Nooit leuk als de een meer voeld dan de ander.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo heb t helemaal gekapt met die gast, 2008 wordt een jaar zonder hem wat mij betreft, ik stop er nul komma nul energie nog in iig!
Happy new year all
Nee sorry, da's bij mij. (hopelijk)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:00 schreef Minkeltje het volgende:
Jaaaaa 2008,, het jaar van de liefde voor mij ... toch ?![]()
T beste allemaal toegewenst voor een ieder
Gewoon negeren!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
en dan ben je er helemaal klaar mee dat ie niks laat horen en dat laat je m ook weten en dan krijg je een kwaad smsje terug met allerlei verwijten, ja dan kan je opeens wel smsen?!?ik was er klaar mee maar nu voel ik me rot en pissed
Tss. Dat is hij echt helemaal niet waardquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
nu voel ik me rot en pissed
Hij reageert onwijs kwaad en het slaat nergens op, hij interpreteert dingen altijd anders en nu hbe ik het weer gedaan en heb ik schuld eraan, ik laat niet eindeloos met me sollen, hoe leuk ik m ook vond maar op deze manier ga ik erzelf ook aan onderdoor en dan kies je voor jezelf en dan heb jij t weer gedaan,quote:
Ik blijf bij mijn vorige reactiequote:Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij reageert onwijs kwaad en het slaat nergens op, hij interpreteert dingen altijd anders en nu hbe ik het weer gedaan en heb ik schuld eraan, ik laat niet eindeloos met me sollen, hoe leuk ik m ook vond maar op deze manier ga ik erzelf ook aan onderdoor en dan kies je voor jezelf en dan heb jij t weer gedaan,
Mannen
Doe es ademhalen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij reageert onwijs kwaad en het slaat nergens op, hij interpreteert dingen altijd anders en nu hbe ik het weer gedaan en heb ik schuld eraan, ik laat niet eindeloos met me sollen, hoe leuk ik m ook vond maar op deze manier ga ik erzelf ook aan onderdoor en dan kies je voor jezelf en dan heb jij t weer gedaan,
Mannen
1 rotte appel verziekt de hele mandquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mannen
was je zó zat dan? in dat geval zou ik niet gaan..quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:12 schreef MLI het volgende:
Oh ja: ik ben uitgenodigd om uit eten te gaan met een heerschap vanavond. Da's er 1 waarmee ik gezoend heb nieuwjaarsnacht maar ik weet niet meer zo goed hoe hij eruit ziet. Ik heb nog geen ja gezegd omdat ik echt niet weet of ik moet gaan.
![]()
Toen ik hem zoende was ik nog niet erg dronken. Toen ik naar huis ging wel, maar dat was uren later. Zo maar eens sms-en dat ik wel uit eten wil.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
was je zó zat dan? in dat geval zou ik niet gaan..
Je zoent er mee maar twijfelt nu omdat je niet meer weet hoe hij eruit zietquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:12 schreef MLI het volgende:
Oh ja: ik ben uitgenodigd om uit eten te gaan met een heerschap vanavond. Da's er 1 waarmee ik gezoend heb nieuwjaarsnacht maar ik weet niet meer zo goed hoe hij eruit ziet. Ik heb nog geen ja gezegd omdat ik echt niet weet of ik moet gaan.
![]()
Nou ja, ik weet dat ik hem wel lekker vond, maar een vriendin van me vond hem tegenvallen. Vandaar de twijfel , denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Je zoent er mee maar twijfelt nu omdat je niet meer weet hoe hij eruit ziet![]()
Klinkt dit alleen in mijn oren kortzichtig
Ja want lekker is ook veel belangrijker dan of hij een leuke gozer is....quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat ik hem wel lekker vond, maar een vriendin van me vond hem tegenvallen. Vandaar de twijfel , denk ik.
Prima, dan zoent zij er tenminste niet mee. Twee vliegen in één klap, lijkt me zo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat ik hem wel lekker vond, maar een vriendin van me vond hem tegenvallen. Vandaar de twijfel , denk ik.
Verklaar je nader!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef Bakakame het volgende:
Mag ik me vast melden?
Ik denk niet dat 't nog lang op zich laat wachten
Oh ik denk dat 't over 2 dagen wel voorbij is.. Maar dat hangt van haar af.quote:
So true!quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
als jij em lekker vond kan je best de gok wagen, als hij toch niet zo leuk blijkt ben je toch zo weer pleite?
enne Lips, het oog wil ook wat eh..
Wat heb je gedaan dan? Hoe lang was je samen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh ik denk dat 't over 2 dagen wel voorbij is.. Maar dat hangt van haar af.
Ik heb iets gedaan wat ik eigenlijk niet had moeten doen
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet hartverscheurend vind dat 't bijna over is.. Jammer, ja. Maar niet dramatisch..
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja want lekker is ook veel belangrijker dan of hij een leuke gozer is....
Ik heb heel wat tijd in te halen. Bovendien, liever nu want ik ben er wel veel bewuster mee bezigquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:50 schreef liefie_ het volgende:
Ach iedereen heeft zo'n periode
De meerste mensen als ze 15/16 zijn maar MLI nuKan ook he
Zo bewust dat je niet meer weet hoe ie er uit ziet of uberhaubt wie je zoentquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb heel wat tijd in te halen. Bovendien, liever nu want ik ben er wel veel bewuster mee bezig.
Ow ik hoop me juist snel af te meldenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Goede voornemen voor 2008: Hier blijven posten tot 2009
And you care because....?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zo bewust dat je niet meer weet hoe ie er uit ziet of uberhaubt wie je zoent
Vannacht met 'n ander gezoend..quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Hoe lang was je samen?
Jij geeft jezelf ook telkens nogal veel creditquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef MLI het volgende:
[..]
And you care because....?
Nee, bewust in de zin van dat ik er nu meer van geniet en er verstandiger mee omga. 10 jaar geleden zou ik hier niet zoveel lol aan beleefd hebben of ik zou mensen gekwetst hebben. Nu kan ik het me ook permitteren om eerlijk te zijn over mijn intenties enzo.
Laat me raden je bent 15?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vannacht met 'n ander gezoend..![]()
![]()
Ik vertel 't haar overmorgen, dan zie haar weer. Dit ga ik niet via de telefoon doen, dat is kut
Ehm, nog niet zo lang, ongeveer 2.5 maand
wil je er zelf wel mee door gaan dan als ze je vergeeft? Of heb je met een ander gezoend omdat je het toch al niet zag zitten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
![]()
Ik vertel 't haar overmorgen, dan zie haar weer. Dit ga ik niet via de telefoon doen, dat is kut
Aah men! Dat is ook geen toffe actie. Maar als jij al het gevoel hebt dat het niet bepaald het einde van de wereld is, dan is het misschien maar beter zo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
![]()
Das toch geen gekift?? Dat is tijdverdrijfquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:22 schreef m@x het volgende:
Lekker sfeertje hangt hier tochDenk dat ik weer uit dit topic vertrek. De feestdagen waren vrijgezellig maar zeker niet lonely. Succes met het gekift hier
True, irritant trekje van me. Maar ik benadruk mijn negatieve eigenschappen ook regelmatig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij geeft jezelf ook telkens nogal veel credit
I don't care
Ik las het en dacht tegenstrijdig dus ik zeg het
Ach als iedereen dat zou doen is fok fok niet meerquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Das toch geen gekift?? Dat is tijdverdrijf
Maar we (laat ik niet voor iedereen spreken, doe maar 'ik') kunnen (kan dus) ook wel lief en knuffelig gaan doen hoor![]()
Als cadeautje voor het nieuwe jaar
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:22 schreef m@x het volgende:
Lekker sfeertje hangt hier tochDenk dat ik weer uit dit topic vertrek. De feestdagen waren vrijgezellig maar zeker niet lonely. Succes met het gekift hier
Ik heb zeker niet met 'n ander gezoend omdat ik 't toch al niet zag zitten.. Dat is een kutstreek, als je weet dat 't toch niets meer wordt, maak 't dan normaal uit.. Maargoed, niet dat dit geen kutstreek is..quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:21 schreef Lips het volgende:
[..]
wil je er zelf wel mee door gaan dan als ze je vergeeft? Of heb je met een ander gezoend omdat je het toch al niet zag zitten?
Verder ben je natuurlijk een stomme lul dat je je tong niet bij kan houden![]()
Jeujquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb zeker niet met 'n ander gezoend omdat ik 't toch al niet zag zitten.. Dat is een kutstreek, als je weet dat 't toch niets meer wordt, maak 't dan normaal uit.. Maargoed, niet dat dit geen kutstreek is..
En ik denk dat 't inderdaad beter zo is. Als ze 't me vergeeft, weet ik niet wat ik wil eigenlijk..
En je zit in de buurt liefie_, 16..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |