abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55775424
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Stond hier net niet iets anders?
Ja.

Edit: nieuwsgierigheid is een irritant trekje van tweelingen.
pi_55775516
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 17:17 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja.

Edit: nieuwsgierigheid is een irritant trekje van tweelingen.
Je mag het me natuurlijk altijd PMen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_55775823
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:55 schreef Litpho het volgende:

[..]

Oh . Je bent nu twee hele dagen ouder, mijn MLI beeld, wat doe je? .
[..]

Nou ja, als het alleen maar ontzettende twijfelaars zijn gaat de lol er wel van af, maar mensen die vol passie van het ene naar het andere (volslagen ongerelateerde) onderwerp kunnen overstappen en daar heel creatief mee omgaan, die stralen een soort van levenslust en devil-may-care houding uit wat best heel aantrekkelijk kan zijn, ja .

Voor de mensen voor wie stabiliteit een van de belangrijkste dingen is die ze zoeken in een partner inderdaad mogelijk iets minder geschikt .
Ja, maar de meeste tweelingen die ik ken, twijfelen niet. Die komen gewoon elke keer leuke dingen tegen. Maar goed, dat is natuurlijk ook maar een indruk.
pi_55777849
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik bedoel niet op persoonlijk vlak verder in het leven, maar op praktisch vlak. Nu ik een vriend heb, weet ik met wie ik de rest van mijn leven ga doorbrengen. Waar ik ga wonen. Wie de vader van mijn kinderen gaat worden; dat hij uberhaupt kinderen wil. Dat wist ik hiervoor niet, dus in die zin ben ik een stapje 'verder'.
Dat weet je helemaal niet. Misschien ligt hij over een jaar of wat wel met de buurvrouw in bed.
"Nee, dat doet mijn vriendje niet."
Jawel, de jouwe ook en dan zijn jouw plannen toch niet helemaal wat je er van verwacht had.

Ik wil je wel bedanken: nou snap ik gelijk waarom mijn gesettelde vrienden nooit meer wat van zich laten horen. Ik ben natuurlijk minder als single.
pi_55778091
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 17:16 schreef Lips het volgende:
Is er een samenvatting van de afgelopen 3 pagina's?
Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan een relatie als sociaal statussymbool.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:16:37 #246
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55778183
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:12 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan een relatie als sociaal statussymbool.
Wauw! In 1 zin

Is het dan ook nog zo dat enkel mensen met een relatie dat zo zien?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_55778224
quote:

[..]

Ik denk niet dat er een betere samenvatting is.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:19:17 #248
141482 Q.
JurassiQ
pi_55778256
quote:

[..]

En zien mensen zonder relatie als minderwaardig.
For great justice!
pi_55778377
Nee, ik ken wel mensen die dat ook zo zagen toen ze geen relatie hadden. Dat zijn wel mensen die razendsnel weer in een nieuwe zijn gestapt

Maar ik kwam hier eigenlijk om een praktisch antwoord te geven op de vraag van Pheno: voor zover ik weet gaat het erom dat een alleenreizende bij normale reizen doorgaans fikse toeslagen moet betalen, voor de eenpersoonskamer bijvoorbeeld. Dat betekent dat je reis ineens een stuk duurder wordt omdat je in je eentje inschrijft. Als ik het goed heb geldt die prijsverhoging op reizen voor alleengaanden niet, en is de prijs die in de folder staat dus ook gewoon de prijs die je betaalt.
pi_55778692
En ik ga me er toch nog even mee bemoeien: ik kreeg tijdens m'n studie een serieuze relatie, was nog niet zo enorm zelfstandig: ik had wel m'n eigen studentenleventje enzo, maar in m'n eentje belangrijke beslissingen nemen, in m'n eentje moeilijke periodes doorstaan, in m'n eentje op reis gaan, dat soort dingen, had ik nog nooit gedaan. Ik heb tijdens die relatie veel geleerd op serieuze-relatie-gebied, maar dat valt -in mijn geval- gigantisch in het niet bij wat ik allemaal heb geleerd in de periode daarna.

Vrienden die ik ken die tijdens hun studie, of kort daarna, ook een serieuze relatie kregen en met die persoon nu nog steeds samen zijn, hebben ongetwijfeld heel veel geleerd, maar ook heel veel niet. Zij hebben op relatie-gebied meer geleerd: ik heb bijv. nog nooit samengewoond. Heb dus veel te leren op dat gebied, en zij hebben dat al wel eens gedaan. Andersom zie ik vrienden van rond de 30 -en een collega van 38- voor het eerst in lange tijd weer single zijn, en ontzettend op zoek zijn naar zichzelf, en in het algemeen gewoon in een fase zitten waarbij ik denk: "zo was ik jaren geleden ook, ik ben nu veel verder dan dat". Zo zal een ander denken: "ik versta inmiddels de kunst van het samenwonen, ik ben verder dan iemand die dat nog nooit heeft geprobeerd".

"Verder" slaat nergens op. Ieders levenspad loopt anders (en dit laatste klinkt zo braakopwekkend dat ik er nu onmiddellijk mee stop )
pi_55778728
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:10 schreef Burdie het volgende:
Ik vergelijkte het met studeren.
Het zou misschien toch geen kwaad kunnen als je dat nog eens ging doen
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:47:59 #252
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_55778880
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:48 schreef MLI het volgende:

Ik ben van 14 juni
ik ook....en nog wispelturig ook

en nu?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_55779268
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:38 schreef thaleia het volgende:
En ik ga me er toch nog even mee bemoeien: ik kreeg tijdens m'n studie een serieuze relatie, was nog niet zo enorm zelfstandig: ik had wel m'n eigen studentenleventje enzo, maar in m'n eentje belangrijke beslissingen nemen, in m'n eentje moeilijke periodes doorstaan, in m'n eentje op reis gaan, dat soort dingen, had ik nog nooit gedaan. Ik heb tijdens die relatie veel geleerd op serieuze-relatie-gebied, maar dat valt -in mijn geval- gigantisch in het niet bij wat ik allemaal heb geleerd in de periode daarna.

Vrienden die ik ken die tijdens hun studie, of kort daarna, ook een serieuze relatie kregen en met die persoon nu nog steeds samen zijn, hebben ongetwijfeld heel veel geleerd, maar ook heel veel niet. Zij hebben op relatie-gebied meer geleerd: ik heb bijv. nog nooit samengewoond. Heb dus veel te leren op dat gebied, en zij hebben dat al wel eens gedaan. Andersom zie ik vrienden van rond de 30 -en een collega van 38- voor het eerst in lange tijd weer single zijn, en ontzettend op zoek zijn naar zichzelf, en in het algemeen gewoon in een fase zitten waarbij ik denk: "zo was ik jaren geleden ook, ik ben nu veel verder dan dat". Zo zal een ander denken: "ik versta inmiddels de kunst van het samenwonen, ik ben verder dan iemand die dat nog nooit heeft geprobeerd".

"Verder" slaat nergens op. Ieders levenspad loopt anders (en dit laatste klinkt zo braakopwekkend dat ik er nu onmiddellijk mee stop )
Kijk! Precies wat ik wilde zeggen. Al heb ik dan nog nooit een serieuze relatie gehad. Dus op dat gebied valt er voor mij veel te leren. Wel woon ik al jaren op mezelf en heb ik afgelopen jaar zelf een appartementje gekocht. Als ik dat samen met een partner had gedaan, had ik waarschjinlijk in de financiering daarvan achterover geleund en m'n partner dat op laten lossen. Nu moest ik de beslissingen daaromheen zelf nemen.
pi_55779444
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik ook....en nog wispelturig ook

en nu?
Ik weet het niet. Jij wel? Maar ik wil wel even zeggen dat juni een toffe maand is om jarig te zijn, vaak lekker weer dus beetje bbq-en enzo. Oeh, sowieso, de zomer en single zijn is ook tof . Ik vind het in de winter toch net wat minder glans hebben. Maar dat vond ik ook al toen ik verkering had. Kan haast niet meer wachten .
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:13:24 #255
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55779592
Even wat reacties op de afgelopen pagina's

@ Dark_Angelus: Gratz met je nieuwe bril! Zoals al opgemerkt, wat Shitonya zei over dat geen enkele vrouw geilt op mannen met een bril is natuurlijk bullshit! Daarbij, net alsof de looks van een man 'gemaakt' worden door het wel of niet hebben van een bril...

@ Pheno: Ik vind het dubbel, die alleengaandenreizen. Ergens klinkt het natuurlijk wanhopig en er zullen absoluut reizen zijn waarbij er zo'n fijne ongezonde drukkende sfeer hangt. Aan de andere kant gaat het wel om alleengaanden (niet persee singles). Ik kan me best indenken dat je, als je bijvoorbeeld op safari wilt in Afrika, bijna verplicht bent dat op één of andere manier in groepsverband te doen. Je kan je natuurlijk aansluiten bij een willekeurige groep waarbij je het risico loopt dat je 3 weken met getrouwde 45+ stellen door mag brengen. Contact wordt nou eenmaal vaak makkelijker gelegd als je allemaal alleen of allemaal als stel bent en ik denk dat vanuit dat oogpunt deze reizen zijn ontwikkeld. Steeds meer mensen gaan alleen op vakantie omdat (in mijn ogen) daar niet zo'n taboe meer op rust.
Wat ik wel belachelijk vind is de tekst op de site van je eerste link Op deze reizen kun je alleen boeken zónder partner. Het begrip 'single' hanteren we ruim: ook iemand wiens partner liever thuis blijft, kan boeken op een singlereis. Je kunt natuurlijk wel samen boeken met een goede vriend of vriendin. Volgens mij ben je 'samen met een goede vriend of vriendin' niet meer alleengaand... toch? En daarbij, hoe gaan ze dan controleren of je niet stiekem ook iets hebt Beetje raar dus...

Ho, nog even een aanvullig:
Mijn vakantie naar Stockholm is geboekt
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:17:00 #256
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55779696
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:08 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Jij wel? Maar ik wil wel even zeggen dat juni een toffe maand is om jarig te zijn, vaak lekker weer dus beetje bbq-en enzo. Oeh, sowieso, de zomer en single zijn is ook tof . Ik vind het in de winter toch net wat minder glans hebben. Maar dat vond ik ook al toen ik verkering had. Kan haast niet meer wachten .
Fijn voor je dat je zo blij bent met je verjaardagsmaand
En fijn dat je met ons wilt delen in welke periode van het jaar het single leven jou het beste bevalt
Oh en ook fijn trouwens dat je zo'n geweldig contact hebt met je nieuwe Brusselse huisgenoten!! Kan je fijn single met hun barbequeën op je verjaardag!!!!

Ik vind alleen wel dat je, voor iemand die het zooo leuk heeft met d'r allerbeste vrienden; d'r huisgenoten, verdomde veel online bent om dit topic vol te zeveren
Miauw
pi_55779966
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef Lips het volgende:

[..]

En fijn dat je met ons wilt delen in welke periode van het jaar het single leven jou het beste bevalt
Oh en ook fijn trouwens dat je zo'n geweldig contact hebt met je nieuwe Brusselse huisgenoten!! Kan je fijn single met hun barbequeën op je verjaardag!!!!

Ik vind alleen wel dat je, voor iemand die het zooo leuk heeft met d'r allerbeste vrienden; d'r huisgenoten, verdomde veel online bent om dit topic vol te zeveren
Ik zie dat het nog steeds lief aan toe gaat in SINGLE

Oh mijn kerst/nieuwjaars/feestdagen fling is weer voorbij, dus I'm back om weer mee te baggeren
A little bit hateful
pi_55780098
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:17 schreef Lips het volgende:

[..]

Studie-ontwijkend gedrag wordt dat ook wel genoemd. Blokweken dus iedereen is naar huis en nu heb ik tijd teveel. Godzijdank morgen werken. .
pi_55780149
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef Liquidootje het volgende:

Oh mijn kerst/nieuwjaars/feestdagen fling is weer voorbij, dus I'm back om weer mee te baggeren
Ben je iig de feestdagen goed doorgekomen
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_55780658
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef Liquidootje het volgende:
dus I'm back om weer mee te baggeren
Doe nog eens een analyse
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55781005
Zo, ik heb een ban aangevraagd voor mij en mijn kloons. Er MOET gestudeerd worden. Tot over een tijdje!
pi_55781025
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:23 schreef thaleia het volgende:
Nee, ik ken wel mensen die dat ook zo zagen toen ze geen relatie hadden. Dat zijn wel mensen die razendsnel weer in een nieuwe zijn gestapt

Maar ik kwam hier eigenlijk om een praktisch antwoord te geven op de vraag van Pheno: voor zover ik weet gaat het erom dat een alleenreizende bij normale reizen doorgaans fikse toeslagen moet betalen, voor de eenpersoonskamer bijvoorbeeld. Dat betekent dat je reis ineens een stuk duurder wordt omdat je in je eentje inschrijft. Als ik het goed heb geldt die prijsverhoging op reizen voor alleengaanden niet, en is de prijs die in de folder staat dus ook gewoon de prijs die je betaalt.
Nooit meegemaakt, en ik ben toch erg lang alleen geweest Sterker nog, ik zie dat de organisatie waar ik eens mee ben geweest nu ook singles reizen aanbiedt. Ik denk dat ze hopen er een liefdeskoppel er uit te laten ontstaan Voor rauwe sex kun je beter naar Lloret gaan, als ik de media moet geloven
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_55781037
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:02 schreef MLI het volgende:
Zo, ik heb een ban aangevraagd voor mij en mijn kloons. Er MOET gestudeerd worden. Tot over een tijdje!
Vroegah had men discipline
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 4 januari 2008 @ 21:05:43 #264
141482 Q.
JurassiQ
pi_55781050
quote:
Tot morgen.
For great justice!
pi_55781214
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:50 schreef MNR het volgende:

[..]

Doe nog eens een analyse
Er zijn zoveel nieuwe namen. Ik zou niet durven!
A little bit hateful
pi_55781240
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Tot morgen.
Precies na 00:00 dan ook hae
A little bit hateful
  vrijdag 4 januari 2008 @ 21:29:13 #267
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_55781750
OMG, dit topic is weer enigzins tot uhh, leven, gekomen, .
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mijn vraag blijft open. Bedrijven hebben blijkbaar ook een mening. Ik ging prima alleen op reis, waarom in vredesnaam er zo'n sticker op plakken, zodat er alleen maar singles zijn?
Ik ga er net zo hard van rennen als van een (potentiële) partner die binnen de kortste keren verkondigd te weten dat ze met mij de rest van haar leven gaat doorbrengen, weet dat we kindertjes gaan fokken, en weet waar we gaan wonen.

Beide is het veel te geforceerd.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_55781902
Even meegelezen over het 'reizen voor singles'

In TRV is er nog een topic over => Alleen op vakantie...
Ook [Discussie] De gruwelen van een groepsreis is in dat verband wel leuk...
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 12:32 schreef Pheno het volgende:
Ik was laatst wat aan het rondsurfen op het web en kwam bij de meeste organisaties dit tegen:
http://www.sawadee.nl/navigatie/singlereizen.php
[url=http://www.baobab.nl/about_container.asp?Content=alleenreizenden
]http://www.baobab.nl/about_container.asp?Content=alleenreizenden[/quote][/url]

http://www.singlemaarnietalleen.nl/ is ook een bekende. Een aantal datingsites biedt dit ook al aan en vroeger was er een grote vraag naar reisgenoten voor (meestal verre) bestemmingen. Opvallend genoeg hebben datingsites die rol ook overgenomen.
quote:
Het kan aan mij liggen, maar is dit niet heel erg wanhopig?
Heb nog nooit van iemand gehoord die met zo'n reis meegeweest is. Het kan wanhopig zijn, maar ik denk dat het vrijwel altijd een teleurstelling is. Ik verwacht eigenlijk dat het een soort reizen zijn - vooral de dure - voor fantasieloze singles die op deze manier een relatie en een vakantiebelevenis denken te kunnen kopen.

Ik ga zelf liever alleen op reis naar een bestemming die ik zelf denk leuk te vinden op een tijdstip wat mij het best uitkomt en geef daar net zoveel geld uit als ik zelf wil uitgeven.
Maar ik ga ook net zo makkelijk vrienden opzoeken in het buitenland of met vrienden een weekendje weg. Alleen dat laatste lijkt wel steeds moeilijker te worden, want ik ben blijkbaar altijd de enige met geld, tijd en goede ideeën
pi_55783252
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:11 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Er zijn zoveel nieuwe namen. Ik zou niet durven!
Tuurlijk wel. Niet zo zeuren, er wordt hier al genoeg gezeurd.
pi_55785503
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:38 schreef thaleia het volgende:

Maar je hebt wel ontzettend gelijk
edit: Ik dacht dat ik op de laatste post reageerde maar er kwam nog een hele blz
Ff lezen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55785738
Owja:
Vorige zomer ben ik met een groepsreis mee gegaan, geen single reis ik was op dat moment (nog) geen single
En ik wou gewoon iets in mn eentje doen
Ik vond het super tof, ook omdat ik naar Jordanie wou en dat als eerste reis alleen en dan echt alleen als vrouw leek me niet zo'n goed idee ookal heb ik al veel gereist
pi_55785757
quote:
OMG
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:47:37 #273
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55787466
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:34 schreef DutchTrain het volgende:
*verhaal*
Ik vroeg me al af wat de naam van 'de stabiele factor uit TRV' in Singles deed
Maar gelukkig, niks verandert, je doet gewoon een uitstapje maar blijft bij je onderwerp
Miauw
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:29:49 #274
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55792770
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:23 schreef dawg het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Niet zo zeuren, er wordt hier al genoeg gezeurd.
Met genoegen .

Mijn 'verder' van gisteren werd trouwens aan allerlei kanten verkeerd geïnterpreteerd. Ik bedoelde eigenlijk gewoon te zeggen dat niet-singles een ander referentiekader en een andere belevingswereld hebben dan singles, en dat daarom de gespreksonderwerpen vaak zo uiteenlopen. .
KuikenGuppy
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:41:24 #275
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55794258
't heeft je toch niet de hele avond en nacht nog beziggehouden he!

je hebt overigens wel gelijk; waarbij het mij niet gaat om die gespreksonderwerpen maar meer om de mate waarin een persoon 'groeit' (dus 'verder komt' ) in zijn leven en het feit dat dat op verschillende manieren kan gebeuren - met of zonder relatie.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:48:16 #276
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55794452
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:41 schreef Garisson72 het volgende:
't heeft je toch niet de hele avond en nacht nog beziggehouden he!
Nee hoor, ik had migraine dus had (letterlijk) wat anders aan m'n hoofd .
KuikenGuppy
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:49:57 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55794492
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:19 schreef Q. het volgende:

[..]

En zien mensen zonder relatie als minderwaardig.
Maar dat zijn ze toch ook?!
KuikenGuppy
pi_55794759
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:47 schreef Lips het volgende:
Ik vroeg me al af wat de naam van 'de stabiele factor uit TRV' in Singles deed
Maar gelukkig, niks verandert, je doet gewoon een uitstapje maar blijft bij je onderwerp
Bij deze aangetoond dat je single én stabiel kunt zijn

En ondanks dat ik val binnen de doelgroep van dit topic, post ik hier niet, maar lees het een enkele keer half mee.

[ Bericht 4% gewijzigd door DutchTrain op 05-01-2008 15:11:58 ]
pi_55799035
Vakantie. Heb er nu wel weer zin in. Voorlopig toch geen tijd voor een vriendin. De studie gaat vrees ik toch meer tijd kosten dan gehoopt. Ga zo weer bezig na deze pauze.

En ik vind mensen niet zielig als ze met single-reizen meegaan. Ik zat er ook aan te denken voor de ski-vakantie. Ging mij toch om het skien.
pi_55801356
Geen tijd voor een vriendin en studie gaat voor is een van die heerlijke selfdelusions
A little bit hateful
pi_55802170
Heb minder tijd om te stappen dus te zoeken
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 5 januari 2008 @ 19:46:57 #282
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55802816
Ohja! Was ik weer

Ik moet natuurlijk op deze bladzijde gepost hebben
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 5 januari 2008 @ 19:56:20 #283
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55803146
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:49 schreef Burdie het volgende:
Maar dat zijn ze toch ook?!
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:59 schreef DutchTrain het volgende:
Bij deze aangetoond dat je single én stabiel kunt zijn

Moest er erg om lachen
Miauw
pi_55804615
Ik ga ook een weekendje Londen doen met een vriendin! Heerlijk! Heb er zin in.
pi_55805791
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef liefie_ het volgende:

[..]

OMG
mooie shit ja .
Tap tap tap
pi_55807325
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:29 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook een weekendje Londen doen met een vriendin! Heerlijk! Heb er zin in.
Ik hoop zij ook. Dan zit het weekend wel goed
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 6 januari 2008 @ 17:06:54 #287
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55826456
Al een dag niet gepost
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55826696
Ja, iedereen is teleurgesteld. Ze vinden het allemaal gezeur hier.
pi_55826823
Nee iedereen vind langzaam zijn of haar weg naar het idolsforum
A little bit hateful
pi_55828178
quote:
10 cliches en 1 suffe "tip". Daar valt toch niet over te discussieren?
pi_55828597
Als single voelde ik me echt zelden alleen en kon ik me prima zelf vermaken en zo
Zodra ik iemand ook maar een tikje leuk vind voel ik me alleen en verveel ik me dood
Triestig
  zondag 6 januari 2008 @ 19:16:04 #293
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_55829525
quote:
Wat eens tips en clichés weer

Ik meld me ook maar weer een hier in deze reeks. Wie weet wat 2008 gaat brengen
pi_55829615
Doe niet zo negatief mensen!
quote:
9. Op elk potje past een deksel.
Geeft mij weer hoop in het leven
A little bit hateful
  zondag 6 januari 2008 @ 20:06:05 #295
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_55830763
Ik meld me hier af mensen geweldige vrouw ontmoet
pi_55830792
quote:
Ik vind het wel een geinig artikel om te lezen. Al zou ik eerlijk gezegd niet weten
quote:
8. Vertel in je omgeving wat voor partner je zoekt.
wat voor man ik zoek. Soms droom ik en kan ik het helemaal beschrijven en het andere moment vraag ik me af of ik het zelf in de realiteit wel wil. Weet alleen dat het een sensitief intellecte vent wordt en dat hij met heftige emoties om moet kunnen gaan.

Zo, ik visualiseer
pi_55830833
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:06 schreef Grimm het volgende:
Ik meld me hier af mensen geweldige vrouw ontmoet
En meteen al aan?
Goed hoor!
  zondag 6 januari 2008 @ 20:09:43 #298
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_55830847
Speelde al wat langer
  zondag 6 januari 2008 @ 20:25:35 #299
101353 mrbox
Miep miep
pi_55831234
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:07 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik vind het wel een geinig artikel om te lezen. Al zou ik eerlijk gezegd niet weten
[..]

wat voor man ik zoek. Soms droom ik en kan ik het helemaal beschrijven en het andere moment vraag ik me af of ik het zelf in de realiteit wel wil. Weet alleen dat het een sensitief intellecte vent wordt en dat hij met heftige emoties om moet kunnen gaan.

Zo, ik visualiseer
Tja maar hoe lees je dat dan weer aan de buitenkant van iemand af ? of probeer je het met tactische vragen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_55831347
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:25 schreef mrbox het volgende:
Tja maar hoe lees je dat dan weer aan de buitenkant van iemand af ? of probeer je het met tactische vragen
Ogen box, ogen

Voor mij werkt het heel simpel: als ik met iemand in gesprek ben en ik kijk die ander aan en er springt een 'vonk' over, dan heeft ie het

Niet alles is ingewikkeld, verliefdheid is voor mij de maatstaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')