abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:19:11 #156
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722602
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:06 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Heb jij het programma de afgelopen anderhalf jaar wel gevolgt? Hoe vaak heeft Lieke fysiek geweld gebruikt in de villa? Heb je haar mensen zien aanranden? Heeft ze Nena geneukt achter een muurtje terwijl die duidelijk "niet doen" zei? Heeft ze Amanda meer dan een jaar lang geestelijk kapot gemaakt? En zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.

Dat mensen tegen Lieke zijn...oke. Maar als ze nu ineens gaan beweren dat ze erger is dan Brian, dan zijn die personen toch echt helemaal de weg kwijt...
Ze is zelfs nog erger. Bij Brian komt het fysieke uit frustraties. Zij probeert doelbewust karaktermoord te plegen ten voordele van zichzelf. Maanden was Huub goed genoeg. Hij mocht zelfs hoor kut uitwonen. Alles voor backup. Maanden heeft Huub geprobeert Jaap naar zich toe te trekken. Een Jaap die niets van Lieke moest. Zich aan haar ergerde en op een gegeven moment zelfs niet meer bij de internetshow wou hebben. Huub wou niet zonder haar. En nu denkt mevrouw alleeen nog maar aan zichzelf. Huub lijkt niets voor haar betekend te hebben.
Het is aan Huub te danken dat zij ook bij Jaap zit want zonder had ze het totaal niet gered. Alles gooit ze op de relatie en dat Huub liegt en bedriegt. Het is een vals ondankbaar wijf. Achterbakser en gemener dan Brian.
Op woensdag 2 januari 2008 14:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

2. Ik vind niet dat Lieke daar fout zat, ze is hem geen verantwoording schuldig.
Dat vind ik nu juist niet want ze hadden wat dat betreft een duidelijke afspraak maar in dit geval gaat het me meer om de manier waarop zij zich in discussies opstelt. Ik heb haar dus werkelijk nooit gedurende een discussie ook maar een duimbreed zien toegeven.
Je zou dit kunnen zien als een sterke overtuiging in haar eigen standpunten maar ik vind het steeds duidelijker dat ze gewoon niet wil horen wat iemand anders er werkelijk van vind
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:21:53 #158
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722650
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:09 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Geheel volgens de spelregels van de gouden kooi.
Eens. Maar wat mij betreft mag zij door haar spelkeuze figuurlijk doodvallen.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 14:22:05 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_55722652
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:17 schreef Guuskeee het volgende:
als het goed is (volgens de woorden van mikey zelf) is dit dus de laatste dag van de zwerver.
hij heeft ook echt helemaal niks toegevoegd in de kooi.
Mike was op uitnodiging in dat hok. Het plan was om hem te helpen, nou.....dat hebben we gezien.
Een horloge van Brian en misschien een moblieltje van Amanda, tsjong jonge.
De FEBO moet zich rotschamen dat ze die man hebben laten proeven hoe het is om een huis en normaal eten te hebben en hem nu zomaar op straat schoppen en dit alleen maar omdat St. Brian een half jaar een keer aangegeven heeft dat het zo leuk zou zijn als er een zwerver in dat hok zou komen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55722675
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze is zelfs nog erger. Bij Brian komt het fysieke uit frustraties. Zij probeert doelbewust karaktermoord te plegen ten voordele van zichzelf. Maanden was Huub goed genoeg. Hij mocht zelfs hoor kut uitwonen. Alles voor backup. Maanden heeft Huub geprobeert Jaap naar zich toe te trekken. Een Jaap die niets van Lieke moest. Zich aan haar ergerde en op een gegeven moment zelfs niet meer bij de internetshow wou hebben. Huub wou niet zonder haar. En nu denkt mevrouw alleeen nog maar aan zichzelf. Huub lijkt niets voor haar betekend te hebben.
Het is aan Huub te danken dat zij ook bij Jaap zit want zonder had ze het totaal niet gered. Alles gooit ze op de relatie en dat Huub liegt en bedriegt. Het is een vals ondankbaar wijf. Achterbakser en gemener dan Brian.
+1.
Hoe je het ook draait, dit verhaal klopt gewoon. Hier valt weinig aan te draaien. En het lullige voor Lieke is dat ze door dat eeuwige gezwam over Huub nu haar eigen glazen heeft ingegooid. Toen Brian en Amanda op haar los gingen hoorde je haar niet. Zie Lieke nog zitten, naast Nadia en Amanda die dr gek zaten te treiteren 3 uur lang. Er kwam geen woord uit Lieke, die bleef voor zich uit kijken. Fok stond er vol van hoe knap het was van Lieke dat ze dit trok. En nu, Huub hoeft maar naar dr te kijken en ze doet al naar tegen hem! En het nu al weeeeeeeeeeeken door...
pi_55722680
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef HoneyBunny het volgende:
want je begrijpt me denk ik niet helemaal goed;
...
Nogmaals ik deed die vergelijking ivm sneaky gedrag, niet met fysiek geweld.
Oh ik weet wel wat je bedoelde hoor

Maar als alle negatieve dingen die over Lieke gezegt worden op dit forum waar zijn, dan NOG kan je zeggen dat alles past bij haar manier van het spel spelen (een smerig spel, maar er staat niet in de spelregels dat dat niet mag). Brian daarentegen heeft al 50+ keer de spelregels verbroken waar minimaal 15 geweldadige incidenten bij zitten, dus zeggen dat Lieke erger is dan Brian is uiteraard onzin. Als je het puur over "sneaky gedrag" hebt dan kan je dat natuurlijk wel zeggen (er van uitgaande dat alles wat over Lieke gezegt wordt waar is), hoewel zelfs dan heb ik nog twijfels of ze erger is dan Brian...daarvoor heeft Brian in 1,5 jaar gewoon te veel laaghartige streken uitgehaald...
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:24:16 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55722703
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:19 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat vind ik nu juist niet want ze hadden wat dat betreft een duidelijke afspraak maar in dit geval gaat het me meer om de manier waarop zij zich in discussies opstelt. Ik heb haar dus werkelijk nooit gedurende een discussie ook maar een duimbreed zien toegeven.
Je zou dit kunnen zien als een sterke overtuiging in haar eigen standpunten maar ik vind het steeds duidelijker dat ze gewoon niet wil horen wat iemand anders er werkelijk van vind
Ik ben met je eens dat ze iemand weleens wat meer tegemoet mag komen, in het algemeen dan. Maar in het genoemde voorbeeld vind ik dat haar geen blaam treft, ja, het was misschien netter geweest maar verdient Huub dat wel? Ik had in die situatie ook vast gedacht: fock jou!
pi_55722724
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Even een samenvatting van de oprechte Lieke:

- Met haar baas op een hotelkamer waar zijn vrouw achterkomt (zoiets was het toch?)
- Met 2 vreemde gasten naar het buitenland en toen in de problemen raken omdat die gasten er blijkbar wat voo terugverwachten.
- PopiHuub wordt haar vriendje en mevrouw komt de kooi in
- DJ Quinten is hot, en DJ , dus we worden verliefd op Quinten
-die vreemde gasten waren vrienden van haar vriendin...met haar vriendin is ze meegegaan en ze kwamen erachter dat die jongens niets anders deden dan achter de pokertafel zitten dag en nacht.
Ze hebben die vrienden toen verlaten en een goedkoop hotelletje opgezcht en een hele leuke vakantie verder gehad. met z'n tweetjes..

-Huub viel op haar en doordat ze hem leerde kennen viel ze voor hem
Huub kan vrouwen het gevoel geven dat ze alles zijn voor hem

-Quinten is een aardige vent en ze viel vanaf het begin op zijn uiterlijk,neem van mij aan dat als je zolang opgesloten zit in die villa en er niets anders is dan keiharde ruzies en beledigingen dat je dan heel gauw een gevoel kan ontwikkelen naar iemand die je wel leuk vindt.

-Dat met die baas....ik heb haar zo'n verhaal nooit horen vertellen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55722735
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Mike was op uitnodiging in dat hok. Het plan was om hem te helpen, nou.....dat hebben we gezien.
Een horloge van Brian en misschien een moblieltje van Amanda, tsjong jonge.
De FEBO moet zich rotschamen dat ze die man hebben laten proeven hoe het is om een huis en normaal eten te hebben en hem nu zomaar op straat schoppen en dit alleen maar omdat St. Brian een half jaar een keer aangegeven heeft dat het zo leuk zou zijn als er een zwerver in dat hok zou komen.
Hoor Lieke nog roepen met die rijbewijs stemming : "Ik maak er mijn persoonlijke missie van Mikey te helpen".
Toen nu toe heeft ze elke dag alleen nog maar lopen zeiken over Huub. Mikey is alweer vergeten.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:25:25 #165
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55722737
Wat is er van waar dat Mikey aan Jaap heeft gevraagd of hij de hond wilt houden, zodat dat beest in ieder geval eten en een dak boven zijn hoofd heeft?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55722778
quote:

[..]

Juist, en daarom irriteer ik me zo aan haar. Het maakt niet uit wat er gebeurt, zij heeft in haar ogen ALTIJD juist gehandeld en de anderen zijn altijd fout. Dit is tijdens het verbreken met haar relatie met Huub erg duidelijk geworden imo.
pi_55722781
Ikzelf zou als ik in dat huis zou zitten Huub niet eens meer om mij heen kunnen dulden na alles wat hij geflikt heeft...nog een wonder van haar dat ze uberhaupt tegen hem spreekt,ik zou het niet kunnen
pi_55722787
quote:

[..]

ook een mogelijkheid is dat lieke niet zo sterk in haar schoenen staat als ze doet voorkomen. het is heel logisch dat onzekere mensen juist heel zeker willen overkomen, om hun onzekerheid te verbergen. dat verklaart ook haar stugheid en blindheid voor andermans standpunten: zolang zij niet toegeeft blijft in haar hoofd het plaatje van de 'zekere lieke' overeind, en denkt ze dat andere haar ook als 'niet onzeker' zien.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 14:28:44 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_55722826
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef mazaru het volgende:
Wat is er van waar dat Mikey aan Jaap heeft gevraagd of hij de hond wilt houden, zodat dat beest in ieder geval eten en een dak boven zijn hoofd heeft?
Dat vertelde Mike vanochtend aan de ontbijttafel tegen José die het hier heel duidelijik niet mee eens was.
Mike weg, hond weg.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55722836
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef riri het volgende:
Ikzelf zou als ik in dat huis zou zitten Huub niet eens meer om mij heen kunnen dulden na alles wat hij geflikt heeft...nog een wonder van haar dat ze uberhaupt tegen hem spreekt,ik zou het niet kunnen
Tuurlijk wel Riri, je kan het! Lieke kan Brian ook prima verdragen na de trappen die hij haar heeft gegeven. Ze kan zelfs nog met hem knuffelen! Je voelt je daar vast keigoed!
pi_55722888
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

ook een mogelijkheid is dat lieke niet zo sterk in haar schoenen staat als ze doet voorkomen. het is heel logisch dat onzekere mensen juist heel zeker willen overkomen, om hun onzekerheid te verbergen. dat verklaart ook haar stugheid en blindheid voor andermans standpunten: zolang zij niet toegeeft blijft in haar hoofd het plaatje van de 'zekere lieke' overeind, en denkt ze dat andere haar ook als 'niet onzeker' zien.
Tuurlijk. Dta is hoe Lieke over wil komen. Als het nette meisje, die erg sterk in haar schoenen staat. Dat wil iedereen daar eigenlijk toch. Het had alleen netter geweest als ze helemaal open kaart zou spelen. Speel de rol van Bitch dan, en doe het goed. Je kan niet niet beide rollen spelen. Of Bitch of Lieverdje.
pi_55722906
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Hoor Lieke nog roepen met die rijbewijs stemming : "Ik maak er mijn persoonlijke missie van Mikey te helpen".
Toen nu toe heeft ze elke dag alleen nog maar lopen zeiken over Huub. Mikey is alweer vergeten.
Vanmorgen heeft ze gezegd dat ze Mikey niet de straat op zal laten gaan zoals het er nu uiziet en er alles aan zal doen dat hij een dak boven zijn hoofd heeft.
Ik weet niet wat Lieke met achter allemaal heeft geregeld...ze doet vaak dingen die anderen helemaal niet door hebben omdat ze er nooit veel ruchtbaarheid aan geeft...toen met de sinterklaascadeautjes heeft ze dat ook allemaal geregeld en voor eenieder een gedicht geschreven zonder dat ook maar iemand dat door heeft gehad.
pi_55722943
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Tuurlijk wel Riri, je kan het! Lieke kan Brian ook prima verdragen na de trappen die hij haar heeft gegeven. Ze kan zelfs nog met hem knuffelen! Je voelt je daar vast keigoed!
Ik zou dat nooit kunnen...jij?
pi_55722954
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef riri het volgende:
Huub...50 sigaretten per dag rookt hij...2 pakjes dus
Hij is echt over een tijd kandidaat voor een hartinfarct....
Die heeft in dit jaar al lang zijn 10.000 euro opgerookt en gebruikt.
Sigaretten kosten toch 5 euro per pakje?
Is toch al minstens ¤ 3650,00 en dan de drank er nog bij, waar hij ook wel raad mee weet.
Daarbij krijgen de miljonairs royaal te eten,hebben ze personeel enz. enz. enz. enz.
Die ¤ 10.000,00 zijn dus al verteerd.
pi_55722968
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:32 schreef riri het volgende:

[..]

Vanmorgen heeft ze gezegd dat ze Mikey niet de straat op zal laten gaan zoals het er nu uiziet en er alles aan zal doen dat hij een dak boven zijn hoofd heeft.
Ik weet niet wat Lieke met achter allemaal heeft geregeld...ze doet vaak dingen die anderen helemaal niet door hebben omdat ze er nooit veel ruchtbaarheid aan geeft...toen met de sinterklaascadeautjes heeft ze dat ook allemaal geregeld en voor eenieder een gedicht geschreven zonder dat ook maar iemand dat door heeft gehad.
Oh ja, en die spiegel met Huub zn verjaardag!! Was inderdaad heel lief van dr!
Kom op, het is een beeld wat je wilt scheppen naar de buitenwereld. Uiterlijke schijn heet dat. En dat is wat mij zo irriteerd!
pi_55722970
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef riri het volgende:

[..]

Huub deed hetzelfde tegen Tilly

Bij Tilly lucht iedereen zijn of haar hart
das waar

Maar toch hoor je Huub eigenlijk nooit wat slechts over Lieke zeggen en dat kan ik wel waarderen...... je valt erg over dat filmpje........ maar toch kan je daar weinig op baseren

1. je valt halverwege een gesprek ergens in... hij noemt haar bitch (waarop Joris zegt, je had het kunnen verwachten; dus het zal wel iets met het uitstemmen te maken hebben).... Hij heeft al vaker aangegegeven dat hij het een naai-actie van haar vind; dat dit allemaal niet recht in zijn gezicht is uitgesproken.
2. dat als het mag van "achter" ze Lieke eruit gaan stemmen........ toch blijf ik het idee houden, dat Huub op basis van vriendschap echt verder wil met Lieke in het spel en hij haar eruit zou stemmen als de verstandhouding tussen hun niet verbeterd.

Ik heb zelf meer vertrouwen in Huub ipv Lieke, doordat hij zo'n flapuit is en regelmatig dingen eruit gooit; die hij beter voor zich kan houden.....
Lieke is veel terughoudender en doordachter in der acties en voor het spel is dat natuurlijk veel beter.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:34:45 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55722974
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Volgens mij spoorde ze hem laatst aan om sollicitatiebrieven te schrijven (en ik kreeg de indruk dat ze hem wel wilde helpen), maar Mikey ging er niet op in.
pi_55723010
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:33 schreef riri het volgende:

[..]

Ik zou dat nooit kunnen...jij?
Nou heb een soortgelijke situatie op mijn werk (om maar even heel persoonlijk te worden). Daar heeft iemand mij wat geflikt maar ik kan niet om diegene heen. Ik kan daar normaal tegen doen, heb het er niet meer over (want ik bn er dus wel echt klaar mee) alleen hij hoeft niet met zijn handjes aan mij te zitten. Ik zal hem dan ook niet meer als vriend zien/gebruiken!
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:36:31 #179
111260 Charmian
a little joy
pi_55723011
quote:
Huub heeft haar daarvoor vaak genoeg gewaarschuwd, hij doet er alles voor om tv te maken te winnen hoe je het noemen wilt, een relatie kwam daarbij op de tweede plaats. Hoe vaak heb je hem toen ze net in de villa zat en weer eens lekker zat te drammen niet horen zeggen om er een end aan te maken? Ze heeft dus vaak genoeg de kans gehad om de relatie te verbreken maar dt heeft ze niet gedaan, ik had allang vertrokken. En nu zeikt en zeurt ze liever over hoe slecht huub haar wel niet behandeld heeft.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_55723019
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die heeft in dit jaar al lang zijn 10.000 euro opgerookt en gebruikt.
Sigaretten kosten toch 5 euro per pakje?
Is toch al minstens ¤ 3650,00 en dan de drank er nog bij, waar hij ook wel raad mee weet.
Daarbij krijgen de miljonairs royaal te eten,hebben ze personeel enz. enz. enz. enz.
Die ¤ 10.000,00 zijn dus al verteerd.
Och wat maakt het uit hoe hij z`n leven kapot maakt. Maar geld is geen probleem daar. Als je kijkt naar de kappers-kosten voor Natasja en Amanda dan is die 10.000 euro van Huub niets
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 14:36:52 #181
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55723023
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef mootie het volgende:

[..]

En Lieke is oerstom als ze denkt dat dat van Amanda's kant oprecht is.
Dat denkt ze ook vast niet. Maar het gaat nu vooral om de wedstrijd tegen Huub. En the enemy of her enemy is her friend.

Ze droomt al van het moment dat Huub eruit gestemd wordt, en ze haar zorgvuldig geoefende "superieure glimlach" weer kan laten zien, met daarbij natuurlijk die enorm intelligente twinkeling in haar ogen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_55723026
De redactie heeft ons wel, waar zij ons hebben willen.
We praten voor 80% over Lieke, Huub en Jaap.
Amanda en Brain, blijven zo goed als buiten spel .

Lijkt me wel een heel mooi plaatje om op het laatst Brain tegen Amanda te zien spelen.
Volgens mij, gaat het er dan niet zo zachtjes aan toe.
Brain vermoord Amanda. Gaat de bak in, dus niemand wint de Kooi.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:37:48 #183
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55723045
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Kom op, het is een beeld wat je wilt scheppen naar de buitenwereld. Uiterlijke schijn heet dat. En dat is wat mij zo irriteerd!
Die spiegel was toch een idee van achter? Ik las dat ze hem later manchetknopen had gegeven.
pi_55723067
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
De redactie heeft ons wel, waar zij ons hebben willen.
We praten voor 80% over Lieke, Huub en Jaap.
Amanda en Brain, blijven zo goed als buiten spel.
Oh ja je hebt gelijk!

BRIAN IS EEN WIFEBEATER!!!

Zo en nu ga ik ervandoor!!!

pi_55723082
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde geven...nog een veel grotere spiegel...

Ik ben er ook heilig van overtuigd dat Lieke niets met Brian heeft,dat ze dat doet voor het spel....wel met Amanda...ik vindt Amanda in haar hart ook geen echt slecht mens...Brian wel
pi_55723083
quote:
Dan is het maar goed dat je er níet zit Riri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')