Ze vergeten zoveel. Ik hoop niet dat Lieke erin slaagt om Jaap al net zo dom en verkokerd naar het spel te kijken als zijzelfquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:13 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap en Lieke vergeten 1 ding. Al hun plannetjes zijn nu gericht op Huub.
Als ze die wegstemmen hebben ze zelf opeens niets meer over.
Anderszijds leveren ze Huub op deze manier heel veel tv-momentjes op en is de kans dat ze hem weg mogen stemmen weer kleiner.
Wat vreselijk dom om je dàt af te vragenquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:14 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke vraagt zich af hoe lang Brian en Amanda het nog vol kunnen houden om zo passief te blijven.
Soms vraag je je echt af hoe dom ze daar zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat vreselijk dom om je dàt af te vragen
Ze gaat nog maar even verder met Huub uitmaken voor pathologisch leugenaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Soms vraag je je echt af hoe dom ze daar zijn
Het is dat het zo'n interessant gesprek is, anders had ik dat zure wijf allang gemute. Echt tenenkrommend hoe ze doetquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze gaat nog maar even verder met Huub uitmaken voor pathologisch leugenaarWederom niets onderbouwd. Brrr. Wat een eng zuur kutwijf
![]()
![]()
![]()
Ja, Jaap moet maar zeggen dat het Huub niet aangaat of dat het over koetjes en lafjes ging, als hij vraagt wat ze hebben besproken. Gelukkig is Lieke nooit nieuwsgierig als H&L plannetjes hebben beraamd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is dat het zo'n interessant gesprek is, anders had ik dat zure wijf allang gemute. Echt tenenkrommend hoe ze doetEn nu begint ze ook weer te hey hey heyen
![]()
Ze gaat nu ook Jaap instructies geven wat hij tegen Huub moet zeggen over dit gesprek.
Net zo belachelijk eigenlijk dat wij dit allemaal hebben kunnen volgen. Is de koffieman in slaap gevallen ? Decaf gekocht ipv gewone koffie ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, Jaap moet maar zeggen dat het Huub niet aangaat of dat het over koetjes en lafjes ging, als hij vraagt wat ze hebben besproken. Gelukkig is Lieke nooit nieuwsgierig als H&L plannetjes hebben beraamd.![]()
Jaap ziet het toch als een goede kans om te "smeden" zoals ze nu met ze 2-en in de MB liggen. Hij wil een codewoord afspreken voor als er iets belangrijks moet worden besproken. Dat willen ze dan offstreams in de nachtelijke uurtjes doen.
Influisteren onder de dekens moet volgens Jaap ook kunnen.
Klinkt een beetje belachelijk allemaal.
Dat moet Jaap toch ook opgevallen zijn. Als je even slim nadenkt lijkt me niet dat dit dan de juiste aanpak is. En hij zal toch zeker ook de situatie met de moeder van Lieke in z'n achterhoofd houden. Is het foute boel thuis, dan zal Lieke niet lang meer in de villa zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:32 schreef tipsch het volgende:
Concluderend: Lieke is alleen maar bezig geweest Jaap te drillen om Huub eruit te krijgen. Samen plannetjes smeden, tegen Huub. Plannen tegen Brian of Amanda zijn in dikke 2 uur niet een keer genoemd
Ik twijfel nogal aan dat verhaal. Ik heb een stukje audio opgenomen, ga ik nog ff ergens uploaden en hier plaatsen. Dan is het ook wel bedjetijd hierquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Net zo belachelijk eigenlijk dat wij dit allemaal hebben kunnen volgen. Is de koffieman in slaap gevallen ? Decaf gekocht ipv gewone koffie ?
Ik denk het toch wel. Er werden een hoop namen genoemd van achter. Denk niet dat ze die zo graag over de streams willen hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:34 schreef tipsch het volgende:
Lieke en Jaap hebben vanacht de lookies het idee gegeven dat ze dachten niet op de streams te horen waren. Vraag blijft voor mij nog wel open of die weergave wel klopt.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik twijfel nogal aan dat verhaal. Ik heb een stukje audio opgenomen, ga ik nog ff ergens uploaden en hier plaatsen. Dan is het ook wel bedjetijd hier
Sla je een slapie helemaal over?quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk het toch wel. Er werden een hoop namen genoemd van achter. Denk niet dat ze die zo graag over de streams willen hebben.
Maar goed, het is ondertussen ochtend, ga maar eens douchen.
Nee was vroeg gaan slapen omdat ik zo moe was...quote:
Dat ken ik. Ik was overigens vandaag pas om een uur of 1800 wakkerquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee was vroeg gaan slapen omdat ik zo moe was...
Maarja, dan wordt je midden in de nacht wakker en ga je 1 peukje doen
Dan pakt ze het slimmer aan dan SylviSaaiquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
-knip-
Volgens mij wil Lieke ten koste van Huub tv maken om zo zelf een toneelhaak te voorkomen.
Gadver ze hebben er mayo opgedaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als echte eggspert keur ik deze vorm van ei-verkrachten af .....
Gek genoeg schijnen mensen het ook te willen zien, er waren 200.000 kijkers meer, want het stond de rest van de week op 240.000 kijkers zo om 20.00(waarom hebben ze het in de feestdagen tegenover GTST gezet?)quote:Op woensdag 2 januari 2008 03:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Was ook wel duidelijk. De para-momentjes zijn allang niet meer zo authentiek als ze ooit waren...
Goedemorgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 06:46 schreef tipsch het volgende:
Hier is het laatse deel van de lange zitting te beluisteren, mp3-tje:
http://rapidshare.com/fil(...)080102_0557.mp3.html
kon jij het duidelijk verstaan, het komt hier erg zacht binnen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik zit met stomme verbazing te luisteren naar dit gesprek, het scripten is nog erger dan ik dacht, heel verhelderend dit.
Thanx tipsch.
Was Palma niet weg, ziekenhuis?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:57 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik dacht dat het weer een gewone werkdag was voor de luilakken in de kooi, maar alles is nog donker en volgens mij zijn alleen Mike, Lieke en Brian wakker. Waar is Palma om de boel wakker te bléren?
Ik heb er heel lang niet aan gewild, maar na alles van vannacht gehoord en gelezen te hebben is mijn ballon definitief lek geprikt
Klopt, ik moest de volumeknop flink omhoog schroeven daar dan is het wel duidelijk te verstaan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:54 schreef blomst het volgende:
[..]
kon jij het duidelijk verstaan, het komt hier erg zacht binnen.
Hoezo walgelijk, het spel wordt gespeeld Lieke heeft aangegeven dat ze tegen Huub gaat spelen (waren we het gisteren toch over eens hè dat ze tegen elkaar gaan spelen), t enige waar je bedenkingen tegen kunt hebben is Jaap, die is nu lichtelijk met een mesquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, ik moest de volumeknop flink omhoog schroeven daar dan is het wel duidelijk te verstaan.
Listige Lieke heeft zo lang met Jaap liggen praten dat ze nu maar onder de zonnebank gaat, vermoeiend hoor dat achterbakse plannetjes maken onder regie van het hokje.![]()
Dat bedoel ik niet. Luister naar het gesprek tussen Jaap en Lieke, misschien begrijp je dan wat ik bedoel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:10 schreef maril het volgende:
[..]
Hoezo walgelijk, het spel wordt gespeeld Lieke heeft aangegeven dat ze tegen Huub gaat spelen (waren we het gisteren toch over eens hè dat ze tegen elkaar gaan spelen), t enige waar je bedenkingen tegen kunt hebben is Jaap, die is nu lichtelijk met een mes
de rug aan het porren van Huub.
van Lieke kunnen we het verwachten, de echte Lieke is er nog steeds.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, ik moest de volumeknop flink omhoog schroeven daar dan is het wel duidelijk te verstaan.
Listige Lieke heeft zo lang met Jaap liggen praten dat ze nu maar onder de zonnebank gaat, vermoeiend hoor dat achterbakse plannetjes maken onder regie van het hokje.![]()
als dat zo is dan ...einde de gouden kooi !!!!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:16 schreef blomst het volgende:
[..]
van Lieke kunnen we het verwachten, de echte Lieke is er nog steeds.
Mijn verwaqchting is dat Jaap er ook wel in meegaat, maar dat is dus even afwachten, Bij hem weet je nooit wat hij gaat doen, maar er is een grote kans dat Huub eind januari naar huis moet.
Het is alleen jammer dat het spel na de vertrek van Nadia en Dennix verandert, Huub Jaap en Lieke hadden nu mooi Brian en Amanda dwars kunnen zitten,. Ze hadden nu een meerderheid gehad in stemmingen e.d.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef noekje het volgende:
Met Jaap weet je het nooit. HIj kan ook heel goed Lieke een oor aan naaien.
Lieke die het opeens goed met Amanda en Brian kan vinden. Lieke wil leuke dingen doen met Amanda. Lieke wil geen spelletjes meer spelen maar oprecht zijn. Jaap weet ook nog wel hoe de rijbewijsstemming verliep. Opeens lijkt Lieke wel enorm in kamp Amanda te zitten. Hoe zeker is hij van haar dekking?
Misschien stemt hij Huub er ook wel keihard uit, dat kan ook. Het is iig spannend.
precies....quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:37 schreef Utrecht het volgende:
Ik snap het niet hoor. Nu speelt Lieke het spel is het weer niet goed. Of is dat omdat ze haar pijlen op Huub richt?
Achterbaks of niet, ze zitten toch in een spel waar het de bedoeling is dat je de andere spelers wegspeelt.
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub en Joris lopen door de tuin voor opnames voor een tv momentje. Huub staat op het punt om Joris te vertellen dat hij voor Lieke een bos roze rozen heeft besteld en een emotionele brief, recht uit het hart, heeft geschreven en haar die vanavond wil geven.
Wat Huub niet weet is dat hij op dat moment al op de stream is en voordat hij zijn mooie verhaaltje gaat afsteken doet hij een nietsverhullende uitspraak.
(Merk op dat Huub's intonatie aanzienlijk verandert vanaf het moment waarop hij denkt dat de camera's lopen.)
Huub verspreekt zich
Lieke zal dan kleur moeten bekennen in stemmingen. Als zij gaat voor Brian en Amanda dan weet Jaap precies wat voor vlees hij in de kuip heeft en zal hij Huub niet laten gaan. Als Lieke zich bij de stemming aansluit bij Jaap dan hebben zij alsnog een meerderheid van stemmen want ook Huub zal Jaap bijstaan in stemmingen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat het spel na de vertrek van Nadia en Dennix verandert, Huub Jaap en Lieke hadden nu mooi Brian en Amanda dwars kunnen zitten,. Ze hadden nu een meerderheid gehad in stemmingen e.d.
Maar brian en Amanda ontspringen de dans weer![]()
En het Hokje zal wel Juichen dat hun winnaartjes weer niets te hoeven doen.
Denk dat het zowiezo voor Jaap zelf de beste optie is....hij kan beter met Lieke naar de finale proberen te komen dan met Huub.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef noekje het volgende:
Misschien stemt hij Huub er ook wel keihard uit, dat kan ook. Het is iig spannend.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat het spel na de vertrek van Nadia en Dennix verandert, Huub Jaap en Lieke hadden nu mooi Brian en Amanda dwars kunnen zitten,. Ze hadden nu een meerderheid gehad in stemmingen e.d.
Maar brian en Amanda ontspringen de dans weer![]()
En het Hokje zal wel Juichen dat hun winnaartjes weer niets te hoeven doen.
Hier de tekt van de eerste 10 minuutjes...quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Luister naar het gesprek tussen Jaap en Lieke, misschien begrijp je dan wat ik bedoel.
Ze hangt de Heilige Maagd Maria uit maar ondertussen......en het hokje is helemaal
Mwoah, Jaap weet dat Brian en Amanda hem er keihard uitstemmen, en terecht, dat is het spel maar als Lieke zich blijft inlikken bij Brian en Amanda dan is Jaap zo klaar met haar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk dat het zowiezo voor Jaap zelf de beste optie is....hij kan beter met Lieke naar de finale proberen te komen dan met Huub.
Maar het is denk ik meer een kwestie van..."mag" Huub er uit?
Na het gesprek heb ik toch een iets andere mening. Ik krijg hieruit heel erg de indruk dat Lieke al die tijd een spelletje heeft gespeeld. Precies wat Palma destijds heft gezegd. Natasia kookte, Lieke ging ineens elke avond koken, Natasia vroeg dr bedje uit, Lieke vroeg dr bedje uit. Huub geft de paarden te eten, Lieke geeft nu elke ochtend de paardjes eten. Jaap en Huub met hoeren bezig, Lieke en Jaap met hoeren bezig.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:57 schreef riri het volgende:
[..]
En wie heeft dat driemansschap kapot gemaakt van binnenuit?
Precies...Huub
Hij heeft het niet anders dan aan zichzelf te danken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |