Had inderdaad gekund, maar Huub wilde een andere koers gaan varen hij wilde groupies mee naar huis nemen, Lieke vond dat okè maar dan was hun relatie over, want dat was niet haar soort relatie, dus nu krijg je dat ze egen elkaar gaan spelen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat het spel na de vertrek van Nadia en Dennix verandert, Huub Jaap en Lieke hadden nu mooi Brian en Amanda dwars kunnen zitten,. Ze hadden nu een meerderheid gehad in stemmingen e.d.
Maar brian en Amanda ontspringen de dans weer![]()
En het Hokje zal wel Juichen dat hun winnaartjes weer niets te hoeven doen.
Ja Huub is erg dom geweest om iets met heilige Lieke te beginnen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:57 schreef riri het volgende:
[..]
En wie heeft dat driemansschap kapot gemaakt van binnenuit?
Precies...Huub
Hij heeft het niet anders dan aan zichzelf te danken....
De relatie was toch al over???quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:10 schreef maril het volgende:
Hier van de vorige topic en gelijk tvp
[..]
Had inderdaad gekund, maar Huub wilde een andere koers gaan varen hij wilde groupies mee naar huis nemen, Lieke vond dat okè maar dan was hun relatie over, want dat was niet haar soort relatie, dus nu krijg je dat ze egen elkaar gaan spelen.
Misschien, als Huub niet meteen Hedda en andere neukertjes mee naar de villa had gesleept, als hij het iets meer tijd had gegeven, dat Lieke nog wel met hem had willen spelen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:10 schreef maril het volgende:
Hier van de vorige topic en gelijk tvp
[..]
Had inderdaad gekund, maar Huub wilde een andere koers gaan varen hij wilde groupies mee naar huis nemen, Lieke vond dat okè maar dan was hun relatie over, want dat was niet haar soort relatie, dus nu krijg je dat ze egen elkaar gaan spelen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Na het gesprek heb ik toch een iets andere mening. Ik krijg hieruit heel erg de indruk dat Lieke al die tijd een spelletje heeft gespeeld. Precies wat Palma destijds heft gezegd. Natasia kookte, Lieke ging ineens elke avond koken, Natasia vroeg dr bedje uit, Lieke vroeg dr bedje uit. Huub geft de paarden te eten, Lieke geeft nu elke ochtend de paardjes eten. Jaap en Huub met hoeren bezig, Lieke en Jaap met hoeren bezig.
Vraag me ook af hoe graag Jaap met Lieke wil spelen... Hij heeft het ooit eens met Dennis (verplicht) geprobeerd en dat vond hij verschrikkelijk. Misschien een rare vergelijking, maar wat heeft Lieke nou waar Jaap zij n zo graag gewilde TV mee kan maken!
Thanks...voor het werk wat je daar voor hebt verricht...quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:58 schreef HoneyBunny het volgende:
Was dit in de uitzending?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja Huub is erg dom geweest om iets met heilige Lieke te beginnen.
Die Lieke die Huub beticht van alles voor de tv beelden te doen, zelf een brief binnen krijgt van haar moeder war ze niet wil dat het luidop besproken word, en dan over de rug van haar moeder tv gaat maken door die brief als voice over voor te lezen.
Lieke met haar principes, die de hoeren van Jaap en Huub zo vies vond, maar vannacht wel tegen Jaap dat ze voor alles in is, zelf wel een hoerenfeest voor hem wil organiseren.
Als jaap verstandig is dan hapt hij daar niet op, dan zal ze later nog wel zover gaan en haar benen voor hem spreiden. Alles om de kooi te winnen.
Huub heeft Hedda meegenomen, doordat ze die dag uitsprak dat ze tegen hem ging spelen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien, als Huub niet meteen Hedda en andere neukertjes mee naar de villa had gesleept, als hij het iets meer tijd had gegeven, dat Lieke nog wel met hem had willen spelen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
@HoneyBunny, bedankt voor al je typwerk, top.
Ook Jaap weet blijkbaar al heel goed dat Huub eerst flink wat drank op moet hebben wil hij wat kunnen met vrouwenquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jaap: Oh, en dan regelen we er gelijk nog eentje, die hij zo lelijk vond, maar dan zeggen we niets, dan heeft hij zich niet kunnen indrinken.
Lieke: Nee, laat Huub gewoon lekker zwemmen, het is jou ding.
+1quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
@HoneyBunny, bedankt voor al je typwerk, top.
Met lieke krijgt Jaap de hoofdrol, met Huub is hij de sidekickquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Na het gesprek heb ik toch een iets andere mening. Ik krijg hieruit heel erg de indruk dat Lieke al die tijd een spelletje heeft gespeeld. Precies wat Palma destijds heft gezegd. Natasia kookte, Lieke ging ineens elke avond koken, Natasia vroeg dr bedje uit, Lieke vroeg dr bedje uit. Huub geft de paarden te eten, Lieke geeft nu elke ochtend de paardjes eten. Jaap en Huub met hoeren bezig, Lieke en Jaap met hoeren bezig.
Vraag me ook af hoe graag Jaap met Lieke wil spelen... Hij heeft het ooit eens met Dennis (verplicht) geprobeerd en dat vond hij verschrikkelijk. Misschien een rare vergelijking, maar wat heeft Lieke nou waar Jaap zij n zo graag gewilde TV mee kan maken!
Volgens mij hadden ze het over dat hij wat zou kunnen met die lelijke hoer.. (waren ze alle drie, maar goed).quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:20 schreef riri het volgende:
[..]
Ook Jaap weet blijkbaar al heel goed dat Huub eerst flink wat drank op moet hebben wil hij wat kunnen met vrouwen
Dat heeft Huub zelf aangegeven.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:20 schreef riri het volgende:
[..]
Ook Jaap weet blijkbaar al heel goed dat Huub eerst flink wat drank op moet hebben wil hij wat kunnen met vrouwen
Is heel goed dat Lieke aanpapt met Amanda...quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Mwoah, Jaap weet dat Brian en Amanda hem er keihard uitstemmen, en terecht, dat is het spel maar als Lieke zich blijft inlikken bij Brian en Amanda dan is Jaap zo klaar met haar.
Ik vind Lieke wel dom dat ze zo in hun plan trapt. Ze heeft zo'n leuk gesprek met ze gehad en vandaag wil ze gezellig tapas eten met Amanda.
das toch geen geheim, dat zegt Huub zelf ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:20 schreef riri het volgende:
[..]
zei hij achteraf, maar er was al bekend dat Hedda mee zou komen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft Hedda meegenomen, doordat ze die dag uitsprak dat ze tegen hem ging spelen.
Ja van welke plannen? Het beste plan van Lieke is om drankjes in te schenken tijdens een hoerenfeestje. Dan speelt Lieke niet eens sidekick, maar butler... Lieke is Ricardo... Kortom, we gaan de komende maanden met de combi Jaap-Lieke naar herhalingen kijken, waarin Jaap de hoordrol speelt als "Huub" en Lieke de rol van butler vervult.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
Met lieke krijgt Jaap de hoofdrol, met Huub is hij de sidekick
Nou, ik vind het knap dom. Als zij Amanda in de finale helpt dan helpt zij Brian ook gelijk. Of denk jij dat Amanda Brian laat gaan? Brian en Amanda vs Lieke. Wie denk jij wie eruit vliegt?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:25 schreef riri het volgende:
[..]
Is heel goed dat Lieke aanpapt met Amanda...
Amanda is in stemmingen onvoorspelbaar...volgt heel erg haar eigen weg....die is ook niet gek..die denkt...twee vrouwen in de finale...daar voelt ze wel wat voor.Lieke krijgt meer macht over die twee als ze weet aan te pappen met ze....
Tot nu toe pakt Lieke het goed aan...
Dat ze hem er uit zou stemmen als hij op de bank kwam...waren haar letterlijke woordenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft Hedda meegenomen, doordat ze die dag uitsprak dat ze tegen hem ging spelen.
Haar plannen zijn net zo briljant als die van Brian. Zij zouden pas echt een goed stel zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja van welke plannen? Het beste plan van Lieke is om drankjes in te schenken tijdens een hoerenfeestje.
Dus ze heeft het idd ingesproken en zo is het in de uitzending geweest?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Utrecht het volgende:
Lieke heeft die brief niet hardop gelezen voor een tv momentje.
Bewoners moeten alle brieven hardop lezen (achter) zodat ze voor tv momentjes gebruikt kunnen worden.
niet ... hij had tegen Brian gezegd dat hij Hedda nog een keer wilde uitnodigen..... en Hedda een beetje inschattende wilde zij helemaal niet naardgk komen; maar is ze toen wel gegaan om Huub te steunen; nadat hij hoorde dat Lieke hem eruit ging stemmen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:26 schreef Verida het volgende:
[..]
zei hij achteraf, maar er was al bekend dat Hedda mee zou komen.
Wat ik van vannacht een beetje begreep was dat Lieke zich pas zo is gedragen tegen Huub toen ze vanachter hoorde dat Huub er ook uit zou kunnen. Ze zei ook dat ze had gezegd dat ze niet zeker wist of ze nog met Huub kon, dat ze dat zei uit angst. Dus toen zij begreep dat Huub eruit zou mogen is heeft ze met Huub gebroken en is ze zich anders gaan gedragen. Kortom, om in die hut te blijven heeft ze Huub destijds aangehouden, toen duidelijk werd dat Huub weg kon heeft ze hem aan de kan gezet. Niet bepaald oprecht en princieel toch? Vervolgens oppert het hokje ht bij Amanda en Brian te proberen en nu is Amanda ineens een schatje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:29 schreef riri het volgende:
[..]
Dat ze hem er uit zou stemmen als hij op de bank kwam...waren haar letterlijke woorden
Huub en alle andere bewoners wisten allang dat er niemand uit zou gaan in december....
Nou, die boodschap is bij Brian en Amanda nooit aangekomenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Utrecht het volgende:
Lieke heeft die brief niet hardop gelezen voor een tv momentje.
Bewoners moeten alle brieven hardop lezen (achter) zodat ze voor tv momentjes gebruikt kunnen worden.
Ik denk het wel maar de kindjes van god hebben meer privacy. Dus hun post wordt niet in de uitzending gegooid.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou, die boodschap is bij Brian en Amanda nooit aangekomen
Maar als ze achter plannen indienen dan is dat toch ook off cam?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Huub mogen samen plannen indienen bij de FEBO en het daar dus off cam doorspreken.
José zegt dat ze dat raar vindt, lijkt teveel op corruptie.
José spreekt dus uit wat ik denk, de rol van het hokje is veel te groot en de sturing/verhaallijnen worden off cam besproken, walgelijk.
Ik kan het het haast niet meer aanquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:46 schreef Jewscky1 het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOwat is het weer spannend.bij de nagel verkrachters.
Gaby heeft de bijbel gegeven aan Amanda.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:46 schreef Jewscky1 het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wat is het weer spannend.bij de nagel verkrachters.
En die vrouw is zo boeiendquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:48 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ik kan het het haast niet meer aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plannen maken deden Jaap en Huub altijd on cam, dat waren leuke streams. De FEBO wil teveel controle dus mag het niet meer on cam. Waar blijf je dan met het spel als niemand meer iets mag horen/weten en alles achter de schermen gebeurt. Ik begrijp daar echt niks van.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar als ze achter plannen indienen dan is dat toch ook off cam?
Brian en Amanda hebben ook regelmatig besprekingen off cam.
Ook is het bekend dat het gebeurt, wat is daar dan precies walgelijk aan?
wanneer is er voor het laatst een kapper geweest?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Jewscky1 het volgende:
Hoeveel pruiken heeft die siliconesnol? volgens mij zijn het al drie.
Ik denk echt dat we steeds meer naar een studio zitten te kijken waar tv gemaakt wordt. Alleen zijn de acteurs nu 24/7 te volgen. Ik vind dat ook niet zo erg. Zou het juist leuker vinden als we zouden zien en weten wat nu echt of niet echt is. Aan de andere kant is de speculatie ook leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plannen maken deden Jaap en Huub altijd on cam, dat waren leuke streams. De FEBO wil teveel controle dus mag het niet meer on cam. Waar blijf je dan met het spel als niemand meer iets mag horen/weten en alles achter de schermen gebeurt. Ik begrijp daar echt niks van.
Die pittige tante is al heel lang niet meer geweest. Misschien heeft Amanda haar wel voor kuthoer uitgemaakt achter de schermen. Zou me niks verbazen want zij was bepaald niet mild naar Amanda toe. Ik was fan!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:55 schreef Verida het volgende:
[..]
wanneer is er voor het laatst een kapper geweest?
na dob niemand meer kunnen vinden? Lijkt me dat Lieke toch ook wel weer eens een kapper nodig heeft. Of zou dat ook achter gebeuren, zodat we Amanda niet verdrietig hoeven te zien over het feit dat zij geen eigen haar meer over heeft.
Slappe hap dus. Toch heb ik het idee dat Jaap en Lieke vannacht echt niet doorhadden dat ze on cam waren en de Koffieman ons heeft laten meegenieten wat er werkelijk speelt, eigenlijk een lek dus. Dat is dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk echt dat we steeds meer naar een studio zitten te kijken waar tv gemaakt wordt. Alleen zijn de acteurs nu 24/7 te volgen. Ik vind dat ook niet zo erg. Zou het juist leuker vinden als we zouden zien en weten wat nu echt of niet echt is. Aan de andere kant is de speculatie ook leuk natuurlijk.
Ook zijn de besprekingen van Jaap niet subtiel. Die sleurt de hele redactie er met de haren bij. Die vertelt alles wat hij achter heeft gehoord, van wie etc.. Jaap heeft volgens mij de meest streamlocks op zijn naam staan omdat die steeds uit de school klapt omdat hij weet dat hij dan off cam gaat. Volgens mij beschermen zichzelf door Jaap en Huub off cam te laten gaan.
Voordat hij dit wilde doen heeft hij het ermee Lieke overgehad en zelfs gelogen(heeft hij zelf bekend)door te zeggen als dat niet mag krijgen we een toneelhaak van achter(ze hadden toen nog een relatie), sindsdien is het mis omdat Lieke dit verhaal achter is gaan bespreken en toen kwamen ze erdus achter dat Huub loog hierover, hij wilde gewoon lekker met de wijven die voor zijn voeten lagen na optreden neuken, is niet erg overigens , maar Lieke had daar geen zin in, Lieke zei ook 2 dgn geleden tegen Huub, je wilt het liefst met mij een relatie en ook met andere neuken.quote:
Dat is eerlijke Lieke die niet houdt van spelletjes spelen, ze laat zich net zo bespelen door achter als de anderen, Brian en Amanda worden uit de wind gehouden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:25 schreef riri het volgende:
[..]
Is heel goed dat Lieke aanpapt met Amanda...
Amanda is in stemmingen onvoorspelbaar...volgt heel erg haar eigen weg....die is ook niet gek..die denkt...twee vrouwen in de finale...daar voelt ze wel wat voor.
Lieke krijgt meer macht over die twee als ze weet aan te pappen met ze....
Tot nu toe pakt Lieke het goed aan...
Hij stond wat mij betrefd absoluut voor lul(wat k niet erg vond) ik heb de aflevering toch gezien met oud en nieuw , ik was toch te nieuwsgierigquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat heeft Huub zelf aangegeven.
En kan ik inkomen dat neuken zonder gevoel niet nuchter gaat
Snap niet dat Huub denkt dat hij daar hoog mee scoort.
Van Luc vind ik het wel jammerquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:21 schreef Dark het volgende:
Huub - Luc komt niet meer terugen Selene is ook twijfelachtig
Ik heb het idee dat Jaap Lieke voor de gek aan het houden is, ook vannacht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slappe hap dus. Toch heb ik het idee dat Jaap en Lieke vannacht echt niet doorhadden dat ze on cam waren en de Koffieman ons heeft laten meegenieten wat er werkelijk speelt, eigenlijk een lek dus. Dat is dan wel weer leuk.
zou dit zijn broer zijn? http://www.juweliermulder.nl/quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
Er zitten toch wat hiaten in het verhaal van Mike. Hij vertelt dat hij 2 broers en 1 zus heeft, die allemaal nog leven.
Hij heeft 15 jaar geleden voor het laatst contact met ze gehad ( hoe weet hij dan dat ze nog leven, vraag ik me dan af.)
Hij zegt dat hij geen telefoonnummers heeft maar zegt dat zijn broer een bekende juwelier is en een eigen zaak heeft.
Waarom belt hij die dan niet om te vragen hoe het met zijn ouders gaat?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jaap Lieke voor de gek aan het houden is, ook vannacht.
Ik denk dat hij van achter af en toe wat los moet laten, verhaal lijn rekken, en straks een ontmoeting met zijn familiequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
Er zitten toch wat hiaten in het verhaal van Mike. Hij vertelt dat hij 2 broers en 1 zus heeft, die allemaal nog leven.
Hij heeft 15 jaar geleden voor het laatst contact met ze gehad ( hoe weet hij dan dat ze nog leven, vraag ik me dan af.)
Hij zegt dat hij geen telefoonnummers heeft maar zegt dat zijn broer een bekende juwelier is en een eigen zaak heeft.
Waarom belt hij die dan niet om te vragen hoe het met zijn ouders gaat?
Ze hebben een chalet die te huur is, dus huisprobleem van Mikey ook opgelost!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:33 schreef blomst het volgende:
[..]
zou dit zijn broer zijn? http://www.juweliermulder.nl/
Hij had het laatst over de achternaam Mulder in samenhang met zijn broer.
Ooooooh, wacht even. Brian komt natuurlijk achter het telefoonnummer van die ouders en gaat met de eer strijken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van achter af en toe wat los moet laten, verhaal lijn rekken, en straks een ontmoeting met zijn familie
Straks bRian op de streems die in delfzijl aan het zoeken is naar de naam Lamet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooooh, wacht even. Brian komt natuurlijk achter het telefoonnummer van die ouders en gaat met de eer strijken.
Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb.
jaap weet donders goed dat lieke zeer onbetrouwbaar is, onder andere met stemmingen, inderdaad bijvoorbeeld met de rijbewijsstemming. lieke met al haar prachtige principes gunt amanda haar rijbewijs ipv een arme kansloze zwerver, en ze viel niet om te praten door J en H om mikey het rijbewijs te gunnen. hiermee verkoos lieke dus amanda boven J en H. welk principe van haar het nou eigenlijk was die haar er toe aanzette om mikey de dikke vinger te geven weet ik eigenlijk niet, ik kan er ook geen bedenken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook. Huub zei vanmorgen ook tegen Jaap dat hun plan zo geweldig was. Misschien had Huub wel door wat er in de slaapkamer besproken werd, dat dit het plan was van Huub en Jaap. Lieke heeft steeds niets door wanneer die 2 een plan hebben. Dat was ook al zo met de rijbewijs stemming. Waarschijnlijk hebben ze eerst gekeken of Lieke Huub wilde wegstemmen. Vond het al zo raar dat ze dit gingen doen, maar op die manier komt Huub de volgende keer bij de ontslagronde niet als een lul over als hij Lieke eruit stemt.
bij mij welquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:46 schreef blomst het volgende:
Is er geen geluid op stream 3 en 4??
Hou toch eens op met je hos virus, hij zegt net zelf ik heb veel fouten gemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef riri het volgende:
Huub....ga niet te zacht spreken want je wilt toch graag dat de streamers jouw zogenaamde eerlijke bedoelingen horen![]()
Het ligt er zo duimendik bovenop...alles van zichzelf goedpraten...geen enkele blik naar binnen hoe hard hij is geweest
Ik denk dat Lieke met glans kan winnen van Brianquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, ik vind het knap dom. Als zij Amanda in de finale helpt dan helpt zij Brian ook gelijk. Of denk jij dat Amanda Brian laat gaan? Brian en Amanda vs Lieke. Wie denk jij wie eruit vliegt?
Het is maar net wat je wilt horen toch? Ik hoor hem geen dingen zeggen die hij niet eerder uitgesproken heeft en een flinke dosis zelfreflectie, Huub zoals ik hem ken dus.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je hos virus, hij zegt net zelf ik heb veel fouten gemaakt.
De voorkeursbehandeling die Brian tot nu toe gekregen heeft wijst anders uit. Bovendien krijgt Lieke nooit wat van de redaktie, wat toch een duidelijk signaal is dat ze Lieke niet zo heel erg belangrijk vinden. Bovendien zouden ze haar dan wel wat beter beschermt hebben tegen aanranding en fysiek geweld...quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:54 schreef riri het volgende:
Ik denk dat Lieke met glans kan winnen van Brian
Nee, 7 Januari is al vaker ter sprake geweest voor de brief van Lieke d'r moeder. Iig voordat die brief op de streams was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef HoneyBunny het volgende:
Las trouwens op VOL dat Lieke en Jaap bespraken dat de oliebollen op 7 januari aflopen. Da's ook de dag van de uitslag van de moeder van Lieke. Toeval?
Zo zit hetquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook. Huub zei vanmorgen ook tegen Jaap dat hun plan zo geweldig was. Misschien had Huub wel door wat er in de slaapkamer besproken werd, dat dit het plan was van Huub en Jaap. Lieke heeft steeds niets door wanneer die 2 een plan hebben. Dat was ook al zo met de rijbewijs stemming. Waarschijnlijk hebben ze eerst gekeken of Lieke Huub wilde wegstemmen. Vond het al zo raar dat ze dit gingen doen, maar op die manier komt Huub de volgende keer bij de ontslagronde niet als een lul over als hij Lieke eruit stemt.
eeh, m'n tekst is ineens wegquote:
Als we Jaap mogen geloven dan krijgen we binenkort 'sexy Jaap' (waarop Cora nog zei dat de kijkers dat niet evrwachten van Jaap maar die kant wil Jaap wel op, is goed voor zn characterquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:49 schreef Mika25 het volgende:
Dus de Huub-Lieke verhaallijn gaat gewoon vrolijk verder in 2008, en zal wel nog 3 weken doorgaan tot in ieder geval de volgende ontslagronde
Wanneer komt er eens een andere verhaallijn? Nu Luc en Selene ook weg zijn hou je niets meer over om naar te kijken...
In het begin heeft ze ook al gebrobeert te bonden met Eric tegen Huub, is iedereen dat vergeten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef akveor het volgende:
Ik erger me kapot aan Lieke en haar schijnheilige gedrag. Zij denkt dat ze het slim heeft gespeeld. Ik bekijk haar gedrag met walging. De eerste 3 maanden heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven in haar relatie met Huub. Altijd is het hier raar gevonden dat de 'knappe' Lieke bijna out of the blue als een blok viel voor Huub. Toen ze net de villa in kwam als miljonair heb ik altijd gedacht dat ze veel meer voor Brian voelde. Natasia en Amanda hadden dat goed in de gaten. Zij keerden zich meteen tegen Lieke. Lieke maakte daarop gebruik van Huub´s liefdesverklaring waarmee Huub meteen ook geisoleerd werd van de groep. Veel, heel veel hebben zij met zijn tweeen te verduren gehad. Lieke had het erg zwaar. Maar in mijn ogen niet omdat wat haar aangedaan werd maar omdat ze geen kant uitkon in haar ´relatie´.
Huub maakte wat foutjes maar ging stug door met het binnenhalen van Jaap. In die tijd heb ik altijd gewaarschuwd voor Lieke. Haast kwijlend zag ik haar toen Jaap definitief overging naar Huub. Mijn gevoel zei me al dat dit wel eens linke soep voor Huub zou kunnen worden.
Bedankt voor je woordelijk verslag in de vorige COS.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
huub huub huub. kijk jij ook een beetje uit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef riri het volgende:
Huub...50 sigaretten per dag rookt hij...2 pakjes dus![]()
Hij is echt over een tijd kandidaat voor een hartinfarct....
Eentje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
we zaten eergister dat 'oud&nieuw' feest te kijken van de goudenkooi.
heeft iemand een screencap van huub met dat soort van 'interview'. Die gozer zat vollop aan de dope. Hij had echt mega pupillen.
en hoeveel wijven heeft ie die avond geneukt?
En mn streams zijn afgelopen. Is het nog een beetje de moeite waard om nieuwe stream aa te schaffen. laatste maand vond ik er erg weinig aan enzo.
Wat eigenlijk dus aangeeft dat ze 'samenspeelde' met de miljonair die niet haar eerste keus was. Dat iemand zo'n leugen 7 maanden kan volhouden. Maar duidelijk Lieke heeft een doel voor ogen en dat mag ten koste gaan van veel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef blomst het volgende:
[..]
In het begin heeft ze ook al gebrobeert te bonden met Eric tegen Huub, is iedereen dat vergeten?
Dan heb je wrs niet het interview van Brian gezien, die was volledig van het pad.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
we zaten eergister dat 'oud&nieuw' feest te kijken van de goudenkooi.
heeft iemand een screencap van huub met dat soort van 'interview'. Die gozer zat vollop aan de dope. Hij had echt mega pupillen.
En Jaap is de lachende derde. Als ik Huub was zou ik Jaap gewoon dreigen met opstappen. Huub is degene die Jaap heeft binnengehaald. Ik kan het niet verkroppen dat dat vuile wijf nu Jaap zit in te palmen. Ik kan alleen maar hopen dat Jaap z'n kop erbij houdt. Maar Jaap denkt dat het goed voor TV is en zijn we dus nog niet af van deze ellende.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen haar nieuwe vriendin Amanda: Ik vind Quinten echt wel leuk. Als ik verliefd om hem zou worden is het ok maar als het niet zo is is het ook goed. Dan breng ik mezelf niet in moeilijkheden.
Ze is dus nog laf ook, bang dat ze goedkoop gevonden gaat worden door de streamers denk ik.......te laat Lieke, je bent al volledig door het ijs gezakt wat mij betreft.
idd, nu je het zegt.... dat was ik idd vergetenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef blomst het volgende:
[..]
In het begin heeft ze ook al gebrobeert te bonden met Eric tegen Huub, is iedereen dat vergeten?
vreemd in het geciteerde gesprek vannacht, gaf ze aan een show voor mannen te willen houden; misschien zat er nog wat voor haar bijquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen haar nieuwe vriendin Amanda: Ik vind Quinten echt wel leuk. Als ik verliefd om hem zou worden is het ok maar als het niet zo is is het ook goed. Dan breng ik mezelf niet in moeilijkheden.
Ze is dus nog laf ook, bang dat ze goedkoop gevonden gaat worden door de streamers denk ik.......te laat Lieke, je bent al volledig door het ijs gezakt wat mij betreft.
geen spelt tussen te krijgen... klopt als een bus.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef akveor het volgende:
Ik wil de Cosser vannacht even bedanken voor het verslag van Lieke en Jaap. Verhelderend en duidelijk.
Ik erger me kapot aan Lieke en haar schijnheilige gedrag. Zij denkt dat ze het slim heeft gespeeld. Ik bekijk haar gedrag met walging. De eerste 3 maanden heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven
-knip lang verhaal-
Geniet van Brian, alsje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:
wil/kan iemand die screens posten aub?
Brain heb ik niet gezien omdat ie ging rappen cq playbacken. Toen werd er gezapt.
huub zat zeer zeker aan de dope. zn ogen tiefde er bijna uit man.
Ha ha ha.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef akveor het volgende:
Ik wil de Cosser vannacht even bedanken voor het verslag van Lieke en Jaap. Verhelderend en duidelijk.
Ik erger me kapot aan Lieke en haar schijnheilige gedrag. Zij denkt dat ze het slim heeft gespeeld. Ik bekijk haar gedrag met walging. De eerste 3 maanden heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven in haar relatie met Huub. Altijd is het hier raar gevonden dat de 'knappe' Lieke bijna out of the blue als een blok viel voor Huub. Toen ze net de villa in kwam als miljonair heb ik altijd gedacht dat ze veel meer voor Brian voelde. Natasia en Amanda hadden dat goed in de gaten. Zij keerden zich meteen tegen Lieke. Lieke maakte daarop gebruik van Huub´s liefdesverklaring waarmee Huub meteen ook geisoleerd werd van de groep. Veel, heel veel hebben zij met zijn tweeen te verduren gehad. Lieke had het erg zwaar. Maar in mijn ogen niet omdat wat haar aangedaan werd maar omdat ze geen kant uitkon in haar ´relatie´.
Huub maakte wat foutjes maar ging stug door met het binnenhalen van Jaap. In die tijd heb ik altijd gewaarschuwd voor Lieke. Haast kwijlend zag ik haar toen Jaap definitief overging naar Huub. Mijn gevoel zei me al dat dit wel eens linke soep voor Huub zou kunnen worden.
Nu is het dus zover. Een maand geleden zag Lieke haar kans schoon. Een nieuwe miljonair op komst en het oliebollenakkoord beloofde veel profilering en er mocht niemand worden weggestuurd. Je ziet haar Huub helemaal afbranden er is werkelijk helemaal niet goeds meer aan hem. Na vele malen vragen durfde zij Huub niet vertellen dat ze tegen hem ging spelen. Toen Huub zij jaardag had durfde zij dit plots wel.
Om de minste en geringste reden gaat ze bij Jaap in de masterbedroom slapen. Constant loopt ze Jaap onder zijn ballen te kietelen. En arme Jaap, altijd weinig aandacht van vrouwen gekregen en nu kan ie elke geile vraag stellen die hij maar wil. Kwijlend stelt hij Intieme vragen over het seksleven tussen Lieke en Huub. Lieke beantwoord ze allemaal met graagte. Natuurlijk wel in een negatieve context.
Waarom wordt de afspraak net nagekomen om met z´n drieen naar de finale te gaan? Belangen van het spel worden verward met relationele problemen? Problemen vanaf het begin die simpel ontstaan zijn omdat de relatie nep was. Hoe vaak is het wel niet gezegd dat het niet klopt. Vaak deed Lieke moeilijk met stemmingen omdat ze altijd net de boot miste omdat zij zo traag is. Altijd weet zij dit in Huub ipv aan zichzelf. Altijd liep zij te zeiken tegen Huub.
Nu krijgen we weer maanden met gezeik tussen Huub, Lieke en Jaap. Amanda en Brian lachen zich ondertussen kapot. Lieke is een een profiteur in het spel. Zij speelt het spel nog achterbakser dan Brian. Zij dumpt mensen wanneer zij ze gebruikt heeft die zij eerst onder valse voorwendselen naar zich toe getrokken heeft.
Ondertussen ben ik wel klaar met DGK. De streams zijn voor mij niet meer om aan te kijken als ik die schijnheilige rotkop van Lieke zie. Dan heb ik al gegeten en gedronken. Leuke spelletjes worden er niet meer gespeeld. Nee alles draait om het isoleren van Huub door dat vieze kutwijf.
Dat is de reden waarom ik denk dat ze niet in de gaten had dat ze on cam was vannacht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Desii het volgende:
[..]
vreemd in het geciteerde gesprek vannacht, gaf ze aan een show voor mannen te willen houden; misschien zat er nog wat voor haar bij
dit is dus behoorlijk in tegenspraak met wat ze vanacht zei
Ik snap er ook niets van. Ze hadden afgesproken met z'n drieen naar de finale. Vaak in stemmingen was Lieke gwoon de weg kwijt. Maar dit lijkt me steeds meer bewust door Lieke gedaan. Vooral in de laatste 2 maanden heeft zij steeds meer gekozen (ook achteraf) tegen Huub. Dat Jaap meedeed met die plannetjes vergeet zij dan voor het gemak.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
geen spelt tussen te krijgen... klopt als een bus.
ik baal zo ontzettend van die stinkhoer Lieke. Als zij nou normaal had gedaan konden ze met zn drieen B en A aanpakken, dat heeft zij verziekt en is voor mij onvergeeflijk. Ze hadden een voorsprong waar B en A helemaal niks tegen konden doen. Als ze met zn drieen A gingen bashen 24 uur per dag was of A helemaal doorgeslagen, of (waarschijnlijker) B doorgeflipt en EXIT geweest. Maar dit heeft dus fucking bitch Lieke verneukt!
Iemand helpen is iets anders dan iemand in huis nemen, Lieke heeft geen zwerver uitgenodigd in dat hok, als St Brian daar verantwoordelijk voor is laat hij het dan oplossen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:25 schreef blomst het volgende:
Palma tegen Lieke, jij hebt nog een gedeelte over in je huis, Lieke lacht wat schaapachtig en zegt daar zitten haken en ogen aan.
Met andere woorden nee geen zwerver over mijn vloer.
http://www.youtube.com/watch?v=MpVKUGaJy3Uquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:
wil/kan iemand die screens posten aub?
Brain heb ik niet gezien omdat ie ging rappen cq playbacken. Toen werd er gezapt.
huub zat zeer zeker aan de dope. zn ogen tiefde er bijna uit man.
thnxquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geniet van Brian, alsje.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=MpVKUGaJy3U
Het één sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Desii het volgende:
[..]
vreemd in het geciteerde gesprek vannacht, gaf ze aan een show voor mannen te willen houden; misschien zat er nog wat voor haar bij
dit is dus behoorlijk in tegenspraak met wat ze vanacht zei
En terecht dat ze het spel speelt. Maar de manier waarop heb ik geen bewondering voor. En idd Lieke wil altijd winnen. En heeft ze niet gewonnen dan probeert ze achteraf wel haar gelijk te halen. Lieke is idd vanaf het begin alleen maar bezig het spel te spelen en dat doet ze keihard en het mag behoorlijk ten koste gaan van zichzelf. Daarbij wil ik nog opmerken dat ik slechts anderhalf gesprek heb gezien wie de echte Lieke was. Verder heb ik nooit een echt open en eerlijk gesprek van haar gezien.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:44 schreef Gert het volgende:
Lieke speelt het spel.
Zoals al eerder opgemerkt, was er van begin af aan twijfel over haar oprechtheid mbt haar verliefdheid op Huuib.
Pas na een hele tijd kreeg ze het voordeel van de twijfel. De aanhouder wint.
Nu blijkt dat Lieke zeer berekenend bezig is met maar één ding: het spel. En daarvoor vindt ze het geen punt om keihard met gevoelens van anderen te spelen, en zich maandenlang te laten neuken door iemand voor wie ze weinig tot niets voelt.
Lieke wil altijd winnen, en het maakt niet uit hoe. Zelfs de kleinste discussies. Het is een nare, harde, zelfingenomen vrouw. Die zichzelf nu aan het overschatten is.
Het is misschien niet verheffend, en het getuigt niet van een prettig karakter. Maar hee: dit is DGK, en dat is nu eenmaal geen promotie-campagne van het humanistisch verbond.
das waar als je poly-amoureus bent niet....... maar Lieke zegt zelf niet snel verliefd te worden en als ze nu zegt verliefd te zijn, ga je niet een mannen-show organiseren...... want zij doet het niet voor de tv-momentjes ze is uber-sociaal politiek correct........quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Even een samenvatting van de oprechte Lieke:
- Met haar baas op een hotelkamer waar zijn vrouw achterkomt (zoiets was het toch?)
- Met 2 vreemde gasten naar het buitenland en toen in de problemen raken omdat die gasten er blijkbar wat voo terugverwachten.
- PopiHuub wordt haar vriendje en mevrouw komt de kooi in
- DJ Quinten is hot, en DJ , dus we worden verliefd op Quinten
Jaap en Huub hebben een hele tijd geleden met Lieke een gesprek gehad dat zij wel heel erg vaak "toevallig"in een situatie terecht komt.
En op zich is er niets mis mee, als je er dan maar niet zo sneaky over doet. Zeg gewoon : "Huub, jij bent hier de verliezer want ik ben over jou rug heen de villa in gekomen en ga er straks met je sidekick vandoor".
Dan zou ik er nog best wat respect voor kunnen hebben, dan is zij gewoon de nieuwe Ludo in het verhaal.
Maar zij is nog erger dan Holy Kubatz! Zij moet iemand afbranden onder het mom van: "Hey, doe je ding, maar hou het bij jezelf en doe ht niet over mijn rug"
Denk dat het hele "liefde maakt blind"in dit geval eerder opgaat voor Huub, die maar niet in wil zien wat ze hem aandoet, dan voor Lieke.
Al vind ik Riri wel stoer dat ze zo achter Lieke blijft staan, terwijl er een hoop anders over denken.
Dat ze het spel speelt heb ik geen enkele moeite mee, wel de manier waarop, wat je zelf al zegt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:44 schreef Gert het volgende:
Lieke speelt het spel.
Zoals al eerder opgemerkt, was er van begin af aan twijfel over haar oprechtheid mbt haar verliefdheid op Huuib.
Pas na een hele tijd kreeg ze het voordeel van de twijfel. De aanhouder wint.
Nu blijkt dat Lieke zeer berekenend bezig is met maar één ding: het spel. En daarvoor vindt ze het geen punt om keihard met gevoelens van anderen te spelen, en zich maandenlang te laten neuken door iemand voor wie ze weinig tot niets voelt.
Lieke wil altijd winnen, en het maakt niet uit hoe. Zelfs de kleinste discussies. Het is een nare, harde, zelfingenomen vrouw. Die zichzelf nu aan het overschatten is.
Het is misschien niet verheffend, en het getuigt niet van een prettig karakter. Maar hee: dit is DGK, en dat is nu eenmaal geen promotie-campagne van het humanistisch verbond.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef HoneyBunny het volgende:
- Met haar baas op een hotelkamer waar zijn vrouw achterkomt (zoiets was het toch?)
- Met 2 vreemde gasten naar het buitenland en toen in de problemen raken omdat die gasten er blijkbar wat voo terugverwachten.
Jaap en Huub hebben een hele tijd geleden met Lieke een gesprek gehad dat zij wel heel erg vaak "toevallig"in een situatie terecht komt.
En op zich is er niets mis mee, als je er dan maar niet zo sneaky over doet. Zeg gewoon : "Huub, jij bent hier de verliezer want ik ben over jou rug heen de villa in gekomen en ga er straks met je sidekick vandoor".
Dan zou ik er nog best wat respect voor kunnen hebben, dan is zij gewoon de nieuwe Ludo in het verhaal.
Maar zij is nog erger dan Holy Kubatz! Zij moet iemand afbranden onder het mom van: "Hey, doe je ding, maar hou het bij jezelf en doe ht niet over mijn rug"
Denk dat het hele "liefde maakt blind"in dit geval eerder opgaat voor Huub, die maar niet in wil zien wat ze hem aandoet, dan voor Lieke.
Al vind ik Riri wel stoer dat ze zo achter Lieke blijft staan, terwijl er een hoop anders over denken.
1) Dat zou ik ook wel waarderen van Lieke, als ze dat zou zeggen, ik denk dat ze dat ook nog wel doet maar niet nu, dat komt nog. Als Huub eruit is ofzo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef HoneyBunny het volgende:
-knip-
1) En op zich is er niets mis mee, als je er dan maar niet zo sneaky over doet. Zeg gewoon : "Huub, jij bent hier de verliezer want ik ben over jou rug heen de villa in gekomen en ga er straks met je sidekick vandoor".
-knip-
2) Al vind ik Riri wel stoer dat ze zo achter Lieke blijft staan, terwijl er een hoop anders over denken.
Hear, hear.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Je vergeet voor het gemak dat Lieke voor dat gesprek van vanacht al goed met Amandel omging.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef HoneyBunny het volgende:
En ook Tilly moet eraan geloven:
Lieke: Ik voel me echt heel erg goed. En ik kan de laatste tijd echt goed met Amanda, ik begin het echt steeds meer een leuke meid te vinden.
(met de uitspraak van vannacht in mijn achterhoofd "ga het anders bij Brian en Amanda proberen, Huub kan er eventueel ook uit" klinkt dit echt alles behalve oprecht)
Jaap denkt dat ie TV maakt door hen erin te laten. Ik hoop op een nieuwe voor Huub en dat ie keihard tegen Jaap en Lieke gaat spelen. Ik snap Jaap ook wel dat ie alle opties openhoudt die ie aangeboden krijgt. Maar er bestaat ook nog zoiets als loyaal zijn. Maar daar komen echte gevoelens bijkijken en gevolens zijn een probleem voor Jaap.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze het spel speelt heb ik geen enkele moeite mee, wel de manier waarop, wat je zelf al zegt.
Ik hoop dat Jaap haar zo verschrikkelijk in de zeik neemt en samen met Huub keihard tegen haar gaat spelen.
Opzouten met dat zure rotwijf.
Huub deed hetzelfde tegen Tillyquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke vertelt weer in geuren en kleuren wat Huub allemaal fout heeft gedaan de afgelopen tijd. Zo zegt ze onder andere: "Ik weet totaal niet wat ik aan hem heb, de ene keer doet hij heel lief en de andere keer ben ik weer een bitch en nep". Hierbij laat ze altijd de reden waarom Huub haar heeft uitgescholden achterwege. Tevens zegt ze tegen Tilly dat ze het de laatste tijd prima kan vinden met Amanda.
[ afbeelding ]
de reden dat lieke al weken 24 uur per dag huub tegen iedereen aan het afzeiken is is heel eenvoudig:quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef HoneyBunny het volgende:
-knip-
Lieke werd in een neerwaartse spiraal getrokken omdat ze haar fake relatie met Huub niet meer trok.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:59 schreef riri het volgende:
Lieke ziet er ook veel beter uit...minder vermoeid...mooiere glans op haar huid...
slaapt veel beter
Lieke werd door Huub in een neerwaartse spiraal getrokken...net zoals hij met zijn eigen lichaam omgaat...altijd on the edge leven totdat je in het ravijn dondert
Ik denk echt dat Jaap haar vannacht heeft uit zitten horen. Hij zei ook dat ze niet op de streams waren omdat de plasma niets zei. Dat kwam er zo raar uit. En daarbij vroeg Jaap aan Lieke wat pathelogisch betekende. Jaap lijkt me letterlijk de Dikke van Dale dus lijkt me stug dat hij dat niet wist.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze het spel speelt heb ik geen enkele moeite mee, wel de manier waarop, wat je zelf al zegt.
Ik hoop dat Jaap haar zo verschrikkelijk in de zeik neemt en samen met Huub keihard tegen haar gaat spelen.
Opzouten met dat zure rotwijf.
Lieve Riri, Lieke doet het echt tegen iedereen die dat hol inkomt. Dat ben je toch wel met me eens. Heel de dag heeft ze het over Huub! Heel de dag! Tot aan half 6 's nachts aan toe. Het is alleen maar Huub Huub Huub. Als ze echt zo lekker in dr vel zit dan doe je dat toch niet????quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef riri het volgende:
[..]
Huub deed hetzelfde tegen Tilly
Bij Tilly lucht iedereen zijn of haar hart
Nou, ik vind Lieke best leuk, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat haar 'vriendschap' met Amanda niet om Amanda draait, dus dat ze haar de laatste tijd echt leuk begint te vinden dat neem ik met een korrel zout.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat Lieke voor dat gesprek van vanacht al goed met Amandel omging.
Daar heb ik haar nog nooit over horen praten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef pullup het volgende:
Twee vragen:
1. Heeft iemand al kunnen ontdekken wat voor ' vreselijks ' Huub haar nu daadwerkelijk heeft aangedaan wat zou kunnen rechtvaardigen dat ze hem nu zo aan het demoniseren is. Het moet wel behoorlijk heftig zijn want over die aanranding hoor je haar nooit.
2. Heeft iemand haar ook maar een keer horen toegeven dat ze op een of andere manier fout zit in haar standpunten of meningen. Bijvoorbeeld dat het tegen iemand anders melden dat ze Huub eruit stemt en niet tegen Huub zelf.
Heb jij het programma de afgelopen anderhalf jaar wel gevolgt? Hoe vaak heeft Lieke fysiek geweld gebruikt in de villa? Heb je haar mensen zien aanranden? Heeft ze Nena geneukt achter een muurtje terwijl die duidelijk "niet doen" zei? Heeft ze Amanda meer dan een jaar lang geestelijk kapot gemaakt? En zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Maar zij is nog erger dan Holy Kubatz!
Daar kan ik me in vinden. Mooi beredeneerd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
de reden dat lieke al weken 24 uur per dag huub tegen iedereen aan het afzeiken is is heel eenvoudig:
lieke weet dat wat zij met huub heeft gedaan (nep-relatie) heel erg smerig en vals was, en ze is ervan overtuigd dat de andere dat ook zo zien. daarom moet ze constant huub afzeiken, zodat de andere haar gaan begrijpen en haar beter zullen vinden dan huub.
conclusie: ze weet dat ze een enorme bitch is en wil iedereen (plus haarzelf) overtuigen dat huub het verdient.
Vanaf het moment dat de FEBO tegen haar heeft gezegd dat ze ht eens bij Amanda en Brian moest poberen! (en dat was niet vannacht, ze vertelde het alleen vannacht tegen Jaap)quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat Lieke voor dat gesprek van vanacht al goed met Amandel omging.
Geheel volgens de spelregels van de gouden kooi.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:07 schreef akveor het volgende:
Daar kan ik me in vinden. Mooi beredeneerd.
Onder valse voorwendselen een relatie begonnen en beeindigd. Nooit was de echte Lieke te zien maar nu wordt het steeds duidelijker. Eeen keihard wijf die alleen maar oog heeft voor haar eigen waarheid en ze doet er alles aan om iedereen daarvante overtuigen. Maar ze gaat daarbij wel aan het gevoel van anderen voorbij die weten dat het niet klopt.
1.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef pullup het volgende:
Twee vragen:
1. Heeft iemand al kunnen ontdekken wat voor ' vreselijks ' Huub haar nu daadwerkelijk heeft aangedaan wat zou kunnen rechtvaardigen dat ze hem nu zo aan het demoniseren is. Het moet wel behoorlijk heftig zijn want over die aanranding hoor je haar nooit.
2. Heeft iemand haar ook maar een keer horen toegeven dat ze op een of andere manier fout zit in haar standpunten of meningen. Bijvoorbeeld dat het tegen iemand anders melden dat ze Huub eruit stemt en niet tegen Huub zelf.
Ze is anders meerdee malen door Huub duidelijk gemaakt dat dit een van de dingen was die voor hem acht niet door de beugel konden. Hij was een week bezig om opheldering te krijgen, is acht uur vertrokken op zijn uitje ivm zijn jaarverblijf in de kooi en moet horen dat ze tegenover Janice aangaf dat ze hem eruit ging stemmen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Daar heb ik haar nog nooit over horen praten.
Yep, check je PM.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:10 schreef Margo37 het volgende:
BQ heb je mijn pm ontvangen, eerste keer dat ik die hier verstuurt heb dus ik vraag het maar ff
1. Volgens mij kreeg ik op dat geluidsfragent van vannacht mee dat het ging om iets wat tegen Brian en Amanda was gezegd, of juist niet. Maar het fijne weet ik er ook niet van.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef pullup het volgende:
Twee vragen:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
1. Volgens mij kreeg ik op dat geluidsfragent van vannacht mee dat het ging om iets wat tegen Brian en Amanda was gezegd, of juist niet. Maar het fijne weet ik er ook niet van.
2. Ik vind niet dat Lieke daar fout zat, ze is hem geen verantwoording schuldig.
En dat is precies de reden dat ik Lieke echt niet meer kan zetten. Ik heb vanaf dag 1 al mijn twijfels bij Lieke gehad zoals zovelen en inmiddels is ze dus echt door de mand gevallen met dank aan Jaap in het gesprek van vannacht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is anders meerdee malen door Huub duidelijk gemaakt dat dit een van de dingen was die voor hem acht niet door de beugel konden. Hij was een week bezig om opheldering te krijgen, is acht uur vertrokken op zijn uitje ivm zijn jaarverblijf in de kooi en moet horen dat ze tegenover Janice aangaf dat ze hem eruit ging stemmen.
Hier zijn meerdere gesprekken over geweest en ik eb haar nog geen moment horen zeggen dat ze dit wellicht anders had moeten doen. Een simpele verontschuldiging was waarschijnlijk voldoende geweest om een klein beetje de vieze smaak die Huub hierbij heeft gekregen weg te nemen. Maar ze is hem nog geen centimeter tegemoet gekomen.
Ik volg de streams vanaf vorig jaar januari, en lees de COS-jes ook vanaf die tijd. Zal dan ook even netjes op je punten reageren voor je want je begrijpt me denk ik niet helemaal goed;quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heb jij het programma de afgelopen anderhalf jaar wel gevolgt? Hoe vaak heeft Lieke fysiek geweld gebruikt in de villa? Heb je haar mensen zien aanranden? Heeft ze Nena geneukt achter een muurtje terwijl die duidelijk "niet doen" zei? Heeft ze Amanda meer dan een jaar lang geestelijk kapot gemaakt? En zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.
Dat mensen tegen Lieke zijn...oke. Maar als ze nu ineens gaan beweren dat ze erger is dan Brian, dan zijn die personen toch echt helemaal de weg kwijt...
En Lieke is oerstom als ze denkt dat dat van Amanda's kant oprecht is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze is zelfs nog erger. Bij Brian komt het fysieke uit frustraties. Zij probeert doelbewust karaktermoord te plegen ten voordele van zichzelf. Maanden was Huub goed genoeg. Hij mocht zelfs hoor kut uitwonen. Alles voor backup. Maanden heeft Huub geprobeert Jaap naar zich toe te trekken. Een Jaap die niets van Lieke moest. Zich aan haar ergerde en op een gegeven moment zelfs niet meer bij de internetshow wou hebben. Huub wou niet zonder haar. En nu denkt mevrouw alleeen nog maar aan zichzelf. Huub lijkt niets voor haar betekend te hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heb jij het programma de afgelopen anderhalf jaar wel gevolgt? Hoe vaak heeft Lieke fysiek geweld gebruikt in de villa? Heb je haar mensen zien aanranden? Heeft ze Nena geneukt achter een muurtje terwijl die duidelijk "niet doen" zei? Heeft ze Amanda meer dan een jaar lang geestelijk kapot gemaakt? En zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.
Dat mensen tegen Lieke zijn...oke. Maar als ze nu ineens gaan beweren dat ze erger is dan Brian, dan zijn die personen toch echt helemaal de weg kwijt...
Dat vind ik nu juist niet want ze hadden wat dat betreft een duidelijke afspraak maar in dit geval gaat het me meer om de manier waarop zij zich in discussies opstelt. Ik heb haar dus werkelijk nooit gedurende een discussie ook maar een duimbreed zien toegeven.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
2. Ik vind niet dat Lieke daar fout zat, ze is hem geen verantwoording schuldig.
Eens. Maar wat mij betreft mag zij door haar spelkeuze figuurlijk doodvallen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geheel volgens de spelregels van de gouden kooi.
Mike was op uitnodiging in dat hok. Het plan was om hem te helpen, nou.....dat hebben we gezien.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:17 schreef Guuskeee het volgende:
als het goed is (volgens de woorden van mikey zelf) is dit dus de laatste dag van de zwerver.
hij heeft ook echt helemaal niks toegevoegd in de kooi.
+1.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is zelfs nog erger. Bij Brian komt het fysieke uit frustraties. Zij probeert doelbewust karaktermoord te plegen ten voordele van zichzelf. Maanden was Huub goed genoeg. Hij mocht zelfs hoor kut uitwonen. Alles voor backup. Maanden heeft Huub geprobeert Jaap naar zich toe te trekken. Een Jaap die niets van Lieke moest. Zich aan haar ergerde en op een gegeven moment zelfs niet meer bij de internetshow wou hebben. Huub wou niet zonder haar. En nu denkt mevrouw alleeen nog maar aan zichzelf. Huub lijkt niets voor haar betekend te hebben.
Het is aan Huub te danken dat zij ook bij Jaap zit want zonder had ze het totaal niet gered. Alles gooit ze op de relatie en dat Huub liegt en bedriegt. Het is een vals ondankbaar wijf. Achterbakser en gemener dan Brian.
Oh ik weet wel wat je bedoelde hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef HoneyBunny het volgende:
want je begrijpt me denk ik niet helemaal goed;
...
Nogmaals ik deed die vergelijking ivm sneaky gedrag, niet met fysiek geweld.
Ik ben met je eens dat ze iemand weleens wat meer tegemoet mag komen, in het algemeen dan. Maar in het genoemde voorbeeld vind ik dat haar geen blaam treft, ja, het was misschien netter geweest maar verdient Huub dat wel? Ik had in die situatie ook vast gedacht: fock jou!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist niet want ze hadden wat dat betreft een duidelijke afspraak maar in dit geval gaat het me meer om de manier waarop zij zich in discussies opstelt. Ik heb haar dus werkelijk nooit gedurende een discussie ook maar een duimbreed zien toegeven.
Je zou dit kunnen zien als een sterke overtuiging in haar eigen standpunten maar ik vind het steeds duidelijker dat ze gewoon niet wil horen wat iemand anders er werkelijk van vind
-die vreemde gasten waren vrienden van haar vriendin...met haar vriendin is ze meegegaan en ze kwamen erachter dat die jongens niets anders deden dan achter de pokertafel zitten dag en nacht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Hoor Lieke nog roepen met die rijbewijs stemming : "Ik maak er mijn persoonlijke missie van Mikey te helpen".quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mike was op uitnodiging in dat hok. Het plan was om hem te helpen, nou.....dat hebben we gezien.
Een horloge van Brian en misschien een moblieltje van Amanda, tsjong jonge.
De FEBO moet zich rotschamen dat ze die man hebben laten proeven hoe het is om een huis en normaal eten te hebben en hem nu zomaar op straat schoppen en dit alleen maar omdat St. Brian een half jaar een keer aangegeven heeft dat het zo leuk zou zijn als er een zwerver in dat hok zou komen.
Juist, en daarom irriteer ik me zo aan haar. Het maakt niet uit wat er gebeurt, zij heeft in haar ogen ALTIJD juist gehandeld en de anderen zijn altijd fout. Dit is tijdens het verbreken met haar relatie met Huub erg duidelijk geworden imo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist niet want ze hadden wat dat betreft een duidelijke afspraak maar in dit geval gaat het me meer om de manier waarop zij zich in discussies opstelt. Ik heb haar dus werkelijk nooit gedurende een discussie ook maar een duimbreed zien toegeven.
Je zou dit kunnen zien als een sterke overtuiging in haar eigen standpunten maar ik vind het steeds duidelijker dat ze gewoon niet wil horen wat iemand anders er werkelijk van vind
ook een mogelijkheid is dat lieke niet zo sterk in haar schoenen staat als ze doet voorkomen. het is heel logisch dat onzekere mensen juist heel zeker willen overkomen, om hun onzekerheid te verbergen. dat verklaart ook haar stugheid en blindheid voor andermans standpunten: zolang zij niet toegeeft blijft in haar hoofd het plaatje van de 'zekere lieke' overeind, en denkt ze dat andere haar ook als 'niet onzeker' zien.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vertelde Mike vanochtend aan de ontbijttafel tegen José die het hier heel duidelijik niet mee eens was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
Wat is er van waar dat Mikey aan Jaap heeft gevraagd of hij de hond wilt houden, zodat dat beest in ieder geval eten en een dak boven zijn hoofd heeft?
Tuurlijk wel Riri, je kan het! Lieke kan Brian ook prima verdragen na de trappen die hij haar heeft gegeven. Ze kan zelfs nog met hem knuffelen! Je voelt je daar vast keigoed!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef riri het volgende:
Ikzelf zou als ik in dat huis zou zitten Huub niet eens meer om mij heen kunnen dulden na alles wat hij geflikt heeft...nog een wonder van haar dat ze uberhaupt tegen hem spreekt,ik zou het niet kunnen
Tuurlijk. Dta is hoe Lieke over wil komen. Als het nette meisje, die erg sterk in haar schoenen staat. Dat wil iedereen daar eigenlijk toch. Het had alleen netter geweest als ze helemaal open kaart zou spelen. Speel de rol van Bitch dan, en doe het goed. Je kan niet niet beide rollen spelen. Of Bitch of Lieverdje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ook een mogelijkheid is dat lieke niet zo sterk in haar schoenen staat als ze doet voorkomen. het is heel logisch dat onzekere mensen juist heel zeker willen overkomen, om hun onzekerheid te verbergen. dat verklaart ook haar stugheid en blindheid voor andermans standpunten: zolang zij niet toegeeft blijft in haar hoofd het plaatje van de 'zekere lieke' overeind, en denkt ze dat andere haar ook als 'niet onzeker' zien.
Vanmorgen heeft ze gezegd dat ze Mikey niet de straat op zal laten gaan zoals het er nu uiziet en er alles aan zal doen dat hij een dak boven zijn hoofd heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoor Lieke nog roepen met die rijbewijs stemming : "Ik maak er mijn persoonlijke missie van Mikey te helpen".
Toen nu toe heeft ze elke dag alleen nog maar lopen zeiken over Huub. Mikey is alweer vergeten.
Ik zou dat nooit kunnen...jij?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tuurlijk wel Riri, je kan het! Lieke kan Brian ook prima verdragen na de trappen die hij haar heeft gegeven. Ze kan zelfs nog met hem knuffelen! Je voelt je daar vast keigoed!
Die heeft in dit jaar al lang zijn 10.000 euro opgerookt en gebruikt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef riri het volgende:
Huub...50 sigaretten per dag rookt hij...2 pakjes dus![]()
Hij is echt over een tijd kandidaat voor een hartinfarct....
Oh ja, en die spiegel met Huub zn verjaardag!! Was inderdaad heel lief van dr!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:32 schreef riri het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft ze gezegd dat ze Mikey niet de straat op zal laten gaan zoals het er nu uiziet en er alles aan zal doen dat hij een dak boven zijn hoofd heeft.
Ik weet niet wat Lieke met achter allemaal heeft geregeld...ze doet vaak dingen die anderen helemaal niet door hebben omdat ze er nooit veel ruchtbaarheid aan geeft...toen met de sinterklaascadeautjes heeft ze dat ook allemaal geregeld en voor eenieder een gedicht geschreven zonder dat ook maar iemand dat door heeft gehad.
das waarquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef riri het volgende:
[..]
Huub deed hetzelfde tegen Tilly
Bij Tilly lucht iedereen zijn of haar hart
Volgens mij spoorde ze hem laatst aan om sollicitatiebrieven te schrijven (en ik kreeg de indruk dat ze hem wel wilde helpen), maar Mikey ging er niet op in.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hoor Lieke nog roepen met die rijbewijs stemming : "Ik maak er mijn persoonlijke missie van Mikey te helpen".
Toen nu toe heeft ze elke dag alleen nog maar lopen zeiken over Huub. Mikey is alweer vergeten.
Nou heb een soortgelijke situatie op mijn werk (om maar even heel persoonlijk te worden). Daar heeft iemand mij wat geflikt maar ik kan niet om diegene heen. Ik kan daar normaal tegen doen, heb het er niet meer over (want ik bn er dus wel echt klaar mee) alleen hij hoeft niet met zijn handjes aan mij te zitten. Ik zal hem dan ook niet meer als vriend zien/gebruiken!quote:
Huub heeft haar daarvoor vaak genoeg gewaarschuwd, hij doet er alles voor om tv te maken te winnen hoe je het noemen wilt, een relatie kwam daarbij op de tweede plaats. Hoe vaak heb je hem toen ze net in de villa zat en weer eens lekker zat te drammen niet horen zeggen om er een end aan te maken? Ze heeft dus vaak genoeg de kans gehad om de relatie te verbreken maar dt heeft ze niet gedaan, ik had allang vertrokken. En nu zeikt en zeurt ze liever over hoe slecht huub haar wel niet behandeld heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef riri het volgende:
Ikzelf zou als ik in dat huis zou zitten Huub niet eens meer om mij heen kunnen dulden na alles wat hij geflikt heeft...nog een wonder van haar dat ze uberhaupt tegen hem spreekt,ik zou het niet kunnen
Och wat maakt het uit hoe hij z`n leven kapot maakt. Maar geld is geen probleem daar. Als je kijkt naar de kappers-kosten voor Natasja en Amanda dan is die 10.000 euro van Huub nietsquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die heeft in dit jaar al lang zijn 10.000 euro opgerookt en gebruikt.
Sigaretten kosten toch 5 euro per pakje?
Is toch al minstens ¤ 3650,00 en dan de drank er nog bij, waar hij ook wel raad mee weet.
Daarbij krijgen de miljonairs royaal te eten,hebben ze personeel enz. enz. enz. enz.
Die ¤ 10.000,00 zijn dus al verteerd.
Dat denkt ze ook vast niet. Maar het gaat nu vooral om de wedstrijd tegen Huub. En the enemy of her enemy is her friend.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En Lieke is oerstom als ze denkt dat dat van Amanda's kant oprecht is.
Die spiegel was toch een idee van achter? Ik las dat ze hem later manchetknopen had gegeven.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oh ja, en die spiegel met Huub zn verjaardag!! Was inderdaad heel lief van dr!
Kom op, het is een beeld wat je wilt scheppen naar de buitenwereld. Uiterlijke schijn heet dat. En dat is wat mij zo irriteerd!
Oh ja je hebt gelijk!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
De redactie heeft ons wel, waar zij ons hebben willen.
We praten voor 80% over Lieke, Huub en Jaap.
Amanda en Brain, blijven zo goed als buiten spel.
Ik had hetzelfde geven...nog een veel grotere spiegel...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Kom op, het is een beeld wat je wilt scheppen naar de buitenwereld. Uiterlijke schijn heet dat. En dat is wat mij zo irriteerd!
Dan is het maar goed dat je er níet zit Ririquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef riri het volgende:
Precies. Nu zitten we al op het "Lieke is erger dan Brian" niveau. En over een maand gaan we waarschijnlijk naar het "Brian valt eigenlijk best wel mee" niveauquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Joh! Dat heb ik niet meegekregen! Dat is dan wel weer meselijk van dr. Jammer alleen dat ze zich voor dat spiegel-gebeuren heeft laten lenen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die spiegel was toch een idee van achter? Ik las dat ze hem later manchetknopen had gegeven.
Ik vind het nog niet zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Mike vanochtend aan de ontbijttafel tegen José die het hier heel duidelijik niet mee eens was.
Mike weg, hond weg.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Lijkt me wel een heel mooi plaatje om op het laatst Brain tegen Amanda te zien spelen.
Volgens mij, gaat het er dan niet zo zachtjes aan toe.
Brain vermoord Amanda. Gaat de bak in, dus niemand wint de Kooi.
Misschien is het wel zo dat Mikey helemaal niet aan een huisje en een baan geholpen wilt worden. Misschien is het zwerver zijn wel zijn eigen keuzen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij spoorde ze hem laatst aan om sollicitatiebrieven te schrijven (en ik kreeg de indruk dat ze hem wel wilde helpen), maar Mikey ging er niet op in.
Die hond is volgens mij al best wel oud. Ik weet niet hoe lang Mickey haar al heeft, maar vraag me af of je zo`n hond in haar nadagen dan ergens anders moet onderbrengen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het nog niet zo'n slecht idee.
En zodra Mikey zijn draai gevonden heeft, een huisje, een baan, dan de hond weer terug naar hem.
Dit is de koudste tijd van het jaar. En Mikey heeft zelfs dat bootje niet meer.
neeeje! over 1 maand is lieke eruit en is brian weer vijand #1quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Precies. Nu zitten we al op het "Lieke is erger dan Brian" niveau. En over een maand gaan we waarschijnlijk naar het "Brian valt eigenlijk best wel mee" niveau
Weer eens.... Lieke denkt dat we genoegen nemen met dat uiterlijke vertoon...zelf wil ik zien wie zij is. In acht maanden anderhalf gesprek waarin je kon zien wie Lieke is. Dat is belachelijk weinig. Mensen hebben een hekel aan Huub (begrijpelijk) maar die laat zichzelf wel zien. Zelf heb ik een hekel aan mensen die niet benaderbaar zijn en zichzelf afsluiten voor hun eigen gevoel. Daarbij hun gevoel maskeren ten koste van een ander.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Brian heeft z`n ware gezicht al vaak genoeg laten zien. Zonder pilletjes, off-camera momenten in het hokje, of het verbod aan bewoners om hem kwaad te maken zou ie allang iemand het ziekenhuis in geslagen hebben (of erger)... Brian is helemaal niet geschikt voor een "spel" dat DGK is was, hij heeft daar niet genoeg controle over zichzelf voor. Het is dus voorkomen belachelijk dat zo`n iemand naar de overwinning geloodst wordt...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:42 schreef riri het volgende:
![]()
Ik denk ook dat Brian op het laatst zijn ware gezicht niet meer kan verbergen...niet als alles straks op scherp staat...
Jammer genoeg heeft ze daar weinig over te zeggen als de miljonairs besluiten dat ze haar willen houden en het mag van achter, ze is toch maar gewoon hoofd huishouding?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Mike vanochtend aan de ontbijttafel tegen José die het hier heel duidelijik niet mee eens was.
Mike weg, hond weg.
Lieke gaat er niet uit, want dan heb je een padstelling in de villa van Huub&Jaap tegen Brian&Amanda en dan heb je een probleem aangezien Brian en Amanda geen TV willen maken (en dat ook niet hoeven), dan heb je 0 verhaal lijnen en ben je volledig afhangkelijk van gastspelers en eventueel een nieuwe bewoner.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:45 schreef Guuskeee het volgende:
neeeje! over 1 maand is lieke eruit en is brian weer vijand #1
dus volgens jou is het spel nu afgelopen als er geen nieuwe bijkomt?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lieke gaat er niet uit, want dan heb je een padstelling in de villa van Huub&Jaap tegen Brian&Amanda en dan heb je een probleem aangezien Brian en Amanda geen TV willen maken (en dat ook niet hoeven), dan heb je 0 verhaal lijnen en ben je volledig afhangkelijk van gastspelers en eventueel een nieuwe bewoner.
De echte ware gezichten zullen we naar het eind van het spel als er veel meer druk op de spelers komt te staan wel gaan zien...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef Desii het volgende:
[..]
das waar
Maar toch hoor je Huub eigenlijk nooit wat slechts over Lieke zeggen en dat kan ik wel waarderen...... je valt erg over dat filmpje........ maar toch kan je daar weinig op baseren
1. je valt halverwege een gesprek ergens in... hij noemt haar bitch (waarop Joris zegt, je had het kunnen verwachten; dus het zal wel iets met het uitstemmen te maken hebben).... Hij heeft al vaker aangegegeven dat hij het een naai-actie van haar vind; dat dit allemaal niet recht in zijn gezicht is uitgesproken.
2. dat als het mag van "achter" ze Lieke eruit gaan stemmen........ toch blijf ik het idee houden, dat Huub op basis van vriendschap echt verder wil met Lieke in het spel en hij haar eruit zou stemmen als de verstandhouding tussen hun niet verbeterd.
Ik heb zelf meer vertrouwen in Huub ipv Lieke, doordat hij zo'n flapuit is en regelmatig dingen eruit gooit; die hij beter voor zich kan houden.....
Lieke is veel terughoudender en doordachter in der acties en voor het spel is dat natuurlijk veel beter.
die gedichten wisten wij wel, maar de andere bewoners niet (Huub kwam er wel achter, dacht ik)quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:32 schreef riri het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft ze gezegd dat ze Mikey niet de straat op zal laten gaan zoals het er nu uiziet en er alles aan zal doen dat hij een dak boven zijn hoofd heeft.
Ik weet niet wat Lieke met achter allemaal heeft geregeld...ze doet vaak dingen die anderen helemaal niet door hebben omdat ze er nooit veel ruchtbaarheid aan geeft...toen met de sinterklaascadeautjes heeft ze dat ook allemaal geregeld en voor eenieder een gedicht geschreven zonder dat ook maar iemand dat door heeft gehad.
lieke reageerd meer met gevoel???quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef riri het volgende:
[..]
De echte ware gezichten zullen we naar het eind van het spel als er veel meer druk op de spelers komt te staan wel gaan zien...
Maar zoals het er nu voorstaat zijn Huub en Jaap het meest gewetenloos in het spel...zoals Huub zelf ook zegt...Brain ook maar die zegt het niet....Lieke en Amanda reageren meer met gevoel.
We komen er vanzelf wel achter...maar zoals ik mensen in kan schatten in het echte leven zit ik er naar mijn idee niet ver naast zoals ik denk dat ze echt in elkaar zitten.
Ik heb in het verleden mijn gevoelens wat betreft mensen weleens om de goede vrede naar achteren geschoven omtwille van andere mensen...achteraf bleek dat als ik mijn gevoel had gevolgd beter bij mijn intuïtie had kunnen houden....ik laat mij wat dat betreft dus nooit meer sturen door anderen...mijn eigen gevoel klopt eigenlijk altijd.
Palma zei (gisteren?) tegen Brian dat ze vond dat niemand tegenwoordig meer op straat hoefde te leven en dat het dus Mikey zijn eigen keus was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo dat Mikey helemaal niet aan een huisje en een baan geholpen wilt worden. Misschien is het zwerver zijn wel zijn eigen keuzen.
Eigenlijk heeft Lieke altijd al tegen Huub gespeeld. Ze is gewoon jaloers op zijn populariteit. Mevr. Eerlijk en Oprecht is waarschijnlijk de mening toegedaan dat dit onterecht is. Zij heeft er haar taak van gemaakt dit recht te zetten. Zij baalt waarschijnlijk ook dat zij voor Huub moest kiezen in het spel omdat iedereen haar bij voorbaat al uitkotste. Maar Lieke heeft een doel: Het spel winnen en dat mag ten koste gaan van veel. Jaap wil haar een prominentere rol geven dan Amanda. Ze komt al bijna gillend klaar...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:55 schreef Desii het volgende:
[..]
die gedichten wisten wij wel, maar de andere bewoners niet (Huub kwam er wel achter, dacht ik)
Al vond ik dat sneergedicht naar Huub met de roe niet echt leuk.....
Ik vergeet ook niet haar houding in het lasergamen.... ze was al doodgeschoten en toch gaf ze nog aanwijzigen, zodat iemand anders Huub kon doodschieten die bij de andere partij zat en nog in de game was
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lieke reageerd meer met gevoel???
onbegrijpelijk dat iemand dat kan denken. lieke is de meest berekende daar in dat huis. noem mij dan een paar voorbeelden van wanneer lieke reageerde dmv haar gevoel ajb?
klopt precies.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke heeft geen gevoel... heeft vooroordelen waar en ander zich maar moet bewijzen dat het anders is. Wanneer zij verdrietig is is dat meer omdat het niet zo loopt in het spel zoals mevrouw wil. Daarom had zij het steeds moeilijker in de relatie met Huub. Hij mocht haar neuken voor backup maar het begon wel erg lang te duren voor er voor haar een aantrekkelijker scenario kwam. (Lees Jaap sluit zich bij Huub aan en zij dumpt Huub).
Volgens mij is het spel al meer dan 6 maanden afgelopen. We krijgen steeds hetzelfde script voorgeschoteld, alleen de "acteurs" veranderen steeds...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:53 schreef Guuskeee het volgende:
dus volgens jou is het spel nu afgelopen als er geen nieuwe bijkomt?
Hij moet dat takkewijf met rust laten. Het maakt Huuub een klein en zielig mannetje. En stel dat het goed komt. Hij kan haar nooit vertrouwen dus ik snap niets van Huub in deze.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef riri het volgende:
Dit is nu waar Lieke zo moe van wordt samen met Huub....
Het recht op je eigen mening steeds maar weer te moeten verdedigen....hoezo Huub? een volwassen discussie voeren zoals je zegt dat je van je vader geleerd hebt?
Dat doe je dus niet.
Verbaal probeer je anderen de loef af te steken....maar je verliest hem juist tegenover haar...
Naar mijn mening is het Huub die een heel vuil spelletje met Lieke heeft gespeeld.Tijdens het bezoek van Joris werd ook duidelijk dat alle lange relaties van Huub hetzelfde patroon hebben..Kijk de gesprekken van Huub en Hedda tijdens Hedda's eerste bezoek aan de kooi nog maar eens terug.Huub zegt tegen Hedda dat hij Lieke aardig kan manipuleren.(toen al)quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef Verida het volgende:
Er wordt de hele tijd gesuggereerd dat de 'leugen' van Huub wel mee zou vallen of zelfs helemaal niet waar zou zijn geweest, omdat Lieke nergens on stream wil vertellen wat er nou precies is gebeurd en wat de leugen van Huub was.
Het is echter wel opvallend dat ook Huub nergens de 'leugen' ontkent. Hij komt er zelfs wijselijk helemaal niet op terug. Voor mij toch wel een teken dat ons Huubje zelf ook wel donders goed doorheeft dat hij daar helemaal de fout in is gegaan.
Ik blijf Lieke nog steeds een hele sterke speler vinden. Ik vind het knap hoe zij zich staande houdt de laatste tijd. En natuurlijk is het haar goed recht om ook 'het spel' te spelen. Zij is hier heus niet alleen ingestapt voor huub zijn mooie ogen. Iedereen (behalve Amanda denk ik ) is de kooi ingegaan om voor de hoofdprijs te gaan.
Huub en Jaap zijn alleen imho de weg een beetje kwijt geraakt of door achter teveel op de mouw gespeld om nog tv maken van het spel spelen te kunnen onderscheiden.
Van mij mag Lieke winnen en anders Jaap.
Bron: VV.quote:Tilly kent het verhaal van Huub inmiddels en nu is Lieke aan de beurt om haar frustraties te spuien. “Ik kan veel incasseren en als ik om iemand geef wil ik er veel energie in steken, maar op een gegeven moment is het te laat. Dan is de deur dicht”, legt Lieke uit. “Ik ben vergevingsgezind en geef mensen veel nieuwe kansen, maar op een gegeven moment is de emmer vol”, vervolgt ze. “Voor mij is het goed zo!”
Wat is er wijffie, kun je het allemaal niet meer volgen?quote:
Lieke heeft a new best friend......kutwijf Flens, dat kan niet anders. Lieke heeft vanaf het begin heel weinig medewerking gekregen van de FEBO en nu kan ze niet meer stuk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:21 schreef Mika25 het volgende:
Is Lieke nu officieel toegetreden tot de kindjes van God? Want ooit waren alle berichtjes op VillaVandaag over Lieke negatief, maar volgens mij zie je dat nu niet meer...
je haat is niet normaal meer...moet je nou zelf je eigen posting eens teruglezenquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef akveor het volgende:
Kijk dat vieze wijf nou genieten met die zelfgenoegzame smile op d'r rotbek. Owww owww wat is zij trots dat ze Huub een kopje kleiner heeft gemaakt. Oprotten vieze tyfushoer.
Ik vond het frapant dat Jaap niet zo overtuigd was van die leugen van Huub omdat er volgens hem diverse signalen waren die zeiden dat het wel zo was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef Verida het volgende:
Er wordt de hele tijd gesuggereerd dat de 'leugen' van Huub wel mee zou vallen of zelfs helemaal niet waar zou zijn geweest, omdat Lieke nergens on stream wil vertellen wat er nou precies is gebeurd en wat de leugen van Huub was.
Het is echter wel opvallend dat ook Huub nergens de 'leugen' ontkent. Hij komt er zelfs wijselijk helemaal niet op terug. Voor mij toch wel een teken dat ons Huubje zelf ook wel donders goed doorheeft dat hij daar helemaal de fout in is gegaan.
Schamen? Dat is een begrip wat niet bestaat in DGK, in het hokje niet en in de Kooi niet. Een gepasseerd station. Kunnen we dag in dag uit aanschouwen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:28 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat zou het buitenland graag dit programma willen hebben,zo spannend,nagelsvijlen,een siliconsnol die haar zoveelste pruik aan het slopen is,in 1 woord geweldig, RTL SCHAAM JE.
Blijft mijn vraag: Wat is de leugen van Huub? Als het allemaal echt zo erg is waarom gebruikt Lieke het dan niet tegen Huub, haar hoor je er nl ook niet over. Volgens mij is het weer een trucje van de FEBO.....hup, we zeggen dat Huub gelogen heeft, Lieke moet zeggen dat dat zo is, niemand weet waar het over gaat maar het is wel de reden dat er een breuk ontstaat tussen Huub en Lieke. Een beetje toevallig allemaal en wat mij betreft een script.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vond het frapant dat Jaap niet zo overtuigd was van die leugen van Huub omdat er volgens hem diverse signalen waren die zeiden dat het wel zo was.
Toen het programma concept verkocht werd was het inderdaad een innovatief programma, een mooie balans tussen soap en spel, maar nu is het gewoon 99% soap en de weinige spelelementen komen niet echt geloofwaardig over. Weet niet of het programma verkocht zou zijn aan de VS als die amerikanen dit vantevoren voorzien hadden hoe het programma zou lopen tegen het einde. Daarvoor lopen er in de VS heel wat betere script-writers rond.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:28 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat zou het buitenland graag dit programma willen hebben,zo spannend,nagelsvijlen,een siliconsnol die haar zoveelste pruik aan het slopen is,in 1 woord geweldig, RTL SCHAAM JE.
Dat de toneelhaak dreigde voor haar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag: Wat is de leugen van Huub?
Er is wel een leugen ri. Lieke, dat heeft tie zelf toegegeven.... dat hij daar fout in is geweestquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vond het frapant dat Jaap niet zo overtuigd was van die leugen van Huub omdat er volgens hem diverse signalen waren die zeiden dat het wel zo was.
Alleen geloofde Jaap niet helemaal dat het een leugen was. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Er is wel een leugen ri. Lieke, dat heeft tie zelf toegegeven.... dat hij daar fout in is geweest
Ach, soms is onwelgevoegelijke taal hier beter te hebben dat een lawine valse berichtjes verpakt in nette zinnen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:36 schreef riri het volgende:
onwelgevoeglijke taal...snap eigenlijk niet dat men dat op zo'n forum als dit dat accepteert....voor de deelnemers is het buitengewoon onaangenaam dat iemand zich zo bedient van zulke beledigende taal.
Wat je ook van iemand vindt dat soort schelden hoeft niet...dan kan naar mijn idee ook op een andere manier
Dat gaat zeker ver!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:36 schreef riri het volgende:
onwelgevoeglijke taal...snap eigenlijk niet dat men dat op zo'n forum als dit dat accepteert....voor de deelnemers is het buitengewoon onaangenaam dat iemand zich zo bedient van zulke beledigende taal.
Wat je ook van iemand vindt dat soort schelden hoeft niet...dan kan naar mijn idee ook op een andere manier
Als dat inderdaad zo is vind ik Huub een heel zielig figuur. Helemaal als hij dit heeft gebruikt als chantage to Lieke. Zo in de geest van "het moet van het hokje", dus jij zult er wel mee moeten instemmen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Er is wel een leugen ri. Lieke, dat heeft tie zelf toegegeven.... dat hij daar fout in is geweest
hoe erg die leugen is... geen idee
heb zelf het idee, dat hij meer tv wilde maken met zijn "oude" image en ook Lieke als vriendin wilde houden.
Volgens mij is dat niet "de leugen", daar is Lieke toch zelf bij, zij zit ook regelmatig in het hokje en weet wat er speelt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat de toneelhaak dreigde voor haar.
Terwijl iedereen weet dat rustig praten met leugens verpakt in nette zinnen veel meer effect hebben! Kijk maar naar de heer Kubatz (hoewel "nette zinnen" in zijn geval tussen haakjes kanquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef Smurfin het volgende:
Ze denken hetzelfde als hun idool; als ik maar hard schreeuw en scheld dan geloven ze het wel...
Als hun idool??quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Dat gaat zeker ver!
Ze denken hetzelfde als hun idool; als ik maar hard schreeuw en scheld dan geloven ze het wel...
- toneelhaakquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is dat niet "de leugen", daar is Lieke toch zelf bij, zij zit ook regelmatig in het hokje en weet wat er speelt.
Het moet iets anders zijn of zoals ik denk, een verzonnen leugen door de FEBO, net als bij Bart.
You are so wright.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, soms is onwelgevoegelijke taal hier beter te hebben dat een lawine valse berichtjes verpakt in nette zinnen.
Dat bedoel ik dus, de FEBO is weer lekker beziggeweest en niemand die het snapt. Zal de bedoeling wel zijn, verhaallijn of script , de fora hebben het er al weken over......da's toch ook gewoon een vorm van reclame?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
- toneelhaak
- huubs oude imago
- tv momentjes scoren
en heb nog wel meer dingen gelezen. Volgens mij weet niemand wat precies de leugen is, alleen dat Huub en Lieke er niet over mogen (willen?) praten om een of andere reden...
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:59 schreef BuffyJan het volgende:
Hoi Fokkies, nog de beste wensen
Gebeurt er nog wat op de streams? Of is t weer Huub en Lieke tijd
Eeens.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:27 schreef riri het volgende:
[..]
je haat is niet normaal meer...moet je nou zelf je eigen posting eens teruglezen
Oh jee wat slordig, de beste wensen voor 2008.quote:
Volgens mij had Huub haar in vertrouwen over haar eigen toneelhaak verteld, en is Lieke dat nagevraagd bij de FEBO. Kunnen ze 2 dingen doen:quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, de FEBO is weer lekker beziggeweest en niemand die het snapt. Zal de bedoeling wel zijn, verhaallijn of script , de fora hebben het er al weken over......da's toch ook gewoon een vorm van reclame?
Voor mij ook. Ik was pro-Lieke (niet vanaf het begin, ongeveer na 2 maanden dat ze daar zat), maar als ze gaat bonden met de persoon die haar in elkaar geslagen heeft dan mag ze van mij meteen naar huis. Maar voorlopig kijk ik het nog maar even aan hoe dingen gaan lopen met die nieuwe bewoner etc. Als Lieke het hard gaat spelen (samen met die nieuwe) tegen zowel Huub als Brian, en niet alleen maar tegen Huub dan blijft ze voor mij favoriet...quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:52 schreef petraa het volgende:
Oke Huub heeft een leugen verteld over/aan Lieke. Brian en Amanda hebben Lieke aangerand, geschopt en voor alles en nog wat uitgemaakt. Nu vraag ik me af wat is erger ?
Een leugen of ..................
Wat mij betreft het laatste maar goed, ik ben maar een simpel mens.
Haar gevoel zei, ik neuk Huub, dan kom ik de kooi in.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lieke reageerd meer met gevoel???
onbegrijpelijk dat iemand dat kan denken. lieke is de meest berekende daar in dat huis. noem mij dan een paar voorbeelden van wanneer lieke reageerde dmv haar gevoel ajb?
eensquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Als hun idool??![]()
Ik ben geen 15 meer hoor!!!
We krijgen hier nu wel een zelfde soort discussie als Lieke en Huub. Is schelden zo erg? Ik zelf vind wat hij zegt namelijk een stuk duidelijker dat dat oeverloze gezever! En is het goed? Nee! Politiek correct? Nee!
Duidelijk? Ja!
We kunnen iig vaststellen dat de rol van de FEBO zeer bedenkelijk is maar dat wisten we eigenlijk al toch?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:55 schreef HoneyBunny het volgende:
Weet wel dat het vroeger leuker was... Weet nog dat ik helemaal in een deuk lag om hetgeen hier geschreven werd toen Brian Nena aan het masseren was (avond na avond) en steeds dichter bij dr knoop van dr broek komt.
Nu kijken we naar visite die na de borrel flink on screen worden genomen.
`quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:10 schreef PearlySpencer het volgende:
Ze is achterbaks, sneaky, niet oprecht, heeft zich naar binnengeneukt, relatie met Huub was nep, houd zich staande terwijl ze onder vuur ligt, probeert de schuld bij andere te leggen, ze blond en mooi en houd de streamers al een behoorlijk tijd voor de gek met haar spel..
Lieke is dus een van de beste spelers en Huub daar voor gevallen, tsja nu trapt ze hem nog eventjes na zoals alleen een vrouw dat kan .. klasse spel
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:19 schreef akveor het volgende:
Over dat omwelvoegelijk taalgebruik. Daar maak ik me schuldig aan. Ik voel me rete gefrustreerd door het hele DGK gebeuren. Denk je eindelijk van Dennis af te zijn... komt er weer een nieuwe voor terwiijl iedereen dacht dat dit na de 23ste niet meer kon. Ook had ik verwacht dat het spel nu eindelijk eens tegen Brian en Amanda gespeeld zou worden. En zo lanzaam maar zeker naar het einde gewerkt zou worden.
Maar nee, Lieke keert zich tegen Huub wat ik enigzinds wel kan begrijpen. Maar toch vind ik dat zij daarin overdrijft. Er was met zijn drieeen afsproken tot de finale. Maar Lieke wil Huub daar niet bij. Voor mij vallen de puzzelstukjes op z'n plaats en speelt zij een achterbaks spel. Met z'n drieeen in de finale is 33% kans. Is dat dan nog niet genoeg voor LIeke? Waarom?
Ik baal ervan dat we nu weer in zo'n Dennis/Nadia situatie verzeilt zijn geraakt wat weer weken gaat duren voor het spel tegen de juiste mensen gespeelt zal worden. En ja dat neem ik Lieke kwalijk.
Verder vind ik dat er nooit geen knopen doorgehakt worden. Als Huub eruit moet so be it. Maar ik voel me steeds meer uitgemolken met die klote vrehaallijntjes over die klote relaties. Het schiet gewoon niet op.
Helemaal eenschquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:19 schreef akveor het volgende:
Over dat omwelvoegelijk taalgebruik. Daar maak ik me schuldig aan. Ik voel me rete gefrustreerd door het hele DGK gebeuren. Denk je eindelijk van Dennis af te zijn... komt er weer een nieuwe voor terwiijl iedereen dacht dat dit na de 23ste niet meer kon. Ook had ik verwacht dat het spel nu eindelijk eens tegen Brian en Amanda gespeeld zou worden. En zo lanzaam maar zeker naar het einde gewerkt zou worden.
Maar nee, Lieke keert zich tegen Huub wat ik enigzinds wel kan begrijpen. Maar toch vind ik dat zij daarin overdrijft. Er was met zijn drieeen afsproken tot de finale. Maar Lieke wil Huub daar niet bij. Voor mij vallen de puzzelstukjes op z'n plaats en speelt zij een achterbaks spel. Met z'n drieeen in de finale is 33% kans. Is dat dan nog niet genoeg voor LIeke? Waarom?
Ik baal ervan dat we nu weer in zo'n Dennis/Nadia situatie verzeilt zijn geraakt wat weer weken gaat duren voor het spel tegen de juiste mensen gespeelt zal worden. En ja dat neem ik Lieke kwalijk.
Verder vind ik dat er nooit geen knopen doorgehakt worden. Als Huub eruit moet so be it. Maar ik voel me steeds meer uitgemolken met die klote vrehaallijntjes over die klote relaties. Het schiet gewoon niet op.
Nou dit pakt deze zwerver toch maar mooi even mee. Geen rijbewijs maar wel mooie schone nageltjes.... staat ook zoveel netter als ie z'n hand moet ophouden als ie staat te bedelen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:22 schreef blomst het volgende:
Tilly vraagt of Amanda de nagels van Mike ook af en toe wil doen, hij bijt nu niet meer zijn nagels af, Amanda zegt dat ze het gaat doen.
Volgens mij heeft Amanda de nagelspullen niet weer aangeraakt nadat ze haar certificaat heeft gehaald.
Theorie heeft ze nog helemaal niet in gekeken, maar dat meisje heeft het ook zo druk natuurlijk.
Die met dat korte haarquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:24 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
wie is 20, van die 2 dames in de kapsolone......help me?
Hij gaat lekker.quote:
Whehe, hijs fijnquote:
Ben dat sexgedoen nu ook wel zat. Kunnen ze niets anders meer verzinnen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:34 schreef Dark het volgende:
Huub - De porno hebben we al gehad, maar we hebben de romantiek gemist, een stukje nazorg.
van mij mogen die meiden wegblijven
Ik hoorde Amanda zeggen dat ze na dat hok Rog gaat taxeren ( lees traceren), zo ken ik Amanda weer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:22 schreef blomst het volgende:
Tilly vraagt of Amanda de nagels van Mike ook af en toe wil doen, hij bijt nu niet meer zijn nagels af, Amanda zegt dat ze het gaat doen.
Volgens mij heeft Amanda de nagelspullen niet weer aangeraakt nadat ze haar certificaat heeft gehaald.
Theorie heeft ze nog helemaal niet in gekeken, maar dat meisje heeft het ook zo druk natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef Verida het volgende:
Ik blijf Lieke nog steeds een hele sterke speler vinden. Ik vind het knap hoe zij zich staande houdt de laatste tijd. En natuurlijk is het haar goed recht om ook 'het spel' te spelen. Zij is hier heus niet alleen ingestapt voor huub zijn mooie ogen. Iedereen (behalve Amanda denk ik ) is de kooi ingegaan om voor de hoofdprijs te gaan.
Huub en Jaap zijn alleen imho de weg een beetje kwijt geraakt of door achter teveel op de mouw gespeld om nog tv maken van het spel spelen te kunnen onderscheiden.
Van mij mag Lieke winnen en anders Jaap.
Rog? Als in exvriend Rogier? Die vast zit in het buitenland? EN ze denkt dat Brian dat goed vind?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Amanda zeggen dat ze na dat hok Rog gaat taxeren ( lees traceren), zo ken ik Amanda weer.
Kennelijk niet, de bodem van de put is in zicht........quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:35 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ben dat sexgedoen nu ook wel zat. Kunnen ze niets anders meer verzinnen?
Wat ben jij wijzer geworden van dat filmpje dan? Ik snap nog steeds niet waar het over gaat!quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:38 schreef maril het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59827&sess=14591
Het wordt allemaal een beetje een herhalingquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Kennelijk niet, de bodem van de put is in zicht........
Lieke had ook al weer wat leuke plannetjes bedacht, paaldansen........zucht........
Nogmaals Huub heeft tegen Lieke gezegd onder de dekens dat hij chicks mee naar huis moest nemen anders kreeg hij de toneelhaak, hiermee wilde hij zijn zin dooddrijven het was ml niet waar dat was geen eis van achter,hij zegt het ook zelf , het leek me de meest handige manier om er iets door te krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat ben jij wijzer geworden van dat filmpje dan? Ik snap nog steeds niet waar het over gaat!
Erger nog........een herhaling van een herhalingquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Het wordt allemaal een beetje een herhaling
Klopt...achter zit zich natuurlijk ontzettend in het spel te mengen...aan de andere kant kan je zeggen de bewoners laten het gebeuren...je laat je toch niets voorschrijven zou je toch denken,maar voor geld doen mensen veel...maar dan komt achter wellicht met de dreiging dat ze er dan zo uitgesmeten kunnen worden...quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:19 schreef akveor het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef maril het volgende:
[..]
Nogmaals Huub heeft tegen Lieke gezegd onder de dekens dat hij chicks mee naar huis moest nemen anders kreeg hij de toneelhaak, hiermee wilde hij zijn zin dooddrijven het was ml niet waar dat was geen eis van achter,hij zegt het ook zelf , het leek me de meest handige manier om er iets door te krijgen
ps je moet wel het filmpje bekijken die duurt langer als dat jij reageerd.
Nu stond ineens de toneelhaak klaar voor Huub, die was toch voor Lieke ( grote leugen van Huub) of vergis ik me?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef maril het volgende:
[..]
Nogmaals Huub heeft tegen Lieke gezegd onder de dekens dat hij chicks mee naar huis moest nemen anders kreeg hij de toneelhaak, hiermee wilde hij zijn zin dooddrijven het was ml niet waar dat was geen eis van achter,hij zegt het ook zelf , het leek me de meest handige manier om er iets door te krijgen
ps je moet wel het filmpje bekijken die duurt langer als dat jij reageerd.
Kijk, dit is nu een helder antwoord. We zitten in principe hier allemaal op 1 lijn wat dat betreft. De een vind alleen dat Huub de eikel is en de ander dat Lieke de trut is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:46 schreef riri het volgende:
[..]
Klopt...achter zit zich natuurlijk ontzettend in het spel te mengen...aan de andere kant kan je zeggen de bewoners laten het gebeuren...je laat je toch niets voorschrijven zou je toch denken,maar voor geld doen mensen veel...maar dan komt achter wellicht met de dreiging dat ze er dan zo uitgesmeten kunnen worden...
Het is gewoon helemaal geen echt spel....veel wordt in scene gezet en maar een klein deel is echt...
snap niet dat de bewoners er zelf niet helemaal kierewiet van worden.
Als je al een tijd in zo'n spel zit lijkt me toch dat dat iets met je gedrag gaat doen....ik hield het er nog geen dag uit...had zo de grootste ruzie met iedereen en denk ik dus zou er zo uit zou liggen
O leuk, taxeren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde Amanda zeggen dat ze na dat hok Rog gaat taxeren ( lees traceren), zo ken ik Amanda weer.
En, gooide Tily dat even terug voor de voeten van Amanda?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:50 schreef Dark het volgende:
Tilly - Het is jammer dat die rijbewijsstemming er niet uitgegaan is.
Amanda - Ja, dat is een kwestie van gunnen, Jaap gunt het gewoon niet.......
Dat doet ie juist wel, snollie, Jaap gunde de stemming aan Mike!
Jij gunde hem aan niemand dan jezelf, hebberig kreng!
Ja lach maar maakt mij niet uit, je komt er toch wel een keer achter wat een achterbaks leugenaar hij is. of niet natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu stond ineens de toneelhaak klaar voor Huub, die was toch voor Lieke ( grote leugen van Huub) of vergis ik me?![]()
Helaas, Tilly reageerde niet...........quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
En, gooide Tily dat even terug voor de voeten van Amanda?
Ik ben niet degene die bedenkt, Huub is dat.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik hoor hem niet zeggen waar het over gaat. Alleen maar dat hij heeft gelogen. Wij zitten hier na een maand nog steeds te raden waar het nou werkelijk over ging.
P.S. Slim bedacht, maar dit is een oud filmpje wat ik al meerdere keren heb bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |