abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55720731
Las trouwens op VOL dat Lieke en Jaap bespraken dat de oliebollen op 7 januari aflopen. Da's ook de dag van de uitslag van de moeder van Lieke. Toeval?
pi_55720765
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:48 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

bij mij wel
Bij mij niet na verversen wel weer.
Goedemorgen :W
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:02:34 #78
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55720826
Jammer Tilly, Huub ziet het gewoon niet in .......
.
pi_55720855
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef HoneyBunny het volgende:
Las trouwens op VOL dat Lieke en Jaap bespraken dat de oliebollen op 7 januari aflopen. Da's ook de dag van de uitslag van de moeder van Lieke. Toeval?
Nee, 7 Januari is al vaker ter sprake geweest voor de brief van Lieke d'r moeder. Iig voordat die brief op de streams was.
Maar de brief was al wel eerder achter en Lieke kreeg hem pas een paar dagen later, dan zou het dus wel weer kunnen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:05:47 #80
135305 beequeen
Lost.
pi_55720890
Hoe duidelijk willen we het hebben?
Huub vertelt tegen Til dat hij is blijven zitten tijdens de ruzie tussen Jaap en Brian na de rijbewijsstemming om de boel niet te laten escaleren.
Dat is niet de Huub die wij kennen, die zou er nl wel tussenspringen. Huub mocht Brian niet bozer maken dan hij al was.(al was de boosheid van Brian nogal nep, toch denk ik dat hij redelijk para was)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55720913
Huub...50 sigaretten per dag rookt hij...2 pakjes dus
Hij is echt over een tijd kandidaat voor een hartinfarct....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:07:24 #82
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55720928
Ik wil de Cosser vannacht even bedanken voor het verslag van Lieke en Jaap. Verhelderend en duidelijk.

Ik erger me kapot aan Lieke en haar schijnheilige gedrag. Zij denkt dat ze het slim heeft gespeeld. Ik bekijk haar gedrag met walging. De eerste 3 maanden heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven in haar relatie met Huub. Altijd is het hier raar gevonden dat de 'knappe' Lieke bijna out of the blue als een blok viel voor Huub. Toen ze net de villa in kwam als miljonair heb ik altijd gedacht dat ze veel meer voor Brian voelde. Natasia en Amanda hadden dat goed in de gaten. Zij keerden zich meteen tegen Lieke. Lieke maakte daarop gebruik van Huub´s liefdesverklaring waarmee Huub meteen ook geisoleerd werd van de groep. Veel, heel veel hebben zij met zijn tweeen te verduren gehad. Lieke had het erg zwaar. Maar in mijn ogen niet omdat wat haar aangedaan werd maar omdat ze geen kant uitkon in haar ´relatie´.
Huub maakte wat foutjes maar ging stug door met het binnenhalen van Jaap. In die tijd heb ik altijd gewaarschuwd voor Lieke. Haast kwijlend zag ik haar toen Jaap definitief overging naar Huub. Mijn gevoel zei me al dat dit wel eens linke soep voor Huub zou kunnen worden.

Nu is het dus zover. Een maand geleden zag Lieke haar kans schoon. Een nieuwe miljonair op komst en het oliebollenakkoord beloofde veel profilering en er mocht niemand worden weggestuurd. Je ziet haar Huub helemaal afbranden er is werkelijk helemaal niet goeds meer aan hem. Na vele malen vragen durfde zij Huub niet vertellen dat ze tegen hem ging spelen. Toen Huub zij jaardag had durfde zij dit plots wel.

Om de minste en geringste reden gaat ze bij Jaap in de masterbedroom slapen. Constant loopt ze Jaap onder zijn ballen te kietelen. En arme Jaap, altijd weinig aandacht van vrouwen gekregen en nu kan ie elke geile vraag stellen die hij maar wil. Kwijlend stelt hij Intieme vragen over het seksleven tussen Lieke en Huub. Lieke beantwoord ze allemaal met graagte. Natuurlijk wel in een negatieve context.

Waarom wordt de afspraak net nagekomen om met z´n drieen naar de finale te gaan? Belangen van het spel worden verward met relationele problemen? Problemen vanaf het begin die simpel ontstaan zijn omdat de relatie nep was. Hoe vaak is het wel niet gezegd dat het niet klopt. Vaak deed Lieke moeilijk met stemmingen omdat ze altijd net de boot miste omdat zij zo traag is. Altijd weet zij dit in Huub ipv aan zichzelf. Altijd liep zij te zeiken tegen Huub.

Nu krijgen we weer maanden met gezeik tussen Huub, Lieke en Jaap. Amanda en Brian lachen zich ondertussen kapot. Lieke is een een profiteur in het spel. Zij speelt het spel nog achterbakser dan Brian. Zij dumpt mensen wanneer zij ze gebruikt heeft die zij eerst onder valse voorwendselen naar zich toe getrokken heeft.

Ondertussen ben ik wel klaar met DGK. De streams zijn voor mij niet meer om aan te kijken als ik die schijnheilige rotkop van Lieke zie. Dan heb ik al gegeten en gedronken. Leuke spelletjes worden er niet meer gespeeld. Nee alles draait om het isoleren van Huub door dat vieze kutwijf.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:08:40 #84
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55720970
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

dat idee heb ik ook. Huub zei vanmorgen ook tegen Jaap dat hun plan zo geweldig was. Misschien had Huub wel door wat er in de slaapkamer besproken werd, dat dit het plan was van Huub en Jaap. Lieke heeft steeds niets door wanneer die 2 een plan hebben. Dat was ook al zo met de rijbewijs stemming. Waarschijnlijk hebben ze eerst gekeken of Lieke Huub wilde wegstemmen. Vond het al zo raar dat ze dit gingen doen, maar op die manier komt Huub de volgende keer bij de ontslagronde niet als een lul over als hij Lieke eruit stemt.
Zo zit het
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:09:07 #85
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55720983
Huub en Jaap hebben een snood plan bedacht dat ze binnekort gaan indienen, ze willen het geheim houden voor de streamers.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55721042
Huub tegen Tilly...."Jij gaat Lieke zo meteen toch ook nog de nagels doen? Moet je even een goed woordje voor mij doen,ja?"
pi_55721057
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55721080
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef Margo37 het volgende:
eeh, m'n tekst is ineens weg
pi_55721127
Duidelijk dus.
Heb net het gesprek van L en J gehoord en gelezen.

Opzet van de febo om lieke bij Amanda en Brian te krijgen en tegen Huub te spelen.
Blijkbaar heeft Huub genoeg gedaan en mag hij nu oprotten van ze.
pi_55721130
Huub wil dat Tilly Lieke een zetje richting hem gaat geven...
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:15:28 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55721152
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:49 schreef Mika25 het volgende:
Dus de Huub-Lieke verhaallijn gaat gewoon vrolijk verder in 2008, en zal wel nog 3 weken doorgaan tot in ieder geval de volgende ontslagronde

Wanneer komt er eens een andere verhaallijn? Nu Luc en Selene ook weg zijn hou je niets meer over om naar te kijken...
Als we Jaap mogen geloven dan krijgen we binenkort 'sexy Jaap' (waarop Cora nog zei dat de kijkers dat niet evrwachten van Jaap maar die kant wil Jaap wel op, is goed voor zn character ).
pi_55721158
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef akveor het volgende:

Ik erger me kapot aan Lieke en haar schijnheilige gedrag. Zij denkt dat ze het slim heeft gespeeld. Ik bekijk haar gedrag met walging. De eerste 3 maanden heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven in haar relatie met Huub. Altijd is het hier raar gevonden dat de 'knappe' Lieke bijna out of the blue als een blok viel voor Huub. Toen ze net de villa in kwam als miljonair heb ik altijd gedacht dat ze veel meer voor Brian voelde. Natasia en Amanda hadden dat goed in de gaten. Zij keerden zich meteen tegen Lieke. Lieke maakte daarop gebruik van Huub´s liefdesverklaring waarmee Huub meteen ook geisoleerd werd van de groep. Veel, heel veel hebben zij met zijn tweeen te verduren gehad. Lieke had het erg zwaar. Maar in mijn ogen niet omdat wat haar aangedaan werd maar omdat ze geen kant uitkon in haar ´relatie´.
Huub maakte wat foutjes maar ging stug door met het binnenhalen van Jaap. In die tijd heb ik altijd gewaarschuwd voor Lieke. Haast kwijlend zag ik haar toen Jaap definitief overging naar Huub. Mijn gevoel zei me al dat dit wel eens linke soep voor Huub zou kunnen worden.
In het begin heeft ze ook al gebrobeert te bonden met Eric tegen Huub, is iedereen dat vergeten?
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:15:54 #93
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55721162
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

dat idee heb ik ook. Huub zei vanmorgen ook tegen Jaap dat hun plan zo geweldig was. Misschien had Huub wel door wat er in de slaapkamer besproken werd, dat dit het plan was van Huub en Jaap. Lieke heeft steeds niets door wanneer die 2 een plan hebben. Dat was ook al zo met de rijbewijs stemming. Waarschijnlijk hebben ze eerst gekeken of Lieke Huub wilde wegstemmen. Vond het al zo raar dat ze dit gingen doen, maar op die manier komt Huub de volgende keer bij de ontslagronde niet als een lul over als hij Lieke eruit stemt.
Bedankt voor je woordelijk verslag in de vorige COS.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:16:36 #94
135305 beequeen
Lost.
pi_55721181
Lieke tegen haar nieuwe vriendin Amanda: Ik vind Quinten echt wel leuk. Als ik verliefd om hem zou worden is het ok maar als het niet zo is is het ook goed. Dan breng ik mezelf niet in moeilijkheden.
Ze is dus nog laf ook, bang dat ze goedkoop gevonden gaat worden door de streamers denk ik.......te laat Lieke, je bent al volledig door het ijs gezakt wat mij betreft.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55721226
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef riri het volgende:
Huub...50 sigaretten per dag rookt hij...2 pakjes dus
Hij is echt over een tijd kandidaat voor een hartinfarct....
huub huub huub. kijk jij ook een beetje uit.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:20:56 #96
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55721285
we zaten eergister dat 'oud&nieuw' feest te kijken van de goudenkooi.

heeft iemand een screencap van huub met dat soort van 'interview'. Die gozer zat vollop aan de dope. Hij had echt mega pupillen.

en hoeveel wijven heeft ie die avond geneukt?

En mn streams zijn afgelopen. Is het nog een beetje de moeite waard om nieuwe stream aa te schaffen. laatste maand vond ik er erg weinig aan enzo.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_55721332

Lieke gaat qua kleding ook steeds meer Amanda na doen.
pi_55721383
Palma tegen Lieke, jij hebt nog een gedeelte over in je huis, Lieke lacht wat schaapachtig en zegt daar zitten haken en ogen aan.
Met andere woorden nee geen zwerver over mijn vloer.
pi_55721409
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
we zaten eergister dat 'oud&nieuw' feest te kijken van de goudenkooi.

heeft iemand een screencap van huub met dat soort van 'interview'. Die gozer zat vollop aan de dope. Hij had echt mega pupillen.

en hoeveel wijven heeft ie die avond geneukt?

En mn streams zijn afgelopen. Is het nog een beetje de moeite waard om nieuwe stream aa te schaffen. laatste maand vond ik er erg weinig aan enzo.
Eentje.

Ik vond zelf Brian meer een dopekandidaatje, die was echt de weg kwijt in het interview (op de streams dan).
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:27:07 #100
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55721422
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef blomst het volgende:

[..]

In het begin heeft ze ook al gebrobeert te bonden met Eric tegen Huub, is iedereen dat vergeten?
Wat eigenlijk dus aangeeft dat ze 'samenspeelde' met de miljonair die niet haar eerste keus was. Dat iemand zo'n leugen 7 maanden kan volhouden. Maar duidelijk Lieke heeft een doel voor ogen en dat mag ten koste gaan van veel.
In dat opzicht is zij dus spijkerhard. Maar vooral nep.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')