abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55721456
Mooie test voor de redactie hoor om eens te kijken hoe ze de situatie met Mikey gaan oplossen.
Persoonlijk denk ik dat ze er nu een beetje mee in hun maag zitten wat ze zich nu op de hals hebben gehaald maar hem toch gewoon op straat mikken over een paar dagen.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:28:47 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_55721457
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
we zaten eergister dat 'oud&nieuw' feest te kijken van de goudenkooi.

heeft iemand een screencap van huub met dat soort van 'interview'. Die gozer zat vollop aan de dope. Hij had echt mega pupillen.
Dan heb je wrs niet het interview van Brian gezien, die was volledig van het pad.
Huub had volgens mij flink gezopen, niks nieuws dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:30:46 #103
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55721500
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen haar nieuwe vriendin Amanda: Ik vind Quinten echt wel leuk. Als ik verliefd om hem zou worden is het ok maar als het niet zo is is het ook goed. Dan breng ik mezelf niet in moeilijkheden.
Ze is dus nog laf ook, bang dat ze goedkoop gevonden gaat worden door de streamers denk ik.......te laat Lieke, je bent al volledig door het ijs gezakt wat mij betreft.
En Jaap is de lachende derde. Als ik Huub was zou ik Jaap gewoon dreigen met opstappen. Huub is degene die Jaap heeft binnengehaald. Ik kan het niet verkroppen dat dat vuile wijf nu Jaap zit in te palmen. Ik kan alleen maar hopen dat Jaap z'n kop erbij houdt. Maar Jaap denkt dat het goed voor TV is en zijn we dus nog niet af van deze ellende.
Maanden heb ik me geergerd aan Dennis en Nadia en nu weer dezelfde bagger op de streams.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:30:47 #104
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55721502
wil/kan iemand die screens posten aub?

Brain heb ik niet gezien omdat ie ging rappen cq playbacken. Toen werd er gezapt.
huub zat zeer zeker aan de dope. zn ogen tiefde er bijna uit man.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:32:16 #105
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55721528
Palma is weer lekker aan het zuigen bij Lieke, zo mag ik haar toch het meest.
.
pi_55721550
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef blomst het volgende:

[..]

In het begin heeft ze ook al gebrobeert te bonden met Eric tegen Huub, is iedereen dat vergeten?
idd, nu je het zegt.... dat was ik idd vergeten
pi_55721595
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen haar nieuwe vriendin Amanda: Ik vind Quinten echt wel leuk. Als ik verliefd om hem zou worden is het ok maar als het niet zo is is het ook goed. Dan breng ik mezelf niet in moeilijkheden.
Ze is dus nog laf ook, bang dat ze goedkoop gevonden gaat worden door de streamers denk ik.......te laat Lieke, je bent al volledig door het ijs gezakt wat mij betreft.
vreemd in het geciteerde gesprek vannacht, gaf ze aan een show voor mannen te willen houden; misschien zat er nog wat voor haar bij

dit is dus behoorlijk in tegenspraak met wat ze vanacht zei
pi_55721600
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef akveor het volgende:
Ik wil de Cosser vannacht even bedanken voor het verslag van Lieke en Jaap. Verhelderend en duidelijk.

Ik erger me kapot aan Lieke en haar schijnheilige gedrag. Zij denkt dat ze het slim heeft gespeeld. Ik bekijk haar gedrag met walging. De eerste 3 maanden heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven
-knip lang verhaal-
geen spelt tussen te krijgen... klopt als een bus.

ik baal zo ontzettend van die stinkhoer Lieke. Als zij nou normaal had gedaan konden ze met zn drieen B en A aanpakken, dat heeft zij verziekt en is voor mij onvergeeflijk. Ze hadden een voorsprong waar B en A helemaal niks tegen konden doen. Als ze met zn drieen A gingen bashen 24 uur per dag was of A helemaal doorgeslagen, of (waarschijnlijker) B doorgeflipt en EXIT geweest. Maar dit heeft dus fucking bitch Lieke verneukt!
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:39:49 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_55721701
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:

Brain heb ik niet gezien omdat ie ging rappen cq playbacken. Toen werd er gezapt.
Geniet van Brian, alsje.

http://www.youtube.com/watch?v=MpVKUGaJy3U
― Mark Twain
pi_55721714
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef akveor het volgende:
Ik wil de Cosser vannacht even bedanken voor het verslag van Lieke en Jaap. Verhelderend en duidelijk.

Ik erger me kapot aan Lieke en haar schijnheilige gedrag. Zij denkt dat ze het slim heeft gespeeld. Ik bekijk haar gedrag met walging. De eerste 3 maanden heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven in haar relatie met Huub. Altijd is het hier raar gevonden dat de 'knappe' Lieke bijna out of the blue als een blok viel voor Huub. Toen ze net de villa in kwam als miljonair heb ik altijd gedacht dat ze veel meer voor Brian voelde. Natasia en Amanda hadden dat goed in de gaten. Zij keerden zich meteen tegen Lieke. Lieke maakte daarop gebruik van Huub´s liefdesverklaring waarmee Huub meteen ook geisoleerd werd van de groep. Veel, heel veel hebben zij met zijn tweeen te verduren gehad. Lieke had het erg zwaar. Maar in mijn ogen niet omdat wat haar aangedaan werd maar omdat ze geen kant uitkon in haar ´relatie´.
Huub maakte wat foutjes maar ging stug door met het binnenhalen van Jaap. In die tijd heb ik altijd gewaarschuwd voor Lieke. Haast kwijlend zag ik haar toen Jaap definitief overging naar Huub. Mijn gevoel zei me al dat dit wel eens linke soep voor Huub zou kunnen worden.

Nu is het dus zover. Een maand geleden zag Lieke haar kans schoon. Een nieuwe miljonair op komst en het oliebollenakkoord beloofde veel profilering en er mocht niemand worden weggestuurd. Je ziet haar Huub helemaal afbranden er is werkelijk helemaal niet goeds meer aan hem. Na vele malen vragen durfde zij Huub niet vertellen dat ze tegen hem ging spelen. Toen Huub zij jaardag had durfde zij dit plots wel.

Om de minste en geringste reden gaat ze bij Jaap in de masterbedroom slapen. Constant loopt ze Jaap onder zijn ballen te kietelen. En arme Jaap, altijd weinig aandacht van vrouwen gekregen en nu kan ie elke geile vraag stellen die hij maar wil. Kwijlend stelt hij Intieme vragen over het seksleven tussen Lieke en Huub. Lieke beantwoord ze allemaal met graagte. Natuurlijk wel in een negatieve context.

Waarom wordt de afspraak net nagekomen om met z´n drieen naar de finale te gaan? Belangen van het spel worden verward met relationele problemen? Problemen vanaf het begin die simpel ontstaan zijn omdat de relatie nep was. Hoe vaak is het wel niet gezegd dat het niet klopt. Vaak deed Lieke moeilijk met stemmingen omdat ze altijd net de boot miste omdat zij zo traag is. Altijd weet zij dit in Huub ipv aan zichzelf. Altijd liep zij te zeiken tegen Huub.

Nu krijgen we weer maanden met gezeik tussen Huub, Lieke en Jaap. Amanda en Brian lachen zich ondertussen kapot. Lieke is een een profiteur in het spel. Zij speelt het spel nog achterbakser dan Brian. Zij dumpt mensen wanneer zij ze gebruikt heeft die zij eerst onder valse voorwendselen naar zich toe getrokken heeft.

Ondertussen ben ik wel klaar met DGK. De streams zijn voor mij niet meer om aan te kijken als ik die schijnheilige rotkop van Lieke zie. Dan heb ik al gegeten en gedronken. Leuke spelletjes worden er niet meer gespeeld. Nee alles draait om het isoleren van Huub door dat vieze kutwijf.
Ha ha ha.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:41:07 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_55721724
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Desii het volgende:

[..]

vreemd in het geciteerde gesprek vannacht, gaf ze aan een show voor mannen te willen houden; misschien zat er nog wat voor haar bij

Dat is de reden waarom ik denk dat ze niet in de gaten had dat ze on cam was vannacht.
― Mark Twain
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:41:38 #112
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55721735
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

geen spelt tussen te krijgen... klopt als een bus.

ik baal zo ontzettend van die stinkhoer Lieke. Als zij nou normaal had gedaan konden ze met zn drieen B en A aanpakken, dat heeft zij verziekt en is voor mij onvergeeflijk. Ze hadden een voorsprong waar B en A helemaal niks tegen konden doen. Als ze met zn drieen A gingen bashen 24 uur per dag was of A helemaal doorgeslagen, of (waarschijnlijker) B doorgeflipt en EXIT geweest. Maar dit heeft dus fucking bitch Lieke verneukt!
Ik snap er ook niets van. Ze hadden afgesproken met z'n drieen naar de finale. Vaak in stemmingen was Lieke gwoon de weg kwijt. Maar dit lijkt me steeds meer bewust door Lieke gedaan. Vooral in de laatste 2 maanden heeft zij steeds meer gekozen (ook achteraf) tegen Huub. Dat Jaap meedeed met die plannetjes vergeet zij dan voor het gemak.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:43:43 #114
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55721784
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:25 schreef blomst het volgende:
Palma tegen Lieke, jij hebt nog een gedeelte over in je huis, Lieke lacht wat schaapachtig en zegt daar zitten haken en ogen aan.
Met andere woorden nee geen zwerver over mijn vloer.
Iemand helpen is iets anders dan iemand in huis nemen, Lieke heeft geen zwerver uitgenodigd in dat hok, als St Brian daar verantwoordelijk voor is laat hij het dan oplossen.
be nice or go away
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 13:44:31 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55721809
Lieke speelt het spel.
Zoals al eerder opgemerkt, was er van begin af aan twijfel over haar oprechtheid mbt haar verliefdheid op Huuib.
Pas na een hele tijd kreeg ze het voordeel van de twijfel. De aanhouder wint.
Nu blijkt dat Lieke zeer berekenend bezig is met maar één ding: het spel. En daarvoor vindt ze het geen punt om keihard met gevoelens van anderen te spelen, en zich maandenlang te laten neuken door iemand voor wie ze weinig tot niets voelt.

Lieke wil altijd winnen, en het maakt niet uit hoe. Zelfs de kleinste discussies. Het is een nare, harde, zelfingenomen vrouw. Die zichzelf nu aan het overschatten is.
Het is misschien niet verheffend, en het getuigt niet van een prettig karakter. Maar hee: dit is DGK, en dat is nu eenmaal geen promotie-campagne van het humanistisch verbond.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_55721836
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:

interview Brian
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:46:36 #117
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_55721870
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Geniet van Brian, alsje.

thnx
die van huub staat dr ook. fukking kansloos volk zeg.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:47:14 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55721883
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:35 schreef Desii het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:54:00 #119
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722011
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:44 schreef Gert het volgende:
Lieke speelt het spel.
Zoals al eerder opgemerkt, was er van begin af aan twijfel over haar oprechtheid mbt haar verliefdheid op Huuib.
Nu blijkt dat Lieke zeer berekenend bezig is met maar één ding: het spel. En daarvoor vindt ze het geen punt om keihard met gevoelens van anderen te spelen, en zich maandenlang te laten neuken door iemand voor wie ze weinig tot niets voelt.

Lieke wil altijd winnen, en het maakt niet uit hoe. Zelfs de kleinste discussies. Het is een nare, harde, zelfingenomen vrouw. Die zichzelf nu aan het overschatten is.
Het is misschien niet verheffend, en het getuigt niet van een prettig karakter. Maar hee: dit is DGK, en dat is nu eenmaal geen promotie-campagne van het humanistisch verbond.
En terecht dat ze het spel speelt. Maar de manier waarop heb ik geen bewondering voor. En idd Lieke wil altijd winnen. En heeft ze niet gewonnen dan probeert ze achteraf wel haar gelijk te halen. Lieke is idd vanaf het begin alleen maar bezig het spel te spelen en dat doet ze keihard en het mag behoorlijk ten koste gaan van zichzelf. Daarbij wil ik nog opmerken dat ik slechts anderhalf gesprek heb gezien wie de echte Lieke was. Verder heb ik nooit een echt open en eerlijk gesprek van haar gezien.
Ik begrijp best dat de Huub haters hun kans schoon zien. Maar ze maken mij niet wijs dat dat je fan van zo'n serpent kunt zijn. Mevrouw noemt zichzelf eerlijk een oprecht? Zij is gewoon een grote leugen. Ik snap niet dat zij met zichzelf door 1 deur kan.

- Met haar baas op een hotelkamer waar zijn vrouw achterkomt (zoiets was het toch?)
- Met 2 vreemde gasten naar het buitenland en toen in de problemen raken omdat die gasten er blijkbar wat voo terugverwachten.
- PopiHuub wordt haar vriendje en mevrouw komt de kooi in
- DJ Quinten is hot, en DJ , dus we worden verliefd op Quinten

Jaap en Huub hebben een hele tijd geleden met Lieke een gesprek gehad dat zij wel heel erg vaak "toevallig"in een situatie terecht komt.

En op zich is er niets mis mee, als je er dan maar niet zo sneaky over doet. Zeg gewoon : "Huub, jij bent hier de verliezer want ik ben over jou rug heen de villa in gekomen en ga er straks met je sidekick vandoor".
Dan zou ik er nog best wat respect voor kunnen hebben, dan is zij gewoon de nieuwe Ludo in het verhaal.
Maar zij is nog erger dan Holy Kubatz! Zij moet iemand afbranden onder het mom van: "Hey, doe je ding, maar hou het bij jezelf en doe ht niet over mijn rug"

Denk dat het hele "liefde maakt blind"in dit geval eerder opgaat voor Huub, die maar niet in wil zien wat ze hem aandoet, dan voor Lieke.

Al vind ik Riri wel stoer dat ze zo achter Lieke blijft staan, terwijl er een hoop anders over denken.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:54:35 #121
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55722020
Daar zou je toch niet aan moeten denken?
Een huis met een wippende Brr en Del, Jaap achter de computer, en Lieke die brieven schrijft.
Daar kijk ik geen minuut naar. Huub is de enige die nog wat roering brengt in dit spel.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55722036
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit
das waar als je poly-amoureus bent niet....... maar Lieke zegt zelf niet snel verliefd te worden en als ze nu zegt verliefd te zijn, ga je niet een mannen-show organiseren...... want zij doet het niet voor de tv-momentjes ze is uber-sociaal politiek correct........

of toch niet
pi_55722096
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Even een samenvatting van de oprechte Lieke:

- Met haar baas op een hotelkamer waar zijn vrouw achterkomt (zoiets was het toch?)
- Met 2 vreemde gasten naar het buitenland en toen in de problemen raken omdat die gasten er blijkbar wat voo terugverwachten.

Jaap en Huub hebben een hele tijd geleden met Lieke een gesprek gehad dat zij wel heel erg vaak "toevallig"in een situatie terecht komt.

En op zich is er niets mis mee, als je er dan maar niet zo sneaky over doet. Zeg gewoon : "Huub, jij bent hier de verliezer want ik ben over jou rug heen de villa in gekomen en ga er straks met je sidekick vandoor".
Dan zou ik er nog best wat respect voor kunnen hebben, dan is zij gewoon de nieuwe Ludo in het verhaal.
Maar zij is nog erger dan Holy Kubatz! Zij moet iemand afbranden onder het mom van: "Hey, doe je ding, maar hou het bij jezelf en doe ht niet over mijn rug"

Denk dat het hele "liefde maakt blind"in dit geval eerder opgaat voor Huub, die maar niet in wil zien wat ze hem aandoet, dan voor Lieke.

Al vind ik Riri wel stoer dat ze zo achter Lieke blijft staan, terwijl er een hoop anders over denken.
helemaal mee eens....
pi_55722103
En ook Tilly moet eraan geloven:
Lieke: Ik voel me echt heel erg goed. En ik kan de laatste tijd echt goed met Amanda, ik begin het echt steeds meer een leuke meid te vinden.

(met de uitspraak van vannacht in mijn achterhoofd "ga het anders bij Brian en Amanda proberen, Huub kan er eventueel ook uit" klinkt dit echt alles behalve oprecht)
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 13:58:36 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_55722130
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:44 schreef Gert het volgende:
Lieke speelt het spel.

Dat ze het spel speelt heb ik geen enkele moeite mee, wel de manier waarop, wat je zelf al zegt.
Ik hoop dat Jaap haar zo verschrikkelijk in de zeik neemt en samen met Huub keihard tegen haar gaat spelen.
Opzouten met dat zure rotwijf.
― Mark Twain
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:58:48 #126
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722132
quote:

Precies. Ik heb al meerder malen opgemerkt dat zij een zelfde type mens is als Brian. Sneaky en achterbaks.
slaapt veel beter
Lieke werd door Huub in een neerwaartse spiraal getrokken...net zoals hij met zijn eigen lichaam omgaat...altijd on the edge leven totdat je in het ravijn dondert
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:59:36 #128
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55722154
quote:
-knip-

1) En op zich is er niets mis mee, als je er dan maar niet zo sneaky over doet. Zeg gewoon : "Huub, jij bent hier de verliezer want ik ben over jou rug heen de villa in gekomen en ga er straks met je sidekick vandoor".
-knip-

2) Al vind ik Riri wel stoer dat ze zo achter Lieke blijft staan, terwijl er een hoop anders over denken.
1) Dat zou ik ook wel waarderen van Lieke, als ze dat zou zeggen, ik denk dat ze dat ook nog wel doet maar niet nu, dat komt nog. Als Huub eruit is ofzo.

2) Dat vind ik nou ook!
pi_55722162
Lieke vertelt weer in geuren en kleuren wat Huub allemaal fout heeft gedaan de afgelopen tijd. Zo zegt ze onder andere: "Ik weet totaal niet wat ik aan hem heb, de ene keer doet hij heel lief en de andere keer ben ik weer een bitch en nep". Hierbij laat ze altijd de reden waarom Huub haar heeft uitgescholden achterwege. Tevens zegt ze tegen Tilly dat ze het de laatste tijd prima kan vinden met Amanda.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 14:00:20 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_55722170
quote:

Hear, hear.
Kubatz mag wat mij betreft ook opzouten hoor, het liefst samen met Lieke.
― Mark Twain
pi_55722193
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef HoneyBunny het volgende:
En ook Tilly moet eraan geloven:
Lieke: Ik voel me echt heel erg goed. En ik kan de laatste tijd echt goed met Amanda, ik begin het echt steeds meer een leuke meid te vinden.

(met de uitspraak van vannacht in mijn achterhoofd "ga het anders bij Brian en Amanda proberen, Huub kan er eventueel ook uit" klinkt dit echt alles behalve oprecht)
Je vergeet voor het gemak dat Lieke voor dat gesprek van vanacht al goed met Amandel omging.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:01:19 #132
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722201
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat ze het spel speelt heb ik geen enkele moeite mee, wel de manier waarop, wat je zelf al zegt.
Ik hoop dat Jaap haar zo verschrikkelijk in de zeik neemt en samen met Huub keihard tegen haar gaat spelen.
Jaap denkt dat ie TV maakt door hen erin te laten. Ik hoop op een nieuwe voor Huub en dat ie keihard tegen Jaap en Lieke gaat spelen. Ik snap Jaap ook wel dat ie alle opties openhoudt die ie aangeboden krijgt. Maar er bestaat ook nog zoiets als loyaal zijn. Maar daar komen echte gevoelens bijkijken en gevolens zijn een probleem voor Jaap.

1. Heeft iemand al kunnen ontdekken wat voor ' vreselijks ' Huub haar nu daadwerkelijk heeft aangedaan wat zou kunnen rechtvaardigen dat ze hem nu zo aan het demoniseren is. Het moet wel behoorlijk heftig zijn want over die aanranding hoor je haar nooit.

2. Heeft iemand haar ook maar een keer horen toegeven dat ze op een of andere manier fout zit in haar standpunten of meningen. Bijvoorbeeld dat het tegen iemand anders melden dat ze Huub eruit stemt en niet tegen Huub zelf.
pi_55722212
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke vertelt weer in geuren en kleuren wat Huub allemaal fout heeft gedaan de afgelopen tijd. Zo zegt ze onder andere: "Ik weet totaal niet wat ik aan hem heb, de ene keer doet hij heel lief en de andere keer ben ik weer een bitch en nep". Hierbij laat ze altijd de reden waarom Huub haar heeft uitgescholden achterwege. Tevens zegt ze tegen Tilly dat ze het de laatste tijd prima kan vinden met Amanda.
[ afbeelding ]
Huub deed hetzelfde tegen Tilly

Bij Tilly lucht iedereen zijn of haar hart
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55722215
quote:

-knip-

de reden dat lieke al weken 24 uur per dag huub tegen iedereen aan het afzeiken is is heel eenvoudig:
lieke weet dat wat zij met huub heeft gedaan (nep-relatie) heel erg smerig en vals was, en ze is ervan overtuigd dat de andere dat ook zo zien. daarom moet ze constant huub afzeiken, zodat de andere haar gaan begrijpen en haar beter zullen vinden dan huub.

conclusie: ze weet dat ze een enorme bitch is en wil iedereen (plus haarzelf) overtuigen dat huub het verdient.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:03:16 #136
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722250
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:59 schreef riri het volgende:
Lieke ziet er ook veel beter uit...minder vermoeid...mooiere glans op haar huid...
slaapt veel beter
Lieke werd door Huub in een neerwaartse spiraal getrokken...net zoals hij met zijn eigen lichaam omgaat...altijd on the edge leven totdat je in het ravijn dondert
Lieke werd in een neerwaartse spiraal getrokken omdat ze haar fake relatie met Huub niet meer trok.
Op woensdag 2 januari 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk echt dat Jaap haar vannacht heeft uit zitten horen. Hij zei ook dat ze niet op de streams waren omdat de plasma niets zei. Dat kwam er zo raar uit. En daarbij vroeg Jaap aan Lieke wat pathelogisch betekende. Jaap lijkt me letterlijk de Dikke van Dale dus lijkt me stug dat hij dat niet wist.
pi_55722294
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef riri het volgende:

[..]

Huub deed hetzelfde tegen Tilly

Bij Tilly lucht iedereen zijn of haar hart
Lieve Riri, Lieke doet het echt tegen iedereen die dat hol inkomt. Dat ben je toch wel met me eens. Heel de dag heeft ze het over Huub! Heel de dag! Tot aan half 6 's nachts aan toe. Het is alleen maar Huub Huub Huub. Als ze echt zo lekker in dr vel zit dan doe je dat toch niet????
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:05:10 #139
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55722301
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:00 schreef neehe het volgende:

[..]

Je vergeet voor het gemak dat Lieke voor dat gesprek van vanacht al goed met Amandel omging.
Nou, ik vind Lieke best leuk, maar dat neemt niet weg dat ik denk dat haar 'vriendschap' met Amanda niet om Amanda draait, dus dat ze haar de laatste tijd echt leuk begint te vinden dat neem ik met een korrel zout.
pi_55722312
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef pullup het volgende:
Twee vragen:

1. Heeft iemand al kunnen ontdekken wat voor ' vreselijks ' Huub haar nu daadwerkelijk heeft aangedaan wat zou kunnen rechtvaardigen dat ze hem nu zo aan het demoniseren is. Het moet wel behoorlijk heftig zijn want over die aanranding hoor je haar nooit.

2. Heeft iemand haar ook maar een keer horen toegeven dat ze op een of andere manier fout zit in haar standpunten of meningen. Bijvoorbeeld dat het tegen iemand anders melden dat ze Huub eruit stemt en niet tegen Huub zelf.
Daar heb ik haar nog nooit over horen praten.
pi_55722323
quote:
Maar zij is nog erger dan Holy Kubatz!
Heb jij het programma de afgelopen anderhalf jaar wel gevolgt? Hoe vaak heeft Lieke fysiek geweld gebruikt in de villa? Heb je haar mensen zien aanranden? Heeft ze Nena geneukt achter een muurtje terwijl die duidelijk "niet doen" zei? Heeft ze Amanda meer dan een jaar lang geestelijk kapot gemaakt? En zo kan je nog wel een tijdje doorgaan.

Dat mensen tegen Lieke zijn...oke. Maar als ze nu ineens gaan beweren dat ze erger is dan Brian, dan zijn die personen toch echt helemaal de weg kwijt...
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:07:39 #142
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55722361
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

de reden dat lieke al weken 24 uur per dag huub tegen iedereen aan het afzeiken is is heel eenvoudig:
lieke weet dat wat zij met huub heeft gedaan (nep-relatie) heel erg smerig en vals was, en ze is ervan overtuigd dat de andere dat ook zo zien. daarom moet ze constant huub afzeiken, zodat de andere haar gaan begrijpen en haar beter zullen vinden dan huub.

conclusie: ze weet dat ze een enorme bitch is en wil iedereen (plus haarzelf) overtuigen dat huub het verdient.
Daar kan ik me in vinden. Mooi beredeneerd.
Onder valse voorwendselen een relatie begonnen en beeindigd. Nooit was de echte Lieke te zien maar nu wordt het steeds duidelijker. Eeen keihard wijf die alleen maar oog heeft voor haar eigen waarheid en ze doet er alles aan om iedereen daarvante overtuigen. Maar ze gaat daarbij wel aan het gevoel van anderen voorbij die weten dat het niet klopt.
Op woensdag 2 januari 2008 14:00 schreef neehe het volgende:

[..]

Vanaf het moment dat de FEBO tegen haar heeft gezegd dat ze ht eens bij Amanda en Brian moest poberen! (en dat was niet vannacht, ze vertelde het alleen vannacht tegen Jaap)
pi_55722417
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:07 schreef akveor het volgende:
Daar kan ik me in vinden. Mooi beredeneerd.
Onder valse voorwendselen een relatie begonnen en beeindigd. Nooit was de echte Lieke te zien maar nu wordt het steeds duidelijker. Eeen keihard wijf die alleen maar oog heeft voor haar eigen waarheid en ze doet er alles aan om iedereen daarvante overtuigen. Maar ze gaat daarbij wel aan het gevoel van anderen voorbij die weten dat het niet klopt.
Geheel volgens de spelregels van de gouden kooi.
pi_55722424
quote:
Twee vragen:

1.
2.
pi_55722439
BQ heb je mijn pm ontvangen, eerste keer dat ik die hier verstuurt heb dus ik vraag het maar ff
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55722472
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Daar heb ik haar nog nooit over horen praten.
Ze is anders meerdee malen door Huub duidelijk gemaakt dat dit een van de dingen was die voor hem acht niet door de beugel konden. Hij was een week bezig om opheldering te krijgen, is acht uur vertrokken op zijn uitje ivm zijn jaarverblijf in de kooi en moet horen dat ze tegenover Janice aangaf dat ze hem eruit ging stemmen.
Hier zijn meerdere gesprekken over geweest en ik eb haar nog geen moment horen zeggen dat ze dit wellicht anders had moeten doen. Een simpele verontschuldiging was waarschijnlijk voldoende geweest om een klein beetje de vieze smaak die Huub hierbij heeft gekregen weg te nemen. Maar ze is hem nog geen centimeter tegemoet gekomen.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 14:12:59 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_55722478
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:10 schreef Margo37 het volgende:
BQ heb je mijn pm ontvangen, eerste keer dat ik die hier verstuurt heb dus ik vraag het maar ff
Yep, check je PM.
― Mark Twain
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:13:24 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55722493
quote:
Twee vragen:

1. Volgens mij kreeg ik op dat geluidsfragent van vannacht mee dat het ging om iets wat tegen Brian en Amanda was gezegd, of juist niet. Maar het fijne weet ik er ook niet van.
2. Ik vind niet dat Lieke daar fout zat, ze is hem geen verantwoording schuldig.
pi_55722532
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

1. Volgens mij kreeg ik op dat geluidsfragent van vannacht mee dat het ging om iets wat tegen Brian en Amanda was gezegd, of juist niet. Maar het fijne weet ik er ook niet van.
2. Ik vind niet dat Lieke daar fout zat, ze is hem geen verantwoording schuldig.
het word bijna lachwekkend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')