Wat deed je daar met overnachten? Ik heb ik Italië heel bewust in hostels geslapen voor de aanspraak. Heb eigenlijk ook in ieder hostel wel mensen leren kennen, sfeer is daar zo lekker ongedwongen. Geloof dat ik het niet zou zoeken als ik in een hotel of in een tent zou slapen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook alleen op vakantie geweest. Met de trein naar Zwitserland. Aan de ene kant vond ik het super die vrijheid van gewoon doen wat je zelf wilt, aan de andere kant miste ik toch iedere dag wel even wat gezelschap om me heen, 's avonds gezellig ergens eten of borrelen, als je iets moois ziet direct die ervaring kunnen delen... maar ik heb er zeker geen spijt van dat ik het zo heb gedaan. Twijfel alleen nog of ik dit jaar weer alleen op vakantie wil of toch liever een keer een of meer reisgenoten meeneem.
Ik ga dan gewoon alleen, en ook dan vermaak ik mij wel. Ik denk dat ik dit jaar 3 week naar scandinavië ga. En dan een beetje natuur en cultuur ga proeven. Ik heb er wel eens aan gedacht om een oproep te plaatsen, maar eigenlijk vind ik het ook wel gek, want ik vind wel dat je elkaar echt wel beter moet kennen voordat je drie week met elkaar optrekt. En dat heeft niets te maken als het in de liefde niet zou klikken, maar je moet toch wel gedeeltelijk op één lijn zitten. En daar kom je niet achter door een paar keer via het net te communiseren.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:35 schreef Lips het volgende:
Even een vraag dan aan onze singles mbt vakantie. Om maar eens een nieuw balletje op te gooien.
Als single doe je al veel alleen, maar gaan we ook alleen op vakantie? Of strikken we daar single vrienden, vriendengroepen of bevriende stellen voor?
Ik ben zelf afgelopen jaar alleen 15 dagen naar Italië geweest. Gewoon met de rugzak cultuur wezen snuiven. Gisteren heb ik besloten dat ik eind april (als ik vrij krijg) 6 dagen naar Stockholm wil. Gewoon lekker alleen, overnachten in een hostel en gewoon veel zien van Stockholm en omgeving.
Hoe doen jullie dat met vakanties of weekendjes weg? Ik merk dat ik voor afgelopen jaar namelijk gewoon niet ging, en daar heb ik nu zo'n spijt van.
Ik had een standaardreis geboekt, dus met hotel voor de hele week en één dagtrip zat er bij in.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat deed je daar met overnachten? Ik heb ik Italië heel bewust in hostels geslapen voor de aanspraak. Heb eigenlijk ook in ieder hostel wel mensen leren kennen, sfeer is daar zo lekker ongedwongen. Geloof dat ik het niet zou zoeken als ik in een hotel of in een tent zou slapen.
Geen idee, ik ben vorige zomer nog met mijn ex op reis gegaan...Sta ik eigenlijk nog niet meteen bij stil.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:35 schreef Lips het volgende:
Hoe doen jullie dat met vakanties of weekendjes weg? Ik merk dat ik voor afgelopen jaar namelijk gewoon niet ging, en daar heb ik nu zo'n spijt van.
Wat grappig, dat was mijn originele plan, 3 weken Scandinaviëquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon alleen, en ook dan vermaak ik mij wel. Ik denk dat ik dit jaar 3 week naar scandinavië ga. En dan een beetje natuur en cultuur ga proeven. Ik heb er wel eens aan gedacht om een oproep te plaatsen, maar eigenlijk vind ik het ook wel gek, want ik vind wel dat je elkaar echt wel beter moet kennen voordat je drie week met elkaar optrekt. En dat heeft niets te maken als het in de liefde niet zou klikken, maar je moet toch wel gedeeltelijk op één lijn zitten. En daar kom je niet achter door een paar keer via het net te communiseren.
Is ook niet mijn ding, zo'n georganiseerde reis. Of het nou voor singels is of voor iedereen die maar wil. Daarbij geloof ik niet dat ik zou functioneren als ik 2 weken verplicht met vreemden opgescheept zou zittenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:47 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben vorige zomer nog met mijn ex op reis gegaan...Sta ik eigenlijk nog niet meteen bij stil.
Alleen zou ik waarschijnlijk niet gaan en al zeker niet met zo'n groep waar singles zich kunnen voor inschrijven. Dat lijkt me meer een geforceerd reisje waar er volop gekoppeld wordt
Met als risico dat het nog moeilijker word om iemand te vinden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word alleen maar selectiever eigenlijk.
Hahaha, en mijn originele plan was om 3 maand (alleen) door Australië te trekken op de motor, maar ik werd verliefd op een boerderijtje, en die moest ik wel kopen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat grappig, dat was mijn originele plan, 3 weken Scandinavië
Dat is nu gereduceerd tot enkel Stockholm omdat ik ook naar een aantal festivals wil dit jaar.
Ik heb even gedacht of ik iemand mee zal vragen maar eigenlijk ga ik ook gewoon het liefste alleen. Je hoeft met niemand rekening te houden en je kan doen en laten wat je wilt!!
Neuj, dichter bij huisquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Hahaha, en mijn originele plan was om 3 maand (alleen) door Australië te trekken op de motor, maar ik werd verliefd op een boerderijtje, en die moest ik wel kopen.
Welk festival is het, Roskilde?
Same here!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:50 schreef Lips het volgende:
[..]
Is ook niet mijn ding, zo'n georganiseerde reis. Of het nou voor singels is of voor iedereen die maar wil. Daarbij geloof ik niet dat ik zou functioneren als ik 2 weken verplicht met vreemden opgescheept zou zittenBen geloof ik niet de makkelijkste in dat soort dingen
Tja, keuzes, keuzes, keuzes………………….quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:07 schreef Lips het volgende:
[..]
Neuj, dichter bij huis
Ik wil eigenlijk al jaaaren naar festivals, ben uiteindelijk alleen 1 keer op Pinkpop geweest. Wil dit jaar naar Paaspop en Rock Werchter. Misschien ook naar Lowlands. Verder wil ik eigenlijk ook naar Extrema Outdoor en naar Decibel Outdoor. Alles bij elkaar dus best een duur grapje
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef Shitonya het volgende:
Neem lenzen, want haast geen enkele vrouw geilt op mannen met bril
Is de koorts naar je hoofd gestegen, Shitje? Je doet zulke rare uitspraken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef Shitonya het volgende:
Je maakt jezelf niet geloofwaardiger met die soort uitsprakenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:30 schreef Shitonya het volgende:
Wees blij dat je eindelijk een eerlijke vrouw tegen komt
zou je in het vervolg enkel voor jezelf willen sprekenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef Shitonya het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |