abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55716235
Lieke vraagt zich af hoe lang Brian en Amanda het nog vol kunnen houden om zo passief te blijven.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55716237
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:13 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap en Lieke vergeten 1 ding. Al hun plannetjes zijn nu gericht op Huub.
Als ze die wegstemmen hebben ze zelf opeens niets meer over.
Anderszijds leveren ze Huub op deze manier heel veel tv-momentjes op en is de kans dat ze hem weg mogen stemmen weer kleiner.
Ze vergeten zoveel. Ik hoop niet dat Lieke erin slaagt om Jaap al net zo dom en verkokerd naar het spel te kijken als zijzelf
pi_55716241
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:14 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke vraagt zich af hoe lang Brian en Amanda het nog vol kunnen houden om zo passief te blijven.
Wat vreselijk dom om je dàt af te vragen
pi_55716243
Achter had dus al aan Lieke doorgegeven over de vorige ontslagronde. Ze wist dat Huub op te bank zat, door Jaap en Huub samen aangevraagd, en dit om Lieke te testen.
Wat lekker spontaan weer zeg
pi_55716245
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:16 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wat vreselijk dom om je dàt af te vragen
Soms vraag je je echt af hoe dom ze daar zijn
pi_55716250
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:18 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Soms vraag je je echt af hoe dom ze daar zijn
Ze gaat nog maar even verder met Huub uitmaken voor pathologisch leugenaar Wederom niets onderbouwd. Brrr. Wat een eng zuur kutwijf
pi_55716258
Lieke zegt dat Huub Jaap ook niet vertrouwd, maar hij zal dat nooit recht in z'n gezicht zeggen.
Uhm, Lieke wake up, dat heeft hij al meerdere keren aangegeven. Hij vertrouwd niemand in het spel, niet voor 2,2 miljoen. En gelijk heeft hij.
pi_55716261
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:21 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ze gaat nog maar even verder met Huub uitmaken voor pathologisch leugenaar Wederom niets onderbouwd. Brrr. Wat een eng zuur kutwijf
Het is dat het zo'n interessant gesprek is, anders had ik dat zure wijf allang gemute. Echt tenenkrommend hoe ze doet En nu begint ze ook weer te hey hey heyen

Ze gaat nu ook Jaap instructies geven wat hij tegen Huub moet zeggen over dit gesprek.
Edit: Jaap mag niet het een en ander gaan navragen aan Huub. Bang dat er onwaarheden naar boven komen Lieke ??
pi_55716275
Lieke en Jaap willen vaker dit soort gesprekken 's nachts te houden. Gewoon de wekker om 5 uur zetten. Van te voren willen ze een codewoord afspreken om dit aan elkaar duidelijk te maken.

Het word: Jaap ik wil je iets vertellen, maar ik weet het niet meer...
pi_55716280
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:24 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Het is dat het zo'n interessant gesprek is, anders had ik dat zure wijf allang gemute. Echt tenenkrommend hoe ze doet En nu begint ze ook weer te hey hey heyen

Ze gaat nu ook Jaap instructies geven wat hij tegen Huub moet zeggen over dit gesprek.
Ja, Jaap moet maar zeggen dat het Huub niet aangaat of dat het over koetjes en lafjes ging, als hij vraagt wat ze hebben besproken. Gelukkig is Lieke nooit nieuwsgierig als H&L plannetjes hebben beraamd.

Jaap ziet het toch als een goede kans om te "smeden" zoals ze nu met ze 2-en in de MB liggen. Hij wil een codewoord afspreken voor als er iets belangrijks moet worden besproken. Dat willen ze dan offstreams in de nachtelijke uurtjes doen.
Influisteren onder de dekens moet volgens Jaap ook kunnen.
Klinkt een beetje belachelijk allemaal.
pi_55716283
Het ziet er naar uit dat ze nu echt gaan slapen.
Ben heul benieuwd wat Jaap morgen gaat doorvertellen over dit gesprek richting Huub.

Huub ligt ondertussen trouwens nog steeds te lezen.
pi_55716284
Concluderend: Lieke is alleen maar bezig geweest Jaap te drillen om Huub eruit te krijgen. Samen plannetjes smeden, tegen Huub. Plannen tegen Brian of Amanda zijn in dikke 2 uur niet een keer genoemd
pi_55716285
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:30 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ja, Jaap moet maar zeggen dat het Huub niet aangaat of dat het over koetjes en lafjes ging, als hij vraagt wat ze hebben besproken. Gelukkig is Lieke nooit nieuwsgierig als H&L plannetjes hebben beraamd.

Jaap ziet het toch als een goede kans om te "smeden" zoals ze nu met ze 2-en in de MB liggen. Hij wil een codewoord afspreken voor als er iets belangrijks moet worden besproken. Dat willen ze dan offstreams in de nachtelijke uurtjes doen.
Influisteren onder de dekens moet volgens Jaap ook kunnen.
Klinkt een beetje belachelijk allemaal.
Net zo belachelijk eigenlijk dat wij dit allemaal hebben kunnen volgen. Is de koffieman in slaap gevallen ? Decaf gekocht ipv gewone koffie ?
pi_55716290
Lieke en Jaap hebben vanacht de lookies het idee gegeven dat ze dachten niet op de streams te horen waren. Vraag blijft voor mij nog wel open of die weergave wel klopt.
pi_55716293
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:32 schreef tipsch het volgende:
Concluderend: Lieke is alleen maar bezig geweest Jaap te drillen om Huub eruit te krijgen. Samen plannetjes smeden, tegen Huub. Plannen tegen Brian of Amanda zijn in dikke 2 uur niet een keer genoemd
Dat moet Jaap toch ook opgevallen zijn. Als je even slim nadenkt lijkt me niet dat dit dan de juiste aanpak is. En hij zal toch zeker ook de situatie met de moeder van Lieke in z'n achterhoofd houden. Is het foute boel thuis, dan zal Lieke niet lang meer in de villa zijn.

Volgens mij wil Lieke ten koste van Huub tv maken om zo zelf een toneelhaak te voorkomen.
pi_55716295
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:32 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Net zo belachelijk eigenlijk dat wij dit allemaal hebben kunnen volgen. Is de koffieman in slaap gevallen ? Decaf gekocht ipv gewone koffie ?
Ik twijfel nogal aan dat verhaal. Ik heb een stukje audio opgenomen, ga ik nog ff ergens uploaden en hier plaatsen. Dan is het ook wel bedjetijd hier
pi_55716299
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:34 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Jaap hebben vanacht de lookies het idee gegeven dat ze dachten niet op de streams te horen waren. Vraag blijft voor mij nog wel open of die weergave wel klopt.
Ik denk het toch wel. Er werden een hoop namen genoemd van achter. Denk niet dat ze die zo graag over de streams willen hebben.
Maar goed, het is ondertussen ochtend, ga maar eens douchen.
pi_55716301
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:35 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik twijfel nogal aan dat verhaal. Ik heb een stukje audio opgenomen, ga ik nog ff ergens uploaden en hier plaatsen. Dan is het ook wel bedjetijd hier
Trusten
pi_55716303
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:37 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik denk het toch wel. Er werden een hoop namen genoemd van achter. Denk niet dat ze die zo graag over de streams willen hebben.
Maar goed, het is ondertussen ochtend, ga maar eens douchen.
Sla je een slapie helemaal over?
pi_55716305
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:37 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Trusten
Welterusten kanjer
pi_55716309
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:38 schreef tipsch het volgende:

[..]

Sla je een slapie helemaal over?
Nee was vroeg gaan slapen omdat ik zo moe was...
Maarja, dan wordt je midden in de nacht wakker en ga je 1 peukje doen
pi_55716314
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:40 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Nee was vroeg gaan slapen omdat ik zo moe was...
Maarja, dan wordt je midden in de nacht wakker en ga je 1 peukje doen
Dat ken ik. Ik was overigens vandaag pas om een uur of 1800 wakker Het was wel gezellig, ja
pi_55716319
Hier is het laatse deel van de lange zitting te beluisteren, mp3-tje:
http://rapidshare.com/fil(...)080102_0557.mp3.html
  woensdag 2 januari 2008 @ 08:25:42 #274
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55716546
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:35 schreef Kaleddis het volgende:

[..]
-knip-

Volgens mij wil Lieke ten koste van Huub tv maken om zo zelf een toneelhaak te voorkomen.
Dan pakt ze het slimmer aan dan SylviSaai
pi_55716547
wat een knudde-zooi.... als ik alles zo teruglees.

Jaap en Huub zijn voor mij dgk...... als er 1 uitstapt, wordt de lol gauw minder (och das ook wel weer gunstig) en nu moet ik vliegen naar mijn werk
  woensdag 2 januari 2008 @ 09:08:19 #276
127004 maril
Smeetsfan
pi_55716788
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Als echte eggspert keur ik deze vorm van ei-verkrachten af .....
Gadver ze hebben er mayo opgedaan
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 2 januari 2008 @ 09:12:09 #277
127004 maril
Smeetsfan
pi_55716817
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 03:55 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Was ook wel duidelijk. De para-momentjes zijn allang niet meer zo authentiek als ze ooit waren...
Gek genoeg schijnen mensen het ook te willen zien, er waren 200.000 kijkers meer, want het stond de rest van de week op 240.000 kijkers zo om 20.00(waarom hebben ze het in de feestdagen tegenover GTST gezet?)
  woensdag 2 januari 2008 @ 09:20:08 #278
127004 maril
Smeetsfan
pi_55716882
Gisteren het eerste gedeelte van de kooi op tv gekeken en dat trioverhaal is gescript zo erg.
het viel op.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 09:30:33 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_55716985
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 06:46 schreef tipsch het volgende:
Hier is het laatse deel van de lange zitting te beluisteren, mp3-tje:
http://rapidshare.com/fil(...)080102_0557.mp3.html
Goedemorgen
Ik zit met stomme verbazing te luisteren naar dit gesprek, het scripten is nog erger dan ik dacht, heel verhelderend dit.
Thanx tipsch.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55717234
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goedemorgen
Ik zit met stomme verbazing te luisteren naar dit gesprek, het scripten is nog erger dan ik dacht, heel verhelderend dit.
Thanx tipsch.
kon jij het duidelijk verstaan, het komt hier erg zacht binnen.
Goedemorgen :W
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 09:57:13 #281
184769 crew  Deisyy
pi_55717269
Goedemorgen

Ik dacht dat het weer een gewone werkdag was voor de luilakken in de kooi, maar alles is nog donker en volgens mij zijn alleen Mike, Lieke en Brian wakker. Waar is Palma om de boel wakker te bléren?

Ik heb er heel lang niet aan gewild, maar na alles van vannacht gehoord en gelezen te hebben is mijn ballon definitief lek geprikt
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 2 januari 2008 @ 09:59:29 #282
127004 maril
Smeetsfan
pi_55717296
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen

Ik dacht dat het weer een gewone werkdag was voor de luilakken in de kooi, maar alles is nog donker en volgens mij zijn alleen Mike, Lieke en Brian wakker. Waar is Palma om de boel wakker te bléren?

Ik heb er heel lang niet aan gewild, maar na alles van vannacht gehoord en gelezen te hebben is mijn ballon definitief lek geprikt
Was Palma niet weg, ziekenhuis?
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 10:02:15 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_55717330
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:54 schreef blomst het volgende:

[..]

kon jij het duidelijk verstaan, het komt hier erg zacht binnen.
Klopt, ik moest de volumeknop flink omhoog schroeven daar dan is het wel duidelijk te verstaan.

Listige Lieke heeft zo lang met Jaap liggen praten dat ze nu maar onder de zonnebank gaat, vermoeiend hoor dat achterbakse plannetjes maken onder regie van het hokje.
― Mark Twain
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 10:08:39 #284
184769 crew  Deisyy
pi_55717401
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:59 schreef maril het volgende:

[..]

Was Palma niet weg, ziekenhuis?
Palma wandelt gewoon boven rond.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:10:40 #285
127004 maril
Smeetsfan
pi_55717421
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt, ik moest de volumeknop flink omhoog schroeven daar dan is het wel duidelijk te verstaan.

Listige Lieke heeft zo lang met Jaap liggen praten dat ze nu maar onder de zonnebank gaat, vermoeiend hoor dat achterbakse plannetjes maken onder regie van het hokje.
Hoezo walgelijk, het spel wordt gespeeld Lieke heeft aangegeven dat ze tegen Huub gaat spelen (waren we het gisteren toch over eens hè dat ze tegen elkaar gaan spelen), t enige waar je bedenkingen tegen kunt hebben is Jaap, die is nu lichtelijk met een mes
de rug aan het porren van Huub.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 10:16:05 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_55717479
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:10 schreef maril het volgende:

[..]

Hoezo walgelijk, het spel wordt gespeeld Lieke heeft aangegeven dat ze tegen Huub gaat spelen (waren we het gisteren toch over eens hè dat ze tegen elkaar gaan spelen), t enige waar je bedenkingen tegen kunt hebben is Jaap, die is nu lichtelijk met een mes
de rug aan het porren van Huub.
Dat bedoel ik niet. Luister naar het gesprek tussen Jaap en Lieke, misschien begrijp je dan wat ik bedoel.
Ze hangt de Heilige Maagd Maria uit maar ondertussen......en het hokje is helemaal
― Mark Twain
pi_55717482
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

van Lieke kunnen we het verwachten, de echte Lieke is er nog steeds.
Mijn verwaqchting is dat Jaap er ook wel in meegaat, maar dat is dus even afwachten, Bij hem weet je nooit wat hij gaat doen, maar er is een grote kans dat Huub eind januari naar huis moet.
pi_55717679
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55717742
Ik snap het niet hoor. Nu speelt Lieke het spel is het weer niet goed. Of is dat omdat ze haar pijlen op Huub richt?
Achterbaks of niet, ze zitten toch in een spel waar het de bedoeling is dat je de andere spelers wegspeelt.
pi_55717831
Met Jaap weet je het nooit. HIj kan ook heel goed Lieke een oor aan naaien.
Lieke die het opeens goed met Amanda en Brian kan vinden. Lieke wil leuke dingen doen met Amanda. Lieke wil geen spelletjes meer spelen maar oprecht zijn. Jaap weet ook nog wel hoe de rijbewijsstemming verliep. Opeens lijkt Lieke wel enorm in kamp Amanda te zitten. Hoe zeker is hij van haar dekking?
Misschien stemt hij Huub er ook wel keihard uit, dat kan ook. Het is iig spannend.
Go hard or go home
pi_55717844
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:16 schreef blomst het volgende:

[..]

van Lieke kunnen we het verwachten, de echte Lieke is er nog steeds.
Mijn verwaqchting is dat Jaap er ook wel in meegaat, maar dat is dus even afwachten, Bij hem weet je nooit wat hij gaat doen, maar er is een grote kans dat Huub eind januari naar huis moet.
als dat zo is dan ...einde de gouden kooi !!!!!
kijkt er geen hond meer ....nu ook al niet maar dan al helemaal niet meer
pi_55717961
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef noekje het volgende:
Met Jaap weet je het nooit. HIj kan ook heel goed Lieke een oor aan naaien.
Lieke die het opeens goed met Amanda en Brian kan vinden. Lieke wil leuke dingen doen met Amanda. Lieke wil geen spelletjes meer spelen maar oprecht zijn. Jaap weet ook nog wel hoe de rijbewijsstemming verliep. Opeens lijkt Lieke wel enorm in kamp Amanda te zitten. Hoe zeker is hij van haar dekking?
Misschien stemt hij Huub er ook wel keihard uit, dat kan ook. Het is iig spannend.
Het is alleen jammer dat het spel na de vertrek van Nadia en Dennix verandert, Huub Jaap en Lieke hadden nu mooi Brian en Amanda dwars kunnen zitten,. Ze hadden nu een meerderheid gehad in stemmingen e.d.
Maar brian en Amanda ontspringen de dans weer
En het Hokje zal wel Juichen dat hun winnaartjes weer niets te hoeven doen.
pi_55718002
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:37 schreef Utrecht het volgende:
Ik snap het niet hoor. Nu speelt Lieke het spel is het weer niet goed. Of is dat omdat ze haar pijlen op Huub richt?
Achterbaks of niet, ze zitten toch in een spel waar het de bedoeling is dat je de andere spelers wegspeelt.
precies....
ze moet zich zeker zelf laten kielhalen door Huub?
Nee dus...ben blij dat ze eens van zich af gaat bijten
Hieronder is zo goed te horen hoe Huub de heilige maagd speelt...hij speelt een heel vies spelletje,ben blij dat Lieke wakker is geschud en niet meer in zijn praatjes trapt
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub en Joris lopen door de tuin voor opnames voor een tv momentje. Huub staat op het punt om Joris te vertellen dat hij voor Lieke een bos roze rozen heeft besteld en een emotionele brief, recht uit het hart, heeft geschreven en haar die vanavond wil geven.
Wat Huub niet weet is dat hij op dat moment al op de stream is en voordat hij zijn mooie verhaaltje gaat afsteken doet hij een nietsverhullende uitspraak.
(Merk op dat Huub's intonatie aanzienlijk verandert vanaf het moment waarop hij denkt dat de camera's lopen.)

Huub verspreekt zich
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....
In dit filmpje is dus duidelijk te merken dat Huub haar keihard ge(mis)bruikt,een spel speelt met de streamers en de kijkers en nul komma nul procent oprecht is.

Lieke...je kan het!!!
Pak ze keihard aan...allemaal,stuk voor stuk...
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,vor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je

Huub verspreekt zich
pi_55718007
Ik ben niet voor Lieke, maar tuurlijk mag ze tegen Huub gaan spelen
Ze weet precies zijn zwakke plekkken, dus zal hem goed kunnen raken

Persoonlijk vind ik het jammer, want Brian en Amanda worden weer uit de wind gehouden
Maar Jaap zal echt nog geen beslissing maken; zeker met de ziekte van Liekes ma in zijn achterhoofd
pi_55718023
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:51 schreef blomst het volgende:

[..]

Het is alleen jammer dat het spel na de vertrek van Nadia en Dennix verandert, Huub Jaap en Lieke hadden nu mooi Brian en Amanda dwars kunnen zitten,. Ze hadden nu een meerderheid gehad in stemmingen e.d.
Lieke zal dan kleur moeten bekennen in stemmingen. Als zij gaat voor Brian en Amanda dan weet Jaap precies wat voor vlees hij in de kuip heeft en zal hij Huub niet laten gaan. Als Lieke zich bij de stemming aansluit bij Jaap dan hebben zij alsnog een meerderheid van stemmen want ook Huub zal Jaap bijstaan in stemmingen.
Go hard or go home
pi_55718027
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef noekje het volgende:
Denk dat het zowiezo voor Jaap zelf de beste optie is....hij kan beter met Lieke naar de finale proberen te komen dan met Huub.
Maar het is denk ik meer een kwestie van..."mag" Huub er uit?
pi_55718076
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:51 schreef blomst het volgende:

[..]

En wie heeft dat driemansschap kapot gemaakt van binnenuit?
Precies...Huub
Hij heeft het niet anders dan aan zichzelf te danken....
pi_55718094
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Luister naar het gesprek tussen Jaap en Lieke, misschien begrijp je dan wat ik bedoel.
Ze hangt de Heilige Maagd Maria uit maar ondertussen......en het hokje is helemaal
Hier de tekt van de eerste 10 minuutjes...
(spellingscontrolle werkt even niet, dus niet op de taalfoutjes letten )

Lieke: Huub doet ook zo naar mij toe"Ja Jaap gaat je eruit stemmen"

Jaap: Ja daar werd ik ook boos om, ten eerste is het zo, ik wil gewoon Huub of Brian eruit. Kijk Brian is de langstzittende, dat is gewoon waardevol. Huub is de man van het publiek, en samen zijn wij een leuk duo. Dat heeft Deborah zelf tegen mij gezegd "Jullie zijn echt top als duo" en die tv mag natuurlijk niet zo snel weg. Kijk als het nog tot September duurt....

Lieke: Wie heeft het dan gezegd tegen jou dat van tot september?
Jaap: Niemand, dat denk ik gewoon. Ik weet dat de onderhandelingen tot september goed gaan.

Jaap: Noem jij Huub een pathelogische leugenaar omdat iemand anders in zijn verleden dat euh
Lieke: Ja
Jaap: Ja maar daar doe je hem wel pijn mee he
Lieke: Oh ja?
Jaap: Tuurlijk
Lieke: Ja maar hij doet het toch
Jaap: Ja maar alleen omdat iemand anders het heeft gehad in zijn kring-
Lieke: Wat bedoel je?
Jaap: Ja dat weet je toch allemaal? Als je het niet weet ga ik ht niet zeggen.
Lieke: Maar wie bedoel je dan? Wie was er een pathalogische leugenaar in zijn kring? Huub zijn zus?
Jaap: Neee nee, maar waarom heb je dan het woord pathalogisch gedaan?
Lieke: Ik weet toch wat het woord is
Jaap: Oh oke, ik dacht dat je het erom deed.
Lieke: Nee, maar iemand in zijn kring is een pathologische leugenaar?
Jaap: Nee ik geloof pathalgisch euhm alcohol of hoe noem je dat?
Lieke: Ja oke...

...blabla over wat het woord pathalogisch betekend...

Jaap: Ik ben moe, ik ga slapen..
Lieke: Ja ik ook... lache... Gaan we morgen even een gesprekje aanvragen?
Jaap: Ja tuurlijk
Lieke: Top!
Jaap: Gewoon vragen "hoe zit het met januari"
Lieke: Ja! Maar van mij hoeft hij nergens heen hoor, want eigenlijk... ik kan nog genoeg materiaal met hem maken. Gewoon vanuit mezelf.
Jaap: Gewoon letterlijk zeggen "mag Huub eruit geknikkerd worden ja of nee" En als zij zeggen "Nou tot maart.."
Lieke: Nou tegen mij is hel vaak gezegd "Ook Huub kunnen we laten gaan, ook Huub kunnen we laten gaan", ze wilde HEEL graag dat ik tegen hem ging spelen, echt hoor.
Jaap: Hm, dat wil ik nog wel ff horen. Weet je wat het is, nu kan je alles zeggen want er komt niets op de plasma.
Jaap: Ik kan me wel voorstellen. Want wie heeft tegen jou gezegd "Huub mag morgen gewoon weggestemd worden"?
Lieke: Euhm, FJ en Rik zeggen het, letterlijk "ook Huub kunnen we laten gaan"
Jaap: Klopt, dat weet ik ook wel heel zeker. Er was een tijdje dat iedereen dacht dat Huub heilig was ofzo, dat was toen Huub steeds alles in elkaar sloeg.. nou iedereen, gewoon alles kapot sloeg. Kijk ik heb erover nagedacht, je moet breder denken dan alleen ontslagrondes of stemmingen. Huub heeft met mij een bepaalde rol,vooral een rol met mij die heel goed scoort. Als die rol verminderd, afgepakt wordt of vervangen, dan veranderd zijn carachteraar (???) en kun je iemand makkelijk wegkrijgen. Waarom denk je dat Erik ineens wegging? Simpel. Erik was gewoon klaar.
Lieke: Ja.. die deed niks.... Sylvia was te saai. Die stond al veel langer op de tocht.
Jaap: Wie?
Lieke: Sylvia. Huub heeft ervoor gezorgd dat ze kon blijven omdat tie het niet trok zonder haar.Heel graag ilde dat ze bleef. Nou dan gaan wij toch gewoon plannetjes samen maken. Wij kunnen ook vet mooie plannen maken.
Jaap: Ja
Lieke: Hey, en ik vind alles leuk hoor, al wil je een hoerenfeest ik organiseer het wel. Echt geen probleem hoor.Echt niet! Ik speel wel de hoerenmadam, ik ga wel rondlopen met drankjes enzo.
Jaap: Ja?
Lieke: Echt hoor
Jaap: We wilden toch wat gaan doen met die Spaanse?
Lieke: Hey, das geen punt, als ik zelf maar niet mt mijn benen wijd hoef
Jaap:hihihi
Lieke: Dan ga ik gewoon als het nette meisje daarrondlopen
Jaap: Da's wel mooi. kijk Huub verwacht dat als ik die Spaanse wil, als alles effe is gezakt, dat hij die Spaanse gaat regelen. Dan geef ik jou gewoon een seintje dat je het regelt met de buren. Dat jij het zeg maar helemaal opzet.
Jaap: Oh, en dan regelen we er gelijk nog eentje, die hij zo lelijk vond, maar dan zeggen we niets, dan heeft hij zich niet kunnen indrinken.
Lieke: Nee, laat Huub gewoon lekker zwemmen, het is jou ding.
Jaap: Ook goed..... Wanneer is tegen jou gezegd "Huub kan ook weg"?
Lieke: Toen ik het hier de vorige keer de vorige keer over had, over dat verhaal over achter, dat ik zei dat euhm.. dat ze me een beetje de Amanda en Brian kant opsturen. Ik zat toen heel moeilijk met Huub en daar had ik het toen over, en dat ik zei "ik weet niet of ik het allemaal wel kan", ik wist allang dat ik het niet kon maar het was angst,en toen zei hij"Nou dan ga je een beetje kijken bij Amanda en Brian, ook Huub kunnen we laten gaan", en toen zei ik over 50% van de stemmen, en "ja dag, Ik ben natuurlijk niet stom"maar hij zei "Ook Huub kunnen we laten gaan"
Jaap: Huub kan ook weg, maar ik denk pas tegen de eindfase... alhoewel.. kijk het is dat Dennis en Nadia wegliepen, maar misschien... Februari/Maart ofzo.. kijk ik heb zo iets van vrij is vrij, unaniem weg is unaniem weg. Zo simpel is.
Lieke: Als ze het beloofd hebben *niet te verstaan*
Jaap: Tot nu toe klopt het
Lieke:Nee, niet eens
Jaap: Nee, maar na Dennis
Lieke: Ja 1 keer.
Jaap: Dennis is weggestemt in november en december is het eerlijk gezegd van te voren.
Lieke: Ja maar nog, het zou niet meer gebeuren.
Lieke: Of in ieder geval niet... ja das waar...
Jaap: Kijk ik vat het op als eerlijk-
Lieke: Ja vorige keer hadden we er keihard aan gewerkt
Jaap: Kijk en ik heb nu weer gevraagd "hoe zit het in januari?"
pi_55718108
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:54 schreef T-lex het volgende:

[..]

Denk dat het zowiezo voor Jaap zelf de beste optie is....hij kan beter met Lieke naar de finale proberen te komen dan met Huub.
Maar het is denk ik meer een kwestie van..."mag" Huub er uit?
Mwoah, Jaap weet dat Brian en Amanda hem er keihard uitstemmen, en terecht, dat is het spel maar als Lieke zich blijft inlikken bij Brian en Amanda dan is Jaap zo klaar met haar.
Ik vind Lieke wel dom dat ze zo in hun plan trapt. Ze heeft zo'n leuk gesprek met ze gehad en vandaag wil ze gezellig tapas eten met Amanda.
Go hard or go home
pi_55718161
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:57 schreef riri het volgende:

[..]

En wie heeft dat driemansschap kapot gemaakt van binnenuit?
Precies...Huub
Hij heeft het niet anders dan aan zichzelf te danken....
Na het gesprek heb ik toch een iets andere mening. Ik krijg hieruit heel erg de indruk dat Lieke al die tijd een spelletje heeft gespeeld. Precies wat Palma destijds heft gezegd. Natasia kookte, Lieke ging ineens elke avond koken, Natasia vroeg dr bedje uit, Lieke vroeg dr bedje uit. Huub geft de paarden te eten, Lieke geeft nu elke ochtend de paardjes eten. Jaap en Huub met hoeren bezig, Lieke en Jaap met hoeren bezig.
Vraag me ook af hoe graag Jaap met Lieke wil spelen... Hij heeft het ooit eens met Dennis (verplicht) geprobeerd en dat vond hij verschrikkelijk. Misschien een rare vergelijking, maar wat heeft Lieke nou waar Jaap zij n zo graag gewilde TV mee kan maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')