abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55718232
Vervolg op:[COS #3114] De laatste oliebollen en dan kan 2008 los!

Gisteravond had Brian het briljante plan om met Lieke te gaan draaien. Amanda moest dit tegen Huub zeggen want dit was wel erg snood natuurlijk. Amanda wilde niet maar het moest.
Amanda loopt naar Huub en zegt dat Lieke en Brian samen aan het draaien zijn.
Huub: Oh, is die cd binnen? Dat is een goede cd!
Het had dus niet het gewenste effect op Huub. Lieke daarentegen was dolenthousiast. Ze had zo leuk met Amanda gepraat, vandaag wil ze gezellig tapas gaan eten met Amanda en leuke dingen doen.

Vannacht hebben Lieke en Jaap een gesprek gehad samen.

Het ging evt om een plan om Huub weg te stemmen. Redactie heeft meerdere malen aangegeven aan Lieke dat ook Huub eruit kan. Lieke wil ook wel hoerenfeesten organiseren voor Jaap. Zij schenkt de drankjes wel in. Lieke vindt dat ze goede plannen maken. Enige doel van Lieke lijkt te zijn dat Huub eruit gaat en dat zij de vervanging van Huub gaat zijn voor Jaap.
Jaap heeft dekking beloofd aan Huub maar hij kan daar best van afwijken als het zo uitkomt.
Jaap wil Brian en Huub eruit zegt hij.
Is Jaap eerlijk of niet?
Wil Jaap nog wel met Lieke spelen als zij bij Amanda en Brian een wit voetje probeert te halen?

We gaan het meemaken, over een maand ofzo.

Huub had niks door en lag zo onschuldig als een baby een boek te lezen:

Cap Py

[ Bericht 99% gewijzigd door Noek op 02-01-2008 11:15:48 ]
Go hard or go home
pi_55718321
Hier van de vorige topic en gelijk tvp
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:51 schreef blomst het volgende:

[..]

Het is alleen jammer dat het spel na de vertrek van Nadia en Dennix verandert, Huub Jaap en Lieke hadden nu mooi Brian en Amanda dwars kunnen zitten,. Ze hadden nu een meerderheid gehad in stemmingen e.d.
Maar brian en Amanda ontspringen de dans weer
En het Hokje zal wel Juichen dat hun winnaartjes weer niets te hoeven doen.
Had inderdaad gekund, maar Huub wilde een andere koers gaan varen hij wilde groupies mee naar huis nemen, Lieke vond dat okè maar dan was hun relatie over, want dat was niet haar soort relatie, dus nu krijg je dat ze egen elkaar gaan spelen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55718362
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:57 schreef riri het volgende:

[..]

En wie heeft dat driemansschap kapot gemaakt van binnenuit?
Precies...Huub
Hij heeft het niet anders dan aan zichzelf te danken....
Ja Huub is erg dom geweest om iets met heilige Lieke te beginnen.
Die Lieke die Huub beticht van alles voor de tv beelden te doen, zelf een brief binnen krijgt van haar moeder war ze niet wil dat het luidop besproken word, en dan over de rug van haar moeder tv gaat maken door die brief als voice over voor te lezen.

Lieke met haar principes, die de hoeren van Jaap en Huub zo vies vond, maar vannacht wel tegen Jaap dat ze voor alles in is, zelf wel een hoerenfeest voor hem wil organiseren.
Als jaap verstandig is dan hapt hij daar niet op, dan zal ze later nog wel zover gaan en haar benen voor hem spreiden. Alles om de kooi te winnen.
Goedemorgen :W
pi_55718410
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:10 schreef maril het volgende:
[..]

Had inderdaad gekund, maar Huub wilde een andere koers gaan varen hij wilde groupies mee naar huis nemen, Lieke vond dat okè maar dan was hun relatie over, want dat was niet haar soort relatie, dus nu krijg je dat ze egen elkaar gaan spelen.
De relatie was toch al over???
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:16:15 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55718424
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:10 schreef maril het volgende:
[..]

Misschien, als Huub niet meteen Hedda en andere neukertjes mee naar de villa had gesleept, als hij het iets meer tijd had gegeven, dat Lieke nog wel met hem had willen spelen.
pi_55718431
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]

Na het gesprek heb ik toch een iets andere mening. Ik krijg hieruit heel erg de indruk dat Lieke al die tijd een spelletje heeft gespeeld. Precies wat Palma destijds heft gezegd. Natasia kookte, Lieke ging ineens elke avond koken, Natasia vroeg dr bedje uit, Lieke vroeg dr bedje uit. Huub geft de paarden te eten, Lieke geeft nu elke ochtend de paardjes eten. Jaap en Huub met hoeren bezig, Lieke en Jaap met hoeren bezig.
Vraag me ook af hoe graag Jaap met Lieke wil spelen... Hij heeft het ooit eens met Dennis (verplicht) geprobeerd en dat vond hij verschrikkelijk. Misschien een rare vergelijking, maar wat heeft Lieke nou waar Jaap zij n zo graag gewilde TV mee kan maken!
pi_55718435
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:58 schreef HoneyBunny het volgende:
Thanks...voor het werk wat je daar voor hebt verricht...
Top!!
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55718436
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:12 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja Huub is erg dom geweest om iets met heilige Lieke te beginnen.
Die Lieke die Huub beticht van alles voor de tv beelden te doen, zelf een brief binnen krijgt van haar moeder war ze niet wil dat het luidop besproken word, en dan over de rug van haar moeder tv gaat maken door die brief als voice over voor te lezen.
Lieke met haar principes, die de hoeren van Jaap en Huub zo vies vond, maar vannacht wel tegen Jaap dat ze voor alles in is, zelf wel een hoerenfeest voor hem wil organiseren.
Als jaap verstandig is dan hapt hij daar niet op, dan zal ze later nog wel zover gaan en haar benen voor hem spreiden. Alles om de kooi te winnen.
Was dit in de uitzending?
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 11:17:16 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_55718447
Lieke kan het liedje van Brian niet uit haar hoofd krijgen, goh wat toevallig zeg.
Brian en Amanda moeten gewoon versterking krijgen van het hokje, vandaar dat ze over moet lopen naar het andere kamp. Het is allemaal zo doorzichtig, zeker na het gesprek van vannacht is mij heel veel duidelijk geworden, niet alleen over Lieke maar zeker ook over de rol van het hokje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55718472
Zo, goedemorgen alweer
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 11:19:20 #11
135305 beequeen
Lost.
pi_55718481
@HoneyBunny, bedankt voor al je typwerk, top.
― Mark Twain
pi_55718484
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Misschien, als Huub niet meteen Hedda en andere neukertjes mee naar de villa had gesleept, als hij het iets meer tijd had gegeven, dat Lieke nog wel met hem had willen spelen.
Huub heeft Hedda meegenomen, doordat ze die dag uitsprak dat ze tegen hem ging spelen.

edit: Riri heeft gelijk, ze gaf toen aan hem eruit te stemmen

[ Bericht 6% gewijzigd door Desii op 02-01-2008 13:09:24 ]
pi_55718492
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
Thanks BQ en Riri
pi_55718505
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:58 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Jaap: Oh, en dan regelen we er gelijk nog eentje, die hij zo lelijk vond, maar dan zeggen we niets, dan heeft hij zich niet kunnen indrinken.
Lieke: Nee, laat Huub gewoon lekker zwemmen, het is jou ding.
Ook Jaap weet blijkbaar al heel goed dat Huub eerst flink wat drank op moet hebben wil hij wat kunnen met vrouwen
pi_55718525
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
+1

zit op mijn werk, dus ben er superblij mee
pi_55718541
Huub is Lieke weer aan het stalken zie ik....
pi_55718550
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]

Na het gesprek heb ik toch een iets andere mening. Ik krijg hieruit heel erg de indruk dat Lieke al die tijd een spelletje heeft gespeeld. Precies wat Palma destijds heft gezegd. Natasia kookte, Lieke ging ineens elke avond koken, Natasia vroeg dr bedje uit, Lieke vroeg dr bedje uit. Huub geft de paarden te eten, Lieke geeft nu elke ochtend de paardjes eten. Jaap en Huub met hoeren bezig, Lieke en Jaap met hoeren bezig.
Vraag me ook af hoe graag Jaap met Lieke wil spelen... Hij heeft het ooit eens met Dennis (verplicht) geprobeerd en dat vond hij verschrikkelijk. Misschien een rare vergelijking, maar wat heeft Lieke nou waar Jaap zij n zo graag gewilde TV mee kan maken!
Met lieke krijgt Jaap de hoofdrol, met Huub is hij de sidekick
pi_55718561
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:20 schreef riri het volgende:

[..]

Ook Jaap weet blijkbaar al heel goed dat Huub eerst flink wat drank op moet hebben wil hij wat kunnen met vrouwen
Volgens mij hadden ze het over dat hij wat zou kunnen met die lelijke hoer.. (waren ze alle drie, maar goed).
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:23:47 #19
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55718574
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:16 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]
Bedankt voor je verslag
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55718592
quote:

[..]

Dat heeft Huub zelf aangegeven.
En kan ik inkomen dat neuken zonder gevoel niet nuchter gaat
Snap niet dat Huub denkt dat hij daar hoog mee scoort.
pi_55718603
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Mwoah, Jaap weet dat Brian en Amanda hem er keihard uitstemmen, en terecht, dat is het spel maar als Lieke zich blijft inlikken bij Brian en Amanda dan is Jaap zo klaar met haar.
Ik vind Lieke wel dom dat ze zo in hun plan trapt. Ze heeft zo'n leuk gesprek met ze gehad en vandaag wil ze gezellig tapas eten met Amanda.
Is heel goed dat Lieke aanpapt met Amanda...
Amanda is in stemmingen onvoorspelbaar...volgt heel erg haar eigen weg....die is ook niet gek..die denkt...twee vrouwen in de finale...daar voelt ze wel wat voor.
Lieke krijgt meer macht over die twee als ze weet aan te pappen met ze....
Tot nu toe pakt Lieke het goed aan...
pi_55718612
quote:

[..]

das toch geen geheim, dat zegt Huub zelf ook
pi_55718624
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef Desii het volgende:

[..]

Huub heeft Hedda meegenomen, doordat ze die dag uitsprak dat ze tegen hem ging spelen.
zei hij achteraf, maar er was al bekend dat Hedda mee zou komen.
pi_55718634
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef PearlySpencer het volgende:

[..]

Met lieke krijgt Jaap de hoofdrol, met Huub is hij de sidekick
Ja van welke plannen? Het beste plan van Lieke is om drankjes in te schenken tijdens een hoerenfeestje. Dan speelt Lieke niet eens sidekick, maar butler... Lieke is Ricardo... Kortom, we gaan de komende maanden met de combi Jaap-Lieke naar herhalingen kijken, waarin Jaap de hoordrol speelt als "Huub" en Lieke de rol van butler vervult.
pi_55718648
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:25 schreef riri het volgende:

[..]

Amanda is in stemmingen onvoorspelbaar...volgt heel erg haar eigen weg....die is ook niet gek..die denkt...twee vrouwen in de finale...daar voelt ze wel wat voor.Lieke krijgt meer macht over die twee als ze weet aan te pappen met ze....
Nou, ik vind het knap dom. Als zij Amanda in de finale helpt dan helpt zij Brian ook gelijk. Of denk jij dat Amanda Brian laat gaan? Brian en Amanda vs Lieke. Wie denk jij wie eruit vliegt?
Go hard or go home
pi_55718665
Daar is Tilly.
pi_55718671
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef Desii het volgende:

[..]

Dat ze hem er uit zou stemmen als hij op de bank kwam...waren haar letterlijke woorden

Huub en alle andere bewoners wisten allang dat er niemand uit zou gaan in december....
pi_55718755
Lieke heeft die brief niet hardop gelezen voor een tv momentje.
Bewoners moeten alle brieven hardop lezen (achter) zodat ze voor tv momentjes gebruikt kunnen worden.
pi_55718764
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:26 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Ja van welke plannen? Het beste plan van Lieke is om drankjes in te schenken tijdens een hoerenfeestje.
Haar plannen zijn net zo briljant als die van Brian. Zij zouden pas echt een goed stel zijn.
Go hard or go home
pi_55718791
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Utrecht het volgende:
Bewoners moeten alle brieven hardop lezen (achter) zodat ze voor tv momentjes gebruikt kunnen worden.
Dus ze heeft het idd ingesproken en zo is het in de uitzending geweest?
Go hard or go home
pi_55718801
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:26 schreef Verida het volgende:

[..]

zei hij achteraf, maar er was al bekend dat Hedda mee zou komen.
niet ... hij had tegen Brian gezegd dat hij Hedda nog een keer wilde uitnodigen..... en Hedda een beetje inschattende wilde zij helemaal niet naardgk komen; maar is ze toen wel gegaan om Huub te steunen; nadat hij hoorde dat Lieke hem eruit ging stemmen.
pi_55718802
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:29 schreef riri het volgende:

[..]

Dat ze hem er uit zou stemmen als hij op de bank kwam...waren haar letterlijke woorden

Huub en alle andere bewoners wisten allang dat er niemand uit zou gaan in december....
Wat ik van vannacht een beetje begreep was dat Lieke zich pas zo is gedragen tegen Huub toen ze vanachter hoorde dat Huub er ook uit zou kunnen. Ze zei ook dat ze had gezegd dat ze niet zeker wist of ze nog met Huub kon, dat ze dat zei uit angst. Dus toen zij begreep dat Huub eruit zou mogen is heeft ze met Huub gebroken en is ze zich anders gaan gedragen. Kortom, om in die hut te blijven heeft ze Huub destijds aangehouden, toen duidelijk werd dat Huub weg kon heeft ze hem aan de kan gezet. Niet bepaald oprecht en princieel toch? Vervolgens oppert het hokje ht bij Amanda en Brian te proberen en nu is Amanda ineens een schatje.
Wie geloofd nu nog dat ze met oprechte gevoelens voor Huub dat hok in is gekomen?

Even wat anders; Huub had het net tegen Jaap over hun plan. Dat het een topplan is en hij er heel de nacht over na heeft gedacht. Zou Jaapie misschien Lieke erin luizen?
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:37:11 #33
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55718815
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Utrecht het volgende:
Nou, die boodschap is bij Brian en Amanda nooit aangekomen
pi_55718849
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:37 schreef Dark het volgende:

[..]

Nou, die boodschap is bij Brian en Amanda nooit aangekomen
Ik denk het wel maar de kindjes van god hebben meer privacy. Dus hun post wordt niet in de uitzending gegooid.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 11:44:04 #35
135305 beequeen
Lost.
pi_55718988
Jaap en Huub mogen samen plannen indienen bij de FEBO en het daar dus off cam doorspreken.
José zegt dat ze dat raar vindt, lijkt teveel op corruptie.
José spreekt dus uit wat ik denk, de rol van het hokje is veel te groot en de sturing/verhaallijnen liggen er te dik bovenop.
― Mark Twain
pi_55719045
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Huub mogen samen plannen indienen bij de FEBO en het daar dus off cam doorspreken.
José zegt dat ze dat raar vindt, lijkt teveel op corruptie.
José spreekt dus uit wat ik denk, de rol van het hokje is veel te groot en de sturing/verhaallijnen worden off cam besproken, walgelijk.
Maar als ze achter plannen indienen dan is dat toch ook off cam?
Brian en Amanda hebben ook regelmatig besprekingen off cam.
Ook is het bekend dat het gebeurt, wat is daar dan precies walgelijk aan?
Go hard or go home
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:46:55 #37
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55719060
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wat is het weer spannend.bij de nagel verkrachters.
pi_55719080
Huub weer in z'n bloemetjes overhemd....duidelijk niet gewend om zoiets te dragen.
Regel 1 bij zo'n opvallend ding is toch wel dat je hem dus niet 2 dagen achter mekaar moet gaan dragen. (Is toch al een beetje ranzig...maarja dat is mijn mening )
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:48:04 #39
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55719087
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:46 schreef Jewscky1 het volgende:
Ik kan het het haast niet meer aan
pi_55719090
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:46 schreef Jewscky1 het volgende:
Gaby heeft de bijbel gegeven aan Amanda.
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:49:57 #41
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55719140
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:48 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Ik kan het het haast niet meer aan
En die vrouw is zo boeiend
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:52:08 #42
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55719199
Hoeveel pruiken heeft die siliconesnol? volgens mij zijn het al drie.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 11:53:03 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_55719220
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:46 schreef noekje het volgende:

[..]

Maar als ze achter plannen indienen dan is dat toch ook off cam?
Brian en Amanda hebben ook regelmatig besprekingen off cam.
Ook is het bekend dat het gebeurt, wat is daar dan precies walgelijk aan?
Plannen maken deden Jaap en Huub altijd on cam, dat waren leuke streams. De FEBO wil teveel controle dus mag het niet meer on cam. Waar blijf je dan met het spel als niemand meer iets mag horen/weten en alles achter de schermen gebeurt. Ik begrijp daar echt niks van.
― Mark Twain
pi_55719286
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Jewscky1 het volgende:
Hoeveel pruiken heeft die siliconesnol? volgens mij zijn het al drie.
wanneer is er voor het laatst een kapper geweest?
na dob niemand meer kunnen vinden? Lijkt me dat Lieke toch ook wel weer eens een kapper nodig heeft. Of zou dat ook achter gebeuren, zodat we Amanda niet verdrietig hoeven te zien over het feit dat zij geen eigen haar meer over heeft.
pi_55719334
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Plannen maken deden Jaap en Huub altijd on cam, dat waren leuke streams. De FEBO wil teveel controle dus mag het niet meer on cam. Waar blijf je dan met het spel als niemand meer iets mag horen/weten en alles achter de schermen gebeurt. Ik begrijp daar echt niks van.
Ik denk echt dat we steeds meer naar een studio zitten te kijken waar tv gemaakt wordt. Alleen zijn de acteurs nu 24/7 te volgen. Ik vind dat ook niet zo erg. Zou het juist leuker vinden als we zouden zien en weten wat nu echt of niet echt is. Aan de andere kant is de speculatie ook leuk natuurlijk.
Ook zijn de besprekingen van Jaap niet subtiel. Die sleurt de hele redactie er met de haren bij. Die vertelt alles wat hij achter heeft gehoord, van wie etc.. Jaap heeft volgens mij de meest streamlocks op zijn naam staan omdat die steeds uit de school klapt omdat hij weet dat hij dan off cam gaat. Volgens mij beschermen zichzelf door Jaap en Huub off cam te laten gaan.
Go hard or go home
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:00:17 #46
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55719393
Amanda moet naar het hokje.
Zou ze eindelijk te horen krijgen dat haar vakantie met Brian voorbij is?
pi_55719404
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:55 schreef Verida het volgende:

[..]

wanneer is er voor het laatst een kapper geweest?
na dob niemand meer kunnen vinden? Lijkt me dat Lieke toch ook wel weer eens een kapper nodig heeft. Of zou dat ook achter gebeuren, zodat we Amanda niet verdrietig hoeven te zien over het feit dat zij geen eigen haar meer over heeft.
Die pittige tante is al heel lang niet meer geweest. Misschien heeft Amanda haar wel voor kuthoer uitgemaakt achter de schermen. Zou me niks verbazen want zij was bepaald niet mild naar Amanda toe. Ik was fan!
Go hard or go home
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 12:02:28 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_55719433
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:57 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik denk echt dat we steeds meer naar een studio zitten te kijken waar tv gemaakt wordt. Alleen zijn de acteurs nu 24/7 te volgen. Ik vind dat ook niet zo erg. Zou het juist leuker vinden als we zouden zien en weten wat nu echt of niet echt is. Aan de andere kant is de speculatie ook leuk natuurlijk.
Ook zijn de besprekingen van Jaap niet subtiel. Die sleurt de hele redactie er met de haren bij. Die vertelt alles wat hij achter heeft gehoord, van wie etc.. Jaap heeft volgens mij de meest streamlocks op zijn naam staan omdat die steeds uit de school klapt omdat hij weet dat hij dan off cam gaat. Volgens mij beschermen zichzelf door Jaap en Huub off cam te laten gaan.
Slappe hap dus. Toch heb ik het idee dat Jaap en Lieke vannacht echt niet doorhadden dat ze on cam waren en de Koffieman ons heeft laten meegenieten wat er werkelijk speelt, eigenlijk een lek dus. Dat is dan wel weer leuk.
― Mark Twain
pi_55719449
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:15 schreef blomst het volgende:

[..]

De relatie was toch al over???
Voordat hij dit wilde doen heeft hij het ermee Lieke overgehad en zelfs gelogen(heeft hij zelf bekend)door te zeggen als dat niet mag krijgen we een toneelhaak van achter(ze hadden toen nog een relatie), sindsdien is het mis omdat Lieke dit verhaal achter is gaan bespreken en toen kwamen ze erdus achter dat Huub loog hierover, hij wilde gewoon lekker met de wijven die voor zijn voeten lagen na optreden neuken, is niet erg overigens , maar Lieke had daar geen zin in, Lieke zei ook 2 dgn geleden tegen Huub, je wilt het liefst met mij een relatie en ook met andere neuken.
pi_55719514
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:25 schreef riri het volgende:

[..]

Amanda is in stemmingen onvoorspelbaar...volgt heel erg haar eigen weg....die is ook niet gek..die denkt...twee vrouwen in de finale...daar voelt ze wel wat voor.
Lieke krijgt meer macht over die twee als ze weet aan te pappen met ze....
Dat is eerlijke Lieke die niet houdt van spelletjes spelen, ze laat zich net zo bespelen door achter als de anderen, Brian en Amanda worden uit de wind gehouden.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55719520
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef blomst het volgende:

[..]

Dat heeft Huub zelf aangegeven.
En kan ik inkomen dat neuken zonder gevoel niet nuchter gaat
Snap niet dat Huub denkt dat hij daar hoog mee scoort.
Hij stond wat mij betrefd absoluut voor lul(wat k niet erg vond) ik heb de aflevering toch gezien met oud en nieuw , ik was toch te nieuwsgierig
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:17:10 #52
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55719786
Wat zit Brian te doen?
Hij en Amanda kijken steeds zo schichtig om zich heen?
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:18:53 #53
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55719828
Het lijkt erop alsof Brian de teennagels van Amanda aan het knippen is, yuk.......
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 12:18:55 #54
135305 beequeen
Lost.
pi_55719829
Er zitten toch wat hiaten in het verhaal van Mike. Hij vertelt dat hij 2 broers en 1 zus heeft, die allemaal nog leven.
Hij heeft 15 jaar geleden voor het laatst contact met ze gehad ( hoe weet hij dan dat ze nog leven, vraag ik me dan af.)
Hij zegt dat hij geen telefoonnummers heeft maar zegt dat zijn broer een bekende juwelier is en een eigen zaak heeft.
Waarom belt hij die dan niet om te vragen hoe het met zijn ouders gaat?
― Mark Twain
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:21:02 #55
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55719887
Huub - Luc komt niet meer terug en Selene is ook twijfelachtig
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:24:25 #56
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55719969
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:21 schreef Dark het volgende:
Huub - Luc komt niet meer terug en Selene is ook twijfelachtig
Van Luc vind ik het wel jammer , van Selene niet
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:25:12 #57
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55719992
Amanda spoort echt niet!

Ze zit haar teennagels te knippen onder een kussen, ze is bang dat haar teennagels on cam komen.
Hetzelfde heeft ze met heur haar, alleen alles wat nep is, mag in beeld
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:28:47 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55720079
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Slappe hap dus. Toch heb ik het idee dat Jaap en Lieke vannacht echt niet doorhadden dat ze on cam waren en de Koffieman ons heeft laten meegenieten wat er werkelijk speelt, eigenlijk een lek dus. Dat is dan wel weer leuk.
Ik heb het idee dat Jaap Lieke voor de gek aan het houden is, ook vannacht.
pi_55720184
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
Er zitten toch wat hiaten in het verhaal van Mike. Hij vertelt dat hij 2 broers en 1 zus heeft, die allemaal nog leven.
Hij heeft 15 jaar geleden voor het laatst contact met ze gehad ( hoe weet hij dan dat ze nog leven, vraag ik me dan af.)
Hij zegt dat hij geen telefoonnummers heeft maar zegt dat zijn broer een bekende juwelier is en een eigen zaak heeft.
zou dit zijn broer zijn? http://www.juweliermulder.nl/
Hij had het laatst over de achternaam Mulder in samenhang met zijn broer.
pi_55720229
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Jaap Lieke voor de gek aan het houden is, ook vannacht.
dat idee heb ik ook. Huub zei vanmorgen ook tegen Jaap dat hun plan zo geweldig was. Misschien had Huub wel door wat er in de slaapkamer besproken werd, dat dit het plan was van Huub en Jaap. Lieke heeft steeds niets door wanneer die 2 een plan hebben. Dat was ook al zo met de rijbewijs stemming. Waarschijnlijk hebben ze eerst gekeken of Lieke Huub wilde wegstemmen. Vond het al zo raar dat ze dit gingen doen, maar op die manier komt Huub de volgende keer bij de ontslagronde niet als een lul over als hij Lieke eruit stemt.
pi_55720236
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat hij van achter af en toe wat los moet laten, verhaal lijn rekken, en straks een ontmoeting met zijn familie
pi_55720281
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:33 schreef blomst het volgende:

[..]

zou dit zijn broer zijn? http://www.juweliermulder.nl/
Hij had het laatst over de achternaam Mulder in samenhang met zijn broer.
Ze hebben een chalet die te huur is, dus huisprobleem van Mikey ook opgelost!
pi_55720390
ijn meerdere juweliers die mulder heten, dus niet zeker of dit zijn broer is
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 12:42:10 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_55720396
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:35 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik denk dat hij van achter af en toe wat los moet laten, verhaal lijn rekken, en straks een ontmoeting met zijn familie
Ooooooh, wacht even. Brian komt natuurlijk achter het telefoonnummer van die ouders en gaat met de eer strijken.
Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb.
― Mark Twain
pi_55720450
Huub....ga niet te zacht spreken want je wilt toch graag dat de streamers jouw zogenaamde eerlijke bedoelingen horen
Het ligt er zo duimendik bovenop...alles van zichzelf goedpraten...geen enkele blik naar binnen hoe hard hij is geweest
pi_55720457
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ooooooh, wacht even. Brian komt natuurlijk achter het telefoonnummer van die ouders en gaat met de eer strijken.
Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb.
Straks bRian op de streems die in delfzijl aan het zoeken is naar de naam Lamet.
Dat slimme Brian daar op kwam, de redder in nood.
pi_55720479
Is er geen geluid op stream 3 en 4??
pi_55720509
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

dat idee heb ik ook. Huub zei vanmorgen ook tegen Jaap dat hun plan zo geweldig was. Misschien had Huub wel door wat er in de slaapkamer besproken werd, dat dit het plan was van Huub en Jaap. Lieke heeft steeds niets door wanneer die 2 een plan hebben. Dat was ook al zo met de rijbewijs stemming. Waarschijnlijk hebben ze eerst gekeken of Lieke Huub wilde wegstemmen. Vond het al zo raar dat ze dit gingen doen, maar op die manier komt Huub de volgende keer bij de ontslagronde niet als een lul over als hij Lieke eruit stemt.
jaap weet donders goed dat lieke zeer onbetrouwbaar is, onder andere met stemmingen, inderdaad bijvoorbeeld met de rijbewijsstemming. lieke met al haar prachtige principes gunt amanda haar rijbewijs ipv een arme kansloze zwerver, en ze viel niet om te praten door J en H om mikey het rijbewijs te gunnen. hiermee verkoos lieke dus amanda boven J en H. welk principe van haar het nou eigenlijk was die haar er toe aanzette om mikey de dikke vinger te geven weet ik eigenlijk niet, ik kan er ook geen bedenken.

en als lieke een beetje nadenkt weet ze dat J en H per dag zo'n 12 uur samen zijn, dus dat J Lieke boven H verkiest is 0,0, plus als ze echt nadenkt snapt ze echt wel dat ze in de val van J en H aan het lopen is.
pi_55720516
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:46 schreef blomst het volgende:
Is er geen geluid op stream 3 en 4??
bij mij wel
pi_55720531
Dus de Huub-Lieke verhaallijn gaat gewoon vrolijk verder in 2008, en zal wel nog 3 weken doorgaan tot in ieder geval de volgende ontslagronde

Wanneer komt er eens een andere verhaallijn? Nu Luc en Selene ook weg zijn hou je niets meer over om naar te kijken...
pi_55720545
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef riri het volgende:
Huub....ga niet te zacht spreken want je wilt toch graag dat de streamers jouw zogenaamde eerlijke bedoelingen horen
Het ligt er zo duimendik bovenop...alles van zichzelf goedpraten...geen enkele blik naar binnen hoe hard hij is geweest
Hou toch eens op met je hos virus, hij zegt net zelf ik heb veel fouten gemaakt.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55720558
Lieke stalkt nu Huub
pi_55720644
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:27 schreef noekje het volgende:

[..]

Nou, ik vind het knap dom. Als zij Amanda in de finale helpt dan helpt zij Brian ook gelijk. Of denk jij dat Amanda Brian laat gaan? Brian en Amanda vs Lieke. Wie denk jij wie eruit vliegt?
Ik denk dat Lieke met glans kan winnen van Brian
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 12:55:09 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_55720661
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:50 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Hou toch eens op met je hos virus, hij zegt net zelf ik heb veel fouten gemaakt.
Het is maar net wat je wilt horen toch? Ik hoor hem geen dingen zeggen die hij niet eerder uitgesproken heeft en een flinke dosis zelfreflectie, Huub zoals ik hem ken dus.
― Mark Twain
pi_55720714
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:54 schreef riri het volgende:
Ik denk dat Lieke met glans kan winnen van Brian
De voorkeursbehandeling die Brian tot nu toe gekregen heeft wijst anders uit. Bovendien krijgt Lieke nooit wat van de redaktie, wat toch een duidelijk signaal is dat ze Lieke niet zo heel erg belangrijk vinden. Bovendien zouden ze haar dan wel wat beter beschermt hebben tegen aanranding en fysiek geweld...
pi_55720731
Las trouwens op VOL dat Lieke en Jaap bespraken dat de oliebollen op 7 januari aflopen. Da's ook de dag van de uitslag van de moeder van Lieke. Toeval?
pi_55720765
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:48 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

bij mij wel
Bij mij niet na verversen wel weer.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:02:34 #78
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55720826
Jammer Tilly, Huub ziet het gewoon niet in .......
.
pi_55720855
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef HoneyBunny het volgende:
Las trouwens op VOL dat Lieke en Jaap bespraken dat de oliebollen op 7 januari aflopen. Da's ook de dag van de uitslag van de moeder van Lieke. Toeval?
Nee, 7 Januari is al vaker ter sprake geweest voor de brief van Lieke d'r moeder. Iig voordat die brief op de streams was.
Maar de brief was al wel eerder achter en Lieke kreeg hem pas een paar dagen later, dan zou het dus wel weer kunnen.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:05:47 #80
135305 beequeen
Lost.
pi_55720890
Hoe duidelijk willen we het hebben?
Huub vertelt tegen Til dat hij is blijven zitten tijdens de ruzie tussen Jaap en Brian na de rijbewijsstemming om de boel niet te laten escaleren.
Dat is niet de Huub die wij kennen, die zou er nl wel tussenspringen. Huub mocht Brian niet bozer maken dan hij al was.(al was de boosheid van Brian nogal nep, toch denk ik dat hij redelijk para was)
― Mark Twain
pi_55720913
Huub...50 sigaretten per dag rookt hij...2 pakjes dus
Hij is echt over een tijd kandidaat voor een hartinfarct....
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:07:24 #82
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55720928
Ik wil de Cosser vannacht even bedanken voor het verslag van Lieke en Jaap. Verhelderend en duidelijk.

Ik erger me kapot aan Lieke en haar schijnheilige gedrag. Zij denkt dat ze het slim heeft gespeeld. Ik bekijk haar gedrag met walging. De eerste 3 maanden heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven in haar relatie met Huub. Altijd is het hier raar gevonden dat de 'knappe' Lieke bijna out of the blue als een blok viel voor Huub. Toen ze net de villa in kwam als miljonair heb ik altijd gedacht dat ze veel meer voor Brian voelde. Natasia en Amanda hadden dat goed in de gaten. Zij keerden zich meteen tegen Lieke. Lieke maakte daarop gebruik van Huub´s liefdesverklaring waarmee Huub meteen ook geisoleerd werd van de groep. Veel, heel veel hebben zij met zijn tweeen te verduren gehad. Lieke had het erg zwaar. Maar in mijn ogen niet omdat wat haar aangedaan werd maar omdat ze geen kant uitkon in haar ´relatie´.
Huub maakte wat foutjes maar ging stug door met het binnenhalen van Jaap. In die tijd heb ik altijd gewaarschuwd voor Lieke. Haast kwijlend zag ik haar toen Jaap definitief overging naar Huub. Mijn gevoel zei me al dat dit wel eens linke soep voor Huub zou kunnen worden.

Nu is het dus zover. Een maand geleden zag Lieke haar kans schoon. Een nieuwe miljonair op komst en het oliebollenakkoord beloofde veel profilering en er mocht niemand worden weggestuurd. Je ziet haar Huub helemaal afbranden er is werkelijk helemaal niet goeds meer aan hem. Na vele malen vragen durfde zij Huub niet vertellen dat ze tegen hem ging spelen. Toen Huub zij jaardag had durfde zij dit plots wel.

Om de minste en geringste reden gaat ze bij Jaap in de masterbedroom slapen. Constant loopt ze Jaap onder zijn ballen te kietelen. En arme Jaap, altijd weinig aandacht van vrouwen gekregen en nu kan ie elke geile vraag stellen die hij maar wil. Kwijlend stelt hij Intieme vragen over het seksleven tussen Lieke en Huub. Lieke beantwoord ze allemaal met graagte. Natuurlijk wel in een negatieve context.

Waarom wordt de afspraak net nagekomen om met z´n drieen naar de finale te gaan? Belangen van het spel worden verward met relationele problemen? Problemen vanaf het begin die simpel ontstaan zijn omdat de relatie nep was. Hoe vaak is het wel niet gezegd dat het niet klopt. Vaak deed Lieke moeilijk met stemmingen omdat ze altijd net de boot miste omdat zij zo traag is. Altijd weet zij dit in Huub ipv aan zichzelf. Altijd liep zij te zeiken tegen Huub.

Nu krijgen we weer maanden met gezeik tussen Huub, Lieke en Jaap. Amanda en Brian lachen zich ondertussen kapot. Lieke is een een profiteur in het spel. Zij speelt het spel nog achterbakser dan Brian. Zij dumpt mensen wanneer zij ze gebruikt heeft die zij eerst onder valse voorwendselen naar zich toe getrokken heeft.

Ondertussen ben ik wel klaar met DGK. De streams zijn voor mij niet meer om aan te kijken als ik die schijnheilige rotkop van Lieke zie. Dan heb ik al gegeten en gedronken. Leuke spelletjes worden er niet meer gespeeld. Nee alles draait om het isoleren van Huub door dat vieze kutwijf.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:08:40 #84
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55720970
quote:

[..]

Zo zit het
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:09:07 #85
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55720983
Huub en Jaap hebben een snood plan bedacht dat ze binnekort gaan indienen, ze willen het geheim houden voor de streamers.
pi_55721042
Huub tegen Tilly...."Jij gaat Lieke zo meteen toch ook nog de nagels doen? Moet je even een goed woordje voor mij doen,ja?"
pi_55721057
pi_55721080
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef Margo37 het volgende:
eeh, m'n tekst is ineens weg
pi_55721127
Duidelijk dus.
Heb net het gesprek van L en J gehoord en gelezen.

Opzet van de febo om lieke bij Amanda en Brian te krijgen en tegen Huub te spelen.
Blijkbaar heeft Huub genoeg gedaan en mag hij nu oprotten van ze.
pi_55721130
Huub wil dat Tilly Lieke een zetje richting hem gaat geven...
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:15:28 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55721152
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:49 schreef Mika25 het volgende:
Dus de Huub-Lieke verhaallijn gaat gewoon vrolijk verder in 2008, en zal wel nog 3 weken doorgaan tot in ieder geval de volgende ontslagronde

Wanneer komt er eens een andere verhaallijn? Nu Luc en Selene ook weg zijn hou je niets meer over om naar te kijken...
Als we Jaap mogen geloven dan krijgen we binenkort 'sexy Jaap' (waarop Cora nog zei dat de kijkers dat niet evrwachten van Jaap maar die kant wil Jaap wel op, is goed voor zn character ).
pi_55721158
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef akveor het volgende:

Ik erger me kapot aan Lieke en haar schijnheilige gedrag. Zij denkt dat ze het slim heeft gespeeld. Ik bekijk haar gedrag met walging. De eerste 3 maanden heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven in haar relatie met Huub. Altijd is het hier raar gevonden dat de 'knappe' Lieke bijna out of the blue als een blok viel voor Huub. Toen ze net de villa in kwam als miljonair heb ik altijd gedacht dat ze veel meer voor Brian voelde. Natasia en Amanda hadden dat goed in de gaten. Zij keerden zich meteen tegen Lieke. Lieke maakte daarop gebruik van Huub´s liefdesverklaring waarmee Huub meteen ook geisoleerd werd van de groep. Veel, heel veel hebben zij met zijn tweeen te verduren gehad. Lieke had het erg zwaar. Maar in mijn ogen niet omdat wat haar aangedaan werd maar omdat ze geen kant uitkon in haar ´relatie´.
Huub maakte wat foutjes maar ging stug door met het binnenhalen van Jaap. In die tijd heb ik altijd gewaarschuwd voor Lieke. Haast kwijlend zag ik haar toen Jaap definitief overging naar Huub. Mijn gevoel zei me al dat dit wel eens linke soep voor Huub zou kunnen worden.
In het begin heeft ze ook al gebrobeert te bonden met Eric tegen Huub, is iedereen dat vergeten?
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:15:54 #93
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55721162
quote:

[..]

Bedankt voor je woordelijk verslag in de vorige COS.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:16:36 #94
135305 beequeen
Lost.
pi_55721181
Lieke tegen haar nieuwe vriendin Amanda: Ik vind Quinten echt wel leuk. Als ik verliefd om hem zou worden is het ok maar als het niet zo is is het ook goed. Dan breng ik mezelf niet in moeilijkheden.
Ze is dus nog laf ook, bang dat ze goedkoop gevonden gaat worden door de streamers denk ik.......te laat Lieke, je bent al volledig door het ijs gezakt wat mij betreft.
― Mark Twain
pi_55721226
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef riri het volgende:
huub huub huub. kijk jij ook een beetje uit.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:20:56 #96
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55721285
we zaten eergister dat 'oud&nieuw' feest te kijken van de goudenkooi.

heeft iemand een screencap van huub met dat soort van 'interview'. Die gozer zat vollop aan de dope. Hij had echt mega pupillen.

en hoeveel wijven heeft ie die avond geneukt?

En mn streams zijn afgelopen. Is het nog een beetje de moeite waard om nieuwe stream aa te schaffen. laatste maand vond ik er erg weinig aan enzo.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_55721332

Lieke gaat qua kleding ook steeds meer Amanda na doen.
pi_55721383
Palma tegen Lieke, jij hebt nog een gedeelte over in je huis, Lieke lacht wat schaapachtig en zegt daar zitten haken en ogen aan.
Met andere woorden nee geen zwerver over mijn vloer.
pi_55721409
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:

heeft iemand een screencap van huub met dat soort van 'interview'. Die gozer zat vollop aan de dope. Hij had echt mega pupillen.

en hoeveel wijven heeft ie die avond geneukt?

En mn streams zijn afgelopen. Is het nog een beetje de moeite waard om nieuwe stream aa te schaffen. laatste maand vond ik er erg weinig aan enzo.
Eentje.

Ik vond zelf Brian meer een dopekandidaatje, die was echt de weg kwijt in het interview (op de streams dan).
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:27:07 #100
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55721422
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef blomst het volgende:

[..]

In het begin heeft ze ook al gebrobeert te bonden met Eric tegen Huub, is iedereen dat vergeten?
Wat eigenlijk dus aangeeft dat ze 'samenspeelde' met de miljonair die niet haar eerste keus was. Dat iemand zo'n leugen 7 maanden kan volhouden. Maar duidelijk Lieke heeft een doel voor ogen en dat mag ten koste gaan van veel.
In dat opzicht is zij dus spijkerhard. Maar vooral nep.
Persoonlijk denk ik dat ze er nu een beetje mee in hun maag zitten wat ze zich nu op de hals hebben gehaald maar hem toch gewoon op straat mikken over een paar dagen.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:28:47 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_55721457
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:

Dan heb je wrs niet het interview van Brian gezien, die was volledig van het pad.
Huub had volgens mij flink gezopen, niks nieuws dus.
― Mark Twain
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:30:46 #103
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55721500
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen haar nieuwe vriendin Amanda: Ik vind Quinten echt wel leuk. Als ik verliefd om hem zou worden is het ok maar als het niet zo is is het ook goed. Dan breng ik mezelf niet in moeilijkheden.
Ze is dus nog laf ook, bang dat ze goedkoop gevonden gaat worden door de streamers denk ik.......te laat Lieke, je bent al volledig door het ijs gezakt wat mij betreft.
En Jaap is de lachende derde. Als ik Huub was zou ik Jaap gewoon dreigen met opstappen. Huub is degene die Jaap heeft binnengehaald. Ik kan het niet verkroppen dat dat vuile wijf nu Jaap zit in te palmen. Ik kan alleen maar hopen dat Jaap z'n kop erbij houdt. Maar Jaap denkt dat het goed voor TV is en zijn we dus nog niet af van deze ellende.
Maanden heb ik me geergerd aan Dennis en Nadia en nu weer dezelfde bagger op de streams.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:30:47 #104
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55721502
wil/kan iemand die screens posten aub?

Brain heb ik niet gezien omdat ie ging rappen cq playbacken. Toen werd er gezapt.
huub zat zeer zeker aan de dope. zn ogen tiefde er bijna uit man.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:32:16 #105
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55721528
Palma is weer lekker aan het zuigen bij Lieke, zo mag ik haar toch het meest.
.
pi_55721550
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef blomst het volgende:

[..]

idd, nu je het zegt.... dat was ik idd vergeten
pi_55721595
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
vreemd in het geciteerde gesprek vannacht, gaf ze aan een show voor mannen te willen houden; misschien zat er nog wat voor haar bij

dit is dus behoorlijk in tegenspraak met wat ze vanacht zei
pi_55721600
quote:
Ik wil de Cosser vannacht even bedanken voor het verslag van Lieke en Jaap. Verhelderend en duidelijk.

Ik erger me kapot aan Lieke en haar schijnheilige gedrag. Zij denkt dat ze het slim heeft gespeeld. Ik bekijk haar gedrag met walging. De eerste 3 maanden heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven
-knip lang verhaal-
geen spelt tussen te krijgen... klopt als een bus.

ik baal zo ontzettend van die stinkhoer Lieke. Als zij nou normaal had gedaan konden ze met zn drieen B en A aanpakken, dat heeft zij verziekt en is voor mij onvergeeflijk. Ze hadden een voorsprong waar B en A helemaal niks tegen konden doen. Als ze met zn drieen A gingen bashen 24 uur per dag was of A helemaal doorgeslagen, of (waarschijnlijker) B doorgeflipt en EXIT geweest. Maar dit heeft dus fucking bitch Lieke verneukt!
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:39:49 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_55721701
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:

Brain heb ik niet gezien omdat ie ging rappen cq playbacken. Toen werd er gezapt.
Geniet van Brian, alsje.

http://www.youtube.com/watch?v=MpVKUGaJy3U
― Mark Twain
pi_55721714
quote:

Nu is het dus zover. Een maand geleden zag Lieke haar kans schoon. Een nieuwe miljonair op komst en het oliebollenakkoord beloofde veel profilering en er mocht niemand worden weggestuurd. Je ziet haar Huub helemaal afbranden er is werkelijk helemaal niet goeds meer aan hem. Na vele malen vragen durfde zij Huub niet vertellen dat ze tegen hem ging spelen. Toen Huub zij jaardag had durfde zij dit plots wel.

Om de minste en geringste reden gaat ze bij Jaap in de masterbedroom slapen. Constant loopt ze Jaap onder zijn ballen te kietelen. En arme Jaap, altijd weinig aandacht van vrouwen gekregen en nu kan ie elke geile vraag stellen die hij maar wil. Kwijlend stelt hij Intieme vragen over het seksleven tussen Lieke en Huub. Lieke beantwoord ze allemaal met graagte. Natuurlijk wel in een negatieve context.

Waarom wordt de afspraak net nagekomen om met z´n drieen naar de finale te gaan? Belangen van het spel worden verward met relationele problemen? Problemen vanaf het begin die simpel ontstaan zijn omdat de relatie nep was. Hoe vaak is het wel niet gezegd dat het niet klopt. Vaak deed Lieke moeilijk met stemmingen omdat ze altijd net de boot miste omdat zij zo traag is. Altijd weet zij dit in Huub ipv aan zichzelf. Altijd liep zij te zeiken tegen Huub.

Nu krijgen we weer maanden met gezeik tussen Huub, Lieke en Jaap. Amanda en Brian lachen zich ondertussen kapot. Lieke is een een profiteur in het spel. Zij speelt het spel nog achterbakser dan Brian. Zij dumpt mensen wanneer zij ze gebruikt heeft die zij eerst onder valse voorwendselen naar zich toe getrokken heeft.

Ondertussen ben ik wel klaar met DGK. De streams zijn voor mij niet meer om aan te kijken als ik die schijnheilige rotkop van Lieke zie. Dan heb ik al gegeten en gedronken. Leuke spelletjes worden er niet meer gespeeld. Nee alles draait om het isoleren van Huub door dat vieze kutwijf.
Ha ha ha.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:41:07 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_55721724
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Desii het volgende:

[..]

vreemd in het geciteerde gesprek vannacht, gaf ze aan een show voor mannen te willen houden; misschien zat er nog wat voor haar bij

Dat is de reden waarom ik denk dat ze niet in de gaten had dat ze on cam was vannacht.
― Mark Twain
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:41:38 #112
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55721735
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

geen spelt tussen te krijgen... klopt als een bus.

ik baal zo ontzettend van die stinkhoer Lieke. Als zij nou normaal had gedaan konden ze met zn drieen B en A aanpakken, dat heeft zij verziekt en is voor mij onvergeeflijk. Ze hadden een voorsprong waar B en A helemaal niks tegen konden doen. Als ze met zn drieen A gingen bashen 24 uur per dag was of A helemaal doorgeslagen, of (waarschijnlijker) B doorgeflipt en EXIT geweest. Maar dit heeft dus fucking bitch Lieke verneukt!
Ik snap er ook niets van. Ze hadden afgesproken met z'n drieen naar de finale. Vaak in stemmingen was Lieke gwoon de weg kwijt. Maar dit lijkt me steeds meer bewust door Lieke gedaan. Vooral in de laatste 2 maanden heeft zij steeds meer gekozen (ook achteraf) tegen Huub. Dat Jaap meedeed met die plannetjes vergeet zij dan voor het gemak.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:43:43 #114
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55721784
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:25 schreef blomst het volgende:
Palma tegen Lieke, jij hebt nog een gedeelte over in je huis, Lieke lacht wat schaapachtig en zegt daar zitten haken en ogen aan.
Met andere woorden nee geen zwerver over mijn vloer.
Iemand helpen is iets anders dan iemand in huis nemen, Lieke heeft geen zwerver uitgenodigd in dat hok, als St Brian daar verantwoordelijk voor is laat hij het dan oplossen.
be nice or go away
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 13:44:31 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55721809
Lieke speelt het spel.
Zoals al eerder opgemerkt, was er van begin af aan twijfel over haar oprechtheid mbt haar verliefdheid op Huuib.
Pas na een hele tijd kreeg ze het voordeel van de twijfel. De aanhouder wint.
Nu blijkt dat Lieke zeer berekenend bezig is met maar één ding: het spel. En daarvoor vindt ze het geen punt om keihard met gevoelens van anderen te spelen, en zich maandenlang te laten neuken door iemand voor wie ze weinig tot niets voelt.

Lieke wil altijd winnen, en het maakt niet uit hoe. Zelfs de kleinste discussies. Het is een nare, harde, zelfingenomen vrouw. Die zichzelf nu aan het overschatten is.
Het is misschien niet verheffend, en het getuigt niet van een prettig karakter. Maar hee: dit is DGK, en dat is nu eenmaal geen promotie-campagne van het humanistisch verbond.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_55721836
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:

interview Brian
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:46:36 #117
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55721870
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Geniet van Brian, alsje.

thnx
die van huub staat dr ook. fukking kansloos volk zeg.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:47:14 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55721883
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Desii het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:54:00 #119
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722011
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:44 schreef Gert het volgende:
Lieke speelt het spel.
Zoals al eerder opgemerkt, was er van begin af aan twijfel over haar oprechtheid mbt haar verliefdheid op Huuib.
Nu blijkt dat Lieke zeer berekenend bezig is met maar één ding: het spel. En daarvoor vindt ze het geen punt om keihard met gevoelens van anderen te spelen, en zich maandenlang te laten neuken door iemand voor wie ze weinig tot niets voelt.

Lieke wil altijd winnen, en het maakt niet uit hoe. Zelfs de kleinste discussies. Het is een nare, harde, zelfingenomen vrouw. Die zichzelf nu aan het overschatten is.
Het is misschien niet verheffend, en het getuigt niet van een prettig karakter. Maar hee: dit is DGK, en dat is nu eenmaal geen promotie-campagne van het humanistisch verbond.
En terecht dat ze het spel speelt. Maar de manier waarop heb ik geen bewondering voor. En idd Lieke wil altijd winnen. En heeft ze niet gewonnen dan probeert ze achteraf wel haar gelijk te halen. Lieke is idd vanaf het begin alleen maar bezig het spel te spelen en dat doet ze keihard en het mag behoorlijk ten koste gaan van zichzelf. Daarbij wil ik nog opmerken dat ik slechts anderhalf gesprek heb gezien wie de echte Lieke was. Verder heb ik nooit een echt open en eerlijk gesprek van haar gezien.
Ik begrijp best dat de Huub haters hun kans schoon zien. Maar ze maken mij niet wijs dat dat je fan van zo'n serpent kunt zijn. Mevrouw noemt zichzelf eerlijk een oprecht? Zij is gewoon een grote leugen. Ik snap niet dat zij met zichzelf door 1 deur kan.

- Met haar baas op een hotelkamer waar zijn vrouw achterkomt (zoiets was het toch?)
- Met 2 vreemde gasten naar het buitenland en toen in de problemen raken omdat die gasten er blijkbar wat voo terugverwachten.
- PopiHuub wordt haar vriendje en mevrouw komt de kooi in
- DJ Quinten is hot, en DJ , dus we worden verliefd op Quinten

Jaap en Huub hebben een hele tijd geleden met Lieke een gesprek gehad dat zij wel heel erg vaak "toevallig"in een situatie terecht komt.

En op zich is er niets mis mee, als je er dan maar niet zo sneaky over doet. Zeg gewoon : "Huub, jij bent hier de verliezer want ik ben over jou rug heen de villa in gekomen en ga er straks met je sidekick vandoor".
Dan zou ik er nog best wat respect voor kunnen hebben, dan is zij gewoon de nieuwe Ludo in het verhaal.
Maar zij is nog erger dan Holy Kubatz! Zij moet iemand afbranden onder het mom van: "Hey, doe je ding, maar hou het bij jezelf en doe ht niet over mijn rug"

Denk dat het hele "liefde maakt blind"in dit geval eerder opgaat voor Huub, die maar niet in wil zien wat ze hem aandoet, dan voor Lieke.

Al vind ik Riri wel stoer dat ze zo achter Lieke blijft staan, terwijl er een hoop anders over denken.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:54:35 #121
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55722020
Daar zou je toch niet aan moeten denken?
Een huis met een wippende Brr en Del, Jaap achter de computer, en Lieke die brieven schrijft.
Daar kijk ik geen minuut naar. Huub is de enige die nog wat roering brengt in dit spel.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55722036
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit
das waar als je poly-amoureus bent niet....... maar Lieke zegt zelf niet snel verliefd te worden en als ze nu zegt verliefd te zijn, ga je niet een mannen-show organiseren...... want zij doet het niet voor de tv-momentjes ze is uber-sociaal politiek correct........

of toch niet
pi_55722096
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Even een samenvatting van de oprechte Lieke:

- Met haar baas op een hotelkamer waar zijn vrouw achterkomt (zoiets was het toch?)
- Met 2 vreemde gasten naar het buitenland en toen in de problemen raken omdat die gasten er blijkbar wat voo terugverwachten.

Jaap en Huub hebben een hele tijd geleden met Lieke een gesprek gehad dat zij wel heel erg vaak "toevallig"in een situatie terecht komt.

En op zich is er niets mis mee, als je er dan maar niet zo sneaky over doet. Zeg gewoon : "Huub, jij bent hier de verliezer want ik ben over jou rug heen de villa in gekomen en ga er straks met je sidekick vandoor".
Dan zou ik er nog best wat respect voor kunnen hebben, dan is zij gewoon de nieuwe Ludo in het verhaal.
Maar zij is nog erger dan Holy Kubatz! Zij moet iemand afbranden onder het mom van: "Hey, doe je ding, maar hou het bij jezelf en doe ht niet over mijn rug"

Denk dat het hele "liefde maakt blind"in dit geval eerder opgaat voor Huub, die maar niet in wil zien wat ze hem aandoet, dan voor Lieke.

Al vind ik Riri wel stoer dat ze zo achter Lieke blijft staan, terwijl er een hoop anders over denken.
helemaal mee eens....
pi_55722103
En ook Tilly moet eraan geloven:
Lieke: Ik voel me echt heel erg goed. En ik kan de laatste tijd echt goed met Amanda, ik begin het echt steeds meer een leuke meid te vinden.

(met de uitspraak van vannacht in mijn achterhoofd "ga het anders bij Brian en Amanda proberen, Huub kan er eventueel ook uit" klinkt dit echt alles behalve oprecht)
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:58:36 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_55722130
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:44 schreef Gert het volgende:
Lieke speelt het spel.

Dat ze het spel speelt heb ik geen enkele moeite mee, wel de manier waarop, wat je zelf al zegt.
Ik hoop dat Jaap haar zo verschrikkelijk in de zeik neemt en samen met Huub keihard tegen haar gaat spelen.
Opzouten met dat zure rotwijf.
― Mark Twain
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:58:48 #126
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722132
quote:

Precies. Ik heb al meerder malen opgemerkt dat zij een zelfde type mens is als Brian. Sneaky en achterbaks.
slaapt veel beter
Lieke werd door Huub in een neerwaartse spiraal getrokken...net zoals hij met zijn eigen lichaam omgaat...altijd on the edge leven totdat je in het ravijn dondert
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:59:36 #128
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55722154
quote:
-knip-

1) En op zich is er niets mis mee, als je er dan maar niet zo sneaky over doet. Zeg gewoon : "Huub, jij bent hier de verliezer want ik ben over jou rug heen de villa in gekomen en ga er straks met je sidekick vandoor".
-knip-

2) Al vind ik Riri wel stoer dat ze zo achter Lieke blijft staan, terwijl er een hoop anders over denken.
1) Dat zou ik ook wel waarderen van Lieke, als ze dat zou zeggen, ik denk dat ze dat ook nog wel doet maar niet nu, dat komt nog. Als Huub eruit is ofzo.

2) Dat vind ik nou ook!
pi_55722162
Lieke vertelt weer in geuren en kleuren wat Huub allemaal fout heeft gedaan de afgelopen tijd. Zo zegt ze onder andere: "Ik weet totaal niet wat ik aan hem heb, de ene keer doet hij heel lief en de andere keer ben ik weer een bitch en nep". Hierbij laat ze altijd de reden waarom Huub haar heeft uitgescholden achterwege. Tevens zegt ze tegen Tilly dat ze het de laatste tijd prima kan vinden met Amanda.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 14:00:20 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_55722170
quote:

Hear, hear.
Kubatz mag wat mij betreft ook opzouten hoor, het liefst samen met Lieke.
― Mark Twain
pi_55722193
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef HoneyBunny het volgende:
En ook Tilly moet eraan geloven:
Lieke: Ik voel me echt heel erg goed. En ik kan de laatste tijd echt goed met Amanda, ik begin het echt steeds meer een leuke meid te vinden.

(met de uitspraak van vannacht in mijn achterhoofd "ga het anders bij Brian en Amanda proberen, Huub kan er eventueel ook uit" klinkt dit echt alles behalve oprecht)
Je vergeet voor het gemak dat Lieke voor dat gesprek van vanacht al goed met Amandel omging.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:01:19 #132
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722201
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat ze het spel speelt heb ik geen enkele moeite mee, wel de manier waarop, wat je zelf al zegt.
Ik hoop dat Jaap haar zo verschrikkelijk in de zeik neemt en samen met Huub keihard tegen haar gaat spelen.
Jaap denkt dat ie TV maakt door hen erin te laten. Ik hoop op een nieuwe voor Huub en dat ie keihard tegen Jaap en Lieke gaat spelen. Ik snap Jaap ook wel dat ie alle opties openhoudt die ie aangeboden krijgt. Maar er bestaat ook nog zoiets als loyaal zijn. Maar daar komen echte gevoelens bijkijken en gevolens zijn een probleem voor Jaap.

1. Heeft iemand al kunnen ontdekken wat voor ' vreselijks ' Huub haar nu daadwerkelijk heeft aangedaan wat zou kunnen rechtvaardigen dat ze hem nu zo aan het demoniseren is. Het moet wel behoorlijk heftig zijn want over die aanranding hoor je haar nooit.

2. Heeft iemand haar ook maar een keer horen toegeven dat ze op een of andere manier fout zit in haar standpunten of meningen. Bijvoorbeeld dat het tegen iemand anders melden dat ze Huub eruit stemt en niet tegen Huub zelf.
pi_55722212
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke vertelt weer in geuren en kleuren wat Huub allemaal fout heeft gedaan de afgelopen tijd. Zo zegt ze onder andere: "Ik weet totaal niet wat ik aan hem heb, de ene keer doet hij heel lief en de andere keer ben ik weer een bitch en nep". Hierbij laat ze altijd de reden waarom Huub haar heeft uitgescholden achterwege. Tevens zegt ze tegen Tilly dat ze het de laatste tijd prima kan vinden met Amanda.
[ afbeelding ]
Huub deed hetzelfde tegen Tilly

Bij Tilly lucht iedereen zijn of haar hart
pi_55722215
quote:

-knip-

de reden dat lieke al weken 24 uur per dag huub tegen iedereen aan het afzeiken is is heel eenvoudig:
lieke weet dat wat zij met huub heeft gedaan (nep-relatie) heel erg smerig en vals was, en ze is ervan overtuigd dat de andere dat ook zo zien. daarom moet ze constant huub afzeiken, zodat de andere haar gaan begrijpen en haar beter zullen vinden dan huub.

conclusie: ze weet dat ze een enorme bitch is en wil iedereen (plus haarzelf) overtuigen dat huub het verdient.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:03:16 #136
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722250
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:59 schreef riri het volgende:
Lieke ziet er ook veel beter uit...minder vermoeid...mooiere glans op haar huid...
slaapt veel beter
Lieke werd door Huub in een neerwaartse spiraal getrokken...net zoals hij met zijn eigen lichaam omgaat...altijd on the edge leven totdat je in het ravijn dondert
Lieke werd in een neerwaartse spiraal getrokken omdat ze haar fake relatie met Huub niet meer trok.
Op woensdag 2 januari 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk echt dat Jaap haar vannacht heeft uit zitten horen. Hij zei ook dat ze niet op de streams waren omdat de plasma niets zei. Dat kwam er zo raar uit. En daarbij vroeg Jaap aan Lieke wat pathelogisch betekende. Jaap lijkt me letterlijk de Dikke van Dale dus lijkt me stug dat hij dat niet wist.
pi_55722294
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef riri het volgende:

[..]

Lieve Riri, Lieke doet het echt tegen iedereen die dat hol inkomt. Dat ben je toch wel met me eens. Heel de dag heeft ze het over Huub! Heel de dag! Tot aan half 6 's nachts aan toe. Het is alleen maar Huub Huub Huub. Als ze echt zo lekker in dr vel zit dan doe je dat toch niet????
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:05:10 #139
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55722301
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:00 schreef neehe het volgende:

[..]

Je vergeet voor het gemak dat Lieke voor dat gesprek van vanacht al goed met Amandel omging.
Nou, ik vind Lieke best leuk, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat haar 'vriendschap' met Amanda niet om Amanda draait, dus dat ze haar de laatste tijd echt leuk begint te vinden dat neem ik met een korrel zout.
pi_55722312
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef pullup het volgende:
Twee vragen:

1. Heeft iemand al kunnen ontdekken wat voor ' vreselijks ' Huub haar nu daadwerkelijk heeft aangedaan wat zou kunnen rechtvaardigen dat ze hem nu zo aan het demoniseren is. Het moet wel behoorlijk heftig zijn want over die aanranding hoor je haar nooit.

2. Heeft iemand haar ook maar een keer horen toegeven dat ze op een of andere manier fout zit in haar standpunten of meningen. Bijvoorbeeld dat het tegen iemand anders melden dat ze Huub eruit stemt en niet tegen Huub zelf.
Daar heb ik haar nog nooit over horen praten.
pi_55722323
quote:
Maar zij is nog erger dan Holy Kubatz!
Heb jij het programma de afgelopen anderhalf jaar wel gevolgt? Hoe vaak heeft Lieke fysiek geweld gebruikt in de villa? Heb je haar mensen zien aanranden? Heeft ze Nena geneukt achter een muurtje terwijl die duidelijk "niet doen" zei? Heeft ze Amanda meer dan een jaar lang geestelijk kapot gemaakt? En zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.

Dat mensen tegen Lieke zijn...oke. Maar als ze nu ineens gaan beweren dat ze erger is dan Brian, dan zijn die personen toch echt helemaal de weg kwijt...
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:07:39 #142
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722361
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

de reden dat lieke al weken 24 uur per dag huub tegen iedereen aan het afzeiken is is heel eenvoudig:
lieke weet dat wat zij met huub heeft gedaan (nep-relatie) heel erg smerig en vals was, en ze is ervan overtuigd dat de andere dat ook zo zien. daarom moet ze constant huub afzeiken, zodat de andere haar gaan begrijpen en haar beter zullen vinden dan huub.

conclusie: ze weet dat ze een enorme bitch is en wil iedereen (plus haarzelf) overtuigen dat huub het verdient.
Daar kan ik me in vinden. Mooi beredeneerd.
Onder valse voorwendselen een relatie begonnen en beeindigd. Nooit was de echte Lieke te zien maar nu wordt het steeds duidelijker. Eeen keihard wijf die alleen maar oog heeft voor haar eigen waarheid en ze doet er alles aan om iedereen daarvante overtuigen. Maar ze gaat daarbij wel aan het gevoel van anderen voorbij die weten dat het niet klopt.

[..]

Vanaf het moment dat de FEBO tegen haar heeft gezegd dat ze ht eens bij Amanda en Brian moest poberen! (en dat was niet vannacht, ze vertelde het alleen vannacht tegen Jaap)
pi_55722417
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:07 schreef akveor het volgende:
Daar kan ik me in vinden. Mooi beredeneerd.
Onder valse voorwendselen een relatie begonnen en beeindigd. Nooit was de echte Lieke te zien maar nu wordt het steeds duidelijker. Eeen keihard wijf die alleen maar oog heeft voor haar eigen waarheid en ze doet er alles aan om iedereen daarvante overtuigen. Maar ze gaat daarbij wel aan het gevoel van anderen voorbij die weten dat het niet klopt.
Geheel volgens de spelregels van de gouden kooi.
pi_55722424
quote:
Twee vragen:

1.
2.
pi_55722439
BQ heb je mijn pm ontvangen, eerste keer dat ik die hier verstuurt heb dus ik vraag het maar ff
pi_55722472
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Daar heb ik haar nog nooit over horen praten.
Ze is anders meerdee malen door Huub duidelijk gemaakt dat dit een van de dingen was die voor hem acht niet door de beugel konden. Hij was een week bezig om opheldering te krijgen, is acht uur vertrokken op zijn uitje ivm zijn jaarverblijf in de kooi en moet horen dat ze tegenover Janice aangaf dat ze hem eruit ging stemmen.
Hier zijn meerdere gesprekken over geweest en ik eb haar nog geen moment horen zeggen dat ze dit wellicht anders had moeten doen. Een simpele verontschuldiging was waarschijnlijk voldoende geweest om een klein beetje de vieze smaak die Huub hierbij heeft gekregen weg te nemen. Maar ze is hem nog geen centimeter tegemoet gekomen.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 14:12:59 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_55722478
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:10 schreef Margo37 het volgende:
BQ heb je mijn pm ontvangen, eerste keer dat ik die hier verstuurt heb dus ik vraag het maar ff
Yep, check je PM.
― Mark Twain
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:13:24 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55722493
quote:
Twee vragen:

1. Volgens mij kreeg ik op dat geluidsfragent van vannacht mee dat het ging om iets wat tegen Brian en Amanda was gezegd, of juist niet. Maar het fijne weet ik er ook niet van.
2. Ik vind niet dat Lieke daar fout zat, ze is hem geen verantwoording schuldig.
pi_55722532
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

1. Volgens mij kreeg ik op dat geluidsfragent van vannacht mee dat het ging om iets wat tegen Brian en Amanda was gezegd, of juist niet. Maar het fijne weet ik er ook niet van.
2. Ik vind niet dat Lieke daar fout zat, ze is hem geen verantwoording schuldig.
het word bijna lachwekkend
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 14:15:58 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_55722541
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:12 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze is anders meerdee malen door Huub duidelijk gemaakt dat dit een van de dingen was die voor hem acht niet door de beugel konden. Hij was een week bezig om opheldering te krijgen, is acht uur vertrokken op zijn uitje ivm zijn jaarverblijf in de kooi en moet horen dat ze tegenover Janice aangaf dat ze hem eruit ging stemmen.
Hier zijn meerdere gesprekken over geweest en ik eb haar nog geen moment horen zeggen dat ze dit wellicht anders had moeten doen. Een simpele verontschuldiging was waarschijnlijk voldoende geweest om een klein beetje de vieze smaak die Huub hierbij heeft gekregen weg te nemen. Maar ze is hem nog geen centimeter tegemoet gekomen.
En dat is precies de reden dat ik Lieke echt niet meer kan zetten. Ik heb vanaf dag 1 al mijn twijfels bij Lieke gehad zoals zovelen en inmiddels is ze dus echt door de mand gevallen met dank aan Jaap in het gesprek van vannacht.
― Mark Twain
pi_55722557
als het goed is (volgens de woorden van mikey zelf) is dit dus de laatste dag van de zwerver.
hij heeft ook echt helemaal niks toegevoegd in de kooi.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:17:38 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55722567
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:15 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

het word bijna lachwekkend
Mag je vinden
pi_55722585
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Heb jij het programma de afgelopen anderhalf jaar wel gevolgt? Hoe vaak heeft Lieke fysiek geweld gebruikt in de villa? Heb je haar mensen zien aanranden? Heeft ze Nena geneukt achter een muurtje terwijl die duidelijk "niet doen" zei? Heeft ze Amanda meer dan een jaar lang geestelijk kapot gemaakt? En zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.

Dat mensen tegen Lieke zijn...oke. Maar als ze nu ineens gaan beweren dat ze erger is dan Brian, dan zijn die personen toch echt helemaal de weg kwijt...
Ik volg de streams vanaf vorig jaar januari, en lees de COS-jes ook vanaf die tijd. Zal dan ook even netjes op je punten reageren voor je want je begrijpt me denk ik niet helemaal goed;

- Lieke heeft geen fysiek gweld gebruikt, daar heb ik het ook niet over. Ik heb het over sneaky gedrag, wat Brian ook ontzettend vertoond. Ik vind Lieke nog een ergere sneak dan Brian. Brian heb ik ooit een shoren lachen met Huub om zijn stunt met de memorecorder in de kast. Rete sneaky, maar wel wel een stoere actie. (weet niet hoe goed jij de streams volgt, maar je kunt je dat denk ik nog wel herrinneren).
- Ik heb Lieke geen mensen zien aanranden. Ik hb Lieke wel horen zeggen (nadat ze niet meer met Huub samenspeelde overigens) dat die hele aanranding nogal overtrokken was. Het was volgens Lieke allemaal niet zo erg, ze wilden alleen haar zender afdoen.
- Ik heb Lieke niet met Brian zien neuken achter een muurtje. Wel Nena inderdaad, die zei nog "Ik wil je pik in me voelen". Lieke zag ik pas neuken op een personeelsfeestje, met Huub die ze net kon. En daarna zag ik haar als millionair.
- Heeft ze Amanda geestelijk kapot gemaakt? Bedoel je haar nieuwe vriendin Amanda? Nee ze heeft respect voor Amanda, ook al vochten ze samen de kooi uit. Lieke vind Amanda aardig en haar kleren leuk, dat zien we de laatste tijd wel. Ik zie wel dat ze Huub heel de dag afbrand. En hem heeft geneukt en gedumpt. Dus ach...

Nogmaals ik deed die vergelijking ivm sneaky gedrag, niet met fysiek geweld.

En nu niet meer zeggen dat ik de streams niet volg he!
pi_55722591
quote:

[..]

En Lieke is oerstom als ze denkt dat dat van Amanda's kant oprecht is.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:19:11 #156
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722602
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ze is zelfs nog erger. Bij Brian komt het fysieke uit frustraties. Zij probeert doelbewust karaktermoord te plegen ten voordele van zichzelf. Maanden was Huub goed genoeg. Hij mocht zelfs hoor kut uitwonen. Alles voor backup. Maanden heeft Huub geprobeert Jaap naar zich toe te trekken. Een Jaap die niets van Lieke moest. Zich aan haar ergerde en op een gegeven moment zelfs niet meer bij de internetshow wou hebben. Huub wou niet zonder haar. En nu denkt mevrouw alleeen nog maar aan zichzelf. Huub lijkt niets voor haar betekend te hebben.
Het is aan Huub te danken dat zij ook bij Jaap zit want zonder had ze het totaal niet gered. Alles gooit ze op de relatie en dat Huub liegt en bedriegt. Het is een vals ondankbaar wijf. Achterbakser en gemener dan Brian.
Op woensdag 2 januari 2008 14:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat vind ik nu juist niet want ze hadden wat dat betreft een duidelijke afspraak maar in dit geval gaat het me meer om de manier waarop zij zich in discussies opstelt. Ik heb haar dus werkelijk nooit gedurende een discussie ook maar een duimbreed zien toegeven.
Je zou dit kunnen zien als een sterke overtuiging in haar eigen standpunten maar ik vind het steeds duidelijker dat ze gewoon niet wil horen wat iemand anders er werkelijk van vind
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:21:53 #158
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722650
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:09 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Geheel volgens de spelregels van de gouden kooi.
Eens. Maar wat mij betreft mag zij door haar spelkeuze figuurlijk doodvallen.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 14:22:05 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_55722652
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:17 schreef Guuskeee het volgende:
als het goed is (volgens de woorden van mikey zelf) is dit dus de laatste dag van de zwerver.
hij heeft ook echt helemaal niks toegevoegd in de kooi.
Mike was op uitnodiging in dat hok. Het plan was om hem te helpen, nou.....dat hebben we gezien.
Een horloge van Brian en misschien een moblieltje van Amanda, tsjong jonge.
De FEBO moet zich rotschamen dat ze die man hebben laten proeven hoe het is om een huis en normaal eten te hebben en hem nu zomaar op straat schoppen en dit alleen maar omdat St. Brian een half jaar een keer aangegeven heeft dat het zo leuk zou zijn als er een zwerver in dat hok zou komen.
― Mark Twain
pi_55722675
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze is zelfs nog erger. Bij Brian komt het fysieke uit frustraties. Zij probeert doelbewust karaktermoord te plegen ten voordele van zichzelf. Maanden was Huub goed genoeg. Hij mocht zelfs hoor kut uitwonen. Alles voor backup. Maanden heeft Huub geprobeert Jaap naar zich toe te trekken. Een Jaap die niets van Lieke moest. Zich aan haar ergerde en op een gegeven moment zelfs niet meer bij de internetshow wou hebben. Huub wou niet zonder haar. En nu denkt mevrouw alleeen nog maar aan zichzelf. Huub lijkt niets voor haar betekend te hebben.
Het is aan Huub te danken dat zij ook bij Jaap zit want zonder had ze het totaal niet gered. Alles gooit ze op de relatie en dat Huub liegt en bedriegt. Het is een vals ondankbaar wijf. Achterbakser en gemener dan Brian.
+1.
Hoe je het ook draait, dit verhaal klopt gewoon. Hier valt weinig aan te draaien. En het lullige voor Lieke is dat ze door dat eeuwige gezwam over Huub nu haar eigen glazen heeft ingegooid. Toen Brian en Amanda op haar los gingen hoorde je haar niet. Zie Lieke nog zitten, naast Nadia en Amanda die dr gek zaten te treiteren 3 uur lang. Er kwam geen woord uit Lieke, die bleef voor zich uit kijken. Fok stond er vol van hoe knap het was van Lieke dat ze dit trok. En nu, Huub hoeft maar naar dr te kijken en ze doet al naar tegen hem! En het nu al weeeeeeeeeeeken door...
pi_55722680
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef HoneyBunny het volgende:
want je begrijpt me denk ik niet helemaal goed;
...
Nogmaals ik deed die vergelijking ivm sneaky gedrag, niet met fysiek geweld.
Oh ik weet wel wat je bedoelde hoor

Maar als alle negatieve dingen die over Lieke gezegt worden op dit forum waar zijn, dan NOG kan je zeggen dat alles past bij haar manier van het spel spelen (een smerig spel, maar er staat niet in de spelregels dat dat niet mag). Brian daarentegen heeft al 50+ keer de spelregels verbroken waar minimaal 15 geweldadige incidenten bij zitten, dus zeggen dat Lieke erger is dan Brian is uiteraard onzin. Als je het puur over "sneaky gedrag" hebt dan kan je dat natuurlijk wel zeggen (er van uitgaande dat alles wat over Lieke gezegt wordt waar is), hoewel zelfs dan heb ik nog twijfels of ze erger is dan Brian...daarvoor heeft Brian in 1,5 jaar gewoon te veel laaghartige streken uitgehaald...
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:24:16 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55722703
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat vind ik nu juist niet want ze hadden wat dat betreft een duidelijke afspraak maar in dit geval gaat het me meer om de manier waarop zij zich in discussies opstelt. Ik heb haar dus werkelijk nooit gedurende een discussie ook maar een duimbreed zien toegeven.
Je zou dit kunnen zien als een sterke overtuiging in haar eigen standpunten maar ik vind het steeds duidelijker dat ze gewoon niet wil horen wat iemand anders er werkelijk van vind
Ik ben met je eens dat ze iemand weleens wat meer tegemoet mag komen, in het algemeen dan. Maar in het genoemde voorbeeld vind ik dat haar geen blaam treft, ja, het was misschien netter geweest maar verdient Huub dat wel? Ik had in die situatie ook vast gedacht: fock jou!
pi_55722724
quote:

-die vreemde gasten waren vrienden van haar vriendin...met haar vriendin is ze meegegaan en ze kwamen erachter dat die jongens niets anders deden dan achter de pokertafel zitten dag en nacht.
Ze hebben die vrienden toen verlaten en een goedkoop hotelletje opgezcht en een hele leuke vakantie verder gehad. met z'n tweetjes..

-Huub viel op haar en doordat ze hem leerde kennen viel ze voor hem
Huub kan vrouwen het gevoel geven dat ze alles zijn voor hem

-Quinten is een aardige vent en ze viel vanaf het begin op zijn uiterlijk,neem van mij aan dat als je zolang opgesloten zit in die villa en er niets anders is dan keiharde ruzies en beledigingen dat je dan heel gauw een gevoel kan ontwikkelen naar iemand die je wel leuk vindt.

-Dat met die baas....ik heb haar zo'n verhaal nooit horen vertellen
pi_55722735
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Mike was op uitnodiging in dat hok. Het plan was om hem te helpen, nou.....dat hebben we gezien.
Een horloge van Brian en misschien een moblieltje van Amanda, tsjong jonge.
De FEBO moet zich rotschamen dat ze die man hebben laten proeven hoe het is om een huis en normaal eten te hebben en hem nu zomaar op straat schoppen en dit alleen maar omdat St. Brian een half jaar een keer aangegeven heeft dat het zo leuk zou zijn als er een zwerver in dat hok zou komen.
Hoor Lieke nog roepen met die rijbewijs stemming : "Ik maak er mijn persoonlijke missie van Mikey te helpen".
Toen nu toe heeft ze elke dag alleen nog maar lopen zeiken over Huub. Mikey is alweer vergeten.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:25:25 #165
38396 mazaru
pi_55722737
Wat is er van waar dat Mikey aan Jaap heeft gevraagd of hij de hond wilt houden, zodat dat beest in ieder geval eten en een dak boven zijn hoofd heeft?
pi_55722778
quote:

[..]

Juist, en daarom irriteer ik me zo aan haar. Het maakt niet uit wat er gebeurt, zij heeft in haar ogen ALTIJD juist gehandeld en de anderen zijn altijd fout. Dit is tijdens het verbreken met haar relatie met Huub erg duidelijk geworden imo.
pi_55722781
Ikzelf zou als ik in dat huis zou zitten Huub niet eens meer om mij heen kunnen dulden na alles wat hij geflikt heeft...nog een wonder van haar dat ze uberhaupt tegen hem spreekt,ik zou het niet kunnen
pi_55722787
quote:

[..]

ook een mogelijkheid is dat lieke niet zo sterk in haar schoenen staat als ze doet voorkomen. het is heel logisch dat onzekere mensen juist heel zeker willen overkomen, om hun onzekerheid te verbergen. dat verklaart ook haar stugheid en blindheid voor andermans standpunten: zolang zij niet toegeeft blijft in haar hoofd het plaatje van de 'zekere lieke' overeind, en denkt ze dat andere haar ook als 'niet onzeker' zien.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 14:28:44 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_55722826
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
Wat is er van waar dat Mikey aan Jaap heeft gevraagd of hij de hond wilt houden, zodat dat beest in ieder geval eten en een dak boven zijn hoofd heeft?
Dat vertelde Mike vanochtend aan de ontbijttafel tegen José die het hier heel duidelijik niet mee eens was.
Mike weg, hond weg.
― Mark Twain
pi_55722836
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef riri het volgende:
Ikzelf zou als ik in dat huis zou zitten Huub niet eens meer om mij heen kunnen dulden na alles wat hij geflikt heeft...nog een wonder van haar dat ze uberhaupt tegen hem spreekt,ik zou het niet kunnen
Tuurlijk wel Riri, je kan het! Lieke kan Brian ook prima verdragen na de trappen die hij haar heeft gegeven. Ze kan zelfs nog met hem knuffelen! Je voelt je daar vast keigoed!
pi_55722888
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

ook een mogelijkheid is dat lieke niet zo sterk in haar schoenen staat als ze doet voorkomen. het is heel logisch dat onzekere mensen juist heel zeker willen overkomen, om hun onzekerheid te verbergen. dat verklaart ook haar stugheid en blindheid voor andermans standpunten: zolang zij niet toegeeft blijft in haar hoofd het plaatje van de 'zekere lieke' overeind, en denkt ze dat andere haar ook als 'niet onzeker' zien.
Tuurlijk. Dta is hoe Lieke over wil komen. Als het nette meisje, die erg sterk in haar schoenen staat. Dat wil iedereen daar eigenlijk toch. Het had alleen netter geweest als ze helemaal open kaart zou spelen. Speel de rol van Bitch dan, en doe het goed. Je kan niet niet beide rollen spelen. Of Bitch of Lieverdje.
pi_55722906
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Hoor Lieke nog roepen met die rijbewijs stemming : "Ik maak er mijn persoonlijke missie van Mikey te helpen".
Toen nu toe heeft ze elke dag alleen nog maar lopen zeiken over Huub. Mikey is alweer vergeten.
Vanmorgen heeft ze gezegd dat ze Mikey niet de straat op zal laten gaan zoals het er nu uiziet en er alles aan zal doen dat hij een dak boven zijn hoofd heeft.
Ik weet niet wat Lieke met achter allemaal heeft geregeld...ze doet vaak dingen die anderen helemaal niet door hebben omdat ze er nooit veel ruchtbaarheid aan geeft...toen met de sinterklaascadeautjes heeft ze dat ook allemaal geregeld en voor eenieder een gedicht geschreven zonder dat ook maar iemand dat door heeft gehad.
pi_55722943
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Tuurlijk wel Riri, je kan het! Lieke kan Brian ook prima verdragen na de trappen die hij haar heeft gegeven. Ze kan zelfs nog met hem knuffelen! Je voelt je daar vast keigoed!
Ik zou dat nooit kunnen...jij?
pi_55722954
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef riri het volgende:
Die heeft in dit jaar al lang zijn 10.000 euro opgerookt en gebruikt.
Sigaretten kosten toch 5 euro per pakje?
Is toch al minstens ¤ 3650,00 en dan de drank er nog bij, waar hij ook wel raad mee weet.
Daarbij krijgen de miljonairs royaal te eten,hebben ze personeel enz. enz. enz. enz.
Die ¤ 10.000,00 zijn dus al verteerd.
pi_55722968
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:32 schreef riri het volgende:

[..]

Vanmorgen heeft ze gezegd dat ze Mikey niet de straat op zal laten gaan zoals het er nu uiziet en er alles aan zal doen dat hij een dak boven zijn hoofd heeft.
Ik weet niet wat Lieke met achter allemaal heeft geregeld...ze doet vaak dingen die anderen helemaal niet door hebben omdat ze er nooit veel ruchtbaarheid aan geeft...toen met de sinterklaascadeautjes heeft ze dat ook allemaal geregeld en voor eenieder een gedicht geschreven zonder dat ook maar iemand dat door heeft gehad.
Oh ja, en die spiegel met Huub zn verjaardag!! Was inderdaad heel lief van dr!
Kom op, het is een beeld wat je wilt scheppen naar de buitenwereld. Uiterlijke schijn heet dat. En dat is wat mij zo irriteerd!
pi_55722970
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef riri het volgende:

[..]

das waar

Maar toch hoor je Huub eigenlijk nooit wat slechts over Lieke zeggen en dat kan ik wel waarderen...... je valt erg over dat filmpje........ maar toch kan je daar weinig op baseren

1. je valt halverwege een gesprek ergens in... hij noemt haar bitch (waarop Joris zegt, je had het kunnen verwachten; dus het zal wel iets met het uitstemmen te maken hebben).... Hij heeft al vaker aangegegeven dat hij het een naai-actie van haar vind; dat dit allemaal niet recht in zijn gezicht is uitgesproken.
2. dat als het mag van "achter" ze Lieke eruit gaan stemmen........ toch blijf ik het idee houden, dat Huub op basis van vriendschap echt verder wil met Lieke in het spel en hij haar eruit zou stemmen als de verstandhouding tussen hun niet verbeterd.

Ik heb zelf meer vertrouwen in Huub ipv Lieke, doordat hij zo'n flapuit is en regelmatig dingen eruit gooit; die hij beter voor zich kan houden.....
Lieke is veel terughoudender en doordachter in der acties en voor het spel is dat natuurlijk veel beter.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:34:45 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55722974
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Volgens mij spoorde ze hem laatst aan om sollicitatiebrieven te schrijven (en ik kreeg de indruk dat ze hem wel wilde helpen), maar Mikey ging er niet op in.
pi_55723010
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:33 schreef riri het volgende:

[..]

Ik zou dat nooit kunnen...jij?
Nou heb een soortgelijke situatie op mijn werk (om maar even heel persoonlijk te worden). Daar heeft iemand mij wat geflikt maar ik kan niet om diegene heen. Ik kan daar normaal tegen doen, heb het er niet meer over (want ik bn er dus wel echt klaar mee) alleen hij hoeft niet met zijn handjes aan mij te zitten. Ik zal hem dan ook niet meer als vriend zien/gebruiken!
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:36:31 #179
111260 Charmian
a little joy
pi_55723011
quote:
Huub heeft haar daarvoor vaak genoeg gewaarschuwd, hij doet er alles voor om tv te maken te winnen hoe je het noemen wilt, een relatie kwam daarbij op de tweede plaats. Hoe vaak heb je hem toen ze net in de villa zat en weer eens lekker zat te drammen niet horen zeggen om er een end aan te maken? Ze heeft dus vaak genoeg de kans gehad om de relatie te verbreken maar dt heeft ze niet gedaan, ik had allang vertrokken. En nu zeikt en zeurt ze liever over hoe slecht huub haar wel niet behandeld heeft.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_55723019
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die heeft in dit jaar al lang zijn 10.000 euro opgerookt en gebruikt.
Sigaretten kosten toch 5 euro per pakje?
Is toch al minstens ¤ 3650,00 en dan de drank er nog bij, waar hij ook wel raad mee weet.
Daarbij krijgen de miljonairs royaal te eten,hebben ze personeel enz. enz. enz. enz.
Die ¤ 10.000,00 zijn dus al verteerd.
Och wat maakt het uit hoe hij z`n leven kapot maakt. Maar geld is geen probleem daar. Als je kijkt naar de kappers-kosten voor Natasja en Amanda dan is die 10.000 euro van Huub niets
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 14:36:52 #181
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55723023
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef mootie het volgende:

[..]

En Lieke is oerstom als ze denkt dat dat van Amanda's kant oprecht is.
Dat denkt ze ook vast niet. Maar het gaat nu vooral om de wedstrijd tegen Huub. En the enemy of her enemy is her friend.

Ze droomt al van het moment dat Huub eruit gestemd wordt, en ze haar zorgvuldig geoefende "superieure glimlach" weer kan laten zien, met daarbij natuurlijk die enorm intelligente twinkeling in haar ogen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_55723026
De redactie heeft ons wel, waar zij ons hebben willen.
We praten voor 80% over Lieke, Huub en Jaap.
Amanda en Brain, blijven zo goed als buiten spel .

Lijkt me wel een heel mooi plaatje om op het laatst Brain tegen Amanda te zien spelen.
Volgens mij, gaat het er dan niet zo zachtjes aan toe.
Brain vermoord Amanda. Gaat de bak in, dus niemand wint de Kooi.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:37:48 #183
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55723045
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Kom op, het is een beeld wat je wilt scheppen naar de buitenwereld. Uiterlijke schijn heet dat. En dat is wat mij zo irriteerd!
Die spiegel was toch een idee van achter? Ik las dat ze hem later manchetknopen had gegeven.
pi_55723067
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Amanda en Brain, blijven zo goed als buiten spel.
Oh ja je hebt gelijk!

BRIAN IS EEN WIFEBEATER!!!

Zo en nu ga ik ervandoor!!!

pi_55723082
quote:

[..]

Ik had hetzelfde geven...nog een veel grotere spiegel...

Ik ben er ook heilig van overtuigd dat Lieke niets met Brian heeft,dat ze dat doet voor het spel....wel met Amanda...ik vindt Amanda in haar hart ook geen echt slecht mens...Brian wel
pi_55723083
quote:
Dan is het maar goed dat je er níet zit Riri
pi_55723086
B&A verdwenen na het sporten met Carlos naar beneden. En blijven voorlopig buiten beeld. Ze krijgen zeker wat offstream tijd om in bed te "knuffelen" of om even rustig te "douchen".
pi_55723094
quote:
Amanda en Brain, blijven zo goed als buiten spel.
Precies. Nu zitten we al op het "Lieke is erger dan Brian" niveau. En over een maand gaan we waarschijnlijk naar het "Brian valt eigenlijk best wel mee" niveau
pi_55723099
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

Die spiegel was toch een idee van achter? Ik las dat ze hem later manchetknopen had gegeven.
Joh! Dat heb ik niet meegekregen! Dat is dan wel weer meselijk van dr. Jammer alleen dat ze zich voor dat spiegel-gebeuren heeft laten lenen.

Nu echt weg!
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:40:25 #190
38396 mazaru
pi_55723112
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat vertelde Mike vanochtend aan de ontbijttafel tegen José die het hier heel duidelijik niet mee eens was.
Mike weg, hond weg.
Ik vind het nog niet zo'n slecht idee.
En zodra Mikey zijn draai gevonden heeft, een huisje, een baan, dan de hond weer terug naar hem.
Dit is de koudste tijd van het jaar. En Mikey heeft zelfs dat bootje niet meer.
pi_55723170
quote:
Amanda en Brain, blijven zo goed als buiten spel .
Lijkt me wel een heel mooi plaatje om op het laatst Brain tegen Amanda te zien spelen.
Volgens mij, gaat het er dan niet zo zachtjes aan toe.
Brain vermoord Amanda. Gaat de bak in, dus niemand wint de Kooi.

Ik denk ook dat Brian op het laatst zijn ware gezicht niet meer kan verbergen...niet als alles straks op scherp staat...
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 14:43:10 #192
184769 crew  Deisyy
pi_55723182
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij spoorde ze hem laatst aan om sollicitatiebrieven te schrijven (en ik kreeg de indruk dat ze hem wel wilde helpen), maar Mikey ging er niet op in.
Misschien is het wel zo dat Mikey helemaal niet aan een huisje en een baan geholpen wilt worden. Misschien is het zwerver zijn wel zijn eigen keuzen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55723184
Ow, B&A zijn weer in beeld in de keuken...staat Amanda best goed dat groene jurkje.
Staat d'r i.i.g. beter dan Lieke.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 14:43:58 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_55723195
Weer zo'n voorbeeld van het dubbele van Lieke.
Huub zegt tegen Til dat hij het vervelend vindt voor zijn moeder dat ze moet werken.
Lieke zegt dat haar moeder werkt voor haar plezier dus niks anders zou willen.
5 minuten later zegt ze dat, als zij wint, haar moeder mag stoppen met werken en haar een lekker leventje gunt.
― Mark Twain
pi_55723204
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het nog niet zo'n slecht idee.
En zodra Mikey zijn draai gevonden heeft, een huisje, een baan, dan de hond weer terug naar hem.
Dit is de koudste tijd van het jaar. En Mikey heeft zelfs dat bootje niet meer.
Die hond is volgens mij al best wel oud. Ik weet niet hoe lang Mickey haar al heeft, maar vraag me af of je zo`n hond in haar nadagen dan ergens anders moet onderbrengen...
pi_55723218
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:39 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Precies. Nu zitten we al op het "Lieke is erger dan Brian" niveau. En over een maand gaan we waarschijnlijk naar het "Brian valt eigenlijk best wel mee" niveau
neeeje! over 1 maand is lieke eruit en is brian weer vijand #1
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:46:53 #197
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55723260
quote:

[..]

Weer eens.... Lieke denkt dat we genoegen nemen met dat uiterlijke vertoon...zelf wil ik zien wie zij is. In acht maanden anderhalf gesprek waarin je kon zien wie Lieke is. Dat is belachelijk weinig. Mensen hebben een hekel aan Huub (begrijpelijk) maar die laat zichzelf wel zien. Zelf heb ik een hekel aan mensen die niet benaderbaar zijn en zichzelf afsluiten voor hun eigen gevoel. Daarbij hun gevoel maskeren ten koste van een ander.
Op woensdag 2 januari 2008 14:42 schreef riri het volgende:

Ik denk ook dat Brian op het laatst zijn ware gezicht niet meer kan verbergen...niet als alles straks op scherp staat...
Brian heeft z`n ware gezicht al vaak genoeg laten zien. Zonder pilletjes, off-camera momenten in het hokje, of het verbod aan bewoners om hem kwaad te maken zou ie allang iemand het ziekenhuis in geslagen hebben (of erger)... Brian is helemaal niet geschikt voor een "spel" dat DGK is was, hij heeft daar niet genoeg controle over zichzelf voor. Het is dus voorkomen belachelijk dat zo`n iemand naar de overwinning geloodst wordt...
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:49:35 #199
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55723334
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Mike weg, hond weg.
Jammer genoeg heeft ze daar weinig over te zeggen als de miljonairs besluiten dat ze haar willen houden en het mag van achter, ze is toch maar gewoon hoofd huishouding?
be nice or go away
pi_55723382
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:45 schreef Guuskeee het volgende:
neeeje! over 1 maand is lieke eruit en is brian weer vijand #1
Lieke gaat er niet uit, want dan heb je een padstelling in de villa van Huub&Jaap tegen Brian&Amanda en dan heb je een probleem aangezien Brian en Amanda geen TV willen maken (en dat ook niet hoeven), dan heb je 0 verhaal lijnen en ben je volledig afhangkelijk van gastspelers en eventueel een nieuwe bewoner.
pi_55723430
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:51 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Lieke gaat er niet uit, want dan heb je een padstelling in de villa van Huub&Jaap tegen Brian&Amanda en dan heb je een probleem aangezien Brian en Amanda geen TV willen maken (en dat ook niet hoeven), dan heb je 0 verhaal lijnen en ben je volledig afhangkelijk van gastspelers en eventueel een nieuwe bewoner.
dus volgens jou is het spel nu afgelopen als er geen nieuwe bijkomt?
pi_55723457
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef Desii het volgende:

[..]

das waar

Maar toch hoor je Huub eigenlijk nooit wat slechts over Lieke zeggen en dat kan ik wel waarderen...... je valt erg over dat filmpje........ maar toch kan je daar weinig op baseren

1. je valt halverwege een gesprek ergens in... hij noemt haar bitch (waarop Joris zegt, je had het kunnen verwachten; dus het zal wel iets met het uitstemmen te maken hebben).... Hij heeft al vaker aangegegeven dat hij het een naai-actie van haar vind; dat dit allemaal niet recht in zijn gezicht is uitgesproken.
2. dat als het mag van "achter" ze Lieke eruit gaan stemmen........ toch blijf ik het idee houden, dat Huub op basis van vriendschap echt verder wil met Lieke in het spel en hij haar eruit zou stemmen als de verstandhouding tussen hun niet verbeterd.

Ik heb zelf meer vertrouwen in Huub ipv Lieke, doordat hij zo'n flapuit is en regelmatig dingen eruit gooit; die hij beter voor zich kan houden.....
Lieke is veel terughoudender en doordachter in der acties en voor het spel is dat natuurlijk veel beter.
De echte ware gezichten zullen we naar het eind van het spel als er veel meer druk op de spelers komt te staan wel gaan zien...
Maar zoals het er nu voorstaat zijn Huub en Jaap het meest gewetenloos in het spel...zoals Huub zelf ook zegt...Brain ook maar die zegt het niet....Lieke en Amanda reageren meer met gevoel.
We komen er vanzelf wel achter...maar zoals ik mensen in kan schatten in het echte leven zit ik er naar mijn idee niet ver naast zoals ik denk dat ze echt in elkaar zitten.

Ik heb in het verleden mijn gevoelens wat betreft mensen weleens om de goede vrede naar achteren geschoven omtwille van andere mensen...achteraf bleek dat als ik mijn gevoel had gevolgd beter bij mijn intuïtie had kunnen houden....ik laat mij wat dat betreft dus nooit meer sturen door anderen...mijn eigen gevoel klopt eigenlijk altijd.
pi_55723496
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:32 schreef riri het volgende:

[..]

die gedichten wisten wij wel, maar de andere bewoners niet (Huub kwam er wel achter, dacht ik)

Al vond ik dat sneergedicht naar Huub met de roe niet echt leuk.....
Ik vergeet ook niet haar houding in het lasergamen.... ze was al doodgeschoten en toch gaf ze nog aanwijzigen, zodat iemand anders Huub kon doodschieten die bij de andere partij zat en nog in de game was
pi_55723506
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef riri het volgende:

[..]

De echte ware gezichten zullen we naar het eind van het spel als er veel meer druk op de spelers komt te staan wel gaan zien...
Maar zoals het er nu voorstaat zijn Huub en Jaap het meest gewetenloos in het spel...zoals Huub zelf ook zegt...Brain ook maar die zegt het niet....Lieke en Amanda reageren meer met gevoel.
We komen er vanzelf wel achter...maar zoals ik mensen in kan schatten in het echte leven zit ik er naar mijn idee niet ver naast zoals ik denk dat ze echt in elkaar zitten.

Ik heb in het verleden mijn gevoelens wat betreft mensen weleens om de goede vrede naar achteren geschoven omtwille van andere mensen...achteraf bleek dat als ik mijn gevoel had gevolgd beter bij mijn intuïtie had kunnen houden....ik laat mij wat dat betreft dus nooit meer sturen door anderen...mijn eigen gevoel klopt eigenlijk altijd.
lieke reageerd meer met gevoel???

onbegrijpelijk dat iemand dat kan denken. lieke is de meest berekende daar in dat huis. noem mij dan een paar voorbeelden van wanneer lieke reageerde dmv haar gevoel ajb?
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:59:07 #205
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55723576
Hoi Fokkies, nog de beste wensen
Gebeurt er nog wat op de streams? Of is t weer Huub en Lieke tijd
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:00:24 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55723610
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misschien is het wel zo dat Mikey helemaal niet aan een huisje en een baan geholpen wilt worden. Misschien is het zwerver zijn wel zijn eigen keuzen.
Palma zei (gisteren?) tegen Brian dat ze vond dat niemand tegenwoordig meer op straat hoefde te leven en dat het dus Mikey zijn eigen keus was.
Toen ze laatst allemaal wat mochten zeggen voor de camera toen zei Mikey wel dat ie nog een huisje zocht en een leuke baan. Misschien is het solliciteren niet zijn ding
pi_55723627
en wie voert weer de hoofdtoon in het gesprek terwijl Lieke bij Tilly zit....?
Huub!
Altijd en overal gesprekken van anderen onderbreken en zijn mening ventileren....luisteren?...Ho maar
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:01:37 #208
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55723633
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:55 schreef Desii het volgende:

[..]

die gedichten wisten wij wel, maar de andere bewoners niet (Huub kwam er wel achter, dacht ik)

Al vond ik dat sneergedicht naar Huub met de roe niet echt leuk.....
Ik vergeet ook niet haar houding in het lasergamen.... ze was al doodgeschoten en toch gaf ze nog aanwijzigen, zodat iemand anders Huub kon doodschieten die bij de andere partij zat en nog in de game was
Eigenlijk heeft Lieke altijd al tegen Huub gespeeld. Ze is gewoon jaloers op zijn populariteit. Mevr. Eerlijk en Oprecht is waarschijnlijk de mening toegedaan dat dit onterecht is. Zij heeft er haar taak van gemaakt dit recht te zetten. Zij baalt waarschijnlijk ook dat zij voor Huub moest kiezen in het spel omdat iedereen haar bij voorbaat al uitkotste. Maar Lieke heeft een doel: Het spel winnen en dat mag ten koste gaan van veel. Jaap wil haar een prominentere rol geven dan Amanda. Ze komt al bijna gillend klaar...
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:07:16 #210
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55723730
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:56 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

onbegrijpelijk dat iemand dat kan denken. lieke is de meest berekende daar in dat huis. noem mij dan een paar voorbeelden van wanneer lieke reageerde dmv haar gevoel ajb?

Lieke heeft geen gevoel... heeft vooroordelen waar en ander zich maar moet bewijzen dat het anders is. Wanneer zij verdrietig is is dat meer omdat het niet zo loopt in het spel zoals mevrouw wil. Daarom had zij het steeds moeilijker in de relatie met Huub. Hij mocht haar neuken voor backup maar het begon wel erg lang te duren voor er voor haar een aantrekkelijker scenario kwam. (Lees Jaap sluit zich bij Huub aan en zij dumpt Huub).
Het recht op je eigen mening steeds maar weer te moeten verdedigen....hoezo Huub? een volwassen discussie voeren zoals je zegt dat je van je vader geleerd hebt?
Dat doe je dus niet.
Verbaal probeer je anderen de loef af te steken....maar je verliest hem juist tegenover haar...
pi_55723801
Er wordt de hele tijd gesuggereerd dat de 'leugen' van Huub wel mee zou vallen of zelfs helemaal niet waar zou zijn geweest, omdat Lieke nergens on stream wil vertellen wat er nou precies is gebeurd en wat de leugen van Huub was.
Het is echter wel opvallend dat ook Huub nergens de 'leugen' ontkent. Hij komt er zelfs wijselijk helemaal niet op terug. Voor mij toch wel een teken dat ons Huubje zelf ook wel donders goed doorheeft dat hij daar helemaal de fout in is gegaan.
Ik blijf Lieke nog steeds een hele sterke speler vinden. Ik vind het knap hoe zij zich staande houdt de laatste tijd. En natuurlijk is het haar goed recht om ook 'het spel' te spelen. Zij is hier heus niet alleen ingestapt voor huub zijn mooie ogen. Iedereen (behalve Amanda denk ik ) is de kooi ingegaan om voor de hoofdprijs te gaan.
Huub en Jaap zijn alleen imho de weg een beetje kwijt geraakt of door achter teveel op de mouw gespeld om nog tv maken van het spel spelen te kunnen onderscheiden.
Van mij mag Lieke winnen en anders Jaap.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:09:59 #213
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55723809
Kijk dat vieze wijf nou genieten met die zelfgenoegzame smile op d'r rotbek. Owww owww wat is zij trots dat ze Huub een kopje kleiner heeft gemaakt. Oprotten vieze tyfushoer.
Op woensdag 2 januari 2008 15:07 schreef akveor het volgende:

[..]

Lieke heeft geen gevoel... heeft vooroordelen waar en ander zich maar moet bewijzen dat het anders is. Wanneer zij verdrietig is is dat meer omdat het niet zo loopt in het spel zoals mevrouw wil. Daarom had zij het steeds moeilijker in de relatie met Huub. Hij mocht haar neuken voor backup maar het begon wel erg lang te duren voor er voor haar een aantrekkelijker scenario kwam. (Lees Jaap sluit zich bij Huub aan en zij dumpt Huub).
klopt precies.

ik zat eigenlijk op een reactie van iemand anders te wachten, maar een oorverdovende stilte volgde...
pi_55723839
Wel lachen nu met Amanda op haar hakjes en de zweep in de paardenbak achter Fries aan...
pi_55723843
Amanda is in d'r strakke jurkje en op d'r hakken in de paardenbak Fries aan het opjagen.
pi_55723851
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:53 schreef Guuskeee het volgende:
dus volgens jou is het spel nu afgelopen als er geen nieuwe bijkomt?
Volgens mij is het spel al meer dan 6 maanden afgelopen. We krijgen steeds hetzelfde script voorgeschoteld, alleen de "acteurs" veranderen steeds...
pi_55723921
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:14:55 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55723935
Wat hoor ik nou?? Amanda heeft het over 'Als Selene terug is'??
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:15:01 #220
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55723940
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef riri het volgende:
Dit is nu waar Lieke zo moe van wordt samen met Huub....
Het recht op je eigen mening steeds maar weer te moeten verdedigen....hoezo Huub? een volwassen discussie voeren zoals je zegt dat je van je vader geleerd hebt?
Dat doe je dus niet.
Verbaal probeer je anderen de loef af te steken....maar je verliest hem juist tegenover haar...
Hij moet dat takkewijf met rust laten. Het maakt Huuub een klein en zielig mannetje. En stel dat het goed komt. Hij kan haar nooit vertrouwen dus ik snap niets van Huub in deze.
Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef Verida het volgende:
Er wordt de hele tijd gesuggereerd dat de 'leugen' van Huub wel mee zou vallen of zelfs helemaal niet waar zou zijn geweest, omdat Lieke nergens on stream wil vertellen wat er nou precies is gebeurd en wat de leugen van Huub was.
Het is echter wel opvallend dat ook Huub nergens de 'leugen' ontkent. Hij komt er zelfs wijselijk helemaal niet op terug. Voor mij toch wel een teken dat ons Huubje zelf ook wel donders goed doorheeft dat hij daar helemaal de fout in is gegaan.
Ik blijf Lieke nog steeds een hele sterke speler vinden. Ik vind het knap hoe zij zich staande houdt de laatste tijd. En natuurlijk is het haar goed recht om ook 'het spel' te spelen. Zij is hier heus niet alleen ingestapt voor huub zijn mooie ogen. Iedereen (behalve Amanda denk ik ) is de kooi ingegaan om voor de hoofdprijs te gaan.
Huub en Jaap zijn alleen imho de weg een beetje kwijt geraakt of door achter teveel op de mouw gespeld om nog tv maken van het spel spelen te kunnen onderscheiden.
Naar mijn mening is het Huub die een heel vuil spelletje met Lieke heeft gespeeld.Tijdens het bezoek van Joris werd ook duidelijk dat alle lange relaties van Huub hetzelfde patroon hebben..Kijk de gesprekken van Huub en Hedda tijdens Hedda's eerste bezoek aan de kooi nog maar eens terug.Huub zegt tegen Hedda dat hij Lieke aardig kan manipuleren.(toen al)
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 15:19:40 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_55724061
Ach, die Lieke toch. Nou Lieke, mijn emmer is overgelopen als het om jou gaat, biach.
quote:
Tilly kent het verhaal van Huub inmiddels en nu is Lieke aan de beurt om haar frustraties te spuien. “Ik kan veel incasseren en als ik om iemand geef wil ik er veel energie in steken, maar op een gegeven moment is het te laat. Dan is de deur dicht”, legt Lieke uit. “Ik ben vergevingsgezind en geef mensen veel nieuwe kansen, maar op een gegeven moment is de emmer vol”, vervolgt ze. “Voor mij is het goed zo!”
Bron: VV.
― Mark Twain
pi_55724086
We zijn weer terug bij af.
Meisje watprostitutienietgehaaldheeftvanwegegoudenkooi is alweer 3 uur met haar haar bezig en metwatergevuldcondoommetschoeneneronder laar zijn vingers doen.
Boeiend.
pi_55724100
Is Lieke nu officieel toegetreden tot de kindjes van God? Want ooit waren alle berichtjes op VillaVandaag over Lieke negatief, maar volgens mij zie je dat nu niet meer...
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 15:21:53 #225
135305 beequeen
Lost.
pi_55724117
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:14 schreef Lobasca het volgende:
Wat is er wijffie, kun je het allemaal niet meer volgen?
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 15:25:10 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_55724193
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:21 schreef Mika25 het volgende:
Is Lieke nu officieel toegetreden tot de kindjes van God? Want ooit waren alle berichtjes op VillaVandaag over Lieke negatief, maar volgens mij zie je dat nu niet meer...
Lieke heeft a new best friend......kutwijf Flens, dat kan niet anders. Lieke heeft vanaf het begin heel weinig medewerking gekregen van de FEBO en nu kan ze niet meer stuk. .
Sinds enige tijd heeft Lieke ook een privé stream, 24/7 zien we dat akelige wijf op de streams, van Piet Piraat tot zweven in de fitness. Ze is officieel de vervangster van Naad geworden.
― Mark Twain
pi_55724235
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef akveor het volgende:
Kijk dat vieze wijf nou genieten met die zelfgenoegzame smile op d'r rotbek. Owww owww wat is zij trots dat ze Huub een kopje kleiner heeft gemaakt. Oprotten vieze tyfushoer.
je haat is niet normaal meer...moet je nou zelf je eigen posting eens teruglezen
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:28:53 #228
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55724277
Wat zou het buitenland graag dit programma willen hebben,zo spannend,nagelsvijlen,een siliconsnol die haar zoveelste pruik aan het slopen is,in 1 woord geweldig, RTL SCHAAM JE.
pi_55724292
quote:
Ik vond het frapant dat Jaap niet zo overtuigd was van die leugen van Huub omdat er volgens hem diverse signalen waren die zeiden dat het wel zo was.
pi_55724437
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:28 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat zou het buitenland graag dit programma willen hebben,zo spannend,nagelsvijlen,een siliconsnol die haar zoveelste pruik aan het slopen is,in 1 woord geweldig, RTL SCHAAM JE.
Schamen? Dat is een begrip wat niet bestaat in DGK, in het hokje niet en in de Kooi niet. Een gepasseerd station. Kunnen we dag in dag uit aanschouwen.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 15:35:53 #231
135305 beequeen
Lost.
pi_55724449
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:29 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik vond het frapant dat Jaap niet zo overtuigd was van die leugen van Huub omdat er volgens hem diverse signalen waren die zeiden dat het wel zo was.
Blijft mijn vraag: Wat is de leugen van Huub? Als het allemaal echt zo erg is waarom gebruikt Lieke het dan niet tegen Huub, haar hoor je er nl ook niet over. Volgens mij is het weer een trucje van de FEBO.....hup, we zeggen dat Huub gelogen heeft, Lieke moet zeggen dat dat zo is, niemand weet waar het over gaat maar het is wel de reden dat er een breuk ontstaat tussen Huub en Lieke. Een beetje toevallig allemaal en wat mij betreft een script.
― Mark Twain
pi_55724452
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:28 schreef Jewscky1 het volgende:
Toen het programma concept verkocht werd was het inderdaad een innovatief programma, een mooie balans tussen soap en spel, maar nu is het gewoon 99% soap en de weinige spelelementen komen niet echt geloofwaardig over. Weet niet of het programma verkocht zou zijn aan de VS als die amerikanen dit vantevoren voorzien hadden hoe het programma zou lopen tegen het einde. Daarvoor lopen er in de VS heel wat betere script-writers rond.

Overigens is er nog steeds geen duidelijkheid OF het programma ook in het buiteland op de tv komt, tot nu toe is allen het concept verkocht, maar dat wilt niet zeggen dat ze het ook op de buis gaan brengen...
pi_55724461
onwelgevoeglijke taal...snap eigenlijk niet dat men dat op zo'n forum als dit dat accepteert....voor de deelnemers is het buitengewoon onaangenaam dat iemand zich zo bedient van zulke beledigende taal.
Wat je ook van iemand vindt dat soort schelden hoeft niet...dan kan naar mijn idee ook op een andere manier
pi_55724503
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

Blijft mijn vraag: Wat is de leugen van Huub?
Dat de toneelhaak dreigde voor haar.
pi_55724539
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:29 schreef schatje het volgende:

[..]

Er is wel een leugen ri. Lieke, dat heeft tie zelf toegegeven.... dat hij daar fout in is geweest

hoe erg die leugen is... geen idee
heb zelf het idee, dat hij meer tv wilde maken met zijn "oude" image en ook Lieke als vriendin wilde houden.
pi_55724604
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:

[..]

Er is wel een leugen ri. Lieke, dat heeft tie zelf toegegeven.... dat hij daar fout in is geweest
Alleen geloofde Jaap niet helemaal dat het een leugen was. Dat bedoel ik.
pi_55724608
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:36 schreef riri het volgende:
onwelgevoeglijke taal...snap eigenlijk niet dat men dat op zo'n forum als dit dat accepteert....voor de deelnemers is het buitengewoon onaangenaam dat iemand zich zo bedient van zulke beledigende taal.
Wat je ook van iemand vindt dat soort schelden hoeft niet...dan kan naar mijn idee ook op een andere manier
Ach, soms is onwelgevoegelijke taal hier beter te hebben dat een lawine valse berichtjes verpakt in nette zinnen.
pi_55724609
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:36 schreef riri het volgende:
Dat gaat zeker ver!
Ze denken hetzelfde als hun idool; als ik maar hard schreeuw en scheld dan geloven ze het wel...
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_55724635
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:

[..]

hoe erg die leugen is... geen idee
heb zelf het idee, dat hij meer tv wilde maken met zijn "oude" image en ook Lieke als vriendin wilde houden.
Als dat inderdaad zo is vind ik Huub een heel zielig figuur. Helemaal als hij dit heeft gebruikt als chantage to Lieke. Zo in de geest van "het moet van het hokje", dus jij zult er wel mee moeten instemmen.
Walgelijk en dan kan ik me inderdaad voorstellen dat Lieke helemaal klaar is met die kabouter
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 15:43:08 #240
135305 beequeen
Lost.
pi_55724657
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat de toneelhaak dreigde voor haar.
Volgens mij is dat niet "de leugen", daar is Lieke toch zelf bij, zij zit ook regelmatig in het hokje en weet wat er speelt.
Het moet iets anders zijn of zoals ik denk, een verzonnen leugen/script door de FEBO, net als bij Bart.
― Mark Twain
pi_55724683
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef Smurfin het volgende:
Ze denken hetzelfde als hun idool; als ik maar hard schreeuw en scheld dan geloven ze het wel...
Terwijl iedereen weet dat rustig praten met leugens verpakt in nette zinnen veel meer effect hebben! Kijk maar naar de heer Kubatz (hoewel "nette zinnen" in zijn geval tussen haakjes kan )
pi_55724711
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Dat gaat zeker ver!
Als hun idool??
Ik ben geen 15 meer hoor!!!
We krijgen hier nu wel een zelfde soort discussie als Lieke en Huub. Is schelden zo erg? Ik zelf vind wat hij zegt namelijk een stuk duidelijker dat dat oeverloze gezever! En is het goed? Nee! Politiek correct? Nee!
Duidelijk? Ja!
pi_55724719
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is dat niet "de leugen", daar is Lieke toch zelf bij, zij zit ook regelmatig in het hokje en weet wat er speelt.
Het moet iets anders zijn of zoals ik denk, een verzonnen leugen door de FEBO, net als bij Bart.
- toneelhaak
- huubs oude imago
- tv momentjes scoren
en heb nog wel meer dingen gelezen. Volgens mij weet niemand wat precies de leugen is, alleen dat Huub en Lieke er niet over mogen (willen?) praten om een of andere reden...
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 15:46:56 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_55724746
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ach, soms is onwelgevoegelijke taal hier beter te hebben dat een lawine valse berichtjes verpakt in nette zinnen.
You are so wright.
― Mark Twain
pi_55724765
"The Making of De Leugen"

script part 1
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 15:50:16 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_55724813
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:45 schreef Mika25 het volgende:

[..]

- toneelhaak
- huubs oude imago
- tv momentjes scoren
en heb nog wel meer dingen gelezen. Volgens mij weet niemand wat precies de leugen is, alleen dat Huub en Lieke er niet over mogen (willen?) praten om een of andere reden...
Dat bedoel ik dus, de FEBO is weer lekker beziggeweest en niemand die het snapt. Zal de bedoeling wel zijn, verhaallijn of script , de fora hebben het er al weken over......da's toch ook gewoon een vorm van reclame?
― Mark Twain
pi_55724846
Oke Huub heeft een leugen verteld over/aan Lieke. Brian en Amanda hebben Lieke aangerand, geschopt en voor alles en nog wat uitgemaakt. Nu vraag ik me af wat is erger ?

Een leugen of ..................

Wat mij betreft het laatste maar goed, ik ben maar een simpel mens.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:53:37 #248
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55724877
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:59 schreef BuffyJan het volgende:
Hoi Fokkies, nog de beste wensen
Gebeurt er nog wat op de streams? Of is t weer Huub en Lieke tijd

voelt zich heerlijk welkom weer
pi_55724885
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:53 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:54:46 #250
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55724896
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:27 schreef riri het volgende:

[..]

je haat is niet normaal meer...moet je nou zelf je eigen posting eens teruglezen
Eeens.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 15:55:31 #251
135305 beequeen
Lost.
pi_55724919
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:53 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Oh jee wat slordig, de beste wensen voor 2008.
― Mark Twain
pi_55724928
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, de FEBO is weer lekker beziggeweest en niemand die het snapt. Zal de bedoeling wel zijn, verhaallijn of script , de fora hebben het er al weken over......da's toch ook gewoon een vorm van reclame?
Volgens mij had Huub haar in vertrouwen over haar eigen toneelhaak verteld, en is Lieke dat nagevraagd bij de FEBO. Kunnen ze 2 dingen doen:
- Ja Lieke dat is waar, we willen je ontslaan
- Nee Lieke dat is helemaal niet waar (denkend klote-huub, je zou je mond houden)en inzetten dat Lieke met Brian en Amanda gaat spelen.

En daarbij weet de een bij deFebo soms niet eens wat de ander zegt, en praat iemand daar nog wel eens voor zn beurt, dus ach... wat is waar... Het kan van alles zijn!

Misschien heeft Huub inderdaad wel gezegd dat hij van de buren 3 vieze hoeren moest neuken... who knows..

Weet wel dat het vroeger leuker was... Weet nog dat ik helemaal in een deuk lag om hetgeen hier geschreven werd toen Brian Nena aan het masseren was (avond na avond) en steeds dichter bij dr knoop van dr broek komt.
Nu kijken we naar visite die na de borrel flink on screen worden genomen.
pi_55724996
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:52 schreef petraa het volgende:
Oke Huub heeft een leugen verteld over/aan Lieke. Brian en Amanda hebben Lieke aangerand, geschopt en voor alles en nog wat uitgemaakt. Nu vraag ik me af wat is erger ?

Een leugen of ..................

Wat mij betreft het laatste maar goed, ik ben maar een simpel mens.
Voor mij ook. Ik was pro-Lieke (niet vanaf het begin, ongeveer na 2 maanden dat ze daar zat), maar als ze gaat bonden met de persoon die haar in elkaar geslagen heeft dan mag ze van mij meteen naar huis. Maar voorlopig kijk ik het nog maar even aan hoe dingen gaan lopen met die nieuwe bewoner etc. Als Lieke het hard gaat spelen (samen met die nieuwe) tegen zowel Huub als Brian, en niet alleen maar tegen Huub dan blijft ze voor mij favoriet...
pi_55725001
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:56 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Haar gevoel zei, ik neuk Huub, dan kom ik de kooi in.
Haar gevoel zei bonden met Eric lukt niet ik blijf bij Huub.
haar gevoel zegt nu ik weer huub af en ga het spel met Jaap tegen Huub spelen, nu afwachten of haar gevoel waar is.
pi_55725014
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:45 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Als hun idool??
Ik ben geen 15 meer hoor!!!
We krijgen hier nu wel een zelfde soort discussie als Lieke en Huub. Is schelden zo erg? Ik zelf vind wat hij zegt namelijk een stuk duidelijker dat dat oeverloze gezever! En is het goed? Nee! Politiek correct? Nee!
Duidelijk? Ja!
eens
pi_55725196
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:59 schreef Desii het volgende:

[..]

eens
Wat zitten wij op 1 lijn vandaag he!
pi_55725241
Ze is achterbaks, sneaky, niet oprecht, heeft zich naar binnengeneukt, relatie met Huub was nep, houd zich staande terwijl ze onder vuur ligt, probeert de schuld bij andere te leggen, ze blond en mooi en houd de streamers al een behoorlijk tijd voor de gek met haar spel..
Lieke is dus een van de beste spelers en Huub daar voor gevallen, tsja nu trapt ze hem nog eventjes na zoals alleen een vrouw dat kan .. klasse spel
pi_55725251
Jammer trouwens dat Huub maar blijft denken dat het goed kan komen met Lieke op vriendschap nivo dan, Van iedereen krijgt hij het advies om haar niet meer aandacht te geven, misschien is dat wel fout, als iedereen nu geadviseerd had dat Huub moest proberen het goed te maken met Lieke had hij haar misschien wel links laten liggen.Want tegendraads is Huub wel
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 16:11:21 #259
135305 beequeen
Lost.
pi_55725255
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:55 schreef HoneyBunny het volgende:

Weet wel dat het vroeger leuker was... Weet nog dat ik helemaal in een deuk lag om hetgeen hier geschreven werd toen Brian Nena aan het masseren was (avond na avond) en steeds dichter bij dr knoop van dr broek komt.
Nu kijken we naar visite die na de borrel flink on screen worden genomen.
We kunnen iig vaststellen dat de rol van de FEBO zeer bedenkelijk is maar dat wisten we eigenlijk al toch?
Dat we inmiddels naar een semi p0rnprogramma kijken weten we ook, met dank aan The Fons.
Dat Amanda en Brian uit de wind worden gehouden weten we ook, met dank aan Flens.
Dat Lieke achterbaks is weten we ook, met dank aan Jaap en José.
Dat Jaap toneelspeelt weten we ook, met dank aan zichzelf.
Dat Huub Huub is weten we ook, met dank aan zichzelf. Hij blijft voor mij de hardswerkende acteur in deze RLS en mag wat mij betreft nog steeds winnen.
― Mark Twain
pi_55725287
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:10 schreef PearlySpencer het volgende:
Ze is achterbaks, sneaky, niet oprecht, heeft zich naar binnengeneukt, relatie met Huub was nep, houd zich staande terwijl ze onder vuur ligt, probeert de schuld bij andere te leggen, ze blond en mooi en houd de streamers al een behoorlijk tijd voor de gek met haar spel..
Lieke is dus een van de beste spelers en Huub daar voor gevallen, tsja nu trapt ze hem nog eventjes na zoals alleen een vrouw dat kan .. klasse spel
`

Het wordt klasse wanneer ze er lachend voor uitkomt. Het blijft smerig zolang ze de heilige maagd uit blijft hangen.
pi_55725396
Is er ooit iemand geweest die eerlijk tegen Amanda heeft verteld dat haar pruik lijkt op een muts.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:19:35 #262
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55725418
Over dat omwelvoegelijk taalgebruik. Daar maak ik me schuldig aan. Ik voel me rete gefrustreerd door het hele DGK gebeuren. Denk je eindelijk van Dennis af te zijn... komt er weer een nieuwe voor terwiijl iedereen dacht dat dit na de 23ste niet meer kon. Ook had ik verwacht dat het spel nu eindelijk eens tegen Brian en Amanda gespeeld zou worden. En zo lanzaam maar zeker naar het einde gewerkt zou worden.
Maar nee, Lieke keert zich tegen Huub wat ik enigzinds wel kan begrijpen. Maar toch vind ik dat zij daarin overdrijft. Er was met zijn drieeen afsproken tot de finale. Maar Lieke wil Huub daar niet bij. Voor mij vallen de puzzelstukjes op z'n plaats en speelt zij een achterbaks spel. Met z'n drieeen in de finale is 33% kans. Is dat dan nog niet genoeg voor LIeke? Waarom?
Ik baal ervan dat we nu weer in zo'n Dennis/Nadia situatie verzeilt zijn geraakt wat weer weken gaat duren voor het spel tegen de juiste mensen gespeelt zal worden. En ja dat neem ik Lieke kwalijk.
Verder vind ik dat er nooit geen knopen doorgehakt worden. Als Huub eruit moet so be it. Maar ik voel me steeds meer uitgemolken met die klote vrehaallijntjes over die klote relaties. Het schiet gewoon niet op.
Zit hij zo verlegen om vrouwlijke aandacht...
Vraag gewoon lekker je 24 uur aan Huubje...Je kan ut! Buiten krijg je vast alle aandacht die je wil.
pi_55725462
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:19 schreef akveor het volgende:
Over dat omwelvoegelijk taalgebruik. Daar maak ik me schuldig aan. Ik voel me rete gefrustreerd door het hele DGK gebeuren. Denk je eindelijk van Dennis af te zijn... komt er weer een nieuwe voor terwiijl iedereen dacht dat dit na de 23ste niet meer kon. Ook had ik verwacht dat het spel nu eindelijk eens tegen Brian en Amanda gespeeld zou worden. En zo lanzaam maar zeker naar het einde gewerkt zou worden.
Maar nee, Lieke keert zich tegen Huub wat ik enigzinds wel kan begrijpen. Maar toch vind ik dat zij daarin overdrijft. Er was met zijn drieeen afsproken tot de finale. Maar Lieke wil Huub daar niet bij. Voor mij vallen de puzzelstukjes op z'n plaats en speelt zij een achterbaks spel. Met z'n drieeen in de finale is 33% kans. Is dat dan nog niet genoeg voor LIeke? Waarom?
Ik baal ervan dat we nu weer in zo'n Dennis/Nadia situatie verzeilt zijn geraakt wat weer weken gaat duren voor het spel tegen de juiste mensen gespeelt zal worden. En ja dat neem ik Lieke kwalijk.
Verder vind ik dat er nooit geen knopen doorgehakt worden. Als Huub eruit moet so be it. Maar ik voel me steeds meer uitgemolken met die klote vrehaallijntjes over die klote relaties. Het schiet gewoon niet op.
pi_55725473
Tilly vraagt of Amanda de nagels van Mike ook af en toe wil doen, hij bijt nu niet meer zijn nagels af, Amanda zegt dat ze het gaat doen.
Volgens mij heeft Amanda de nagelspullen niet weer aangeraakt nadat ze haar certificaat heeft gehaald.
Theorie heeft ze nog helemaal niet in gekeken, maar dat meisje heeft het ook zo druk natuurlijk.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:24:43 #266
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_55725531
wie is 20, van die 2 dames in de kapsolone......help me?
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:24:52 #267
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55725532
quote:
Helemaal eensch

En onwelvoegelijk taalgebruik is wel lekker op zijn tijd, zeker als het over de bewoners gaat!
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:25:26 #268
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55725551
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:22 schreef blomst het volgende:
Tilly vraagt of Amanda de nagels van Mike ook af en toe wil doen, hij bijt nu niet meer zijn nagels af, Amanda zegt dat ze het gaat doen.
Volgens mij heeft Amanda de nagelspullen niet weer aangeraakt nadat ze haar certificaat heeft gehaald.
Theorie heeft ze nog helemaal niet in gekeken, maar dat meisje heeft het ook zo druk natuurlijk.
Nou dit pakt deze zwerver toch maar mooi even mee. Geen rijbewijs maar wel mooie schone nageltjes.... staat ook zoveel netter als ie z'n hand moet ophouden als ie staat te bedelen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:25:54 #269
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55725561
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:24 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
wie is 20, van die 2 dames in de kapsolone......help me?
Die met dat korte haar
pi_55725568
Huub heeft volgens mij eindelijk zijn fotolijst aan de praat gekregen
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:26:46 #271
188345 Py
op zich
pi_55725579
pi_55725609
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:26 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 16:30:17 #273
135305 beequeen
Lost.
pi_55725643
@Roevka, I feel you maar ben inmiddels zover dat ik denk......ach, het is DGK maar, een grote nepzooi en ik moet zeggen, dat helpt.
― Mark Twain
pi_55725655
quote:
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als dat fotolijstje van Huub ook dit soort gifjes kan laten zien...
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 16:31:10 #275
135305 beequeen
Lost.
pi_55725661
quote:
[ afbeelding ]
Hij gaat lekker.
― Mark Twain
pi_55725664
Jaap en Huub hebben dus een plannetje met 1 van de meiden (3 meisjes geleden?)
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:31:56 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55725675
quote:
[ afbeelding ]
Whehe, hijs fijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:33:11 #278
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55725698
Huub en Jaap willen hun snode plan snel doorvoeren, het heeft te maken met Katie en Chantal.

Ze willen er niet over praten on stream, het kan kapot zegt Jaap.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:34:33 #279
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55725730
Huub - De porno hebben we al gehad, maar we hebben de romantiek gemist, een stukje nazorg.

van mij mogen die meiden wegblijven
pi_55725745
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:34 schreef Dark het volgende:
Huub - De porno hebben we al gehad, maar we hebben de romantiek gemist, een stukje nazorg.

van mij mogen die meiden wegblijven
Ben dat sexgedoen nu ook wel zat. Kunnen ze niets anders meer verzinnen?
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 16:36:04 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_55725762
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:22 schreef blomst het volgende:
Ik hoorde Amanda zeggen dat ze na dat hok Rog gaat taxeren ( lees traceren), zo ken ik Amanda weer.
― Mark Twain
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:38:07 #282
127004 maril
Smeetsfan
pi_55725798
quote:

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59827&sess=14591
pi_55725803
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik hoorde Amanda zeggen dat ze na dat hok Rog gaat taxeren ( lees traceren), zo ken ik Amanda weer.
Rog? Als in exvriend Rogier? Die vast zit in het buitenland? EN ze denkt dat Brian dat goed vind?
Wat is ze toch heerlijk naief
pi_55725815
Jaap en Huub zitten te wachten tot ze off-stream zijn zodat ze de plannen kunnen doornemen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:39:18 #285
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55725819
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:35 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Ben dat sexgedoen nu ook wel zat. Kunnen ze niets anders meer verzinnen?
Kennelijk niet, de bodem van de put is in zicht........

Lieke had ook al weer wat leuke plannetjes bedacht, paaldansen........zucht........
pi_55725841
quote:
Wat ben jij wijzer geworden van dat filmpje dan? Ik snap nog steeds niet waar het over gaat!
pi_55725864
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:39 schreef Dark het volgende:

[..]

Kennelijk niet, de bodem van de put is in zicht........

Lieke had ook al weer wat leuke plannetjes bedacht, paaldansen........zucht........
Het wordt allemaal een beetje een herhaling
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:43:46 #288
127004 maril
Smeetsfan
pi_55725909
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:40 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Wat ben jij wijzer geworden van dat filmpje dan? Ik snap nog steeds niet waar het over gaat!
Nogmaals Huub heeft tegen Lieke gezegd onder de dekens dat hij chicks mee naar huis moest nemen anders kreeg hij de toneelhaak, hiermee wilde hij zijn zin dooddrijven het was ml niet waar dat was geen eis van achter,hij zegt het ook zelf , het leek me de meest handige manier om er iets door te krijgen
ps je moet wel het filmpje bekijken die duurt langer als dat jij reageerd.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:44:37 #289
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55725922
Amanda gaat zo even liggen, ze is weer eens ziekjes.........dat dat kind nog niet afgevoerd en opgenomen is!

Zo'n zwakke gezondheid, altijd ziek, zwak en misselijk......terwijl ze zich gedraagt alsof ze in een kuuroord verblijft.
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:45:41 #290
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55725946
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:41 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Het wordt allemaal een beetje een herhaling
Erger nog........een herhaling van een herhaling
pi_55725960
quote:
Klopt...achter zit zich natuurlijk ontzettend in het spel te mengen...aan de andere kant kan je zeggen de bewoners laten het gebeuren...je laat je toch niets voorschrijven zou je toch denken,maar voor geld doen mensen veel...maar dan komt achter wellicht met de dreiging dat ze er dan zo uitgesmeten kunnen worden...
Het is gewoon helemaal geen echt spel....veel wordt in scene gezet en maar een klein deel is echt...
snap niet dat de bewoners er zelf niet helemaal kierewiet van worden.
Als je al een tijd in zo'n spel zit lijkt me toch dat dat iets met je gedrag gaat doen....ik hield het er nog geen dag uit...had zo de grootste ruzie met iedereen en denk ik dus zou er zo uit zou liggen
pi_55725982
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef maril het volgende:

[..]

Nogmaals Huub heeft tegen Lieke gezegd onder de dekens dat hij chicks mee naar huis moest nemen anders kreeg hij de toneelhaak, hiermee wilde hij zijn zin dooddrijven het was ml niet waar dat was geen eis van achter,hij zegt het ook zelf , het leek me de meest handige manier om er iets door te krijgen

Ik hoor hem niet zeggen waar het over gaat. Alleen maar dat hij heeft gelogen. Wij zitten hier na een maand nog steeds te raden waar het nou werkelijk over ging.

P.S. Slim bedacht, maar dit is een oud filmpje wat ik al meerdere keren heb bekeken.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 16:50:17 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_55726037
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef maril het volgende:

[..]

Nu stond ineens de toneelhaak klaar voor Huub, die was toch voor Lieke ( grote leugen van Huub) of vergis ik me?
― Mark Twain
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:50:35 #294
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55726043
Tilly - Het is jammer dat die rijbewijsstemming er niet uitgegaan is.
Amanda - Ja, dat is een kwestie van gunnen, Jaap gunt het gewoon niet.......

Dat doet ie juist wel, snollie, Jaap gunde de stemming aan Mike!
Jij gunde hem aan niemand dan jezelf, hebberig kreng!

ff lekker onwelvoegelijk taalgebruik
pi_55726051
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:46 schreef riri het volgende:

[..]

Klopt...achter zit zich natuurlijk ontzettend in het spel te mengen...aan de andere kant kan je zeggen de bewoners laten het gebeuren...je laat je toch niets voorschrijven zou je toch denken,maar voor geld doen mensen veel...maar dan komt achter wellicht met de dreiging dat ze er dan zo uitgesmeten kunnen worden...
Het is gewoon helemaal geen echt spel....veel wordt in scene gezet en maar een klein deel is echt...
snap niet dat de bewoners er zelf niet helemaal kierewiet van worden.
Als je al een tijd in zo'n spel zit lijkt me toch dat dat iets met je gedrag gaat doen....ik hield het er nog geen dag uit...had zo de grootste ruzie met iedereen en denk ik dus zou er zo uit zou liggen
Kijk, dit is nu een helder antwoord. We zitten in principe hier allemaal op 1 lijn wat dat betreft. De een vind alleen dat Huub de eikel is en de ander dat Lieke de trut is.
Maar 1 ding hebben we gemeen: Het hokje sucks!
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 16:51:36 #296
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55726057
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

O leuk, taxeren.
Ik taxeer Rogier op ongeveer 24 bolletjes in z'n hol, en Amanda op 25 euro. Zonder condoom 30.
pi_55726087
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:50 schreef Dark het volgende:
Tilly - Het is jammer dat die rijbewijsstemming er niet uitgegaan is.
Amanda - Ja, dat is een kwestie van gunnen, Jaap gunt het gewoon niet.......

Dat doet ie juist wel, snollie, Jaap gunde de stemming aan Mike!
Jij gunde hem aan niemand dan jezelf, hebberig kreng!
En, gooide Tily dat even terug voor de voeten van Amanda?
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:54:16 #298
127004 maril
Smeetsfan
pi_55726108
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nu stond ineens de toneelhaak klaar voor Huub, die was toch voor Lieke ( grote leugen van Huub) of vergis ik me?
Ja lach maar maakt mij niet uit, je komt er toch wel een keer achter wat een achterbaks leugenaar hij is. of niet natuurlijk
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:54:27 #299
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55726111
Amanda voelt zich echt helemaal niet goed!
Brian wil je die deken even over mijn beentjes heenleggen?
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:55:12 #300
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55726128
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:53 schreef tipsch het volgende:

[..]

En, gooide Tily dat even terug voor de voeten van Amanda?
Helaas, Tilly reageerde niet...........
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:56:07 #301
127004 maril
Smeetsfan
pi_55726147
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Ik hoor hem niet zeggen waar het over gaat. Alleen maar dat hij heeft gelogen. Wij zitten hier na een maand nog steeds te raden waar het nou werkelijk over ging.

P.S. Slim bedacht, maar dit is een oud filmpje wat ik al meerdere keren heb bekeken.
Ik ben niet degene die bedenkt, Huub is dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')