Het is maar hoe letterlijk je player opvat. Ik heb het afgelopen jaar lekker genoten en ik ben altijd naar iedereen duidelijk geweest dat ik de vrijheid toch niet op zou geven. Dat mensen desondanks toch een poging willen wagen is niet mijn probleem. Het ophouden met playen zit 'm erin dat ik geen zin meer heb in mensen die toch een poging willen wagen. Met andermans gevoelens spelen deed ik toch al niet.quote:Op zondag 30 december 2007 19:06 schreef liefie_ het volgende:
Echt mensen die van zich zelf zeggen dat ze players zijn
Erg kansloos vind ik dat altijd maar sorry hoor
Weet je wat kansloos is? Mensen die zich opwinden over een zekere MLI die het woord playen laat vallen in een singles-reeks.quote:Op zondag 30 december 2007 19:24 schreef liefie_ het volgende:
Niks hoe je het opvat
Het is een kansloze term die gewoon nooit gebruikt moet worden maar als je het over jezelf hebt in combinatie met die term is dat nog extra kansloos
Welcome back! En nu?quote:Op zondag 30 december 2007 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kom me maar weer eens melden.
Het is maar hoe je het opvat, hè?quote:Op zondag 30 december 2007 19:30 schreef liefie_ het volgende:
Ik maak me echt niet druk hoorIk geef alleen mijn mening
Nou nu is het nog steeds Single tijdquote:
Is er iemand die je wel wil dan? Kwestie van toch nog niet helemaal over je ex heen of geniet je gewoon liever van de vrijheid?quote:Op zondag 30 december 2007 19:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou nu is het nog steeds Single tijd![]()
Genoeg dates gehad laatste tijd maar op één of andere manier wil mijn innerlijke ik nog niet een andere dame. En opzich is dat ook wel even goed
Ja ik weet het niet zo goed, heb vandaag gehoord dat de ex met een ander gaat en eigenlijk deed het me helemaal niets. Wat een goed teken is natuurlijk. Verder is er eigenlijk niet helemaal iemand waar ik nu achteraan zit. Omgekeerd wel, maar ja dat werkt zo eenzijdig hèquote:Op zondag 30 december 2007 19:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Is er iemand die je wel wil dan? Kwestie van toch nog niet helemaal over je ex heen of geniet je gewoon liever van de vrijheid?
Never change a winning formula hè.quote:Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef Lips het volgende:
Geruststellend te zien dat er hier weinig veranderd is
Is dat het?? De reden dat ik maar single blijf... dat dat mijn 'winning formula' is??quote:Op zondag 30 december 2007 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Never change a winning formula hè.
Ja maar, zo was het niet bedoeld. Het was meer dat we het formule van 'Singles' lekker zo moeten houdenquote:Op zondag 30 december 2007 20:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Is dat het?? De reden dat ik maar single blijf... dat dat mijn 'winning formula' is??
dat zou enorm kut zijn
Als je deze tijd van het jaar ziek bent is het niet leuk om single te zijn.... Ik heb er dus ook al 1,5 week even geen plezier inquote:Op zondag 30 december 2007 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja maar, zo was het niet bedoeld. Het was meer dat we het formule van 'Singles' lekker zo moeten houden![]()
Maar goed, geen plezier in het Single zijn?
Kusje opquote:Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef Lips het volgende:
[..]
Als je deze tijd van het jaar ziek bent is het niet leuk om single te zijn.... Ik heb er dus ook al 1,5 week even geen plezier in
Aaah gossie, beterschap dan maarquote:Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef Lips het volgende:
[..]
Als je deze tijd van het jaar ziek bent is het niet leuk om single te zijn.... Ik heb er dus ook al 1,5 week even geen plezier in
quote:
Geen leuke buurmeisjes dus.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:27 schreef RemcoW85 het volgende:
Ehh nee. Om 00:00 stonden we met vrienden voor de TV om vervolgens de champagne in te schenken en ff de buurt door te lopen zodat je mensen die je nooit ziet een gelukkig nieuwjaar kan wensen.
Nou, mijn opa en oma waren ook buren. En toen werden ze man en vrouw.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:56 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat sowieso niet.. En die ga je niet gelijk vol zoenen.. Weet niet hoe jij in elkaar steekt.....
hahaha goeikequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, mijn opa en oma waren ook buren. En toen werden ze man en vrouw.
That sucks. Wat voor moeite is het nou om even gelukkig nieuwjaar te wensen? Maar inderdaad, next! Over een maand denk je misschien niet eens meer aan haar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:16 schreef Den_Haag het volgende:
Het nieuwe jaar begint meteen met een leuke teleurstelling. Vond een meisje erg leuk. Ook al een leuke nacht mee gehad. Paar berichtjes gestuurd maar ze was een beetje stil. Dacht dat ze het druk had. Niet dus, ze had alle tijd om met andere kerels af te spreken maar geen tijd om een nieuwjaars sms terug te sturen. Weten we genoeg lijkt me. Next!
Ach, en ik haar dus dat maakt niet uit. vind het alleen wel weer zo typerend dat ze geen eens kunnen zeggen dat ze toch niet geinteresseerd zijn. onvolwassen vrouwen van 22 ook, ga maar weer daten met de oudere dames.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
ze heeft je gewoon gebruikt, Den_Haag!
Tja, ik heb nu een lover die echt vééél jonger is dan ik, zij is vanaf het begin vrij direct geweest over wat ze van me vond en hoe ze over ons dacht enzo. Ik heb toch niet het idee dat dat met leeftijd te maken heeft hoor. Misschien doet ze wel vaag omdat ze zelf niet goed weet wat ze wil..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:00 schreef Den_Haag het volgende:
Voordeel van oudere dames is dat ze wel zeggen wat ze vinden en je duidelijkheid geven.
gok het niet van die telefoon kwijt. En anders is er altijd nog hyves of mail. En mijn telefoonnummer is bij genoeg mensen bekend. Ze zit bij dezelfde hockeyclub.
Verstandig.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo heb t helemaal gekapt met die gast, 2008 wordt een jaar zonder hem wat mij betreft, ik stop er nul komma nul energie nog in iig!
Happy new year all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |