abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55724923
Het vorige deeltje is vol. Welkom bij deeltje 48.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------

Het lijkt er buiten nog niet op, maar de goede tijd komt er straks weer aan. De winter maakt straks ruimte voor hooikoorts en verliefdheid. Dus laten wij elkaar op de hoogte houden

[ Bericht 4% gewijzigd door E.G.J. op 02-01-2008 16:23:58 ]
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_55725378
Bestaan er ook relatie-sites waar je niet gelijk getild word, of moet je overal betalen. Want ik heb al eens rond gekeken, maar ze durven wel geld te vragen voor hun “diensten” .
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_55725888
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
Bestaan er ook relatie-sites waar je niet gelijk getild word, of moet je overal betalen. Want ik heb al eens rond gekeken, maar ze durven wel geld te vragen voor hun “diensten” .
Paiq
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:42:43 #4
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_55725889
denk niet dat die bestaan eerlijk gezegd.
ze moeten ergens op verdienen denk ik

edit:
ik moet sneller reageren
pi_55725977
Nou hopelijk is dit de laatste die ik mee pak maar toch nog ff een tvp
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55725984
tvptje en al bijna een jaar singel
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:47:48 #7
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_55725988
Meld, wel bezig met het singelaf worden
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_55726645
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef E.G.J. het volgende:
www.knuz.nl
pi_55726663
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef liefie_ het volgende:
Nou hopelijk is dit de laatste die ik mee pak maar toch nog ff een tvp
Ja, vertel eens over diegene waar jij je mooie ogen op hebt laten vallen .
pi_55726673
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef DoimeN het volgende:
Meld, wel bezig met het singelaf worden
Ja, zo'n statement vraagt om details natuurlijk .
pi_55726701
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, vertel eens over diegene waar jij je mooie ogen op hebt laten vallen .
Sorry liever niet
Ik hou het nog lekker voor mezelf
pi_55726891
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:29 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Sorry liever niet
Ik hou het nog lekker voor mezelf

Vooruit dan maar.. Als de vlinders toeslaan, kun je het vast niet meer voor jezelf houden . Succes!
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:46:44 #13
81996 Bond
License to kill
pi_55727037
ook maar een tvp-tje, ga deze reeks maar volgen.
Geen commentaar
pi_55727058
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:42 schreef Remzz het volgende:

[..]

Paiq
Daar ben ik al bij aangesloten, maar dat heeft weer andere nadelen. Je kunt iemand pas zien naarmate je meer chatt. Of je moet gaan betalen. En een profiel krijg je helemaal niet te zien. En dat kan toch een hoop onnodig getik voorkomen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:50:29 #15
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55727105
Ah, er kwam toch iemand op het idee om dan maar een nieuwe te openen...
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:26 schreef m@x het volgende:
Nee dank je, voor lief en knuffelig heb ik wel andere adresjes
Nu heb ik het idee dat ik je een oneerbaar voorstel deed

[ Bericht 6% gewijzigd door Lips op 02-01-2008 18:07:07 ]
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_55727156
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:39 schreef MLI het volgende:

[..]

Vooruit dan maar.. Als de vlinders toeslaan, kun je het vast niet meer voor jezelf houden . Succes!
Nou ik vind m echt al wel erg leuk hoor
Maar het is nog niks en dan ga ik het niet met totaal vreemde mensen bespreken hoe het allemaal zit en zo
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:05:15 #17
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55727321
dat ging niet goed...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:08:09 #18
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_55727364
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:28 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, zo'n statement vraagt om details natuurlijk .
Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.

Samenvatting: Hopeloos verliefd jongetje met een te groot ego neukt zoveel mogelijk mensen om zijn liefdesverdriet te vergeten.
--------------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:09:32 #19
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55727387
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Er is 1 meisje in mijn leven die nooit meer verdwijnd in mijn geheugen. Zij is zoooo mooi, echt ongelooflijk, hoe ze beweegt, hoe ze ruikt, hoe ze zich kleed, hoe ze voelt in 1 woord adembenemend. Als zij in de buurt is kan ik alleen nog maar stomme dingen zeggen als hoe gaat het ops chool? of lekker weer he? echt dom! Zij kan niets meer fout doen bij mij, ik ben echt hopeloos verliefd, al 4 jaar. maar toen wilde zij mij niet.

Samenvatting: Hopeloos verliefd jongetje met een te groot ego neukt zoveel mogelijk mensen om zijn liefdesverdriet te vergeten.
Niet zeiken, je hebt een sexleven!
Miauw
pi_55727405
quote:

[..]

Sorry hoor maar als ik het zo hoor ben je nog wel ff single
pi_55727420
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:09 schreef Lips het volgende:

[..]

Niet zeiken, je hebt een sexleven!
Jij bent erg dubbel
MLI mag geen random jongens kussen maar als hij random vrouwen neukt is het wel goed?
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:14:41 #22
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_55727480
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:10 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als ik het zo hoor ben je nog wel ff single
Nee Ik probeer haar te vergeten maar het lukt niet. Heb in de tussentijd ook echt wel normale relaties gehad. Maarja... Ik ben ook bang als ik haar wel verover dat ze helemaal niet zo perfect is als ik in me hoofd heb. Dus misschien moet ik er maar over blijven dromen
pi_55727492
quote:

[..]

Aah dude, heb je ooit met haar gezoend of zo?
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:20:20 #24
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55727559
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:11 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Jij bent erg dubbel
MLI mag geen random jongens kussen maar als hij random vrouwen neukt is het wel goed?
Nee dan begrijp je me verkeerd. MLI mag van mij zoenen wie ze wil! Maar ik snap niet dat ze daarna twijfelt of ze iemand nog wil zien omdat ze niet meer weet hoe hij eruit ziet.
Miauw
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:21:44 #25
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_55727579
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:15 schreef MLI het volgende:

[..]

Aah dude, heb je ooit met haar gezoend of zo?
Nee was ik veel te scheiterig voor alleen een beetje voelen
pi_55728151
tvptje, die vriendin komt wel weer... vind het wel relaxt eigenlijk zo. Rijbewijs, auto, werk, studie.. druk genoeg.
pi_55728202
TT aangepast
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_55728640
Van mijn kant ook ff een TVPtje

Ben al heel wat jaartjes single, heb tussendoor wel wat gehad maar echt een relatie kon ik het niet noemen. Was meer een fysieke aantrekkingskracht wat een paar maanden leuk ging maar uiteindelijk bleef het daarbij. Overigens geen spijt van Het is goed zo.

Daarvoor ook nog een internetliefde gehad, dat sloeg eigenlijk totaal nergens op. In het begin was het leuk. MSN, SMS enz. Uiteindelijk hebben we elkaar nooit ontmoet

Aan de ene kant ben ik blij vrijgezel te zijn. Die vrijheid ligt me wel, aan de andere kant mis ik wel iemand om m'n gevoelens mee te delen zeg maar.
You have to come back with me! Back to the Future!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 januari 2008 @ 19:37:38 #29
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55728916
Single zijn
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55729302
wat D_A zegt
pi_55729419
Goed voornemen: geen inhoudsloze avontuurtjes meer dit jaar.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 januari 2008 @ 20:05:46 #32
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55729462
Goede voornemen: Meer inhoudsloze avontuurtjes
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 20:14:26 #33
42184 crew  DaMart
pi_55729627
Aangezien 2008 het jaar wordt waarin ik (volgens mijn voornemen) de singlestatus ga verliezen, post ik nog maar even mee, ter vroegtijdige ontwenning .
pi_55731055
liefie_, als het iets meer is dan nu zijn we de eersten om het te horen?
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:17:31 #35
141482 Q.
JurassiQ
pi_55732694
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:14 schreef DaMart het volgende:
Aangezien 2008 het jaar wordt waarin ik (volgens mijn voornemen) de singlestatus ga verliezen, post ik nog maar even mee, ter vroegtijdige ontwenning .
Dat voornemen hebben wel meer mensen. Ik ga er ook nog mijn best voor doen dit jaar, dat was in voorgaande jaren wel anders.
For great justice!
pi_55732929
tvp maar weer.
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 22:32:30 #37
42184 crew  DaMart
pi_55733071
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat voornemen hebben wel meer mensen. Ik ga er ook nog mijn best voor doen dit jaar, dat was in voorgaande jaren wel anders.
Als er bij die meer mensen ook leuke vrouwen zitten, dan komt het dus zeker helemaal goed dit jaar .
pi_55733179
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Word je nu ook minder selectief als je langere tijd singel bent ?
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:38:42 #39
141482 Q.
JurassiQ
pi_55733226
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef E.G.J. het volgende:

[..]

Neuh, ik niet in ieder geval. Een relatie moet wel iets toevoegen, ik hoef geen domme, inhoudsloze vriendin te hebben.
For great justice!
pi_55733392
www.knuz.nl is wel een leuke site, zo heb ik al een paar meiden leren kennen, pas nog eentje, was een hele leuke meid, helaas was ik uiteindelijk d'r type niet, maar toch een aantal leuke dates gehad, vind ik zelf best een aanrader dus, zeker omdat 't ook nog gratis is .
pi_55733402
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Neuh, ik niet in ieder geval. Een relatie moet wel iets toevoegen, ik hoef geen domme, inhoudsloze vriendin te hebben.
Nee, ik ook niet, maar sommige dingen zijn niet haalbaar denk ik wel eens. Tenminste, dat geld voor mij wel.
pi_55733496
quote:
Zo'n voornemens werken over het algemeen niet, dat is tenminste mijn ervaring, je moet d'r gewoon werk voor maken, en dan is het nog afwachten, maar dan is de kans groter dan wanneer je zonodig "moet".
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:48:58 #43
141482 Q.
JurassiQ
pi_55733512
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:44 schreef alleskomtgoed het volgende:
www.knuz.nl is wel een leuke site, zo heb ik al een paar meiden leren kennen, pas nog eentje, was een hele leuke meid, helaas was ik uiteindelijk d'r type niet, maar toch een aantal leuke dates gehad, vind ik zelf best een aanrader dus, zeker omdat 't ook nog gratis is .
Ik word al misselijk van de naam dus die ga ik maar niet proberen.
For great justice!
pi_55733743
quote:
Ik heb mij ook maar even ingeschreven
pi_55733749
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:13 schreef Tegan het volgende:
liefie_, als het iets meer is dan nu zijn we de eersten om het te horen?
Haha nou de allereerste?
Ik kom het zeker wel ff vertellen hoor als het wat word
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:57:51 #46
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55733755
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat wil niemand. Toch tuinen we er altijd weer in..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 januari 2008 @ 23:03:13 #47
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55733901
quote:
Hmm, ik vind de naam helemaal niets. Maar ik ga toch even een kijkje nemen
pi_55733945
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:57 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Dat wil niemand. Toch tuinen we er altijd weer in..
We?
pi_55734228
quote:
Gratix? Wat mooi... Goed ook dat je mond op mond reclame voor ze verspreid; dan groeien ze snellah...
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:15:12 #50
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_55734245
Oeee @ Bloempjuh,, zie dat je in Antwerpen woont (ja ik heb gelurkt :$ ) ehmm heb je ook zon ontzettend cute belgisch accent *zwijmel* ?

On Topic, single pur sang
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:16:54 #51
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55734281
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:04 schreef liefie_ het volgende:

[..]

We?
Wij mensen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55735984
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:20 schreef Lips het volgende:

[..]

Nee dan begrijp je me verkeerd. MLI mag van mij zoenen wie ze wil! Maar ik snap niet dat ze daarna twijfelt of ze iemand nog wil zien omdat ze niet meer weet hoe hij eruit ziet.
Turns out he was hot! En hij heeft een hele lieve teckel . Dus wordt vervolgt.
pi_55736090
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:03 schreef SuperMocio het volgende:
Goed voornemen: geen inhoudsloze avontuurtjes meer dit jaar.
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:
Ik ben er nog niet over uit. Ik zie wel, dient de juiste zich aan, dan misschien wel. Gezien het tempo waarin ik leuke mannen ontmoet, zal het wel niet heel lang op zich laten wachten. On the other hand, life is good, zeker sinds ik single ben. Maar vroeg of laat komt er wel 1 voorbij waarbij ik niet keihard wegren. Denk ik.
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef E.G.J. het volgende:

[..]

Voor het zoenen en avontuurtjes niet, voor relaties wel.
quote:
De naam is vreselijk maar ik heb mijn tofste ex daar ontmoet. Ik doe niet meer aan internetdaten maar van de sites die ik ken is dat toch wel een aanrader.
pi_55737472
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
My thoughts exactly.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2008 01:52:28 ]
pi_55738803
Omdat ik toch niet kan slapen heb ik me maar even ingeschreven bij Knuz.
For great justice!
pi_55738808
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 05:07 schreef Q. het volgende:
Omdat ik toch niet kan slapen heb ik me maar even ingeschreven bij Knuz.
Heheheh, dus toch! Good luck, het is mij ook eens gelukt daar.
  donderdag 3 januari 2008 @ 10:27:01 #57
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_55740605
Feck! ik kon ook ni slapen, mijn kersverse vlam land over een half uurtje op Shithole..
pi_55742122
ik ga voorlopig niet daten. geen tijd.
Maar die belofte ga ik toch wel weer breken
pi_55742873
zo laat ik hier ook maar 'ns iets neerzetten. voorlopig hoef k echt geen jongens meer... heb het er een béetje mee gehad ..
pi_55743814
en hoe lang denk je dat vol te houden?
pi_55743976
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:26 schreef Pure_Poison het volgende:
zo laat ik hier ook maar 'ns iets neerzetten. voorlopig hoef k echt geen jongens meer... heb het er een béetje mee gehad ..
Vaak zijn dat de mensen die het snelst weer aan de man zijn Niet dat ik je niet geloof dat je er nu ff genoeg van hebt
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_55744012
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
en hoe lang denk je dat vol te houden?
Het is net als met teveel alcohol drinken, de volgende ochtend zweer dat je nooit meer drinkt en tegen het weekend ben je dat weer vergeten. Zo gaat dat bij mij iig wel.
For great justice!
pi_55745901
Ik ga nooit meer drinken, maar ook niet minder
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:15:19 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55748065
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:31 schreef MLI het volgende:

[..]

Turns out he was hot! En hij heeft een hele lieve teckel . Dus wordt vervolgt.
Teckels .
KuikenGuppy
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:43:28 #65
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55748794
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:16 schreef Q. het volgende:

Het is net als met teveel alcohol drinken, de volgende ochtend zweer dat je nooit meer drinkt en tegen het weekend diezelfde avond ben je dat weer vergeten. Zo gaat dat bij mij iig wel.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55749679
mijn goede voornemen: solidair blijven met mijn beste vriendinnetje(= vrijgezel) maar nu hoor ik ineens andere verhalen dus ja.. dan moet ik geloof ik ook maar anders kan ik niet solidair blijven!

2008
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_55749732
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Teckels .
I know! En ze heet Jane, echt een leuke naam voor een teckel. Maar goed, een lekker ding met een leuke teckel maakt nog geen relatiemateriaal natuurlijk. Het was gezellig maar het lijkt me niet het type dat makkelijk vast te houden is. En dat maakt hem enerzijds zeer interessant, anderzijds moet ik me afvragen of het niet alweer om de jacht gaat. Oplossing: intiatief voorlopig even bij hem laten liggen en maar eens zien hoe het loopt. Zolang hij niet de indruk wekt dat het op een relatie lijkt, sla ik niet op de vlucht in ieder geval.

Deze week ook nog een keer wat drinken met een leuke collega (en van hem weet ik wel zeker dat ik hem aantrekkelijk vind ). Ben laatst met hem nog een biertje gaan drinken na het werk, van een biertje kwam een wokschotel en uiteindelijk hebben we 5 uur! met elkaar zitten drinken, eten en babbelen. Met hem was er zeker wel een klik. Spontane actie om 12 uur met oud en nieuw: gelukkig nieuwjaar sms-en en gevraagd of we binnenkort nog eens wat gingen drinken. Gelukkig antwoordde hij positief .

2008 begint goed
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:25:59 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55749765
Eén ding wil ik toevoegen... als je 'de ware' tegenkomt, weet je het direct. Verspil dus niet je tijd aan al die flings tussendoor .
KuikenGuppy
pi_55749820
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:21 schreef nectarientje het volgende:
mijn goede voornemen: solidair blijven met mijn beste vriendinnetje(= vrijgezel) maar nu hoor ik ineens andere verhalen dus ja.. dan moet ik geloof ik ook maar anders kan ik niet solidair blijven!

2008
Ah, de solidariteitssingle! Mijn vriendinnetje riep 'boo' toen het erop leek dat ik een vriendje had. Ook je vriendinnen kunnen soms takkewijven zijn , je laat je geluk in de liefde toch niet afhangen van een vriendin? Dat, en als je verliefd bent, laat je die principes redelijk makkelijk, varen denk ik.
pi_55749843
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:25 schreef Burdie het volgende:
Eén ding wil ik toevoegen... als je 'de ware' tegenkomt, weet je het direct. Verspil dus niet je tijd aan al die flings tussendoor .
In dat geval zet ik in op mijn collega .
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:32:02 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55749903
Ik wist het zodra ik voor het eerst in de ogen van mijn vriendje keek. Precies wat mijn moeder dacht toen zij destijds mijn vader voor het eerst zag. "Als hij me vraagt, ga ik met hem trouwen".

Romantisch he? .
KuikenGuppy
pi_55749989
1,5 jaar single dus ik ga deze ook maar eens ff volgen
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_55750104
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:32 schreef Burdie het volgende:
Ik wist het zodra ik voor het eerst in de ogen van mijn vriendje keek. Precies wat mijn moeder dacht toen zij destijds mijn vader voor het eerst zag. "Als hij me vraagt, ga ik met hem trouwen".

Romantisch he? .

Dat is zeker romantisch. Ik maak mezelf wel eens wijs dat ik het deze keer helemaal gevonden heb. Dat mag ik niet meer van mezelf sinds een maandje en eigenlijk gaat dat vrij goed. Ik hoop wel dat ik het onderscheid weet te maken als het wel zover is.
pi_55750307
Ow jeetje sorry Burdie ik geloof daar echt totaal niet
pi_55750403
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:28 schreef MLI het volgende:

Ah, de solidariteitssingle! Mijn vriendinnetje riep 'boo' toen het erop leek dat ik een vriendje had. Ook je vriendinnen kunnen soms takkewijven zijn , je laat je geluk in de liefde toch niet afhangen van een vriendin? Dat, en als je verliefd bent, laat je die principes redelijk makkelijk, varen denk ik.
gheghe, ik geef toe dat ik met vlagen behoorlijk naief kan zijn maar zo erg is het niet hoor Ik trek mijn eigen plan wel
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_55750600
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:48 schreef liefie_ het volgende:
Ow jeetje sorry Burdie ik geloof daar echt totaal niet
Ik denk dat het niet voor iedereen opgaat. In mijn geval zal het waarschijnlijk wel pats*boem zijn, maar dat is ook omdat ik gewoon heftiger reageer op heftige gevoelens. Er zijn ook mensen die daardoor dichtklappen. De enige keer dat ik in de buurt kwam van verliefd zijn, was het wel direct *wauw*. En dat was een kale turk .

Eh, niet dat daar iets mis mee is natuurlijk, vond hem niet voor niets zeer zeer zeer leuk, maar het was qua uiterlijk (en qua innerlijk) niet echt een vangst.
pi_55750690
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:53 schreef nectarientje het volgende:

[..]

gheghe, ik geef toe dat ik met vlagen behoorlijk naief kan zijn maar zo erg is het niet hoor Ik trek mijn eigen plan wel
Samen single zijn heeft wel zo zijn voordelen. Ik heb trouwens wel een nieuwe eis aan mijn volgende lief nu. Ik zit in een zeer tof studentenhuis en hij moet daar in meegaan. Kan hij dat niet, dan kan hij wegwezen want mijn huisgenoten zijn gewoon het belangrijkste aspect van mijn leven. Het zijn vrienden, stapmaatjes en studiemaatjes. Het is de familie die ik hier niet heb en als iemand zich niet kan vinden in de regelmaat waarin ze mijn studio binnen komen vallen, dan is dat dikke vette pech. Tuurlijk hoeft mijn toekomstige lief geen vrienden te worden met mijn vrienden, maar moest hij het net zo tof vinden als ik, dan krijgt hij zeker extra kudo's. Moest hij een afkeer hebben van mijn vrienden, dan is dat wel reden tot ernstige twijfel.
pi_55750743
Misschien een leuk onderwerp voor een discussie: single zijn is veel leuker als je vrienden ook single zijn? Ik ondervind zelf dat het wel zo is in ieder geval. En als ik de oudere singles zo hoor, dan is het allemaal minder aangenaam als iedereen in de omgeving gesetteld is.
pi_55750811
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:09 schreef MLI het volgende:
Misschien een leuk onderwerp voor een discussie: single zijn is veel leuker als je vrienden ook single zijn? Ik ondervind zelf dat het wel zo is in ieder geval. En als ik de oudere singles zo hoor, dan is het allemaal minder aangenaam als iedereen in de omgeving gesetteld is.
Ja, natuurlijk. Er is weinig aan als niemand meer uit wil omdat ze met de vrouw op de bank moeten zitten of op de kinderen moeten passen. Ook heb je dan veel minder leuke gespreksonderwerpen, dan gaat het al heel snel over de baby dit, de babykamer dat. Ik merk het nu heel goed.
For great justice!
pi_55750930
Ik merk in ieder geval wel dat single zijn veel leuker is sinds ik in dit studentenhuis zit. Vrijwel iedereen hier is single en de ervaring leert dat gesettelde mensen mijn wispelturigheid eerder afkeuren dan aanmoedigen. Mijn huisgenoten daarentegen hebben me doen inzien dat er niets mis is om met volle teugen te genieten van de vrijheid en de aandacht, . Echt tof, mocht ik doordraven, dan laten ze dat ook subtiel weten zonder ooit te oordelen. Singles snappen elkaar beter, althans, zo lijkt het. Of ik heb het pure voorrecht om in een zeer openminded omgeving te vertoeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')