Dat is niet zo lastig, dat heb ik na 2 reacties al voor elkaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Arm meisje heb ik je een keertje gekwetst?
Ja, echt. Ontzettend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Arm meisje heb ik je een keertje gekwetst?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig, dat heb ik na 2 reacties al voor elkaar
Ach ja, het klinkt constructiever dan de meeste alternatieven die zo boven komenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:26 schreef MLI het volgende:
Goed, dan nu over naar de orde van de dag. Update van mijn dateleven dan maar?![]()
Misschien is de jouwe wel veel interessanter.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach ja, het klinkt constructiever dan de meeste alternatieven die zo boven komen.
Het sterrenbeeld waar zelfs de mannen het recht hebben wispelturig te zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef MLI het volgende:
Oeh, je bent precies 9 jaar en 1 dag ouder dan ik. Tweelingen
Hehehe, maak ik even een hele domme fout. Ik ben van 14 juni en niet van 16 juniquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het sterrenbeeld waar zelfs de mannen het recht hebben wispelturig te zijn.
Stond hier net niet iets anders?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Misschien is de jouwe wel veel interessanter.
Oeh, je bent precies 9 jaar en 1 dag ouder dan ik. Tweelingen
Ohquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Hehehe, maak ik even een hele domme fout. Ik ben van 14 juni en niet van 16 juni. En nog eens
.
Nou ja, als het alleen maar ontzettende twijfelaars zijn gaat de lol er wel van af, maar mensen die vol passie van het ene naar het andere (volslagen ongerelateerde) onderwerp kunnen overstappen en daar heel creatief mee omgaan, die stralen een soort van levenslust en devil-may-care houding uit wat best heel aantrekkelijk kan zijn, jaquote:Maar inderdaad. Eigenlijk vind ik wispelturigheid een aantrekkelijke eigenschap. Tenminste, bij de wispelturige mensen die ik ken, vind ik het alleen maar leuk. Valt me wel op dat heul veel mensen daar toch anders over denken. Maar goed, dat zijn dan meestal mensen die gelijk denken dat wispelturige mensen niet trouw kunnen zijn.
jaquote:
Je mag het me natuurlijk altijd PMenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja.
Edit: nieuwsgierigheid is een irritant trekje van tweelingen.![]()
Ja, maar de meeste tweelingen die ik ken, twijfelen niet. Die komen gewoon elke keer leuke dingen tegen. Maar goed, dat is natuurlijk ook maar een indruk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh. Je bent nu twee hele dagen ouder, mijn MLI beeld, wat doe je?
.
[..]
Nou ja, als het alleen maar ontzettende twijfelaars zijn gaat de lol er wel van af, maar mensen die vol passie van het ene naar het andere (volslagen ongerelateerde) onderwerp kunnen overstappen en daar heel creatief mee omgaan, die stralen een soort van levenslust en devil-may-care houding uit wat best heel aantrekkelijk kan zijn, ja.
Voor de mensen voor wie stabiliteit een van de belangrijkste dingen is die ze zoeken in een partner inderdaad mogelijk iets minder geschikt.
Dat weet je helemaal niet. Misschien ligt hij over een jaar of wat wel met de buurvrouw in bed.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet op persoonlijk vlak verder in het leven, maar op praktisch vlak. Nu ik een vriend heb, weet ik met wie ik de rest van mijn leven ga doorbrengen. Waar ik ga wonen. Wie de vader van mijn kinderen gaat worden; dat hij uberhaupt kinderen wil. Dat wist ik hiervoor niet, dus in die zin ben ik een stapje 'verder'.
Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan een relatie als sociaal statussymbool.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:16 schreef Lips het volgende:
Is er een samenvatting van de afgelopen 3 pagina's?
Wauw! In 1 zinquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:12 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan een relatie als sociaal statussymbool.
Ik denk niet dat er een betere samenvatting is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:12 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan een relatie als sociaal statussymbool.
En zien mensen zonder relatie als minderwaardig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:12 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |