Paiqquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
Bestaan er ook relatie-sites waar je niet gelijk getild word, of moet je overal betalen. Want ik heb al eens rond gekeken, maar ze durven wel geld te vragen voor hun “diensten” .
www.knuz.nlquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
Bestaan er ook relatie-sites waar je niet gelijk getild word, of moet je overal betalen. Want ik heb al eens rond gekeken, maar ze durven wel geld te vragen voor hun “diensten” .
Ja, vertel eens over diegene waar jij je mooie ogen op hebt laten vallenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef liefie_ het volgende:
Nou hopelijk is dit de laatste die ik mee pak maar toch nog ff een tvp
Ja, zo'n statement vraagt om details natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef DoimeN het volgende:
Meld, wel bezig met het singelaf worden
Sorry liever nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, vertel eens over diegene waar jij je mooie ogen op hebt laten vallen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry liever niet
Ik hou het nog lekker voor mezelf
Daar ben ik al bij aangesloten, maar dat heeft weer andere nadelen. Je kunt iemand pas zien naarmate je meer chatt. Of je moet gaan betalen. En een profiel krijg je helemaal niet te zien. En dat kan toch een hoop onnodig getik voorkomen.quote:
Nu heb ik het idee dat ik je een oneerbaar voorstel deedquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:26 schreef m@x het volgende:
Nee dank je, voor lief en knuffelig heb ik wel andere adresjes
Nou ik vind m echt al wel erg leuk hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:39 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Vooruit dan maar.. Als de vlinders toeslaan, kun je het vast niet meer voor jezelf houden. Succes!
Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, zo'n statement vraagt om details natuurlijk.
Niet zeiken, je hebt een sexleven!quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.![]()
Samenvatting: Hopeloos verliefd jongetje met een te groot ego neukt zoveel mogelijk mensen om zijn liefdesverdriet te vergeten.
Sorry hoor maar als ik het zo hoor ben je nog wel ff singlequote:Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.![]()
Samenvatting: Hopeloos verliefd jongetje met een te groot ego neukt zoveel mogelijk mensen om zijn liefdesverdriet te vergeten.
Jij bent erg dubbelquote:
Neequote:Op woensdag 2 januari 2008 18:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als ik het zo hoor ben je nog wel ff single
Aah dude, heb je ooit met haar gezoend of zo?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Nee dan begrijp je me verkeerd. MLI mag van mij zoenen wie ze wil! Maar ik snap niet dat ze daarna twijfelt of ze iemand nog wil zien omdat ze niet meer weet hoe hij eruit ziet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij bent erg dubbel
MLI mag geen random jongens kussen maar als hij random vrouwen neukt is het wel goed?
Nee was ik veel te scheiterig voor alleen een beetje voelenquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Aah dude, heb je ooit met haar gezoend of zo?
Dat voornemen hebben wel meer mensen. Ik ga er ook nog mijn best voor doen dit jaar, dat was in voorgaande jaren wel anders.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
Aangezien 2008 het jaar wordt waarin ik (volgens mijn voornemen) de singlestatus ga verliezen, post ik nog maar even mee, ter vroegtijdige ontwenning.
Als er bij die meer mensen ook leuke vrouwen zitten, dan komt het dus zeker helemaal goed dit jaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat voornemen hebben wel meer mensen. Ik ga er ook nog mijn best voor doen dit jaar, dat was in voorgaande jaren wel anders.
Word je nu ook minder selectief als je langere tijd singel bent ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat voornemen hebben wel meer mensen. Ik ga er ook nog mijn best voor doen dit jaar, dat was in voorgaande jaren wel anders.
Neuh, ik niet in ieder geval. Een relatie moet wel iets toevoegen, ik hoef geen domme, inhoudsloze vriendin te hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Word je nu ook minder selectief als je langere tijd singel bent ?
Nee, ik ook niet, maar sommige dingen zijn niet haalbaar denk ik wel eens. Tenminste, dat geld voor mij wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, ik niet in ieder geval. Een relatie moet wel iets toevoegen, ik hoef geen domme, inhoudsloze vriendin te hebben.
Zo'n voornemens werken over het algemeen niet, dat is tenminste mijn ervaring, je moet d'r gewoon werk voor maken, en dan is het nog afwachten, maar dan is de kans groter dan wanneer je zonodig "moet".quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
Aangezien 2008 het jaar wordt waarin ik (volgens mijn voornemen) de singlestatus ga verliezen, post ik nog maar even mee, ter vroegtijdige ontwenning.
Ik word al misselijk van de naam dus die ga ik maar niet proberen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef alleskomtgoed het volgende:
www.knuz.nl is wel een leuke site, zo heb ik al een paar meiden leren kennen, pas nog eentje, was een hele leuke meid, helaas was ik uiteindelijk d'r type niet, maar toch een aantal leuke dates gehad, vind ik zelf best een aanrader dus, zeker omdat 't ook nog gratis is.
Ik heb mij ook maar even ingeschrevenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef alleskomtgoed het volgende:
www.knuz.nl is wel een leuke site, zo heb ik al een paar meiden leren kennen, pas nog eentje, was een hele leuke meid, helaas was ik uiteindelijk d'r type niet, maar toch een aantal leuke dates gehad, vind ik zelf best een aanrader dus, zeker omdat 't ook nog gratis is.
Haha nou de allereerste?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:13 schreef Tegan het volgende:
liefie_, als het iets meer is dan nu zijn we de eersten om het te horen?
Dat wil niemand. Toch tuinen we er altijd weer in..quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, ik niet in ieder geval. Een relatie moet wel iets toevoegen, ik hoef geen domme, inhoudsloze vriendin te hebben.
Hmm, ik vind de naam helemaal niets. Maar ik ga toch even een kijkje nemenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef alleskomtgoed het volgende:
We?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:57 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat wil niemand. Toch tuinen we er altijd weer in..
Gratix? Wat mooi... Goed ook dat je mond op mond reclame voor ze verspreid; dan groeien ze snellah...quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef alleskomtgoed het volgende:
Turns out he was hot! En hij heeft een hele lieve teckelquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee dan begrijp je me verkeerd. MLI mag van mij zoenen wie ze wil! Maar ik snap niet dat ze daarna twijfelt of ze iemand nog wil zien omdat ze niet meer weet hoe hij eruit ziet.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:03 schreef SuperMocio het volgende:
Goed voornemen: geen inhoudsloze avontuurtjes meer dit jaar.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goede voornemen: Meer inhoudsloze avontuurtjes
Ik ben er nog niet over uit. Ik zie wel, dient de juiste zich aan, dan misschien wel. Gezien het tempo waarin ik leuke mannen ontmoet, zal het wel niet heel lang op zich laten wachten. On the other hand, life is good, zeker sinds ik single ben. Maar vroeg of laat komt er wel 1 voorbij waarbij ik niet keihard wegren. Denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
Voor het zoenen en avontuurtjes niet, voor relaties wel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Word je nu ook minder selectief als je langere tijd singel bent ?
De naam is vreselijk maar ik heb mijn tofste ex daar ontmoet. Ik doe niet meer aan internetdaten maar van de sites die ik ken is dat toch wel een aanrader.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef alleskomtgoed het volgende:
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goede voornemen: Meer inhoudsloze avontuurtjes
Heheheh, dus toch! Good luck, het is mij ook eens gelukt daar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 05:07 schreef Q. het volgende:
Omdat ik toch niet kan slapen heb ik me maar even ingeschreven bij Knuz.
Vaak zijn dat de mensen die het snelst weer aan de man zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:26 schreef Pure_Poison het volgende:
zo laat ik hier ook maar 'ns iets neerzetten. voorlopig hoef k echt geen jongens meer... heb het er een béetje mee gehad ..
Het is net als met teveel alcohol drinken, de volgende ochtend zweer dat je nooit meer drinkt en tegen het weekend ben je dat weer vergeten. Zo gaat dat bij mij iig wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
en hoe lang denk je dat vol te houden?
Teckelsquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Turns out he was hot! En hij heeft een hele lieve teckel. Dus wordt vervolgt.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:16 schreef Q. het volgende:
Het is net als met teveel alcohol drinken, de volgende ochtend zweer dat je nooit meer drinkt en tegen het weekend diezelfde avond ben je dat weer vergeten. Zo gaat dat bij mij iig wel.
I know! En ze heet Jane, echt een leuke naam voor een teckel. Maar goed, een lekker ding met een leuke teckel maakt nog geen relatiemateriaal natuurlijk. Het was gezellig maar het lijkt me niet het type dat makkelijk vast te houden is. En dat maakt hem enerzijds zeer interessant, anderzijds moet ik me afvragen of het niet alweer om de jacht gaat. Oplossing: intiatief voorlopig even bij hem laten liggen en maar eens zien hoe het loopt. Zolang hij niet de indruk wekt dat het op een relatie lijkt, sla ik niet op de vlucht in ieder geval.quote:
Ah, de solidariteitssingle! Mijn vriendinnetje riep 'boo' toen het erop leek dat ik een vriendje had. Ook je vriendinnen kunnen soms takkewijven zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:21 schreef nectarientje het volgende:
mijn goede voornemen: solidair blijven met mijn beste vriendinnetje(= vrijgezel) maar nu hoor ik ineens andere verhalen dus ja.. dan moet ik geloof ik ook maar anders kan ik niet solidair blijven!![]()
![]()
2008
In dat geval zet ik in op mijn collegaquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:25 schreef Burdie het volgende:
Eén ding wil ik toevoegen... als je 'de ware' tegenkomt, weet je het direct. Verspil dus niet je tijd aan al die flings tussendoor.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:32 schreef Burdie het volgende:
Ik wist het zodra ik voor het eerst in de ogen van mijn vriendje keek. Precies wat mijn moeder dacht toen zij destijds mijn vader voor het eerst zag. "Als hij me vraagt, ga ik met hem trouwen".
Romantisch he?.
gheghe, ik geef toe dat ik met vlagen behoorlijk naief kan zijn maar zo erg is het niet hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:28 schreef MLI het volgende:
Ah, de solidariteitssingle! Mijn vriendinnetje riep 'boo' toen het erop leek dat ik een vriendje had. Ook je vriendinnen kunnen soms takkewijven zijn, je laat je geluk in de liefde toch niet afhangen van een vriendin? Dat, en als je verliefd bent, laat je die principes redelijk makkelijk, varen denk ik.
Ik denk dat het niet voor iedereen opgaat. In mijn geval zal het waarschijnlijk wel pats*boem zijn, maar dat is ook omdat ik gewoon heftiger reageer op heftige gevoelens. Er zijn ook mensen die daardoor dichtklappen. De enige keer dat ik in de buurt kwam van verliefd zijn, was het wel direct *wauw*. En dat was een kale turkquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:48 schreef liefie_ het volgende:
Ow jeetje sorry Burdie ik geloof daar echt totaal niet
Samen single zijn heeft wel zo zijn voordelen. Ik heb trouwens wel een nieuwe eis aan mijn volgende lief nu. Ik zit in een zeer tof studentenhuis en hij moet daar in meegaan. Kan hij dat niet, dan kan hij wegwezen want mijn huisgenoten zijn gewoon het belangrijkste aspect van mijn leven. Het zijn vrienden, stapmaatjes en studiemaatjes. Het is de familie die ik hier niet heb en als iemand zich niet kan vinden in de regelmaat waarin ze mijn studio binnen komen vallen, dan is dat dikke vette pech. Tuurlijk hoeft mijn toekomstige lief geen vrienden te worden met mijn vrienden, maar moest hij het net zo tof vinden als ik, dan krijgt hij zeker extra kudo's. Moest hij een afkeer hebben van mijn vrienden, dan is dat wel reden tot ernstige twijfel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gheghe, ik geef toe dat ik met vlagen behoorlijk naief kan zijn maar zo erg is het niet hoorIk trek mijn eigen plan wel
Ja, natuurlijk. Er is weinig aan als niemand meer uit wil omdat ze met de vrouw op de bank moeten zitten of op de kinderen moeten passen. Ook heb je dan veel minder leuke gespreksonderwerpen, dan gaat het al heel snel over de baby dit, de babykamer dat. Ik merk het nu heel goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:09 schreef MLI het volgende:
Misschien een leuk onderwerp voor een discussie: single zijn is veel leuker als je vrienden ook single zijn? Ik ondervind zelf dat het wel zo is in ieder geval. En als ik de oudere singles zo hoor, dan is het allemaal minder aangenaam als iedereen in de omgeving gesetteld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |