abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55755932
Ik ga altijd samen met een single vriendin op vakantie. We hebben dezelfde ideeen en voorkeuren voor vakanties, dus dat komt mooi uit! Maar een vriend van me gaat altijd mee met van die groepsvakanties.

En over vrienden die kinderen gaan krijgen: ik kan me voorstellen dat het vervelend is om aan te horen als je een kinderwens hebt. Die verhalen aanhoren, terwijl je zelf nog niet eens iemand hebt om die wens mee te kunnen vervullen. Maar ik heb die wens niet. En ik kan je verzekeren: dan wil je die verhalen ook niet steeds aanhoren! Maar ja... hoort erbij...
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:45:30 #102
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55755989
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:38 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar ook alleen op vakantie geweest. Met de trein naar Zwitserland. Aan de ene kant vond ik het super die vrijheid van gewoon doen wat je zelf wilt, aan de andere kant miste ik toch iedere dag wel even wat gezelschap om me heen, 's avonds gezellig ergens eten of borrelen, als je iets moois ziet direct die ervaring kunnen delen... maar ik heb er zeker geen spijt van dat ik het zo heb gedaan. Twijfel alleen nog of ik dit jaar weer alleen op vakantie wil of toch liever een keer een of meer reisgenoten meeneem .
Wat deed je daar met overnachten? Ik heb ik Italië heel bewust in hostels geslapen voor de aanspraak. Heb eigenlijk ook in ieder hostel wel mensen leren kennen, sfeer is daar zo lekker ongedwongen. Geloof dat ik het niet zou zoeken als ik in een hotel of in een tent zou slapen.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_55756001
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:35 schreef Lips het volgende:
Even een vraag dan aan onze singles mbt vakantie. Om maar eens een nieuw balletje op te gooien.
Als single doe je al veel alleen, maar gaan we ook alleen op vakantie? Of strikken we daar single vrienden, vriendengroepen of bevriende stellen voor?

Ik ben zelf afgelopen jaar alleen 15 dagen naar Italië geweest. Gewoon met de rugzak cultuur wezen snuiven. Gisteren heb ik besloten dat ik eind april (als ik vrij krijg) 6 dagen naar Stockholm wil. Gewoon lekker alleen, overnachten in een hostel en gewoon veel zien van Stockholm en omgeving.

Hoe doen jullie dat met vakanties of weekendjes weg? Ik merk dat ik voor afgelopen jaar namelijk gewoon niet ging, en daar heb ik nu zo'n spijt van.
Ik ga dan gewoon alleen, en ook dan vermaak ik mij wel. Ik denk dat ik dit jaar 3 week naar scandinavië ga. En dan een beetje natuur en cultuur ga proeven. Ik heb er wel eens aan gedacht om een oproep te plaatsen, maar eigenlijk vind ik het ook wel gek, want ik vind wel dat je elkaar echt wel beter moet kennen voordat je drie week met elkaar optrekt. En dat heeft niets te maken als het in de liefde niet zou klikken, maar je moet toch wel gedeeltelijk op één lijn zitten. En daar kom je niet achter door een paar keer via het net te communiseren.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
  Moderator donderdag 3 januari 2008 @ 21:47:53 #104
42184 crew  DaMart
pi_55756068
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef Lips het volgende:

[..]

Wat deed je daar met overnachten? Ik heb ik Italië heel bewust in hostels geslapen voor de aanspraak. Heb eigenlijk ook in ieder hostel wel mensen leren kennen, sfeer is daar zo lekker ongedwongen. Geloof dat ik het niet zou zoeken als ik in een hotel of in een tent zou slapen.
Ik had een standaardreis geboekt, dus met hotel voor de hele week en één dagtrip zat er bij in.
pi_55756071
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:35 schreef Lips het volgende:

Hoe doen jullie dat met vakanties of weekendjes weg? Ik merk dat ik voor afgelopen jaar namelijk gewoon niet ging, en daar heb ik nu zo'n spijt van.
Geen idee, ik ben vorige zomer nog met mijn ex op reis gegaan...Sta ik eigenlijk nog niet meteen bij stil.

Alleen zou ik waarschijnlijk niet gaan en al zeker niet met zo'n groep waar singles zich kunnen voor inschrijven. Dat lijkt me meer een geforceerd reisje waar er volop gekoppeld wordt
With your feet in the air and your head on the ground. Try this trick and spin it!
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:48:46 #106
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55756100
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef E.G.J. het volgende:

[..]

Ik ga dan gewoon alleen, en ook dan vermaak ik mij wel. Ik denk dat ik dit jaar 3 week naar scandinavië ga. En dan een beetje natuur en cultuur ga proeven. Ik heb er wel eens aan gedacht om een oproep te plaatsen, maar eigenlijk vind ik het ook wel gek, want ik vind wel dat je elkaar echt wel beter moet kennen voordat je drie week met elkaar optrekt. En dat heeft niets te maken als het in de liefde niet zou klikken, maar je moet toch wel gedeeltelijk op één lijn zitten. En daar kom je niet achter door een paar keer via het net te communiseren.
Wat grappig, dat was mijn originele plan, 3 weken Scandinavië
Dat is nu gereduceerd tot enkel Stockholm omdat ik ook naar een aantal festivals wil dit jaar.

Ik heb even gedacht of ik iemand mee zal vragen maar eigenlijk ga ik ook gewoon het liefste alleen. Je hoeft met niemand rekening te houden en je kan doen en laten wat je wilt!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:50:59 #107
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55756181
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:47 schreef AudeVie het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben vorige zomer nog met mijn ex op reis gegaan...Sta ik eigenlijk nog niet meteen bij stil.

Alleen zou ik waarschijnlijk niet gaan en al zeker niet met zo'n groep waar singles zich kunnen voor inschrijven. Dat lijkt me meer een geforceerd reisje waar er volop gekoppeld wordt
Is ook niet mijn ding, zo'n georganiseerde reis. Of het nou voor singels is of voor iedereen die maar wil. Daarbij geloof ik niet dat ik zou functioneren als ik 2 weken verplicht met vreemden opgescheept zou zitten Ben geloof ik niet de makkelijkste in dat soort dingen
Miauw
pi_55756411
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik word alleen maar selectiever eigenlijk.
Met als risico dat het nog moeilijker word om iemand te vinden.
En nogmaals, ik vind echt niet dat je iemand moet nemen die totaal niet past, maar ik merk aan mijzelf dat je misschien door een eerdere mislukking wel eens te selectief kan worden.
In mijn laatste relatie stonden mij een aantal dingen tegen, maar het werden het er steeds meer. Die op één stapeling van ergernissen wou ik nooit meer mee maken, terwijl ik nu juist denk: zo erg was het nu ook weer niet, het was allemaal ff te veel toen. En dat wil niet zeggen dat ik er nu ook niet tegen zou kunnen.
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_55756574
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef Lips het volgende:

[..]

Wat grappig, dat was mijn originele plan, 3 weken Scandinavië
Dat is nu gereduceerd tot enkel Stockholm omdat ik ook naar een aantal festivals wil dit jaar.

Ik heb even gedacht of ik iemand mee zal vragen maar eigenlijk ga ik ook gewoon het liefste alleen. Je hoeft met niemand rekening te houden en je kan doen en laten wat je wilt!!
Hahaha, en mijn originele plan was om 3 maand (alleen) door Australië te trekken op de motor, maar ik werd verliefd op een boerderijtje, en die moest ik wel kopen.

Welk festival is het, Roskilde?
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:07:30 #110
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_55756713
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:03 schreef E.G.J. het volgende:

[..]

Hahaha, en mijn originele plan was om 3 maand (alleen) door Australië te trekken op de motor, maar ik werd verliefd op een boerderijtje, en die moest ik wel kopen.

Welk festival is het, Roskilde?
Neuj, dichter bij huis
Ik wil eigenlijk al jaaaren naar festivals, ben uiteindelijk alleen 1 keer op Pinkpop geweest. Wil dit jaar naar Paaspop en Rock Werchter. Misschien ook naar Lowlands. Verder wil ik eigenlijk ook naar Extrema Outdoor en naar Decibel Outdoor. Alles bij elkaar dus best een duur grapje
Miauw
pi_55756725
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:50 schreef Lips het volgende:

[..]

Is ook niet mijn ding, zo'n georganiseerde reis. Of het nou voor singels is of voor iedereen die maar wil. Daarbij geloof ik niet dat ik zou functioneren als ik 2 weken verplicht met vreemden opgescheept zou zitten Ben geloof ik niet de makkelijkste in dat soort dingen
Same here!
In elk geval, mocht je Stockholm gaan bezoeken, geniet er maar van! Ben er al geweest, supermooie stad, maar jammergenoeg erg duur
With your feet in the air and your head on the ground. Try this trick and spin it!
pi_55756784
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:07 schreef Lips het volgende:

[..]

Neuj, dichter bij huis
Ik wil eigenlijk al jaaaren naar festivals, ben uiteindelijk alleen 1 keer op Pinkpop geweest. Wil dit jaar naar Paaspop en Rock Werchter. Misschien ook naar Lowlands. Verder wil ik eigenlijk ook naar Extrema Outdoor en naar Decibel Outdoor. Alles bij elkaar dus best een duur grapje
Tja, keuzes, keuzes, keuzes………………….
pi_55757233
Vakantie heb ik afgelopen jaar niet gedaan omdat ik moest sparen. Aankomend jaar zit het er ook niet in wegens ernstig geldgebrek. Maar als ik op vakantie zou gaan, dan het liefst met mijn huisgenoten, denk ik. Weekendjes weg doen we wel eens, bevalt altijd supergoed. Dus niet echt een reden om dat te veranderen al is twee weken nog heel wat anders dan drie dagen.

Single-vakantie: dat lijkt me echt niet leuk. Ten eerste krijg je dat lekker geforceerde gedoe, er zijn toch altijd mensen die met verwachtingen op zulke vakanties gaan. Ten tweede zit je dan met een groep opgescheept waar er altijd wel een paar tussen zitten waaraan je je mateloos ergert. Programma is netjes uitgestippeld enzo, terwijl ik het juist relaxed vind om 's morgens wakker te worden om vervolgens tijdens het ontbijt eens rustig te bedenken hoe ik de dag ga vullen.
pi_55757260
Qua vakantie twijfel ik tussen twee dingen, of met een bepaalde Fok'ker door Azie trekken of gaan skien in Argentinie of Chili. De laatste lijkt me ook erg gaaf.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 januari 2008 @ 22:29:11 #115
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55757316
Ah, ik ga zomervakantie doen met een paar vrienden. Althans, dat gaan we zondag even bespreken.

Verder stuk of 40 festivals

Tevens even om mijn looks te verbeteren

M'n nieuwe bril!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:19:26 #116
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55758710
Neem lenzen, want haast geen enkele vrouw geilt op mannen met bril
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 januari 2008 @ 23:26:22 #117
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55758919
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef Shitonya het volgende:

Je bent grappig.
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:30:15 #118
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55759038
Wees blij dat je eindelijk een eerlijke vrouw tegen komt
pi_55759621
quote:
Is de koorts naar je hoofd gestegen, Shitje? Je doet zulke rare uitspraken.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 01:22:34 #120
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55761940
Nee hoor, ze zijn juist
pi_55762613
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 01:22 schreef Shitonya het volgende:
Nee hoor, ze zijn juist
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 4 januari 2008 @ 06:28:35 #122
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55763538
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:30 schreef Shitonya het volgende:
Wees blij dat je eindelijk een eerlijke vrouw tegen komt
Je maakt jezelf niet geloofwaardiger met die soort uitspraken
pi_55763950
quote:
zou je in het vervolg enkel voor jezelf willen spreken .

Jouw opmerkingen worden dommer en agressiever met de dag. Moest één van mijn dochters later een even beperkt brein, een even enerverend karakter en een even irritante smoel als jou hebben, zou ik me werkelijk doodschamen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 4 januari 2008 @ 08:47:35 #124
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55764124
volgens mij is er met de frase 'haast geen enkele vrouw' voorzien in een loophole voor iedere vrouw die zichzelf bijzonder genoeg vindt om hierbuiten te vallen.

Overigens weet ik niet of 't andersom ook geldt: ik vind vrouwen met hele mooie ogen een bril vaak heel goed staan, als een omlijsting van zoiets moois.

ow, en inzake het solo-vakantievieren: dit jaar een maand in Amerika geweest in mijn eentje, prima te doen!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55764132
Het wordt weer gezellig

Met een goede bril is niks mis, ben alleen wel blij met mijn lenzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')