dus volgens jou is het spel nu afgelopen als er geen nieuwe bijkomt?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lieke gaat er niet uit, want dan heb je een padstelling in de villa van Huub&Jaap tegen Brian&Amanda en dan heb je een probleem aangezien Brian en Amanda geen TV willen maken (en dat ook niet hoeven), dan heb je 0 verhaal lijnen en ben je volledig afhangkelijk van gastspelers en eventueel een nieuwe bewoner.
De echte ware gezichten zullen we naar het eind van het spel als er veel meer druk op de spelers komt te staan wel gaan zien...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:34 schreef Desii het volgende:
[..]
das waar
Maar toch hoor je Huub eigenlijk nooit wat slechts over Lieke zeggen en dat kan ik wel waarderen...... je valt erg over dat filmpje........ maar toch kan je daar weinig op baseren
1. je valt halverwege een gesprek ergens in... hij noemt haar bitch (waarop Joris zegt, je had het kunnen verwachten; dus het zal wel iets met het uitstemmen te maken hebben).... Hij heeft al vaker aangegegeven dat hij het een naai-actie van haar vind; dat dit allemaal niet recht in zijn gezicht is uitgesproken.
2. dat als het mag van "achter" ze Lieke eruit gaan stemmen........ toch blijf ik het idee houden, dat Huub op basis van vriendschap echt verder wil met Lieke in het spel en hij haar eruit zou stemmen als de verstandhouding tussen hun niet verbeterd.
Ik heb zelf meer vertrouwen in Huub ipv Lieke, doordat hij zo'n flapuit is en regelmatig dingen eruit gooit; die hij beter voor zich kan houden.....
Lieke is veel terughoudender en doordachter in der acties en voor het spel is dat natuurlijk veel beter.
die gedichten wisten wij wel, maar de andere bewoners niet (Huub kwam er wel achter, dacht ik)quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:32 schreef riri het volgende:
[..]
Vanmorgen heeft ze gezegd dat ze Mikey niet de straat op zal laten gaan zoals het er nu uiziet en er alles aan zal doen dat hij een dak boven zijn hoofd heeft.
Ik weet niet wat Lieke met achter allemaal heeft geregeld...ze doet vaak dingen die anderen helemaal niet door hebben omdat ze er nooit veel ruchtbaarheid aan geeft...toen met de sinterklaascadeautjes heeft ze dat ook allemaal geregeld en voor eenieder een gedicht geschreven zonder dat ook maar iemand dat door heeft gehad.
lieke reageerd meer met gevoel???quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:54 schreef riri het volgende:
[..]
De echte ware gezichten zullen we naar het eind van het spel als er veel meer druk op de spelers komt te staan wel gaan zien...
Maar zoals het er nu voorstaat zijn Huub en Jaap het meest gewetenloos in het spel...zoals Huub zelf ook zegt...Brain ook maar die zegt het niet....Lieke en Amanda reageren meer met gevoel.
We komen er vanzelf wel achter...maar zoals ik mensen in kan schatten in het echte leven zit ik er naar mijn idee niet ver naast zoals ik denk dat ze echt in elkaar zitten.
Ik heb in het verleden mijn gevoelens wat betreft mensen weleens om de goede vrede naar achteren geschoven omtwille van andere mensen...achteraf bleek dat als ik mijn gevoel had gevolgd beter bij mijn intuïtie had kunnen houden....ik laat mij wat dat betreft dus nooit meer sturen door anderen...mijn eigen gevoel klopt eigenlijk altijd.
Palma zei (gisteren?) tegen Brian dat ze vond dat niemand tegenwoordig meer op straat hoefde te leven en dat het dus Mikey zijn eigen keus was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo dat Mikey helemaal niet aan een huisje en een baan geholpen wilt worden. Misschien is het zwerver zijn wel zijn eigen keuzen.
Eigenlijk heeft Lieke altijd al tegen Huub gespeeld. Ze is gewoon jaloers op zijn populariteit. Mevr. Eerlijk en Oprecht is waarschijnlijk de mening toegedaan dat dit onterecht is. Zij heeft er haar taak van gemaakt dit recht te zetten. Zij baalt waarschijnlijk ook dat zij voor Huub moest kiezen in het spel omdat iedereen haar bij voorbaat al uitkotste. Maar Lieke heeft een doel: Het spel winnen en dat mag ten koste gaan van veel. Jaap wil haar een prominentere rol geven dan Amanda. Ze komt al bijna gillend klaar...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:55 schreef Desii het volgende:
[..]
die gedichten wisten wij wel, maar de andere bewoners niet (Huub kwam er wel achter, dacht ik)
Al vond ik dat sneergedicht naar Huub met de roe niet echt leuk.....
Ik vergeet ook niet haar houding in het lasergamen.... ze was al doodgeschoten en toch gaf ze nog aanwijzigen, zodat iemand anders Huub kon doodschieten die bij de andere partij zat en nog in de game was
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lieke reageerd meer met gevoel???
onbegrijpelijk dat iemand dat kan denken. lieke is de meest berekende daar in dat huis. noem mij dan een paar voorbeelden van wanneer lieke reageerde dmv haar gevoel ajb?
klopt precies.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke heeft geen gevoel... heeft vooroordelen waar en ander zich maar moet bewijzen dat het anders is. Wanneer zij verdrietig is is dat meer omdat het niet zo loopt in het spel zoals mevrouw wil. Daarom had zij het steeds moeilijker in de relatie met Huub. Hij mocht haar neuken voor backup maar het begon wel erg lang te duren voor er voor haar een aantrekkelijker scenario kwam. (Lees Jaap sluit zich bij Huub aan en zij dumpt Huub).
Volgens mij is het spel al meer dan 6 maanden afgelopen. We krijgen steeds hetzelfde script voorgeschoteld, alleen de "acteurs" veranderen steeds...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:53 schreef Guuskeee het volgende:
dus volgens jou is het spel nu afgelopen als er geen nieuwe bijkomt?
Hij moet dat takkewijf met rust laten. Het maakt Huuub een klein en zielig mannetje. En stel dat het goed komt. Hij kan haar nooit vertrouwen dus ik snap niets van Huub in deze.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef riri het volgende:
Dit is nu waar Lieke zo moe van wordt samen met Huub....
Het recht op je eigen mening steeds maar weer te moeten verdedigen....hoezo Huub? een volwassen discussie voeren zoals je zegt dat je van je vader geleerd hebt?
Dat doe je dus niet.
Verbaal probeer je anderen de loef af te steken....maar je verliest hem juist tegenover haar...
Naar mijn mening is het Huub die een heel vuil spelletje met Lieke heeft gespeeld.Tijdens het bezoek van Joris werd ook duidelijk dat alle lange relaties van Huub hetzelfde patroon hebben..Kijk de gesprekken van Huub en Hedda tijdens Hedda's eerste bezoek aan de kooi nog maar eens terug.Huub zegt tegen Hedda dat hij Lieke aardig kan manipuleren.(toen al)quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef Verida het volgende:
Er wordt de hele tijd gesuggereerd dat de 'leugen' van Huub wel mee zou vallen of zelfs helemaal niet waar zou zijn geweest, omdat Lieke nergens on stream wil vertellen wat er nou precies is gebeurd en wat de leugen van Huub was.
Het is echter wel opvallend dat ook Huub nergens de 'leugen' ontkent. Hij komt er zelfs wijselijk helemaal niet op terug. Voor mij toch wel een teken dat ons Huubje zelf ook wel donders goed doorheeft dat hij daar helemaal de fout in is gegaan.
Ik blijf Lieke nog steeds een hele sterke speler vinden. Ik vind het knap hoe zij zich staande houdt de laatste tijd. En natuurlijk is het haar goed recht om ook 'het spel' te spelen. Zij is hier heus niet alleen ingestapt voor huub zijn mooie ogen. Iedereen (behalve Amanda denk ik ) is de kooi ingegaan om voor de hoofdprijs te gaan.
Huub en Jaap zijn alleen imho de weg een beetje kwijt geraakt of door achter teveel op de mouw gespeld om nog tv maken van het spel spelen te kunnen onderscheiden.
Van mij mag Lieke winnen en anders Jaap.
Bron: VV.quote:Tilly kent het verhaal van Huub inmiddels en nu is Lieke aan de beurt om haar frustraties te spuien. “Ik kan veel incasseren en als ik om iemand geef wil ik er veel energie in steken, maar op een gegeven moment is het te laat. Dan is de deur dicht”, legt Lieke uit. “Ik ben vergevingsgezind en geef mensen veel nieuwe kansen, maar op een gegeven moment is de emmer vol”, vervolgt ze. “Voor mij is het goed zo!”
Wat is er wijffie, kun je het allemaal niet meer volgen?quote:
Lieke heeft a new best friend......kutwijf Flens, dat kan niet anders. Lieke heeft vanaf het begin heel weinig medewerking gekregen van de FEBO en nu kan ze niet meer stuk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:21 schreef Mika25 het volgende:
Is Lieke nu officieel toegetreden tot de kindjes van God? Want ooit waren alle berichtjes op VillaVandaag over Lieke negatief, maar volgens mij zie je dat nu niet meer...
je haat is niet normaal meer...moet je nou zelf je eigen posting eens teruglezenquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef akveor het volgende:
Kijk dat vieze wijf nou genieten met die zelfgenoegzame smile op d'r rotbek. Owww owww wat is zij trots dat ze Huub een kopje kleiner heeft gemaakt. Oprotten vieze tyfushoer.
Ik vond het frapant dat Jaap niet zo overtuigd was van die leugen van Huub omdat er volgens hem diverse signalen waren die zeiden dat het wel zo was.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:09 schreef Verida het volgende:
Er wordt de hele tijd gesuggereerd dat de 'leugen' van Huub wel mee zou vallen of zelfs helemaal niet waar zou zijn geweest, omdat Lieke nergens on stream wil vertellen wat er nou precies is gebeurd en wat de leugen van Huub was.
Het is echter wel opvallend dat ook Huub nergens de 'leugen' ontkent. Hij komt er zelfs wijselijk helemaal niet op terug. Voor mij toch wel een teken dat ons Huubje zelf ook wel donders goed doorheeft dat hij daar helemaal de fout in is gegaan.
Schamen? Dat is een begrip wat niet bestaat in DGK, in het hokje niet en in de Kooi niet. Een gepasseerd station. Kunnen we dag in dag uit aanschouwen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:28 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat zou het buitenland graag dit programma willen hebben,zo spannend,nagelsvijlen,een siliconsnol die haar zoveelste pruik aan het slopen is,in 1 woord geweldig, RTL SCHAAM JE.
Blijft mijn vraag: Wat is de leugen van Huub? Als het allemaal echt zo erg is waarom gebruikt Lieke het dan niet tegen Huub, haar hoor je er nl ook niet over. Volgens mij is het weer een trucje van de FEBO.....hup, we zeggen dat Huub gelogen heeft, Lieke moet zeggen dat dat zo is, niemand weet waar het over gaat maar het is wel de reden dat er een breuk ontstaat tussen Huub en Lieke. Een beetje toevallig allemaal en wat mij betreft een script.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vond het frapant dat Jaap niet zo overtuigd was van die leugen van Huub omdat er volgens hem diverse signalen waren die zeiden dat het wel zo was.
Toen het programma concept verkocht werd was het inderdaad een innovatief programma, een mooie balans tussen soap en spel, maar nu is het gewoon 99% soap en de weinige spelelementen komen niet echt geloofwaardig over. Weet niet of het programma verkocht zou zijn aan de VS als die amerikanen dit vantevoren voorzien hadden hoe het programma zou lopen tegen het einde. Daarvoor lopen er in de VS heel wat betere script-writers rond.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:28 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat zou het buitenland graag dit programma willen hebben,zo spannend,nagelsvijlen,een siliconsnol die haar zoveelste pruik aan het slopen is,in 1 woord geweldig, RTL SCHAAM JE.
Dat de toneelhaak dreigde voor haar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag: Wat is de leugen van Huub?
Er is wel een leugen ri. Lieke, dat heeft tie zelf toegegeven.... dat hij daar fout in is geweestquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vond het frapant dat Jaap niet zo overtuigd was van die leugen van Huub omdat er volgens hem diverse signalen waren die zeiden dat het wel zo was.
Alleen geloofde Jaap niet helemaal dat het een leugen was. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Er is wel een leugen ri. Lieke, dat heeft tie zelf toegegeven.... dat hij daar fout in is geweest
Ach, soms is onwelgevoegelijke taal hier beter te hebben dat een lawine valse berichtjes verpakt in nette zinnen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:36 schreef riri het volgende:
onwelgevoeglijke taal...snap eigenlijk niet dat men dat op zo'n forum als dit dat accepteert....voor de deelnemers is het buitengewoon onaangenaam dat iemand zich zo bedient van zulke beledigende taal.
Wat je ook van iemand vindt dat soort schelden hoeft niet...dan kan naar mijn idee ook op een andere manier
Dat gaat zeker ver!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:36 schreef riri het volgende:
onwelgevoeglijke taal...snap eigenlijk niet dat men dat op zo'n forum als dit dat accepteert....voor de deelnemers is het buitengewoon onaangenaam dat iemand zich zo bedient van zulke beledigende taal.
Wat je ook van iemand vindt dat soort schelden hoeft niet...dan kan naar mijn idee ook op een andere manier
Als dat inderdaad zo is vind ik Huub een heel zielig figuur. Helemaal als hij dit heeft gebruikt als chantage to Lieke. Zo in de geest van "het moet van het hokje", dus jij zult er wel mee moeten instemmen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Er is wel een leugen ri. Lieke, dat heeft tie zelf toegegeven.... dat hij daar fout in is geweest
hoe erg die leugen is... geen idee
heb zelf het idee, dat hij meer tv wilde maken met zijn "oude" image en ook Lieke als vriendin wilde houden.
Volgens mij is dat niet "de leugen", daar is Lieke toch zelf bij, zij zit ook regelmatig in het hokje en weet wat er speelt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat de toneelhaak dreigde voor haar.
Terwijl iedereen weet dat rustig praten met leugens verpakt in nette zinnen veel meer effect hebben! Kijk maar naar de heer Kubatz (hoewel "nette zinnen" in zijn geval tussen haakjes kanquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef Smurfin het volgende:
Ze denken hetzelfde als hun idool; als ik maar hard schreeuw en scheld dan geloven ze het wel...
Als hun idool??quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Dat gaat zeker ver!
Ze denken hetzelfde als hun idool; als ik maar hard schreeuw en scheld dan geloven ze het wel...
- toneelhaakquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is dat niet "de leugen", daar is Lieke toch zelf bij, zij zit ook regelmatig in het hokje en weet wat er speelt.
Het moet iets anders zijn of zoals ik denk, een verzonnen leugen door de FEBO, net als bij Bart.
You are so wright.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, soms is onwelgevoegelijke taal hier beter te hebben dat een lawine valse berichtjes verpakt in nette zinnen.
Dat bedoel ik dus, de FEBO is weer lekker beziggeweest en niemand die het snapt. Zal de bedoeling wel zijn, verhaallijn of script , de fora hebben het er al weken over......da's toch ook gewoon een vorm van reclame?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
- toneelhaak
- huubs oude imago
- tv momentjes scoren
en heb nog wel meer dingen gelezen. Volgens mij weet niemand wat precies de leugen is, alleen dat Huub en Lieke er niet over mogen (willen?) praten om een of andere reden...
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:59 schreef BuffyJan het volgende:
Hoi Fokkies, nog de beste wensen
Gebeurt er nog wat op de streams? Of is t weer Huub en Lieke tijd
Eeens.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:27 schreef riri het volgende:
[..]
je haat is niet normaal meer...moet je nou zelf je eigen posting eens teruglezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |