primaquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, ik kots jou toch ook niet onder?
Tipsch, relaxxxxxquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, ik kots jou toch ook niet onder?
Opvallend detail, Brian moet dan wel door achter worden ingelicht dat Lieke deze stemming moet krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:48 schreef tipsch het volgende:
Jaap wil een stemming aanvragen om een miljonair een etentje met een gast te geven.
Jaap wil dit dan aan Lieke geven. Wat zal Huub doen.
Lieke wil dan liever een ander uitje. De dierentuin (romantisch) of een attractiepark.
Als Huub het maar niet leuk vindt.
Dat zou een meerderheidsstemming moeten worden.
Is dat nieuw dat miljonairs zelf met ideeën komen voor stemmingrondes?quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:48 schreef tipsch het volgende:
Jaap wil een stemming aanvragen om een miljonair een etentje met een gast te geven.
Jaap wil dit dan aan Lieke geven. Wat zal Huub doen.
Lieke wil dan liever een ander uitje. De dierentuin (romantisch) of een attractiepark.
Als Huub het maar niet leuk vindt.
Dat zou een meerderheidsstemming moeten worden.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben relaxed Kallediszo'n persoonlijke noot, hoort hier gewoon niet thuis
Ik weet niet hoe dat precies gaat.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is dat nieuw dat miljonairs zelf met ideeën komen voor stemmingrondes?
Het is dan ook een SPEL, een SOAPquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Opvallend detail, Brian moet dan wel door achter worden ingelicht dat Lieke deze stemming moet krijgen
Ik heb het al vaker opgemerkt dat ze zelf de ideeen aandragen. Beetje triest wel he?quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is dat nieuw dat miljonairs zelf met ideeën komen voor stemmingrondes?
Wat ik nu hoor zijn allemaal pannetjes waarbij Lieke alles tegen Huub stuurt. Jaap gaat er lekker in mee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Opvallend detail, Brian moet dan wel door achter worden ingelicht dat Lieke deze stemming moet krijgen
Spel niet, soap ja. Dit gesprek tussen Jaap en Lieke is heel verhelderendquote:
Ze noemen ook contactpersonen en hoe die lijntjes een beetje lopen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Spel niet, soap ja. Dit gesprek tussen Jaap en Lieke is heel verhelderend
Jaap wil gewoon dubbele dekking en dat gaat nog lukken ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 04:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat ik nu hoor zijn allemaal pannetjes waarbij Lieke alles tegen Huub stuurt. Jaap gaat er lekker in mee.
Jaap antwoord dat het afwachten is (hoe achter daar tegenover staat)quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:56 schreef tipsch het volgende:
Lieke vraagt aan Jaap hoe hij tegenover het wegstemmen van Huub staat.
Ik denk dat hij een vergissing maakt, want zowel Huub als Lieke zullen op een gegeven moment alles op alles gaan zetten om elkaar eruit te krijgen. Lieke is daar al mee bezig. Huub slaapt. Jaap zal sowieso een van hun gaan verliezen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 04:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jaap wil gewoon dubbele dekking en dat gaat nog lukken ook
Ik heb dat niet meegekregen. Wat was dat?quote:Op woensdag 2 januari 2008 05:03 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke heeft vanavond zo'n leuk gesprek met Amanda gehad (ze is er dus compleet ingetrapt) en ze wil morgen iets leuks gaan doen met Amanda. Tapas eten met een wijntje.
Brian had Amanda opdracht gegeven een leuk gesprek aan te knopen met Lieke om zo haar vertrouwen te winnen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 05:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb dat niet meegekregen. Wat was dat?
Geef Jaap eens ongelijk, die amanda en Brian krijgen toch ook alles voor elkaar..quote:Op woensdag 2 januari 2008 05:12 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap had de 2 uur met Cora achter aangevraagd, maar dit was door achter afgewezen.
Jaap heeft daarna een paar weken geen show gemaakt.
Even later kwam de 2 uur stemming binnen![]()
De sukkels laten zich dus chanteren...
Nee, Jaap niet, maar achter zijn ze dan niet echt goed bezig. Maarja, dat zien we ook steeds met Amanda. Die roept gewoon steeds dat ze anders naar huis gaat.quote:Op woensdag 2 januari 2008 05:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geef Jaap eens ongelijk, die amanda en Brian krijgen toch ook alles voor elkaar..
Wat een trieste zooiquote:Op woensdag 2 januari 2008 05:16 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke wil ook optreden, maar ze kan niet zingen (de rest wel dan)
Ze heeft bedacht dat ze wel eventueel kan vuurspuwen en paaldansen, eventueel met een stiptease act erbij
Ging die siliconesnol maar naar huis.... Brian gaat dan adem happenquote:Op woensdag 2 januari 2008 05:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, Jaap niet, maar achter zijn ze dan niet echt goed bezig. Maarja, dat zien we ook steeds met Amanda. Die roept gewoon steeds dat ze anders naar huis gaat.
Jup, ieder plan is gericht tegen Huub. Hoe triestquote:Op woensdag 2 januari 2008 05:37 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, we hebben de backup weer overleefd![]()
Ik dacht dat Lieke niet actief tegen Huub zou spelen ?
Nu hoor ik alleen maar plannetjes om hem echt dwars te zitten. Ze wil graag z'n optredens afpakken enz enz.
Ze klinkt nu echt als een zure wraakzuchtige bitch
Lekker je eigen ding doenquote:Op woensdag 2 januari 2008 05:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jup, ieder plan is gericht tegen Huub. Hoe triestJaap is aan het smullen overigens.
Hij klonkt vermoeid. Ik hoop dat hij heeft staan afluisteren en alles heeft gehoord. Dan moet nu toch wel alles helder zijn voor hem.quote:Op woensdag 2 januari 2008 05:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lekker je eigen ding doen![]()
Huub was dus aan het afluisteren. Benieuwd wat ie opgevangen heeft. Hij zou in ieder geval alert moeten zijn.
Ik heb er ook niet op gelet hoe lang hij al niet meer in z'n bed lag.quote:Op woensdag 2 januari 2008 05:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij klonkt vermoeid. Ik hoop dat hij heeft staan afluisteren. Dan moet nu toch wel alles helder zijn voor hem.
Hij is nu erg stilletjes en nederig. Kan door vermoeidheid komen, maar kan ook zijn dat hij heeft staan afluisteren en dingen heeft gehoord. Dat komt wel even aan, denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2008 05:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet op gelet hoe lang hij al niet meer in z'n bed lag.
Hij zei later ook dat als het helemaal aan hem ligt, hij Huub er als eerste uit zou stemmen. Hij is de eerste die volgt als B of A wegvalt. Als dat niet zou mogen, dan zouden ze genaaid worden en is hun kans om te winnen door de redactie al op nihil gesteld.quote:Op woensdag 2 januari 2008 05:48 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap zegt nu dat hij en Huub een dekkingsdeal hebben, tot 24 maanden.
Maar die is wel relatief, zolang het Jaap goed uitkomt.
Lieke was daar even stil van.quote:Op woensdag 2 januari 2008 05:48 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap zegt nu dat hij en Huub een dekkingsdeal hebben, tot 24 maanden.
Maar die is wel relatief, zolang het Jaap goed uitkomt.
Omdat Lieke zo'n rancuneus zuur wijf is dat Huub van haar eerst moet vertrekken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 06:06 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap zegt dat als de karakterrol van Huub verminderd ( de lol die hij heeft in het spel), dat zijn waarde ook minder word en dat hij dan eventueel wel weggestemd kan worden.
Nou, zegt Lieke, waarom gaan wij dan niet meer dingetjes doen ?
Blijft bij mij de vraag waarom ze dan niet gewoon Brian aanpakken en zelf met hun drieen blijven spelen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |