de film gezien. En ik lag dubbel na het lezen van deze wetten.
    pi_55982008
  • Honden hebben altijd geweldige mensenkennis en beginnen te grommen zodra ze door slechte mensen benaderd worden.
  •   zaterdag 12 januari 2008 @ 22:19:24 #198
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_55983909
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 21:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Net de film gezien. En ik lag dubbel na het lezen van deze wetten.
    Nog wat aanvullingen:

• The press is always allowed across the yellow line the FBI has put up.
  • A big badass 10,000 ft snake has to send an army to bomb and destroy an entire village hoping to find a girl it wants ALIVE
  • When you're sitting in a cubicle in front of a corridor people walk though every 3 seconds, you're gonna get on the phone and start yapping about your personal life.
  • You have to type Sarah in a search engine to realize there are "tens and thousands" of sarahs out there
  • When you freak out, best thing to do is to go and find a book with Asian writings on it and stick it on the wall.
  • When the police doesn't believe your story, you're send into a mental hospital and are put in a straight-jacket the minute you get there. (You might injure yourself by the crazy talk)
  • When you're interviewing a mentally unfit person, you apply your lipstick while listening to him because it makes you look professional
  • When your friend is in a hospital, you should pack all her cloths in a suitcase and take it to her. So in case she doesn't like the pink dress, and she’s not fond of the blue dress, and doesn't like the jeans because they make her ass look big, she can wear something else.
  • LA police all shoot at chest level, so just hold your little shield in the same place as you march toward them
  • A 10,000 ft snake suffers from ADD (Attention Deficit Disorder).
  • Journalists and 19-year-old women are both so strong that they can jump out of helicopters, fall several dozen feet and not be injured in any way whatsoever
  • 6 heavy duty apache helicopters show up from BELOW buildings. Apache helicopters in LA take off from streets
  • When you're shooting at a target from a helicopter, you're going to make a face as if you're doing a lot of work besides pressing a button
  • All US pilots are trained to cover their head with their hands as something approaches their aircraft.
  • ll US pilots are trained to cover their face with their hands and make a funny face as they're about to slam into a building. This is essential way of protecting your face.
  • After you finally get the girl you're looking for (after 500 years), you take her boyfriend with you to the ritual
  • You just tie her boyfriend to a pole outside the sacrifice area
  • You don't even know the necklace around the kids neck is capable of destroying you
  • A big-ass evil castle outside LA can go unnoticed for thousands of years
  • An evil demonlord who is powerful enough to walk through chicken wire fences is stupid enough to let a car hit him ..twice
  • Is is a common misconception that there are only knowledgeable and connected black gentlemen who can get anything you need in prison. These are also very common in the media profession.
  • A kindly stranger when hitting a demonlord with their car will be more than happy to take you and your friend wherever you need to go, no questions asked.
  • The best way to find a girl alive both today and 500 years ago is to destroy the place where she is with 100s of rocket launchers
  • When dealing with ancient 500 year old legends remember they can always be changed. Even though the legend says the Jei Joh Woo must be sacrificed in the 'Grand Cave' it is fine if you cant make it there in time just stand in front of the evil altar and then wave the ball at the good serpent.
  • When about to be committed as insane just joke around and say "theres no such thing, I must have lost my mind for a second" and they'll let you go
  • Women who die heroically get to wear cool robes in the afterlife
  • No matter how fast a dragon can go you are always faster on foot and can reach the top of high buildings even faster than the dragon can climb
  • Iff you are chased by a gaint evil snake just run to the top of any building. A helicopter will be waiting for you to rescue you and your girl.
  • As a policeman in the US, you are ready for anything. A giant snake crawling up a skyscraper is a: "Code 3"
  • When you have a nightmare you should always check yourself into the psych ward then immediately demand to be released... attacking security guards, nurses and doctors with a knife is the best way to accomplish this.
  • When you are a big evil lord and your weak emo opponent lies on the ground don't chop of his head with your big sword, instead hit him exactly at his strange ancient medalion.
  •   maandag 14 januari 2008 @ 11:08:42 #199
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_56019083
    Als de held of subheld neergeschoten / gewond raakt terwijl niemand dit verwachte, gaat iedereen huilen en is verdrietig. De held of subheld had wel het script gelezen en had stiekem een pantser aangedaan zoals een kogelwerend vest of een mithrill maliėnkolder zonder het iemand te vertellen.

Brandweermannen rennen altijd met open jas zonder perslucht met een hakbijl een brandend gebouw binnen om vervolgens met een Afro-Amerikaans 3 jarig meisje door de vlammen naar buiten te rennen.
    pi_56021375
    * In een appartementencomplex woont er altijd vlakbij een oudere vrouw, die de hoofdpersoon ALTIJD bij de ingang tegenkomt, en vriendelijk groet.
    #winning
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')