Had inderdaad gekund, maar Huub wilde een andere koers gaan varen hij wilde groupies mee naar huis nemen, Lieke vond dat okè maar dan was hun relatie over, want dat was niet haar soort relatie, dus nu krijg je dat ze egen elkaar gaan spelen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat het spel na de vertrek van Nadia en Dennix verandert, Huub Jaap en Lieke hadden nu mooi Brian en Amanda dwars kunnen zitten,. Ze hadden nu een meerderheid gehad in stemmingen e.d.
Maar brian en Amanda ontspringen de dans weer![]()
En het Hokje zal wel Juichen dat hun winnaartjes weer niets te hoeven doen.
Ja Huub is erg dom geweest om iets met heilige Lieke te beginnen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:57 schreef riri het volgende:
[..]
En wie heeft dat driemansschap kapot gemaakt van binnenuit?
Precies...Huub
Hij heeft het niet anders dan aan zichzelf te danken....
De relatie was toch al over???quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:10 schreef maril het volgende:
Hier van de vorige topic en gelijk tvp
[..]
Had inderdaad gekund, maar Huub wilde een andere koers gaan varen hij wilde groupies mee naar huis nemen, Lieke vond dat okè maar dan was hun relatie over, want dat was niet haar soort relatie, dus nu krijg je dat ze egen elkaar gaan spelen.
Misschien, als Huub niet meteen Hedda en andere neukertjes mee naar de villa had gesleept, als hij het iets meer tijd had gegeven, dat Lieke nog wel met hem had willen spelen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:10 schreef maril het volgende:
Hier van de vorige topic en gelijk tvp
[..]
Had inderdaad gekund, maar Huub wilde een andere koers gaan varen hij wilde groupies mee naar huis nemen, Lieke vond dat okè maar dan was hun relatie over, want dat was niet haar soort relatie, dus nu krijg je dat ze egen elkaar gaan spelen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Na het gesprek heb ik toch een iets andere mening. Ik krijg hieruit heel erg de indruk dat Lieke al die tijd een spelletje heeft gespeeld. Precies wat Palma destijds heft gezegd. Natasia kookte, Lieke ging ineens elke avond koken, Natasia vroeg dr bedje uit, Lieke vroeg dr bedje uit. Huub geft de paarden te eten, Lieke geeft nu elke ochtend de paardjes eten. Jaap en Huub met hoeren bezig, Lieke en Jaap met hoeren bezig.
Vraag me ook af hoe graag Jaap met Lieke wil spelen... Hij heeft het ooit eens met Dennis (verplicht) geprobeerd en dat vond hij verschrikkelijk. Misschien een rare vergelijking, maar wat heeft Lieke nou waar Jaap zij n zo graag gewilde TV mee kan maken!
Thanks...voor het werk wat je daar voor hebt verricht...quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:58 schreef HoneyBunny het volgende:
Was dit in de uitzending?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:12 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja Huub is erg dom geweest om iets met heilige Lieke te beginnen.
Die Lieke die Huub beticht van alles voor de tv beelden te doen, zelf een brief binnen krijgt van haar moeder war ze niet wil dat het luidop besproken word, en dan over de rug van haar moeder tv gaat maken door die brief als voice over voor te lezen.
Lieke met haar principes, die de hoeren van Jaap en Huub zo vies vond, maar vannacht wel tegen Jaap dat ze voor alles in is, zelf wel een hoerenfeest voor hem wil organiseren.
Als jaap verstandig is dan hapt hij daar niet op, dan zal ze later nog wel zover gaan en haar benen voor hem spreiden. Alles om de kooi te winnen.
Huub heeft Hedda meegenomen, doordat ze die dag uitsprak dat ze tegen hem ging spelen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien, als Huub niet meteen Hedda en andere neukertjes mee naar de villa had gesleept, als hij het iets meer tijd had gegeven, dat Lieke nog wel met hem had willen spelen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
@HoneyBunny, bedankt voor al je typwerk, top.
Ook Jaap weet blijkbaar al heel goed dat Huub eerst flink wat drank op moet hebben wil hij wat kunnen met vrouwenquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jaap: Oh, en dan regelen we er gelijk nog eentje, die hij zo lelijk vond, maar dan zeggen we niets, dan heeft hij zich niet kunnen indrinken.
Lieke: Nee, laat Huub gewoon lekker zwemmen, het is jou ding.
+1quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef beequeen het volgende:
@HoneyBunny, bedankt voor al je typwerk, top.
Met lieke krijgt Jaap de hoofdrol, met Huub is hij de sidekickquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Na het gesprek heb ik toch een iets andere mening. Ik krijg hieruit heel erg de indruk dat Lieke al die tijd een spelletje heeft gespeeld. Precies wat Palma destijds heft gezegd. Natasia kookte, Lieke ging ineens elke avond koken, Natasia vroeg dr bedje uit, Lieke vroeg dr bedje uit. Huub geft de paarden te eten, Lieke geeft nu elke ochtend de paardjes eten. Jaap en Huub met hoeren bezig, Lieke en Jaap met hoeren bezig.
Vraag me ook af hoe graag Jaap met Lieke wil spelen... Hij heeft het ooit eens met Dennis (verplicht) geprobeerd en dat vond hij verschrikkelijk. Misschien een rare vergelijking, maar wat heeft Lieke nou waar Jaap zij n zo graag gewilde TV mee kan maken!
Volgens mij hadden ze het over dat hij wat zou kunnen met die lelijke hoer.. (waren ze alle drie, maar goed).quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:20 schreef riri het volgende:
[..]
Ook Jaap weet blijkbaar al heel goed dat Huub eerst flink wat drank op moet hebben wil hij wat kunnen met vrouwen
Dat heeft Huub zelf aangegeven.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:20 schreef riri het volgende:
[..]
Ook Jaap weet blijkbaar al heel goed dat Huub eerst flink wat drank op moet hebben wil hij wat kunnen met vrouwen
Is heel goed dat Lieke aanpapt met Amanda...quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Mwoah, Jaap weet dat Brian en Amanda hem er keihard uitstemmen, en terecht, dat is het spel maar als Lieke zich blijft inlikken bij Brian en Amanda dan is Jaap zo klaar met haar.
Ik vind Lieke wel dom dat ze zo in hun plan trapt. Ze heeft zo'n leuk gesprek met ze gehad en vandaag wil ze gezellig tapas eten met Amanda.
das toch geen geheim, dat zegt Huub zelf ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:20 schreef riri het volgende:
[..]
zei hij achteraf, maar er was al bekend dat Hedda mee zou komen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft Hedda meegenomen, doordat ze die dag uitsprak dat ze tegen hem ging spelen.
Ja van welke plannen? Het beste plan van Lieke is om drankjes in te schenken tijdens een hoerenfeestje. Dan speelt Lieke niet eens sidekick, maar butler... Lieke is Ricardo... Kortom, we gaan de komende maanden met de combi Jaap-Lieke naar herhalingen kijken, waarin Jaap de hoordrol speelt als "Huub" en Lieke de rol van butler vervult.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
Met lieke krijgt Jaap de hoofdrol, met Huub is hij de sidekick
Nou, ik vind het knap dom. Als zij Amanda in de finale helpt dan helpt zij Brian ook gelijk. Of denk jij dat Amanda Brian laat gaan? Brian en Amanda vs Lieke. Wie denk jij wie eruit vliegt?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:25 schreef riri het volgende:
[..]
Is heel goed dat Lieke aanpapt met Amanda...
Amanda is in stemmingen onvoorspelbaar...volgt heel erg haar eigen weg....die is ook niet gek..die denkt...twee vrouwen in de finale...daar voelt ze wel wat voor.Lieke krijgt meer macht over die twee als ze weet aan te pappen met ze....
Tot nu toe pakt Lieke het goed aan...
Dat ze hem er uit zou stemmen als hij op de bank kwam...waren haar letterlijke woordenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:19 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft Hedda meegenomen, doordat ze die dag uitsprak dat ze tegen hem ging spelen.
Haar plannen zijn net zo briljant als die van Brian. Zij zouden pas echt een goed stel zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja van welke plannen? Het beste plan van Lieke is om drankjes in te schenken tijdens een hoerenfeestje.
Dus ze heeft het idd ingesproken en zo is het in de uitzending geweest?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Utrecht het volgende:
Lieke heeft die brief niet hardop gelezen voor een tv momentje.
Bewoners moeten alle brieven hardop lezen (achter) zodat ze voor tv momentjes gebruikt kunnen worden.
niet ... hij had tegen Brian gezegd dat hij Hedda nog een keer wilde uitnodigen..... en Hedda een beetje inschattende wilde zij helemaal niet naardgk komen; maar is ze toen wel gegaan om Huub te steunen; nadat hij hoorde dat Lieke hem eruit ging stemmen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:26 schreef Verida het volgende:
[..]
zei hij achteraf, maar er was al bekend dat Hedda mee zou komen.
Wat ik van vannacht een beetje begreep was dat Lieke zich pas zo is gedragen tegen Huub toen ze vanachter hoorde dat Huub er ook uit zou kunnen. Ze zei ook dat ze had gezegd dat ze niet zeker wist of ze nog met Huub kon, dat ze dat zei uit angst. Dus toen zij begreep dat Huub eruit zou mogen is heeft ze met Huub gebroken en is ze zich anders gaan gedragen. Kortom, om in die hut te blijven heeft ze Huub destijds aangehouden, toen duidelijk werd dat Huub weg kon heeft ze hem aan de kan gezet. Niet bepaald oprecht en princieel toch? Vervolgens oppert het hokje ht bij Amanda en Brian te proberen en nu is Amanda ineens een schatje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:29 schreef riri het volgende:
[..]
Dat ze hem er uit zou stemmen als hij op de bank kwam...waren haar letterlijke woorden
Huub en alle andere bewoners wisten allang dat er niemand uit zou gaan in december....
Nou, die boodschap is bij Brian en Amanda nooit aangekomenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Utrecht het volgende:
Lieke heeft die brief niet hardop gelezen voor een tv momentje.
Bewoners moeten alle brieven hardop lezen (achter) zodat ze voor tv momentjes gebruikt kunnen worden.
Ik denk het wel maar de kindjes van god hebben meer privacy. Dus hun post wordt niet in de uitzending gegooid.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou, die boodschap is bij Brian en Amanda nooit aangekomen
Maar als ze achter plannen indienen dan is dat toch ook off cam?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Huub mogen samen plannen indienen bij de FEBO en het daar dus off cam doorspreken.
José zegt dat ze dat raar vindt, lijkt teveel op corruptie.
José spreekt dus uit wat ik denk, de rol van het hokje is veel te groot en de sturing/verhaallijnen worden off cam besproken, walgelijk.
Ik kan het het haast niet meer aanquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:46 schreef Jewscky1 het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOwat is het weer spannend.bij de nagel verkrachters.
Gaby heeft de bijbel gegeven aan Amanda.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:46 schreef Jewscky1 het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wat is het weer spannend.bij de nagel verkrachters.
En die vrouw is zo boeiendquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:48 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ik kan het het haast niet meer aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plannen maken deden Jaap en Huub altijd on cam, dat waren leuke streams. De FEBO wil teveel controle dus mag het niet meer on cam. Waar blijf je dan met het spel als niemand meer iets mag horen/weten en alles achter de schermen gebeurt. Ik begrijp daar echt niks van.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar als ze achter plannen indienen dan is dat toch ook off cam?
Brian en Amanda hebben ook regelmatig besprekingen off cam.
Ook is het bekend dat het gebeurt, wat is daar dan precies walgelijk aan?
wanneer is er voor het laatst een kapper geweest?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Jewscky1 het volgende:
Hoeveel pruiken heeft die siliconesnol? volgens mij zijn het al drie.
Ik denk echt dat we steeds meer naar een studio zitten te kijken waar tv gemaakt wordt. Alleen zijn de acteurs nu 24/7 te volgen. Ik vind dat ook niet zo erg. Zou het juist leuker vinden als we zouden zien en weten wat nu echt of niet echt is. Aan de andere kant is de speculatie ook leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Plannen maken deden Jaap en Huub altijd on cam, dat waren leuke streams. De FEBO wil teveel controle dus mag het niet meer on cam. Waar blijf je dan met het spel als niemand meer iets mag horen/weten en alles achter de schermen gebeurt. Ik begrijp daar echt niks van.
Die pittige tante is al heel lang niet meer geweest. Misschien heeft Amanda haar wel voor kuthoer uitgemaakt achter de schermen. Zou me niks verbazen want zij was bepaald niet mild naar Amanda toe. Ik was fan!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:55 schreef Verida het volgende:
[..]
wanneer is er voor het laatst een kapper geweest?
na dob niemand meer kunnen vinden? Lijkt me dat Lieke toch ook wel weer eens een kapper nodig heeft. Of zou dat ook achter gebeuren, zodat we Amanda niet verdrietig hoeven te zien over het feit dat zij geen eigen haar meer over heeft.
Slappe hap dus. Toch heb ik het idee dat Jaap en Lieke vannacht echt niet doorhadden dat ze on cam waren en de Koffieman ons heeft laten meegenieten wat er werkelijk speelt, eigenlijk een lek dus. Dat is dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk echt dat we steeds meer naar een studio zitten te kijken waar tv gemaakt wordt. Alleen zijn de acteurs nu 24/7 te volgen. Ik vind dat ook niet zo erg. Zou het juist leuker vinden als we zouden zien en weten wat nu echt of niet echt is. Aan de andere kant is de speculatie ook leuk natuurlijk.
Ook zijn de besprekingen van Jaap niet subtiel. Die sleurt de hele redactie er met de haren bij. Die vertelt alles wat hij achter heeft gehoord, van wie etc.. Jaap heeft volgens mij de meest streamlocks op zijn naam staan omdat die steeds uit de school klapt omdat hij weet dat hij dan off cam gaat. Volgens mij beschermen zichzelf door Jaap en Huub off cam te laten gaan.
Voordat hij dit wilde doen heeft hij het ermee Lieke overgehad en zelfs gelogen(heeft hij zelf bekend)door te zeggen als dat niet mag krijgen we een toneelhaak van achter(ze hadden toen nog een relatie), sindsdien is het mis omdat Lieke dit verhaal achter is gaan bespreken en toen kwamen ze erdus achter dat Huub loog hierover, hij wilde gewoon lekker met de wijven die voor zijn voeten lagen na optreden neuken, is niet erg overigens , maar Lieke had daar geen zin in, Lieke zei ook 2 dgn geleden tegen Huub, je wilt het liefst met mij een relatie en ook met andere neuken.quote:
Dat is eerlijke Lieke die niet houdt van spelletjes spelen, ze laat zich net zo bespelen door achter als de anderen, Brian en Amanda worden uit de wind gehouden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:25 schreef riri het volgende:
[..]
Is heel goed dat Lieke aanpapt met Amanda...
Amanda is in stemmingen onvoorspelbaar...volgt heel erg haar eigen weg....die is ook niet gek..die denkt...twee vrouwen in de finale...daar voelt ze wel wat voor.
Lieke krijgt meer macht over die twee als ze weet aan te pappen met ze....
Tot nu toe pakt Lieke het goed aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |