Paiqquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
Bestaan er ook relatie-sites waar je niet gelijk getild word, of moet je overal betalen. Want ik heb al eens rond gekeken, maar ze durven wel geld te vragen voor hun “diensten” .
www.knuz.nlquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
Bestaan er ook relatie-sites waar je niet gelijk getild word, of moet je overal betalen. Want ik heb al eens rond gekeken, maar ze durven wel geld te vragen voor hun “diensten” .
Ja, vertel eens over diegene waar jij je mooie ogen op hebt laten vallenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef liefie_ het volgende:
Nou hopelijk is dit de laatste die ik mee pak maar toch nog ff een tvp
Ja, zo'n statement vraagt om details natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef DoimeN het volgende:
Meld, wel bezig met het singelaf worden
Sorry liever nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, vertel eens over diegene waar jij je mooie ogen op hebt laten vallen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry liever niet
Ik hou het nog lekker voor mezelf
Daar ben ik al bij aangesloten, maar dat heeft weer andere nadelen. Je kunt iemand pas zien naarmate je meer chatt. Of je moet gaan betalen. En een profiel krijg je helemaal niet te zien. En dat kan toch een hoop onnodig getik voorkomen.quote:
Nu heb ik het idee dat ik je een oneerbaar voorstel deedquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:26 schreef m@x het volgende:
Nee dank je, voor lief en knuffelig heb ik wel andere adresjes
Nou ik vind m echt al wel erg leuk hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:39 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Vooruit dan maar.. Als de vlinders toeslaan, kun je het vast niet meer voor jezelf houden. Succes!
Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, zo'n statement vraagt om details natuurlijk.
Niet zeiken, je hebt een sexleven!quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.![]()
Samenvatting: Hopeloos verliefd jongetje met een te groot ego neukt zoveel mogelijk mensen om zijn liefdesverdriet te vergeten.
Sorry hoor maar als ik het zo hoor ben je nog wel ff singlequote:Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.![]()
Samenvatting: Hopeloos verliefd jongetje met een te groot ego neukt zoveel mogelijk mensen om zijn liefdesverdriet te vergeten.
Jij bent erg dubbelquote:
Neequote:Op woensdag 2 januari 2008 18:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als ik het zo hoor ben je nog wel ff single
Aah dude, heb je ooit met haar gezoend of zo?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Nee dan begrijp je me verkeerd. MLI mag van mij zoenen wie ze wil! Maar ik snap niet dat ze daarna twijfelt of ze iemand nog wil zien omdat ze niet meer weet hoe hij eruit ziet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij bent erg dubbel
MLI mag geen random jongens kussen maar als hij random vrouwen neukt is het wel goed?
Nee was ik veel te scheiterig voor alleen een beetje voelenquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Aah dude, heb je ooit met haar gezoend of zo?
Dat voornemen hebben wel meer mensen. Ik ga er ook nog mijn best voor doen dit jaar, dat was in voorgaande jaren wel anders.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
Aangezien 2008 het jaar wordt waarin ik (volgens mijn voornemen) de singlestatus ga verliezen, post ik nog maar even mee, ter vroegtijdige ontwenning.
Als er bij die meer mensen ook leuke vrouwen zitten, dan komt het dus zeker helemaal goed dit jaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat voornemen hebben wel meer mensen. Ik ga er ook nog mijn best voor doen dit jaar, dat was in voorgaande jaren wel anders.
Word je nu ook minder selectief als je langere tijd singel bent ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat voornemen hebben wel meer mensen. Ik ga er ook nog mijn best voor doen dit jaar, dat was in voorgaande jaren wel anders.
Neuh, ik niet in ieder geval. Een relatie moet wel iets toevoegen, ik hoef geen domme, inhoudsloze vriendin te hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Word je nu ook minder selectief als je langere tijd singel bent ?
Nee, ik ook niet, maar sommige dingen zijn niet haalbaar denk ik wel eens. Tenminste, dat geld voor mij wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, ik niet in ieder geval. Een relatie moet wel iets toevoegen, ik hoef geen domme, inhoudsloze vriendin te hebben.
Zo'n voornemens werken over het algemeen niet, dat is tenminste mijn ervaring, je moet d'r gewoon werk voor maken, en dan is het nog afwachten, maar dan is de kans groter dan wanneer je zonodig "moet".quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
Aangezien 2008 het jaar wordt waarin ik (volgens mijn voornemen) de singlestatus ga verliezen, post ik nog maar even mee, ter vroegtijdige ontwenning.
Ik word al misselijk van de naam dus die ga ik maar niet proberen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef alleskomtgoed het volgende:
www.knuz.nl is wel een leuke site, zo heb ik al een paar meiden leren kennen, pas nog eentje, was een hele leuke meid, helaas was ik uiteindelijk d'r type niet, maar toch een aantal leuke dates gehad, vind ik zelf best een aanrader dus, zeker omdat 't ook nog gratis is.
Ik heb mij ook maar even ingeschrevenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef alleskomtgoed het volgende:
www.knuz.nl is wel een leuke site, zo heb ik al een paar meiden leren kennen, pas nog eentje, was een hele leuke meid, helaas was ik uiteindelijk d'r type niet, maar toch een aantal leuke dates gehad, vind ik zelf best een aanrader dus, zeker omdat 't ook nog gratis is.
Haha nou de allereerste?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:13 schreef Tegan het volgende:
liefie_, als het iets meer is dan nu zijn we de eersten om het te horen?
Dat wil niemand. Toch tuinen we er altijd weer in..quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, ik niet in ieder geval. Een relatie moet wel iets toevoegen, ik hoef geen domme, inhoudsloze vriendin te hebben.
Hmm, ik vind de naam helemaal niets. Maar ik ga toch even een kijkje nemenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef alleskomtgoed het volgende:
We?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:57 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat wil niemand. Toch tuinen we er altijd weer in..
Gratix? Wat mooi... Goed ook dat je mond op mond reclame voor ze verspreid; dan groeien ze snellah...quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef alleskomtgoed het volgende:
Turns out he was hot! En hij heeft een hele lieve teckelquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee dan begrijp je me verkeerd. MLI mag van mij zoenen wie ze wil! Maar ik snap niet dat ze daarna twijfelt of ze iemand nog wil zien omdat ze niet meer weet hoe hij eruit ziet.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:03 schreef SuperMocio het volgende:
Goed voornemen: geen inhoudsloze avontuurtjes meer dit jaar.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goede voornemen: Meer inhoudsloze avontuurtjes
Ik ben er nog niet over uit. Ik zie wel, dient de juiste zich aan, dan misschien wel. Gezien het tempo waarin ik leuke mannen ontmoet, zal het wel niet heel lang op zich laten wachten. On the other hand, life is good, zeker sinds ik single ben. Maar vroeg of laat komt er wel 1 voorbij waarbij ik niet keihard wegren. Denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
Voor het zoenen en avontuurtjes niet, voor relaties wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
De naam is vreselijk maar ik heb mijn tofste ex daar ontmoet. Ik doe niet meer aan internetdaten maar van de sites die ik ken is dat toch wel een aanrader.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef alleskomtgoed het volgende:
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goede voornemen: Meer inhoudsloze avontuurtjes
Heheheh, dus toch! Good luck, het is mij ook eens gelukt daar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 05:07 schreef Q. het volgende:
Omdat ik toch niet kan slapen heb ik me maar even ingeschreven bij Knuz.
Vaak zijn dat de mensen die het snelst weer aan de man zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:26 schreef Pure_Poison het volgende:
zo laat ik hier ook maar 'ns iets neerzetten. voorlopig hoef k echt geen jongens meer... heb het er een béetje mee gehad ..
Het is net als met teveel alcohol drinken, de volgende ochtend zweer dat je nooit meer drinkt en tegen het weekend ben je dat weer vergeten. Zo gaat dat bij mij iig wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
en hoe lang denk je dat vol te houden?
Teckelsquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Turns out he was hot! En hij heeft een hele lieve teckel. Dus wordt vervolgt.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:16 schreef Q. het volgende:
Het is net als met teveel alcohol drinken, de volgende ochtend zweer dat je nooit meer drinkt en tegen het weekend diezelfde avond ben je dat weer vergeten. Zo gaat dat bij mij iig wel.
I know! En ze heet Jane, echt een leuke naam voor een teckel. Maar goed, een lekker ding met een leuke teckel maakt nog geen relatiemateriaal natuurlijk. Het was gezellig maar het lijkt me niet het type dat makkelijk vast te houden is. En dat maakt hem enerzijds zeer interessant, anderzijds moet ik me afvragen of het niet alweer om de jacht gaat. Oplossing: intiatief voorlopig even bij hem laten liggen en maar eens zien hoe het loopt. Zolang hij niet de indruk wekt dat het op een relatie lijkt, sla ik niet op de vlucht in ieder geval.quote:
Ah, de solidariteitssingle! Mijn vriendinnetje riep 'boo' toen het erop leek dat ik een vriendje had. Ook je vriendinnen kunnen soms takkewijven zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:21 schreef nectarientje het volgende:
mijn goede voornemen: solidair blijven met mijn beste vriendinnetje(= vrijgezel) maar nu hoor ik ineens andere verhalen dus ja.. dan moet ik geloof ik ook maar anders kan ik niet solidair blijven!![]()
![]()
2008
In dat geval zet ik in op mijn collegaquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:25 schreef Burdie het volgende:
Eén ding wil ik toevoegen... als je 'de ware' tegenkomt, weet je het direct. Verspil dus niet je tijd aan al die flings tussendoor.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:32 schreef Burdie het volgende:
Ik wist het zodra ik voor het eerst in de ogen van mijn vriendje keek. Precies wat mijn moeder dacht toen zij destijds mijn vader voor het eerst zag. "Als hij me vraagt, ga ik met hem trouwen".
Romantisch he?.
gheghe, ik geef toe dat ik met vlagen behoorlijk naief kan zijn maar zo erg is het niet hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:28 schreef MLI het volgende:
Ah, de solidariteitssingle! Mijn vriendinnetje riep 'boo' toen het erop leek dat ik een vriendje had. Ook je vriendinnen kunnen soms takkewijven zijn, je laat je geluk in de liefde toch niet afhangen van een vriendin? Dat, en als je verliefd bent, laat je die principes redelijk makkelijk, varen denk ik.
Ik denk dat het niet voor iedereen opgaat. In mijn geval zal het waarschijnlijk wel pats*boem zijn, maar dat is ook omdat ik gewoon heftiger reageer op heftige gevoelens. Er zijn ook mensen die daardoor dichtklappen. De enige keer dat ik in de buurt kwam van verliefd zijn, was het wel direct *wauw*. En dat was een kale turkquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:48 schreef liefie_ het volgende:
Ow jeetje sorry Burdie ik geloof daar echt totaal niet
Samen single zijn heeft wel zo zijn voordelen. Ik heb trouwens wel een nieuwe eis aan mijn volgende lief nu. Ik zit in een zeer tof studentenhuis en hij moet daar in meegaan. Kan hij dat niet, dan kan hij wegwezen want mijn huisgenoten zijn gewoon het belangrijkste aspect van mijn leven. Het zijn vrienden, stapmaatjes en studiemaatjes. Het is de familie die ik hier niet heb en als iemand zich niet kan vinden in de regelmaat waarin ze mijn studio binnen komen vallen, dan is dat dikke vette pech. Tuurlijk hoeft mijn toekomstige lief geen vrienden te worden met mijn vrienden, maar moest hij het net zo tof vinden als ik, dan krijgt hij zeker extra kudo's. Moest hij een afkeer hebben van mijn vrienden, dan is dat wel reden tot ernstige twijfel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe, ik geef toe dat ik met vlagen behoorlijk naief kan zijn maar zo erg is het niet hoorIk trek mijn eigen plan wel
Ja, natuurlijk. Er is weinig aan als niemand meer uit wil omdat ze met de vrouw op de bank moeten zitten of op de kinderen moeten passen. Ook heb je dan veel minder leuke gespreksonderwerpen, dan gaat het al heel snel over de baby dit, de babykamer dat. Ik merk het nu heel goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:09 schreef MLI het volgende:
Misschien een leuk onderwerp voor een discussie: single zijn is veel leuker als je vrienden ook single zijn? Ik ondervind zelf dat het wel zo is in ieder geval. En als ik de oudere singles zo hoor, dan is het allemaal minder aangenaam als iedereen in de omgeving gesetteld is.
Of mensen zijn gewoon schijnheilig, en durven hun echte mening niet te geven.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:16 schreef MLI het volgende:
Ik merk in ieder geval wel dat single zijn veel leuker is sinds ik in dit studentenhuis zit. Vrijwel iedereen hier is single en de ervaring leert dat gesettelde mensen mijn wispelturigheid eerder afkeuren dan aanmoedigen. Mijn huisgenoten daarentegen hebben me doen inzien dat er niets mis is om met volle teugen te genieten van de vrijheid en de aandacht,. Echt tof, mocht ik doordraven, dan laten ze dat ook subtiel weten zonder ooit te oordelen. Singles snappen elkaar beter, althans, zo lijkt het. Of ik heb het pure voorrecht om in een zeer openminded omgeving te vertoeven.
Jeetje ik vond je al oppervlakkig en nu eigenlijk nog meerquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet voor iedereen opgaat. In mijn geval zal het waarschijnlijk wel pats*boem zijn, maar dat is ook omdat ik gewoon heftiger reageer op heftige gevoelens. Er zijn ook mensen die daardoor dichtklappen. De enige keer dat ik in de buurt kwam van verliefd zijn, was het wel direct *wauw*. En dat was een kale turk.
Eh, niet dat daar iets mis mee is natuurlijk, vond hem niet voor niets zeer zeer zeer leuk, maar het was qua uiterlijk (en qua innerlijk) niet echt een vangst.
knuz valt tegen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:04 schreef Q. het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met datingsites, ik vind het allemaal veel te geforceerd en nep. Eigenlijk.
Mogelijk, maar gezien hun achtergronden niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Of mensen zijn gewoon schijnheilig, en durven hun echte mening niet te geven.
Everybody's entitled to their opinion.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jeetje ik vond je al oppervlakkig en nu eigenlijk nog meer
Dat sub gedeelte helpt ook niet echt
Sorry hoor
Het hele concept datingsite is niet aan mij besteed volgens mij. Ik heb ze inmiddels allemaal wel geprobeerd maar ik voel me er gewoon niet op mijn gemak.quote:
Ik word alleen maar selectiever eigenlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Die teckel doet het 'em, hè?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Turns out he was hot! En hij heeft een hele lieve teckel. Dus wordt vervolgt.
Ja, klopt. Opzich zolang ze alleen nog maar samenwonen en je bevriend bent met allebei, valt het wel mee. Merk je weinig verschil met vrijgezelle vrienden. Maar zo gauw ze kinderen krijgen, verandert hun wereld zo erg dat je elkaar steeds minder gaat begrijpen. Een vriendin van me is nu zwanger en ze praten bijna alleen nog maar over de kinderkamer die in gereedheid gebracht moet worden of over een een of andere echo die ze gehad hebben. Een andere vriendin heeft inmiddels 2 kinderen en daar moet ik steeds aanhoren wat ze nou weer allemaal gedaan hebben... ach ja... tis nu eenmaal zo. Gelukkig zijn er ook nog wel andere onderwerpen waarover we kunnen praten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:09 schreef MLI het volgende:
Misschien een leuk onderwerp voor een discussie: single zijn is veel leuker als je vrienden ook single zijn? Ik ondervind zelf dat het wel zo is in ieder geval. En als ik de oudere singles zo hoor, dan is het allemaal minder aangenaam als iedereen in de omgeving gesetteld is.
Dat lijkt me wel fucked up. Zeker als je zelf bijvoorbeeld ook een kinderwens hebt. De belevingswerelden komen steeds verder uit elkaar te liggen en voor je het weet groei je als vrienden ook uit elkaar, als je niet oppast. Maar in hoeverre passen de papa's en de mama's zich aan naar de single-verhalen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:35 schreef zea het volgende:
[..]
Ja, klopt. Opzich zolang ze alleen nog maar samenwonen en je bevriend bent met allebei, valt het wel mee. Merk je weinig verschil met vrijgezelle vrienden. Maar zo gauw ze kinderen krijgen, verandert hun wereld zo erg dat je elkaar steeds minder gaat begrijpen. Een vriendin van me is nu zwanger en ze praten bijna alleen nog maar over de kinderkamer die in gereedheid gebracht moet worden of over een een of andere echo die ze gehad hebben. Een andere vriendin heeft inmiddels 2 kinderen en daar moet ik steeds aanhoren wat ze nou weer allemaal gedaan hebben... ach ja... tis nu eenmaal zo. Gelukkig zijn er ook nog wel andere onderwerpen waarover we kunnen praten.
met meewarige blikken en opmerkingen als "hmmmja dat kan ik me ook nog wel herinneren van toen ik nog single was, nee wij zijn al zo lang niet meer uitgeweest... want weet je wel wat je voor een biertje betaalt tegenwoordig!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:38 schreef MLI het volgende:
Maar in hoeverre passen de papa's en de mama's zich aan naar de single-verhalen?
Tja je houdt van aandacht of niet hequote:Op donderdag 3 januari 2008 19:40 schreef Lips het volgende:
Singles #48; waar MLI 70% van de posts voor haar rekening neemt
Absoluut mee eens.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:09 schreef MLI het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:40 schreef Lips het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:09 schreef MLI het volgende:
Ik lees hier al een tijdje mee en het is inderdaad een beetje vermoeiend..quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:40 schreef Lips het volgende:
Een discussie zou ik het al helemaal niet noemen, een onderwerp waar je veel uiteenlopende reacties op zal krijgen ook niet. Ik denk niet dat iemand het zal tegenspreken dat single zijn leuker is, als je vrienden ook single zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:24 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Maar ik kom tenminste wel met nieuwe onderwerpen enzo.
Ik ben vorig jaar ook alleen op vakantie geweest. Met de trein naar Zwitserland. Aan de ene kant vond ik het super die vrijheid van gewoon doen wat je zelf wilt, aan de andere kant miste ik toch iedere dag wel even wat gezelschap om me heen, 's avonds gezellig ergens eten of borrelen, als je iets moois ziet direct die ervaring kunnen delen... maar ik heb er zeker geen spijt van dat ik het zo heb gedaan. Twijfel alleen nog of ik dit jaar weer alleen op vakantie wil of toch liever een keer een of meer reisgenoten meeneemquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:35 schreef Lips het volgende:
Even een vraag dan aan onze singles mbt vakantie. Om maar eens een nieuw balletje op te gooien.
Als single doe je al veel alleen, maar gaan we ook alleen op vakantie?
Dit moet ik echt helemaal tegenspreken. Ik vraag me soms af of ik niet té kieskeurig ben..quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Wat deed je daar met overnachten? Ik heb ik Italië heel bewust in hostels geslapen voor de aanspraak. Heb eigenlijk ook in ieder hostel wel mensen leren kennen, sfeer is daar zo lekker ongedwongen. Geloof dat ik het niet zou zoeken als ik in een hotel of in een tent zou slapen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook alleen op vakantie geweest. Met de trein naar Zwitserland. Aan de ene kant vond ik het super die vrijheid van gewoon doen wat je zelf wilt, aan de andere kant miste ik toch iedere dag wel even wat gezelschap om me heen, 's avonds gezellig ergens eten of borrelen, als je iets moois ziet direct die ervaring kunnen delen... maar ik heb er zeker geen spijt van dat ik het zo heb gedaan. Twijfel alleen nog of ik dit jaar weer alleen op vakantie wil of toch liever een keer een of meer reisgenoten meeneem.
Ik ga dan gewoon alleen, en ook dan vermaak ik mij wel. Ik denk dat ik dit jaar 3 week naar scandinavië ga. En dan een beetje natuur en cultuur ga proeven. Ik heb er wel eens aan gedacht om een oproep te plaatsen, maar eigenlijk vind ik het ook wel gek, want ik vind wel dat je elkaar echt wel beter moet kennen voordat je drie week met elkaar optrekt. En dat heeft niets te maken als het in de liefde niet zou klikken, maar je moet toch wel gedeeltelijk op één lijn zitten. En daar kom je niet achter door een paar keer via het net te communiseren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:35 schreef Lips het volgende:
Even een vraag dan aan onze singles mbt vakantie. Om maar eens een nieuw balletje op te gooien.
Als single doe je al veel alleen, maar gaan we ook alleen op vakantie? Of strikken we daar single vrienden, vriendengroepen of bevriende stellen voor?
Ik ben zelf afgelopen jaar alleen 15 dagen naar Italië geweest. Gewoon met de rugzak cultuur wezen snuiven. Gisteren heb ik besloten dat ik eind april (als ik vrij krijg) 6 dagen naar Stockholm wil. Gewoon lekker alleen, overnachten in een hostel en gewoon veel zien van Stockholm en omgeving.
Hoe doen jullie dat met vakanties of weekendjes weg? Ik merk dat ik voor afgelopen jaar namelijk gewoon niet ging, en daar heb ik nu zo'n spijt van.
Ik had een standaardreis geboekt, dus met hotel voor de hele week en één dagtrip zat er bij in.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat deed je daar met overnachten? Ik heb ik Italië heel bewust in hostels geslapen voor de aanspraak. Heb eigenlijk ook in ieder hostel wel mensen leren kennen, sfeer is daar zo lekker ongedwongen. Geloof dat ik het niet zou zoeken als ik in een hotel of in een tent zou slapen.
Geen idee, ik ben vorige zomer nog met mijn ex op reis gegaan...Sta ik eigenlijk nog niet meteen bij stil.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:35 schreef Lips het volgende:
Hoe doen jullie dat met vakanties of weekendjes weg? Ik merk dat ik voor afgelopen jaar namelijk gewoon niet ging, en daar heb ik nu zo'n spijt van.
Wat grappig, dat was mijn originele plan, 3 weken Scandinaviëquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon alleen, en ook dan vermaak ik mij wel. Ik denk dat ik dit jaar 3 week naar scandinavië ga. En dan een beetje natuur en cultuur ga proeven. Ik heb er wel eens aan gedacht om een oproep te plaatsen, maar eigenlijk vind ik het ook wel gek, want ik vind wel dat je elkaar echt wel beter moet kennen voordat je drie week met elkaar optrekt. En dat heeft niets te maken als het in de liefde niet zou klikken, maar je moet toch wel gedeeltelijk op één lijn zitten. En daar kom je niet achter door een paar keer via het net te communiseren.
Is ook niet mijn ding, zo'n georganiseerde reis. Of het nou voor singels is of voor iedereen die maar wil. Daarbij geloof ik niet dat ik zou functioneren als ik 2 weken verplicht met vreemden opgescheept zou zittenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:47 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben vorige zomer nog met mijn ex op reis gegaan...Sta ik eigenlijk nog niet meteen bij stil.
Alleen zou ik waarschijnlijk niet gaan en al zeker niet met zo'n groep waar singles zich kunnen voor inschrijven. Dat lijkt me meer een geforceerd reisje waar er volop gekoppeld wordt
Met als risico dat het nog moeilijker word om iemand te vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word alleen maar selectiever eigenlijk.
Hahaha, en mijn originele plan was om 3 maand (alleen) door Australië te trekken op de motor, maar ik werd verliefd op een boerderijtje, en die moest ik wel kopen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat grappig, dat was mijn originele plan, 3 weken Scandinavië
Dat is nu gereduceerd tot enkel Stockholm omdat ik ook naar een aantal festivals wil dit jaar.
Ik heb even gedacht of ik iemand mee zal vragen maar eigenlijk ga ik ook gewoon het liefste alleen. Je hoeft met niemand rekening te houden en je kan doen en laten wat je wilt!!
Neuj, dichter bij huisquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Hahaha, en mijn originele plan was om 3 maand (alleen) door Australië te trekken op de motor, maar ik werd verliefd op een boerderijtje, en die moest ik wel kopen.
Welk festival is het, Roskilde?
Same here!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:50 schreef Lips het volgende:
[..]
Is ook niet mijn ding, zo'n georganiseerde reis. Of het nou voor singels is of voor iedereen die maar wil. Daarbij geloof ik niet dat ik zou functioneren als ik 2 weken verplicht met vreemden opgescheept zou zittenBen geloof ik niet de makkelijkste in dat soort dingen
Tja, keuzes, keuzes, keuzes………………….quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:07 schreef Lips het volgende:
[..]
Neuj, dichter bij huis
Ik wil eigenlijk al jaaaren naar festivals, ben uiteindelijk alleen 1 keer op Pinkpop geweest. Wil dit jaar naar Paaspop en Rock Werchter. Misschien ook naar Lowlands. Verder wil ik eigenlijk ook naar Extrema Outdoor en naar Decibel Outdoor. Alles bij elkaar dus best een duur grapje
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef Shitonya het volgende:
Neem lenzen, want haast geen enkele vrouw geilt op mannen met bril
Is de koorts naar je hoofd gestegen, Shitje? Je doet zulke rare uitspraken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef Shitonya het volgende:
Je maakt jezelf niet geloofwaardiger met die soort uitsprakenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:30 schreef Shitonya het volgende:
Wees blij dat je eindelijk een eerlijke vrouw tegen komt
zou je in het vervolg enkel voor jezelf willen sprekenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef Shitonya het volgende:
Hele mooie bril. Mijn nieuwequote:Op donderdag 3 januari 2008 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, ik ga zomervakantie doen met een paar vrienden. Althans, dat gaan we zondag even bespreken.
Verder stuk of 40 festivals![]()
Tevens even om mijn looks te verbeteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n nieuwe bril!
Och, waarom zou dit alleen opgaan voor kinderen? Mensen gaan verder in het leven, en er zit bijvoorbeeld ook al verschil tussen werkende en studerende vrienden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:35 schreef zea het volgende:
[..]
Ja, klopt. Opzich zolang ze alleen nog maar samenwonen en je bevriend bent met allebei, valt het wel mee. Merk je weinig verschil met vrijgezelle vrienden. Maar zo gauw ze kinderen krijgen, verandert hun wereld zo erg dat je elkaar steeds minder gaat begrijpen. Een vriendin van me is nu zwanger en ze praten bijna alleen nog maar over de kinderkamer die in gereedheid gebracht moet worden of over een een of andere echo die ze gehad hebben. Een andere vriendin heeft inmiddels 2 kinderen en daar moet ik steeds aanhoren wat ze nou weer allemaal gedaan hebben... ach ja... tis nu eenmaal zo. Gelukkig zijn er ook nog wel andere onderwerpen waarover we kunnen praten.
Jullie niet-singles zijn verheven boven de singles!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:10 schreef Burdie het volgende:
Het single-zijn is voor niet-singles toch een stapje terug in het verleden, niet iedereen wil daarin blijven hangen.
Ik heb vaste tennismaatjes die allemaal kinderen hebben. En na afloop gaat het in het begin altijd over de kinderen. Maar daarna wordt het onderwerp niet meer aangeroerd. Dat waardeer ik zeer van ze. Als ik ze alleen tref beginnen ze zowiezo nooit over de kinderen tenzij ik er naar vraag. Maar indertijd op verjaardagen vol koppeltjes verveelde ik me te pletter als enige single. Ging alleen maar over huizen kopen, zwanger zijn en een takkeherrie van de baby's en peuters die op bezoek waren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:35 schreef zea het volgende:
Een vriendin van me is nu zwanger en ze praten bijna alleen nog maar over de kinderkamer die in gereedheid gebracht moet worden of over een een of andere echo die ze gehad hebben. Een andere vriendin heeft inmiddels 2 kinderen en daar moet ik steeds aanhoren wat ze nou weer allemaal gedaan hebben... ach ja... tis nu eenmaal zo. Gelukkig zijn er ook nog wel andere onderwerpen waarover we kunnen praten.
Ha dank je welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:30 schreef teig het volgende:
[..]
Hele mooie bril. Mijn nieuweheeft ook een bril. Toch wel iets waar ik op val. Ik heb er zelf ook 5. Vind het ect eem mode accesoire(hoe je dat ook moge schrijven)
ja kijk daar ga je weer, niet-singles zijn 'verder' dan singles!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:10 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt me wel dat het niet-single-zijn wordt geprefereerd boven single-zijn, ja. Net zoals afgestudeerd-zijn 'meer' is dan studeren. Niet voor niets zijn er een heel stel singles hier (al dan niet wanhopig) op zoek naar een partner. Het is gewoon een stapje verder in je 'carriere' (lees: leven).
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
ah, dus daarom zijn de niet-singles dus ook altijd zo bezig om hun single-vrienden te koppelen aan andere single-vrienden, zodat ze toetreden tot hun domein!
Kunnen we weer praten over dezelfde dingen... de uitzet en zo, samenwoon-, trouw- en kinderplannen.
Die doen dan wat verkeerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
En dan nog eens wat, om in jouw analogie te blijven: toch zijn er ook veel afgestudeerden die dan weer terugverlangen naar hun vrije onbezonnen studentenleven...
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, ik ga zomervakantie doen met een paar vrienden. Althans, dat gaan we zondag even bespreken.
Verder stuk of 40 festivals![]()
Tevens even om mijn looks te verbeteren
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n nieuwe bril!
Oei. Hier ben ik het wel volledig mee oneensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:10 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt me wel dat het niet-single-zijn wordt geprefereerd boven single-zijn, ja. Net zoals afgestudeerd-zijn 'meer' is dan studeren. Niet voor niets zijn er een heel stel singles hier (al dan niet wanhopig) op zoek naar een partner. Het is gewoon een stapje verder in je 'carriere' (lees: leven).
Veel succes! Maar gelijk thuis al? Of kennen jullie elkaar al van elders?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:15 schreef Grimm het volgende:
Vanavond een date, we gaan samen eten kopen en koken en dan gezellig zitten, onze eerste date![]()
Zolang je dat maar vaak genoeg zegt, dan geloof je het zelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Oei. Hier ben ik het wel volledig mee oneens. Het is geen stapje verder, voor mij is single zijn een enorme verrijking. Het is gewoon een andere stap, maar om dat nu verder te noemen, gaat mij te ver.
Ik heb jaren gewerkt en nu ben ik fulltime student. Ik heb echt hele leuke banen gehad, maar studeren bevalt me momenteel veel beter eigenlijk. Eindelijk weer tijd voor mezelf enzo, heerlijk. Het voelt al maanden als een vakantiequote:
Nogmaals, als je tijdens je werk geen tijd voor jezelf had dan doe je iets verkeerd. Never nooit niet dat ik weer fulltime student wil zijn. Vrije tijd + geld is beter dan alleen vrije tijdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb jaren gewerkt en nu ben ik fulltime student. Ik heb echt hele leuke banen gehad, maar studeren bevalt me momenteel veel beter eigenlijk. Eindelijk weer tijd voor mezelf enzo, heerlijk. Het voelt al maanden als een vakantie. Maar ik denk ook dat ik het na 4 jaar spuugzat ben
.
Ja, en zo kun je dus elke discussie winnen. Lekker makkelijk. Wat denk je, dat ik het altijd leuk gevonden heb? Het heeft me een half jaar gekost voor ik de single-status een beetje kon waarderen. Sommige mensen zijn er werkelijk OK mee. We zijn niet allemaal desperate of zo. Moest ik mijn hele leven single blijven, dan zou ik er misschien niet eens ongelukkig van worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je dat maar vaak genoeg zegt, dan geloof je het zelf.
Ja, leuk dat je in herhaling valt maar deze discussie heeft niets met single-zijn te maken. Of ik volgens jou wat verkeerd deed, boeit helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogmaals, als je tijdens je werk geen tijd voor jezelf had dan doe je iets verkeerd. Never nooit niet dat ik weer fulltime student wil zijn. Vrije tijd + geld is beter dan alleen vrije tijd
Niet-singles zijn verder in het leven dan singles, ja. Uiteindelijk is de mens niet gemaakt om alleen te zijn, en is je vrijgezellenbestaan een voorbereiding op het zelfstandig zijn/blijven in een relatie. Ook degenen die nu het hardst roepen dat ze blij zijn vrijgezel te zijn, willen OOIT wel weer eens een relatie. En je kent zelf misschien wel het gevoel dat als je vrijgezel bent na een relatie, dat je denkt "shit, nu moet ik weer opnieuw iemand leren kennen etc". Ik hecht geen waardeoordeel aan 'verder in het leven', maar plak er alleen een naampje op. Het vrijgezellenbestaan kan best leuk zijn, maar ik neem aan dat uiteindelijk iedereen wel naar een relatie verlangt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja kijk daar ga je weer, niet-singles zijn 'verder' dan singles!![]()
je hebt wel gelijk, (zowat) iedereen zou zijn status van single inleveren als de juiste zich aandient, maar ik zie dat toch niet als een stap 'verder'. Oftewel, ik heb nu echt niet het gevoel dat ik achterloop op de niet-singles.
En dan nog eens wat, om in jouw analogie te blijven: toch zijn er ook veel afgestudeerden die dan weer terugverlangen naar hun vrije onbezonnen studentenleven...
Jij wilt toch ook uiteindelijk een relatie? Misschien nu nog niet, maar uiteindelijk wel. Het is gewoon een stapje verder, niet beter of minder.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Oei. Hier ben ik het wel volledig mee oneens. Het is geen stapje verder, voor mij is single zijn een enorme verrijking. Het is gewoon een andere stap, maar om dat nu verder te noemen, gaat mij te ver.
Precies hetzelfde als singe zijn. Als je single zijn fijner vindt dan een relatie dan doe je iets verkeerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je in herhaling valt maar deze discussie heeft niets met single-zijn te maken. Of ik volgens jou wat verkeerd deed, boeit helemaal niet.
Kut, als het offtopic was, waarom reageerde ik dan??
En daarmee is het weer ontopic. Maar inmiddels vind ik je vrij irritant geworden dus ik heb geen zin meer om te reageren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als singe zijn. Als je single zijn fijner vindt dan een relatie dan doe je iets verkeerd
Waarom zet je het relatie-gebeuren dan zo op de voorgrond? De manier waarop je over singles praat, lijkt het haast alsof je singles als een gehandicapte vorm van niet-singles beschouwt. Als jij er werkelijk OK mee was, had je er niet zo'n Big Issue van gemaakt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, en zo kun je dus elke discussie winnen. Lekker makkelijk. Wat denk je, dat ik het altijd leuk gevonden heb? Het heeft me een half jaar gekost voor ik de single-status een beetje kon waarderen. Sommige mensen zijn er werkelijk OK mee. We zijn niet allemaal desperate of zo. Moest ik mijn hele leven single blijven, dan zou ik er misschien niet eens ongelukkig van worden.
Heel eerlijk: een levenslange relatie zie ik niet zitten. Wat mij het behoorlijk geschikt lijkt is gewoon paar jaar relatie, paar jaar single en dan weer opnieuw. Tot de dood ons scheidt geloof ik niet zo in eigenlijk. Kindertjes zie ik ook niet zo zitten, misschien komt dat nog wel maar ik ben daar iets te ambitieus voor. Ik zie sowieso niet in hoe een gezin en alles wat bij een langdurige relatie hoort past in mijn toekomstplannen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook uiteindelijk een relatie? Misschien nu nog niet, maar uiteindelijk wel. Het is gewoon een stapje verder, niet beter of minder.
Oh jee, ik deel je mening niet, dus hup, kop in het zandquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:07 schreef MLI het volgende:
[..]
En daarmee is het weer ontopic. Maar inmiddels vind ik je vrij irritant geworden dus ik heb geen zin meer om te reageren.![]()
Pheno heeft het voor elkaar gekregen mensen!
Kun je wat beter praten enzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Veel succes! Maar gelijk thuis al? Of kennen jullie elkaar al van elders?
als je jezelf die vraag stelt, dan zegt dat wat over jou als persoon, over de manier waarop je in het leven staat, over hoe blij je bent met jezelf, over hoeveel zelfvertrouwen je hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:02 schreef Burdie het volgende:
En je kent zelf misschien wel het gevoel dat als je vrijgezel bent na een relatie, dat je denkt "shit, nu moet ik weer opnieuw iemand leren kennen etc".
de term 'verder' IS juist een waardeoordeel: niet-singles zijn verder, singles zijn minder ver. Dat is een waardeoordeel.quote:Ik hecht geen waardeoordeel aan 'verder in het leven', maar plak er alleen een naampje op.
wie zei dat niet-singles hun gespreksonderwerp moeten aanpassen aan de singles?quote:In die zin vind ik het een beetje naief om te verwachten dat mensen die verder zijn op dat gebied, qua gespreksonderwerpen dan maar wanhopig bij de singles blijven hangen, omdat die zich anders buitengesloten voelen. Je kunt het btw ook gewoon over andere, niet (niet-)singlesgerelateerde dingen hebben. Wij bijten niet ofzo
.
Eh, ik denk dat mensen hier allang blij zijn als ik eens een keer niet reageerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, ik deel je mening niet, dus hup, kop in het zand
Maar, maar, maar! Mannen denken toch dat als er thuis gekookt wordt of DVD gekeken wordt, dat het dan redelijk likely is om seks te hebben?quote:
Dus jij hoeft ook nooit meer een relatie en bent er niet naar op zoek?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
als je jezelf die vraag stelt, dan zegt dat wat over jou als persoon, over de manier waarop je in het leven staat, over hoe blij je bent met jezelf, over hoeveel zelfvertrouwen je hebt.
Ik heb mezelf idd weleens betrapt op die gedachte, maar ik weet nu dat ik sindsdien erg veel over mezelf heb geleerd - juist dóór het single zijn. Ik denk niet dat ik dat nog eens zal denken; die gedachte verraadt namelijk zoals jij zegt dat je het gevoel hebt een level teruggeworpen te zijn, terwijl ik zo nu niet (meer) denk.
Hoe had je het dan willen noemen, zonder waardeoordeel? Een afgestudeerde is ook verder dan een student, maar het één hoeft niet beter te zijn dan het ander. Zo bedoel ik het. En als jij het een waardeoordeel vindt; primaquote:de term 'verder' IS juist een waardeoordeel: niet-singles zijn verder, singles zijn minder ver. Dat is een waardeoordeel.
Lees eens terug. Er werd geklaagd over de gespreksonderwerpen van niet-singles (babies, hypotheken, koopwoningen, luiers, bruiloften, etc.)quote:wie zei dat niet-singles hun gespreksonderwerp moeten aanpassen aan de singles?
Ik ken je niet, hoef je ook niet te kennen, dus laat staan dat je iets moet bewijzen. Maar een discussie voeren in dit topic met jou is dus niet mogelijk als iemand het niet eens is met jouw zienswijze? Cool!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat mensen hier allang blij zijn als ik eens een keer niet reageer. Bovendien, ik heb je niets te bewijzen.
![]()
[..]
Geloof mij, zo ongelukkig als ik in mijn vorige relatie was wens ik nooit, maar dan ook nooit meer te worden. Dus in die zin durf ik rustig te beweren dat ik liever alleen ben. Neemt niet weg dat ik nog steeds de hoop heb dat er wel iemand is die in mijn leven past, maar het is al lang geen must meer.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet-singles zijn verder in het leven dan singles, ja. Uiteindelijk is de mens niet gemaakt om alleen te zijn, en is je vrijgezellenbestaan een voorbereiding op het zelfstandig zijn/blijven in een relatie. Ook degenen die nu het hardst roepen dat ze blij zijn vrijgezel te zijn, willen OOIT wel weer eens een relatie. En je kent zelf misschien wel het gevoel dat als je vrijgezel bent na een relatie, dat je denkt "shit, nu moet ik weer opnieuw iemand leren kennen etc". Ik hecht geen waardeoordeel aan 'verder in het leven', maar plak er alleen een naampje op. Het vrijgezellenbestaan kan best leuk zijn, maar ik neem aan dat uiteindelijk iedereen wel naar een relatie verlangt.
In die zin vind ik het een beetje naief om te verwachten dat mensen die verder zijn op dat gebied, qua gespreksonderwerpen dan maar wanhopig bij de singles blijven hangen, omdat die zich anders buitengesloten voelen. Je kunt het btw ook gewoon over andere, niet (niet-)singlesgerelateerde dingen hebben. Wij bijten niet ofzo
.
Daar ben ik het dus echt niet mee eensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:26 schreef Burdie het volgende:
Hoe had je het dan willen noemen, zonder waardeoordeel? Een afgestudeerde is ook verder dan een student, maar het één hoeft niet beter te zijn dan het ander. Zo bedoel ik het. En als jij het een waardeoordeel vindt; prima. Ik vind in elk geval dat ik in het leven verder ben nu dan toen ik vrijgezel was; ik hoef nu niet te zoeken naar een partner, weet ongeveer hoe de toekomst eruit gaat zien (koopwoning etc.) en met wie ik de rest van mijn leven ga doorbrengen. Ja, daarin voel ik me verder, niet beter.
[..]
Omgquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar, maar, maar! Mannen denken toch dat als er thuis gekookt wordt of DVD gekeken wordt, dat het dan redelijk likely is om seks te hebben?
Ik bedoel niet op persoonlijk vlak verder in het leven, maar op praktisch vlak. Nu ik een vriend heb, weet ik met wie ik de rest van mijn leven ga doorbrengen. Waar ik ga wonen. Wie de vader van mijn kinderen gaat worden; dat hij uberhaupt kinderen wil. Dat wist ik hiervoor niet, dus in die zin ben ik een stapje 'verder'.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus echt niet mee eens
Als jij meer over jezelf hebt geleerd door gedumpt te worden of iets dergelijks of juist er voor te kiezen om single te zijn dan denk ik dat je daardoor "verder" komt in het leven
Niet alleen verkering helpt je verder
Jezelf leren kennen, met je zelf 'leren' leven etc dat helpt je verder en dat zijn dingen om trots op te zijn
In mijn geval was het juist nodig om daar voor single te zijn want ik leunde te veel op mn verkerings
Dus ben ik 'verder' gekomen door single te zijn dan door verkering te hebben
Omg Burdiequote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet op persoonlijk vlak verder in het leven, maar op praktisch vlak. Nu ik een vriend heb, weet ik met wie ik de rest van mijn leven ga doorbrengen. Waar ik ga wonen. Wie de vader van mijn kinderen gaat worden; dat hij uberhaupt kinderen wil. Dat wist ik hiervoor niet, dus in die zin ben ik een stapje 'verder'.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef Burdie het volgende:
Ik bedoel niet op persoonlijk vlak verder in het leven, maar op praktisch vlak. Nu ik een vriend heb, weet ik met wie ik de rest van mijn leven ga doorbrengen. Waar ik ga wonen. Wie de vader van mijn kinderen gaat worden; dat hij uberhaupt kinderen wil. Dat wist ik hiervoor niet, dus in die zin ben ik een stapje 'verder'.
Dat noemen ze bindingsangstquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net als jij, dus ik snap niet waarom je zo tegenspartelt.
Je zou niet de eerste zijn die dat beweert over zijn of haar geliefde.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben echt niet 1950-igquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net als jij, dus ik snap niet waarom je zo tegenspartelt.
Dat ik nu nog niet hoef te weten bij wie ik de rest van mijn leven ga blijven (daar geloof ik al niet eens in dat je de rest van je leven bij een iemand blijft no offence maar je bent nu wel samen en erg gelukkig maar hoeveel procent gaat tegenwoordig ook al weer scheiden?) wil niet zeggen dat ik bindingsangst hebquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Omg
Dat was zo toen je 18 was
Sorry hoor dit soort uitspraken geven wel aan met wat voor mannen jij afspreekt
Want? Dat ben je toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
nog nooit gedacht dat ik "een stapje verder" was dan mijn single vrienden.
Tja, als je bij iemand bent en dan in je achterhoofd houdt dat zoveel % gaat scheiden... Kap de relatie dan maar meteen afquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat ik nu nog niet hoef te weten bij wie ik de rest van mijn leven ga blijven (daar geloof ik al niet eens in dat je de rest van je leven bij een iemand blijft no offence maar je bent nu wel samen en erg gelukkig maar hoeveel procent gaat tegenwoordig ook al weer scheiden?) wil niet zeggen dat ik bindingsangst heb
Dat weet ik al voor dat er ook maar iets van een relatie word aangegaan !!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vroeger, toen het leven nog fijn overzichtelijk en lineair wasquote:
Maar niet iedereen wil trouwen en kindjes uitpoepenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want? Dat ben je toch?.
Jij bent getrouwd, zij moeten dat nog gaan doen.
Jij hebt twee kleintjes uitgepoept, voor hun komt dat nog.
Ja, je bent wat dat betreft verder.
Want?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als je bij iemand bent en dan in je achterhoofd houdt dat zoveel % gaat scheiden... Kap de relatie dan maar meteen af
Tuurlijk wel! Degene die zegt dat dat niet zo is zit in de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar niet iedereen wil trouwen en kindjes uitpoepen
Ja maarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Kinderen zijn discutabel, maar je maakt mij niet wijs dat er mensen zijn die geen relatie willen (en zeker in dit topic niet, de wanhopigheid springt er vanaf).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Op zich was dat helemaal zo slecht nog niet, als FOK! toen had bestaan was het Singles-topic vast niet zo druk geweest, je werd gewoon uitgehuwelijkt. Ideaal! Geen moeilijk gedoe.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vroeger, toen het leven nog fijn overzichtelijk en lineair was.
Ik denk idd dat er moment zijn in je leven dat je wel een relatie wil (en er klaar voor bent)quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kinderen zijn discutabel, maar je maakt mij niet wijs dat er mensen zijn die geen relatie willen (en zeker in dit topic niet, de wanhopigheid springt er vanaf).
Dan zit ik al ruim 20 jaar in die fasequote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Degene die zegt dat dat niet zo is zit in de ontkenningsfase.
Daar is niets aan veranderd hoor. Ook toen had ze al een beeld wat ze voor zichzelf wilde (en dat is goedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:56 schreef liefie_ het volgende:
Burdie no offence maar jeetje wat ben jij opeens veranderd sinds je verkering hebt...
jezus, ik denk niet in termen van "verder in het leven". Ieder heeft zijn eigen leven met andere prioriteiten. Mijn broer is samen met zijn vriend en zal nooit kinderen hebben. Zal hij dan nooit zo ver geraken in het leven als ik? Wat een bull shit is dat nu toch.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:49 schreef Burdie het volgende:
Want? Dat ben je toch?.
Ow ik had het idee dat ze het toen minder liep te verkondigen....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is niets aan veranderd hoor. Ook toen had ze al een beeld wat ze voor zichzelf wilde (en dat is goed) en projecteerde ze haar prioriteiten op iedereen (dat is wellicht iets minder goed
).
Ik heb gewoon vaak gelijk. Sorry dat jullie daar niet zo goed tegen kunnenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is niets aan veranderd hoor. Ook toen had ze al een beeld wat ze voor zichzelf wilde (en dat is goed) en projecteerde ze haar prioriteiten op iedereen (dat is wellicht iets minder goed
).
Je doet net alsof ik een vloek heb uitgesproken ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jezus, ik denk niet in termen van "verder in het leven". Ieder heeft zijn eigen leven met andere prioriteiten. Mijn broer is samen met zijn vriend en zal nooit kinderen hebben. Zal hij dan nooit zo ver geraken in het leven als ik? Wat een bull shit is dat nu toch.
Ik heb nog nooit gehoord dat een vrijgezel niet "ver kan geraken" in zijn leven.
Ik denk dat de mensen voornamelijk jaloers zijn dat je je gelijk bewaart voor andere topics. Gun ons ook eens iets van jouw gelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vaak gelijk. Sorry dat jullie daar niet zo goed tegen kunnen.
Typfout verbeterdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik het het over 'verder' op dit gebied zoals ik mijn prioriteiten stel.
Maar wie zegt dat het verder is?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik een vloek heb uitgesproken ofzo. Ik het het over 'verder' op dit gebied. Niemand zegt dat singles het niet ver kunnen schoppen in het leven. Jij leest ook wat je wilt he
?
Oh, het heeft voor mij geen prioriteit hoor. Wellicht wel voor een paar aanwezige huilies, maar dat is niet het punt. Punt is, dat als je het hebt over liefdesgebied IK VIND okee, laat ik dat er dan maar bij zeggen dat iemand met een relatie iets verder is dan iemand zonder relatie, puur omdat vrijwel iedereen uiteindelijk toch wel een relatie wil hebben.quote:
Oei. Ik meen me te herinneren dat jij hier ook meepostte. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kinderen zijn discutabel, maar je maakt mij niet wijs dat er mensen zijn die geen relatie willen (en zeker in dit topic niet, de wanhopigheid springt er vanaf).
Dat dacht ik ook toen ik 2 jaar samen was met mijn eerste relatie. Maar toch was 't op een gegeven moment dat zij niets meer 'voelde', en de relatie dus verbrak. Weg toekomstvisie, weg de 'verdere' stap. Toen was 't toch een tijd dat ik het even niet zag zitten als 'single' zijnde.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een load of crap zeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want? Dat ben je toch?.
Heb ik ooit verkondigd geen relatie te willen? Ook voor mij was een relatie het uitgangspunt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Oei. Ik meen me te herinneren dat jij hier ook meepostte. Beetje jammer.
IK VIND dat het getuigt van grenzeloze arrogantie om de score bij te houden van andermans leven, zeker als jouw eigen prioriteiten hetgene zijn waar die persoon aan dient te voldoen. Kijk, dat mensen die nooit een relatie hebben gehad nog een ervaring waar ze veel rijker van kunnen worden mislopen, daar valt nog wel een boompje voor op te zetten, het is toch een heel andere ervaring dan singlezijn. Maar om mensen die uit een relatie komen de kaart "ga terug naar start, u ontvangt geen 20.000 euro" toe te spelen doet de levenservaring van die mensen ernstig tekort, zeker ten opzichte van de mensen die maar in een relatie blijven zitten omdat dat zo hoort of zo veilig is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:05 schreef Burdie het volgende:
Punt is, dat als je het hebt over liefdesgebied IK VIND okee, laat ik dat er dan maar bij zeggen dat iemand met een relatie iets verder is dan iemand zonder relatie, puur omdat vrijwel iedereen uiteindelijk toch wel een relatie wil hebben.
Zet het dan in de context van mijn analogie, dudequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat een load of crap zeg.
Niet verder, maar anders. En anders is niet noodzakelijk beter, wat voor de een werkt, is voor de ander de hel, en vice versa.
Die zijn er wel, alleen kun jij je dat misschien niet voorstellen. Deze reactie, en die andere waarin je stelt dat je vaak gelijk hebt en dat 'wij' daar niet tegen kunnen, zeggen dan ook genoeg over jou, genoeg om te weten dat je alles wat jij zegt met een korrel zout moet nemen. Of ben je nu al vergeten hoe de toon van jouw reacties was toen het net over was je met vorige relatie?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
zei ik dat?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:26 schreef Burdie het volgende:
Dus jij hoeft ook nooit meer een relatie en bent er niet naar op zoek?
dat zegt dan het nodige over jou, over de manier waarop jij vindt dat je leven eruit moet zien - met een relatie dus. Anders vind jij kennelijk dat je leven niet compleet is. Let wel: dit zeg ik zonder waardeoordeel, want dat bepaalt ieder voor zich.quote:Hoe had je het dan willen noemen, zonder waardeoordeel? Een afgestudeerde is ook verder dan een student, maar het één hoeft niet beter te zijn dan het ander. Zo bedoel ik het. En als jij het een waardeoordeel vindt; prima. Ik vind in elk geval dat ik in het leven verder ben nu dan toen ik vrijgezel was; ik hoef nu niet te zoeken naar een partner, weet ongeveer hoe de toekomst eruit gaat zien (koopwoning etc.) en met wie ik de rest van mijn leven ga doorbrengen. Ja, daarin voel ik me verder, niet beter.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:32 schreef liefie_ het volgende:
Als jij meer over jezelf hebt geleerd door gedumpt te worden of iets dergelijks of juist er voor te kiezen om single te zijn dan denk ik dat je daardoor "verder" komt in het leven
Niet alleen verkering helpt je verder
Jezelf leren kennen, met je zelf 'leren' leven etc dat helpt je verder en dat zijn dingen om trots op te zijn
Dan was jij desperate. Scheer mij alsjeblieft niet met jezelf over één kam want jij en ik zijn volgens mij totaal verschillend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb ik ooit verkondigd geen relatie te willen? Ook voor mij was een relatie het uitgangspunt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
IK VIND dat het getuigt van grenzeloze arrogantie om de score bij te houden van andermans leven, zeker als jouw eigen prioriteiten hetgene zijn waar die persoon aan dient te voldoen. Kijk, dat mensen die nooit een relatie hebben gehad nog een ervaring waar ze veel rijker van kunnen worden mislopen, daar valt nog wel een boompje voor op te zetten, het is toch een heel andere ervaring dan singlezijn. Maar om mensen die uit een relatie komen de kaart "ga terug naar start, u ontvangt geen 20.000 euro" toe te spelen doet de levenservaring van die mensen ernstig tekort, zeker ten opzichte van de mensen die maar in een relatie blijven zitten omdat dat zo hoort of zo veilig is.
Alsof singles alleen daarover praten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, het heeft voor mij geen prioriteit hoor. Wellicht wel voor een paar aanwezige huilies, maar dat is niet het punt. Punt is, dat als je het hebt over liefdesgebied IK VIND okee, laat ik dat er dan maar bij zeggen dat iemand met een relatie iets verder is dan iemand zonder relatie, puur omdat vrijwel iedereen uiteindelijk toch wel een relatie wil hebben.
Sjeez, dit ging over de reden waarom 'wij' soms ook even over poepluiers en hypotheken willen praten en niet alleen over wie er wanneer gescoord heeft.
Maar je komt hier even binnenvallen met de mededeling dat de desperate-heid er vanaf springt. En nu wil je beweren dat je zelf niet desperate was?quote:
IRL loop ik eigenlijk niet zo vaak tegen dat probleem aan. Enkel dat iemand met een verbintenis niet zo vaak beschikbaar is om dingen te ondernemen. En wat ik overigens ook logisch vind.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar je komt hier even binnenvallen met de mededeling dat de desperate-heid er vanaf springt. En nu wil je beweren dat je zelf niet desperate was?
Nou ja, ik vond je nooit desperate overkomen maar ik vind wel dat je weinig genuanceerd je mening ventileert. Het is sowieso nooit slim om de knuppel in het hoenderhok te gooien natuurlijk. Volgens mij hebben we deze discussie al veel eerder gehad. Want het komt er uiteindelijk toch wel op neer dat de niet-singles beweren dat de singles desperate zijn en de singles beweren dat het niet zo is.
![]()
De discussie gaat in ieder geval allang niet meer over de (on)overbrugbare verschillen in de belevingswerelden van singles en niet-singles.
Inderdaad. Burdie heeft nu ineens het licht gezien, dat is alles.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
De discussie gaat in ieder geval allang niet meer over de (on)overbrugbare verschillen in de belevingswerelden van singles en niet-singles.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:29 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
IRL loop ik eigenlijk niet zo vaak tegen dat probleem aan. Enkel dat iemand met een verbintenis niet zo vaak beschikbaar is om dingen te ondernemen. En wat ik overigens ook logisch vind.
Mijn vraag blijft open. Bedrijven hebben blijkbaar ook een mening. Ik ging prima alleen op reis, waarom in vredesnaam er zo'n sticker op plakken, zodat er alleen maar singles zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef Pheno het volgende:
Ik was laatst wat aan het rondsurfen op het web en kwam bij de meeste organisaties dit tegen:
http://www.sawadee.nl/navigatie/singlereizen.php
http://www.baobab.nl/about_container.asp?Content=alleenreizenden
Het kan aan mij liggen, maar is dit niet heel erg wanhopig?
Ho hoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:28 schreef liefie_ het volgende:
Ho ho
Ik beweer niet dat singles desperate zijn en dat niet-singles desperate zijn
Wat ik wel wil beweren (maar dit is mijn mening) is dat mensen die verkering hebben om het verkering hebben desperate zijn
De kerstman is al geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Ho ho
Ik had het sowieso niet tegen jou.
En over een half jaar kunnen we zo'n rel met liefie_ verwachtenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad. Burdie heeft nu ineens het licht gezien, dat is alles.
Je maakte een statementquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Ho ho
Ik had het sowieso niet tegen jou.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:35 schreef MLI het volgende:
[..]
En over een half jaar kunnen we zo'n rel met liefie_ verwachten
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:35 schreef MLI het volgende:
[..]
En over een half jaar kunnen we zo'n rel met liefie_ verwachten
Inderdaad, éénzijdig leven en kortzichtig denken lijd naar onoverbrugbare verschillen.. En niet het feit van een andere levens inrichting.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet
Maar dat zal wel komen doordat er meer in mij zit dan alleen praten over mannen en met wie ik het wanneer en waar gedaan heb
En ook in mijn vrienden
Wat ik even zo snel bij al 2 organisaties heb gezien (ben zelf wat aan het rondkijken voor een vakantie), is dat vaak de boeking door minimaal 2 personen gedaan moeten worden; er is weinig plek/mogelijkheid om als een persoon mee te gaan. Door het plakkaat 'singlereis' op te plakken, krijgt men vaak meer bekendheid danwel boekingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft open. Bedrijven hebben blijkbaar ook een mening. Ik ging prima alleen op reis, waarom in vredesnaam er zo'n sticker op plakken, zodat er alleen maar singles zijn?
Handel ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft open. Bedrijven hebben blijkbaar ook een mening. Ik ging prima alleen op reis, waarom in vredesnaam er zo'n sticker op plakken, zodat er alleen maar singles zijn?
Dat is niet zo lastig, dat heb ik na 2 reacties al voor elkaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Arm meisje heb ik je een keertje gekwetst?
Ja, echt. Ontzettend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Arm meisje heb ik je een keertje gekwetst?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig, dat heb ik na 2 reacties al voor elkaar
Ach ja, het klinkt constructiever dan de meeste alternatieven die zo boven komenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:26 schreef MLI het volgende:
Goed, dan nu over naar de orde van de dag. Update van mijn dateleven dan maar?![]()
Misschien is de jouwe wel veel interessanter.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach ja, het klinkt constructiever dan de meeste alternatieven die zo boven komen.
Het sterrenbeeld waar zelfs de mannen het recht hebben wispelturig te zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef MLI het volgende:
Oeh, je bent precies 9 jaar en 1 dag ouder dan ik. Tweelingen
Hehehe, maak ik even een hele domme fout. Ik ben van 14 juni en niet van 16 juniquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het sterrenbeeld waar zelfs de mannen het recht hebben wispelturig te zijn.
Stond hier net niet iets anders?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Misschien is de jouwe wel veel interessanter.
Oeh, je bent precies 9 jaar en 1 dag ouder dan ik. Tweelingen
Ohquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Hehehe, maak ik even een hele domme fout. Ik ben van 14 juni en niet van 16 juni. En nog eens
.
Nou ja, als het alleen maar ontzettende twijfelaars zijn gaat de lol er wel van af, maar mensen die vol passie van het ene naar het andere (volslagen ongerelateerde) onderwerp kunnen overstappen en daar heel creatief mee omgaan, die stralen een soort van levenslust en devil-may-care houding uit wat best heel aantrekkelijk kan zijn, jaquote:Maar inderdaad. Eigenlijk vind ik wispelturigheid een aantrekkelijke eigenschap. Tenminste, bij de wispelturige mensen die ik ken, vind ik het alleen maar leuk. Valt me wel op dat heul veel mensen daar toch anders over denken. Maar goed, dat zijn dan meestal mensen die gelijk denken dat wispelturige mensen niet trouw kunnen zijn.
jaquote:
Je mag het me natuurlijk altijd PMenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja.
Edit: nieuwsgierigheid is een irritant trekje van tweelingen.![]()
Ja, maar de meeste tweelingen die ik ken, twijfelen niet. Die komen gewoon elke keer leuke dingen tegen. Maar goed, dat is natuurlijk ook maar een indruk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh. Je bent nu twee hele dagen ouder, mijn MLI beeld, wat doe je?
.
[..]
Nou ja, als het alleen maar ontzettende twijfelaars zijn gaat de lol er wel van af, maar mensen die vol passie van het ene naar het andere (volslagen ongerelateerde) onderwerp kunnen overstappen en daar heel creatief mee omgaan, die stralen een soort van levenslust en devil-may-care houding uit wat best heel aantrekkelijk kan zijn, ja.
Voor de mensen voor wie stabiliteit een van de belangrijkste dingen is die ze zoeken in een partner inderdaad mogelijk iets minder geschikt.
Dat weet je helemaal niet. Misschien ligt hij over een jaar of wat wel met de buurvrouw in bed.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan een relatie als sociaal statussymbool.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:16 schreef Lips het volgende:
Is er een samenvatting van de afgelopen 3 pagina's?
Wauw! In 1 zinquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:12 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan een relatie als sociaal statussymbool.
Ik denk niet dat er een betere samenvatting is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:12 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan een relatie als sociaal statussymbool.
En zien mensen zonder relatie als minderwaardig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:12 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Het zou misschien toch geen kwaad kunnen als je dat nog eens ging doenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:10 schreef Burdie het volgende:
Ik vergelijkte het met studeren.
ik ook....en nog wispelturig ookquote:
Kijk! Precies wat ik wilde zeggen. Al heb ik dan nog nooit een serieuze relatie gehad. Dus op dat gebied valt er voor mij veel te leren. Wel woon ik al jaren op mezelf en heb ik afgelopen jaar zelf een appartementje gekocht. Als ik dat samen met een partner had gedaan, had ik waarschjinlijk in de financiering daarvan achterover geleund en m'n partner dat op laten lossen. Nu moest ik de beslissingen daaromheen zelf nemen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:38 schreef thaleia het volgende:
En ik ga me er toch nog even mee bemoeien: ik kreeg tijdens m'n studie een serieuze relatie, was nog niet zo enorm zelfstandig: ik had wel m'n eigen studentenleventje enzo, maar in m'n eentje belangrijke beslissingen nemen, in m'n eentje moeilijke periodes doorstaan, in m'n eentje op reis gaan, dat soort dingen, had ik nog nooit gedaan. Ik heb tijdens die relatie veel geleerd op serieuze-relatie-gebied, maar dat valt -in mijn geval- gigantisch in het niet bij wat ik allemaal heb geleerd in de periode daarna.
Vrienden die ik ken die tijdens hun studie, of kort daarna, ook een serieuze relatie kregen en met die persoon nu nog steeds samen zijn, hebben ongetwijfeld heel veel geleerd, maar ook heel veel niet. Zij hebben op relatie-gebied meer geleerd: ik heb bijv. nog nooit samengewoond. Heb dus veel te leren op dat gebied, en zij hebben dat al wel eens gedaan. Andersom zie ik vrienden van rond de 30 -en een collega van 38- voor het eerst in lange tijd weer single zijn, en ontzettend op zoek zijn naar zichzelf, en in het algemeen gewoon in een fase zitten waarbij ik denk: "zo was ik jaren geleden ook, ik ben nu veel verder dan dat". Zo zal een ander denken: "ik versta inmiddels de kunst van het samenwonen, ik ben verder dan iemand die dat nog nooit heeft geprobeerd".
"Verder" slaat nergens op. Ieders levenspad loopt anders (en dit laatste klinkt zo braakopwekkend dat ik er nu onmiddellijk mee stop)
Ik weet het niet. Jij wel? Maar ik wil wel even zeggen dat juni een toffe maand is om jarig te zijn, vaak lekker weer dus beetje bbq-en enzo. Oeh, sowieso, de zomer en single zijn is ook tofquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook....en nog wispelturig ook![]()
en nu?
Fijn voor je dat je zo blij bent met je verjaardagsmaandquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Jij wel? Maar ik wil wel even zeggen dat juni een toffe maand is om jarig te zijn, vaak lekker weer dus beetje bbq-en enzo. Oeh, sowieso, de zomer en single zijn is ook tof. Ik vind het in de winter toch net wat minder glans hebben. Maar dat vond ik ook al toen ik verkering had. Kan haast niet meer wachten
.
Ik zie dat het nog steeds lief aan toe gaat in SINGLEquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Fijn voor je dat je zo blij bent met je verjaardagsmaand![]()
En fijn dat je met ons wilt delen in welke periode van het jaar het single leven jou het beste bevalt![]()
Oh en ook fijn trouwens dat je zo'n geweldig contact hebt met je nieuwe Brusselse huisgenoten!! Kan je fijn single met hun barbequeën op je verjaardag!!!!
Ik vind alleen wel dat je, voor iemand die het zooo leuk heeft met d'r allerbeste vrienden; d'r huisgenoten, verdomde veel online bent om dit topic vol te zeveren
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Fijn voor je dat je zo blij bent met je verjaardagsmaand![]()
En fijn dat je met ons wilt delen in welke periode van het jaar het single leven jou het beste bevalt![]()
Oh en ook fijn trouwens dat je zo'n geweldig contact hebt met je nieuwe Brusselse huisgenoten!! Kan je fijn single met hun barbequeën op je verjaardag!!!!
Ik vind alleen wel dat je, voor iemand die het zooo leuk heeft met d'r allerbeste vrienden; d'r huisgenoten, verdomde veel online bent om dit topic vol te zeveren
Ben je iig de feestdagen goed doorgekomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef Liquidootje het volgende:
Oh mijn kerst/nieuwjaars/feestdagen fling is weer voorbij, dus I'm back om weer mee te baggeren
Doe nog eens een analysequote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef Liquidootje het volgende:
dus I'm back om weer mee te baggeren
Nooit meegemaakt, en ik ben toch erg lang alleen geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:23 schreef thaleia het volgende:
Nee, ik ken wel mensen die dat ook zo zagen toen ze geen relatie hadden. Dat zijn wel mensen die razendsnel weer in een nieuwe zijn gestapt
Maar ik kwam hier eigenlijk om een praktisch antwoord te geven op de vraag van Pheno: voor zover ik weet gaat het erom dat een alleenreizende bij normale reizen doorgaans fikse toeslagen moet betalen, voor de eenpersoonskamer bijvoorbeeld. Dat betekent dat je reis ineens een stuk duurder wordt omdat je in je eentje inschrijft. Als ik het goed heb geldt die prijsverhoging op reizen voor alleengaanden niet, en is de prijs die in de folder staat dus ook gewoon de prijs die je betaalt.
Vroegah had men disciplinequote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:02 schreef MLI het volgende:
Zo, ik heb een ban aangevraagd voor mij en mijn kloons. Er MOET gestudeerd worden. Tot over een tijdje!
Tot morgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:02 schreef MLI het volgende:
Zo, ik heb een ban aangevraagd voor mij en mijn kloons. Er MOET gestudeerd worden. Tot over een tijdje!
Ik ga er net zo hard van rennen als van een (potentiële) partner die binnen de kortste keren verkondigd te weten dat ze met mij de rest van haar leven gaat doorbrengen, weet dat we kindertjes gaan fokken, en weet waar we gaan wonen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
]http://www.baobab.nl/about_container.asp?Content=alleenreizenden[/quote][/url]quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef Pheno het volgende:
Ik was laatst wat aan het rondsurfen op het web en kwam bij de meeste organisaties dit tegen:
http://www.sawadee.nl/navigatie/singlereizen.php
[url=http://www.baobab.nl/about_container.asp?Content=alleenreizenden
Heb nog nooit van iemand gehoord die met zo'n reis meegeweest is. Het kan wanhopig zijn, maar ik denk dat het vrijwel altijd een teleurstelling is. Ik verwacht eigenlijk dat het een soort reizen zijn - vooral de dure - voor fantasieloze singles die op deze manier een relatie en een vakantiebelevenis denken te kunnen kopen.quote:Het kan aan mij liggen, maar is dit niet heel erg wanhopig?
Tuurlijk wel. Niet zo zeuren, er wordt hier al genoeg gezeurd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel nieuwe namen. Ik zou niet durven!
Maar je hebt wel ontzettend gelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:38 schreef thaleia het volgende:
En ik ga me er toch nog even mee bemoeien: ik kreeg tijdens m'n studie een serieuze relatie, was nog niet zo enorm zelfstandig: ik had wel m'n eigen studentenleventje enzo, maar in m'n eentje belangrijke beslissingen nemen, in m'n eentje moeilijke periodes doorstaan, in m'n eentje op reis gaan, dat soort dingen, had ik nog nooit gedaan. Ik heb tijdens die relatie veel geleerd op serieuze-relatie-gebied, maar dat valt -in mijn geval- gigantisch in het niet bij wat ik allemaal heb geleerd in de periode daarna.
Vrienden die ik ken die tijdens hun studie, of kort daarna, ook een serieuze relatie kregen en met die persoon nu nog steeds samen zijn, hebben ongetwijfeld heel veel geleerd, maar ook heel veel niet. Zij hebben op relatie-gebied meer geleerd: ik heb bijv. nog nooit samengewoond. Heb dus veel te leren op dat gebied, en zij hebben dat al wel eens gedaan. Andersom zie ik vrienden van rond de 30 -en een collega van 38- voor het eerst in lange tijd weer single zijn, en ontzettend op zoek zijn naar zichzelf, en in het algemeen gewoon in een fase zitten waarbij ik denk: "zo was ik jaren geleden ook, ik ben nu veel verder dan dat". Zo zal een ander denken: "ik versta inmiddels de kunst van het samenwonen, ik ben verder dan iemand die dat nog nooit heeft geprobeerd".
"Verder" slaat nergens op. Ieders levenspad loopt anders (en dit laatste klinkt zo braakopwekkend dat ik er nu onmiddellijk mee stop)
OMGquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:02 schreef MLI het volgende:
Ik vroeg me al af wat de naam van 'de stabiele factor uit TRV' in Singles deedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:34 schreef DutchTrain het volgende:
*verhaal*
Met genoegenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Niet zo zeuren, er wordt hier al genoeg gezeurd.
Nee hoor, ik had migraine dus had (letterlijk) wat anders aan m'n hoofdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:41 schreef Garisson72 het volgende:
't heeft je toch niet de hele avond en nacht nog beziggehouden he!
Maar dat zijn ze toch ook?!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En zien mensen zonder relatie als minderwaardig.
Bij deze aangetoond dat je single én stabiel kunt zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:47 schreef Lips het volgende:
Ik vroeg me al af wat de naam van 'de stabiele factor uit TRV' in Singles deed
Maar gelukkig, niks verandert, je doet gewoon een uitstapje maar blijft bij je onderwerp
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:49 schreef Burdie het volgende:
Maar dat zijn ze toch ook?!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:59 schreef DutchTrain het volgende:
Bij deze aangetoond dat je single én stabiel kunt zijn
Ik hoop zij ook. Dan zit het weekend wel goedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:29 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook een weekendje Londen doen met een vriendin! Heerlijk! Heb er zin in.
10 cliches en 1 suffe "tip". Daar valt toch niet over te discussieren?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:08 schreef DutchTrain het volgende:
Nog wat voer voor discussie dan maar
Wat eens tips en clichés weerquote:Op zondag 6 januari 2008 18:08 schreef DutchTrain het volgende:
Geeft mij weer hoop in het levenquote:9. Op elk potje past een deksel.
Ik vind het wel een geinig artikel om te lezen. Al zou ik eerlijk gezegd niet wetenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:08 schreef DutchTrain het volgende:
wat voor man ik zoek. Soms droom ik en kan ik het helemaal beschrijven en het andere moment vraag ik me af of ik het zelf in de realiteit wel wil. Weet alleen dat het een sensitief intellecte vent wordt en dat hij met heftige emoties om moet kunnen gaan.quote:8. Vertel in je omgeving wat voor partner je zoekt.
En meteen al aan?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:06 schreef Grimm het volgende:
Ik meld me hier af mensengeweldige vrouw ontmoet
Tja maar hoe lees je dat dan weer aan de buitenkant van iemand af ? of probeer je het met tactische vragenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinig artikel om te lezen. Al zou ik eerlijk gezegd niet weten
[..]
wat voor man ik zoek. Soms droom ik en kan ik het helemaal beschrijven en het andere moment vraag ik me af of ik het zelf in de realiteit wel wil. Weet alleen dat het een sensitief intellecte vent wordt en dat hij met heftige emoties om moet kunnen gaan.
Zo, ik visualiseer
Ogen box, ogenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:25 schreef mrbox het volgende:
Tja maar hoe lees je dat dan weer aan de buitenkant van iemand af ? of probeer je het met tactische vragen
Ja daarom, leg dat maar eens uit aan je vrienden / familiequote:Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ogen box, ogen
Voor mij werkt het heel simpel: als ik met iemand in gesprek ben en ik kijk die ander aan en er springt een 'vonk' over, dan heeft ie het
Niet alles is ingewikkeld, verliefdheid is voor mij de maatstaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |