abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55771993
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:39 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Arm meisje heb ik je een keertje gekwetst?
Dat is niet zo lastig, dat heb ik na 2 reacties al voor elkaar
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_55771998
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:39 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Arm meisje heb ik je een keertje gekwetst?
Ja, echt. Ontzettend. . Ik ga nu in een hoekje huilen, OK? Onnozel ding ben je toch.
pi_55772209
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is niet zo lastig, dat heb ik na 2 reacties al voor elkaar

Ik heb een goed voornemen. Omdat ik mijn eigenwaarde niet hoef te behalen uit het geven van zogenaamde sterke steken onder water, reageer ik niet meer op opmerkingen van liefie_ aan mijn adres . Iedereen had gewoon gelijk, het is mijn energie gewoon niet waard. En daar mogen jullie mij aan houden.

pi_55772402
Misschien moet je sowieso ff in je achterhoofd houden dat dit internet is
Ik hoop niet dat jij je eigenwaarde haalt uit iets op internet met mensen die je niet kent
Maar ja
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 4 januari 2008 @ 15:18:40 #230
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55772840
Oh, dat doet ze wel heur. Zelfs na haar laatste post. Vrouwen ( naja "mensen") zijn makkelijk te doorzien.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55774285
Goed, dan nu over naar de orde van de dag. Update van mijn dateleven dan maar?
pi_55774302
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:26 schreef MLI het volgende:
Goed, dan nu over naar de orde van de dag. Update van mijn dateleven dan maar?
Ach ja, het klinkt constructiever dan de meeste alternatieven die zo boven komen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_55774446
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ach ja, het klinkt constructiever dan de meeste alternatieven die zo boven komen .
Misschien is de jouwe wel veel interessanter.

Oeh, je bent precies 9 jaar en 1 dag ouder dan ik. Tweelingen

pi_55774584
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef MLI het volgende:
Het sterrenbeeld waar zelfs de mannen het recht hebben wispelturig te zijn .
pi_55774769
ben dagje aan het werk ineens drie pagina's vol getypt, dat is wel erg veel, leuk om allemaal door te lezen maar dat komt zo meteen nog wel

optopic ben ook tweeling maar vindt nou niet dat ik echt wispelturig ben maar of ander daar ook zo over denken weet k niet
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_55774781
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:39 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het sterrenbeeld waar zelfs de mannen het recht hebben wispelturig te zijn .
Hehehe, maak ik even een hele domme fout. Ik ben van 14 juni en niet van 16 juni . En nog eens . Maar inderdaad. Eigenlijk vind ik wispelturigheid een aantrekkelijke eigenschap. Tenminste, bij de wispelturige mensen die ik ken, vind ik het alleen maar leuk. Valt me wel op dat heul veel mensen daar toch anders over denken. Maar goed, dat zijn dan meestal mensen die gelijk denken dat wispelturige mensen niet trouw kunnen zijn.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 16:48:40 #237
141482 Q.
JurassiQ
pi_55774800
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef MLI het volgende:

[..]

Misschien is de jouwe wel veel interessanter.

Stond hier net niet iets anders?
For great justice!
pi_55774962
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:48 schreef MLI het volgende:

[..]

Hehehe, maak ik even een hele domme fout. Ik ben van 14 juni en niet van 16 juni . En nog eens .
Oh . Je bent nu twee hele dagen ouder, mijn MLI beeld, wat doe je? .
quote:
Maar inderdaad. Eigenlijk vind ik wispelturigheid een aantrekkelijke eigenschap. Tenminste, bij de wispelturige mensen die ik ken, vind ik het alleen maar leuk. Valt me wel op dat heul veel mensen daar toch anders over denken. Maar goed, dat zijn dan meestal mensen die gelijk denken dat wispelturige mensen niet trouw kunnen zijn.
Nou ja, als het alleen maar ontzettende twijfelaars zijn gaat de lol er wel van af, maar mensen die vol passie van het ene naar het andere (volslagen ongerelateerde) onderwerp kunnen overstappen en daar heel creatief mee omgaan, die stralen een soort van levenslust en devil-may-care houding uit wat best heel aantrekkelijk kan zijn, ja .

Voor de mensen voor wie stabiliteit een van de belangrijkste dingen is die ze zoeken in een partner inderdaad mogelijk iets minder geschikt .
pi_55774987
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:48 schreef Q. het volgende:

[..]

ja
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 4 januari 2008 @ 17:16:13 #240
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55775390
Is er een samenvatting van de afgelopen 3 pagina's?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_55775424
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Ja.

Edit: nieuwsgierigheid is een irritant trekje van tweelingen.
pi_55775516
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 17:17 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja.

Edit: nieuwsgierigheid is een irritant trekje van tweelingen.
Je mag het me natuurlijk altijd PMen .
pi_55775823
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:55 schreef Litpho het volgende:

[..]

Oh . Je bent nu twee hele dagen ouder, mijn MLI beeld, wat doe je? .
[..]

Nou ja, als het alleen maar ontzettende twijfelaars zijn gaat de lol er wel van af, maar mensen die vol passie van het ene naar het andere (volslagen ongerelateerde) onderwerp kunnen overstappen en daar heel creatief mee omgaan, die stralen een soort van levenslust en devil-may-care houding uit wat best heel aantrekkelijk kan zijn, ja .

Voor de mensen voor wie stabiliteit een van de belangrijkste dingen is die ze zoeken in een partner inderdaad mogelijk iets minder geschikt .
Ja, maar de meeste tweelingen die ik ken, twijfelen niet. Die komen gewoon elke keer leuke dingen tegen. Maar goed, dat is natuurlijk ook maar een indruk.
pi_55777849
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik bedoel niet op persoonlijk vlak verder in het leven, maar op praktisch vlak. Nu ik een vriend heb, weet ik met wie ik de rest van mijn leven ga doorbrengen. Waar ik ga wonen. Wie de vader van mijn kinderen gaat worden; dat hij uberhaupt kinderen wil. Dat wist ik hiervoor niet, dus in die zin ben ik een stapje 'verder'.
Dat weet je helemaal niet. Misschien ligt hij over een jaar of wat wel met de buurvrouw in bed.
"Nee, dat doet mijn vriendje niet."
Jawel, de jouwe ook en dan zijn jouw plannen toch niet helemaal wat je er van verwacht had.

Ik wil je wel bedanken: nou snap ik gelijk waarom mijn gesettelde vrienden nooit meer wat van zich laten horen. Ik ben natuurlijk minder als single.
pi_55778091
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 17:16 schreef Lips het volgende:
Is er een samenvatting van de afgelopen 3 pagina's?
Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan een relatie als sociaal statussymbool.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:16:37 #246
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55778183
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:12 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan een relatie als sociaal statussymbool.
Wauw! In 1 zin

Is het dan ook nog zo dat enkel mensen met een relatie dat zo zien?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_55778224
quote:

[..]

Ik denk niet dat er een betere samenvatting is.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:19:17 #248
141482 Q.
JurassiQ
pi_55778256
quote:

[..]

En zien mensen zonder relatie als minderwaardig.
For great justice!
pi_55778377
Nee, ik ken wel mensen die dat ook zo zagen toen ze geen relatie hadden. Dat zijn wel mensen die razendsnel weer in een nieuwe zijn gestapt

Maar ik kwam hier eigenlijk om een praktisch antwoord te geven op de vraag van Pheno: voor zover ik weet gaat het erom dat een alleenreizende bij normale reizen doorgaans fikse toeslagen moet betalen, voor de eenpersoonskamer bijvoorbeeld. Dat betekent dat je reis ineens een stuk duurder wordt omdat je in je eentje inschrijft. Als ik het goed heb geldt die prijsverhoging op reizen voor alleengaanden niet, en is de prijs die in de folder staat dus ook gewoon de prijs die je betaalt.
pi_55778692
En ik ga me er toch nog even mee bemoeien: ik kreeg tijdens m'n studie een serieuze relatie, was nog niet zo enorm zelfstandig: ik had wel m'n eigen studentenleventje enzo, maar in m'n eentje belangrijke beslissingen nemen, in m'n eentje moeilijke periodes doorstaan, in m'n eentje op reis gaan, dat soort dingen, had ik nog nooit gedaan. Ik heb tijdens die relatie veel geleerd op serieuze-relatie-gebied, maar dat valt -in mijn geval- gigantisch in het niet bij wat ik allemaal heb geleerd in de periode daarna.

Vrienden die ik ken die tijdens hun studie, of kort daarna, ook een serieuze relatie kregen en met die persoon nu nog steeds samen zijn, hebben ongetwijfeld heel veel geleerd, maar ook heel veel niet. Zij hebben op relatie-gebied meer geleerd: ik heb bijv. nog nooit samengewoond. Heb dus veel te leren op dat gebied, en zij hebben dat al wel eens gedaan. Andersom zie ik vrienden van rond de 30 -en een collega van 38- voor het eerst in lange tijd weer single zijn, en ontzettend op zoek zijn naar zichzelf, en in het algemeen gewoon in een fase zitten waarbij ik denk: "zo was ik jaren geleden ook, ik ben nu veel verder dan dat". Zo zal een ander denken: "ik versta inmiddels de kunst van het samenwonen, ik ben verder dan iemand die dat nog nooit heeft geprobeerd".

"Verder" slaat nergens op. Ieders levenspad loopt anders (en dit laatste klinkt zo braakopwekkend dat ik er nu onmiddellijk mee stop )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')